|   15:07:40
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
אלי אלון
אלי אלון
מהתרשמות שלי ומהבנה בנושאי איכות סביבה השיקום האקולוגי והנופי של מקטע הנחל בפ"ת רחוק מלהיות מספק ומוקדם לדבר על "שיקום הנחל
איתמר לוין
איתמר לוין
שופט המעצרים בנימין הירשל-דורון מפגין בקיאות רבה - לעיתים יותר מנציגי המשטרה - ושם לב לכל מילה הנאמרת באולמו    אירוע חריג ופסול מתרחש באולם בכיכובה של נציגת השב"ס
יוסי אחימאיר
יוסי אחימאיר
ביידן מחצין אינטליגנציה רגשית גדולה (אביגיל..), אך בגלל מחדלו גואה במשמרתו האנטישמיות בקמפוסים    כשיחזרו חטופים, נראה אנשים שבורים גופנית ונפשית; סינוואר ימשיך להחזיק חלק מהחטופים ...
רבקה שפק-ליסק
רבקה שפק-ליסק
הרב הכריז למעשה, שכל עולם הערכים של האזרחים הלא חרדים הוא חסר משמעות    מה שקובע הוא מה שהרבנים, המקבלים משכורתם מקופת המדינה, קובעים
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
לוסי אהריש [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]
מגישה, עיתונאית ושחקנית
לוסי אהריש (נולדה: 18 בספטמבר 1981), מגישה, עיתונאית ושחקנית
רביב ברוקמאייר [צילום: יח"צ]
מנכ"ל קבוצת ויסוצקי
רביב ברוקמאייר (נולד: 1957), מנהל.
דני אבדיה [צילום: חוליו קורטז/AP]
כדורסלן
דני אבדיה (נולד: 3 בינואר 2001), כדורסלן. בשלהי 2020 הצטרף לקבוצת וושינגטון ויזארדס בליגת ה-NBA.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
קופת השרצים של הרב יצחק יוסף
מאת: עידן יוסף  |  18/07/2013
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
ג-ע-ל נ-פ-ש הרבנים המקללים
  אלוני חיפה   18/07/13 18:08
כולל עובדיה והבנים שלו. כ"כ הרבה גועל נפש זורם מהמועמדים ושולחיהם איך אדם נורמלי יכול לראות אותם כאנשים שצריכים להוביל דרך. הם מושחתים, עלובים, טפשים ואלימים.
כתוב תגובה ל- אלוני חיפה
אלוני מחיפה עזוב אותך מהשטויות
  הסקפטי   19/07/13 12:29
הם בסופו של דבר אנשים בשר ודם כמוני וכמוך..... בהבדל אחד ברור.... אני ואתה לא נקבל כספים על הקללות שאנחנו נייצר ,מקווה שגם אני וגם אתה לא נתחפש ונשים על עצמנו כיפה,חליפה שחורה,מגבעת,זקן . בכדי לעשות לבתינו יותר כסף וע"י כך להגדיל את הפרנסה של המשפחה. אז בבקשה ממך תתייחס אליהם כמו אל בני אדם בשר ודם פשוטים ביותר ,רק שיותר מתוחכמים ממני וממך בנושא הכספי.
כתוב תגובה ל- הסקפטי
2
בני משפחת יוסף מעוותים ועלוקות
  קורא   18/07/13 18:33
צריך להיפטר מכל אלה הנמצאים בשירות הציבורי. גסי לב ובעלי לשון חצופה. הם מרשים לעצמם התנהלות של פוטי נבלות.
כתוב תגובה ל- קורא
3
התפוח נופל קרוב לעץ !!
  גנן   18/07/13 19:11
כתוב תגובה ל- גנן
קרוב הפוך אותיות רקוב
  איציק יוסי   19/07/13 01:09
כתוב תגובה ל- איציק יוסי
4
פוליגרף
  עמוס שנער   18/07/13 19:15
אינני תומך באף אחד מהרבנים כי אינני מכיר אותם מספיק, אך בעניין הפוליגרף אני חייב לציין שאם הוא היה כל כך אמין אז לא היה צריך את בית המשפט:
משה קצב אנסת? הפוליגרף היה עונה.

