w, News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דרור אידר
דרור אידר
מנהיג התנועה הציונית חיים ויצמן דרש את הארץ מכוח התנ"ך בוועידת פריז וכך גם דוד בן-גוריון מול ועדת פיל ב-1937    הם המשיכו מסורת ארוכה מאוד בת אלפי שנים
עידן יוסף
עידן יוסף
חדשות 12 נתנו במה מוגזמת למחאה נגד הממשלה, תוך פגיעה בטקס הדלקת המשואות הממלכתי במסך מפוצל לעצרת כיבוי המשואות    בתאגיד פתחו שידור ב"כאן דיגיטל" לעצרת המחאה בשוני ובקול ישראל נמנעו...
[צילום: עבדלל כרים חנה/AP]
עו"ד יוסף פנדריך
פסק דין מוסכם משלב שני יסודות - הסכם ופסק הדין שאישר אותו. אם ההסכם לא חוקי גם פסק הדין איננו חוקי
רפי לאופרט
רפי לאופרט
בעבר היו מי שטענו שעלילות "קשר ומסתורין" אינם חומר קריאה איכותי    אני חולק על כך וסבור שהמציאות עולה על כל דימיון ודמיון פורה רק מעשיר את הבנת מורכבותה ותדיר מבהיר מאורעות שלכאורה ...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
לוסי אהריש [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]
מגישה, עיתונאית ושחקנית
לוסי אהריש (נולדה: 18 בספטמבר 1981), מגישה, עיתונאית ושחקנית
רביב ברוקמאייר [צילום: יח"צ]
מנכ"ל קבוצת ויסוצקי
רביב ברוקמאייר (נולד: 1957), מנהל.
דני אבדיה [צילום: חוליו קורטז/AP]
כדורסלן
דני אבדיה (נולד: 3 בינואר 2001), כדורסלן. בשלהי 2020 הצטרף לקבוצת וושינגטון ויזארדס בליגת ה-NBA.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
מסיתים מבית
מאת: נרי אבנרי  |  24/02/2013
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
הרגישים אכן היו בכיכר
  חחחח   24/02/13 17:39
אלה שישבו עם אבנרי כמה מטר משם סתמו את העורקים שלהם באוכל נחות וספוג בשומן טרנס. לכן הם לא היו מסוגלים ליותר מאשר לשלוח ידיים לתחתונים לנוכח תמונות של בחורות ערומות שהיו על השולחנות. זה סף הרגישות המכסימלי שלהם הרגישים האלה הענישו את שמעון פרס ״השמאלני״ אחרי כפר כנא והוא הובס על ידי נתניהו. אותם רגישים גם הורידו את ״ממשלת השמאל״ של ברק ומר״צ לאחר רצח המפגינים באוקטובר 2000 והחזירו את הסמול הצבוע והשקרני לאופוזיציה, שם הוא נמצא עד היום. שם גם מקומו הנכון. ותודה למי שהזכירו לנו את הימים הנוראים ההם. על הדרך הם גם שמטו את הקרקע מתחת לרגליהם של אבנרי, אידר ושאר תועמלני הימין על דברי ההבל שלהם כאילו התקשורת ״השמאלנית״ זוכרת רק את חטאי נתניהו ו״סולחת״ לחטאי שרון.  
כתוב תגובה ל- חחחח
2
השמאל כעזה עיוורת, לא רואה ממט
  יוד יוד   24/02/13 20:04
ברגע שהשמאל החליט החלטה כל מי ששיך חייב ! זה הנוהג עוד מימי "שמש העמים" תנועת " שלום אך שווא" מעבירה צילומים ודוחות לאוייבי ישראל. בתנועה יודעים שמעשים אלו גורמים נזק למדינה אך הם ממשיכים באין מפריע. גולם נוסף ועשיר כקורח הוא " הקרן לישראל חדשה" שמקבל עשרות מיליוני דולר בשנה ומעביר אותם לעמותות וארגונים שפועלים במדינה וחוצה לה בכדי לקעקע את יסודותיה היהודיים של המדינה היהודית בכדי לקדם את מדינת כל אזרחיה. ארגונים מהקרן הגיעו לאפריקה ועזרו לאפריקנים שרצו לעבור לישראל להגיע לכאן ופרסמו בעזרת התקשורת שאלה בכלל פליטי מלחמה(הגדרת הפליט לא עומדת להם בישראל אלא במצרים !) ארגונים אלו עזרו להביא לכאן עשרות אלפי אפריקנים ממדינות רבות באפריקה כאשר הם משקרים לכל בדבר מהגרי העבודה הללו. ארגוני השמאל יעשו כל מעשה שיקדם מטרתם. דוגמא : בגלי צה"ל הייתה תכנית מאוד פופולארית בשעות 15-16 בימים א-ה. בתכנית זו היו עולים לשידור אזרחים שיצרו קשר ומדברים אקטואליה. אנשי גל"צ המתוקצבת ע"י משרד הביטחון החליטו להוריד את התכנית משום שהרוב שהתקשר לשם השמיע דעה שאינה מתאימה לאנשי גל"צ. הם החליטו להוריד את התכנית ולא עשו חשבון לאף אחד.
