|   15:07:40
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
יוסף קנדלקר
יוסף קנדלקר
ביום הזיכרון לחללי צה"ל ונפגעי פעולות האיבה, אני תפילה שהילדים שלנו יחוו צה"ל אחר ממה שחוויתי    שתדע כל אם עבריה כי הפקידה את חיי בנה וביתה בידי מפקדים הראויים לכך
יוסף אליעז
יוסף אליעז
השנה יום הזיכרון כואב יותר מכאב ימי זיכרון אחרים - מספרם העצום של הנופלים והנרצחים בשביעי לאוקטובר האחרון, כאשר כה רבים חוו גם אישית את כאב האובדן,
דרור אידר
דרור אידר
המכות שספגנו בגולה גרמו לפירוק החברה ליחידיה, לעומת זאת המלחמות והמכות בארץ גרמו לגיבושם של היחידים לעם    על משמעותו ההיסטורית של הקמת כוח מגן עברי לאור המלחמה הנוכחית
דן מרגלית
דן מרגלית
אחד יצא בשצף-קצף נגד פרקליטות המדינה, היא רקב, היא רוצה להפיל את שלטון הימין, היא מבצעת עבירות, היא חוקרת את חבורת ביבי ועד היום איש לא הורשע
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
לוסי אהריש [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]
מגישה, עיתונאית ושחקנית
לוסי אהריש (נולדה: 18 בספטמבר 1981), מגישה, עיתונאית ושחקנית
רביב ברוקמאייר [צילום: יח"צ]
מנכ"ל קבוצת ויסוצקי
רביב ברוקמאייר (נולד: 1957), מנהל.
דני אבדיה [צילום: חוליו קורטז/AP]
כדורסלן
דני אבדיה (נולד: 3 בינואר 2001), כדורסלן. בשלהי 2020 הצטרף לקבוצת וושינגטון ויזארדס בליגת ה-NBA.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
נוכל עם חליפה
מאת: יואב יצחק  |  11/05/2013
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
יואב לא נוגעים בקיבוצים .
  הם אוכלי חינם .   11/05/13 10:43
כתוב תגובה ל- הם אוכלי חינם .
אתה חזק בסבנטיז, תתעורר
  בגין   11/05/13 13:22
כתוב תגובה ל- בגין
התנועה הקיבוצית ועמותת ״אדמתי״
  משה המכבי   11/05/13 20:24
הגישו בחודש שעבר בג״ץ נגד מנהל מקרקעי ישראל. ומדוע? המנהל רוצה לקחת אדמות ששיכות למדינה ולהחיל עליהם את אותם חוקי הבנייה והמיסוי שכולנו כפופים להם, והם מתנגדים! רוצים בהנחה גדולה! רוצים בחינם! רוצים להפשיר אדמה חקלאית שקיבלו מאיתנו בשם החקלאות על גדות ים המלח למשל, ולעשות פרוייקטים תיירותיים כאילו זה עסק פרטי שלהם. אתם יכולים ליקרוא כאן בעצמכם.
כתוב תגובה ל- משה המכבי
קיבוצים=הגורם הכי יצרני במדינה
  למטומטם הכלכלי   11/05/13 14:18
ותמיד הם היו. נכון שהיה משבר בתקופה מסויימת אבל לומר זאת עכשו על מגזר המפעיל מאות תעשיות והרבה מאד חקלאות זו סתם השמצה גסה ,מרושעת ומטומטמת
כתוב תגובה ל- למטומטם הכלכלי
הקיבוצניקים טפילים על הזולת
  בתיה אבן   11/05/13 16:33
המפעלים אמנם על הקרקע שנמסרה בזמנו לקיבוצים, אך הההשקעה היא של המדינה או של בעלי עסקים מבחוץ. כך גם הניהול המקצועי, ואילו העובדים הם מעיירות הפיתוח שבסביבה או סינים ותאילנדים ומתנדבים למיניהם. הקיבוצניקים רק גוזרים את הקופון והולכים לבריכת השחיה (שגם היא מומנה ע"י המדינה). וכאשר קורה (לעיתים קרובות אצל הקיבוצניטקים), שהמפעל נכשל, הרי שומטים להם את החובות ועוד מפצים אותם על "סיכונים" והפרשי שער מטבע.
כתוב תגובה ל- בתיה אבן
מילים מוכרות ממזמן.
  תשובה להשמצה   12/05/13 00:13
לבתיה אבן
שונאת התנועה הקיבוצית. המנטרה שלך חוזרת על עצמה כבר שנים. באמצעות "העתק והדבק". תתקדמי.


הנה משהו במיוחד בשבילך ולשכמותך.

סלינו על כתפינו
עממי
מילים: לוין קיפניס
לחן: ידידיה אדמון

סלינו על כתפינו,
ראשינו עטורים,
מקצות הארץ באנו,
הבאנו ביכורים.
מיהודה ומשומרון
מן העמק והגליל
פנו דרך לנו,
ביכורים איתנו,
הך בתוף חלל בחליל!

שדינו וגנינו
הבשילו יבולים,
כרמינו, מיקשותנו
ביכרו פרי הילולים.
תאנים ותפוחים
ענבים ושקדים.
פנו דרך לנו,
ביכורים איתנו,
הך בתוף חלל בחליל!

