s1 News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
דלג
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
רון בריימן
רון בריימן
האשמת נתניהו כאילו הוא זה שמונע עסקה, היא עלילה מרושעת המופצת על-ידי מתנגדי נתניהו אשר שכחו מי האויב    אחת השגיאות החמורות ביותר של ממשלת ישראל: ההפרדה בין חטופים לחטופים, ואי-עמיד...
יהונתן קלינגר
יהונתן קלינגר
משקיעי קריפטו שמעוניינים להשקיע כספים ולשמור עליהם מאובטחים, קונים ציוד אבטחה רציני, אבל בסופו של דבר נופלים בהונאות אנושיות שגורמות לכך שכל הטכנולוגיה שהושקעה לא תהיה שווה כלום
אלי אלון
אלי אלון
תלמה חתומה על שירים רבים שהפכו לקלסיקות בתרבות הישראלית ונמנית עם יוצרי פס הקול המוכר והאהוב על רבים מילדי ישראל בעבר ובהווה
דרור אידר
דרור אידר
ההגדה אינה מסמך קפוא אלא טקסט גנרי שמחזיק רעיון המתחדש עלינו מדי תקופה    ממצרים העתיקה שבה העבדים העברים סיפרו על יציאת האבות מהגלות, עד ליציאת מצרים של תקופתנו היא מדינת ישראל
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
חיים כצמן [צילום: יח"צ]
איש עסקים, משקיע נדל"ן
אייל זמיר
מנכ"ל משרד הביטחון
אייל זמיר (נולד ב-1960), איש צבא ישראלי, מנכ"ל משרד הביטחון.
 יעל אלמוג זכאי [צילום: יח"צ]
אשת עסקים
יעל אלמוג זכאי (נולדה ב-1963), אשת עסקים ובעלת הון ישראלית.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
איחוד השמאל – מתנה לביבי
מאת: אפרים הלפרין  |  07/01/2013
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
התאונה של ציפורה גלאון
  ד"ר רון בריימן   7/01/13 14:27
news1.co.il
כתוב תגובה ל- ד"ר רון בריימן
2
איחוד ו0מול זה דבר והיפוכו=זה
  קורןנאוה טבריה   8/01/13 05:55
כמו ערבים ו'שלום',כמו פלשתינאצים ו'דמוקרטיה',כמו איסלאם וחמלה,כמו 'שלום עכשיו'ואחוות עמים,כמו 'מר"צ' ואהבת מולדת,כמו 'עבודה' בעיניים וסוציאליזם,כמו 'התנועה' המגונה וצדק ,כמו 'חד"ש' וחדש,כמו ליכוד'בלוף ושתי גדות לירדן,כמו'יש עתיד' ומדינת היהודים!יש רק דבר אחד ממאיר וב'פה אחד'שהולך ביחד:0מול אדום ואחידות! איחוד?הצחקתם אותם!!!
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
3
בארץ נהדרת זה היה מצחיק
  מזכיר_המדינה   8/01/13 11:22
כבר לא זוכר בדיוק, אבל זה היה משהו כזה: כמה יש לכם ביחד (ציפי ושלי)? 30, וכמה יחד עם מופז? 27...
כתוב תגובה ל- מזכיר_המדינה
אחלה, הצאת לי המלים מהפה.....
  ה.א.   8/01/13 14:37
כתוב תגובה ל- ה.א.
למזכיר_המדינה
  דאגנית   8/01/13 15:39
תמהני על מזכיר_המדינה, שאנכי מכבדת אותו כאדם רציני וכבד-ראש, שמוצא לנכון להשתעשע כאן, במאמר לא כבד-משקל זה. קרא נא אדוני המזכיר את תגובה מס' 4 שמסכמת יפה את אשר חפצתי לומר לך. ואם בכוונתך להשיב לי בהיתוליות אומר לך שהעניינים הם בנפשנו, הם רציניים, ואל לנו לחפש בהם עליזות ובידור.
