s1 News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
דלג
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דרור אידר
דרור אידר
ההגדה אינה מסמך קפוא אלא טקסט גנרי שמחזיק רעיון המתחדש עלינו מדי תקופה    ממצרים העתיקה שבה העבדים העברים סיפרו על יציאת האבות מהגלות, עד ליציאת מצרים של תקופתנו היא מדינת ישראל
רפי לאופרט
רפי לאופרט
התהפוכות הפוליטיות והדמוגרפיות השליליות בארה"ב משתקפות יותר ויותר בהתנהלות ממשל ביידן במשבר האזורי הנוכחי    השילוב האפרו-אמריקני-מוסלמי והאנטישמי מעמיק את אחיזתו והשתלטותו
חיים רמון
חיים רמון
רוב הפרשנים הצבאיים תומכים עתה בתוכנית המטכ"ל להיכנס לרפיח, להרוג כמה מאות מחבלים ואז לצאת ממנה, אפילו שדרך פעולה זו כבר נכשלה כישלון חרוץ    בשביל לשמוע הדהוד של תוכניות המטכ"ל ושל...
הרצל ובלפור חקק
הרצל ובלפור חקק
דברי הספד עם הבאתה למנוחות של המשוררת דלית בת אדם    שירתה הזכה של דלית בת אדם ידעה לשבות לבבות, שירה שהלכה במסלול השיבה המאוחרת, שיבה למחוזות ילדותה, למחוזות הקסם של ימי האתמול
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
חיים כצמן [צילום: יח"צ]
איש עסקים, משקיע נדל"ן
אייל זמיר
מנכ"ל משרד הביטחון
אייל זמיר (נולד ב-1960), איש צבא ישראלי, מנכ"ל משרד הביטחון.
 יעל אלמוג זכאי [צילום: יח"צ]
אשת עסקים
יעל אלמוג זכאי (נולדה ב-1963), אשת עסקים ובעלת הון ישראלית.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
רביב דרוקר, זה בשבילך
מאת: נרי אבנרי  |  26/05/2013
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
השמאל, עיניים להם ולא יראו+
  +אזניים ולא ישמעו   26/05/13 15:31
כתוב תגובה ל- +אזניים ולא ישמעו
2
תגובה
  צנחן   26/05/13 17:03
נרי ידידי.מי זה בכלל רביב דרוקר ומה משקלו האמיתי?אתה חושב שהילד שטרם יבש החלב על שפתותיו אחראי על חיי ביתי ומשפחתי?מדוע אתה בכלל נוטה לתת לו ולחבריו משקל כלשהו בקביעת העתיד של מדינת ישראל?הוא וחבריו משולים בעיניי לתינוקות חסרי דעה ומפונקים הנאלצים לעשות 'הצגה' בכל פעם שבאים אורחים ולהפגין חוכמה ושנינות לגאוות ההורים המפנקים.גבי רגב או בשמו ג'יבריל רג'וב הוא מחבל.שום דבר מבחינתי לא משנה את המוד הנפשי הערכי והמוסרי של אדם כזה.גם אם תלביש אותו בחליפה מהודרת גם אם תזמין אותו לקוקטיילים נוצצים ואפילו אם תתן לו פרס נובל לשלום לפיזיקה או לרפואה.אדם כזה הוא פרא אדם מתחילתו ועד סופו ואין שום סיכוי שהוא יישתנה.מביך לחשוב שהתמימים שלנו 'סמכו' עליו שישחרר את החייל הפצוע מדחת יוסף מקבר רחל.בייאושי למדתי שאין שום דבר שישכנע אנשי שמאל לשמור ולשמר את מדינת ישראל שלנו.של כולנו.החתירה המתמדת למתן אחריות על חיינו לפראי האדם הללו תסתיים רע מאוד וכל מאורות האזהרה הגדולים שדלקו בעבר נוכח מעשי הנבלה של רוצחים אלו נתקלו במשקפיים כהים מאוד.השמאל בישראל משוגע,מנותק,ולוקה במוסריותו.עם כל אחד מהאחים הללו צריך לדבר בסבלנות ובתרופות כי זה קורה במשפחות הכי טובות אך אסור בתכלית האיסור לתת הגה כלשהו בידיהם.הם מסוכנים מאוד לעצמם ולסביבתם.ראה השבוע את פרס איך שוב פעם עשה בושות בירדן כאשר כל העיתונאים הערבים עזבו כאחד את האולם שאליו נכנס.אך הוא בשלו ממשיך לפגוע במדינה ובסמליה כל עוד נשמה באפו.ובא לציון גואל.
