s1 News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
דלג
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
יוסי אחימאיר
יוסי אחימאיר
כשבקפלן מתחדשות ההפגנות הסוערות להפלת הממשלה, כחזרה לימי טרום השבעה באוקטובר, מתברר כי ההפגנות למען החטופים מתמזגות איתן, מזדהות עם אותה מטרה    ויושב לו ראש הנחש במינהרה אי-שם ברפי...
דן מרגלית
דן מרגלית
אנשי ושוטרי איתמר בן-גביר שורפים את חווארה, עוקרים מטעי זיתים ומביאים על ישראל את האסון שכל הקהילה הבינלאומית, ובוודאי בית הדין הבינלאומי בהאג, נגדנו
רפי לאופרט
רפי לאופרט
התהפוכות הפוליטיות והדמוגרפיות השליליות בארה"ב משתקפות יותר ויותר בהתנהלות ממשל ביידן במשבר האזורי הנוכחי    השילוב האפרו-אמריקני-מוסלמי והאנטישמי מעמיק את אחיזתו והשתלטותו
איתמר לוין
איתמר לוין
למחדל של 7 באוקטובר מוסיפה הממשלה את סכנות החורבן הכלכלי, האנטישמיות והמפלגתיות בארה"ב    הערות על נצח יהודה ומינוי ראש אמ"ן, ולקח מאיר עיניים ממשה רבינו
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
חיים כצמן [צילום: יח"צ]
איש עסקים, משקיע נדל"ן
אייל זמיר
מנכ"ל משרד הביטחון
אייל זמיר (נולד ב-1960), איש צבא ישראלי, מנכ"ל משרד הביטחון.
 יעל אלמוג זכאי [צילום: יח"צ]
אשת עסקים
יעל אלמוג זכאי (נולדה ב-1963), אשת עסקים ובעלת הון ישראלית.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
העם רוצה ממשלה עם לפיד?
מאת: אהוד פרלסמן  |  12/02/2013
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
ומה רצה העם , פרלסמן ?
  שלמה המגיב   12/02/13 13:57
פרלסמן מנתח את תוצאות הצבעת החיילים , כמביעים רצון העם והמפתיע קבע "העם היושב בציון נתן אמונו בממשלת ימין-דתיים ללא שותפים, ! , הכיצד , פרלסמן ? על פי הנתונים שלך , ההצבעה של החיילים נתנה לליכוד ,לפיד , בנט ,לבני ומופז 81 מנדטים ( בשיקלול למנדטים), כאשר בפועל , בסיכום הארצי , קיבלו 70 מנדטים. גם ב 70 מנדטים אמר העם שנותן אמונו בממשלת ימין מרכז ללא חרדים ואילו ההצבעה של החיילים , שהם "חיזוק" לרצון העם , נתנה לקואליציה בזו 81 מנדטים !!. נו , פרלסמן , עפ"י הכלים שלך לניתוח אמת של רצון העם , באיזה מבנה קואליציוני רצה העם ? טוב , תלוי מאיזה צד של המפה הפוליטית סופרים את הקולות ?
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
תשובה לשלמה שהרגע הגיע מהמאדים
  אהוד פרלסמן   12/02/13 15:43
כנראה בגלל שזה עתה הגעת, טרם שמעת על החלוקה למחנות: ימין-דתיים מול שמאל-ערבים. האמת היא שלא רק למי שהגיע מהמאדים, אלא גם לקרובים שלנו מחו"ל היה קשה לנו להסביר שבישראל השמאל זה העשירים, והימין זה העניים, כי בדרך כלל בעולם זה דוקא להפך. אז בפעם הבאה שהם יבואו, אני אקח אותם לכפר שמריהו, ואספר להם על ה-21:99 לטובת השמאל שם, שיראו במו עיניהם. ובנימה רצינית יותר, אם קראת את הסיפא של דברי במאמר, אתה צריך להבין שאני דוקא ארקוד משמחה אם תתממש הקואליציה שהצעת, כי אני אכן אוהב ציון שמייחל לאיחוי הקרע בעם, ומייחל לרגע שבו ישובו כולם להאמין במה שהאמינו כולם כשהייתי ילד: שאנחנו ארץ קטנה מוקפת אויבים, ושאנחנו שואפים לשלום בשעה שאויבינו שואפים לחסלנו. אולי גם אתה מספיק מבוגר כדי לזכור את הימים האלה. חוץ מזה, אני שב ומזכיר לך שכתבתי מאמר נוסף על משפט קצב, בו אני מוכיח שהעדות הכי הכי חשובה לטובת קצב, עדותו של איש שב"כ, פשוט הועלמה מפסקי הדין שכתבו השופטים, והם התעלמו ממנה בשעה שהחליטו להרשיע אותו. שני פסקי דין, במחוזי ובעליון, שהעדות הכי חשובה במשפט לא מוזכרת בהם! אתה הבנת את זה שלמה?! חבל שאדם כמוך מעדיף לעצום את עיניו ולא לראות את האמת העובדתית. ממש חבל.