כתוב תגובה ל- יוד יוד
3
הימין מסית לרצח וגם רוצח.
  תשובה למקלל   24/02/13 21:41
רבין, גרינצוייג ועוד רשימה ארוכה הם קורבנות הימין הרוצח והמסית לרצח. נרי וחבריו מהימין המזוהם והאלים ימשיכו לצרוח ולקלל את השמאל עד סוף הימים, אבל את האמת הזו תישאר תקועה בגרונם, לא לבלוע ולא להקיא. ניבה, הבת של אמיל, עוד צעירה. היא תמשיך להזכיר להם את קלונם וחרפתם עוד הרבה שנים, ויפה יהיה לראות את פרצופם מאדים ואת ורידי הצוואר שלהם מתנפחים מזעם ובושה כל פעם מחדש.  
כתוב תגובה ל- תשובה למקלל
תשובה ל-3 המשקר=אף אחד בימין ל
  קורןנאוה טבריה   26/02/13 04:54
לא אשם שמר-ביטחון רבין הופקר בידי ה'שמפניה' שלו ושל השב"כ והפרקליטות שלו-הידוע כסוכן שב'כ לפרובוקציות ועלילות סרק סרק נגב הימין,אבישי רביב,ותשאל את אמנון אברמוביץ! הימין גם לא אשם שאדם רפה שכל כמו אברושמי החליט על דעת עצמו לגרום לרצח פוליטי-אף אחד בימין לא שלח אותו ולא העסיק אותו כמו שהשב"כ של אוסלו העסיק את אבישי רביב! בתשובתך ניכר שאתה בור ועם הארץ וגם מסית,מעליל ומשקר במצח נחושה=כיאה לשמאלן-קיצוני-אופייני,כשאינו מסוגל להתמודד עם ההוכחות והראיות הוא עובר להכפשות ועלילות!!! אילו למדת מעט אודות עלילות-דם ורציחות פוליטיות לא כיחידים וכמשוגעים,אלא כהחלטה "חוקית" של מפלגה או ממשלה=וע"ע רצח ארלוזורוב,דה-האן,ידידיה סגל,הסיזון,אלטלנה,דיר-יאסין,קסטנר ועד לרצח רבין שהופקר ע"י המסית והמדיח בגלוי אבישי רביב!!!
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
אני שמעתי בשעתו את רביב,
  לנאוה תשובה   26/02/13 09:03
כשהוא היה מסית באוניברסיטה. הוא נשמע בדיוק כמוך. אין סיבה שלא תהיו חברים. כל יתר הודעתך אלו הבלים ממוחך המשוגע.  
כתוב תגובה ל- לנאוה תשובה
את בוגדת באתוס של הימין המזוהם
  תגובה לנאוה   26/02/13 11:04
הימין המזוהם והאלים קורא לא להאמין לאף מילה של ״אברמוביץ׳ השמאלן והשקרן״. כשאת נסמכת על דבריו ואף קוראת להקשיב לו את חוברת לשמאלנים המשוקצים ובוגדת בארץ חמדת. בושי והיכלמי. זעקי ארץ אהובה. גם נאוה חברה לסמול הבוגדני.
