|   15:07:40
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
יוסי אחימאיר
יוסי אחימאיר
ביידן מחצין אינטליגנציה רגשית גדולה (אביגיל..), אך בגלל מחדלו גואה במשמרתו האנטישמיות בקמפוסים    כשיחזרו חטופים, נראה אנשים שבורים גופנית ונפשית; סינוואר ימשיך להחזיק חלק מהחטופים ...
דרור אידר
דרור אידר
האנטישמיות הגואה באוניברסיטאות בארה"ב ביחד עם המלחמה המתמשכת, גורמים לפקפוקים בצדקת הדרך    מה למדנו מההיסטוריה ומדברי חכמינו שבכל הדורות, מה פסק קרדאווי ומה צייצה חכמת פיזיקה על הת...
חיים רמון
חיים רמון
רוב הפרשנים הצבאיים תומכים עתה בתוכנית המטכ"ל להיכנס לרפיח, להרוג כמה מאות מחבלים ואז לצאת ממנה, אפילו שדרך פעולה זו כבר נכשלה כישלון חרוץ    בשביל לשמוע הדהוד של תוכניות המטכ"ל ושל...
רון בריימן
רון בריימן
האשמת נתניהו כאילו הוא זה שמונע עסקה, היא עלילה מרושעת המופצת על-ידי מתנגדי נתניהו אשר שכחו מי האויב    אחת השגיאות החמורות ביותר של ממשלת ישראל: ההפרדה בין חטופים לחטופים, ואי-עמיד...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
לוסי אהריש [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]
מגישה, עיתונאית ושחקנית
לוסי אהריש (נולדה: 18 בספטמבר 1981), מגישה, עיתונאית ושחקנית
רביב ברוקמאייר [צילום: יח"צ]
מנכ"ל קבוצת ויסוצקי
רביר ברוקמאייר (נולד: 1957), מנהל.
דני אבדיה [צילום: חוליו קורטז/AP]
גדורסלן
דני אבדיה (נולד: 3 בינואר 2001), כדורסלן. בשלהי 2020 הצטרף לקבוצת וושינגטון ויזארדס בליגת ה-NBA.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
ברק ורעם
מאת: איתמר לוין  |  22/03/2013
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
שתי הערות
  יוסי מ   22/03/13 09:09
שתי הערות.
הראשונה מתיחסת לטימטום של אותו פקיד במשרד החקלאות, שיצר את כל הסצינה.
גם אם נניח שהעץ בא ממדינה מפגרת כמו ארצות הברית, והוא כנראה נגוע, יש אלף דרכים לטפל בבעיה וכולן, בשקט גמור ובלי בושת פנים.
אלא, שמישהו חיפש כותרת ויצר מהומה וכותרת לעיתונאים, וצריך להתיז את ראשו של המטומטם הזה. הוא צריך להיות מועבר לאיזו פינה נידחת במשרד החקלאות,שאף אחד לא יראה וישמע אותו לנצח.
רק במדינה שמשרד החוץ שלה נעזר במשתמטת עלובה שבימה חתונה פיקטיבית כדי לרמות את הצבא, למטרות של יחסי ציבור,ועוד להחציף פנים לתגובה של דובר צהל, רק בה אפשר שפקידונציקים יחריבו לנו את הבית ועוד ישלחו חשבונית.
.
הערה שניה על איראן.
אם ארה"ב תחליט על מחיקת יכולת הגרעין של איראן היא תעשה את זה בקלילות. בקלילות. איראן לא נהנית מתמיכה מוחלטת של סין שיש לה גבול עם צפון קוריאה והיא מבודדת לא פחות. בנושא איראן, יש הסכמה של כל המערב והסכמה בשתיקה של רוסיה לפעולה אמריקאית שתהיה כולה מהאויר ותימשך כמה ימים עם אלפי גיחות, בהיקפים שאנחנו לא יכולים להבין כרגע.
לצפון יש נשק גרעיני מבצעי וזו מכשלה שאותה מבינים בארה"ב שצריך למנוע מאיראן לפני שיהיה מאוחר.
באיראן זה ענין של החלטה ולמרבה הפלא, אולי טוב שיושב שם היום נשיא כמו אובמה ,יותר מנשיאים אחרים שהיו ניצים ותקיפים ולא נהנו מיחסי ציבור נכונים.
