|   15:07:40
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
נכס של החברה בדרזדן [צילום: ארגו פרופרטיז]
תומר קורנפלד
ארגו פועלת בתחום הנדל"ן למגורים לגרמניה וכבר רכשה כ-4,000 יחידות דיור במודל ייחודי והרבה פוטנציאל השבחה    ארגו נסחרת כיום לפי שווי של כ-1.3 מיליארד שקל - מעט מתחת להון העצמי החשבונ...
דרור אידר
דרור אידר
יום השואה השנה מעורב עם מאורעות ה-7 באוקטובר    הלקח הראשון שתמיד שיננו היה "לא עוד שואה"    חשוב בימים אלה להזכיר את הלקח הנוסף: "לא עוד גלות"
דן מרגלית
דן מרגלית
אם בסיומה יעלה בידי ארצות הברית לכונן ברית הגנה מפני האימפריאליזם האירני שייצור שותפות של ממש בין אמריקה, ישראל, סעודיה, מצרים, ירדן והמפרציות המלחמה הייתה כדאית
בעז שפירא
בעז שפירא
נכון לרגע כתיבת שורות אלה מצטיירת התמונה העגומה היא שהחמאס לא הושמד וישראל מצויה במשבר רציני, מאות חללים מסרו נפשם בקרב ואלפים נפצעו
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
לוסי אהריש [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]
מגישה, עיתונאית ושחקנית
לוסי אהריש (נולדה: 18 בספטמבר 1981), מגישה, עיתונאית ושחקנית
רביב ברוקמאייר [צילום: יח"צ]
מנכ"ל קבוצת ויסוצקי
רביב ברוקמאייר (נולד: 1957), מנהל.
דני אבדיה [צילום: חוליו קורטז/AP]
כדורסלן
דני אבדיה (נולד: 3 בינואר 2001), כדורסלן. בשלהי 2020 הצטרף לקבוצת וושינגטון ויזארדס בליגת ה-NBA.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
נפתלי מצפצף על מבקר המדינה
מאת: איתן קלינסקי  |  20/07/2013
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
נפתלח יכשיל את המו"מ
  סכנה - נפתלי   20/07/13 10:52
נפתלי עם כל האחים יכשילו את המשא ומתן עם הפלשתינאים. הם יקבלו תגבורת של חוטובלי ודנון, יריב ושטייניץ ואף ירתמו את הרבנים.
כתוב תגובה ל- סכנה - נפתלי
נפתלי עשוי להציל את עם ישראל
  מגיב ותיק   20/07/13 12:09
מעוד הונאה קולוסאלית כדוגמת הסכם אוסלו.
פני הפלשתינאים אינו לשלום אלא לבצע עוד שלב בתוכנית השלבים הפשיסטופלשתינאי מבית מדרשו של ערפאת כדי להחליש ולשתק את מדינת ישראל.
שום בר דעת לא ייתן לחמס, לאל קעידה, לחיזבללה ושאר חובבי ציון את הרכסים הגבוהים של יהודה ושומרון כדי להפוך את כל מדינת ישראל לחוטף עזה.
כל מהלכיו של ביבי הם טקטיים כנראה כאשר ברור לו כי הפלשתינאים לא יכירו במדינת לאום יהודית.
ורק אווילים גמורים כדוגמת איתן ולהקתו יכולים ליפול בפח הכזבים הזה.
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
מגיב ותיק+י.ש+איריס=חלאות
  אפרים..   21/07/13 12:17
כל התרומה שלכם, י.ש+איריס+מגיב ותיק מסתכמת בצחנת החלאה.
כתוב תגובה ל- אפרים..
הבן יקיר אפרים
  איריס כהן   21/07/13 16:33
קלינסקי ביקש לא לדבר בגסות ולא לקלל ! אתה מקלקל את תדמית חבריך באתר !!
כתוב תגובה ל- איריס כהן
2
אני המגיב הותיק הנאלח
  המגיב ותיק נאלח   20/07/13 11:00
פותח חזית חדשה נגד בנימין נתניהו, שמוכן להיכנס למשא ומתן להקמת מדינה פלשתינאית .
אני מגייס את משהלה המכבי את איריס כהן וכל מטורפי הימין לצאת נגד הפושע מבקר המדינה שמצא שהמתנחלים מתנהלים ללא חוק וללא בשטחים.

