|   15:07:40
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
רפי לאופרט
רפי לאופרט
מעקב אחר חלק מתוכניות החדשות של ערוץ 12 הוא בבחינת "דע את האויב"    הערוץ הוא הארסי ביותר בביקורתו המעוותת נגד ממשלת ישראל וראשה ולדעתי משמש בידי האופוזיציה הפנימית והחיצונית למדינת...
יוסף אליעז
יוסף אליעז
אין מנוס מלשמור על ערנות, איסוף מודיעין ומלאי מספיק של חימוש, לרבות מטוסים, טילים ותחמושת אחרת כמו גם אמצעים לגיוס מהיר של כוחות מילואים, רפואה וכל שחיוני להגנה
בצלאל סמוטריץ'
בצלאל סמוטריץ'
הסכמה לעסקה המצרית היא כניעה משפילה, והיא הענקת ניצחון לנאצים על גבם של מאות לוחמי צה"ל הגיבורים שנפלו בקרב, היא גוזרת גזר דין מוות על החטופים שלא נכללים בעסקה, ומעל לכל - מהווה סכ...
דן מרגלית
דן מרגלית
אם עד כה ראוי היה להציג את איתמר בן-גביר כעבריין לשעבר הרי שעכשיו הוא בלי לשעבר    רק, לכאורה, לפי שעה
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
לוסי אהריש [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]
מגישה, עיתונאית ושחקנית
לוסי אהריש (נולדה: 18 בספטמבר 1981), מגישה, עיתונאית ושחקנית
רביב ברוקמאייר [צילום: יח"צ]
מנכ"ל קבוצת ויסוצקי
רביר ברוקמאייר (נולד: 1957), מנהל.
דני אבדיה [צילום: חוליו קורטז/AP]
גדורסלן
דני אבדיה (נולד: 3 בינואר 2001), כדורסלן. בשלהי 2020 הצטרף לקבוצת וושינגטון ויזארדס בליגת ה-NBA.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
הפשע המושלם
מאת: אהרון שחר  |  31/12/2012
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
נשמע כמו הצדיק האחרון בסדום...
  )-:   31/12/12 15:43
כתוב תגובה ל- )-:
תודה על המחמאה
  אהרון שחר   31/12/12 18:22
אבל עם מחמאות אי אפשר ללכת למכולת. יותר יעזור לי אם עוד אחד יצטרף אלי. יש לי חלום, ובחלומי דיון אחד בתקשורת בנושא תרבות השלטון. למה נגזר עלי להשאר לנצח "הצדיק היחידי"?... כמה עולה השחיתות? איך יכול להיות שהשאלה הזו לא מעניינת אף אחד?
כתוב תגובה ל- אהרון שחר
2
נוסטלגיה בחירות ושמאלנים
  פאשיסט אדום   31/12/12 17:20
אין מה לדבר - הבחור צודק. צריך להחזיר את ההסתדרות שיודעת איך לדאוג לעובד המסכן. אם אתם חשובים שיש בעיה להביא אותם מההיסטוריה - אתם טועים. תמצאו את הנציגים האותנטיים של ההסתדרות של פעם בנמלים (4000 שקל תוספת!), בחברת החשמל ובעוד כמה מקומות של עובדים מסודרים שכבר לא צריכים לעבוד כי המשכורת מגיעה גם כשלא עובדים. אבל תעזבו - לא תצליחו לבלבל שמאלן עם עובדות, הוועדים החזקים + יחד עם שאר השמאל, לא מסוגלים לראות את הגיבנת של עצמם.
כתוב תגובה ל- פאשיסט אדום
את ההסתדרות צריך לבטל
  אהרון שחר   31/12/12 18:43

הועדים הגדולים שהזכרת הם חלק מהמערכת המושחתת הבנויה על העקרון "החזק מנצח". בעצם חזרנו לחוק הג'ונגל - חוק הטבע מספר 1, כך שלא עשינו שום דבר. ההסתדרות שייכת לישראבלוף, ההצגה הגדולה של שלטון האליטות: לכאורה אליטה אחת נלחמת בשניה, בפועל כל האליטות עסוקות בדבר אחד: לשדוד אותנו (גם פרץ וגם עיני). במקום ההסתדרות יש להקים גוף חדש שיקרא "מבקר תעסוקה". הגוף הזה יגבש סטנדרטים ראויים לכל מקצוע, והמדינה תהיה חייבת להעניק בחוק לכל מקצוע את השכר והתנאים שיקבעו ללא קשר לכוחם של השובתים. עידן השביתות יהיה מאחורינו, במקום זה יוגשו בג"צים אם התנאים לא יעמדו בסטנדרטים.
