s1 News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
דלג
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דן מרגלית
דן מרגלית
יהיה אשר יהיה לא נברח ולא נסתגר ולא נתחבא    בוודאי לא בארצות הברית שנקראה בפי מהגריה היהודיים המזרח אירופים "א-געלדענע מדינה", מדינת הזהב
בצלאל סמוטריץ'
בצלאל סמוטריץ'
הסכמה לעסקה המצרית היא כניעה משפילה, והיא הענקת ניצחון לנאצים על גבם של מאות לוחמי צה"ל הגיבורים שנפלו בקרב, היא גוזרת גזר דין מוות על החטופים שלא נכללים בעסקה, ומעל לכל - מהווה סכ...
אורי מילשטיין
אורי מילשטיין
פרוץ מלחמת העולם השנייה בהתקפת גרמניה על פולין; הפייסנות של צרפת ואנגליה כלפי גרמניה גרמה לתוצאה הפוכה; צבא צרפת היה חזק מצבא גרמניה אך התרבות הצבאית הצרפתית הייתה תבוסתנית; ניצחון...
איתמר לוין
איתמר לוין
למחדל של 7 באוקטובר מוסיפה הממשלה את סכנות החורבן הכלכלי, האנטישמיות והמפלגתיות בארה"ב    הערות על נצח יהודה ומינוי ראש אמ"ן, ולקח מאיר עיניים ממשה רבינו
איתן לסרי
איתן לסרי
יש לשמור על עקרון ההדדיות בתגובות כדי שהצד השני המבין היטב את כללי המזרח התיכון ויבין גם שיש כאן מדינה ריבונית מפותחת וחזקה בכל ההיבטים היכולה להגיב בהתאם ולהשיב לו כגמולו
 מערכת הטילים הטקטיים של הצבא האמריקני (ATACMS) [צילום: אנדרו דיקסון/צבא ארה"ב/AO]
יאיר נבות
בימים הקרובים ייחלו להגיע לאוקראינה, דרך פולין, מערכות הנשק והתחמושת שאושרו במסגרת חבילת הסיוע הצבאית, ובראשן טילי ה"פטריוט" - זה עדיין לא צפוי לאפשר לצבא האוקראיני להוציא לפועל מה...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
לוסי אהריש [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]
מגישה, עיתונאית ושחקנית
לוסי אהריש (נולדה: 18 בספטמבר 1981), מגישה, עיתונאית ושחקנית
רביב ברוקמאייר [צילום: יח"צ]
מנכ"ל קבוצת ויסוצקי
רביר ברוקמאייר (נולד: 1957), מנהל.
דני אבדיה [צילום: חוליו קורטז/AP]
גדורסלן
דני אבדיה (נולד: 3 בינואר 2001), כדורסלן. בשלהי 2020 הצטרף לקבוצת וושינגטון ויזארדס בליגת ה-NBA.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
מה בין הטרדה לסיכול ממוקד
מאת: יואב יצחק  |  01/06/2013
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
עולה כאן דפוס פעולה
  לוגי   1/06/13 14:24
נראה שאנשים מנצלים את החוקים המחמירים של הטרדה לטרפד מינויים שאינם לרוחם. התופעה הזו הפכה למכת המדינה. יותר מידי אנשים ראויים לא מתמנים לתפקיד בגלל השמצות, לאחרים ממררים את החיים. חייבים לעצור ניצול ציני זה או לפחות להעניש בחומרה אנשים לחר שהוכח שהשמצותיהם לא נכונות ופגעו בחפים מפשע. לטעמי חייבים להעניש גם את אלו המפרסמים זאת ללא בדיקה.