כתוב תגובה ל- דאגנית
דאגנית בואי נבחן ביד
  ה.א   8/01/13 18:02
דאגנית, בואי נבחן ביחד את תגובת סולומון שאותה את כה מבינה ומקבלת. סולומון שם על כפות המאזניים את גולדה מול שלי וכי מה דומה ביניהן? שלי עיתונאית וגולדה לא, גולדה כבר לא איתנו, ושלי איתנו לשנים רבות ומבורכות, גולדה בגרה במוסדות הציוניים (בפוליטיקה) ושלי בעיתונות, גולדה הגיעה לשלטון בגיל מבוגר יחסית ושלי יותר צעירה, גולדה נולדה במילווקי, ושלי בכפר סבא אז מה לכל הרוחות מחבר ביניהן? למה בכלל להשוות ביניהן? האם לא נכון למשל להשוות את שלי עם הקדנציה הרשונה של ביבי? או אולי עם הקדנציה ראשונה של רבין, או של ברק (מקרים בהם מועמדים עם ניסיון מניסטריוני דל או ללא ניסיון כזה, נבחרו לתפקיד ראש ממשלה ולכן אפילו לפי דעתם הייתה הקדנציה הזו שלהם די חלשה). ואילו את גולדה להשוות לבן גוריון, בגין שמיר שצברו ניסיון פוליטי רב טרם נבחרו לשבת ליד ההגה, דאגנית האם תוכלי לגלות לי ככזו שמבינה את סולומון מהי הסיבה בכלל להשוות בין השתיים, אולי בגלל הגובה? צבע העור? הדת? השפה? המשקל? העדפות מיניות???? עד כמה שאני יודע שתיהן סטרייטיות...ומה זה בכלל קשור העדפה מינית לראש ממשלה..וגם צבע עור לא חשוב סת'כלי באמריקה... אני לא מבין... ממש לא מבין...הסבירי לי דאגנית..אנא..
כתוב תגובה ל- ה.א
לא תרבות ולא דרך-ארץ
  דאגנית   8/01/13 22:10
ראה הלפרין, כבר אמרתי לך בעבר ואנכי נאלצת לחזור על דברי: "דברי חכמים בנחת נשמעים" (קהלת ט,יז). בעיני - הנך אדם כוחני ואגרסיבי ואני נרתעת מבני אנוש כמותך. את דברי הפניתי למזכיר_המדינה וכדרכם של אנשים בוטים - קפצת בראש בלי שהתבקשת. אין בדעתי אף לקרוא את אשר כתבת, משום שיודעת אני שאמצא בדבריך: חוסר נימוס, חוסר כבוד, חספוס, התלהמות, תוקפנות ובני דודיהם. העדינות היא ממך והלאה. אני רק מבקשת להוסיף שאחד מסממני הכוחנות הקיימים בך מתבטאים בשליחה לאתר כתבה אחר כתבה, בלי שיקול, בלי מנוחה, בלי לאפשר לקוראים לעכל את הכתוב בקודמת, עם שגיאות סגנון וכתיב. מי באתר זה נוהג כך? האחד והיחידי - הלפרין. הנך מפריח כתבות לאויר כשם שמפריחים יונים. האם הנך מנסה להוכיח לקוראים כמה הנך מוכשר? ובכן, דע לך שיש בכך טעם לפגם. אף תגובותיך לכל גולש כמעט - מעידות על חוסר dignity (מצטערת אין מילה קולעת למונח זה בעברית). צר לי על הדברים האלה אך כבודך הביאני לפרשם כאן, ולא בהתלהבות עשיתי זאת. אל תטרח להשיבני משום שממילא לא אעיין בדבריך.
כתוב תגובה ל- דאגנית
דאגנית, אני כותב לקוראים
  ה.א.   8/01/13 22:55
דאגנית, אני כותב לקוראים ולא רק לך, ואם את לא קוראת את רק מפסידה, את הפנית את אחד המגיבים לתגובה 4 שראית אותה להבנתי כראויה בעיניך, מגיב ימני, אולי גם קיצוני, בשם סלומון אשר נחרד כאשר מישהו חשב שהוא אישה, ואשר השווה בין גולדה, הכישלון האסוני ביותר שהיה אי פעם בראש ממשלת ישראל לבין שלי יחימוביץ שעדיין לא קיבלה את ההזדמנות להיכשל, והוא השוה ביניהן על אף שאין כל דימיון, להבנתי רק בגלל היותן נשים, כנראה שנשים אצלו זה זן מיוחד, שרק אסונות לאומיים מכשירים אותן להנהגה, ולכן שלי יחימוביץ פסולה בעיניו. אני חושב שכדאי שתבחרי יותר טוב את ה ITEMS התרבותיים שאותם את מחבבת. ובאשר לסיגנון ולעברית - בואי נהיה חלוקים על עניין זה, לא יפה לדבר איך שאת מדברת על זוטות כאלה.