מה טובו מעגלינו,
מה יפו הטורים!
זימרת הארץ לנו,
הבאנו ביכורים,
מגולן מבשן
מן הנגב והירדן!
פנו דרך לנו,
ביכורים איתנו,
הך בתוף חלל בחליל!
כתוב תגובה ל- תשובה להשמצה
טפילים בולשביקים
  משה המכבי   11/05/13 20:01
הקיבוצים לא משלמים מיסים כמו כולנו. הקלות עצומות במס הכנסה והלוואות ממשלתיות בריביות אפסיות. לא סבנטיז ולא נעליים! עד היום נשארו אוכלי חינם על חשבוננו. בבת עינם של השמאל הבולשביקי בארץ. 4% מהאוכלוסייה קיבל את אדמות העידית של מדינת ישראל ויחס מפלה לטובה בצורה קיצונית לכל אורך הדרך, על חשבוננו! ישובים שהוקמו אז ועדיין על טהרת הגזע האשכנזי. הבעיות של התנועה הקיבוצית על שלוחותיה החלו אמנם בשנות השבעים, עם עליית הליכוד לשלטון, אבל גם אז הם חגגו ובזבזו כספים ללא הכרה. פחדו שהליכוד יחתוך להם תקציבים והחלו להשקיע כספים במניות בחו״ל. כשהם הפסידו מיליארדים, אנחנו שילמנו. קיבלו קרחת! לא תספורת! מעניין שעל זה לא מדברים והיום שמצבם טוב, (לאחר שהפריטו אדמות ורכוש שקיבלו מהמדינה, מאיתנו, וחילקו בין עצמם עם הקלות מס), לא דורשים מהם להחזיר למדינה מה שגנבו שנים! בכל הארץ יש מצוקת דיור לזוגות צעירים ואלו יושבים על בתי קרקע ונוף לים, סוגרים בגדר ושמים שער כאילו הם איזה בסיס צבאי. אתם יכולים להיכנס חופשי חופשי לכל ישוב בארץ חוץ מלקיבוצים! שם חופש התנועה לא מחזיק. אלו הם רק דוגמאות קטנות מתוך ים של מקרים. הקיבוצים הם הטפילים האמיתיים של מדינת ישראל. ההסטוריה מוכיחה.
כתוב תגובה ל- משה המכבי
אז קבלו קצת עובדות
  משה המכבי   11/05/13 20:40
בה. הקיבוץ היווה מאז ומעולם אתגר מיסויי מיוחד בשל מערך היחסים הייחודי שבין הגוף הקיבוצי לבין חבריו ובין החברים לבין עצמם. מחד גיסא, הקיבוץ היווה יחידה כלכלית יצרנית אשר מפרנסת את חבריה, צוברת נכסים ומספקת לחבריה מקומות מגורים, מזון ושירותים אחרים, ואשר חבריה מספקים זה לזה שורה ארוכה של שירותים – פעולות שבכל הקשר אחר היו נחשבות עסקות כלכליות לכל דבר ועניין (השכרת דירות, שירותי הסעדה, שירותי חינוך תמורת שירותים שווי-ערך). מאידך גיסא, האידיאולוגיה הקיבוצית, לפחות זו המסורתית, צבעה את הפעולות הללו בצבעים ייחודיים. עקרון-יסוד של אורח החיים בקיבוץ המסורתי היה העדר קשר ישיר בין היקף השירותים וסוג השירותים שאותם קיבל החבר לבין היקף השירותים וסוג השירותים שאותם סיפק. מתוך תפיסה אידיאולוגית התחייב הקיבוץ, במסגרת יכולתו, לדאוג לרווחת כל חבריו, בין שתרומתם לקיבוץ הייתה כלכלית, תרבותית, קהילתית או אחרת. שיטת המס הישראלית הכירה, באופן מסורתי, בייחודו של הקיבוץ, ולמרות מעמדו של הקיבוץ כחבר בני-אדם, היא לא מיסתה את ה"עסקות" שבין הקיבוץ לבין חבריו. למעשה, חברי הקיבוץ עצמם לא מוסו כלל, והקיבוץ הוא שחב במס, אשר חושב על-פי הכנסות החברים.2 בשנים האחרונות חלו שינויים באורחות החיים של קיבוצים רבים, שכיוונם הוא העברת הדגש בחיים הקיבוציים מן הכלל אל הפרט. בקיבוצים אלה – המכונים "קיבוצים מתחדשים" – החלו מהלכים של העברת חלק מנכסי הקיבוץ, לרבות דירות המגורים ומניות בתאגידים יצרניים, אל החברים. שינוי מהותי נוסף קשור לחיי העבודה בקיבוץ. בצד קביעת חובתו של החבר להתפרנס, הופעל מנגנון תגמול חדש הקושר בין מידת תרומתו הכלכלית של החבר לקופת הקיבוץ לבין התמורה המועברת מהקיבוץ אל החבר. מנגנון זה זכה בכינוי "שכר דיפרנציאלי". שינויים אלה מחייבים גם בחינה מחודשת של הטיפול המיסויי בקיבוץ.3 רשויות המס היו ערות כמובן לשינויים שהתחוללו בקיבוצים, והחלה להישמע הטענה כי אין עוד הצדקה לטיפול הייחודי הנוכחי של דיני המס ביחס לקיבוץ. בשנת 2222 מינה נציב מס הכנסה ועדה בראשותה של סגנית נציב מס הכנסה פרידה ישראלי, שתפקידה היה לבחון ולהמליץ אם יש מקום לשנות את אופן חישוב המס של הקיבוץ ושל חבריו (להלן: ועדת ישראלי). כשנה לאחר-מכן הגישה הוועדה דוח הכולל התייחסות נרחבת למיסוי הקיבוץ המסורתי והצגת עמדתו של אגף מס הכנסה בשאלת אופן המיסוי הראוי של קיבוץ שעבר שינויים הכנסה בשאלת אופן המיסוי הראוי של קיבוץ שעבר שינויים.4 עיקרי הדוח, בכל הקשור לקיבוץ המסורתי, זכו בעיגון בחוזר מס הכנסה משנת 5.2223 דוח ועדת ישראלי עוסק לא רק בהבהרת הסדר המיסוי החל על הקיבוץ המסורתי, אלא גם בבחינת הצעות שונות למיסוי "הקיבוץ החדש".6 הדוח מבטא התלבטות בין המודלים הקיימים למיסוי תאגידים, ומנסה להתאים את הקיבוץ לאחד מהם – למודל המיסוי של חבר בני-אדם (הממסה פעמיים – הן את התאגיד והן את בעליו) או לזה של שותפות (אשר רואה בשותפות אישיות משפטית "שקופה" לצורכי מס וממסה רק את הבעלים). חרף הזמן שחלף מאז הגישה ועדת ישראלי את המלצותיה, ואף שמעמדו המשפטי של הקיבוץ המתחדש עוגן במסגרת תקנות שהותקנו על-פי פקודת האגודות השיתופיות כבר בסוף שנת 2002, שאלת מיסוי הקיבוץ המתחדש טרם הוסדרה בחקיקה, ואף חוזר מס ההכנסה העוסק במיסוי הקיבוץ המסורתי אינו עוסק בה.
כתוב תגובה ל- משה המכבי
משה תודה תודה ושוב תודה
  עטרה שגב קלימי   12/05/13 14:07
ניכר שהשקעת זמן רב כדי להביא לנו את הנתונים החשובים הללו כדי שנבין ונשכיל כיצד מתנהלים אותם קיבוצים שהם מאין מקלט מפני מס.
תמיד חשתי שיש לאותם קיבוצים יחס מיוחד בנושא מס ואתה איששת זאת.
שבוע טוב ומבורך
כתוב תגובה ל- עטרה שגב קלימי
הקיבוצים כארגונים פוליטיים
  משה המכבי   12/05/13 20:51
תמיד קיבלו תמיכה מהמדינה, מאיתנו, כדי לחזק את הצד השמאלני בולשביקי חילוני. מהו קיבוץ אם לא גוף פוליטי-כלכלי? וככזה הם קיבלו ומקבלים על חשבוננו הטבות ומענקים מקופת הציבור. הם חיים תחת חוקים אחרים לגמרי ואנחנו תחת חוקים אחרים, כל זה במסווה של חברה יצרנית החיה על גבול הסגפנות! הכל מראית עיניים! עוד דוגמא, מהו חיל הנח״ל אם לא כוח עבודה זול לקיבוצים? הרי הנח״ל הוקם במטרה להכשיר חיילים בעבודה חקלאית למען , נו נחשו? הקמת עוד קיבוצים! אז כך הם מקבלים עוד כוח עבודה בחינם! לשלוש שנות שירות כאילו. על חשבון מי? אנחנו פשוטי העם! דוגמאות לא חסרות. הם הקימו קרטלים בשיווק תוצרת חקלאית וכולנו אכלנו פירות וירקות יותר יקרים בגללם. מחפשים איפוא הכסף? היכן לקצץ? בקיבוצים. להם יש את עתודות הקרקע הכי גדולות, שטח/תושב! עם ההפרטות הם נהפכים למיליונרים בין לילה על חשבון אדמות שקיבלו מהמדינה. אדמות מנהל מקרקעי ישראל. אבל לאף אחד אין את האומץ לומר זאת ולטפל בנושא. עד אז הם ימשיכו להיטפל.
כתוב תגובה ל- משה המכבי
מי אוכל חינם
  שמעוני אליעזר   12/05/13 07:33
אני אינני חבר קיבוץ. אבל, אני מבקר שם לפעמים. רמת החיים אינה גבוהה, כולם עובדים. אני תוהה אם אמנם פרט לניבו פה יכול הכותב להצביע על עובדה של אכילה ללא תשלום פרט לתינוקות בני כמה חודשים שאמנם יונקים אבל לא מתקציב המדינה.
כתוב תגובה ל- שמעוני אליעזר
2
תגובה
  צנחן   11/05/13 10:47
מאמר מצויין המשקף בדיוק רב את דעתי על האיש. את אשר יגורתי בא לי....ידעתי טרם הבחירות שהוא בא עם עגלה ריקה והוא רק מוכיח זאת יום אחרי יום.אמרתי לכם חברים.