כתוב תגובה ל- אהרון שחר
אולי אתה חלק מהשיטה להשתיק...
  אולי   1/01/13 01:10
ישנם אירגונים/קבוצות/עמותות
שמצהירות שהן נגד הפשע כפי שאתה מציג אותו
תמפה אותן
תתחבר אליהן
ותתחיל לפעול
כרגע - מי מכיר אותך?
גם כל מי שחושב שאתה צודק- מפחד להצטרף מהסיבות שאה מנית במאמרך

במקום לפנות לפרטיים כמונו, תחפש את אלו שכבר קיימים
ותתחיל לפעול מיתוכם
אח"כ תחזור אלינו שוב עם תוצאות ואולי ניצטרף....
כתוב תגובה ל- אולי
בשמחה, אולי תעזור לי
  אהרון שחר   1/01/13 09:31
פגעת בול בנקודה הבעייתית: אין לי מושג איך מתקדמים מכאן. מה בדיוק לעשות? למי להתחבר? לתנועה לאיכות השלטון? לנסוע לירושלים, להגיד בקבלה שיש לי רעיונות לשיפור איכות השלטון? הפקידה תזמין אותי בנימוס להצטרף ותעניק לי שובר תשלום. בשביל זה אני צריך לנסוע עד ירושלים? צריך קודם ליצור בסיס של התכתבות במייל או בפייסבוק עם הגורמים הרלוונטים שאתה מדבר עליהם, לראות שמשהו מבשיל, שיש על מה לדבר, שיש נכונות ופתיחות לרעיונות. אז לקבוע פגישה ולהתחיל להריץ עניינים. אז איפה מתחילים? אין לי מושג. אודה ואבוש: אני גרוע מאוד ב... הכל. לא יודע להתברג במערכת המסואבת, לא יודע כלום, רק לחשוב. ביקשתי מאחראית מפלגת לח"ם להתמודד על הובלת התנועה, היא שואלת אותי: יש לך כסף? אמרתי לה: יש לי אידאולוגיה. לכולם יש אידיאולוגיה, אמרה, וכך הסתיימה השיחה. במפלגה קטנה אחרת הסכימו להפגש איתי, האזינו בהתרשמות רבה לנאום חוצב הלהבות שלי והשתכנעו לקבל אותי כמחלק פליירים בצמתים. לדפני ליף אין זמן בשבילי, שלי יחימוביץ' עסוקה בדברים דחופים יותר, למיקי רוזנטל נמאס ממני. אין לי מושג מה לעשות. אם יש לך הצעה קונקרטית מעשית, אשמח לשמוע. תודה. אגב, הרעיונות שלי פתוחים לציבור הרחב, אם מישהו רוצה לקחת אותם וליישמם - יקבל את ברכתי. דיון אחד בתקשורת בנושא תרבות השלטון, זה כל מה שביקשתי.
כתוב תגובה ל- אהרון שחר
כדבריך-אין לך מושג. תחשוב לפני
  שייייקה   1/01/13 10:13
תחשוב לפני שאתה כותב.
כתוב תגובה ל- שייייקה
תודה על ההצעה
  אהרון שחר   1/01/13 11:45
אני אחשוב על זה...
כתוב תגובה ל- אהרון שחר
3
כך מונעים בועת נדלן בגרמניה:
  10 שנות מס-שבח   1/01/13 03:09
buat-nadlan.com
כתוב תגובה ל- 10 שנות מס-שבח
4
תתפלא אבל יש עתירה כזו
  אזרח עשוק   1/01/13 06:24
באחד ממשרדי הממשלה החליטו האליטות שמגיע להם לקבל תוספת רכב בפנסיה שלהם בניגוד לחוק ומזה 40 שנה הם מקבלים את התוספת הזו בניגוד לחוק. אחד הפנסיונרים גילה זאת והגיש תביעה שגם הוא רוצה. בית המשפט פסק שהתשלום לא-חוקי, שאם היה חוקי - היה מגיע גם לתובע, שאם תשלום התוספת היה חוקי היא הייתה מגיעה גם לתובע, וגזר עליו לשלם 4000 ש"ח הוצאות משפט למדינה. המדינה התעלמה מפסה"ד והמשיכה לשלם את התוספת הלא-חוקית במשך שנים רבות נוספות. הדבר התפרסם לאחרונה ואז המדינה החליטה שהיא מכשירה את את תשלום התוספת אבל קבעה סייג: מי שלא קיבל את התוספת עד עכשיו, לא יקבל אותה גם בעתיד. אתה הבנת את זה, ברוך?
