|   15:07:40
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דן מרגלית
דן מרגלית
אם נתניהו אינו כשיר מה זה אומר? שאילו היה צעיר במצבו האישיותי עתה היו דוחים את גיוסו לצה"ל? מונעים את קבלתו ליחידת אבטחה של השב"כ?
רון בריימן
רון בריימן
התקשורת הישראלית, ואפילו זו הרואה את עצמה כ"ממלכתית", חוטאת ב"עכשיוויזם" מסוכן ובעידוד הפיכת עסקת החטופים לכניעה ללא תנאי
יוסף אליעז
יוסף אליעז
אין מנוס מלשמור על ערנות, איסוף מודיעין ומלאי מספיק של חימוש, לרבות מטוסים, טילים ותחמושת אחרת כמו גם אמצעים לגיוס מהיר של כוחות מילואים, רפואה וכל שחיוני להגנה
איתמר לוין
איתמר לוין
שופט המעצרים בנימין הירשל-דורון מפגין בקיאות רבה - לעיתים יותר מנציגי המשטרה - ושם לב לכל מילה הנאמרת באולמו    אירוע חריג ופסול מתרחש באולם בכיכובה של נציגת השב"ס
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
לוסי אהריש [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]
מגישה, עיתונאית ושחקנית
לוסי אהריש (נולדה: 18 בספטמבר 1981), מגישה, עיתונאית ושחקנית
רביב ברוקמאייר [צילום: יח"צ]
מנכ"ל קבוצת ויסוצקי
רביר ברוקמאייר (נולד: 1957), מנהל.
דני אבדיה [צילום: חוליו קורטז/AP]
גדורסלן
דני אבדיה (נולד: 3 בינואר 2001), כדורסלן. בשלהי 2020 הצטרף לקבוצת וושינגטון ויזארדס בליגת ה-NBA.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
כמה מילים על גייז
מאת: רות אבן-דרך  |  06/06/2013
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
להיות גיי
  יניב_מ   6/06/13 16:26
את בטח שייכת למגזר הדתי. מי שמך לקבוע מהי התנהגות נורמטיבית ומה לא.בתור חילוני אני רואה את הטקסים שאת מקיימת כאישה דתייה כאקט פרימיטיבי והזוי. אני מאחל לך שיהיה לך בן הומו ונראה אותך מדברת אז. האם לא תייחלי לו שינהל זוגיות עם בחיר ליבו ושיעשו יחד ילדים עם פונדקאית. ונגיד רק בפעם המליון, מצעג הגאווה נועד לתת יום אחד בשנה שבו אנשים גאים ירגישו תחושת גאווה על עצם היותם גאים, ולא לסטרייטים אין צורך לקיים מצעד גאווה שכן הם אינם מיעוט נרדף כמו הקהילה הגאה.
כתוב תגובה ל- יניב_מ
פונדקאות לחד מיניים היא פשע
  חתולה בשוק   6/06/13 23:52
השכרת רחם ומכירת ילדים
כתוב תגובה ל- חתולה בשוק
והפדופילים בבר-נוער?
  משה המכבי   10/06/13 03:24
כל הסירחון שמתחיל לצאת מהרצח במועדון ההומואים בבר-נוער מראה על רמת הסטייה הקיימת בקרב הקהילה הזאת. לשמוע מהעדויות של אותם ילדים על מסיבות שנעשו שם והאורגיות עם המדריכים הבוגרים, מזעזע ומבחיל! ילדים כאובייקט מין ! לקחת קבוצה של ילדים מבולבלים, הסובלים לרוב מבדידות חברתית מהמון סיבות, לאו דווקא נטייתם המינית, ולנצל את חולשתם והבלבול בו הם שרויים, לנצלם מינית ולהתעלל בהם נפשית עד שקמו אחדים מהם ורצחו במקום בו הם סבלו התעללות. זוכרים איך האשימו את החרדים? את ההומופובים? ובכן האמת יצאה לאור. הגועל והפשעים נעשו על ידי הומואים. אחרי כל זה לחשוב להפקיד ילדים בידיהם? איזה ילד היה רוצה שיעשה לו עוול כזה? אגואיסטים מוחלטים. הם בחרו בדרך החיים הזו, דרך שלא מובילה בצורה טבעית לילודה. הם בחרו ! שלמו את המחיר כמו גברים ;)
כתוב תגובה ל- משה המכבי
2
כמו שאומרים בארה"ב: horse shit
  אחד-עצבני   6/06/13 19:21
ואני חושב שאסור לנשים להצביע בבחירות ולצאת לעבודה. אני לא רואה בנשים-עובדות משהו תקין או נורמטיבי, ואני שואף להחזיר אותן למצבן הטבעי (במטבח).