כתוב תגובה ל- צנחן
כמה כסף הולך להתנחלויות?
  ליואב יצחק   11/05/13 12:30
כתוב תגובה ל- ליואב יצחק
תגובה
  צנחן   11/05/13 14:37
להתנחלויות מגיע מעט מאוד כסף לפי דעתי.היינו צריכים לתת לכל משפחה חמשת אלפים דולר בחודש רק על כך שהסכימו להיות השחפ'ץ של כולנו ולספוג את ההתקפות היומיומיות עליהם.
כתוב תגובה ל- צנחן
ליו
  טמבל   12/05/13 01:12
אתה מסטר דפוק כמה כסף הולך להתנחלויות ?????????תגיד אתה לא מתבייש להראות לעין כל את פיגורך? להוציא ת\ריב הפוליטי התנחלויות זה דבר שמייצר יוצאי צבא ומשלמי מיסים על כל דבר שזז והתנחלויות זה מדינת ישראל ולא איזה דיר עיזים שלפי דבריך שממנים על חשבון הציבור את האוכל שלהם .דין ה תנחלויות כ דין תל אביב.
כתוב תגובה ל- טמבל
3
חבל שלא ביטל קצבאות ילדים!
  הניה   11/05/13 10:55
כתוב תגובה ל- הניה
4
אנשים הביעו ל,"מאמי"בלי לחשוב
  קצת לעומק.   11/05/13 11:11
זה המחיר של אלה שחושבים שהם מסמסים לתוכנית ריאליטי בבחירות. כשניפגשים עם אלה, אין הנאה גדולה יותר מלראות אותם מתפתלים.
כתוב תגובה ל- קצת לעומק.
5
כמה תיקונים......
  פינגולד מרמת אביב   11/05/13 11:40
מסכים עם כל אלה במה שהם חושבים על השרלטן הזה, זהו פליי בוי בחליפה ונוכל שרימה קודם כל את בוחריו ולאחר מכן את כולנו,ואת זה ידעו רבים גם מכל סיפורי "לימודיו המפוקפקים" בבר אילן, לדעתי הוא ברברן חסר תקנה ומבצע את תכניות ביבי השקרן במלואן,(ביבי בסוף גם ידאג "להעיף אותו")סוף מלגת הקרנים הזו יהיה כסופה של ד"ש, קדימה ובעיקר מפלגתו של אביו המנוח שהיה גם הוא קשקשו לא קטן
כתוב תגובה ל- פינגולד מרמת אביב
6
"גניבת קולות" כזאת חוקית!
  פועה   11/05/13 11:46
לפיד גם לא נגע בפרמידות של הטייקונים כפי שהבטיח.
שכחת, לא במקרה, להזכיר את זה ברשימה הנכונה שהבאת לנו.
כמי שמקבל ומוחל על הגניבות "החוקיות" היומיומיות של הטייקונים, זה נראה צבוע להאשים את יאיר לפיד בגניבה חוקית...
כתוב תגובה ל- פועה
7
נוכל עם חליפה ונוכל ללא עניבה
  שלמה שכטר   11/05/13 11:50
ליואב יצחק שלום והברכות!
כתבה ממצה מעניינת ומשקפת את האמת במערומיה.
יש להוסיף נדבך נוסף והוא הקשר והשתיקה הרועמת בין יאיר לפיד ועופר עיני יו"ר "ההסתדרות החדשה"-שני השקרנים והנהנתנים שהגיעו לידי הבנות והסכמות לותר על הפעימה הרביעית בסך של אחוז מתוספת השכר במגזר הציבורי.
ההסכמה של עופר עיני נבעה לא מתוך רצון לעזור למשק, אלא מתוך רצון לעזור לגוף אשר הוא עומד בראשה "ההסתדרות החדשה" העומדת בפני קשיים כלכליים ועל ידי הוויתור של הפעימה הרביעית "ההסתדרות החדשה" תחסוך תשלום תוספת שכר לעובדיה בגובה של כ-חצי מיליארד ₪ והממשלה בנוסף תחסוך כ-מיליארד וחצי ₪
הבגידה איננה של יאיר לפיד בבוחריו בלבד, אלא גם של עופר עיני בבוחרי "ההסתדרות החדשה"
כתוב תגובה ל- שלמה שכטר
8
כש"מפלגת התקשורת" ממליצה על ==
  יוד יוד   11/05/13 12:17
יאיר לפיד לבחירת ראש הממשלה בישראל התקבצו אנשים חלקם תמימי דרך וקראו, בואו כולכם וננסה פעם אחת איש שלא יעשה חשבון לאף אחד. הגיע האיש וזכה למושבים רבים (19) ולאחר שבלע את הפתיון שנתניהו שם בצלחתו ! יאיר לפיד שכנע את אלה שבחרו בו שהוא עצמו ממעמד הביניים והוא ידאג לכולנו. כשלא האמינו לו הוא הביא עוד אחד (יעקב פרי ) שהכריז קבל עם ועדה שגם הוא עצמו ממעמד הביניים. יעקב פרי -יאיר לפיד ממעמד הביניים....
כתוב תגובה ל- יוד יוד
9
יאללה יאללה יואב המשמיצן הכרונ
  רחובות   11/05/13 12:17
י, הגזמת והוצאת דיבה יואב. הוא בקושי חודשהשר אוצר....
כתוב תגובה ל- רחובות
10
כל מילה בסלע
  לירון 98   11/05/13 12:24
יאיר לפיד הינו מריונטה של הסובבים אותו. לרגע יכולנו לומר שהוא אינו שר האוצר, אלא דובר משרד האוצר. כעת מתברר שגם תפקיד כזה אסור לתת לו.
כתוב תגובה ל- לירון 98
11
לפיד ועיני
  חוסיין אובמה   11/05/13 12:35
כעת לאחר שגמרתה להלל את לפיד המשימה הבאה שלך להציג את עיני כפי שהוא באמת.
וכדאי להתחיל בחתימה האחרונה שלו עם לפיד.
עובדי המדינה יותרו על עליה בשכר או ידחו את העליה ומנגד?
עובדי הנמלים? החשמל? ועוד ועדים גדולים. למה להם הוא לא טורח לומר שלא יהיו שום תובפות משום סוג שהוא?
ומדוע אתה אינך כותב על עיני וההסתדרות אף פעם?
אין על מה לכתוב?עיתונאי חוקר שכמוך ימצא ודאי ימצא חומר לכתיבה.
כתוב תגובה ל- חוסיין אובמה
12
מספיק שהוא בחור יפה וחתיך
  מזרחי/ספרדי   11/05/13 12:35
אז מה אם הוא לא קצין ואין לו בגרות ולא היה לוחם <<< בעיקר שהוא בחור יפה וחתיך לאללה....
כתוב תגובה ל- מזרחי/ספרדי
יפיוף.....
  ירדנה . א.   11/05/13 12:50
בגלל יופיו בחרו בו בנות ה18 פלוס . וחבריו הרבים מהתקשורת שעכשיו מיתממים ברור למה הכלומניק הזה קיבל כל כך הרבה קולות, מקווה שרצונותיו להיות ראש ממשלה יגוזו במהרה וכל חבריו יפנו לו גב.
כתוב תגובה ל- ירדנה . א.
13
תגובה
  איל   11/05/13 12:50
חזק ואמץ יואב. אכן ישנו שת"פ בין ההסתדרות, הטייקונים, התקשורת, המונופולים, הקרטלים והפוליטיקאים הסוציאליסטים כביכול. לכולם מכנה משותף. הם חיים על חשבון האדם העובד או שהם כאילה שרוצים להנציח את המצב. אנחנו חיים במדינה שבסיסה הוא בולשוויקי וצריך להפנים זאת על מנת להתאחד ולפעול לפתרון לבעיה.
כתוב תגובה ל- איל
14
כתבה מצויינת! חבל שלא הזכרת
  שלפיד לא נלחם   11/05/13 12:56
גם נגד אוליגרכים כמו נוחי דנקנר (שבגללו הפנסיה שלי הצטמקה ...)
כתוב תגובה ל- שלפיד לא נלחם
15
יצחק תמיד לפיד יהיה חכם מימך
  euzv   11/05/13 12:58
וגם יותר יפה כואב לי הלב עליך
כתוב תגובה ל- euzv
לפי התשובה,אתה הצבעת למאמי ולא
  למישהו שהכרת   11/05/13 14:28
כתוב תגובה ל- למישהו שהכרת
16
יואב- חבל, אתה מבייש את נעוריך
  חולה   11/05/13 13:02
כתוב תגובה ל- חולה
יואב מפאר את נעוריו
  משקיף אוביקטיבי   11/05/13 13:22
כל הכבוד ליואב וצריך להזכיר גם מאת מאמריו של אריה אבנרי באתר זה שחשפו לראשונה את דמותו העבריינית של לפיד
כתוב תגובה ל- משקיף אוביקטיבי
17
נתניהו הוא אבי הכאוס הכלכלי
  עזרא מנצור   11/05/13 13:09
אמנם, כל מילה שנאמרת על לפיד היא נכונה, אולם כבר נוטים לשכוח כי ביביהו ואשתו סרה הפכו את המדינה לרפובליקת בננות. דוגמה: הזוג המלאכותי הזה שרף חצי מיליון בדרך ללונדון, ואף אחד בכנסת לא קם! לפיד איננו נוכל - הוא טיפש! וביביהו אלוף התיחמונים מצליח לעבוד גם על יואב יצחק, וחבל!
כתוב תגובה ל- עזרא מנצור
18
דברים נכוחים כדורבנות
  נסים גבאי   11/05/13 13:13
כתוב תגובה ל- נסים גבאי
19
ומה עם....
  yod60   11/05/13 13:31
מעמ לבטל באילת כמה זה עולה לכל משפחה בישראל הפטור הזה והמילים שלך יואב על שנאתו של לפיד את החרדים מילה בסלע זה בדי אן אי שלו
כתוב תגובה ל- yod60
20
הונאת לפיד את 545,000 בוחריו
  תילמד בכל בה"ס   11/05/13 13:40
מה שעשה לפיד ,כלומר להונות למעלה מחצי מיליון אנשים בוגרים,חייב להילמד בכל קורס למדעי המדינה.