כתוב תגובה ל- תגובה לנאוה
תגובה במקום נאווה
  איריס כהן   26/02/13 23:01
לפעמים האמת יוצאת לאור גם דרך המשוקצים -כך מתנהל העולם !! לראות איך אתה מגן בחרוף נפש כזה על הסנבלטים של שלום עכשיו ולהבין מי אתה ! אני מקווה שהינך יודע מי היה סנבלט - כן , מאנשי הרשע של ימי בית שני שלא יכלו לסבול את תקומת העם שוב, ובנית הארץ על ידי השבים לציון , והלשינו כנגדם למלך כורש ששלט אז באזור כולו , כן , זה בדיוק מה שעושים כיום שונאי ישראל המודרנים הקוראים לעצמם אנשי שלום-שלום אך-שווא ,שלא יכולים לסבול את היהודים הבונים בארצם ,ועושים הכל בכדי להכפישם וממרידים את הערבים ואת המעצמה האמריקאית וארופה כנגדם, תוך כדי קבלת תרומות מקרנות אנטשמיות ברחבי העולם ! לו היה כאן שלטון אמיתי ודין ודיין איש מהם לא היה מעז להרים ראשו וגם לא אחד כמוך המגן על רשעים !!
כתוב תגובה ל- איריס כהן
תגובות אופייניות לאפ0י ה0מול כ
  קורןנאוה טבריה   27/02/13 08:18
כשאינם מסוגלים להתמודד עם האמת או להפריך את ראיותיי!!!תמשיכו לאכול את הלב ושיהיה לכם בתיאבון!שמעתי שהכדור האדום נספג היטב בדמם של בולשביקים ו0מולנים קיצוניים=אחד ביום יכול להועיל!
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
נראה שאתן אלה שאוכלות את הלב
  לרעה והמופרעת   27/02/13 08:59
הזעם והקללות שלכן רק מחמירות מיום ליום והשפה שלכם הופכת למזוהמת עוד יותר. אני אוכל טוב, ונהנה מאד, והכל בסדר.
כתוב תגובה ל- לרעה והמופרעת
נאווה עברינית פלילית מורשעת
  גילוי האמת   28/02/13 12:25
רק במדינה דמוקרטית שמאלנית ניתנת זכות קישקוש בתקשורת לטינופת פלילית מורשעת בדין כמו נאווה קורן מטבריה
כתוב תגובה ל- גילוי האמת
4
את הרצח של גוש קטיף הם קטפו...
  רוצחים   24/02/13 21:43
יש דעות והסתייגויות רבות. אולם את המציאות לא ישנו עם ישראל חי בארץ ישראל עם מדינה או בלי מדינה עם ישראל כאן וכל השטח שייך לעם ולא למדינה. ולכן אין זכות מוסרית למדינה של חלק קטן מהעם לקחת ולחלק שטחים לא לה...אין חדש. תעיינו בספר הספרים ותלמדו את הנושא. התנך הוא הטאבו של עם ישראל...אם מדינת ישראל תאמץ את התנך כטאבו זה יועיל. מעבר לכך שיש קבוצת אנשים אלימים עם חיוך עדין... אנשים שמתנשאים... יש מה ומי לחקור...
כתוב תגובה ל- רוצחים
5
שלום אך-שווא !!!
  איריס כהן   24/02/13 22:06
כתוב תגובה ל- איריס כהן
6
ביבי מנע חקירת כספי שלום עכשיו
  ליכודניקים כנסו   24/02/13 22:14
הרי ביבי התגד בכנסת לחקירת המימון של הקרן "לישראל חדשה" ושלום עכשיו ביבי זה שמאל
כתוב תגובה ל- ליכודניקים כנסו
7
לנרי כנראה נגמרו הסרטונים
  מעלה גירה   24/02/13 22:27
לכן הוא מעלה בפעם המיליון את אותם סרטונים עבשים. האמת היא, שנתניהו עמד עם כל צמרת הליכוד כמעט על המרפסת ההיא בככר ציון והתבשם מקריאות המוות והדם. לא הרבה זמן לאחר מכן ההסתה נשאה פרי ורבין נרצח.