אולמרט - פשעת? הפוליגרף היה עונה

נאשפ X רצחת? הפולגרף היה עונה

נאשם Y גנבת? הפוליגרף היה עונה.

מה שכן מוזר לי הוא כיצד יכול הרב עובדיה יוסף להביע את דעתו בבחירות בהן מתמודד בנו. לפי הבנתי המועטה נראה לי שהוא היה צריך לפסול את עצמו מלהביע דעה כי יש לו נגיעה בדבר כאשר בנו מועמד, וזה לא משנה כמה הרב גדול, גם היה תנא מפורסם בגמרא שמנע את עצמו מלדון במשפט בו הוא הכיר טובה לאחד מבעלי הדין.
כתוב תגובה ל- עמוס שנער
כוח, מסכים איתך עמוס עקרונית
  בנחמדות גם משיגים   19/07/13 05:28
רק כדאי מאד לדעת שגם בציונות הדתית לצערי הרבה לא הכל כשר, אל תחשוב לשניה שיום חדש התחיל שם, במסווה של חיוכים זה אותו הדבר, ואני רחוק מש"ס ומחרדים בכלל, כולם כולם מחפשים את אותו הדבר והוא כוח שילטוני והכל כשר בעינהם להשיג אותו, רמאות במסווה של נחמדות היא חמורה לא פחות מדברו המכוערים של ש"ס.

רונצקי הוא ראש הנחשים שכולם יודעים איך הנחש פיטה את חוה, כל הרוע מתחיל בשקר ורוצקי הוא אלוף השקרים במסווה של חיוכים ונחמדות, נגוע בשחיתות עד עד מעל ראשו, אם היו בודקים אותו כמו שצריך נראה מה היו מגלים אודותו, יש אנשים שבנחמדות חיצונית עושים דברים רעים מאד כביכול בשם אחדות עם ישראל שהכל שקר וכזב כי אין אחדות כפי שרונצקי מנסה בכל הכוח להציג אותה, הוא איש מסוכן מאין כמותו בכל מובן אפשרי והאתרים הדתיים נותנים לא במה כל יום ולפעמים פעמיים ביום וחבל שכך שמחביאים את הבעיות מתחת לשטיח, נצלן בלתי נלאה ובמיוחד את תלמידו התמימים שאת כל עבודות הישיבה הם עושים כולל בנית סוכה לרב רונצקי כשיש לו שני בנים בישוב וכך האיש הזה באמת יכול טייל להמשיך לשטות באנשים בכל מקום בארץ, לכן הוא יכול להתרוצץ בכל מקום ומקום בלי להשקיע בצורה יסודית כפי שצריך ובמיוחד ששיקר שכל רצונו לשבת בישיבתו וללמד תורה אבל האיש הזה בקושי נמצא בישיבה, הוא לא נבחר לכנסת הסיר את מועמדותו ומה הוא עושה כל הזמן בישיבת סיעה בכנסת שזו הולכת שולל את הציבור ובמיוחד את תלמידו, לא פלא שהשנה נרשמו לישיבתו הרבה פחות תלמידים מהשנה שעברה וזה ימשיך להדרדר כמי שמכיר את דרך פעולתו של רונצקי הוא איש נקמם מאין כמוהו, הכל עושה בשקט בשקט כמו נחשים המקישים את קורבנם כך הוא פועל, כעס מאד שלא נבחר לרב ראשי של פתח תקוה אפשר לחשוב שמישהו חייב לו משהו, מאז הוא בצרוה הכי לא כשרה בכל הכוח רודף כבוד ושררה, במוקדם ובמאוחר הוא יפול.

כדאי לזכור את ראש מנהלת תודעה יהודית משרה לשום כלום קיבל כאתנן פוליטי מבנט ושקד שאותם הריץ יומן ולילה, כדאי לבדוק אם אכן נכונות השמועות שרונצקי קיבל תרומה משמעותית לישיבה שלו באיתמר מבנט ושקד לפני הבחירות לבית היהודי ובמיוחד מבנט , אם נכון הדבר זה שוחד לכל דבר וענין מצד הנותנים ומצד המקבל, כך שאין הבדל בין אלה לאלה.