ההונאה הזאת ,היא הגדולה ביותר מאז קום המדינה והיא מזכירה לי תעמולן אחר מאירופה שהצליח " לעבוד" על עם שלם.....
כתוב תגובה ל- תילמד בכל בה"ס
העם לא מטומטם,אתה אידיוט מתנשא
  לפיד כמנצח   11/05/13 14:32
בעולם תקשורתי, בכפר הגלובלי ובשטייטלע שנקראת מדינת ישראל, לא ניתן לרמות 550000 מצביעים,אבל הרבה עתונאים אכולי רגשי נחיתות או לוזרים מטבעם יתנפלו מעתה ועד עולם על כל צעד שלפיד יעשה לטוב ולרע...זהו עצם המאמר וחלק ממגיביו...זו קינאתם בלפיד הנאה, המהוקצע והאינטלגנטי.. לפיד מממש היום את הפסוק הידוע:"מה שרואים מפה לא רואים משם". הוא היה אמיץ מספיק לקחת את האוצר וללכת בדרך שונה (שלי יחימוביץ "הכלכלנית" ברחה מזה כמו מאש והצדקנית הבולשביקית הזו היום מנסה להצית את השדות (החברתיים)... תנו ללפיד שנה שנתיים ואז תדברו--ואני פונה בזאת לכל המניאקים שחושבים שרק להם אלוהים נתן שכל...וכמה שהם טועים...
כתוב תגובה ל- לפיד כמנצח
שנה שנתיים?
  איל   11/05/13 15:11
אתה חי בימי הבניים? בימים אילו מנהלים כל עסק בניהול שוטף נכון, לא מחכים שנה שנתיים. לפיד לא התעמת עם הבעיות האמיתיות וגם לצערנו אין לא את ההשכלה או את הנסיון הנדרש כדי להבין את מנגנון הכלכלה במדינה מודרנית. היה עליו להתעמת מיידי עם המונופולים, הקרטלים וההסתדרות. אין לו הזדמנות שניה ולא נכון לתת לו, מכיוון שהוא לא מוכשר לכך יש להניח שימשיך לנסות "לגנוב" מהלכים כמו שניסה "לגנוב" תואר שני ללא תואר ראשון. האיש שרלתן חסר אחריות בדיוק כמו אמיר פרץ מסתקל דרך משקפת אטומה. יש להחליף אותו מיידית.
כתוב תגובה ל- איל
נכון שקל לקלל בלי להזדהות?
  וזה מראה מי אתה!   11/05/13 16:35
לא קל לרמות 550,000 אנשים??
זה רק מראה שאתה בור ועם הארץ ,חסר השכלה וידע מינימליים...
באירופה ,יש מדינות שתעמולנים מוכשרים ,רימו /הונו עמים שלמים וע"י כך הביאו עליהם אסונות גדולים.

