s1 News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
דלג
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
בצלאל סמוטריץ'
בצלאל סמוטריץ'
הסכמה לעסקה המצרית היא כניעה משפילה, והיא הענקת ניצחון לנאצים על גבם של מאות לוחמי צה"ל הגיבורים שנפלו בקרב, היא גוזרת גזר דין מוות על החטופים שלא נכללים בעסקה, ומעל לכל - מהווה סכ...
דן מרגלית
דן מרגלית
רק הפרופסור גרשום שלום - מי שהביא לידיעת העולם את תורת הקבלה הנשכחת ועמד על מעשיו של נביא השקר שבתי צבי - הטיח בחילונים ובחרדים בארצם של יוהאן וולפגנג גתה ולודוויג בטהובן כי אין דב...
רון בריימן
רון בריימן
התקשורת הישראלית, ואפילו זו הרואה את עצמה כ"ממלכתית", חוטאת ב"עכשיוויזם" מסוכן ובעידוד הפיכת עסקת החטופים לכניעה ללא תנאי
יהונתן קלינגר
יהונתן קלינגר
משקיעי קריפטו שמעוניינים להשקיע כספים ולשמור עליהם מאובטחים, קונים ציוד אבטחה רציני, אבל בסופו של דבר נופלים בהונאות אנושיות שגורמות לכך שכל הטכנולוגיה שהושקעה לא תהיה שווה כלום
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
לוסי אהריש [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]
מגישה, עיתונאית ושחקנית
לוסי אהריש (נולדה: 18 בספטמבר 1981), מגישה, עיתונאית ושחקנית
רביב ברוקמאייר [צילום: יח"צ]
מנכ"ל קבוצת ויסוצקי
רביר ברוקמאייר (נולד: 1957), מנהל.
דני אבדיה [צילום: חוליו קורטז/AP]
גדורסלן
דני אבדיה (נולד: 3 בינואר 2001), כדורסלן. בשלהי 2020 הצטרף לקבוצת וושינגטון ויזארדס בליגת ה-NBA.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
הגזע הלבן
מאת: יואב יצחק  |  24/04/2013
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
תגובה
  צנחן   24/04/13 04:07
"את אשר יגורתי בא לי".חכה חכה יואב ידידי זאת רק ההתחלה.הגזען חסר התרבות ייסר את כולנו בעקרבים כפי שנאמר במקורות. די הייה לראות את ה'דרך ארץ' בה נהג אתמול והלשון המחוצפת -לשון ביבים- שהפגין בבימת הכנסת כדי לשער שהתינוק המגודל והמגלומן אכן מאמין שהוא יכול להיות ראש ממשלה בישראל.אמרתי לכם לפני.
כתוב תגובה ל- צנחן
"לשון ביבים" , צנחני ?
  שלמה המגיב   24/04/13 08:11
ראיתי את השידור בטלויזיה ולא היה בתגובותיו של לפיד ,לקריאות הביניים לנאומו, שום "לשון ביבים" ושום "חוצפה" , אלא סרקאזם שאיפיין גם את מנחם בגין כראש ממשלה , כלפי חברי האופוזיציה , בעת שנאם בכנסת כראש ממשלה. קריאות החרדים בעת הנאום ( "מרעיב את ילדינו" !!) , היו לעניין ומקובלות על צנחני , אך תגובותיו הסרקאסטיות , היו "לשון ביבים" ? הלואי "לשון ביבים" כזו שתהיה בכנסת בהמשך התנהלותה בכנסת ה 19 .
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
תגובה
  צנחן   24/04/13 13:13
שלמה ידידי.מה שתגיד מקובל עליי.
כתוב תגובה ל- צנחן
10 ילדים שלא משרתים ולא עובדים
  מר יצחק   25/04/13 16:05
שום לשון ביבים
רמת הילודה של החרדים היא כמו בעולם השלישי
רמת ילודה של ילדים שמכונכים חינוך להלכה אנטי ציונית
יולדים בלי חשבון אישי העיקר שהמדינה אני ואתה נדאג להם הם בתורם ילדו שוב ילדים לחינוך אנטי ציוני וחוזר חלילה
המדינה צריכה אנשים שיודעים חשבון מדעים ואנגלית וכן אזרחות כדי לדעת איך מדינה דימוקראטית מתקיימת ומהי הפרדת רשויות
כתוב תגובה ל- מר יצחק
אני מניח שמר יצחקי למד לימודי
  מורה ללשון עברית   25/04/13 19:00
ליבה ורק ערק משיעורי עברית, לכן אינו יודע מה שגם אנשים שלא יודעים חשבון מדעים ואנגלית יודעים: לכתוב בלי שגיאות. מחונכים, מר יצחקי, לא מכונכים.
כתוב תגובה ל- מורה ללשון עברית
מר יצחקי, למה לא למדת תורה
  ב_שמואל   25/04/13 19:37
למה לא למדת תורה? (לימוד ליבה כנראה לא מספיק כדי שאדם יהיה משכיל), לו למדת תורה היית מבין את המשמעות "וכאשר יענו אותו כן ירבה וכן יפרוץ". כלומר ככל שהחרדים יהיו תחת "עינוי" כך הם יתרבו יותר. או לחילופין, אם הם מתרבים, סימן שמענים אותם.
תופעה זו (שהתורה ידעה לזהות כבר לפני 5 אלפים שנה, דבר שרבים אינם מבינים כיום) היא טבעית וקיימת אצל חיות ואפילו אצל הצמחים.
לכן. 1. החרדים מעונים (למרות שהאנטישמי בן בנו של עשו האנטישמי חושב שהוא נותן להם מתנות). 2. אם ברצונך להקטין את מספר ילדיהם, עליך לדרוש מהפוליטקאים שלך לשחרר אותם לעבודה וללימודים בלי שיצאו לתרבות רעה בשרות צבאי מיותר ומטופש (אפילו לא משלמים שכר מינימום לעבודה של 24 שעות ביממה עם שבתות וחגים וסיכון נפשות. רק טיפשים יכולים להסכים לשרת את הקצינים בעלי הכנסות ותנאים של מיליונרים).
כתוב תגובה ל- ב_שמואל
" שרות צבאי מיותר ומטופש"???
  האם לאחל לך:   27/04/13 14:53
שמחבלים יפגעו בך או בבני משפחתך???
האם לאחל לך שהטילים יעופו על ביתך???
כתוב תגובה ל- האם לאחל לך:
2
יאיר לפיד שכח את המגזר הערבי
  עטרה שגב קלימי   24/04/13 06:24
היות ורוב חברי הכנסת ביש עתיד נמצאים במפה של השמאל הקיצוני יאיר לפיד אינו נוגע ואינו מתייחס למגזר הערבי שאינו תורם דבר
הגיע השעה לדרוש את אותם דרישות של שירות לאומי ועבודה גם מהמגזר הערבי כדי שלא יהיו תלויים בקופה הציבורית.
סכומי ביטוח הלאומי המשולמים למגזר הערבי רבים יותר מהמגזר החרדי וכולם שותקים ואינם פוצים את פיהם.
יאיר לפיד הוא סוג של מטיף מסוכן מהזן הנמוך ביותר הגורם לפירוד ושינאת חינם.
כתוב תגובה ל- עטרה שגב קלימי
וקצבאות שארים למשפחות מחבלים?
  משה המכבי   24/04/13 07:55
את זה לא מזכירים...המדינה תומכת בטרור מכספי משלם המיסים. כולם מדברים על מחיקת חובות ותיספורות לאנשי עסקים שמחזיקים את הכלכלה...מה עם החובות של הרשות הפלסטינית לחברת החשמל? ארנונה בכפרים ערביים שמעולם לא שולמה? מי מוחק להם כל שנה חובות במאות מיליונים? נטפלים ליהודים שומרי מצוות!