כתוב תגובה ל- מעלה גירה
8
תגובה
  צנחן   25/02/13 07:39
נרי ידידי.הייתי גם שם.שמחנו שלא עלינו הוטלה המשימה להיכנס למחנות הללו.המודיעין דיווח שיחכו לנו מלכודות נפץ,צלפים ומה לא....שאלנו את עצמינו לא פעם כחיילים צעירים מדוע הלבנונים לא עושים יותר למען חרותם ושולחים אותנו כל הזמן,זאת הסיבה מדוע רווח לנו כשהם נכנסו במקומינו.היינו הראשונים להיכנס גם יומיים לאחר מכן והזדעזענו מהמראות.בשום אופן לא חשנו רגשות אשם.הרגשנו גועל קבס וסלידה משני הצדדים הלוחמים אך זכרנו שזמן מה לפני בוצע טבח בדאמור באוכלוסיה הנוצרית וזהו רק חלק ממעגל הדמים הבלתי פוסק של הארץ הזאת.זאת השפה שלהם שפה של ברברים בני בלי תרבות המסוגלים לירות באשה ותינוק. הלקחים שלנו כחיילים צעירים היו אבוי לנו אם החיות האלה יוכלו לשים ידם על תושבי ארצינו היהודים.מאז דבר לא השתנה ושוב אנו רואים את הברבריות הערבית פורצת בכל עוזה אפילו נגד אחיהם המוסלמים שלא נדבר על הנוצרים.ושוב פעם אומר לא חשנו אשמה כמלוא הנימה.לא אנו נהגנו כך כלפי אוכלוסיה אזרחית.זה שלהם ושלהם בלבד.השוק הראשוני שלנו הייה כשחזרנו לארץ לחופשת יום ונחשפנו למחאה שהלכה והתגברה חשנו שנבגדנו.אם חשבנו שיישאו אותנו על כפיים בזכות ההקרבה בזכות ההרוגים והפצועים התבדינו.הרחקנו את קו הגבול מהמושבים והקיבוצים למודי האסונות-קרית שמונה,מעלות,משגב עם,כפר יובל...ועוד-הפסקנו את ירי הקטיושות הבלתי פוסק,והחזרנו את השקט לצפון.הפגנות השמאל היו חדות נשכניות בוטות.אוליי בוטות מידיי לעת הזאת.יש לזכור שעדיין היינו בלחימה וביסוס ההשגים באופן יומיומי תוך לכידת מחבלים חמושים וכאן קראו לנו רוצחים.זה הייה מעט מוגזם וחריף דבר שהביא להתלהטות יצרים קשה ולכל המאורעות הרעים שעברו עלינו אז.חשבנו שאסור לומר ולעשות דברים מסויימים כשחיילים עדיין מסכנים את עצמם בחזית.כחיילים צעירים שוחחנו בינינו והבענו את אכזבתינו בין הלוויה אחת לשנייה שהצלחנו לפקוד.חשנו מופקרים על ידי העורף.תל אביב לא שינתה ממנהגה והחיים המשיכו כרגיל מסיבות..פאבים..ובארים.הניתוק בין העורף והחזית דומה שלא הייה כמותו בעבר,ועל הרקע הזה הציתו ההפגנות הקיצוניות זעם נגדי שהביא רחמנא ליצלן לרצח.כולם הגזימו השמאל והימין וכשמגזימים ניתן לגלוש למקומות רעים כמו אז.
כתוב תגובה ל- צנחן
9
דברים שמוח ימני לא מסוגל להבין
  פועה   25/02/13 09:15
"בגין רוצח" כאשר מנהיג מחליט מלחמה, הוא צריך לאפשר לצבא לנצח (רצוי להכריע), ולאחר מכן לנקוט מדיניות שתתרגם את הנצחון להישג. אם אין לו כזאת עדיף שיורה לצבאו לסגת.
אם יצאת לפעולת ענישה, תעניש! תחזיק בשטח עד שתשלים את היעדים ותיסוג חזרה.
כאשר המנהיג מגביל את צבאו, תוקע אותו להחזיק בשטח שנכבש רק כדי לאחוז בו מבלי יכולת לבצע יוזמה מדינית ומבלי אומץ הנדרש להורות על נסיגה. הוא יהפוך את צבאו תוך זמן קצר למטרה לאויב שלא הוכרע, ולפגיע!
זאת הסיבה שקראו לבגין ולשרון רוצחים! לוחמים הנהרגים משום שמנהיגים כושלים, חסרי יכולת או אומץ להחליט, הופכים אותם לברווזים ניצודים, הם בחזקת נרצחים! ומכאן הקשר! ומכאן נבע זעם השמאל, מטפשות המנהיג שהביאה למות מטופש.
"ענבי זעם" וארוע כפר כנא דוגמה להפעלת הצבא לענישה בלבד, ללא מטרה מדינית ויעד אסטרטגי. צבא הלוחם בידיים כבולות, כל תקלה שתקרה תתעצם. פרס לא היה מנהיג גדול אבל היה לו אומץ לעצור כאשר חש שנגמרה התועלת מהמהלך.