אני תקווה שלפיד לא ימנה עליהם..

אבל,בינתיים הוא רימה/שיקר/והיטעה למעלה מ1/2 מיליון אנשים.( למזלי אני ל-א הצבעתי עבורו. הצבעתי עבור בנט ואני כולי צער על כך...)

כמה אנשים ,אתה חושב,היו מצביעיים ל" מפלגתו" של לפיד אם היו יודעים שהוא מתכונן למרר את חייהם??!!!!

נכון. הטייקונים ימשיכו להצביע עבור,גם עובדי חברת החשמל/הנמלים ובראשם יו"ר נמל אשדוד בשם חסן ובל זה כבוד מאד מפוקפק!!!!!!
כתוב תגובה ל- וזה מראה מי אתה!
גם אתה לא מזדהה כי אתה טיפש
  הפסיכולוג התורן   11/05/13 22:36
כתוב תגובה ל- הפסיכולוג התורן
21
יהיר הפודל של בנימין
  מאמץ הביניים   11/05/13 14:32
אכן יצא המרצע מן הצ'ק, יאירנו הינו המוציא לפועל של בנימין שטס עם זוגתו במטוס, המחייך לסבל האחרים ובקולו המנופח מלהג לנו כי מציל הוא את העולם , העם מעניין אותו פחות מהסיגר והנהנתנות שלו, רצוי גם סיגר משובח,אלה שרייך ומנהיגייך כדברי הנביא,
כתוב תגובה ל- מאמץ הביניים
22
מה אפשר לצפות ממה שברח
  חשדנית   11/05/13 14:47
מהתמודדות אפילו עם תעודת בגרות....הקשרים של אבא שלו סידרו לו תפקיד ב'במחנה' במקום שירות צבאי אמיתי, וגם שם כנראה שיפצו לו את הכתבות. עובדה, הניסוח העילג שלו בפייס בוק לפני שהתחילו לשפץ לו גם שם..., הקשרים של האבא סידרו לו גם תפקיד בתקשורת של נוני וערוץ 22...אבל עכשיו שהוא צריך להביא קבלות בזכות עצמו, כל הבלון הנפוח מתפוצץ, ומי שבחר בו - מגיע לו !!
כתוב תגובה ל- חשדנית
נכון שהוא יפה ....מקסים.מלא חן
  מעריצה   11/05/13 15:38
מי צריך תעודת בגרות כאשר אתה בחור יפה.... נכון שאני יפה ????
כתוב תגובה ל- מעריצה
באשר להופעתו
  בזה   11/05/13 17:08
באשר להופעתו, הוא נמוך מאוד גבו מעוגל רגליון קצרות! פניו אמנם יפים אבל לא משהו כל כך מיוחד. אז בחרתם כוכב נולד לרקוד זה מה שחשוב מה?
כתוב תגובה ל- בזה
חשדנית תפתחי עיניים
  מפוכח   11/05/13 21:00
יאיר קצת טמבל שקיבל את התפקיד לפניו היו שניי טמבלים גדולים נתניהו ושטייניץ זה גם הגאון הקטן שיש לו מה להגיד יואב יצחק שכח . כל חמור שהיה מקבל את האוצר היה שקוע בבור הביזיון של נתניהוו. שטייניץ . ויאיר קצת טמבל כי אם הטה לוקח את חלקי התוכנית של יומוביץ הרציניים ומוסיף להם דבר פשוט בראשון ליולי כל הכסף הופך לאלקטרוני , המחאות , העברות, כרטיסי אשראי וdebit cards. כולל רישום כל טרנזקציה במט״ח. עד ה1 ליולי היינו נפטרים מחלק ניכר מההון השחור. בהווה ובעתיד. כל הפשע היה לו בעייה כי הכסף צבוע . אבל מדינת הפחדנים והעבריינים מחדת לנקוט צעד שננקט בשבדיה מדינה מסכנה . כמותצהשודים בה ירדה דרמטית. .תוך שנתיים מס הכנסה ומע״מ ירדו לאוצר יהיה כסף כמוו חול וליואב יצחק תהייה בעייה הפשיעה תקטן
כתוב תגובה ל- מפוכח
כסף אלקטרוני?לטייקונים לא מזיז
  חשדנית   12/05/13 07:42
גם אם יהיה כסף אלקטרוני גם אז לא יזיז להם. הם ימשיכו לא לשלם מס הכנסה ולקבל הטבות מהמדינה. קח לדוגמא את חברת טבע, פטורה כמעט לגמרי ממס הכנסה, זה לא שוד הקופה הציבורית ? קח לדוגמא את הטייקונים - תשובה, שגילח את כספי הפנסיה שלנו במאות מיליונים, וכנ"ל בדרך גם דנקנר. כסף אלקטרוני לא יכול להזיז להם. גם אז יעשו תספורות לחובות שלהם על גבינו.
תראה, כסף אלקטרוני יכול להשפיע אבל רק על הגנבים הקטנים. הגנבים הגדולים והעיקריים ימשיכו לשדוד אותנו - ובחסות החוק, אותו חוק שהם חוקקו לטובתם !!! החוק אומר ככה - בעל חברה אינו אחראי על חובות החברה שלו !! לכן הוא יכול להביא את החברה לפשיטת רגל ולהשאיר חובות ללקוחות ספקים ועובדים, אבל הוא יוצא מהחברה ברווח גדול כי את כל הכסף שלו הוא גנב כבר מהחברה. זה החוק שהם חוקקו כדי לגנוב כמה שיותר, ובחסות החוק !!!! ובית המשפט נותן לזה גושפנקא רשמית. תלך לאולם של השופטת ורדה אלשייך ותראה איך זה מתנהל. זו גם הסיבה שלא פיטרו אותה אחרי שזייפה פרוטוקול רשמי של בית המשפט. מבקר השופטים העביר את התיק לנשיא בית המשפט העליון בהמלצה לפטר אותה...אז מה קרה ? שום דבר. השופטת הזייפנית ממשיכה לשפוט כי יש לה הרבה הרבה חומר על הגנבים הגדולים באמת וכדאי להם לא לפגוע בה. אתה רואה ? כסף אלקטרוני לא מזיז להם...הם ימשיכו לגנוב גם ככה
כתוב תגובה ל- חשדנית
23
דברים שרואים מכאן לא רואים משם
  Nירר   11/05/13 14:49
דברים שרואים מכאן לא רואים משם - כך אמר שרון שבד בבוחריו ושם הבגידה הייתה הרבה יותר חמורה!
כתוב תגובה ל- Nירר
24
ביבי הנוכל ,חסר אחריות
  שושפרי   11/05/13 15:14
ביבי הוא הנוכל רמאי שהביא אססון למדינה בגרעון העצום , ובחלומותיו הפרנויות להתקיף את אירן .