כתוב תגובה ל- אזרח עשוק
בטח שהבנתי את זה ברוך
  אהרון שחר   1/01/13 09:39
שערוריה ממדרגה ראשונה, אבל בגלל שכל המערכת רקובה כולם אדישים כי זו השגרה, זה הסטטוס קוו, או כפי שאני נוהג לכנות זאת: זו התרבות. לכן בדיוק אני חוזה שברגע שנושא תרבות השלטון יעמוד לדיון ציבורי תפתח תיבת פנג'ורה שהסיפור שאתה הבאת יהיה רק פסיק מתוך הזוהמה שתתפרץ כהר געש. לא סתם אני אובססיבי לגבי העלאת נושא תרבות השלטון לתודעה הציבורית. הדוגמה שלך מצויינת, לזה בדיוק אני קורא תרבות שלטון, פגעת בול בנקודה.
כתוב תגובה ל- אהרון שחר
5
העם רוצה מפלגות ליברליות
  איתמר ש.   1/01/13 07:20
לאנשים נמאס מהגניבה ומבינים את הצורך במפלגה ליברלית.
כתוב תגובה ל- איתמר ש.
מה שהעם רוצה - זה מה שיקבל
  אהרון שחר   1/01/13 09:47
בשביל זה יש דמוקרטיה. העם רוצה פוליטיקאים - העם מקבל פוליטיקאים. הציבור מטומטם ולכן הציבור משלם. מה זה מפלגה ליברלית? אין לי מושג, איך זה קשור ומה זה יעזור? לא הבנתי.
כתוב תגובה ל- אהרון שחר
6
עוד קומוניסט סוציאליסט הזוי !
  ישמעאל   1/01/13 09:24
אנשים כמוך צריכים לחיות בקוריאה הצפונית [אולי גם זה לא] אפילו בסין ורוסיה היו זורקים אותך מכל המדרגות .
כתוב תגובה ל- ישמעאל
מה הבעיה להתגורר בת"א?
  אהרון שחר   1/01/13 09:55
חוץ מהמחירים המטורפים? רק מחנה ריכוז לחינוך מחדש בצפון קוריאה, זה המקום היחידי המתאים לי למגורים? ומה הבעיה מקומוניזם? אתה מפחד מקומוניזם? אז תשקשק להנאתך כמה שאתה רוצה, אבל אם העם יבחר מפלגה קומוניסטית אתה תקבל את רצון הבוחר כמו בובל'ה, לא? כי אם לא, זה לא יעזור לך... אני הצעתי קומוניזם זמני: ריסט עולמי חדש - איפוס משאבים, ואז מתחילים את כל הקפיטליזם מחדש. לא לפני שמחזירים לציבור את 90% מההון של האנושות שנשדד ממנו. הרשה לי לנחש: אתה לא נזקק סעד. איך אני בניחושים?
כתוב תגובה ל- אהרון שחר
אהרון לדבריך אין שחר !
  ישמעאל   1/01/13 10:28
אתה חי כנראה בפלנטה אחרת ולא שמת לב שכל ההתקדמות האנושית בעת האחרונה היתה בזכות הקפיטליזם .תמנה לנו בבקשה , בכל תחום בחיים שתבחר , איזו השפעה לטובה היתה לקומוניזם בעולם ? איזה דבר טוב , אפילו אחד , צמח מהקומוניזם ? אהרון , נראה שאתה רוצה לחזור לשחר הקומוניזם לימים העליזים של טרוצקי לנין וסטלין ימח שמם וזיכרם .
כתוב תגובה ל- ישמעאל
יש, דווקא יש הרבה שחר
  אהרון שחר   1/01/13 11:56
בכל רעיון רע יש גרעין טוב, ובכל שקר יש גרעין אמת. רק מה, המציאות היא לא תמיד שחור לבן. נכון שהקומוניזם הביא המון צרות והקפיטליזם הביא המון קידמה. רק מה, לאחרונה הקפיטליזם מתחיל לגמגם ומביא המון סבל (נשארנו רק עם תאוות הבצע). מכיוון שאני לא כמוך, שבוי בקונספציות ורועד מפחד ממושגים, אינני חושש לקחת את הדברים הטובים מהקומוניזם ולהשליך לפח את הרעים, לעשות בדיוק אותו הדבר לקפיטליזם ולהגיע לתוצאה האופטימלית. בפועל המשמעות היא: קודם איפוס משאבים, ביטול כל העוולות, חלוקה מחדש של משאבי האנושות (מרגע זה יהיה לכל מדינות העולם מספיק כסף כדי לפתור את כל הבעיות החברתיות בעולם!!!). לאחר איפוס המשאבים (השארת מקסימום 5 מיליון ש"ח לאדם), המשך הקפיטליזם כמעט רגיל למעט 3 שינויים פעוטים: 1. ביטול הבורסה (לא כלכלית, לא יצרנית), 2. הפיכת הבנקים למלכ"רים (לא עושים כסף מכסף, מי שרוצה להרוויח שילך לעבוד). 3. מס הכנסה 99% לשכר של מעל 50 אלף בחודש, נגמרו הטייקונים. מה לעשות שאני קצת יותר חכם ממך? לך תפחיד את מיליארדי העניים מקומוניזם, נראה אותך...