כתוב תגובה ל- משה המכבי
המכבי צודק תגובה שווה
  חוקר גזענות   26/04/13 07:53
כתוב תגובה ל- חוקר גזענות
מי את שתדברי על שנאה?
  טלי קורה   24/04/13 09:32
השנאה לערבים נוטפת מכל הודעה שלך. מי את שתדברי על עבודה ותרומה למדינה? נראה שהעבודה היחידה שלך היא הודעות, שתורמות רק להגברת השנאה והגזענות.
כתוב תגובה ל- טלי קורה
טלי קורה יקרה
  עטרה שגב קלימי   24/04/13 17:18
אני אזרחית סבירה החיה במדינה דמוקרטית בעלת זכויות שוות ככל אזרח בישראל, ומשום כך יש לי את הזכות להביע שאט נפש מסגנון התנהלותו של יאיר לפיד.
לא אוהבת את נאומיו המתלהמים כלפי אוכלוסיה כזו או אחרת רק משום שתרבותה או סגנון חייה לא תואם את סגנון ותרבות חייו.
האמונה שלי שהמגזר הערבי חייב לתרום כפי שתורמים כל אזרחי המדינה היא משום שאני חושבת שהאוכלוסיה הערבית היא שוות זכויות ולכן מן הראוי שאותה אוכלוסיה תשתשלב גם בתרומה לחברה האזרחית.
אני מאחלת לך סבלנות רבה כלפי כל מגיב ומגיב והבנה עמוקה שלא כולם נחנים בתכונת הלפידיזים כלומר שינאת האחר והשונה.
כתוב תגובה ל- עטרה שגב קלימי
היהיר הפיץ דברי רהב ושנאה.
  תשובה לשונאת   24/04/13 18:21
וולכן, לא רק שאינני מאוהדיו, אין לי טיפת כבוד אליו. אל דברי השנאה שלך יש לי אפילו עוד פחות.
כתוב תגובה ל- תשובה לשונאת
כנסת ישראל הפכה לזירת איגרוף
  עטרה שגב קלימי   25/04/13 05:02
בני נוער וצעירים צופים המומים במסע הדרת החרדים, יאיר לפיד מתייחס לבימת הכנסת כזירת איגרוף הולם והולם ללא רחמים בשבט אחד שכל חטאו הוא להיות חלק מהדמורקטיה בישראל.
לו היה פונה במילים מכובדות כלפי החרדים ומסביר להם את הכעס של אזרחי ישראל על ניצול הקופה הציבורית הייתי מקבלת זאת, אבל כל דיבוריו הם התלהמות כדי לחמם את קהל בוחריו ולהפנות את אזרחי ישראל לשינאת חינם כלפי שבט אחד בישראל ולא להשית את ליבם לגזרות הקשות שהוא מנחית עליהם.
שר בישראל בזמנים קשים אלא צריך לקרב לחבר ולהדביק ולא להפריד .
ואת זה לא מבין עד היום מר לפיד הוא עדיין בעידן הבחירות מסומם מתחושת הצלהה ונצחון ואינו מבין שקיבל תפקיד ממלכתי רם דרג בממשלת ישראל המחייב אותו לשרת את כלל החברה ולא חלק מהציבור בישראל.
כתוב תגובה ל- עטרה שגב קלימי
אבל גם הערבים הם אזרחים בישראל
  הכל נכון   25/04/13 09:03
והאמירה שלו על ה״זועביז״ מעידה עליו שהוא לא מבין שהוא גם שר האוצר שלהם. בעניין הזה הודעות השנאה שלך מעידות עלייך שאתם שותפים.
כתוב תגובה ל- הכל נכון
להכל נכון! את טועה ומטעה !!!!!
  עטרה שגב קלימי   25/04/13 12:04
את טועה ומטעה בכוונת מכוון וחבל לי על כך
כל אזרח בישראל חייב בדין ובצדק לתרום לחברה האזרחית יש כאלה המתגייסים לצה"ל ויש כאלה שמשרתים בשירות מילואים ויש כאלה שאינם תורמים דבר לחברה האזרחית.
החרדים אינם מתגייסים ואינם משרתים בצהל וכן אינן משרתים שירות לאומי
וכן האוכלוסיה הערבית אינה משרתת בצבא ואינה עושה מילואים.
לדעתי אין לדרוש מהערבים לשרת בצה"ל כדי לא להעמידם במצבים בלתי אפשריים מול האוייבים שלנו לא היינו רוצים שיעשו לנו זאת.
ולכן מה שנותר זה שירות לאומי למען הקהילה שבה הם חיים, הגיע השעה שצעירים באוכלוסיה הערבית שחיים בישראל התגייסו בהמוניהם לשירות לאומי כדי לשרת את הקהילה שלהם בתחום החינוך, עזרה בבתי חולים מכבי האש מגן דוד וכן משטרת ישראל.
יש לי הרגשה שאת זו הגזענית,משום שאינך מסוגלת לראות את אזרחיה הערבים של המדינה בעלי שוויון זכויות מלא גם בחובות קרי שירות לאומי.
ולכן יש לי רושם שאת זו השייכת לשבט הלבן שמבזה את ערבי ישראל.
אני מרחמת עלייך משום שאת לא מסוגלת להפנים ולהבין את מה שכתבתי ומחפשת סתם התלהמות מיותרת שאינה מובילה לדבר .
כתוב תגובה ל- עטרה שגב קלימי
לי אין צורך ברחמים.
  השמים ירחמו עלייך   25/04/13 18:31
אמרת שאת חיה במדינה דמוקרטית. אז לידיעתך, בדמוקרטיה אין חובה לתרום למדינה. התרומה היא זכות, ומי שתורם ראוי לשבח, אך זו לא חובה, ולכן מי שאינו תורם אין לגרוע ממנו שום זכות. להבדיל, כל אזרח חייב לציית לחוק, ומי שלא עושה כן, יש להענישו כקבוע בחוק. למיטב ידיעתי, תלמידי ישיבות וערבים לא חייבים בחוק בשרות צבאי או לאומי. אגב, ידיעותייך הדלות במושגים בסיסיים של אזרחות ודמוקרטיה מוכיחים שוב שאין שום צורך ב״לימודי ליבה״ כפי שדורשים הצרחנים הלאומנים שלנו, שכן אלה אינם יותר מאשר שטיפת מוח רדודה המגדלת בורים וריקים.
כתוב תגובה ל- השמים ירחמו עלייך
מי מה אתה מפחד/ת???
  להכל נכון מעטרה   25/04/13 20:12
מדוע את/ה לא מזדהה בשמך האמיתי, מדוע את/ה פוחד/ת מהדעות שלך? ומדוע את/ה חושש/ת שהדעות שאת/ה כותב/ת כטוקבקיטס יזהו עם שמך??
כתוב תגובה ל- להכל נכון מעטרה
תתעסקי בעיקר, ולא ברכילות.
  לעטרה הרכלנית   25/04/13 20:25
כתוב תגובה ל- לעטרה הרכלנית
אכן אני מדברת על שויון ומוסר
  להתעסק בעיקר מעטר   26/04/13 01:45
אתה כותב על חוקים ואני כותבת על שויון ערכים ומוסר .
ולכן לעולם אבל לעולם דעותינו אינם יכולים לחבור , משום שאתה חושב שהחוקים הם מעל הכל ואני חושבת שהמוסר הערכים והשויון הם יסוד אומה שמתהווה
שבת שלום
כתוב תגובה ל- להתעסק בעיקר מעטר
אולי בעולם הגזעני בו את חיה.
  שוויון ומוסר?   26/04/13 12:32
אם הבנת מדברי כאילו כתבתי שהחוק מעל הכל, זו הוכחה נוספת לעליבות ״לימודי הליבה״ בהם גדלת. דיברתי על אחד מעמודי התווך של דמוקרטיה. אין שום קשר בין זכויות וחובות בדמוקרטיה. כל אדם זכאי לכל הזכויות, ללא שום תנאים, כאשר חובתו היחידה היא לשמור על החוק. אם יפר את חובתו זו- ייענש על פי החוק. נאמנות למדינה, תרומה למדינה, אהבת המדינה וכו׳ כל אלה אינם חלק מחובותיו של אדם במדינה דמוקרטית.