כתוב תגובה ל- צנחן
3
אני אעזור לך באמצעות כלל אצבע.
  לידידי הצנחן   26/05/13 17:44
ככל שצרחני הימין מסוגו של אבנרי ושלך יותר מקללים, סימן שמדובר באדם יותר רציני. שהרי איש לא באמת יטרח לקלל את אבנרי, אותך ואת שאר פטפטני הרשת. לעומת זאת, מוזס (נוני, בפי הצרחנים) אברמוביץ, דרוקר ואחרים זוכים לכיסוי אובססיבי, בשל חשיבותם היתרה. ואם תגיד שהם יותר מפורסמים, אשאל אותך- האם אתה תרצה לחיות בעולם שבו המפורסמים והחסובים הם פטפטני הרשת הימנים, או אפילו כתבני הזבלון היום? כמובן שלא. הרי אפילו אתה מעדיך איכות משמאל על אפסות מימין. ואם בדרוקר עסקינן, אחיו של הנ״ל, שרון דרוקר, מוביל את האדומים מירושלים לחצי הגמר מול הצהובים מתל אביב. בוא נאחל שנינו ביחד שהדרוקר הספורטיבי יתעלה למדרגת זה הטלויזיוני ונזכה לראות בתבוסת הצהובים השנואים. אינשאללה.
כתוב תגובה ל- לידידי הצנחן
תגובה
  צנחן   26/05/13 22:03
איכותיים משהו משהו.....הפעם גרמת לי לשעשוע נפלא.
כתוב תגובה ל- צנחן
לצנחן שלום היית ער "לחוש
  דידה   27/05/13 14:24
ההומור או החמור במציאות של המגיב הכסיל.אין מה מה לומר האויל מצחיק בתגובתו.
כתוב תגובה ל- דידה
4
לנרי ידידי,באת לסקר כסילים====
  יוד יוד   26/05/13 23:39
השמאל הישראלי נמצא במיעוט , ראה את מספר חבריו בכנסת ישראל מנגד בשוק התקשורתי הם נמצאים ברוב מוחלט ! הכיצד ? זאת משום שמרבית האתרים,תחנות הרדיו ,תחנות הטלויזיה מאויישים ע"י חבריה הבכירים של "מפלגת התקשורת" מדובר בקבוצה בת כ- 20 עיתונאים לערך, בכירים בעיני עצמם ,נפוחי אגו ונהנים מיחסי הון-משפט -שלטון. כאשר נסראללה מדבר בערב, למחרת היום דבריו יושמעו לאורך כל שעות היום והלילה. וכששימון הרס מדבר על מדבר על "היוזמה הערבית" נשמע כולנו את הגיגיו של זה לאורך כל השבוע ! התקשורת בישראל אינה נוקטת צד בשיח הפוליטי..... התקשורת בישראל נוהגת כ"מפלגה תקשורתית לכל דבר"
כתוב תגובה ל- יוד יוד
5
כל ערבי שמכבד את עצמו מאמין ות
  קורןנאוה טבריה   27/05/13 06:20
ותומך בגלוי או בסתר בתורת השלבים לחורבן ישראל=במסווה של "שלום"(טרויאני!)ו'שיוויון'ע'אלק! כולל הח"כים-טרויאנים בכנסת=ומי שמאפשר להם להמשיך ולדבוק בתקווה הישנה גם במזרח השימון החד"ש ולהאמין שיום יבוא באופן הכי "דמוקרטי" שיש-והם יצליחו להגשים את החלום בשלבים הם "משלנו":התשקורת האנטישמית-0לקטיבית, פושעי או0לו,0ר0ורי ה'שלום',ע0קני ה"כיבוש", כתבלבי ה'קיפוח', מושחתי הגירוש ותומכי עלילות-דם בנוסח ה"כיבוש",א-דורה, 'הנכבה' ו'העם הפלשתיני' ובראשם העיתון לאנטישמים-0לקטיבית "חושבים" ה'ארץ'!! זעקי ארץ= פלשתינאצים ובוגדים עליך ישראל=וממשלות ישראבלוף ממשיכות בשלהן=בהולכת שולל את עם ישראל! נקווה שמחולל הניסים והנפלאות מזה 65 שנה לא ימאס בנו ויתפשר עלינו=כמו שעם ישראל הבוגדני בחלקו, מוכן להתפשר על ארצו -מולדתו עם התליין-תורן הפלשתינאצי שלו=אמן!
