|
נושא התגובה |
|
שם הכותב |
|
שעה תאריך |
|
1 |
|
|
טל שחר |
|
26/05/13 01:00
|
|
|
|
יש משהו שאפשר ללמוד מהעיתונות החרדית
בה נמנעים מדיווחים על אלימות , רציחות ומעשי אונס
כדי למנוע שבירת הנורמות של יחסים בין אדם לחברו
|
|
כתוב תגובה ל-
טל שחר
|
|
|
|
|
|
|
נוקלש |
|
26/05/13 02:04
|
|
|
|
בעיתונות אולי אין דיווח אבל בציבור שלהם יש ויש אלימות לסוגיה גם אם אינה מדווחת
|
|
כתוב תגובה ל-
נוקלש
|
|
|
|
|
|
|
אבא |
|
26/05/13 11:02
|
|
|
|
אליאור חן ימ'ש התעלל והרס חיים למשפחה חרדית עם 8 ילדים ואני מכיר מקרוב [לצערי]את הזוועה הזו.
מרבית החרדים הסובבים את ביתי הם אנשים אלימים! החרדות ההיא כת מסוכנת וצבועה לעתים קרובות מידי
|
|
כתוב תגובה ל-
אבא
|
|
|
|
2 |
|
|
פנינה חדרה |
|
26/05/13 01:18
|
|
|
|
|
3 |
|
|
פנינה חדרה |
|
26/05/13 01:33
|
|
|
|
|
4 |
|
|
לא רק בענין רצח |
|
26/05/13 09:24
|
|
|
|
בנושאי רצח: החשיפה הבלתי מבוקרת בתקשורת מעודדת בעקיפין מעשי רצח דומים
ואילו בתחום הביטחוני-- חשיפת מידעים גורמת נזק בטחוני אדיר למדינה וגורמת לחללים מיותרים בקרב אזרחים וחיילים.
|
|
כתוב תגובה ל-
לא רק בענין רצח
|
|
|
|
5 |
|
|
ד"ר רון בריימן |
|
26/05/13 09:39
|
|
|
|
יותר מכך: בתקשורת היו מי שכינו את הפיגוע בבאר-שבע בתואר "פיגוע חברתי". יש המצדיקים פיגועים של מחבלים כמעשי גבורה של "לוחמי חופש", ויש מי שמצדיקים את הרצח בבאר-שבע כ"פיגוע חברתי" מוצדק כביכול, על רקע ה"גזירות". אין שום הצדקה לרצח !!!
|
|
כתוב תגובה ל-
ד"ר רון בריימן
|
|
|
|
6 |
|
|
חנן ברמן |
|
26/05/13 10:18
|
|
|
|
צודקת. מסכים עם כל מלה.
|
|
כתוב תגובה ל-
חנן ברמן
|
|
|
|
7 |
|
|
אבא |
|
26/05/13 11:10
|
|
|
|
קודם להמשך ה-'גם': אליאור חן החרדי, ימ'ש התעלל והרס חיים למשפחה חרדית עם 8 ילדים ואני מכיר מקרוב [לצערי]את הזוועה הזו.
מרבית החרדים הסובבים את ביתי הם אנשים אלימים! החרדות ההיא כת מסוכנת וצבועה לעתים קרובות מידי.
לכתבה אני מסכים אבל יש לפרסום גם היבט נוסףואפילו אולי חיובי: הפחדת הביורוקרטים בכל מקום החסרי כל הרגש לאלה הנתונים במצוקה. אולי לפני שהם מתנהגים ומתעללים יפחדו מה''משוגע''...ודי לחכימא ברמיזא
|
|
כתוב תגובה ל-
אבא
|
|
|
|
8 |
|
|
חנה גנדל גוטרמן |
|
26/05/13 11:54
|
|
|
|
הכותבת אדוה נוה העלתה נימוקים מקצועיים ומשכנעים מדוע נדרש איפק בתקשורת.
נימוקיה ראויים לתשומת לב גם למקרים שבהם לא מדובר באירועים שתוצאתם מוות, אלא גם במקרים של אלימות והתנהגויות לא ראויות. הדיווח נדרש, האיפוק מתייחס לרמת הפירוט.
רק לאחרונה יש דיונים בנושא הטרדות מיניות של ילדים ע"י בני גילם. דובר רבות מאיפה "באו רעיונות" לילדים המתנהגים.
ד"ר חנה גנדל גוטרמן
|
|
כתוב תגובה ל-
חנה גנדל גוטרמן
|
|
|
|
9 |
|
|
יצחק הילמן |
|
26/05/13 13:32
|
|
|
|
מסכים עם אדוה על כל מילה. בעזרת השם, שלא נסיק ממקרה טרגי אחד, שהכל כאן שחור ובלתי נמנע.
יצחק
|
|
כתוב תגובה ל-
יצחק הילמן
|
|
|
|
10 |
|
|
נועה שטינברג |
|
26/05/13 14:29
|
|
|
|
ידוע שלצערינו אנשים מעוררים חלקית מקבלים רעיונות ועידוד ממעשי רצח שמתוארים בתקשורת
|
|
כתוב תגובה ל-
נועה שטינברג
|
|
|
|
11 |
|
|
קורא שפוי |
|
26/05/13 15:18
|
|
|
|
הדברים נכונים מאד. בכלל יש לעיתונאים שלנו יצר להוסיף שמן למדורה הלוהטת בלאו הכי ולהעצים עד מאד כל אירוע טראגי במקום למלא שליחות של הרגעה ושיקול דעת נבון.
|
|
כתוב תגובה ל-
קורא שפוי
|
|
|
|
12 |
|
|
המופתע? |
|
26/05/13 23:16
|
|
|
|
גם ההתקפה על חייל צרפתי בפריז באה מיד לאחר הדיווחים על רצח החייל הבריטי בלונדון.
|
|
כתוב תגובה ל-
המופתע?
|
|
|
|
13 |
|
|
דוד פורת |
|
27/05/13 00:51
|
|
|
|
לקחת אחריות הן בכתיבה והן בראיונות
הייטיבה לעשות הכותבת שהפנתה תשומת הלב בין השאר לאחריות הנדרשת מהתקשורת (הכתובה והורבאלית) בעצם ההתייחסות לתיאור הרצח אבל לא פחות חשוב הדגש ששמה על הנסיון המסוכן לקשור הרצח במחאה חברתית/כלכלית.
דוד פורת
|
|
כתוב תגובה ל-
דוד פורת
|
|
|
|
14 |
|
|
ד"ר רון בריימן |
|
27/05/13 13:02
|
|
|
|
|
15 |
|
|
רן בסרגליק |
|
28/05/13 15:50
|
|
|
|
|
16 |
|
|
גיל אברמסקי |
|
29/05/13 19:12
|
|
|
|
|