כתוב תגובה ל- שוויון ומוסר?
אכן צדקתי אתה בשלך ואני בשלי
  עטרה שגב קלימי   26/04/13 15:48
שבת שלום
לעולם אבל לעולם לא נצליח לגשר על הפער בתפישת עולמנו משום שאני מאמינה שהאדם הוא מרכז העולם ואתה מאמין שהחוק יקוב הדין את ההר.
יש מקרים שצריך להעמיד את החוק בנסיון ובתהייה
לדוגמא
לא תרצח
אתה עומד בצומת יחד עם ילדים נשים זקנים וטף ובא אדם עם רובה כדי להרוג את אותם חסרי ישע יש בידך להורגו לפני שיוציא לפועל את מזימתו האם תפעל כדי לא לממש את פעולותו של אותו בן ביליעל??
,הרי החוק אינו מאפשר לך להרוגו, וכאן נכנס המוסר והערכים ובינת הלב המצווים עליך לפעול בניגוד לחוק והמוסר הטבעי לא תרצח .
יש סיכויים רבים שבעקבות פעולתך שהצילה את אותם חסרי ישע להכנס לכלא ולבלות שם שנים רבות , אבל המצפון המצפון ציפור הנפש אינה יכולה לעמוד במעמד כזה של רצח חסרי ישע ואתה פועל על פי מצפונך ועושה את המוטל עליך בשעה הקשה הזו.

הנה לך שאלה מוסרית ערכית ולא מעשיה בחוק ודמוקרטיה!!!!
לפי דעתי סיימנו את הוויכוח בנינו
אני מאחלת לך ולכל אותם אלו שסבלו את הדיון
שבת שלום ומבורך
כתוב תגובה ל- עטרה שגב קלימי
הבורות שלך מדהימה
  תשובה לעטרה   26/04/13 20:09
אני לא דיברתי בכלל על חוק, אלא על דמוקרטיה, ואת מתעקשת גם לא להבין וגם להפגין בורות מביכה. במצב שתארת, כאשר אדם נמצא בסכנת מוות, מותר לו לירות כדי להרוג וזו תחשב לו להגנה עצמית. שבת שלום.
כתוב תגובה ל- תשובה לעטרה
אם בדמקרטיה עסקינן אז מי מה נפ
  עטרה שגב קלימי   27/04/13 20:38
אם בדמוקרטיה עסיקנן אז מי מה נפשך??
מדוע ערבי ישראל בעלי הזכויות השוות אינם יכולים להיות בעלי חובות שווים.
איפה הגזענות פה ברצון לשוויון חובות עבור החברה האזרחית הערבית??
יש לי רושם שלא למדת אזרחות בנעוריך המוקדמים ולכן אתה רק נאחז בגזענות, אופיו של משטר דמוקרטי אומר שכל האזרחים שווים גם בחובות וגם בזכויות.
החלטתי לא לשתף פעולה עם הסגנון הירוד שלך זה עניינך, זה תוצר החינוך שהבאת למקלדת שלך,
שבוע טוב ומבורך
כתוב תגובה ל- עטרה שגב קלימי
את לא אשמה.
  לעטרה הבורה   28/04/13 00:20
את קורבן של מערכת חינוך קלוקלת. ראשית, האזרחים הפלשתינים בישראל אינם שווי זכויות לאזרחים היהודים. שנית, וזה העיקר- בדמוקרטיה לא מקבלים זכויות רק אם ממלאים חובות, כפי שהסברתי לך. לו היית שוחרת דמוקרטיה, כמו שאת מחשיבה את עצמך, היית נאבקת למען שוויון זכויות ולא עוסקת בכפיית חובות מוזרה ולא רלבנטית.
כתוב תגובה ל- לעטרה הבורה
על עובדות אין מה להתווכח
  עטרה שגב קלימי   28/04/13 04:38
עובדה אחת יש שמזה 60 שנה נושאת קבוצה של 50% מאזרחיה הצעירים של המדינה את עול שירות חובה וכן עול שירות הלאומי.
על תרומת השירות הלאומי כבר נאמר הכל קרי התרומה האזרחית בשירות לאומי של כל צעיר בן 18 גדולה מאוד ומאפשרת למערכות הציבור בישראל לתתפקד בצורה היעילה ביותר.
אודה לך אם תסביר לי בדרך שלך כיצד אותם אלא המשרתים בשירות הלאומי מבינים שאינם יכולים לשבת בביתם ולדאוג רק לצרכיהם בעוד חבריהם משרתים 3 שנים יפות בחייהם למען הכלל.
האם אותה קבוצה אזרחית היא מוסרית יותר? שיוונית יותר ?? בעלת תודעה אזרחית טובה יותר??
אודה לך אם תסביר לי כיצד אותה קבוצה שאינה משרתת במאום את החברה האזרחית בעוד בני גילה האחרים כן עושים זאת?
האם הקהילה שלהם אינה זקוקה לתרומתם ?? האם הקהילה שלהם מתפקדת טוב יותר והמאמץ של אותם צעירים לא יסייע לה במאומה?? האם התודעה וההבנה האזרחית שלהם מפותחת פחות?? האם המוסר והערכים שלהם פחותים יותר?? משום שאינם חייבים מאומה לקהילה ולאזרחיה ??
כיצד אפשר לחנך את צעירי המדינה היקרה הזו בצורה כל כך לא שוויונית ולא הוגנת??
דעותי אינם באים ממקום של חוסר הבנה אלא ממקום של חוסר צדק חוסר איזונים נכונים באותה דמוקרטיה וחוקיה שכל כך אתה גאה בא ואני בעקבות לימודיי הבנתיה בצורה שונה לגמרי ואחרת ממך.
כיצד נוצר מצב שאני ואתה למדנו באותה מערכת חינוך והגענו למסקנות שונות ומרחיקות לכת בצורה המשמעותית ביותר??
כיצד בית המשפט העליון בישראל תומך בדעותי ולא בדעותיך ואתה מאשים אותי בחוסר הבנה אזרחית ודמוקרטית ובעיקר בגזענות ????
לך התפתרונים
שבוע טוב ומבורך
כתוב תגובה ל- עטרה שגב קלימי
את שואלת יותר מדי שאלות
  לעטרה תשובה   28/04/13 08:45
את קובעת, ששרות בצבא הוא תרומה למדינה- אני חולק עלייך. את קובעת שצעירים ערבים לא תורמים לקהילה שלהם- אני חולק עלייך. את קובעת שמי שהולך לצבא מוסרי יותר- אני חולק עלייך. את אומרת שביהמ״ש העליון תומך בדיעותיך. אני לא מבין למה הכוונה- הוא קבע חובת גיוס לערבים או משהו? ובכל מקרה, בית המשפט איננו מצפן מוסרי עבורי , אלא מי שתפקידו להכריע בסכסוכים פליליים ואזרחיים לפי החוק.
כתוב תגובה ל- לעטרה תשובה
שוב פעם אתה טועה ומטעה
  עטרה שגב קלימי   28/04/13 17:58
כבר בתוגבה הראשונה שלי כתבתי בצורה החד משמעית שערבי ישראל צריכים לשרת שירות לאומי בלבד.