כתוב תגובה ל- לוגי
רביד פאטטי עושה את עצמו לצחוק
  Aaron   1/06/13 15:59
נו תגידו אתם. מישהו קונה את סיפורי הזבל של רביד. האיש שהשפיל ופגע בעובדים ברשות השידור מתלונן? האיש שהביא שתי עובדות לבכי קורע לב הוא הצדיק? אם מנהל חטיבת החדשות נסטלבאום לא היה מדיח אותו ומעיף אותו כמו טיל היה צריך להדיח את נסטלבאום. כולם במערכת יודעים על ההתנהגות הגסה והבוטה של רביד כמו שכולם יודעים איך הוא התעלל . כן התעלל בנאוה אחרון והביא אותה לבכי קורע לב. איך הוא התעלל בבמאי ובמאית של כך היה. הדברים האלה הם המציאות ואיתם יצטרך רביד להתמודד בבית המשפט. העובדה שהוא מהדק את קשריו עם נאווה אחרון כדי שלא תעיד נגדו הוא שטויות. נאווה תחויב לספר את כל הסיפור. אחרת היא תהיה עדה עוינת עם כל המשמעות של המשך העסקתה ברשות. ומה ראה ושמע בני עורי? דברים מזעזעים. והוא עו״ד לא אמר כלום. מה שכותב רביד בפייסבוק אלה שטויות. החברים שלו לא יודעים מי הוא באמת וזאת עכשיו המשימה הגדולה שעומדת בפני נסטלבאום. הוא יצליח לעשות את זה לא בגדול אלא בענק אם ידיים ורגליים קשורות ויוכיח לכולם מי המטריד ומי המשפיל האמיתי. הספין השטותי יהיה כקליפת השום בבית המשפט וגם הבכי של רביד לא יעזור כמו ששום הצגה לא תעזור. המסכה תקרע מפניו ובקרוב כל גולשי האינטרנט והדס שטייף יגלו מי השפיל עובדות שלא עשו לו כלום . פגע בכבודן ודרס אותן ומי יצא להגנת העובדות ונהג כמו שצריך בלי פחד. רק סבלנות והכל יתבהר.
כתוב תגובה ל- Aaron
ערוותו של רביד תיחשף בקרוב מאד
  ייהודית   2/06/13 11:59
תזכרו אף אחד לא פראייר ובסיפור הזה רביד יאכל אותה כמו שהוא לא אכל זמבורה אף פעם בחיים. כשתעלם תרועת הפסטיבלים שהוא משמיע לחבריו האווילים בפייסבוק הוא יבין מהר מאד שאף אחד לא פראייר. הסיפורים המצטברים עליו מעידים שהוא בבעיה לא קטנה. ואני מבטיחה לכם שבמקומו לא הייתי עוצמת עין בלילה. יש לו סיבה גדולה מאד לדאוג. כדאי שיפשפש בעברו אז הוא יבין הכל בעצמו( פרדס חנה כרכורהלמשל, אח איזה סיפור). וזה לא הכל.זה לא יהיה פשוט עבורו אבל יש סיכוי טוב שלראשונה בחייו הוא יבין טוב שמלחמות זה לא בדיוק הצד החזק שלו כמו שהוא יבין בקרוב מאד איך ״חברו. הטוב״ אברוצקי תקע אותו בענק. שיטת השתמש וזרוק עובדת כאן בגדול.
כתוב תגובה ל- ייהודית
2
יואב אתה מדאיג אותי
  michael123   1/06/13 14:36
הפרשנות שלך כל כך מוטית ומוטעית שהיה ראוי להוסיף למאמר את הכותרת "כתבה פרסומית". התלוצצויות והקנטות הדדיות בין ידידים זה דבר אחד. אלא שמר נסטלבאום חדל להיות חבר של מר רביד ונוצרו ביניהם יחסים עכורים למדי. על רקע זה הערותיו הבוטות של נסטלבאום ובעיקר לאחר שנדרש יותר מפעם אחת לחדול מהן (וזה בניגוד למה שכתבת מבסס את עילת ההטרדה) רחוקות מאוד מהקנטה ידידותית. יתר על כן, רביד הוא לא היחיד. ישנן תלונות נוספות אחת מהן של הכתב הותיק והמוערך (שהזדהה כבר בשמו המלא) רותם אברוצקי שאף הוא נפל קורבן להערות מהסוג הזה. נתקלתי במר נסטלבאום במהלך שירותי הצבאי וגם לאחריו והתרשמתי שהוא אדם בוטה וגס רוח. אני לא מופתע מהתלונות שהולמות את אישיותו. לצערי גם בפרשת הולילנד שלכאורה היית צריך להיות בצד התביעה, הסיקור שלך האתר שלך היה מגמתי נגד עד המדינה ולכאורה לטובת הנאשמים. בשני המקרים קשה לי להבין את האג'נדה שלך אבל היא פוגמת מאוד ביושרה העיתונאית.
כתוב תגובה ל- michael123
לצערי הרב,ניתקלתי ביותר מפעם
  אחת שיושר מיקצועי   1/06/13 15:24
של יואב יצחק הוא "גמיש" מאד...