קורא לחילונים קחו את כל מה שארגון צהר מציע לכם עריכת נישואים ושרותי דת, אבל כדאי לכם מאד לא להצביע עבורם משום שזו כוונתם האמיתית שאותה הם לא חושפים בשום אופן, כך הם יהיו עם תקציבי ענק שאתם החילונים לא תהנו מכך, התקציב ילך אלהם אין שם שום צדק חברתי וצדק מינימאלי באנשים הללו מאז ומתמיד שעל זה הריץ רונצקי מיליונר כבנט ואת שקד אשת האיש שיום ולילה הסתובב איתה מה שמאד לא מקובל בחוגים של רונצקי זה הצדצק החברתי רונצקי הביא לנו עם ישראל בשם האחדות המזויפת שלו.
כתוב תגובה ל- בנחמדות גם משיגים
אין קשר בין תגובתך לתגובתי
  עמוס שנער   19/07/13 11:35
כתוב תגובה ל- עמוס שנער
יש ועוד יש קשר עוד תיוכח לדעת
  עד כמה יש קשר   19/07/13 12:37
זה היינו אך, זה רוצה כוח וזה רוצה כוח, מה ההבדל? בדיוק אותו הדבר, הצרה היא שבמגזר הדתי לאומי לא רואים ממטר את הבעיות הכל מטאטאים מתחת לשטיח וחושבים שהכל יעלם כלא היה עד שמגיעים לשוקת שבורה.
כתוב תגובה ל- עד כמה יש קשר
מה הוא שונה מהרב לאו.מא שנער
  yeshurun   19/07/13 16:26
ומדוע אסור להם לבמליץ על בניהם. מה הקשר לתלמוד ? העדתיות שלך והשנאה שלך לרב עובדיה שליט"א היא המלווה את תגובתך כתבתך והשטויות שכתבת. הרב עובדיה העלה את הרב משאש זצ"ל ממרוקו לכהן כאב ראשי לירושלים על פני חברו וידידו לספסל הלימודים. מינה את הרב בקשי דורון ואת הרב עמאר וכעת בוחר בבנו מדוע שלו הוא לא בגוף הבוחר. אתה חצוף ועז פנים כמו אמנון יצחק שמוטי בלוי הנטורי קרתא סיבב לו את השכל. למרות שהרב עובדיה היה היחיד שבא לכנס שלו וחיבק אותו וברך אותו, וסופו גילה מה באמת חשב גם כאשר הרב ישב לידו. הוא מקנה "בהדברות" ומשם היל הסחרור ואיבוד השכל של אמנון המרטש. הרס את "שופרו" כאשר כל כוחו היה בעצרות תשובה. אבל אלה הם עדות המזרח עד שהשכל שלהם עולה מכף הרגל עד הראש הם מגיעים לגיל 60.
כתוב תגובה ל- yeshurun
טוב. נתחיל.....
  עמוס שנער   20/07/13 21:12
[1] איפה ראיתם שהתנגדתי למינויו של בנו של הרב עובדיה יוסף? אינני מכיר אף אחד מהרבנים המתמודדים ולכן אינני תומך ואינני מתנגד לאף אחד מהם, רק נראה לי מוזר שהרב עובדיה יוסף שיש לו נגיעה בדבר, מביע עמדה. יכול להיות שזו זכותו אך לי זה נראה מוזר וזו זכותי שזה יראה לי מוזר.
[2] יש הבדל בין הרב יוסף לרב לאו (שגם בנו מועמד) כיוון שמילה של הרב יוסף נתפסת מיד כפסק הלכה בעיני רבים בעוד מילה של הרב לאו נתפסת כדעה של עוד רב בין שאר דעות הרבנים השונים.