שירות לאומי הוא תרומה לקהילה שבה אתה חי
ואתה כל הזמן חוזר לשירות הצבאי, ואכן כן שלושת ילדי שירתו בצה"ל ביחידות יעודיות, שלושת ילדים לקראת סיום התזה ולקראת הדוקטורת באונירסיטה העברית שבירושלים וכן עושים מילואים וגאים בכך.(כולל בתי שממשיכה כקצינה ביחידה קרבית למרות שהיא אשה היא משרתת 50 ימי מילואים בשנה)
חברינו שהם בעלי משפחות ערביות משרתים שירות לאומי מלא וגאים בכך , אבל מאויימים על ידי פוליטקאים והקהילה שבה הם חיים כפי שמאויימים חיילי צה"ל החרדים בקהילה שבה הם חיים.
הגיע השעה שהפוליטקאים הערבים ואנשים עם תפישה אזרחית כמותך יביטו לעיניים של בוחריהם ויתחילו לדאוג להם משום שהצעירים הערבים בישראל רוצים להשתלב כחלק מהחברה האזרחית ומבינים היטב היטב ששירות לאומי הוא חלק מהשילוב.
הגיע השעה שאתה תתיחס לאזרחים הערבים בישראל כשווים בזכויות וחובות משום שהדרתם מחובות וקבלת רק זכויות לא מאפשרת להם לחוש אזרחים שווים במדינה היקרה הזו.
כתוב תגובה ל- עטרה שגב קלימי
אני מכבד ״החברים הערבים״ שלך,
  לעטרה תשובה   28/04/13 19:37
אבל אלה שלי לא מעונינים להיות חלק מהשרות הלאומי, שנמצא בשליטת משרד הביטחון. אני פטור מלהסביר להם על החשיבות של תרומה לחברה כי הם תורמים לחברה שלהם בדרך שלהם. כך או אחרת, החברים שלך ושלי לא יעברו ועדות קבלה בישובים קהלתיים, כן יעברו חיפוש משפיל בנתב״ג, לא יוכלו להתחתן עם ערבים לא ישראלים וכו׳ כי ככה זה ב״מדינה היקרה שלנו״ אין בה שוויון זכויות וה״דמוקרטים״ שלנו עסוקים רק בעניין החובות.
כתוב תגובה ל- לעטרה תשובה
לעטרה ניצחת בדיון הזה ובגדול
  שאולה   30/04/13 14:24
עקבתי אחרי הדיון הארוך הזה שלך ושל העלום ואלום השם , והגעתי למסקנה שהטיעונים שלך היו משכנעים יוצאים מהלב ונכנסים ללב
כל הכבוד איך אומרים בסלנג דוז פאוה!!!
כתוב תגובה ל- שאולה
טלי קורה=ציון עובדות זה לא קשו
  קורןנאוה טבריה   25/04/13 06:49
קשור לשנאה וגזענות!
נוח להשתלח כשאין תשובות ענייניות ומשכנעות=וזה אופייני ל0מול הבזוי ולערבים 'המסכונים' ו'המקופחים'=רחמנא ליצלן!
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
עטרה צודקת,רק מדוע 0מרטוטי הלי
  קורןנאוה טבריה   25/04/13 06:35
הליכוד-בלוף שותקים נוכח משטמתו של היהיר ג'וניור? מדוע נתניהו לא עושה סדר בממשלתו? אחרי ככלות הכל הוא הבוס של שר האוצר ולא להיפך=מדוע נתניהו מאפשר את ההתנהלות האנטישמית סלקטיבית בממשלתו? אחת מהשתיים או שנתניהו מפחד? או שהוא מרוצה? שעמך יחליט!
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
יהיר לפיד לא היה שווה תגובה
  נתין המדמנה   25/04/13 20:01
אילולא הפשפש עלה למעלה. חבל לי רק על אימו המוכשרת והטובה שצריכה לסבול את האמת הנכתבת עליו.
כתוב תגובה ל- נתין המדמנה
3
הפעם אתה חוטא בגישה חד-מימדית
  akdib   24/04/13 07:12
בדרך כלל רשימותיך הן טובות מאוד ומאפיינות תפישה של צדק חברתי וגם הפעם, אלא שהגישה החד-משמעית שלך הפעם, אינה נכונה לטעמי ולידיעת העובדות מצדך. יכול להיות שהיתה שחצנות כלשהיא בהתנהלותו של לפיד, אך העובדות הן שמרבית הצבור החרדי באמת חושב שאנו צריכים לתרום לו את תרומת הדם ( בגיוס ובהגנה) ואת כוח העבודה שלנו.
עובדה היא כי מר גפני ( בקי ככל שיהיה) שלט שלטון אין מצרים במשך שנים רבות בתקציב בכל הנוגע לחרדים.
אתה יודע כמוני-כמונו, שיש שם התפרזטות, בטלה וניצול. באשר לבדווים, גם זו בעייה. להוליד 30-40 ילדים מתוך ידיעה שהמדינה תפרנס אותם ( שלא לדבר על ספק הנאמנות שמוליך טאלב א-סנא) זו גם שאלה חברתית המצריכה התייחסות שונה מהזעקה הקבועה על "אפליה" או לזעוק כנגד "פעילות הגזע הלבן"..
.
כתוב תגובה ל- akdib
תגובה גם ליואב
  ע   24/04/13 07:59
אתה צודק בכל מילה אכן הגיע הזמן שהסקטורים הנצלנים

יבינו שכל ישראל ערבים זה לזה ולא סקטוריאלית.

וממך יואב הייתי מצפה לקצת יותר נאורות ולא להטפות והסתות לגזענות
זה מיותר זה כבר מזמן לא קיים ועובדית גם כשהיה קיים
זה היה צורך השעה.

אז אנא ממך עלה כבר מהתהום הזאת השמיים יותר יפים מהבורות
החשוכים.
כתוב תגובה ל- ע
4
יאיר לפיד גנב לי את" יש עתיד "
  עו'ד יוסי פאר   24/04/13 08:36
יאיר לפיד למרות כל הפניות אליו בנושא של זכויות יוצרים על " יש עתיד " ממשיך להיתעלם לדעתי היוהרה תפיל אותו ותרסק אותו לא יעלה על הדעת שגם אם בטעות השם אושר בטעות לו עי רשם המפלגות ימשיך להיתעלם מהמהות יש עתיד הוקמה בשנות ה 80 על ידי ופעלה והשקיעה מליונים על המותג הזה ובא לפתע הנסיך הלבן וגונב את השם הזה האם התנהגות זו לא רומזת על הבאות ?? הכותב אלוף משנה במיל שנלחם על השם שבנה
 יש עתיד
כתוב תגובה ל- עו'ד יוסי פאר
כשיקראו לאבא שלך טומי ולחברים
  קורןנאוה טבריה   25/04/13 06:43
שלו אמנון דנקנר ואהוד אולמרט=כתגיע לרמת השנאה האנטישמית סלקטיבית של הג'וניור,שנפל קרוב מאוד לעץ, לשומרי דת משה החרדים לתורתו?רק אז אולי? התשקורת ומערכת המשפט יקשיבו לך!
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
5
הפעם לא מסכים איתך
  איל   24/04/13 08:58
תן ללפיד לעשות עבודה ולהוציא פרזיטים לעבודה. שמע אני מזרחי ממשפחה בת 3 אחים, עובד קשה, משלם ביטוח לאומי מטורף, עושה מילואים ולא רואה את הילדים. נכון שיש אנשים מתאימים ממנו, אבל מי? מי יאכוף בדיקטטורה ובכח שבירה של קרטלים, מונופולים, הסתדרות, חרדים ופרזיטים אחרים? אשצח לקבל התיילסות. 
כתוב תגובה ל- איל
6
נראה שחל שינוי ביואב יצחק !