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
היה נגעל מההודעות שלך.
  כל אדם המכבד עצמו   27/05/13 18:29
כתוב תגובה ל- כל אדם המכבד עצמו
המציאות מוכיחה את ההיפך-ואם זה
  קורןנאוה טבריה   28/05/13 09:02
עושה לך רע=סימן שאני לא מפשלת!!!
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
את מנותקת מהמציאות.
  למשוגעת,   28/05/13 09:43
כתוב תגובה ל- למשוגעת,
חבל שהעובדות לא מצליחות
  עובר אורח   28/05/13 11:22
לגרום לשמאל לחשוב, אביב ערבי, מאות הרוגים כל יום בעירק, סוריה, לוב, תימן, והכל בין מוסלמים למוסלמים. והשמאל המודרני מבקש לוותר רק עוד קצת, ועוד קצת, ועוד קצת (שיטת הסלמי ) , כאשר תוכניתם תצליח בעזרת חוסיין מוברק והפודל שלו קרי, (לצערי) זה יהיה מאוחר מדי למדינת ישראל אשר לא תישאר על המפה, אז (אולי ) נשמע את הרדיקלים השמאלנים הללו אומרים: סליחה, טעינו. אבל כאמור זה יהיה מאוחר מדי
כתוב תגובה ל- עובר אורח
בישראל לא שולט השמאל,
  לאידיוט האורח   28/05/13 13:53
אלא הימין, שמנהל מדיניות לאומנית וכלכלה חזירית. את כל הטענות שלך תפנה לנציגים שלך בכנסת ובממשלה.
כתוב תגובה ל- לאידיוט האורח
יש לך 22 מדינות נאורות
  "לאידיוט האורח"   28/05/13 16:48
ולא לאומניות. למה אתה פה? אה ב לאומי וכול הזכויות. אין לך כבוד.
כתוב תגובה ל- "לאידיוט האורח"
אני פה כי זו גם המדינה שלי
  תשובה ללאומן   28/05/13 23:11
לא מוצא חן בעיניך? אתה מוזמן לשתות מהים של עזה.
כתוב תגובה ל- תשובה ללאומן
דרישתך לחסל את ישראל
  מר "תשובה ללאומן"   29/05/13 23:30
היא לדעתך תנאי הסף לאי לאומנות. כול מי שתומך בזכות ישראל להתקיים הוא "לאומן" לדידך. איך אתה אזרח כמוני? אני נאמן למדינתי, ואגב, אני שמאל, אך לרוע מזלי אני "לאומן", רק כי אני תומך בישראל. אתה אזרח שדורש לחסל את מדינתו, אתה חי חיי אבסורד, אתה קרוע נפשית, טוב לך במדינה היחידה באזור שבה טוב לחיות, ואתה רואה בת. הזהות הכחולה שברשותך, יתרון ונכס ענק עליו לא תוותר בחיים, ואתה שונא את מדינתך ומקווה ופועל כמיטב יכולתך לחיסולה. מסכן.
כתוב תגובה ל- מר "תשובה ללאומן"
שציזרתם
  אני לא מאמין   30/05/13 09:21
את התגובה ל"תגובה ללאומן": כול מי שתומך בזכות ישראל להתקיים הוא לדעתו "לאומן", אז איך הוא אזרח כמוני? האם אתם אוסרים להצביע על הכאוס שהוא מייצג? את הדרישה לחסל את ישראל ובו זמנית את הדרישה להישאר אזרח ישראל, בידיעתו שזו המדינה התקינה היחידה באזור, שבזכותה יש לו חיים טובים.
כתוב תגובה ל- אני לא מאמין
אני אוהב את המדינה ורוצה טובתה
  ללאומן הדיקטטור   30/05/13 10:59
לאומן הוא מי ששם את המדינה ואת הנאמנות לה מעל כל שיקול אחר. כך אתה עושה. דיקטטור הוא מי שמנסה לכפות את דעתו על כל מי שלא מסכים איתו ולמנוע מחלוקות ודיעות שונות. גם זה מתאים לך.