כתוב תגובה ל- יוסי מ
2
חומסקי וליבוביץ לא רלוונטים
  ציוני אמיתי   22/03/13 10:58
ברק חוסיין אובמה היה מבקר בילדותו בלווית דודו למסגד כך שלא מן הנמע שגם התפלל שם (אלא מה עשה שם ?!) אם ילד שגדל למעשה כמוסלמי מגיע לנשיאות ארה"ב זה לא אותו הדבר כמו שני יהודים מומרים ואנטישמים כמו נועם חומסקי וישעיהו ליבוביץ, כאלה יש לצערנו מאות אלפים, גם בארץ.
כתוב תגובה ל- ציוני אמיתי
ל"ציוני אמיתי"- אך הזוי ותלוש
  יוסי מ   22/03/13 13:56
יש לך בעיה אמיתית בהבנת המציאות.
אין לישראל ידיד טוב יותר מאובמה, ואם יתעורר הצורך הוא יפעל. הנזק שעשו שני האדונים חומסקי וליבוביץ הו ממשי ומתמשך, אבל מה לעשות שהעובדות והמציאות לא מתאימות למה שהיית רוצה, ואז אתה נעזר במומחיותך לדתות ולאמונות.
כתוב תגובה ל- יוסי מ
הילד ברק חוסיין אובמה התפלל
  ציוני אמיתי   22/03/13 17:42
במסגד ביחד עם דודו, קרא "זכרונות אובמה" בכבודו ובעצמות עכשיו אין זו חוצפה תהומית לבוא אל "הנוער הישראלי" ( קהל מורכב מ-90% שמאלנים מאוניברסיטת ת"א, ואף אחד מן התיישבות הציונית ביש"ע,ולהסיט אותו נגד ממשלתו הנבחרת זה עתה בבחירות דמוקרטיות לחלוטין?ולבקש מהם להפעיל עליה לחץ בכדי "שתקח סיכונים למען השלום" ? כפי שמורו ורבו הנשיא פרס לקח באסןם אוסלו ( 1700 יהודים קפחו את חייהם ןעןד 15000 נשארו עם טראומות,פציעות ונכויות לכל שארית חייהם לאחר שהזוג רבין/פרס נידב אותם ליהות "קורבנות השלום", שאל את עצמך : זה לא הספיק לנו? מדוע איש לא מזכיר ומדבר כיום על המושג המטורף "קורבנות השלום"?!) תצמד לעובדות היסטוריות אחרת הנך מדבר שטויות.
כתוב תגובה ל- ציוני אמיתי
ליבוביץ׳ וחומסקי לא הזיקו.
  ליוסי הנכבד   22/03/13 18:19
במיוחד ליבוביץ׳ , שכל מדינה היתה יכולה להתברך ולהתגאות באדם דגול כמוהו. גם חומסקי לא גרם שום נזק לישראל, על אף שהביקורת שלו מטרידה ומכאיבה. רק חברה חולה ופרנואידית כמו החברה הישראלית אינה יכולה להכיל אנשים ביקורתיים כמו חומסקי וליבוביץ׳
כתוב תגובה ל- ליוסי הנכבד
לחסר זהות
  יוסי מ   23/03/13 12:05
איש באמונתו יחיה.
כתוב תגובה ל- יוסי מ
רק רצוי להזהר מפגעיה של האמונה
  ליוסי הנכבד   23/03/13 12:24
כתוב תגובה ל- ליוסי הנכבד
!!
  יוסי מ   23/03/13 14:48
גם חוסר אמונה הוא סוג של אמונה
כתוב תגובה ל- יוסי מ
אובמה מוסלמי טהר עם קבלות.
  ציוני אמיתי 3   23/03/13 06:45
יוסי מ. פתח את הקישור המצ"ב וצא מהבורות שלך פעם לתמיד: ילד שנלד מאב מוסלמי, נרשם בתעודות רשמיות שהוא מוסלמי, שאהב ללכת למסגד בג'קרטה עם דודו ושומר בליבו על זה כזקרון ילדות יקר, היה ונישאר מוסלמי עם כל הידוע ומשתמע מעובדה זו לגבינו היהודים ! דווקא תעודתו מראה שהיה רשום כמוסלמי בזמן לימודיו בבית הספר , במדינה מוסלמית אינדונזיה. התחתן בטקס מוסלמי בקניה. ביקר בפאקיסטן בצעירותו - הנה חוקר מכובד וידוע Daniel Pipes שקורא ערבית שותפת וחוקר מזרח תיכון מקצועי. הוא אוסף רק ממקורות גלויים וכאלה שהם ברורים ומגובים במסמך מעבר לכל צל של ספק.danielpipes.org
כתוב תגובה ל- ציוני אמיתי 3
והרי המסקנה
  יוסי מ   23/03/13 11:25
בקיצור, חבר בכיר באל קעידה.