  נירון קיסר   24/04/13 09:08
איני יודע מדוע אבל יש לי תחושה שיואב יצחק , מאז שהחליט על תשלום כמנוי על גישה לכל כתבות האתר , שינה את עורו אולי , כדי לזכות בעוד כמה קליינטים למנויים . איני מבין מדוע יואב תוקף את לפיד בכאילו גזענות ? הרי ברור שרוב מוחלט של משפחות מרובות ילדים הם חרדיות או ערביות . מדוע אני , עובד קשה ושמשלם מיסים , צריך לגדל משפחות מרובות ילדים שברובן המוחלט אינן תורמות כלום למדינה , לא בכלכלה ולא בבטחון ? גם אני ממוצא מזרחי אבל הורי חינכו אותי שילדים זה לא מקור הכנסה אלא הבאתם לעולם מצריכה תכנון מוקדם של היכולת שלי לגדל אותם כדי שלא יהיו כעול על צואר המדינה אלא , כאלה שכשיגדלו יתרמו רבות לפיתוחה של הארץ ולבטחונה . מה עניין ההחלטה לקבל את תכנית שמיים פתוחים לעניין הכרתו של לפיד עם מישהו מאל על ? עקב כך לפיד הצביע נגד התכנית של הממשלה ובעד מכריו מאל על ?
כתוב תגובה ל- נירון קיסר
הגזע הלבן
  דן שמחוני   25/04/13 11:34
האינטרנט דבר מבורך, אבל אי-אפשר לקרוא הכול, ובוודאי לא להגיב על הכול. אז הקלקתי באקרעי על תגובתך ומצאתי שתמצת יפה את הנושא ואני מסכים איתך (מבלי לדקדק בכול מילה ומילה). עכשו כשאני מכיר את השם, אקליק עליו בכוונה.
כתוב תגובה ל- דן שמחוני
ולא לטובה
  ישי לוי   25/04/13 12:35
כתוב תגובה ל- ישי לוי
נירון קיסר שונא חרדים
  עמוס שנער   26/04/13 00:11
הוכחתי לניירון בעבר שהוא לא מפרנס אף חרדי, ובכל זאת הוא ממשיך להגיב כאילו הוא מקור הפרנסה של החרדים ולכן המסקנה שלי היא שנירון בדומה ללפיד, שונא חרדים.
כתוב תגובה ל- עמוס שנער
7
הגזע השחור-רגשי נחיתות
  ירחיב   24/04/13 11:40
יואב יצחק, אינני יודע מאיזה מוצא אתה אבל הגזענות בקריאת "הגזע הלבן" לאנשים שמוצאם מאירופה היא בלתי נסבלת
תאר לך שעיתונאי היה כותב על למשל מאיר שטרית כשהיה שר אוצר "הגזע השחור"
דרך אגב איך היית מגדיר אותי, בן לאם יוצאת מרוקו ואב יוצא גרמניה, שחור או לבן?






























,
כתוב תגובה ל- ירחיב
תגובה
  צנחן   24/04/13 16:26
בבדיחותא הייתי מגדירך כ:פוץ שבע ומדושן.מצטער לא יכולתי להתאפק.
כתוב תגובה ל- צנחן
הייתי מגדיר אותך מסכן ....
  עני מרוד   24/04/13 19:00
מרוקאי/גרמני שילוב מסוכן.....
כתוב תגובה ל- עני מרוד
אין בישראל שחור ולבן
  עם ישראל אחד   25/04/13 17:10
אנו עם אחד. אלה אשר חשבו שהם 'לבנים' סבלו מגישה גלותית. בגולת ארופה הגדירו יהודים כ'כהים' וכ'נחותים' ו'רוצחי האלהים של הנוצרים'. באותו זמן היו היהודים הרופאים הטובים ביותר המחונכים ביותר, וכאשר נפתחו לפניהם האוניברסיטאות, המדענים הטובים ביותר. אבל היהודים קלטו את השנאה נגדם. כאשר באו לארץ ישראל, חשבו שהם 'הארופים' ואלו הספרדים הם 'היהודים = השחורים הנחותים'. הם שכחו את התלמוד הבבלי שרק בזכותו היו יהודי פולניה למשל כה חריפים לעמת הגויים. אם אמך או אביך ממרוקו אני מקוה שנחלת גם את המורשת התרבותית של קהלה זאת, את משוררי ספרד שהם כוללים שיריהם בספר התפלות שלהם, את ה'בקשות' שירים שהם קמים לפנות שחר לשיר בשבתות במנגינות מיוחדות ויפות. ומן הצד יוצא גרמניה נקוה שקלטת עוד תכונות טובות. ובסך הכל אתה בר מזל, שקלטת מורשת כפולה.
כתוב תגובה ל- עם ישראל אחד
8
לפיד
  שלומית האירנית   24/04/13 12:24
לג בעומר קרב ,הדליקו לפיד והבעירו משואות .לא, זה לא הגזע הלבן,זה גזען נקודה.גזען מבית היוצר היהודי.אן לא הבנה בכלכלה אך י יש לא ידע בהסתה .מדיניוות הוא שם גנאי,השתלחות והתלהמות הוא הטרנד חלופה לתבונה פוליטית .הגומינה מאכזבת,נשאר לו מה שהוא כאגרופן
כתוב תגובה ל- שלומית האירנית
9
בגנים של משפ' לפיד האנטישמיות
  ישראל 99   24/04/13 13:54
זה התחיל עם טומי האבא הגזען ההונגרי ששנא מזרחיים ודתיים וטוב היה לצפות בקטעים עם יצפאן בנושא ...לפיד הבן רק ממשיך בתחכום את הגזענות המחליאה של אביו הגזען השפל לציבור הישראלי המוסת 65 שנה על ידי ידיעות אחרונות זה מאד נוח לקבל הסתה כזו מממש כמו שהאירופים האשימו את היהודים בכול תחלואי ומלחמות אירופה
כתוב תגובה ל- ישראל 99
10
הגזענות במשפחה הזו עוברת
  אבי123   25/04/13 01:02
בירושה.
כתוב תגובה ל- אבי123
11
חכו חכו, היהיר מחכה לאולמרט שמ
  קורןנאוה טבריה   25/04/13 06:12
שמפלס את דרכו חזרה לפוליטיקה כצפוי=הצילו! ידענו שהיהיר 'רבנו' החד'ש מחוייב למורשת אבא טומי הגזען והאנטישמי סלקטיבית=יותר מלמורשת ישראל סבא,ידענו! שתקנו כשהיהיר התנה את הצטרפותו רק לממשלה נקייה משומרי דת משה החרדים לתורתו למרות ששנאתו הייתה נהירה לנו=בשום מדינה דמוקרטית בעולם זה לא היה עובר לסדר היום! אז מה הפלא שהג'וניור מצחק ומשתין עלינו מהמקפצה-כשהתשקורת מחפה עליו כצפוי בחירוף נפש, בעיקר הבנות משמאל?!!!
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
12
תקרא לילד בשמו - אתה גזען
  ירון - ב   25/04/13 10:13
מצד אחד אתה כועס על הגזענות כביכול של לפיד מצד שני אתה פשוט שונא אשכנזים באיצטלה כזו או אחרת אתה מחפה על כך. רק הכותרת עושה רע על הנשמה , כן אני אשכנזי - מה לעשות קורה
כתוב תגובה ל- ירון - ב
תומך בתגובה שלך הכותב גזען
  אלוני חיפה   25/04/13 11:51
יואב יצחק ולא בפעם הראשונה, מתגלה כגזען מסיט. פתאום החרדים מאוד חשובים ללבו. אני דוקא רואה אור בהתנהלותו של לפיד שמוכיח שהוא לפחות מתכוון להתנהל לטובת העם.(גם אם יטעה פה ושם) אם משהו באמת יקשיב לדבריו יהיה לו ברור שאין שם שום התנשאות ושום שנאה .(פרט ליפייפי נפש שמוצאים גזענות בכל מה שאשכנזי עושה) לפעמים יש ציניות שמתבקשת מהמגוחכות של דברי המבקרים אותו. יואב יצחק שייך לגזע המאוכזבים מראש. תנועה אחת והם כבר מספיקים להתאכזב עמוקות. אך כמו שאומרים הכלבים נובחים והעגלה עוברת. לפיד אינו מתנגד לאנשים שעושים כסף כל זמן שהוא נעשה כחוק ולא בתנאים מועדפים. לא צריך להיות עני מרוד כדי לחשוב שהמדינה צריכה להתנהל למען העם כולל תמיכה בחלשים. הנפנוף בהונו הוא הסטה דמגוגית. כמו שיואב יצחק יודע לעשות. יואב יצחק חושב שהוא!! אדם מיוחד וכל תנועה ומילה שהוא מוציא היא מייד מלחמת רובין הוד למען החלשים והצדק. יואב תוריד קצת אויר וקצת חשיבות. תן צ'אנס לאנשים שיש להם כוונות טובות ואם יש לך הערה תעיר בצניעות וללא הסטה ושנאה. וגם דבר אמת. תראה לי מקום שראית גזענות אמיתית (לא דמגוגיה של לתפוס במילה ולנפח אותה מהקשרה) אתה רוצה להועיל לעם תהיה צנוע ולא מתלהם תבקר בעדינות ותוריד את רמת האלימות של דבריך.