"נתניהו מחזק את פרס?" "אל תכנע" זה לא חיזוק זאת אמירה ריקה אופינית לפוליטיקאי שאין לו מה להציע! "אל תזוז, אל תותר" רק לצורך הוכחה לעצמך קודם כל, שאתה "חזק" זאת האוילות הימנית בהתגלמותה! בגלל זה בדיוק,קראו לבגין רוצח!
"רבין לא בוגד"! הכרזה שכולה מס שפתיים! דיבור טיפוסי מפיו של פוליטיקאי ריק! מי הוא בכלל נתניהו, שיטהר את רבין מאשמת הבגידה? כאשר רבנים קבעו את זה במפורש ונתניהו עצמו (עם שרון) ליבה את הגל הלאומני הדתי הזה לכדי מחאה!
נרי, אתה והימין יכולים להמשיך לטמטם את עצמכם עד דק, אל תצפה מהשמאל ומהשפויים לדרדר עצמם לשפל כזה.
כתוב תגובה ל- פועה
דברים שמח סמולני צבוע לא מבין
  לפועה תשובה   25/02/13 11:15
את מדברת בשם השמאל לשוא. היו אז אנשים, ויש כאלה גם היום, שקוראים לרוצח בשמו ולטיפש בשמו. ההתנגדות של אלה לשרון אז לא היתה בשל טפשותו, אלא בשל העובדה שהוא יצא למלחמה מרושעת ורצחנית ולא מוצדקת. מלחמת יש ברירה, קרא לה בגין, ואנשי שמאל אמיתי מתנגדים למלחמה כזו, כאשר יש ברירה אחרת, שהיא לא מלחמה. גם אם הרשע יכול לנצח, יש להתנגד לו, כי רשע זה דבר אסור. מהסיבה הזו הענישו אנשי השמאל את פרס על הרצח בכפר כנא. את מדברת על שפיות ומוסר. אבוי לנו מהמוסר הסמולני הזה. אני מעדיף עשרות מונים את הימין האלים שאבנרי משתייך אליו. הוא לפחות לא משקר ומצהיר בגלוי שהמטרה שלו היא להרוג. הסמול השקרן והצבוע שאת מייצגת מטרתו זהה, אבל הוא צובע אותה בדיבורים שלומניקיים מזויפים. עם אמת גוליה קל יותר להתמודד. הסמול השקרני מתעתע ומטעה, ולכן מסוכן בהרבה.
כתוב תגובה ל- לפועה תשובה
אם הצביעות מפריעה לך אתה אדיוט
  פועה   26/02/13 12:31
הצביעות זאת התכונה הדומיננטית ביותר בתולדותיו של העם שאליו אתה מתגאה להשתייך! כשתבין את זה תוכל אולי להבין גם דברים אחרים.
כתוב תגובה ל- פועה
הצביעות מטעה ולכן מסוכנת.
  לגזענית תשובה.   26/02/13 14:48
אבל את לא רק צבועה את מייחסת תכונות אופי לעם שלם, ובכך חושפת גם את הגזענות שלך.
כתוב תגובה ל- לגזענית תשובה.
ח ח ח ח -וסכסכתי מצרים במצרים
  איריס כהן   26/02/13 23:06
נחמד לראות שני אנשי שמאל המתווכחים מי משוקץ יותר!! עליכם נאמר האחד נבלה והשני טרפה !!! וסליחה על הבוטות !!
כתוב תגובה ל- איריס כהן
פועה שמאל? חחחחחחחחחחחחח
  חחחחחחח   27/02/13 09:06
רק אצל הרעה או המשוגעת.
כתוב תגובה ל- חחחחחחח
10
מנסה ללמד את יפה הבלורית והנפש
  יוד יוד   26/02/13 00:15
יפה הבלורית והנפש ההזויה כפועה לא יבינו משום שרויים באותה ההזיה ולא ירפו ממנה עד אחרון היהודים יצאה לגלות. סמולנים אלו דומים לאוטו ויננגר שהתבייש ביהדותו ועשה הכל בכדי להיפרד ממנה.
כתוב תגובה ל- יוד יוד
11
שלום עכשיו=כעשיו=סכין בגב!