כתוב תגובה ל- ה.א.
4
שפע של שטויות
  מ. סלומון   8/01/13 13:59
כתב זה נוהג מפעם לפעם לעייף אותנו בהבלים.  אילו כתרים הינו שוזר בראשה של היחימוביץ הזו.  דומני שאינו מציאותי וצריך מעט לנער אותו ולהזכירו שיש לנו כאן מנהיגים שקוראים לעצמם מנהיגים והם כה בינוניים עד גיחוך  והם כל-כך לא-מנהיגים!   אין כאן לא קומון סנס ולא איזו חוכמה של החכמה שלך.  רק פה חד ונוקב כסכין לפעמים (שזה לא בהכרח חיובי).   הגברת הזו באה סה"כ מתחום הרדיו (אליו נכנסה במרמה) והטלויזיה, לא מילאה שום תפקיד ראוי לשמו, לא שימשה בשום תפקיד מדיני וכבר אצה רצה לה הדרך לכבוש את פסגת העולם.  ה ל ו!  המתיני מעט.  טרם ביצעת תפקיד ממשלתי,  לא היית אפילו סגן שר. יש לך עוד פנאי.  החוצפה, המצח הנחושה שנשים אלה מאופיינות בהם – בלתי נסבלים.   גם אין כאן גילוי של אחריות.  הרי מדינתנו אינה גן ילדים.  זו מדינה מסובכת, לא קלה, מוקפת אויבים, מוכה  על כל ענין של מה בכך ע"י האומות שנוח להן לעשות זאת,  גדושה בבעיות אין ספור – מה לה ל"פרגית" זו כבר לחפוץ לנהל אותה?   כשהגב'  גולדה מאיר היתה ראש ממשלה – קדמו לתפקידה שליחויות חשובות, היתה שרת חוץ, ודיברה אנגלית שוטפת שהיתה שפת-אם שלה, והיתה באה בימים.  פשוט הצחקת אותי במשפט: "הישגים מופלאים של שלי".  לא הישגים ולא נעלים.  כדאי להביט על תופעות אלה (שלי, לבני, לפיד) – בראיה נרחבת ולא בשדה מצומצם.   היא שדדה את מפלגת העבודה, זו לא מפלגת עבודה זו מרץ ומרץ שמאלה.  יש לשאול אותה קושיות קשות על החבורה  (או כדבריה: "הנבחרת הנהדרת") שהביאה למפלגה הזויה זו מכל קצווי השמאל:  פוסט-ציונים,  אנרכיסטים, שונאי המדינה, מחוברים לקרן לישראל החדשה, עתונאית הזויה המדברת בלשון נקבה וכו'.  ולסיכום:  אדוני, המפאר אנשים שאינם ראויים לתפארת:  לא ראינו בעבר, למן קום המדינה ועד היום – מנהיגים כה רדודים, חסרי אחריות ובעלי אגו מנופח כמו אלה וכמו המפוארת שלך.
כתוב תגובה ל- מ. סלומון
תני עצה לשמאלנים: למי להצביע?
  אהוד פרלסמן   8/01/13 16:01
אני מבין שאת פשוט לא סובלת אף מנהיג שמאלני, ובעינייך כולם שונאי ישראל. הבעיה היא שיש פה מליוני שמאלנים, שמשרתים בצבא, משלמים מיסים (אולי יותר מימנים כי הם עשירים יותר), והם לא אזרחים סוג ב' שיש הצדקה לשלול מהם את זכות הבחירה. אז אולי תגידי לי למי את חושבת שהם צריכים להצביע?