כתוב תגובה ל- אהרון שחר
חשבתי שזו כתבה רצינית !
  ישמעאל   1/01/13 15:34
לרגע חשבתי שכתבת ברצינות לכן היגבתי ברצינות . אחרי ה - 99% מס הכנסה למשתכרים 50000 הבנתי שאתה סתם ליצן וכתבת לצורך ההתבדחות . או קיי ! שיהיה לך לבריאות .
כתוב תגובה ל- ישמעאל
זה מה ששבר אותך?
  אהרון שחר   2/01/13 01:40
אנחנו מדברים על המהפכה הגדולה ביותר בהיסטוריה האנושית, יותר גדולה מהמהפכה הצרפתית, רק בלי אלימות. להכל אתה מסכים, רק 99% מס הכנסה שובר אותך? אתה יודע מה, היה שווה להתעקש, גם אני כמו ביבי לחיץ, הצלחת, אני מוכן להתפשר על 98%. לחלט את הונם של עשירי תבל ולהשאיר לכל אחד מקסימום 5 מיליון ש"ח - הסכמת. לבטל את הבורסות בכל העולם - הסכמת, להפוך את כל הבנקים בעולם לעמותות ללא כוונת רווח - הסכמת. מוזר שמס ההכנסה שובר אותך. הוא כמובן יהיה פרוגרסיבי. למשל: 5,000 ש"ח ראשונים ללא מס, אחר כך רגיל, מעל 20 אלף מתחיל להיות מס יותר רציני, 30 אלף כבד, 40 אלף יותר כבד, 50 אלף גמרנו, הכל כמעט למדינה. אפשר כמובן לדבר על זה, פשוט חייבים מנגנון שימנע מאיתנו לחזור על אותן שגיאות, אחרת מה עשינו? עקרונות הקפיטליזם ישמרו, רק עם גבולות. בכל אופן הודות לשאלתך כנראה אכתוב מאמר בשם "ריסט עולמי חדש 2", ושם אטפל בכל הנקודות הללו קצת יותר לעומק. תודה על שאלתך.
כתוב תגובה ל- אהרון שחר
לא הסכמתי עם כלום !
  ישמעאל   2/01/13 09:15
מה שהעיין צדה בכתבתך הוא העניין שלי דבריך , מי שמרויח 50000 שח , ישלם 99% מס כלומר , הוא יביא לביתו 50 שח . אם זה נראה בעיניך רציני אז לך תחפש את החברים שלך
כתוב תגובה ל- ישמעאל
אני מתנצל
  אהרון שחר   2/01/13 15:40
אני לוקח דברים מסויימים כמובנים מאליהם, סליחה. מה שהתכוונתי זה שהמיסוי יהיה פרוגרסיבי כך שעל כל חלק מהשכר יהיה מס אחר (הולך וגדל). מי שיקבל למשל 60,000 ש"ח, החלק שמעל החמישים אלף, שזה 10,000 ש"ח הוא ימוסה ב 99%, כדי שלא יהיה כדאי לאנשים להעניק לעצמם שכר גבוה. אם יעלימו ויתפסו - יושלחו לכלא וישלמו קנסות עתק. נניח 5 (אלף) ראשנים ללא מס, 5 השניים (בין 5 ל 10) מס נמוך יחסית, 5 הבאים (בין 10 ל15) מס גבוה יותר, 5 הבאים מס גבוה עוד יותר, עד שבחמישים אלף נגמרה החגיגה. זה הרעיון העקרוני, במספרים אפשר לשחק. הדבר ימנע יצירת טייקונים, וכשיתגלה אדם עשיר מדי מיד יבדק האם הוא סוחר נשק או סמים. הרווחים יושארו בידי החברה ולא יעברו לחשבונות פרטיים. למשל: פייסבוק תהיה עשירה, צוקרמן יהיה מליונר, לא מיליארדר.
כתוב תגובה ל- אהרון שחר
עכשיו זה עושה יותר היגיון
  ישמעאל   3/01/13 09:46
למרות שאני שולל כל צורה של קומוניזם וסוציאליזם המהווים את אבי השחיתויות . אתה יכול להעלות כל הצעה הגיונית .
כתוב תגובה ל- ישמעאל
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il