1. הוא מגן ללא הרף על ביבי/שרה,גם כאשר ברור על פניו שהזוג המלכותי ( בעיני עצמו!!!)מתנהג כמו לואי ה-18+מריה אנטואנט...

2. הוא מגן על ניסנבאום ,בשעה שנציבות ,באופן חד משמעי ראתה בהתבטאויות של ניסנבאום ,השפלת עובדים על רקע נטיעתם המינית.

3. יואב יצחק יורד באופן קבוע על עו"ד יוסי כהן ,בלא שיציין ,למען הסדר הטוב,שמתנהל בינהם הליך משפטי.(לפחות זה מה שהתרשמתי,ואם אני טועה,אני מבקש סליחה).

למרות כל המריחות על עו"ד כהן ,אני לא התרשמתי שמערכת המשטרתית/הפלילית ,בודקת את הטענות
אולי אין בהם ממש???!!!

הערה אישית: פעפ,עד לפני לא הרבה זמן קראתי את מאמריו של יואב יצחק וראיתי בהם אורים ותומים.
לצערי,כבר לא.
כתוב תגובה ל- אחת שיושר מיקצועי
אתה העלתה לואי 18 במקום 16!!!!
  ראיס-פוטין-טיל300   1/06/13 19:32
תעמוד בפני גילוטינה-בינתיים תבקש סליחה מלואי 18...
כתוב תגובה ל- ראיס-פוטין-טיל300
חידה ליגאל רביד כנס לא תצטער
  מוצאים הכל   3/06/13 23:31
היא התגוררה באזור פרדס חנה כרכור. ביקרת שם הרבה פעמים. היא היתה ילדה קטנה ותמימה שהתאהבה בך עד כדי טירוף...... ואתה???? כן. לא תאמין איתרנו אותה. בקרוב הסרט.
כתוב תגובה ל- מוצאים הכל
כל האמת על רביד. אל תחמיצו!
  אברי   1/06/13 15:41
יגאל רביד בלחץ מטורף. והוא צודק. גם איש הזוי כמו רביד שיצא לפני שלושה שבועות מהארון ועושה בהומאיות שלו שימוש רק משום שאין לו דרך לשווק את עצמו מבחינה מקצועית. רביד לא מפסיק להפליץ בדף הפייסבוק שלו הפלצות שבינם לבין המציאות אין כל קשר. חבריו לדף הפייסבוק שמרביתם שוטים מתבשמים בריח שהוא מפזר מבלי שהם יודעים שהוא מוליך אותם שולל.רביד לא טורח לספר לחבריו בפייסבוק את האמת. אמירת אמת לא היתה מעולם הצד החזק שלו. אלא שהפעם רביד יודע שהוא בצרות צרורות. הספין שהוא עושה בדף הפייסבוק עם חברתו אריאנה מלמד והפטרונית החדשה שלו הדס שטייף טובים אולי לדף הפייסבוק. אבל מה לעשות שהעניין יוכרע בבית משפט ולא בפייסבוק ושם הדברים לא יחזיקו מים. רביד לא טיפש. הוא יודע שבסיומו של תהליך יקיאו אותו מרשות השידור. בערוצים שתיים ועשר יודעים טוב מי הטיפוס ולא יתקרבו אליו עם מקל , בגלי צה״ל אין לו סיכוי , וברדיו המקומי יודעים שמה שהוא עשה ברשות השידור כשחשף את פרצופו האמיתי הוא יעשה גם להם. כדאי שתדעו שהסיפור היה לפני שש שנים כן שש שנים. איפה רביד היה עד היום? עכשיו הוא ממציא שנסטלבאום לא הפסיק להטריד אותו עד עצם ימים אלה, אבל באורח פלא אין לדברים האלה עדות באף אחת מתלונותיו. רביד הצדיק הידוע לא מספר למה נסטלבאום שהיה חבר טוב שלו הדיח אותו מהגשת מוצ״ש? אבל בבית המשפט יעידו מיכל רבינוביץ דינה ריס ואחרים מה אמר להם רביד ואיך הוא הביא אותם למצב משפיל שטרם חוו בחייהם. בבית הדין הכל יתברר לפרטי פרטים. אז גם יצטטו את כל העדיפות המחמיאות בכל העיתונים והחגיגה תהיה גדולה. יחשפו שם גם את האימל איך הציע רביד בכתובים לחסל את נסטלבאום ועוד בכתובים. יחשפו כל אבל כל החלטורות של הצדיק