כמה טוב שיש לנו ציונים אמיתיים. (השאר לא ציונים או לא אמיתיים)
כתוב תגובה ל- יוסי מ
עכשיו ברור לי: אתה אינפנטילי
  ציוני אמיתי 4   23/03/13 14:43
במקום לעיין באתר daniel pipes org/obama muslim childhood שסיפקתי לך בכדי שתצא מבורותך לגבי מורשתו ואופיו של אובמה,במקום זאת אתה מפליץ דברים מבוטלים וחסרי כל משמעות, (מה לי ולאל קעידה ?!)וזה הענין כולו: אנשים כמוך לא רוצים לדעת עובדות מגובות במסמכים רשמיים, וכך הם מולכים שולל על ידי מניפולטורים/ נוכלים לאסון לאומי גרוע מאסון אוסלו! די, אין לך כלים להתמודד עמי בנושא, חבל על הזמן, תרגיש טוב, פתח עינייך הסומות מחוסר ידיעה ורצן לדעת האמת.
כתוב תגובה ל- ציוני אמיתי 4
אולי הפעם תבין.
  יוסי מ   23/03/13 18:57
שמע חמור גרם.
לו היה לך שכל ומעט הבנה היית מבין שהאנלוגיה על
אל- קעידה היתה לעג לדברי ההבל שהבאת כאן על אובמה, ולא עליך. לרמה כזו אני לא יורד והשטח כולו שלך ושל דומים לך ,מוגבלים בשכלם ובהבנה כללית של המציאות.
.
אל תתפלא ואל תבכה על סיגנון כזה שאתה מקבל בו תשובה.
לך לדברים שאתה כותב ותספור בכמה כינויים פנית אלי ואז תבין. הרי בקללות אין מי שיעמוד לידכם, הכל בשם איזו "ציונות" מזוייפת.
אין בך שמץ של ציונות אמת. אתה חי במחשבה שמה שאתה אומר או עושה זה נכון וכל השאר לא במשחק. טעות בידך. אתה לא יותר ציוני מאף אחד אחר שחושב אחרת ממך.
אתה כנראה יותר מטומטם,אבל נגד זה אין מה לעשות.
כתוב תגובה ל- יוסי מ
אתה גם נבון וגם מוסרי.
  יוסף ידידי   23/03/13 17:18
ולכן אין סיבה שתאשים אותי בפגעים של אחרים. אני אדם לא מאמין ולכן אין סיכוי שאלקה בעיוורון המחשבה והמוסר, שלעיתים נלווים לאמונה. רק אמונה עיוורת ומעוורת יכולה לגרום לאשם כמוך להסכים שאנשים כמו ליבוביץ׳ או חומזקי הם אנטישמים ומומרים. חז חירות שמח לך ולכולם. זכור- או שהחירות לכולם, או שאף אחד לא יהיה חופשי.
כתוב תגובה ל- יוסף ידידי
הבהרות
  יוסי מ   23/03/13 19:11
אני לא מבין איך הגעת למסקנות האלה. אני מקבל כל אדם, מאמין ולא מאמין באותו יחס של כבוד. אני יכול להסכים כאן או להתנגד שם,אבל אין בדברים שלי שום פסילה. אם הבנת אחרת, אולי לא הסברתי מספיק טוב.
.
אגב, גם אנשים מאמינים ניחנים בראיה נכונה של המציאות ולא כל אמונה פרושה עיורון.אפילו אתה אומר שהעיורון הזה נלוה לעיתים לאמונה. לעיתים, לא תמיד וכתנאי הכרחי.
.
על ליבוביץ וחומסקי אמרתי שנזקם היה גדול לישראל,זו דעתי,ואפשר להתווכח על כך ודאי לגבי כל אחד בנפרד, שכן נקודות המוצא שלהם שונות וגם מרבית המסקנות.
יש לשניהם מעריצים עיורים (א-פרופו אמונה מעוורת...) ויש שוללים עד כדי שמד. אני לא נמנה על אלה ולא על האחרים, ולא אמרתי עליהם שהם אנטישמים, אלא שעשו נזק.
יחי ההבדל הגדול מאוד.
ואני מסכים איתך שהחירות היא לכולם.
חג שמח.