כתוב תגובה ל- אלוני חיפה
13
כותרת אלימה ,גזענית ודמג
  אלוני חיפה   25/04/13 11:58
יואב יצחק ולא בפעם הראשונה, מתגלה כגזען מסיט. פתאום החרדים מאוד חשובים ללבו. אני דוקא רואה אור בהתנהלותו של לפיד שמוכיח שהוא לפחות מתכוון להתנהל לטובת העם.(גם אם יטעה פה ושם) אם משהו באמת! יקשיב לדבריו יהיה לו ברור שאין שם שום התנשאות ושום שנאה .(פרט ליפייפי נפש שמוצאים גזענות בכל מה שאשכנזי עושה) לפעמים יש שם ציניות שמתבקשת מהמגוחכות של דברי המבקרים אותו. יואב יצחק שייך לגזע המאוכזבים מראש. תנועה אחת והם כבר מספיקים להתאכזב עמוקות. אך כמו שאומרים הכלבים נובחים והעגלה עוברת. לפיד אינו מתנגד לאנשים שעושים כסף כל זמן שהוא נעשה כחוק ולא בתנאים מועדפים. לא צריך להיות עני מרוד כדי לחשוב שהמדינה צריכה להתנהל למען העם. כולל תמיכה בחלשים. הנפנוף בהונו הוא הסטה דמגוגית . כמו שיואב יצחק יודע לעשות. יואב יצחק חושב שהוא!! אדם מיוחד וכל תנועה ומילה שהוא מוציא היא מייד מלחמת רובין הוד למען החלשים והצדק. יואב תוריד קצת אויר וקצת חשיבות. תן צ'אנס לאנשים שיש להם כוונות טובות ואם יש לך הערה תעיר בצניעות וללא הסטה ושנאה. וגם דבר אמת. תראה לי מקום שראית גזענות אמיתית (לא דמגוגיה של לתפוס במילה ולנפח אותה מהקשרה) אתה רוצה להועיל לעם תהיה צנוע ולא מתלהם תבקר בעדינות ותוריד את רמת האלימות של דבריך. והכי חשוב תהיה אופטימי!!!! יש אור בממשלה אל תנסה לכבות אותו. וגם בעתיד לא הכל יצא מושלם.
כתוב תגובה ל- אלוני חיפה
לאלוני הנה מה שבקשת
  הצבת אתגר   25/04/13 17:22
תגובתך ארוכה ומכילה הרבה טעויות. אבל בסוף דבריך הצבת אתגר . 'תראה לי מקום שיש גזענות'. הנה הוכחה. בממשלת ישראל החדשה יש קבינט מדיני בטחוני ואין בו אף שר ספרדי רק אשכנזים. האם זה בזכות הכשורים של החברים בקבינט אשר במקרה הם אשכנזים? האם ציפי לבני מסוגלת למחשבה כלשהי, היא שרת החוץ וחברה בו. האם הוכיחו האשכנזים חכמה מדינית בעבר שאין אצל הספרדים? מי היו החכמים שהביאו אלפי מחבלים לארץ ונתנו להם רובים ומחנות צבא וגרמו לשפך דמים של 1500 איש שנרצחו בטרור? מי היה האלוף החכם שרון שגרש יהודים לתת לחמאס מקום לשגר רקטות לתל אביב? ולעמת זאת מי היו המצביעים עבור הלכוד שהתנגדו להסכם אוסלו. ומי היה שר הספרדי היחיד בקבינט המדיני בממשלה הקודמת, אלי ישי שהיה היחיד שהתנגד לכניסת המסתננים למדינה והסכנה שלהם, והתנגד להרבה 'מחוות' של התאבדות של יתר השרים, בעלי התסביך הגלותי. האם זה במקרה שלא הגיעו ספרדים לקבינט או שהם רחוקים ממרכזי השליטה והכח - אפליה לא מכוונת אבל תוצאה מזיקה למדינה, הבנויה בצורה שמרחיקה את הספרדים.
כתוב תגובה ל- הצבת אתגר
עלוב מאוד
  אלוני חיפה   26/04/13 02:46
תשובה דמגוגית של אדם עלוב שחי בסרט של ישראל שחיה עדיין בשחור ולבן. בקשתי ציטטה לא סטטיסטיקה של אפסים. אני יכול לרשום לך אלף ויותר מקרים הפוכים אבל אני לא אכנס לויכוח עם טמבל שחי בסרט רע. מקווה שאין כמוך הרבה ונוכל להתקדם לעתיד טוב יותר ולא לחזור אחורה לעולם האפל שלך. כל מה שכתבתי זה בכיוון של אופטימיות ותקוה ואתה מנסה לגרור אותנו למלחמת אחים מכוערת בגלל תסכול שאתה חי בו. אני אמנם אשכנזי אך אשתי מרוקאית. מה יהיה עם הילד שלי עם אנשים כמוך. אני מניח שאתה בא מתומכי ש"ס. מפלגת האור והצדק שהוציאה יותר משפטים גזעניים, מפלים, ומסכסכים מכל הפוליטיקאים בישראל מאז הקמתה. ואין טעות אחת בתגובה שכתבתי.
כתוב תגובה ל- אלוני חיפה
נסיון נואש להסביר לך
  לאלוני מס' 13   30/04/13 01:34
כתבת בתגובה 13 'תראה לי מקום שראית גזענות אמיתית (לא דמגוגיה של לתפוס במילה ולנפח אותה מהקשרה'

קיגלת תשובה ברורה- באיזה מקום בממשלה, בקבינט המדיני. ומה עשית? מיד. כתבת 'בקשתי ציטטה ולא סטטיסטיקה'.

בתחלה אתה נגד 'לתפוס במילה' וכאשר מביעים לך ענין ולא מלים מיד אתה מבקש 'ציטטה' . אינך יודע כי 'ציטטה' משמעה, הבאת מלים!!

אשר לפרץ הגדופים בדבריך, עליך להבין כי אינך מעיד אלא על עצמך. עצביך מתוחים, אין לך יכולת לחשוב ולדון בצורה ענינית. אתה כותב בלא להבין. שמור על כבודך, אל תגיב ללא הבנה. אתה הופך ללעג ולקלס. בדבריך עם הצנחן, מתגלה כי אינך מסוגל להבין את דבריו המעמיקים. ואיך תבין אותם אם אינך מבין אף את מה שאת כותב, על מלים ועל ציטטות. חבל שהשבת לך, אבל שלמה המלך אמר 'ענה כסיל פן יהי חכם בעיניו'.
כתוב תגובה ל- לאלוני מס' 13
14
הכותב הפך למסית גזעני
  על העורך   25/04/13 18:31
אפשר לחלוק - להתווכח - להסתייג - להתנגד אל ועל דבריו - ודעותיו של יאיר לפיד...