רביד שנעשו ללא אישור. ייחשף יושרו היוצא דופן כשהוא לא פסל את עצמו מלראיין את עופר קיש ברדיו למרות שהוא טס על חשבונו והציע לראיין אותו ברשת ב׳ וגם עשה זאת על נושא שקיש כלל לא עוסק בו. המושג שוחד מיקרופון יתגלגל לפתחו עם דוגמאות נוספות כמו חבית חומר נפץ. נראה האם רביד הזחוח יוכל להשאר זחוח עו״ד לאורך זמן אחרי שיחקר על ידי עו״ד יוסי כהן שאותו הוא מלכלך ואמצעי התקשורת ידווחו על הכל. אגב, חברתו החדשה הדס שטייף תבין בקרוב מאד איך הוא הונה אותה בסיפורים שלא היו ולא נבראו שבהם הוא מאכיל את קהל המעריצים באינטרנט. ואולי החשוב מכל, גם חבריו ההומואים יבהירו בקרוב את דעתם המפורטת לשימוש שהוא עושה בזהותו המינית בעוד שבפועל הוא סירב לצאת מהארון כל עו״ד אמו חייה.אם לסכם הרי שרביד עוד לא נפגש עם המבוא לסרט. מה שינצח אלה העובדות המשפטיות. לרביד צפויה תקופה מאד קשה כשאת מקום הספינים המופרכים יתפסו עובדות. אני לא הייתי מקנאה בו.
כתוב תגובה ל- אברי
3
נסטלבאום = איש ענק ומקצוען
  הפרקליטים   1/06/13 16:11
איש ענק תרתי משמע - גדול - תרתי משמע - מקצוען אמיתי ואנושי מאין כמותו. מנהל יחיד ומיוחד. עוול נוראי נגרם לו. הכל יתוקן. אנו איתך.
כתוב תגובה ל- הפרקליטים
4
כל מלה בסלע
  צופה מוטרד   1/06/13 16:49
כל מלה בסלע. לדעתי אם יש להאשים מישהו בהטרדה במקרה הזה אז יש להאשים את רביד כי הוא התחיל בעניין נסטלבאום חשב לתומו שזה בדיחה.
כתוב תגובה ל- צופה מוטרד
5
מר יואב יצחק
  יהוידע   1/06/13 17:54
את מי לא לפטר?
כתוב תגובה ל- יהוידע
6
לא רק רביד ולא רק הטרדות
  דליה א   1/06/13 19:21
כתוב תגובה ל- דליה א
7
ניסיון לסיכול ממוקד
  Din   1/06/13 22:22

נסטלבאום הוא איש מקצוע.(מכיר אותו הרבה שנים) וזה מה שמנחה אותו. אז כל מי שהוזז מתפקידו- כועס, נוטר, פגוע ויש מי שמחפש לנקום.
עצוב שבמקום שאותו מושעה, או אותם אלה שהוזזו מתפקידם, יפנו לבית דין לעבודה, למשל, ויתלוננו על חוסר צדק שנעשה להם להרגשתם ,נוכח מקצועיותם וכישורנם, הם מעדיפים לנסות ולפגוע. איך? להתלונן כך אני מבין, על איזו הקנטה מילולית מלפני שש שנים בארוע חברתי, כשעדיין היו חברים. נו באמת.
כתוב תגובה ל- Din
8
משה נסטלבאום ראוי וטוב
  רוחניה   2/06/13 02:54
אנשי התקשורת מנצלים את הכח שבידיהם להפצת שקרים ועיוותים של האמת לצרכיהם האידיאולגים
יגאל רביד הוא שמאלן קיצוני אשר לא מעוניין שאדם מאוזן המשתדל לנהוג בהגינות, יכנס למערכת וישבש את מסע התעמולה של עיתונאי השמאל. אוי לדמקורטיה שאלו הם "אנשי התקשורת" שלהץ.
כתוב תגובה ל- רוחניה
9
מכיר היטב את נסטי
  יוד אלף   3/06/13 15:33
כמו שאני מכיר אותו....מעבר למקצועיות ולמקצוענות משה נסטלבאום בחור טוב. רוצה לומר איש טוב.ואם יגאל מחפש חברים ...אני לא בטוח שזו הדרך הטובה ביותר . כשאני אומר שיגאל רביד מחפש חברים...אני מתכוון לחברים שנשארים בארונות, או שיצאו מהם.
כתוב תגובה ל- יוד אלף
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il