כתוב תגובה ל- אחד-עצבני
3
יציאה מהארון
  חתולה בשוק   6/06/13 23:40
מרתק,מניחה שבקרוב יסקלו אותך בכיכר רבין על שאת לא רק פשיסטית אלא אפילו גאה? בכל אופן ועם כל הסיכון שבכך = מחזקת ידייך
כתוב תגובה ל- חתולה בשוק
4
זו לא הפתיחות שאשמה.
  מישהו   7/06/13 07:23
זו לא הפתיחות שאשמה. זו ההומופוביה. אם אני אהיה בודד ולא אצליח לבנות משפחה זה לא יהיה בגלל הפתיחות, אלא בגלל אנשים כמוך. בגלל אנשים כמוך, פחדתי במשך שנים לצאת מהארון. בגלל אנשים כמוך, פחדתי במשך שנים ליצור קשרים עם מי שאני באמת יכל לאהוב. בגלל אנשים כמוך, יצאתי מהארון בגיל מאוחר. וההשלכות של איבוד כל השנים האלו, שעברו בהתענות וניסיונות אין קץ לנסות דברים אחרים, כבדות. כל עוד לא מוצאים משהו שיכל להפוך את הנטיה המינית, האופציות שעומדות בפניי ובפני הרבה הומואים אחרים הן לחיות בזוגיות מלאה עם גבר, או באמת להיות בודד. אז אנא גלי פתיחות לאפשרות שיש אנשים אחרים בחברה. יש אנשים שמבחינתם להקים משפחה עם מישהי שאינם יכולים באמת לאהוב, תוביל אותם לבדידות בתוך משפחה מזוייפת. כמו שגילית במקרה שלך. ואם בדידות נראית לך הבעיה האמיתית, את מוזמנת להצטרף אלינו למצעדי גאווה. בניגוד למה שנראה בתקשורת, אגב, אפילו בת"א לא כולם הולכים בבגדים פרובוקטיביים. אולי שניים שלשה אחוזים מהמשתתפים, שצלמי העתונות אוהבים לצלם. את מוזמנת לשמוח איתנו בחגנו, על כך שכיום בני נוער לא צריכים לחיות בבדידות. כי כיום, יותר מכל זמן אחר בעבר, הפתיחות מאפשרת להם להביע אהבה כלפי מי שהם באמת מתאהבים בו.
כתוב תגובה ל- מישהו
5
הגאווה ההומוסקסואלית
  יוסי גדור   7/06/13 20:13
הומוסקסואליות היא סטייה קשה. אין שום מקום לגאווה על כך. לדעתי כל אחד כזה חייב לצאת מהארון כדי שלא יפגע בסביבתו. צריך שיישמר עקרון שהציבור חייב לדעת על כל הומוסקסואל. כל זכויותיו חייבות להישמר (כולל הזכות ל"נישואין"),אבל אסור בתכלית האיסור לאפשר להם לגדל ילדים. אני מוכן אפילו ללכת צעד אחד לקראתם שיאפשר להם לאמץ ילדים בוגרים דיים המודעים למצבם. במצעדי הגאווה האיפור הכבד, של חלק מהמשתתפים, מונע מאיתנו להכיר את המעורבים, כך נפגעת זכות הציבור לדעת.
כתוב תגובה ל- יוסי גדור
גם אתה סטייה יהודון יהודי גזע
  הומו גאה   11/10/13 02:16
נכות/נחות..להיות יהודי זה גם סטייה קשה
כתוב תגובה ל- הומו גאה
6
אני גיי בזוגיות יכבר 12 שנה
  Ko   8/06/13 13:20
ואני מפריך את כל התאוריה בשקל שבנית כאן את המירמור שלך תוציאי על מישהו אחר, לא עלינו. מעניין למה לא מצאת גבר?