אינני איש מפלגתו !
אבל
הניסוח : "הגזע הלבן" יחד עם הכתבה שהיא ביזיון למחברה על דנקנר ז"ל מלמדת:
שהעורך יואב יצחק שטוף ורדוף 'הפופוליזם' והחנפנות ל'מי שכדאי לו' הפך גם ל "גיזען"...
צר מאד שכך...
כתוב תגובה ל- על העורך
15
הירושה של יאיר לפיד?
  ררררר   25/04/13 18:49
מישהו יודע על מה יואב יצחק מדבר ? יואב יצחק עצמו? טומי לפיד סחר בסמים או משהו כזה?
כתוב תגובה ל- ררררר
16
הגזע הלבן
  שלמה מירון   25/04/13 19:15
יואב אני קורא בקביעות את עיתונך אך בוודאי שאפסיק לפתוח אותו לאחר שהשתמשת במושג גזע לבן. אינני חסר השכלה ואני מבין בדיוק למה אתה מתכוון. וזה מוזר שאדם כמוך שמחפש ומוצא את הצדק מתחת לכל שטיח--מוציא עכשיו מתחת לאותו שטיח ביטוים גזעניים שלום לך!
כתוב תגובה ל- שלמה מירון
17
ליואב יצחק - הכותרת גיזענית !
  לעורך   26/04/13 00:07
הכותרת של העורך היא גיזענית
'בשר לבן' משמעו : 'גזע חזירי'
יואב יצחק ירדת לשפל המדרגה !
כתוב תגובה ל- לעורך
18
תגובה
  צנחן   26/04/13 01:23
יאללה קישטא.תלכו כבר מכאן כל המאיימים למיניהם להפסיק לקרוא את העיתון.ידיעות אחרונות והארץ מחכים לכם.כנראה שהעיתון הזה לא מתאים לכם הרגישים והעדינים לצד האשכנזי והחילוני בלבד.מדינה בעלת רוב מזרחי בא לא הייה מעולם ראש ממשלה מזרחי,מדינה בעלת רוב מזרחי בה אין אפילו שר אחד לרפואה מעדות המזרח.תנפצו את כל המראות בביית בביית לבל תיתקלו בפרצופיכם הגזעניים.יואב יצחק?הוא האשם?אמת מארץ תצמח.
כתוב תגובה ל- צנחן
עצוב לקרוא
  אלוני חיפה   26/04/13 09:59
אם אתה באמת צנחן?קשה לי להאמין. בצבא יש כור היתוך מעולה וחיילים וקצינים "שחורים" ו"לבנים" וגם "בז'" (כמו הילדים שלי) חיים שם בהרמוניה מלאה. הנושא הזה אינו עולה כלל. אתה יותר נראה לי כמו איזה שסניק שלא עושה צבא ומתהדר בתואר צנחן כדי שישימו לב אליו ולזעזע. בכנסת הקודמת היו יותר ספרדים מאשכנזים. ואפילו מפלגה שלמה של "ספרדים טהורים" (וגזענים) כיום המפלגות הנאורות אינן עוסקות בכלל במוצאו של אדם. זה לא נושא שעולה או מטריד אותן וברור שאף אדם לא שולב בם בגלל מוצאו או נדחה מסיבה זו. אני מציע לך להפסיק להרגיש דפוק ולבדוק את מוצאו של אדם. אני מבטיח לך שאלה שאתה רואה כשונאים אותך או דוחים אותך חושבים רק על תועלתך ועל עתיד טוב יותר עבורך. תפסיק לחשוב במושגים האלה. אתה נלחם בעצמך.
כתוב תגובה ל- אלוני חיפה
תגובה
  צנחן   26/04/13 19:22
אלוני יקירי הצבעתי בסך הכל על נקודות מסוימות למחשבה.אין שום קשר בין הבדותות שכתבת למציאות חיי.לא שסניק ולא דומה לזה תנסה לחשוב לפני שאתה כותב תגובות.אין לך סיווג בטחוני מספיק גבוה כדי שאספר לך על חיי האישיים אז תמשיך בהשמצות אישיות זה בטח עושה לך טוב ועושה את החיים הקטנים שלך לחשובים.
כתוב תגובה ל- צנחן
19
הגזע הלבן
  s.l   26/04/13 02:51
יואב כל מילה שלך אמת כל מילה זהב תמיד אתה אומר את האמת בלי מורא ופחד יישר כח
כתוב תגובה ל- s.l
אמת אבל דמגוגיה
  אלוני חיפה   26/04/13 10:39
למזלו של יואב אפשר גם להגיד אמת וגם לשקר. לזה קוראים דמגוגיה. מחזה נפוץ בישראל משום מה יש הרבה אנשים שמחפשים רק את הרע ויעשו הכול כדי להבליט כל מה שרע או כל מה שאפשר לראות אותו כך. דוגמא קלאסית של דמגוגיה במאמר של יצחק, לוחם הצדק: ""לפיד מתנהל בדורסנות גם כלפי גורמים שהשיגו רווחים גבוהים ביחס לעובדים מהמעמד הבינוני. הצביעות וההתחסדות מקוממות גם כאן. שכן לא ששכחנו באלו דרכים התעשר אביו, יוסף (טומי) לפיד, וגם לא שכחנו כיצד נוצרה הירושה שקיבל"" הוא קובע שלפיד מתנהג בדורסנות ללא שהסביר למה. מה דורסני במעשיו או דבריו. הוא רומז לנו שהוא צבוע ומתחסד שכן הוא עשיר ולמרות זאת הוא מתעלל בעשירים (אז הוא מתעלל בעצמו?) וזורק לחלל רמזים: א שהוא עשיר ב. שהונו לא נוצר ביושר (ללא שיגיד באופן ברור למה הוא מתכוון) ובעצם הוא כלומניק שקיבל את הונו מאביו ולא יצר אותו בעצמו. אבל הוא גם מתעלל בילדי החרדים האומללים. מה שרוצה כותב המשפטים הדמגוגיים האלה היא ליצור שנאה כלפי לפיד שתכין את הקרקע למסכנה הבלתי נמנעת שלפיד הוא אכזבה גדולה. מעניין איזה צעד היה יכול לעשות לפיד מול החור הגדול בקופת המדינה שקיבל, שהיה מוצא חן בעיניי רובין הוד הישראלי. כפי שאתם רואים יואב לא שיקר הוא לא אמר שאביו גנב רק אמר ש"כולנו זוכרים"(אני לא) הוא לא אמר שהוא כלומניק או רמאי רק אמר שירש את הונו(המפוקפק) ציטות:""נזכור נא, כי משפחות רבות שהינן ברוכות ילדים תורמות רבות למדינה - אם בתשלום מיסים, בשוק העבודה ובשירות במסגרת צה"ל."" פה נרמז כאילו לפיד מתנגד למשפחות מרובות ילדים וחושב שהן אינן תורמות באופן גורף לטובת המדינה. או שלפיד מעוניין לגרום לילדים עניים. הדרך שלפיד רוצה להוביל היא שלא יהיה מצב שבו אוכלוסיות מסויימות יביאו ילדים לעולם בהנחה שאחרים יתחזקו אותם. מה לא הגיוני בזה? ברור, וכך אמר, שצריך לדאוג לילד שקיים שלא יהיה רעב ויקבל תזונה טובה. אבל חייבים להעביר מסר להורים שאתה יכול להביא כמה ילדים שאתה רוצה. אבל צריך לחשוב מאיפה יבוא האוכל שלו החינוך שלו והבגדים שלו. להתעלם מהמציאות שנוצרה תרבות של תחרות למי יש יותר ילדים בקרב החרדים זה סתם פוליטיקלי קורקט וראש בחול. להתעלם מכך שבסוף משהוא משלם את זה ולא הוריו או שנוצרים פה דורות על דורות של ילדים עניים חסרי השכלה וידע בסיסי על התנהלות העולם. ורואים אותנו המתחזקים אותם בבוז כחסרי מוסר וחוטאים זה התייפיפות בזה יואב חזק בזמן האחרון.