ביבי נהנתן ,דרש מיטה זוגית במטוס שעלה חצי מליון שקל לנסיעה ללונדון .
יואב יצחק לא פוגע בביבי ומאשים לשווא את לפיד
לפיד חסר נסיון , שכל שגיאתו לקחת את תיק שר האוצר.
כתוב תגובה ל- שושפרי
שוש המיסכנה.קודם הצבעת לליבני
  והתאכזבת,עכשיו   11/05/13 18:30
לפיד ותתאכזבי!את מאלה הנודדים. מי שמבטיח הבטחות שווא קוסם לך.כל בחירות חיוך חדש. אשר לנתניהו. כשתהיי ראש הממשלה, ותתרוצצי מארוע לארוע ביום העצמאות מהבוקר עד הערב,ולמחרת בלונדון תיפגשי עם קאמרון והרפר, ועוד כמה מדינאים, גם את תבקשי מיטה לישון בלילה, כדי להיות במיטבך אחר כך. אבל ממך קשה לצפות לתובנות כלשהן. את עסוקה בקינאה שלך לשרה שהיא אישתו של נתניהו ולא את זו שנבחרת...
כתוב תגובה ל- והתאכזבת,עכשיו
25
הלפיד כבוי,שיכלו רדוד,יכולתו 0
  אליפז התימני   11/05/13 15:46