אני המגיב הותיק הנאלח לא רואה את מוקד הסכנה במאמרים של איתן קלינסקי באתר בלתי נחשב כמו news1 /

אהי המגיב הותיק הנאלח משחרר את כל נצרות ההנאלחות המשיחית הבזויה לתקוף את בנימין נתניהו.
כתוב תגובה ל- המגיב ותיק נאלח
3
בואו לגור בקידה-מאמר פרסומי
  מגיב ותיק   20/07/13 11:31
"אתה קם בבוקר, פותח את הדלת ושמח לדעת שאלה הם שכנייך וזהו הנוף הנשקף מחלונך!"

את המשפט הזה ישמח כל אחד לומר על מקום מגוריו. אין ספק שייחודו של הישוב קידה הוא בשילוב מנצח: מחד - הנוף מרחיב הנפש של הרי הגלעד, ביקעת-הירדן ושיפולי השומרון, ומאידך - החברות והשותפות בקרב חברי הקהילה הקטנה. שילוב מופלא, המחזק ונותן כוחות לצמוח ולעמוד איתן אל מול רוחות התקופה (והרוח החזקה הנושבת פה מידי ערב...)

קידה הוא יישוב קהילתי דתי כפרי, בנקודה הנישאת לגובה 805 מעל פני הים ויושבת מעל כביש אלון, מזרחית לשילה וצפונית לכוכב השחר.



"כדי להגשים חלום.."



עוד בתחילת שנות התשעים הוכרזו אדמות קידה לטובת הקמת היישוב העתידי, אשר יוקם ע"י המדינה כחלק מתוכנית פיתוח גוש שילה. בשנת 1984 קיבלה ועדת השרים להתיישובת בראשות השר יובל נאמן, החלטה על הקמת יישוב בשם קציף, באדמות שממזרח לשילה, הצופה על כביש אלון.

בשנת 2001, פינה צה"ל את בסיס המודיעין "קידה", הניצב בראש פיסגה נישאה מעל כביש אלון ובקעת הירדן. "אמנה" העלתה דרישה לאזרח את המקום. זמביש סיכם עם נציגי שר-הביטחון דאז, פואד בן-אליעזר, על איזרוח הבסיס, ו"אמנה" הכינה תשתית ויסודות ל-3 קרוואנים במקום.

כשנודע הסיכום ביניהם לחברי סיעתו של שר-הביטחון ממפלגת העבודה, נתקל פואד בהתנגדות עזה מצד חבריו, אשר חששו מהתדמית שתיווצר למפלגה כ"מקימת מאחזים". פואד נסוג מהסיכום והורה על פינוי התשתיות ומחיקת כל המבנים הציבוריים בבסיס. כך, למעט הבונקרים ואנטנה של "סלקום", נמחה הבסיס, והפך לאתר פסולת.
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
4
בואו לגור בקידה-המשך
  מגיב ותיק   20/07/13 11:37
עובדה זו לא מחתה את החלום להקים ישוב גדול על גבעת הבסיס הנטוש.

בערב יום העצמאות תשס"ג (2003) נרצח גדעון ליכטרמן הי"ד מאחיה, על הדרך היורדת משבות רחל בואכה בקעת הירדן. לאחר הרצח, בלחץ גרעין המשפחות של קידה, הוחלט ב"אמנה" לעשות מעשה. ביא' סיוון תשס"ג עלה הגרעין לקרקע. שלוש משפחות ורווק אחד. הגרעין לא התיישב באתר קידה, אלא בסמיכות לאתר הבית האדום ומצפונו, כק"מ דרומית לבסיס, כנקודת מוצא להתפשטות צפונה אל אתר הקבע שבאיזור הביסס שפונה.

מייד לאחר העלייה לקרקע נעשה ניסיון לפנות את המבנים והתושבים. בג"ץ שהוגש על ידי "אמנה" והמועצה האזורית מטה בנימין מנע את הפינוי, מאחר שהוכח שהקרקע הוקצתה להתיישבות שנים רבות קודם לכן, ועל כן אין עילה לגירוש התושבים מהמקום.

כיום היישוב מונה 22 משפחות ומעל לחמישים ילדים. תושבי המקום עוסקים במקצועות שונים - קבלנות בניין, הוראה, שירותי ביטחון, עבודה סוציאלית, ריפוי בעיסוק, רפואה משלימה, הדרכת טיולים, חקלאות ועוד.

ביישוב נבנה בית כנסת כבר בשנתו הראשונה, בית קבע ראשון כבר עומד על תילו. קרוואנים רבים הורחבו על מנת להתאימם לגודל המשפחות. משפחות נוספות מתכננות לבנות בית קבע בקרוב, והמקום לקליטת משפחות נוספות אזל (בינתיים)... כמו כן, פועל בקידה גנון לילדי היישוב (והסביבה), מתנהלים חיי תרבות וקהילה ענפים בניצוחן של ועדות שונות, ועוד... ובסיוון הקרוב נחגוג חמש שנים.