כתוב תגובה ל- אלוני חיפה
תגובה
  צנחן   26/04/13 19:32
אלוני היקר.ככל שתכתוב יותר תתגלה בורותך.חבל.אתה שופך מררה לכל הכיוונים מבלי לחשוב.אף אחד איננו מעוניין להגיע למלחמת אחים ובגלל זה הכעס על לפיד המחדד ומקצין את ההבדלים בין האוכלוסיות השונות של הארץ הטובה הזאת.לא יודע מי מרשה לך לדברר את לפיד כאילו היית תוכי מאולף שלו אבל מעשיו ודבריו אומרים אחרת.תפסיק להקריא מתוך דף מסרים ותתחיל לחשוב.לבד אם אפשר או בעזרת אשתך אם אתה מוגבל כל כך.בכל זאת עשית משהו טוב בחיים לא?
כתוב תגובה ל- צנחן
20
צריך להיות הוגן
  מיכאל ב   26/04/13 06:58
לפיד ענה בציניות אבל לא חרג מהנורמה של בתי מחוקקים רבים וגם שלנו. ה"פשע" של לדרוש מהחרדים לקחת חלק בנטל הוא בהחלט נסלח.
עד שלא גרתי בירושלים לא ידעתי על אורח החיים הזה שבו אנשים אחרים משלמים על הצרכים שלך. אני רואה כמה מיסים אנחנו משלמים וכמה מעט מקבלים. אני רואה אנשים צעירים עוסקים בקיבוץ נדבות בשוק ובכותל ומאידך הם משלטים על כל חלקה טובה: הכותל הופך לאתר חרדי, בית כנסת החורבה הפך לאחר שהושקע בו הון תועפות לכולל מתחם בית ספר דרכי נועם מוחזק כמעט ריק וילדי הממ"ד גוננים מצטופפים. ועוד.
בענין השמיים הפתוחים: לפיד הצביע בעד כלומר נגד האינטרס של אלעל אז איפה הבעיה? בעיקר שהנושא נסגר מזמן ותרומתו של לפיד אפסית. אני בהחלט תומך בדבריו למרות שאינני חבר מפלגתו ולא הצבעתי לו (אני חבר ליכוד)
כתוב תגובה ל- מיכאל ב
21
כל מילה בסלה ובסלע. רק דבר אחד
  פוריה   26/04/13 09:40
רק דבר אחד קטן להוסיף, ראה אחרים שיצאו מהקדנציות הקודמות ומצאו ג'ובים אצל ה"טייקונים" , אז למה לדאוג לחלשים לחרדים לערבים וכו' הרי יבוא יום והוא ירצה ג'וב בחברות ה"טייקונים" המובילות. אתה חושב שימצא עבודה אצל החרדים או הערבים או הילדים שמהם הוא מונע לחם צר ?
כתוב תגובה ל- פוריה
22
אני ואתה נשנה את העולם
  יוד אלף   26/04/13 10:16
אני ממשיך לתמוך בעמדותיו של יואב יצחק. נקודה
כתוב תגובה ל- יוד אלף
23
הרפורמטור ",לפיד" בחרתי בך !!
  aaaaa   26/04/13 15:31
"כמה הייתי טיפשה והאמנתי שאתה תעשה אכן "רפורמה"
אמיתית ורצינית ,אך לצערי אתה ממש לא ממלכתי אלא רק סקטוריאלי ואף גרוע מיזה מסית נגד ציבור שלם שהוא דם מדמנו "עם יהודי דתי" הרי רק ליפני דור קם עלנו מסית שהשמיד שליש מעמנו משם שהינו שונים מה"גזע הארי"ומשום
שהאדמה הייתה פוריה לכך היות שבמשך שנים שטפו את המוח בכל אירופה שהיהודים הם המקור לכל רע.ואיך אתה מעיז להטיף נגד הילודה ?האם אינך יודע שבטבע מי שמעמיד יותר צאצאים שולט בשטח ! לך או למד מין הערבים
לא די שאנו עם קטן אתה עוד רוצה לצמצם אותו!ןלידיעתך
לא הדתיים שורפים את הכסף הגדול. הם חיים בצימצום וצניעות
ובטח לא מבזבזים מיליונים על מסיבות פאר וסיגרים,
הכסף הגדול הולך על משכורות עתק שלוקחים להם כל מיני מנהלים ודירקטורים הם ומקורביהם
שלא לדבר על השחיתות שפוטת כשדה קוצים
מאחלת שתצליח ןתתפקח
כתוב תגובה ל- aaaaa
עוגד מאוכזבת מקצועית
  אלוני חיפה   27/04/13 12:52
תמיד אחרי בחירות צצים המאוכזבים המקצועיים. אנשים קשוחי מוח שחושבים שהסצנריו שהתחולל במוחם הוא הסצנריו היחידי שאמור להתרחש וכל סטיה ממנו הוא ..רחמנא לצלן "אכזבה" אין להם סבלנות להיות מאוכזבים. כל שמועה מציתה אותם. והם תמיד זועמיטם עד הסוף אין שום גמישות סבלנות או הבנה לקשיים פתולי דרך או אפילו טעויות. ואין מה לעשות מולם הם יהיו מאוכזבים בכול מקרה בכל דרך שנבחרם ילך הם יתאכזבו . מפני שזה לא מושלם. על זה יש רק להגיד: הכלבים נובחים והשיירה עוברת אני מקווה שבסוף בעוד כשנתיים שלוש כשכל התהליך הזה יניב את הפרות המצופים יהיה לך העוז להגיד טעיתי. אני רק יודע שכוונה טובה ויושר זה הרבה יותר משקיבלנו עד היום. .
כתוב תגובה ל- אלוני חיפה
24
הפכו את קיצבאות הילדים לעסק
  אלון פלג   27/04/13 22:54
למרות שלפיד הוא מגלומן אגו-מניאק לגבי קיצבאות הילדים הוא צודק. קיצבאות הילדים הפכו לעסק משתלם אצל חלק מהמשפחות מרובות הילדים ( בעיקר אצל הבדואים). מי שאמור לדאוג לילדים הם ההורים שלהם ולא המדינה. המדינה מספקת רשת ביטחון לאלו שלא הצליחו לפרנס את משפחתם בכבוד.
כתוב תגובה ל- אלון פלג
25
תמיכה בישיבות משתלמת לחילונים
  בר ברע   28/04/13 03:50
החרדים מקבלים מליארד וחצי, מתוך זה 700 מליון שהיו מקבלים גם אילו היו חילוניים גמורים, וההפסד שלהם... לא תמיכה בספורט, מוזיאונים, מתנסים, שיעורי השלמה, תכניות העצמה, משלחות לחו"ל, דירקטורים, ועוד...החרדים מקבלים פרוטות לעומת מזיזי הניירות במדינת ת"א. ממציאים לעצמם תפקידים ושליחויות בחו"ל וכנסים על שומדבר. קריינים שמקבלים עשרות אלפים למהדורה בערוץ מזרח תיכוני עילג לעומת ה- CNN ששם מקבלים פחות, תבדקו....והקיבוצים קיבלו אמצעי ייצור וידיים עובדות במחיר סימלי קיבוצים של 100 משפחות קיבלו בריכות שחיה ומתקני ספורט שקשה למצוא גם בערים של מאות אלפים. ..והכל קטן לעומת מחיקת חוובות הקיבוצים והנגדלן שהם מחזיקים.
כתוב תגובה ל- בר ברע
תגובה
  צנחן   30/04/13 09:18
סוף סוף מישהו תימצת תשובה נכונה.שאפו.
כתוב תגובה ל- צנחן
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il