מה ליהיר ולאוצר ? האיש כולו רק חליפה מהלכת, ריקה מכל תוכן עד כדי שאפילו אין לו "תעודת בגרות",והוא הכריז : אני ורק אני אהיה יושב ראש "יש עתיד" ל 10 שנים ללא ערעור,,אתם יודעים שבצפון קוריאה יש אותו יהיר כבוי לפיד,,אבל תארו לעצמכם נמצאו פראיירים אדיוטים שיצאו ובחרו ביהיר הזה,,מסקנציק היהיר, הוא התחרבן באוצר,,והוא כיום מסריח,,,
כתוב תגובה ל- אליפז התימני
26
הלפיד של השוויין
  משואה   11/05/13 16:34
כתוב תגובה ל- משואה
27
כל מילה בסלע
  גיאז   11/05/13 16:48
אין לתאר את הגועל שתוקף אותי כאשר אני רואה את הנוכל השחצן הזה. האדם הזה מייצג את התרבות של היום - תרבות רדודה, נבובה וחומרית. תרבות של ציניות, עושק ומרמה. איכס!
כתוב תגובה ל- גיאז
28
משרד האוצר
  יוסי זיידמן   11/05/13 17:28
קודם כול צריך לתחקר איך ולמה הגענו למצב הזה. מי הסתיר, מי לא טיפל ולמה. חשוב גם ללמוד ולא לחזור על השגיאות.
כתוב תגובה ל- יוסי זיידמן
29
מי אחראי ל'בור התקציבי' = רה"מ
  לעורך שכחת   11/05/13 17:32
כתוב תגובה ל- לעורך שכחת
30
זו חווייה לקרוא את התגובות.
  יהוידע   11/05/13 17:33
תודה ל - news1
כתוב תגובה ל- יהוידע
גם סיוד זה חוויה.
  ליהוידע   11/05/13 17:45
כתוב תגובה ל- ליהוידע
31
על הגרעון הענק
  גם אם לפיד ידע   11/05/13 18:05
הרי נתניהו ושטייניץ יצרו את הגרעון המפלצתי הזה שאין מנוס מקיצוצים וספרו לנו כל הזמן כמה מצבנו הכלכלי מצוין האם לא הם השקרנים?, מדוע נתניהו ברח עם כל משפחתו לטיול פאר מוציא עיניים בסין בזמן שהתקציב מוגש???? מדוע אינך מציין זאת? בראש וראשונה נתניהו אשם!!!!
כתוב תגובה ל- גם אם לפיד ידע
32
וטיפשים קוראיו- עזרו ללפיד
  טיפש הכותב   11/05/13 18:19
להוציא מן הבוץ שנתניהו הכניס אותנו אליו.
כתוב תגובה ל- טיפש הכותב
אתה באמת טיפש.אתה מאמיןבארוחות
  חינם?המחאה היא   11/05/13 19:01
הביאה את התוצאה שמתבטאת בגרעון.אם תחזרו לרחובות ותשלמו כפליים
כתוב תגובה ל- חינם?המחאה היא
33
לפיד לפיד עם אבוקה כזו גדולה
  דובק   11/05/13 18:31
הצליח בינתיים לכבות לכולם את הסיגריות .....
כתוב תגובה ל- דובק
כן, העיקר ששרהלה תאכל כל
  זה נקרא קומוניזם.   11/05/13 21:39
יום חבילת גלידת פיסטוק . את המחיר של הגלידה לא שינו, כדי שכל עם ישראל יאכל את מה שהוא ושרהלה אוהבים.
כתוב תגובה ל- זה נקרא קומוניזם.
34
איזה ניסוח זול לא מתאים.
  פישלזון   11/05/13 18:39
בבחירות הבאות כולם העם לפידים !
כתוב תגובה ל- פישלזון
35
התעלמות העורך מהכשלים !
  דו"ח המבקר   11/05/13 21:37
למשל - הביא איתמר לוין
כיצד בכירי משרד הפנים
העלימו - התעלמו - לא נגעו
בביקורת 'מבקר המדינה' על
אגף הביקורת על הרשויות המקומיות במשרד הפנים
דו"חות 'שרק' העבודה עליהם וכתיבתם
עלתה לציבור 37 מיליון
וכאמור כמעט לא ! התייחסו כלל אליהם !
הנושאים באחריות הישירה וצריך לפטרם
מיידית ולחייבם ב'אחריות אישית' הם :
למיטב הבנתי השניים מבכירי הבכירים
והם : שוקי אמרני המשנה כיום למנכ"ל
והסמנכ"ל : דני רייף
נראה מה מזיז לשר החדש גדעון סער
ולשר האוצר: 'איפה הכסף' - יאיר לפיד .
כתוב תגובה ל- דו"ח המבקר
ישירה לשר הפנים - על בכיריו !
  על התגובה   11/05/13 21:54
ראה על בכירי המשרד : שוקי אמרני ודני רייף האחראים באשר לביקורת האחרונה , בשבוע שעבר של מבקר המדינה - הביקורת החמורה על מה שנעשה באגף הביקורת על 'הרשויות המקומיות' ! השניים - להבנתי אחראיים ישירות ואי אפשר להמשיך לטייח ולהתעלם !
כתוב תגובה ל- על התגובה
36
מאעעעעעעעעעעעעע עדר בלא רועה
  יש מיש   11/05/13 21:54
תנשמו עמוק הנה הבחילות להן עברו ההבטחות הלכו חלפו להן הפוליטיקאים נפחו ריחם עת הגועל נפש הגיע- ביקשתי בזמנו מלפיד כשבא לברבר בצור הדסה לכתוב על ספר משנתו ויתחייב להתפזר אם לא ימלא הבטחתו גיחך הנבל וכמו אביו ידו בשרץ טבל שר חוץ שלי נהיה כמבקש תואר ההבטחות ישכחו גם החרדים ינכחו העם כמו העם עדר אידיוט ומנוול ידדה לעוד 4 שנים וייפול שוב האומלל נמשלנו לנחום תקום הגולם עם המשקולת בישבן אם עד אז ובינתיים לא תעלם לנו ירושלים לָמָּה ? כי.. יָשַׁבְתָּ בֵּין הַמִּשְׁפְּתַיִם לִשְׁמֹעַ שְׁרִקוֹת עֲדָרִים כשתשכילו עדריי תסמסו בפוליגרף למצוא מנהיגים בינתיים מאעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעע
כתוב תגובה ל- יש מיש
37
"אנו נושאים לפידים"
  עידןסובול   11/05/13 22:46
לפיד יקח ממי שאפשר לקחת מבלי להרגיז את העשירון העליון ומבלי לשים קצוץ על אלה שנמצאים מתחת לקו העוני או בסמוך אליו, שממילא לא היו ולא יהיו מצביעיו; ואת אלה שבין לבין הוא יפצה כפל-כפליים על הקיצוץ הנוסף בעורלותיהם לפני ההליכה לבחירות הבאות, קרובות או רחוקות ככול שתהיינה, כי אז ימצאו לפתע יֵשׁ-מֵאַיִן כול המיליארדים הדרושים כדי "להיטיב עם העם".
 "אץ קוצץ לקצץ" ...
כתוב תגובה ל- עידןסובול
38
יישר כוח יואב, תוכל להסביר יות
  מושיקו   11/05/13 23:17
יותר, מה קורה עם המיליארדים שהנגיד קונה ואיפה זה מושקע ולמה אנחנו מפסידים מזה??
כתוב תגובה ל- מושיקו
39
יאיר לפיד
  חיים לאופר   11/05/13 23:33
יאיר לפיד ביצע את מה שהוא יכול לא את מה שהוא צריך ,ואם היא חושש מעימות עם הועדים הגדולים ואם הוא לא יעלה גם את המיסוי על החברות הגדולות ויאכזב את בוחריו ,הקיוו למשהו חדש ומרעננ ,אז הוא יבחר לראש ממשלת הגנקי
כתוב תגובה ל- חיים לאופר
40
לפיד פשוט גזען שונא חרדים
  שיל   12/05/13 00:48
הוא פשוט מדבר כמו אחרון הגזענים בעולם גם סטאלין רצה לחנך את היהודים איך לחנך את ילדיהם
כתוב תגובה ל- שיל
41
כתבה משתלחת ורדודה
  יורם המגיב   12/05/13 01:09
אני פשוט המום ממך יואב יצחק.כמי שמדי פעם קורא כתבות שלך , ידוע לי שאין אצלך כתבה יסודית ממצה את הנושא שניתן להתייחס אליה ברצינות . כתבה רדודה משתלחת וחבל. שר האוצר בתפקידו 3 שבועות בלבד , אינו כלכלן ואין לו נסיון פרלמנטרי ,ועל פניו רואים את כשרונותיו שבתקופה כה קצרה למד והביא תקציב אחראי לעת הזאת.(זאת על פי כל המומחים הכלכלנים במשק,ולא רק "נערי האוצר")אתה מכנה אותו "נוכל עם חליפה " יהיר , שחצן, פחדן, רמאי." "במקביל הוא מפזר בדותות בדבר נסיבות היווצרות הגרעון הגדול".
האם לפני שהוא התמנה לשר האוצר הוא ידע על הבור של 40 מליארד שקל? ,הגרעון הזה האם מישהו מהציבור ידע עליו ?האם אתה ידעת עליו? במקום לתקוף אותו אישית ולכנות אותו בכינויים ,מן הראוי שתביא אסמכתאות כיצד נוצר הגרעון הגדול הזה ולהאשים את מי שיצר אותו:שר האוצר לשעבר שטייניץ וראש הממשלה ביבי שהציגו לציבור מצג שוא על כלכלה בצמיחה וגרעון קטן.אני הייתי מצפה ממך שתתנהל ככתב חוקר ,תבדוק מהיכן נוצר הגרעון המבהיל הזה,תהיה הגון .ולא תתקוף אישית עם כינויי גנאי זה לא לעיניין.פשוט בושה.
כתוב תגובה ל- יורם המגיב
יאיר לפיד הדחליל של הטייקונים
  עטרה שגב קלימי   12/05/13 06:46
כל ילד קטן מגן שושנה שבטבריה ידע ועוד איך ידע על הבור התקציבי של מדינת ישראל.
לאורך כל הבחירות דובר על כך במערכת התקשורת הכתובה האלקטרונית והמצולמת.
ואם יאיר לפיד לו ידע זאת זו עוד סיבה לא להעריך אותו כפוליטקאי משום שהוא היה צריך לבחון היטב בזמן קבלת התיק האם הוא מסוגל לתקן זאת.
היות ולא עשה זאת נחשל ברמה הציבורית והאזרחית שאינה ניתנת לסליחה.
הסיבה לבור התקציבי הם אותם ההפגנות של שלהי הקיץ משנת 2012 ואותה ועדת טרכטנברג עם המסקנות שאילצו את נתניהו ושטיינץ ליישמם .
אני מאוד מרוצה מיישומם של חלק מאותם ההמלצות משום שצריך לתמוך בדרך כל שהיא בדור הצעיר שמקים משפחות ולא יתכן שהמדינה תדיר את התמיכה במעונות ובגנים בצורה כל כך משמעותית.
לכל יישום ויישום נדרש בור של תקציב שלא היה בקופה הציבורית.
האכזבה מיאיר לפיד היא שלאורך אותם שנים שטרם נבחר הוא הבטיח הרים וגבעות ונתן את התחושה שהוא מסוגל לנהל תקציב למען האזרח ולא למען הטייקונים השותים בקש את המשאבים הציבורים ללא תשלומי מס ראויים
יאיר לפיד כשל כבר בתחילת דרכו שלא תבע מהטייקונים 10% מהתביעות שלו מהאזרח הקטן שמשלם מיסים משרת בצבא ויוצא למילואים.
הגיע השעה להכנס לאותם כספים רבים המגיעים מהמשאבים הציבוריים קרי גז ים המלח וכן הלאה ולתבוע אחוזים גבוהים יותר של מיסים כדי לרדת מהגב של מעמד הביניים
את זה יאיר לפיד אינו מסוגל לעשות משום שהוא מחוייב לטייקונים שמימנו את מסע הבחירות שלו ועמדו מלפניו מאחוריו ומצדדיו כדי שלא יגע בהם חלילא
יאיר לפיד הוא הדחליל של הטייקונים
כתוב תגובה ל- עטרה שגב קלימי
תגובה רדודה ללא למידת הנושא
  שלמה שכטר   12/05/13 08:08
ל"מגיב" לפני שאתה יושב ליד המחשב לכתוב תגובה רצוי היה שתקרא טוב את הכתוב, תלמד את הנושא תבין אותו ורק לאחר מכן תכתוב את תגובתך.
יאיר לפיד איננו מותקף על יצירת הגרעון המפלצתי שנוצר במשמרת לא לו אלא במשמרתם של בנימין נתניהו ויובל שטייניץ.
יאיר לפיד כשר אוצר במשמרתו הוא המוציא לפועל את משנתם של אבי תורת הכלכלה הליברלית קפיטליסטית ,מילטון פרידמן והמאומצת על ידי בנימין נתניהו ו"נערי האוצר" ואשר פשטה את הרגל וגרמה במדינות אחרות לפשיטת רגל ולהעמקת העוני והפערים החברתיים.
יאיר לפיד מותקף משני כוונים, האחד: חוסר אמינות, הבטחות שוא, זריית חול בעיני הציבור, התנשאות ואי קיום הבטחות.
השני:יאיר לפיד כ בנימין נתניהו מאמץ את תורת הכלכלה הקפיטליסטית ליברלית שפשטה את הרגל, מגדיל את הפערים החברתיים ומעמיק את העוני.