[3] מי שמזלזל ברב עובדיה יוסף זו ש"ס ולא אני. אילו ש"ס הייתה מתנהלת על פי דרכו של הרב יוסף אז לא היו וויכוחים בלתי פוסקים בין דרעי לאלי ישי, אלא הם היו נותנים לרב לפסוק ושלום על ישראל. ברגע שבש"ס לא מקשיבים לרב שלהם, אז תם תפקידם ההיסטורי. בניגוד אליהם, הרב אמנון יצחק לא מחוייב לדעתו של הרב עובדיה יוסף כיוון שהרב עובדיה יוסף אינו רבו של הרב אמנון יצחק. גם במפלגת יהדות התורה לא הולכים תמיד על פי דעתו של הרב עובדיה יוסף כי יש להם רבנים אחרים, יותר מזה, לפעמים הם מבזים את ש"ס ההולכת (לפחות באופן רשמי) על פי דרכו של הרב עובדיה יוסף ולכן גם חברי הכנסת של יהדות התורה לא מקשיבים לרב עובדיה. אז למה להם מותר ולרב אמנון יצחק אסור?
כתוב תגובה ל- עמוס שנער
הגר"ע יוסף אינו דיין כבר 20שנה
  ע_הראל   31/07/13 23:29
לכן זכותו לדבר פוליטיקה ותעמולה חופשי! אדרבא זו הייתה שולמית אלוני שעתרה בזמנו לבג"צ בעיצומה של מערכת הבחירות לכנסת - נדמה לי 1988 או 1992, ובכך אילצה אותו לפרוש סופית מבית הדין הגדול (שהוא המשיך שם שנים רבות לאחר סיום הקדנציה שלו כרב ראשי לישראל).
כתוב תגובה ל- ע_הראל
5
אין מצב ש ynet יפרסמו את זה !
  חוקר   18/07/13 19:17
ynet עובדים בשיתוף פעולה עם דרעי. דרך קשרים כלכליים משותפים באתר "כיכר השבת". ynet מפרסמים כל מידע מפליל ומכער נגד המתחרים של יצחק יוסף, אך לא מילה נגד הרב יצחק יוסף. מוזס דרעי וויינשטיין( סניגורו של דרעי לשעבר ) עובדים בשיתוף פעולה.
כתוב תגובה ל- חוקר
6
הרב יצחק לא הגיע כלל לשיעור!
  Sbhtk1989   18/07/13 19:21
השבת הרב כלל לא הגיע למסור שיעור! תפסיקו סתם להחפיש שמות של רבנים! שקרנים!!!
כתוב תגובה ל- Sbhtk1989
7
פחד אלוהים מרבני עדות
  המזרח!!   18/07/13 19:36
לפי עוצמת האמוציות/השינאה/הירידה לביב שופכין של הרבנים המתמודדים על התפקיד אפשר להעריך עד כמה התפקיד הזה ( של רב ראשי) הוא עוצמתי/מתגמל כלכלית/כוחני/מאפשר להעניק מאות ( כן,כן מ-א-ו-ת )ג'ובים!!!

משפחת (המאפיה ???) יוסף ,כנראה חושבת שכל תפקיד של רב חייב להיות בידי הפמיליאה......

בנתיים " המשפחה" שולטת בהכשר " בית יוסף" שזה עסק כלכלי של עשרות ( אם לא מאות ) מיליונים .....
כתוב תגובה ל- המזרח!!
8
הכפשה עדתית מפי הרב, פוי
  המצרי   18/07/13 20:10
משתמע שהחוג המצומצם של כעשרה משתתפים בשיעורו, כלל רק יהודים בבליים. אוי לבושה! .
כתוב תגובה ל- המצרי
9
הוא צודק במה שאמר עליהם
  וגם הם....   18/07/13 20:15
איזה כיף לשמוע איך מתנהלת הרבנות בישראל, מה רמת הדמויות, מה איכות דיבורם ומה הם חושבים האחד על השני. אני מסכים שכל מה שהוא אמר זו אמת. נא לתת להם להגיב טבעית.... נהנה לשמוע.
כתוב תגובה ל- וגם הם....