כתוב תגובה ל- אהוד פרלסמן
מי הגיע מהמאדים ,אהוד ?
  שלמה המגיב   12/02/13 17:02
החלוקה שלך לזרמים פוליטים עיקריים בעם , הינה מלאכותית לחלוטין ולא משקפת את מה שהראו הבחירות . "ימין דתיים מול שמאל ערבים " ? , בחייך , אהוד ! אתה רואה את המפלגות הערביות מצטרפות לקואלציה בראשות מפלגת העבודה (לו יחימוביץ היתה מנצחת) ? "הקואליציה שהצעתי" (ללא קשר לרצונותיי האישיים) - ימין מרכז מסורתי , היא זו שקיבלה את גוש המנדטים המוביל ,גם עפ"י הנתונים שלך והיא רצון העם. דרך אגב , קואליציה דומה הוקמה בממשלתו של שרון והוכיחה יכול טובה בטיפול בבעיות כלכליות קשות מאד ובבעיות ביטחוניות קשות עוד יותר. אפילו מפלגת העבודה בנתונים מסויימים ( כפי שקרה בממשלת שרון) , יכולה להצטרף לגוש ימין מרכז מסורתי , אז מי בדיוק רואה נכונה את המצב , אהוד ?
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
2
אהוד, תבורך!!
  ה.א.   12/02/13 17:21
כתוב תגובה ל- ה.א.
3
מידע חשוב מאד, תודה לכותב
  אברהם שלום   12/02/13 19:43
הכותב עשה מחקר מקורי ובתוצאותיו זיכה אותנו במאמר מלא מידע חשוב, שלא ראינו בשום כתבה מן הכתבות הרבות לאין ספור שנכתבו על תוצאות הבחירות.

עוד הוכחה כי התקשרת בישראל אינה מיצגת את 'דעת הקהל' אלא דעת קבוצה מצומצמת השולטת במרכזי הכח.
כתוב תגובה ל- אברהם שלום
ומהי "דעת הקהל" , אדון שלום ?
  שלמה המגיב   13/02/13 07:43
תוצאות הבחירות אכן משקפות את "דעת הקהל" , שסילקו מהמפה הפוליטית את המפלגה הגזענית של בן ארי וחבורתו (מפלגת עצמה לישראל) , למרות שהתיקשורת נתנה להם במה , ללא פרופורציה . דווקא התיקשורת אהבה לקבל את הרייטינג שלה מהפרובוקציות של בן ארי ובן גביר ואני מופתע שאתה לא מרוצה ממנה , כאוהד ומצביע לחבורת הגזענים הזו.
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
4
לאהוד
  יוסי מ   13/02/13 14:27
אהוד, מדובר בהרבה יותר מסטטיסטיקה.
העם רוצה שינוי יסודי בכמה תחומים.
הראשון שויון בנטל.
השני שינוי שיטת הבחירות והממשל.
השלישי, מו"מ מדיני בלי הסתיגויות ורמאויות כדי להימנע מבידוד בינלאומי.

זה מה שהעם רוצה, על פי תוצאות הבחירות. אתה יכול להגיד שיש רוב לממשלת ימין חרדים. מספרית זה נכון מעשית זה יתכן כמו נחיתת הקוף הפרסי על השמש, ולכן לפיד ובנט הם הקלף המכריע.