כתוב תגובה ל- Ko
7
לרות המואביה
  רזזז   8/06/13 14:23
לא רק שאת חשוכה גזענית פרימיטיבית שמרנית ואומללה את גם בהמה חסרת טקט ובלי אלוהים...
כתוב תגובה ל- רזזז
8
תתביישו לכם news1
  אסף מאוכזב   8/06/13 15:55
הכותבת היא הומופובית וזכותה. אבל איך אתם נותנים במה לאישה כזו (היא אמיתית בכלל? זה השם שלה?) כאילו היה זה אייטם חדשותי או מאמר דעה מבוסס. אני מקווה שזו הייתה טעות ושתסירו את הגיבוב הזה מיד.
כתוב תגובה ל- אסף מאוכזב
9
מובן שאת מבינה כמה קשה בארון
  זיו זיו   8/06/13 15:57
הרי קל לך לבקר את הפתיחות המוגזמת וכל החשיפה הזו של הומואים שיצאו מהארון, כשאת מתחבאת בתוך הארון הקטן שלך מאחורי שם בדוי והילה של קדושה. זה גם הכי קל להטיח דברי נאצה כלפי אחרים ואז להאשים אותם בהשתקה כשהם שמים זרקור על מילות הארס שאת יורקת. לצערך הרב זכות הביטוי היא נחלת הכלל, וכמו שלך עומדת הזכות ללכלך על קהילת הלהט"ב (ועוד בטיעון שאיזה הומו הסכים להכין לך ילד, כאילו זה מקנה איזו זכות גדולה), אז גם לקורבנות המתקפה שלך עומדת הזכות לתת לאלימות שלך את השם הראוי והתגובה המתאימה. בכל מקרה, נירה, כולי תקווה שזו המתקפה האחרונה שלך או של שכמותך כלפי אוכלוסיות כאלה או אחרות. יש לנו מספיק שונאים גם מבלי שנצטרך לסבול גם את הקשקושים היהירים שלך.
כתוב תגובה ל- זיו זיו
10
את קצת בורה, אך מותר לך.
  mikevgi   8/06/13 17:00
תודה על השיתוף החופשי של דעותייך. אני מאמין בחופש הביטוי ולכן לא הייתי אף פעם פועל שדעותייך ימחקו. אני מקוה שאת מבינה שלהיות הומופובית זה לא עניין של ״לי יש רק יד אחת, קבלו אותי״ כשמתקיפים אותך, זה לא שלא מקבלים אותך, אלא ההתקפה נובעת מהעובדה שאת שוללת שיוויון זכויות מאחרים. אנחנו לא שונים ממך. אב ילדך/ילדתך חושב שלהיות הומו זה לא טבעי? הוא לא ביולוג נכון? כי בטבע זה קיים בכמה וכמה צורות. הדבר היחידי שלא טבעי זה שלילת זכויותיהם של אחרים בגלל שהם/ן נשים, הומואים/לסביות, שחורים, זרים וכו.
כתוב תגובה ל- mikevgi
11
מענין לשמוע את דעתו של הגבר
  אב גאה   8/06/13 17:35
ההומו שאת מצטטת. מענין לשמוע עד כמה הוא מדוכא כמו אותו יהודי בגרמניה הנצית שיגיד שבאמת היהודים מלוכלכים ולא ראויים לחיות. ההשואה אינה במקרה, החליפי כל פעם את המילה הומו ביהודי וקראי שוב. אני עוזר לך: ▪ ▪ ▪ מצעד היהודים 2013 יוצא לדרך. בוויכוח שהשתתפתי בו לאחרונה, קטלו אותי המשתתפים האחרים, כיוון שסברתי - שאסור לאפשר ליהודים לאמץ ילדים. זכיתי לתארים "חשוכה" ו"גזענית", ומשתתפים מסוימים המליצו להחרים אותי בשל דעותיי, שאותן הגדירו כ"אלימות ופוגעניות". לו רק ידעו... ובכן, אביה של בתי הוא "כזה": יהודון. כך הוא נולד כנראה. מאז שזוכר הוא את עצמו נמשך ליהודים. כששאלתי אותו לדעתו על מצעד היהודים, אמר שאין במה להתגאות. לדעתו, אכן לא רצוי לאפשר ליהודים לאמץ ילדים - מאחר שמדובר