10
ברור שמרן רוצה בך, אתה בנו.
  שמואל שוילי   18/07/13 21:13
היש נפוטיזם גרוע מזה?
כתוב תגובה ל- שמואל שוילי
11
כשאחיו ר' אברהם היה מעומד
  תלמידו בישיבה   18/07/13 21:45
מקינאתו, שמענו אותו אומר מפורשות, עדיף שהרב בוארון ינצח, הוא צדיק גדול, דיין 30 שנה, עניו כהלל וכו" מי זה ר' אברהם רשע, לא יודע תורה, איש קשה, לא היה אף פעם דיין וכו'. אנחנו יודעים מי הוא, ואולי גם הציבור "יזכו" להכירו
כתוב תגובה ל- תלמידו בישיבה
12
הוא רוצה להיות רב ראשי?
  לא מקלל   18/07/13 22:00
הצילוווו. הוא יבזה את עצמו ואת אביו הרב עובדיה ואת כולנו.
כתוב תגובה ל- לא מקלל
13
נשמע כמו הצטברות של זבל אנושי
  כהן שפוכי   18/07/13 22:29
כתוב תגובה ל- כהן שפוכי
14
דבדה מטומטם
  אבי שנאן   18/07/13 23:32
כמי שמכיר את דבדה הנ"ל, מדובר ברווק מזדקן ומשועמם. שנלחם בנגעי האינטרנט והאייפונים. מסתובב בהפגנות במאה שערים. שונא את המדינה. הוא שקרן פתולוגי, שסולק בבושת פנים מאתרי החדשות החרדיות. הוא חצוף ומנוול. ואני מוכן להיבדק גם בפוליגרף שהוא מצץ את הסיפור מהאצבע. בחברה החרדית מתייחסים אליו ברחמים. רק כאן החילונים קונים כל לוקש. נו פלא שעיתון מעריב הגוסס הולך לפרסם זאת?! הרב יצחק יוסף איש עדין נפש, מעולם לא נטל מהמדינה פרוטה. מגיע לו פרס ישראל על למעלה מארבעים כרכי עיון ומחקר הלכתי שנפוצים בכל העולם!
כתוב תגובה ל- אבי שנאן
אתה לא מכיר או מכיר ומתעלם
  שמשי   19/07/13 05:09
את הרב יצחק יוסף אני ועוד עשרות רבות של תלמידים מכירים מהישיבה אדם שיש לו שגעון הגדלות לא יציב בדעות איש הפכפך מסוגל לכל הדברים שיש בעולם לעשות הכחל ממכות וכלה בלעשוק בחורים עניים בטענה כי הם תורמים לרב מי שלא יודע הרב עובדיה בין עשירי הארץ משה שילם כסף כדי שלא יכניסו אותו ואת הרב לרשימת עשירי הארץ אז תפסיק עם הצביעות או התמימות כי לא רק דבדה שמע ויודע מי זה הרב יצחק יוסף למעלה מ5000 בוגרי חזון עובדיה יודעים מי זה הרב יצחק יוסף לרבות המגידי שיעור שם שהתחלפו כמו גרבים וגם תבעו אותו לדין תורה על שלא שילם להם. שמונה כספות יש לו בבית.
כתוב תגובה ל- שמשי
15
רוב הדברים שקריים
  שוקי 2   18/07/13 23:53
כתוב תגובה ל- שוקי 2
16
משפחה ידועה בג׳ורה היוצא מפיהם
  שולם   19/07/13 00:20
מתחיל מעובדיה שמקלל ומלכלך כאחרון התגרנים בשוק ועד כל היתר שהקימו ארגון פרוטקשים בשם בית יוסף שצוברים ממון רב ומאיישים את בני וקרובי המשפחה במשרות פקחי המאפיה. מקבילו של ועד עובדי הנמל באשדוד ובחיפה. אלא שבמקרה יוסך הכל הכל בשם השם. רק שלא מכירים כמה מעשרת הדברות.