כתוב תגובה ל- ללאומן הדיקטטור
נמאסתם מגיבים מטעם מערכת המשפט
  דין וחשבון   28/05/13 17:07
שכל המגיבים מטעם מערכת בתי המשפט שאוטומטית זועקים את זעקת הקוזק הנגזל של סימפוניית השמאל יסתמו את הפה !!!! קבלו את דין הבוחר, 75% מהעם ימניים וכל פעם בעזרת ביהמ"ש ( יו"ר וועדת הבחירות ושליטה על חומרי התעמולה + הליכת אימים על מפלגות הימין וראשיה )ובעזרת התקשורת המגוייסת גורמים לכאילו מצב של 35% שמאל מול 65% ימין כאשר בפועל ולולי השמאל היה משתמש בכוח הסמוי שלו בתקשורת היינו ממזמן מפסיקים לדבר על שתי מדינות אחת לנו ואחת לעם שהומצא ע"י מדינות ערב לנסות להילחם בנו !!!! ואתם המגיבים מטעם שמזדרזים לענות על כל תגובה כאילו להראות שהמצב הסטטיסטי מאוזן ( מה לעשות חברה שלי עובדת איתכם עמוק עמוק בחדרים שלכם ואפילו היא מקבלת גועל ודחיה מדרך ההתנהלות הפושעת שלכם ) אז נאווה תמשיכי לומר את האמת, וביחד שמאל וימין נקבל את דין הדמוקרטיה וניתן יד משותפת להצלחתה של המדינה ולא לחיסולה והעיקר שביבי ושרה לא יהיו בשלטון.
כתוב תגובה ל- דין וחשבון
6
גבריאל רגב הוא הגולם שקם על יו
  קורןנאוה טבריה   27/05/13 06:59
יוצריו "שומרי הסף" ע'אלק=אסור לנו לשכוח זאת! ולמי ששכח, גבריאל רגב הוא שמו הציוני של הפרטנר-ג'בריל רג'וב והפרי-ביאושים של יעקב פרי וחבריו השמאלנים-במסווה של ה"פרטנר" ל'שלום' 0רק 0רק שהשתלם ל:פושעי או0לו,0ר0ורי ה"שלום",עסקני ה"כיבוש" ותומכי עלילות הדם:א-דורה,"הנכבה","הכיבוש" ו"העם הפלשתיני"= ותשאלו את יעקב פרי, וגם את:"גילון בין הקרעים והשב"כ בין הכזבים!" ואנו,קורבנות "השלום" בפוטנציה:לאן נוליך את ההונאה והכזבים ללא הפסקה? זעקי ארץ! זעקו שמיים וצדק!!! הערה חשובה:כשאני אומרת "השב'כ" כמובן שאינני מכלילה ואינני מתכוונת לאלה שעושים עבודת קודש בשב"כ שבנפשנו! אני מתכוונת אך ורק לראשי השב"כ שהפכו לשחקני קולנוע ומועמדים לאוסקר-בלוף(רק "בזכות" השמצת ישראל והפיכתם פרו-ערבים-פלשתינאצים במסווה של רודפי "שלום"סרק!) וקוראים לעצמם "שומרי הסף" ע'אלק-אינני מאמינה לשום מילה שיוצאת מפיהם ליגוני הרב=בעיני, הם בהשתייכותום לשמאל הקיצון ובתמיכתם בהסכמי שפע או0לו ובפטפוטם המסוכן והמיותר לחלוטין(שלא קרבו בס"מ אחד את "השלום" המיוחל ולא שינו בגרם אחד את המשך תמיכתם בחלומם הגלוי של הערבים לכלותינו בשלבים!)=גרמו נזק בלתי הפיך לעם ישראל! בתקווה שהשב"כ כיום=נקי מעסקני "שלום"0רק 0רק=אמן!!!
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
7
דרוקר זכה בפרס סוקולוב רק בגלל
  נועה ב   27/05/13 15:52
״תחקיר״ נסיעות נתניהו ,מסתבר שוב שהשנאה הבסיסית והאובססיבית לנתניהו גם משתלמת !
כתוב תגובה ל- נועה ב
תגובה
  צנחן   28/05/13 00:37
נועה אכן לא שכחנו איך דרוקר ממש השליך נפשו מנגד באותו תחקיר.ממש סיכן את נפשו הגיבור ורק בשביל זה מגיע לו פרס.איזשהוא פרס.דניאל פרל ז"ל למד מדרוקר מהי עתונות חוקרת חושפת ומסתכנת.