החלום שלנו הוא לגדול לישוב קהילתי של 400 משפחות, הכולל מוסדות חינוך, שירותי קהילה, חקלאות מפותחת, ואתרי תיירות. תוכנית המתאר של הישוב מתפרסת על פני חמש הגבעות מהאתר הנוכחי וצפונה, וכוללת את הבסיס הנטוש, הקצאת קרקעות לחקלאות, תעשייה ותיירות.

בעזרת ה' נהווה נקודה מרכזית אשר מחברת בין ישובי גוש שילה וישובי בקעת הירדן.
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
5
בואו לגור בקידה-3
  מגיב ותיק   20/07/13 11:38
מה מיוחד בקידה? - האנשים



"אתה חוזר עייף מיום עבודה ואין כמו הרגעים האלה של הפניה החדה ימינה עם הרכב אל עבר קידה, הנוף עוצר הנשימה של בקעת הירדן והרי הגלעד אשר נגלה לפניך, הגעת הביתה" (אחד התושבים).

בסופו של יום ולפני כל האידיאלים, הנוף והשאיפות, אדם מחפש מקום לגור בו. צריך לחפש את ה"קליק" עם אנשי המקום: אם יש חיבור טוב וחזק בין התושבים, אזי העשייה טובה יותר, המשברים בריאים ובונים, והקשיים הופכים בסוף לצחוק משותף, המשחרר ממתח.

לגור בקידה זה כיף, וכמו בכל מערכת יחסים - זה דורש השקעה מכל פרט בקהילה: מעזרה ליולדת או חולה, דרך אירוח חיילים, עזרה לחבר בתיקון מחסן שהתעופף ברוח, השלמת מניינים, שמירה על היישוב ומילוי תפקידים בוועדות היישוב השונות, ושותפות בפרוייקטים יישוביים.

מעבר לבניית יישוב בארץ ישראל, אנחנו בונים יחד קהילה. בניית קהילה היא יצירת שותפות חזקה בין אנשים. כשאני שואלת תושבי קידה מה מייחד את הישוב שלנו, הם עונים בלי היסוס: "האנשים".

אני אוהבת להוסיף שקידה זה החברים שלנו. כששואלים אותי כיצד אני מסתדרת "לבד", כאשת קצין בקבע, אני שמחה תמיד לענות שהאהבה, האכפתיות, העזרה והתמיכה שאני מקבלת כאן מחברי היישוב היא אין סופית, עד כדי תחושת ביטחון מלאה. תמיד יש לי למי לפנות ועל מי להישען. אני יודעת שזו תחושה המשותפת לרבים מחברי הקהילה.

מעבר לחברות, הגיוון של האנשים בקידה מעשיר ומפרה: משפחות בשלבים שונים בתהליך בנייתן, מקצועות שונים, השקפות עולם רוחניות מגוונות, התקדמות שונה בחיי הרוח והמעשה - כל אלה יוצרים קהילה בריאה ומגוונת. כזו, שאין בה אחידות כי אם אחדות. אחדות זו מנחה את החזון המשותף אודות בניית קידה כישוב חזק ומשגשג, כחלק בלתי נפרד ממדינת ישראל..
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
6
בואו לגור בקידה-4
  מגיב ותיק   20/07/13 11:39
"רק בגלל הרוח..."



מי שביקר בקידה התוודע לרוחות החזקות המנשבות כאן בכל עונות השנה. תושבי המקום למדו עם הזמן לעמוד איתן נוכח הרוחות, ואף לחבבן.

וכמו רוחות קידה, גם המשפחות שהתקבצו לכאן מלאות ברוח עשייה, וכך- כל אחת ואחד מוצאים את הנתיב בו הם יכולים לתרום ולקדם את הישוב .

קהילת קידה ממשיכה קדימה בפיתוח היישוב, ללא קשר לנבואות הזעם המאיימות על מפעל ההתיישבות ביהודה ושומרון, ועל המאחזים בפרט. זאת, למרות תקופות לא קלות שעברנו יחד, ותהליכים של בירור דרכנו במציאות הסובבת אותנו. ביטוי לדבר יש בבחירתנו לקרוא עצמנו יישוב, ולא מאחז, וכך גם מתנהל אורח חיינ ו- כיישוב לכל דבר.