כתוב תגובה ל- יוסי מ
3
הסיבה הנוספת שבגללה ארה"ב
  בני בנקר   22/03/13 11:00
תפעל היא הידע שיש לה על האופציות הצבאיות שלנו,כל האופציות והחשש שלה מהאופציה שעלולה להיות מופעלת ושתוביל לכאוס עולמי.
כתוב תגובה ל- בני בנקר
4
ידוע שהאויב הגדול ביותר לישראל
  קורןנאוה טבריה   22/03/13 12:00
הם האוטו-אנטישמים-סלקטיבית!!!ברק-חוסיין-אובמה זהו שמו של נשיא ארה"ב=ומשענת קנה רצוץ לקיומה של ישראל=לא הייתי סומכת עליו!!
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
שמירה לקויה בבית משוגעים
  יוסי מ   22/03/13 15:30
מה יהיה הסוף? שוב ברחת מבית משוגעים ולא לקחת כדורים? ברצינות "נאוהקורן" מטבריר, תני מנוחה, עוד מעט פסח.
כתוב תגובה ל- יוסי מ
תגובה ליוסי מ (מנבל פיו)
  מב"י   22/03/13 19:51
יוסי מ. אם אין לך מה להשיב לפחות אל תשמיץ. יהודונים כמוך
התעלמו מהסכנה שיהודים ראו כשעלו הנאצים לשלטון בגרמניה והיו שהמליצו להעניק להיטלר פרס נובל לשלום (עולמי) והרי הוא החריב את העולם במלחמה נגד ארה"ב, רוסיה ואנגליה ונגד כל ארצות השפלה האירופית - וגם השמיד 6 מיליון מאחינו...
הוא היה קרוב לסגור על א"י צבת מכיוון יוון ומצרים והישוב התכונן לשואה בשיתוף פעולה של המופתי חג' אמין אלחוסיני. מה רע בכך שמתריעים מפני הסכנה שבנשיאותו של אובאמה. מה משמעות ההסתה הזאת של אובמה שהעם בישראל ישפיע על מנהיגיו "ליטול סיכונים"? האם זה "מירוץ מכוניות"- והרי ידוע שה"סיכונים" הם שלטון חמאס ביהודה ושומרון ומבול יומיומי של רקטות וסקאדים ממרחק של קילומטרים אחדים ממרכז הארץ! כולל שדה התעופה הבינ"ל היחיד של ישראל בלוד!
אדון יוסי מ. כל תגובתך מתבטאת בניבול פה, אין לך משהו חכם להגיד?!
כתוב תגובה ל- מב"י
לאלמוני מב"י
  יוסי מ   23/03/13 11:40
אענה לך מב"י.
הכל קשור לתפיסת המציאות ולמקום שממנו אתה בא.
אתה קורא לי יהודון. יאללה בסדר.זה אומר לי שאתה, מלבד היותך הסטוריון דגול, אתה גם אנתרופולוג.
.
מי שלא חושב כמוך וחושב שהברית והקשר עם ארה"ב ונשיאה הנבחר הוא כולו קשר נגד הציונות, היהדות וכל מה שתרצה, ולא מבין באיזו מציאות אנחנו חיים יכול להיות שותף שלך.
.
אני לא חושב כמוך ואני מסתכל עשרים שנה קדימה ואני מבין שהזמן לא פועל לטובתנו (דמוגרפיה)ושהחברה הישראלית נקרעת מבפנים כי יש בה הזויים ויש בה חרדים משתמטים ויש בה חלק לא קטן שהולך שולל אחרי רוח עיוועים רעה, ושם מצויה הסכנה ולא באובמה שהוא ידיד אמת שאומר לנו גם דברים קשים והוא שנותן לישראל סיוע שלא ניתן לה מעולם ועוד ועוד.
.
ביזבזתי עליך זמן לתשובה מכבדת, ולו רק כדי לא להסתפק במה שכתבת. יש לי מה להגיד ואני אומר ולא יעזור לך לכתוב
"ניבול פה" מפני שמהחברה שאתה בא ממנה יוצאים דברי בלע ומה שאני עושה, זה לדבר איתכם בשפה שאתם מבינים.
כתוב תגובה ל- יוסי מ
את נאוה מטבריה באברבנאל מאוד
  אינסטלטור   30/03/13 12:25
אוהבים אנו
כתוב תגובה ל- אינסטלטור
אינך לבד...
  הניה   22/03/13 15:44
כתוב תגובה ל- הניה
5
אובמה .....