כתוב תגובה ל- צנחן
למה אתה מרחיק עדותך?
  לצנחן תשובה   28/05/13 10:22
יש לך עיתונאים דגולים ממש מתחת לאף. דרור אידר, דן מרגלית ועוד עיתונאים רבים אחרים, המחרפים נפשם בעבור אדלסון ונתניהו, ומעל כולם, המפקד העליון, צ'ה גווארה של העיתונות הלוחמת, עמוד התווך של החירות והדמוקרטיה, המאור הגדול בשמי העיתונות החופשית והבלתי תלויה- עמוס רגב.

מי זה בכלל רביב דרוקר ליד הענקים האדירים האלה? דג רקק עלוב. כתבן בפרוטה.
כתוב תגובה ל- לצנחן תשובה
תגובה
  צנחן   29/05/13 00:05
אח שלי למה לקלל ? אתה נשמע בודד......ולשאלתך הזכרת ארבעה כותבים המציגים השקפה ימנית לעומת מאות המציגים את זאת של השמאל האם לדעתך יש שויון?האם מי מהעיתונאים המוגדרים כימין על ידך השפיע על מהלכי הממשלה כפי שעשו מוזס וחבריו 'הארץ וכתבניו?ואל תקלל בבקשה כי אתם הקומוניסטים מתחילים בקללות וזה נגמר בגולאגים ו'חינוך מחדש' ידידי שמש העמים.
כתוב תגובה ל- צנחן
טול קורה מבין עיניך
  לצנחן תשובה   29/05/13 09:04
היחיד שמקלל פה זה אתה. עיתונאים לא צריכים להשפיע על מהלכי הממשלה, וגם לא לדברר אותה, אלא לעשות עיתונות. לדווח, להביע דיעה, לחשוף, לחקור, לסקר. עיתונאים אמיתיים עושים זאת בשם עצמם, והעיתון שבו הם עובדים, ולא בשם פוליאיקאי או גוף פוליאי כזה או אחר. ידיעות אחרונות זה צהובון עלוב, אבל הוא משרת את עצמו ואת קוראיו ולכן הוא עיתון (גרוע). בזבלון היום כותבים בשם נתניהו ומדבררים אותו ולכן זה לא עיתון.
כתוב תגובה ל- לצנחן תשובה
תגובה
  צנחן   29/05/13 11:12
א-.אשמח אם תראה לי היכן קיללתי אותך. ב.-התוקפנות שלך אינה מעידה בהכרח על צידקת דבריך. אתה אומר שישראל היום ממש מדברר את נתניהו ואני אומר שזאת אמירה שתולה של אדון מוזס שהתנחלה בראשם של שונאי נתניהו.דבר נוסף שלא הצלחת להוכיח זה את היחס הכמותי של עיתונאי השמאל לעומת עיתונאי ימין -אם אפשר לכנות אותם כך כי אדון קידר הוא לא עיתונאי במובן הקלאסי של המילה אלא אקדמאי המביע את דעתו-אשר אין עוררין על כך שהם משרתים טייקון אזרח המכתיב להם את דעתו המובעת בכל דף מדפי ידיעות אחרונות אפילו מבלי להתבייש. הטייקון הזה עד להקמתו של העיתון ישראל היום הייה ראש וראשון לחבורה גדולה שהשפיעה בדרכים לא דמוקראטיות על דעתו של האזרח בישראל ולדעתך ושיטתך הדבר הייה כשר וכאן אתה מוכיח את חוסר הכנות שלך.תנוח דעתך אתה בדרך בטוחה להיות מיעוט מבוטל במדינת ישראל ואני מבטיחך שעל פי המסורת הנקוטה בידינו אוהבי הארץ הזאת ננהג בך יפה וכחוק גם אם אתה כל כך כועס ותוקפן.נתיר לך לקרוא עיתונים המפרים את צווי הצנזורה ופוגעים בבטחון המדינה כמו עיתון הארץ,נתיר לכל טייקון עם מדפסת להשתלח בממשלה נבחרת ובעומד בראשה עד כדי הוצאות דיבה המוניות,ובעיקר נכבד את כל חולשותיכם המנטליות כמו אהבת ערבים-אריתראים-סודנים ויחסי קרבה וידידות עם טרוריסטים ואנטישמים ברחבי העולם.הייה שלום ידידי חסר המנוח.