  קורןנאוה טבריה   26/02/13 04:29
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
אישפוז עכשיו
  נאוה המשוגעת   26/02/13 08:57
כתוב תגובה ל- נאוה המשוגעת
לא עזרו עשרות אישפוזים לנאוה
  אפילו עבודות שרות   28/02/13 12:34
הנאווה הזאת נישפטה והורשעה פלילית כנראה בגלל פעילות הקשורה לדעותיה ופעולותה הסהרוריות . ונשלחה כנראה בגלל מצבה הנפשי במקום למאסר, לעבודות למען הציבור . וכל זה לא עזר להחזירה לשפיות
כתוב תגובה ל- אפילו עבודות שרות
12
תגובה,,לגברת פועה ,גברת נכבדה,
  יעקב יעקב   26/02/13 10:19
הכרזה שכולה מס שפתיים דיבור טיפוסי מפיו של פוליטיקאי ריק,,"מי הוא בכלל נתניהו שיטהר את רבין מאשמת בגידה,,אוי אלי אלי,,איזה שינאה,,כמו לבה רותחת שנורית מלועו של הר געש,,איפה היא נולדה השינאה הזאת ומי הביא אותה לעולם,,הרי עם שינאה כזאת אפשר להפוך כל תרחיש,, לכל כיוון,,לצבוע שחור ללבן ולהיפך,, להפוך יום ללילה ולילה ליום ,ואפילו להחיות מתים ולהלבין פושעים, הכל אפשרי רק תלוי לאיזה צד של הגדר את עומדת ,ועוד אפשר למצוא הסברים ואפילו משכנעים,,למה זה כך ולא אחרת,,בשביל זה נבראו המילים,,אוי למנצלים שאין להם אלוהים ,, הרי יכולת להתנהג אחרת, למה ההתנשאות ?? למה העוינות,, למה הבוז,, הרי אפשר להגיד גם עליך מי את בכלל??,,האין דרך אחרת להביע דיעה,במיוחד בראש ממשלה מכהן של מדינה דימוקראטית, האמת התיאשנו מכם,השינאה באה לכם מפיטמות חלב אימכם,, גם אם תעמדו על פי שפת התהום לא תחזרו בתשובה ולא תגידו שטעינו,,גם לא בגירוש והעקירה של רבבות אלפים יהודים הפשע הגדול בהיסטוריה של העם היהודי בארצו,, מאז השוואה,טרומה שלא תישכח לא בדור הזה ולא בדור הבא,מי שלא היה שם אף פעם לא יבין זאת,,,,גירשנו שני צבים ועכברוש וכמה תולעים אמר עיתון הארץ,,זה העיתון שמייצג אותכם נאמנה,,
כתוב תגובה ל- יעקב יעקב
אתה קצת צודק וקצת טועה.
  יעקב ידידי   26/02/13 14:58
האמירה הזו של פועה אכן מתנשאת, אבל השנאה מופנית בעיקר מהימין לשמאל. האתר הזה הוא גוגמא טובה לכך, וניתן לראות בו יפה את השינאה הנוראה שבה מתבטאים פה גם הכותבים וגם המגיבים כלפי כל מי שנראה בעיניהם שמאל (שבדרך כלל הוא אפילו לא באמת שמאל). באשר לנתניהו, ממי שהתבשם על המרפסת מהקריאות הנוראות של ההמונים בככר ציון, שדרשו את ראשו של רבין ותומכיו, מצופה ליותר מאשר גילגול עיניים מתחסדות באיזו אמירה כאילו רבין לא בוגד. אף אחד מההמון המוסת בכיכר לא קנה את האמירה הזו ולכן היה ברור שימיו של רבין ספורים.
כתוב תגובה ל- יעקב ידידי
13
נרי.. מנוול היית ונבל נישארת
  אין חדש תחת השמש   28/02/13 12:20
כתוב תגובה ל- אין חדש תחת השמש
למעריץ "שמש העמים" למה לקלל===
  יוד יוד   2/03/13 10:27
ככה זה כשיש מאמר ובתוכו עובדות אין השמאל יכול לקבל זאת, מדוע ? מאז ימי "שמש העמים" אדונם ורבם שהלך קפוט הם מצהירים כמו עכשיו "שאין חדש תחת השמש" אנשי תנועת "שלום אך שווא " דווקא ממשיכים לצלם ולהלשין על החלוצים שחרטו על דגלם לשמור גם עליהם (מלשינים ומרעילי בארות,מקדמי חרמות נגד ישראל והציונות) ומקבלים מהם כל פעם מחדש סכין בגבם. במידה ויש מישהו שמתנהג כנבלה , אלה הם אתם ומפעיליכם !
כתוב תגובה ל- יוד יוד
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il