טוב תעשה אם תלמד ותשכיל ותבין את ההבדלים המהותיים בית התורה הכלכלית הקפיטליסטית ליברלית לבין תורת הכלכלה החברתית סוציאלית.
במדינה ששליש מתושביה חיים בעוני, לא ניתן להגדיל את הצמיחה ומה שהיה הוא מה שיהיה.
כתוב תגובה ל- שלמה שכטר
42
כל מילה בסלע, האמת העירומה.
  רמי 59   12/05/13 01:37
לפיד הוליך שולל עשרות אם לא מאות אלפים ואני בתוכם.
כתוב תגובה ל- רמי 59
43
כצפוי=לא היה עתיד מלכתחילה עם
  קורןנאוה טבריה   12/05/13 04:36
הלפיד! היחיד שיכול לצפות עתיד עם לפיד הוא אולמרט=שלא נדע! גם עד עצם היום הזה אינני מאמינה שלפיד זכה בכל כך הרבה מנדטים=משהו מזויף ומסריח בכל הפוליטיקה המאוסה והמושחתת הזאת!!!
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
44
האיש חלקלק ותוכנו כברו
  ע   12/05/13 07:41
לא יעזרו כל המילים היפות והמתחנפות

לא מאמינה לך יאיר לפיד למילה היוצאת מפיך!!!!!!!!!!

אם יכולת להטיל מס כמו ביקור רופא- תוספת תשלום לתאגידי חב'

כח אדם סיעודי המהווים רק זרוע מופרטת של הממשל
ואתה לא מתבייש להצהיר שכולם לוקחים חלק בנטל מראה רק כמה אתה עלוב, אופורטוניסט. וחסר רגישות אלמנטרית
שני הסעיפים הללו שהם רק פרומיל קטן רק מראים כמה אין לך רגישות אלמטרית אם נתת
יד לכך מה עוד שאתה יודע יותר טוב מכולם כמה עולה לקשיש לממן את המטפל הזר ( לסבא שלך הייתה מטפלת).

אני לא הצבעתי לך ולחבריך וטוב שכך .חשדתי בך ולכן מצפוני נקי
ואת תומכיך הפסדת ובגדול.

כתוב תגובה ל- ע
45
תבטל פטורים של 40,000,000,000
  benishti moshe   12/05/13 08:16
לפיד היקר תבטל את הפטורים על סך 40,000,000,000 {מיליארד ש"ח}.לטייקונים.
זה מה שהבטחת וזה מה שאתה צריך לעשות.
אחרת תמצא את עצמך מחוץ לממשלה לעולמים.
כתוב תגובה ל- benishti moshe
46
ארנונת קברים
  סואן   12/05/13 09:33
שיא המקבריות הצינית של לפיד
כתוב תגובה ל- סואן
47
like father like son
  מייק פלג   14/05/13 10:15
לפיד השתמש במעמד הביניים, גנב להם את המחאה, כדי להבחר ולהשיב לעשירים עליהם הוא נמנה דבידנד עבור השקעתם...
כתוב תגובה ל- מייק פלג
48
השאלה האמיתית היא .....
  טיפשים ?!   16/05/13 00:13
לא איך הוא עבד עלינו,אלא למה אנחנו מספיק טיפשים לרוץ כל פעם מחדש ולבחור בכל מי שמנפנף בדגל שנאת החרדים/מתנחלים,בלי לבחון טוב מה יש מאחוריו ?? הרי עכשיו כולנו יודעים כמה כסף באמת "לקחו" החרדים !! וכמה כסף באמת "עולות" לנו ההתנחלויות ...!!! חכם על טיפשים !
כתוב תגובה ל- טיפשים ?!
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il