בגזע שלכתחילה אינו טבעי. יאמרו אותם אנשים, שהתווכחו איתי - שאנטישמיות קיימת גם בקרב יהודים. תשובתי להם תהיה, שקבוצה קטנה וקולנית של אנשים מהקהילה היהודית דורסת כל מי שמעז לחשוב אחרת מהמיין-סטרים המקובל היום. לשיטתם - להיות יהודי זה בסדר גמור, אין בכך כל בעיה, וכל מי שמעז לחשוב אחרת הוא, כאמור, גזען, חשוך, אלים. כן, אני אנטישמית אנו חיים בתקופה שהיא סוג של טורנדו חברתי. יש לברך על כך שיהודים אינם נרדפים עוד, שהתופעה אינה נחשבת מחלת נפש, שהחוק לא מאפשר לשוטר לעצור יהודי. יחד עם זאת, קיים חיפוש חברתי אחרי מקומם בחברה. גם חיפוש זה הוא מבורך בעיניי. האם ניתן לשלב אותם בצבא? האם יש לכבד את דרך חייהם ולאפשר להם להצהיר על עצמם? להגדיר ולגדר את עצמם? מצד שני, כשתיאלם תרועת הפסטיבלים - ייוותרו הקרבנות של הפתיחות המוגזמת הזאת: יהודים בודדים, שלא הצליחו לבנות משפחות, אנשים ששילמו מחיר יקר על זכות ההגדרה. ועוד לא דיברנו על אותם מחלות שלהם היהודים - אם כי העט רועד בין אצבעותיי כשאני כותבת על כך - כי שוב אצטייר שאנטישמית. אז אולי אני אנטישמית, שיצאה מהארון. כן - אני לא רואה באורח החיים הזה נורמה תקינה. ומצד שני, טוב שהתופעה מטופלת וזוכה לתשומת לב. ואולי בעתיד נזכה לקיים את מצעד הענווה והחמלה, שבו אף אחד לא ירגיש צורך להכריז על אורח חייו כמשהו להתגאות בו, וכולם ילמדו משהו מכולם.
כתוב תגובה ל- אב גאה
12
כמה מלים...
  המרגל   8/06/13 18:37
לא כל "כמה מלים" ראויות לקבל כתבה בעיתון, מכובד יותר או פחות. חשוב לתת במה למגו דעות, אבל באמת מה התכלית של הגיבוב הזה שקראנו פה. על סטרייטים נשאי איידס דיברת כבר? מחקרים על ילדים למשפחות חד מיניות קראת? עזבי מחקרים, הכרת ילדים במשפחות כאלה? בסדר, את מתוסכלת, מנסה להשכין שלום בנפשך עם העובדה שהגבר שהצלחת להקים עמו משפחה היה אתך לא מתוך אהבה ומשיכה אלא מתוך רצון עז להסתיר סוד שאנשים כמוך ציפו ממנו להסתיר. זה מובן, אבל בשביל לעבד את הסוגיות האלה יש טיפול פסיכולוגי. אין סיבה שאנחנו נצטרך לקרוא את זה ולתהות מה בעצם את רוצה מחיינו.
כתוב תגובה ל- המרגל
13
כמה מלים...
  המרגל   8/06/13 18:37
לא כל "כמה מלים" ראויות לקבל כתבה בעיתון, מכובד יותר או פחות. חשוב לתת במה למגו דעות, אבל באמת מה התכלית של הגיבוב הזה שקראנו פה. על סטרייטים נשאי איידס דיברת כבר? מחקרים על ילדים למשפחות חד מיניות קראת? עזבי מחקרים, הכרת ילדים במשפחות כאלה? בסדר, את מתוסכלת, מנסה להשכין שלום בנפשך עם העובדה שהגבר שהצלחת להקים עמו משפחה היה אתך לא מתוך אהבה ומשיכה אלא מתוך רצון עז להסתיר סוד שאנשים כמוך ציפו ממנו להסתיר. זה מובן, אבל בשביל לעבד את הסוגיות האלה יש טיפול פסיכולוגי. אין סיבה שאנחנו נצטרך לקרוא את זה ולתהות מה בעצם את רוצה מחיינו.
כתוב תגובה ל- המרגל
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il