כתוב תגובה ל- שולם
17
עכשיו שס ילכלכו על העד
  ארגון הביריונים   19/07/13 00:23
כתוב תגובה ל- ארגון הביריונים
18
אבי שנאן מקווה שאתה תמים ולא..
  שמשי   19/07/13 05:15
אבי שנאן מקווה שאתה תמים ולא צבוע. את הרב יצחק יוסף אני ועוד עשרות רבות של תלמידים מכירים מהישיבה אדם שיש לו שיגעון הגדלות לא יציב בדעות איש הפכפך מסוגל לכל הדברים שיש בעולם לעשות החל ממכות וכלה בלעשוק בחורים עניים בטענה כי הם תורמים לרב (עובדיה) מי שלא יודע הרב עובדיה בין עשירי הארץ משה שילם כסף כדי שלא יכניסו אותו ואת הרב לרשימת עשירי הארץ אז תפסיק עם הצביעות או התמימות כי לא רק דבדה שמע ויודע מי זה הרב יצחק יוסף למעלה מ5000 בוגרי חזון עובדיה יודעים מי זה הרב יצחק יוסף לרבות המגידי שיעור שם שהתחלפו כמו גרביים וגם תבעו אותו לדין תורה על שלא שילם להם. שמונה כספות יש לו בבית. וזה המועמד להיות רב ראשי עלינו ה' ירחם!
כתוב תגובה ל- שמשי
19
אני מכיר את הנוכל דבדה אישית
  י י   19/07/13 05:22
אני מכיר אישית את איש המדון יוחנן דבדה מצעירותו בעיר בית שמש כשלמד באמרי בינה, ועד היותו למערבב שמסתובב בכל אזכרה ואירוע בכדי לאכול ולהתערבב עם כל מן דבעי בכדי לשאוב עוד טיפת נעייס, האיש יכול יום אחד להראות מסתובב באירועים ברח יפו בירושלים בשעות לילה מאוחרות, ולמחרת לשבת בשולחנו של הגר״ש עמאר ולכתוב את שעוריו ולנסות לקבל טיפת יחס מהרב, ואף משולחנו של הרב עמאר הרחיקוהו אחר שהדליף מידע רגיש. ולסיכום האיש רע מעללים שיעשה כל מה שביכולתו בכדי להתערות בעסקונה החרדית ולהחשב מאן דאמר ביניהם, ולכך יש לקחת כל מילה היוצאת מפיו בערבון מוגבל. הכותב בכאב י.י. -
כתוב תגובה ל- י י
20
הכל מותר כי ביום הכפורים
  הכל נסלח. מצחיק.   19/07/13 10:22
כתוב תגובה ל- הכל נסלח. מצחיק.
21
מכיר אישית
  רקב   19/07/13 11:43
מדובר בבחור מסכן שמיסתובב בירושלים שמסוכסך עם הרבה אנשים ואם אכתוב את כל הדברים בעלי האתר היתבישו שנתנו לו במה
כתוב תגובה ל- רקב
22
מכיר אישית
  רקב   19/07/13 11:43
מדובר בבחור מסכן שמיסתובב בירושלים שמסוכסך עם הרבה אנשים ואם אכתוב את כל הדברים בעלי האתר היתבישו שנתנו לו במה
כתוב תגובה ל- רקב
23
שקרנים
  מממממממממממממממממ   19/07/13 13:37
לא היו דברים מעולם
כתוב תגובה ל- מממממממממממממממממ
24
עדות אחת מגמתית ועליו כתבה?
  ישראל 99   19/07/13 14:20
לאן הגעת יואב יצחק? בשביל רייטינג ופירסום? הרי יש בסך הכול עדות של אדם שנשלח בצורה מגמתית לרב יוסף ...ועליו אתה בונה כותרת ...דחילק אתה הפכת לשוטר חוקר שופט ותליין ...תמיד הערכתי אותך יואב יצחק עכשיו ירדת בעיני לרמה של ידיעות אחרונות
כתוב תגובה ל- ישראל 99
25
מספיק לנסות להכפיש רבנים דיייי
  דיייייייייי   19/07/13 16:50
די מספיק להכפיש כל רב שמנסה להיכנס לחיים הפוליטיים על כל אחד מנסים למצוא איזה טמבל שיפיץ שמועה חולנית ואז רצים עם זה לתקשורת מספיק כבר זה מעורר בחילה...!!!!