תוצאות הבחירות והמפלה שנחל נתניהו (ובגללו גם הליכוד) הראו שהציבור לא סומך על האיש הזה שמטרתו היא שימור שלטונו ולא ביצוע שינויים מתחיבים אלה. הציבור זכר וזוכר את מעשה הרמיה של נתניהו כשהפר את ההסכמות עם מופז ופרק את הקואליציה של 94 חברים רק כדי לשמור על ש"ס.
.
לכן, כשאומרים הפרשנים שהעם רוצה את לפיד בפנים, זה לא בגלל העיניים היפות שלו אלא כי זה מה שהוא מיצג ועל זה הוא התחייב ולכן למעשה, אין בלעדיו ממשלה גם את תקום כזו, היא תחזיק חצי שנה ומה יהיו התוצאות אתה ואני יודעים.
.
מה שקורה עכשיו הוא שנתניהו משלם את מחיר בגידתו במרבית הציבור החילוני/מסורתי, אשר נושא בנטל.
אם אתה חושב שהוא יקבל את מה שהוא רוצה בקואליציה, אני מציע שתיקח אויר.
זה לא יקרה.
כתוב תגובה ל- יוסי מ
ליוסי: הפרשנים זה לא העם!
  אהוד פרלסמן   13/02/13 16:33
מה שהורג אותי, ולא בפעם הראשונה, זה שאני מצביע בפני אנשים על עובדות מספריות, והם אומרים לי שהעובדות לא חשובות, ומה שחשוב זה מה שכתוב בעיתונים, ומה שאומרים הפרשנים. ככה זה בקשר למצב הכלכלי של ישראל, שאני מציג נתונים המוכיחים שמעולם לא היה כה טוב, והם אומרים לי שהנתונים לא מענינים אותם, ושהמצב פשוט נורא, וככה זה עכשיו איתך בקשר לתוצאות הבחירות. אני מוכיח במספרים, ואתה כותב לי: "מספרית זה נכון מעשית זה יתכן כמו נחיתת הקוף הפרסי על השמש". אני לא אמרתי שזה יתכן מעשית, רק הוכחתי שמספרית זה נכון, חד וחלק. חוץ מזה, אני חושב שדוקא אני מייצג את רוב העם הנמצא כאמור במחנה שלי הוא מחנה הימין-דתיים, ולא אתה ולא הפרשנים השייכים למחנה המיעוט של השמאל-ערבים שעליהם אתה מסתמך. ולסיום, אתה מנבא שאם תקום ממשלה בלי לפיד, היא תחזיק מעמד חצי שנה, ועל זה אני מוכן להתערב על עשר אגורות, שזה הסכום המקובל להתערבויות אצלנו במשפחה.
כתוב תגובה ל- אהוד פרלסמן
לאהוד, חלק 2
  יוסי מ   13/02/13 17:57
אהוד ידידי.
אני לא מתערב עם שותפים, ואתה,למרות כמה הבדלים בדיעות שותף.
ראה נא. החשבונאות שאתה עושה היא חיבור נכון של מספרים אבל בלי שום בסיס סטטיסטי סביר,רוצה לומר, שאני יכול להראות הרבה חתכים שיראו לך כל מיני מסקנות שאין בהן דבר.זה נכון גם לחלק מהמסקנות שאתה מסיק.
מה שקובע, הוא סיכום כלל ההצבעות. הסיכום מראה מה שאני אמרתי ואני חוזר ומדגיש:
הליכוד קיבל 31 מנדטים והוא הסיעה הגדולה. מפלגות הימין המסורתיות קיבלו יחד 62 מנדטים. זה נותן לנתניהו אפשרות מספרית להקים ממשלה,אם יתגבר על הפערים שיש בין בנט לש"ס.בפועל הסידור הזה לא קיים. אין לו היתכנות,והוא יקום כנראה רק בתנאי שהעלתי עם חיוך על השפתיים.
מפלגות המרכז שהן לפיד ומופז מומות 21 מנדטים. השמאליות הן יחימוביץ והחלאה של "התנועה".