כתוב תגובה ל- צנחן
אתה לא עושה אפליות,
  צנחן, תנוח דעתך.   29/05/13 14:54
ולא מקלל אדם מסויים, אלא משתלח בכל מי שלא מסכים איתך, כמקובל בימין. לגבי העתיד הוורוד שאתה מתאר, די לקרוא את מגיבי הימין פה, המקפידים להמשיך ולנסות להטביע את האתר בצואה המורעלת היוצאת ממקלדתם כדי להבין מה צופן העתיד את שליטתם תהיה מלאה. כולנו נשחה בתוך הקיא המטונף שהם מייצרים. העובדה שכתבני הזבלון היום משרתים את נתניהו גלויה לכל מי שעיניו בראשו, שהרי כתבנותם נעשית בכספו של איל הזנות וההימורים שהכריז בגלוי על כך שהוא מקים עיתון בשביל להביא את נתניהו לשלטון. אידר עצמו אפילו מקבל כסף גם מלשכת ראש הממשלה עבור כתיבת נאומים, וגם זה כבר ידוע. באשר למוזס ושליטתו בעובדיו, אני מפנה אותך לממצאי תכנית המקור המעולה, של אחד העיתונאים הטובים ביותר בישראל, דרוקר (שהסתכסך גם עם מוזס והיה מעורב איתו במשפט), שהביא עדויות על כך, שעורך הזבלון קובע מה יפורסם ומה לא. איש לא הוכיח זאת לגבי מוזס, ולכן טענה כזו לגביו היא עוד הבל מבית היוצר של זבלני היום האדלסוניים. לדבי הארץ חבל להכביר דברים. המדובר במוצר משובח ביותר, המציב בפני קוראיו במקצועיות ובאופן אי טיליגנטי את האמת. העובדה שצרחני הימין מתגוללים עליו שוב ושוב נובעת מכך שהאינטיליגנטיים שבהם מתרגזים על התמונה בה הם צופים והיתר הם סתם אספסוף מוסת, שנהנה להתפלש ברפש שהוא מייצר.
כתוב תגובה ל- צנחן, תנוח דעתך.
תגובה
  צנחן   29/05/13 15:05
אז בוא נסכם את הוויכוח:הארץ וידיעות אחרונות נהדרים,ישראל היום צואה.הימין צרחן ומטורף והשמאל רגוע ומחושב.בימין יש כתבנים והשמאל מייצר עיתונות נהדרת.הארץ הוא עיתון לאנשים חושבים....מבסוט? הכל אני אעשה בשבילך רק שלא תשלח אותנו לגולאג,הנה חונכתי מחדש על ידך. ועכשיו אשמח אם יש לך איזה בדיחה נוספת טובה בשביל כולנו.נצחק קצת..אתה יודע...
כתוב תגובה ל- צנחן
וזה משבש לך עוד יותר את המחשבה
  צנחן, אתה לחוץ   29/05/13 16:30
שמשובשת גם בימים כתיקונם. ידיעות אחרונות לא שמאל ולא עיתון טוב, אלא צהובון עלוב ודי ימני. להבדיל, הארץ הוא עיתון מצויין, וגם הוא לא שמאל, על אף שהוא לעיתים די ביקורתי. באשר לגולאג, קטונתי. אין לי שום השפעה (תודה לאל. אני גם לא רוצה כזו), וגם שום רצון לכפות כלום על איש. מי שרוצה להיזון מזבלון היום, שיהיה לו לבריאות. בינתיים מי שקורא לסגירת עיתונים ולפיטורי עיתונאים זה הימין , שטורח לתבל את קריאותיו בזרם עכור של צואה מסריחה.
כתוב תגובה ל- צנחן, אתה לחוץ
תגובה
  צנחן   29/05/13 18:06
אח שלי אם תראה את ימין תגיד לו שאני מחפש אותו כבר שבוע......
כתוב תגובה ל- צנחן
כנראה שהבעיה היא שאין לך מראה
  אח שלי   29/05/13 19:45
כשתמצא מראה, תסתכל בה, ותמצא הרבה ימין.
כתוב תגובה ל- אח שלי
תגובה
  צנחן   29/05/13 22:43
צודק לי יש הרבה בעיות מה שאי אפשר כנראה לומר עליך.אתה מושלם כמו השמאל.ובכל זאת כיף לדעת שאתה ואני שייכים לעם העתיק העקשן והמיוחד הזה.תהייה לי רק בריא ואל תיקח ללב יותר מידיי.