  יוסי ק.   22/03/13 13:01

אובמה בא לישראל כדי לגרום לסיכסוך ולא כדי לעשות שלום

הוא מדבר בשתי קולות שלפעמים נידמה שזה לא אותו אדם.

בבניני האומה הוא מדבר נגד ההתנחליות,הכיבוש , טרגדית הפלשתנים.ושדבר בבואו לארץ לפני פרס ונתניהו הוא לא דיבר על כך. מענין מה הבטיח לאבו מאזן מכחיש השואה. כדאי לנו האזרחים כמו שאומרים כבדהו וחשדהוא.אדם שקשה להאמין לו.
כתוב תגובה ל- יוסי ק.
6
פרובינציאליות; פולארד.
  אוונגארד   22/03/13 15:07
בחרתי להתייחס לשתי פסקאות ברשימה של איתמר לוין: פולארד - כמו שכל יהודי מצווה "לזכור את אשר עשה לך עמלק" ראוי שבהקשר של פולארד נזכיר כל פעם שם של איש ניקלה, בן של יהודים מומרים, קספר ויינברגר שהיה מזכיר המדינה (שר החוץ) האמריקני כשפולארד נתפס, שהצהיר שפולארד ישוחרר "על גופתי המתה" . שיתהפך בקברו. פרובינציאליות - אין ספק; למשמע הגיגיהם של עיתונאינו, מחוגי "תיק תקשורת" תוגה עוטפת אותי. מזל שיש עוד עיתונאים כאורן נהרי ועמיתו (שאת שמו שכחתי ברגע זה) שאינם נפוחים מרוב חשיבות עצמית.
כתוב תגובה ל- אוונגארד
רק תיקון עובדתי קטן
  לאוונגרד   22/03/13 20:35
ויינברגר היה שר ההגנה, ולא שר החוץ.
כתוב תגובה ל- לאוונגרד
פולרד כמו רבין-הקשר מוביל לפרס
  ראיס-פוטין-בוטוקס   30/03/13 12:09
הבהרה:CFR COUNCIL ON FOREIGN RELATION הוא ארגון לסדר עולמי החדש-ארגון רצח של ראשים(דיאם,גדפי,מובראק(לא אחר)
צאושסקו,מילוסוביץ ועוד...ארגון במימונה של משפחת רוטשילד מ-USA ובזרוע ביצוע CIA .
קספר ווינברגר CFR מס'4187 ,EIZER WIZMANז"ל -מס' 4200 ,
שראנסקי נתן-CFR מס'3543 ,עזר וויצמן ז"ל-CFR מס'4200 ,
סטרשנוב אמנון -CFR מס' 3821 ,לאודר לאונרד -CFR מס'2217 ,
ביבי-CFR מס' 2804 ,אולמרט CFR -מס'2894 ,קיסינגר CFR מס'2083 ,אינדיק מרטין CFR מס'083 ,דניאל רוס CFR מס'3333 ,
קלינטון ביל -CFR מס'696 ,שמיר(זריצקי)יצחק ז"ל -CFR מס' 3534,קרטר ז'ימי-CFR מס'602 (כופף את בגין להחזיר כל סיני),דין ראסק-CFR מס' 3373 ,סיסקו יוסף -CFR מס' מס' 3620 בז'יז'נסקי זביגניאב-CFR מס' 486 ,בוש ג'ורג' CFR מס' 519 (רשימה מאינטרנט-אלה מחריבי עולם מפורסמים...)
כתוב תגובה ל- ראיס-פוטין-בוטוקס
7
המאמין , פתי מאמין !
  נירון קיסר   24/03/13 18:36
מי שמאמין שחוסיין אובהמה לא יאפשר לאיראנים להרכיב פצצה אטומית הוא פתי מאמין לכל דבר ! אותו כנ"ל הוא אמר לגבי צפון קוריאה . היום הוא כבר מציב סוללות טילים נגד טילים מתוך חשש שהקוריאנים שדחפו לו אצבע משולשת , ינסו לתקוע לו זאת גם בלב אמריקה . זה מה שיקרה גם עם האיראנים . לגבי ההרצאה שלו לסטודנטים השמאלנים שנבחרו בפינצטה לשמוע את נאומו ולמחוא לו כפיים , תארו לכם שאת אותה הרצאה בערך , היה נושא ביבי באחת האוניברסיטאות בארהב . איזה קול צעקה דמוקרטית ! איזה כתבות ענק חוצבי להבות מהתקשורת הישראלית על חוצפתו של ביבי !
כתוב תגובה ל- נירון קיסר
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il