כדי להקים ממשלה סבירה שתעשה מה שהציבור רוצה וזה לא כי הפרשנים אומרים אלא כי יש 21 מנדטים שאומרים את זה, נתניהו צריך את לפיד ועל זה הוא ישלם במהלכים שאותם הוא לא רוצה לקדם מסיבות אנטי לאומיות (כלומר שהן נגד האינטרס הלאומי)כדי לשמור על ש"ס.
ועוד נקודה.לא יעזור, כמה שתגיד שאתה מייצג את העם יותר ממני,זה לא יעשה אותך צודק. אם תבדוק את עמדות הציבור ביחס לשוויון בנטל תראה שמתוה פלסנר שקובע שמקור הסמכות הוא הצבא, הוא מה שהציבור רוצה ולא "מתוה" יעלון שמתיימר לגייס אברכים בגיל 26 כשהם עם חמישה ילדים+ ושמשאיר את מקור הסמכות אצל הרבנים. אתה תראה שמרבית הציבור בעד פשרה מדינית במתוה של שמירת הגושים והפרדות מהשאר,אם וכאשר יווצרו תנאים לכך, אתה תראה שמרבית מצביעי הליכוד מעדיפים את הציונות של לפיד ולא את החרדיות של ש"ס ועוד.
לכן אל תקשור כתרים לעמדות שלך. זה נתון לוויכוח.
כתוב תגובה ל- יוסי מ
אי אפשר למחוק את העבר.
  אהוד פרלסמן   14/02/13 00:29
אין ספק שאתה צודק בכל נקודה שאתה מעלה, אבל הסך הכל של כל הנקודות האלה לא מספיק כדי למחוק את העיקר, והוא ההשתייכות למחנות. אתה רוצה לשכנע אותי שמה שהיה הוא לא מה שהווה, ושהופיע לנו מרכז חדש, ושלפיד הוא לא שמאל, אבל אני קראתי את הנאום הראשון שלו בכנסת, וזה היה נאום הסתה נחות ומלוכלך נגד המתנחלים והחרדים, כמיטב המסורת של השמאל שונא ישראל. (ראיתי שנוסח הנאום שלו מופיע למרגלות המאמר הנוכחי). אני רוצה רק להדגיש נקודה אחת: אני ראיתי כאן אצל נרי אבנרי סרטון שמראה איזה ערבי, נדמה לי זיאד אבו זיאד, שאמר לפני ההתנתקות שההתנתקות תהיה מתנה לחמאס, ואני שמעתי במו אוזני את יוסי ביילין, בלילה שהוא נבחר לראשות מרץ, אומר לשרון: "לפני שאתה נותן לחמאס פרס, תן לשלום צ'אנס", אבל מרצ בכל זאת היתה בעד ההתנתקות, כי הם לא יכלו לותר על המחזה של מתנחלים שנהרסים בתיהם וחייהם. לפיד הוכיח לי בנאום שלו שהוא בדיוק כמו מרצ, ושהמניע העיקרי שלו הוא השנאה. תן להם לשלוט, והם לא יעשו שלום, אבל כן יהרסו עוד התנחלויות. ובשביל שהוא וחבריו לא ישלטו, אני מוכן לשלם לש"ס ולאגודה, כדי לשמור על בריתי איתם.
כתוב תגובה ל- אהוד פרלסמן
לאהוד חלק3
  יוסי מ   14/02/13 01:17
אהוד,אתה קצת נסחף.
יש הבדל ברור בין לפיד ובין שלי-ליבני-מרץ.גם בגישה וגם במקור שממנו באים המצביעים. אתה כמובן יכול להעדיף את מי שנראה לך יותר אמין מבחינה מדינית אבל זכור שאת אוסלו העביר רבין, בעזרת אלה שהזכרת בכתבה שלך ובעיקר בקולות ש"ס. גם זה עבר שצריך לזכור.והם, ש"ס והאגודה, אנטי ציוניים במובן שאתה ואני מבינים את הציונות. גם את זה צריך לזכור.
כתוב תגובה ל- יוסי מ
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il