כתוב תגובה ל- צנחן
8
הסמול חי במציאות מדומה שהמציא
  דן ה   27/05/13 19:06
הסמול פועל מהרגש ולכן המציאות אינה משפיעה על הרעיונות שלו דוגמא סמולנית מובהקת היא הנשיא האמריקאי אובאמה שלפני בחירתו טען שהוא יסגור את מתקן המעצר בגואנטנמו ! הרעיון הרגשי יפה אבל הביצוע בלתי אפשרי כיוון שכמו כל רעיון של הסמול לא חושבים עד הסוף - אף מדינה לא מוכנה לקלוט את העצורים. כנ"ל השלום המזוייף שמנסה לכפות הסמול על ישראל כשמצד שני הערבים רוצים את כל ישראל !
כתוב תגובה ל- דן ה
9
לבלוגר נרי אבנרי כמה טוב שייש
  אנשים כמוך   28/05/13 14:24
תמשיך לכתוב בכל הכח.. גם אם אתה ממש " לא מבין בפוליטה" עלאק לא מבין אתה מדהים ותותח על אין עליך וכן כאחד שלא מבין שום דבר תמשיך להתלות באילנות של גמדים מהשמאל!!!! אהבתי :)
כתוב תגובה ל- אנשים כמוך
10
אטום על ישראל. חלום רטוב של
  עזרא מנצור   29/05/13 00:38
כל הפלסטינים. חבל להשקיע הרבה עבודה כדי למצוא הוכחות שזאת משאת הנפש של הפלישתים, שג'יבריל רג'וב ביטא אותה בבהירות מירבית!
הוכחות לשנאה התהומית ולנחישות להשמידנו נמצאים מתחת כל אבן!
כתוב תגובה ל- עזרא מנצור
11
נרי אתה תמים!
  שפכטל   29/05/13 06:00
ממתי שמאלנים משנים דעה? ממתי שמאלני לא רואה אויבים אלא מבית? שמאלני טיפוסי-מצוי מוצא רק את הרוע בבית ונשכב פשוק-רגליים אל מול הערבי והאקדמיה האירופאית.... ולמה? הוא כל כך רוצה למצוא חן בעייני מישהו... אפילו אם הוא ערבי כאן הוא לא! בתוך ישראל שמאלני לא ממש אהוד דרכו היא דרך מכירת אחיו בין אם הוא מתנחל בין אם הוא ראש ממשלה נבחר ולכן ירוץ וידדה לעבר הגויים - אלא מה הגויים מתחילים לבעוט בו באכוזו ולמה? כי אירופה משתנה... האיסלם מתחיל להיות שם בעיה קיומית. וישראל הציונית [לא השמאלנית] היא המגדלור והדרך והמצפון של עמידה על ערכים אמיתיים של חופש ודמוקרטיה. את אלו [חופש ודמקורטיה] השגנו ושמרנו למרות השמאלניינו.
כתוב תגובה ל- שפכטל
12
נתניהו נתן את חברון לערבים
  נאום בר-אילן   29/05/13 16:39
הליכוד חבורה של שמאלנים שנתנו לערבים הכל - לא המערך/עבודה! בגין נתן את סיני והבטיח 'אוטונומיה' בקמפ דויד 1979. שמיר ונתניהו נתנו את יש"ע במדריד 1991. נתניהו נתן את חברון 1997. שרון פינה את ישובי אזח"ע 2005. כבר בימי הכיבוש הבריטי (המנדט שמאת חבר הלאומים היה ונותר יהודי ולא בריטי), פיצוץ האגף במלון מלך דוד בוצע לפי הנחיית ההגנה, כלאמר הליכוד ומפא"י חד הם, ע"ע אריק שרון שצמח במפאי והקים את הליכוד.
כתוב תגובה ל- נאום בר-אילן
תגובה
  צנחן   29/05/13 22:53
יש משהו נכון באופן יסודי בתגובתך.לצערי.
כתוב תגובה ל- צנחן
מבן גוריון ועד מרזל, הכל ימין.
  זה קצת נכון   30/05/13 11:05
אבל מפא״י, על גרורותיה הסרטניות על היום (ברק, יחימוביץ, פרס וכו׳) , הרבה יותר צבועים ולכן מסוכנים גרועים בהרבה.
כתוב תגובה ל- זה קצת נכון
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il