כתוב תגובה ל- דיייייייייי
26
"הצדיק מיבנאל "מנהל את
  יפהיבנאל   19/07/13 17:07
ענייניו בצורה דומה ליצחק יוסף.זה מוכר ולא להתפלא.
כתוב תגובה ל- יפהיבנאל
27
הכתבה הזאת היא לשון הרע
  אאא   19/07/13 17:11
גם אם זה נשמע אמיתי אסור לקבל לשון הרע
כתוב תגובה ל- אאא
28
צריך להוציא את כל התמונות של ה
  יפהיבנאל   19/07/13 17:15
עובדיה יוסף מהסידורים.וכי אנחנו מתפללים לבן אדם. כתוב בעשרת הדיברות "לא תעשה לך כל תמונה " להוציא כל ע"ז :תמונה, פסל, צורה -יד, עין, דג וכדומה. לא ללכת לקברים גם ליונתן בן עוזיאל בעמוקה. במקום זה לתת צדקה לעניים.
כתוב תגובה ל- יפהיבנאל
29
צריך להתפלל על העולם שיהיה טוב
  יפהיבנאל   19/07/13 17:23
בנתיים יש לנו תורה ומצוות שמגנות עלינו אלא שהבעיה כל אחד מקיים מה שנראה נוח לו.הבעיה שיצר הרע מאוד גדול ולפעמים קשה לנצח אותו. אבל לפעמים הד' מכריח בן אדם לקיים את המצוות לטובתו כמו שכתוב "וחנותי את אשר אחון ".
כתוב תגובה ל- יפהיבנאל
30
דבדה טמן לכם פח
  אבי רחמני   19/07/13 17:54
עידן יוסף, כתב רדוד ושטחי, וגם יואב יצחק שמוכר לי בדרך כלל כאמין ומדוייק. דבדה הפיל אתכם בפח!! השיעור סגור לפורום מצומצם של תלמידים ומקורבים! (דוגמת הרב ר"ז) לא מכניסים אף זר, בטח לא את דבדה שידוע כבלתי יציב. הכי קל להמציא שדיברו בשבת כך לא יבקשו הקלטות. שמכונת אמת? הצחקתם אותי. הוא ידוע כמעורער בנפשו שליבו לא הולם, וכפות ידיו לא מזיעות כשהוא משקר. כשהוא אומר אמת הוא מזיע. יואב יצחק פישלת בענק!! ולכל "התלמידים" המדומים מחזון עובדיה. אתם ממש לא משם. רואים. כל הבוגרים מעולפים על ראש הישיבה. אוהבים אותו כאבא של ממש. מי אתם? אתם תלמידים של בלעם הרשע. מובטחני שאין לכם קשר כלשהו לרב. הייתי מציע לבדוק מי ממן את דבדה. זה סקופ של ממש!! (יש לי מידע ואין מקום להאריך).
כתוב תגובה ל- אבי רחמני
31
אמר את האמת והאמת כואבת
  ח   22/07/13 12:48
כתוב תגובה ל- ח
32
את מוסד החייזרים הנקרא בטעות
  דידה   29/07/13 06:11
הרבנות הראשית יש לסגור לאלתר. הרבנות הראשית היום הינה דוגמה לעבודת אלילים לשמה עם מינוים של אנשים נבערים שמשמשים כרופאי אליל. חבל על הכסף של גוף רקוב עד היסוד שהרב פושע דרעי עשה מאמצים לשמרו כמאורת גנבים.
כתוב תגובה ל- דידה
33
יצחק יוסף גרוש מסיבות קללות ו.
  נקי   30/07/13 00:26
ואלימות מילולית כשהוא סובל על דיכאונות לעתים תכופות מאד. כך לפי עדות מקורבי משפחת הגרושה
כתוב תגובה ל- נקי
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il