כתוב תגובה ל- אהוד פרלסמן
תגובה
  מ. סלומון   8/01/13 19:08
רק לסבר את אזניך – אני "הוא" ולא "היא". (מאד מוזר שהחלטת שאני אשה). ולשאלתך: אם איש ימין אתה – לא מובן מדוע מכובדי דואג כל כך לאנשי שמאל. ואם איש שמאל אתה – אני מבין את מצוקתך. היא מוצדקת לגמרי. אין לכם אישיות ראויה לבחור בה, אתם בדוחק ובקושי. אך לא תפקידי הוא לתקן עבורכם את דרככם ואת צרתכם. ואין זה תפקידי לתת עצות לשמאלנים. . אני מביע דעה בלבד וזו דעתי על המצב המביש של השמאל. שוב, אני מביע השתאות שאדוני, אם הוא בצד הימני של המפה, כל כך דואג לשמאל. לשם מה ולמה? מוצע לך לעבור על המאמרים השונים במחלקה הראשונה של מר יואב יצחק וכן על התגובות העצומות שהן תואמות כשתי טיפות מים לדברי. אין זו דעתי האישית בלבד על מנהיגי השמאל, זו דעת רבים, וגם של אנשי שמאל עצמם. מפנה אותך למאמר של מיקי גולדווסר מהיום שאף מביעה אותם הדברים בערך. אף אחד לא שלל מהשמאל את זכות הבחירה. אין זה תפקידי. הם צריכים לשבור ראשם בקיר וזה כלל לא מענייני. אני רק את דעתי הבעתי וכבודו לא יכול לעצור בעדי.
כתוב תגובה ל- מ. סלומון
סלומון בא משלמה, החכם באדם
  ה.א.   8/01/13 21:33
(א) ואם אהוד טעה וחשב שאתה אשה מה רע, לדעתי זה לא עלבון להיות אשה. (ב) לדעתי אני אצביע ביבי, ולכן גם אני ימני, אבל חופש הביטוי בייחוד זה באינטרנט, הוא חיה מאד חמקמקה, זה משהו כמן מן במדבר יש לו טעם של בשר וחלב והכל. חופש ההצבעה והבחירה מאפשרים לך לבחור את מנהיגיך, וחופש הביטוי מאפשר לך להשפיע גם על בחירת יריביך, מה שאהוד אומר (לדעתי) ואני אומר, זה שאם בן משפחה היה שואל אותי איזה פתק לשים מבין שלי, ציפי או יאיר, הייתי אומר ללא ספק שלי, כי אם ביבי יהיה חזק מידי, הוא עלול להתחרפן, עלול ללקות ב"שיגעון" גדלות, ואנשים כריזמטיים מסוגו די רגישים למצבים כאלה, ולכן אני רוצה ראש ממשלה יציבה וראש ממשלה יציב, אבל כאשר מדברים אתי על חזק, אני נזכר באברהם חזק, ראש השב"כ שכמעט שלח את איציק מרדכי לעץ התליה, על לא עוול בכפו. ועל מנת שיהיה רק יצב ולא חזק, צריכים כוח, וציפי ויאיר זה לדעתי אוויר. דמות הקואליציה היא דמות המדינה, אך גם דמות האופוזיציה הוא דמות המדינה, ויש לנו הזדמנות להשפיע גם כאן וגם כאן, אז לא ניקח??? סלומון בא משלמה החכם באדם, למה לתת לשנאה לשלוט בנו? איזה חוכמה יש בשנאה לאחים ולאחיות שלנו? בוא נתוכח, בוא נשכנע אבל למה לשנוא?
כתוב תגובה ל- ה.א.
תגובה רצינית ושקולה?
  ה.א   8/01/13 17:17
תגובה רצינית ושקולה?, לך לבתי הקברות של 73, ותראה עד כמה אתה צודק. אני היית אז בן 18, בקדמת החזית, אם כי לא בתפקיד של לוחם, ראיתי יותר מידי נעליים צהליות המחוברות לגויות של אחי, (תבשיל ממטבחה של גולדה אותה אתה מעריץ), בכדי שאתן לרדידות שלך להשתלט עלי.
כתוב תגובה ל- ה.א
התגובה היא לסולומון
  ה.א   8/01/13 18:39
כתוב תגובה ל- ה.א
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il