בשנה האחרונה זכינו לפרוץ דרך למצפור חדש שהוקם בגבעה צפון-מזרחית לנו, בה בנינו פרגולה, כצעד ראשון בפיתוחו של המצפור. תושבים בישוב נטעו כרמי גפנים וזית.

כבר ציינו כי בית קבע ראשון נבנה במקום, וגנון ובו כ-15 ילדים פועל במרץ (ובשנה הבאה אנו מקווים לפתוח גן של המועצה, שישרת את ילדי הישובים השכנים). תושבי היישוב התחברו לקו אינטרנט אלחוטי, מהלך שהוא בגדר "היינו כחולמים". זאת ועוד- אתר אינטרנט של היישוב עלה לרשת, והוא מציג מהווי הישוב ומספק מידע אודות החיים בקידה.

בהביטנו קדימה - הדרך עוד ארוכה, ומשימות רבות לפנינו: בניית בתי קבע בישוב בזמן הקרוב, בניית מקווה טהרה, פיתוח גבעת הבסיס הנטוש כמוקד תיירותי ייחודי, שיפור מערכת החשמל הרעועה, בניית מבנה גן ילדים ומבנה ציבור ועוד שלבים רבים במימוש החזון... ולשם כך נדרשת הרבה רוח עשייה ותמיכה כלכלית, שאנו מקווים כי תבוא..



"צוחקים כל הדרך"



הצחוק הוא מרכיב חשוב בישוב, דבק מאחד ומגבש: במהלך חודש פברואר השתתפו נשות הישוב בסדנת יוגה צחוק, ובמשך שעתיים לא חדלו מלצחוק.

בשלג שירד לפני כחודש וכיסה את הישוב בשכבה של 40 ס"מ, נדמה היה כי לא נותר מבוגר אחד בישוב... כל גברי הישוב ערכו תחרויות החלקה על אסכורית ובניית בובות שלג שהתנשאו עד לגובה של שלושה מטרים. ילדי היישוב לא נותרים מקופחים, וכך נהנו אף הם מפעילויות שונות בחודש האחרון, כמו לתיאטרון בובות שהגיע לקידה להציג את "שמלת השבת של חנ'הלה", וסיורי פריחה בשטחי הישוב המתכסים בשלל פרחי ארצנו.

בקיצור- חברות טובה ושמחה אלה טיפים מנצחים לבניית קהילה חזקה!

אני מזמינה אתכם לבוא לבקר, לתמוך, לתרום וכמובן לבוא ולהיות חלק מקידה הישוב פתוח לקליטה!
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
7
כל הכבוד לתושבי קידה
  מגיב ותיק   20/07/13 11:45
יהודים - לציון

ערבים - לערב

ערב רב (איתן, איצי, זיוה ושאר הדבילים) - לאירופה

ושלום על ישראל!
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
8
קידה, ישוב של אוהבי ישראל
  מגיב ותיק.   20/07/13 11:55
וציוניים בניגוד לקומוניסט הפאטתי איתן ולהקתו.

במאחז קידה, יש 30 משפחות בלבד, אבל לא פחות משמונה קצינים בשירות קבע, בדרגות רב סרן ומעלה, ועוד כמה קצינים במילואים. יישוב שמתייצב לפקודה בכל עת.
בניגוד להם ישנו פובלציסט שמאלני קיצוני בשם איתן קלינסקי (הכותב גם באתרים הפלשתינאים מחסום והגדה השמאלית) שעומד על רגליו האחוריות בכול עת שנעשה מעשה ציוני בארץ.
ולהקתו השמאלנית המטופשת מריעה לו.

יהודים - לציון

ערבים - לערב

ערב רב (איתן, איצי, זיוה ושאר הדבילים) - לאירופה

ושלום על ישראל!
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק.
9
אני הנאלח דורש מביבי נתניהו
  אני המגיב הותיק   20/07/13 12:07
אני המגיב הותיק הנאלח דורש מביבי נתניהו לסגת מההכרזה, שהוא מוכן למשא ומתן עם הפלשתינאים.
עליו להישמע למגיב הותיק ולסגת מהכרה בזכותם למדינה, כפי שהכריז בבר אילן - שתי מדינות לשני עמים.
אני דורש מנתניהו שיקשיב למגיב הותיק הנאלח , למשה מכבי שיש לו הדק כדי ללחוץ עליו, שיכריז: אין מקום למדינה פלשתינאית- הכל שלנו. ושיקח בחשבון שיש פה איזו מטורפת בשם איריס כהן
כתוב תגובה ל- אני המגיב הותיק
אם אפשר בלי המילה נאלח
  איתן קלינסקי   20/07/13 13:00
חשוב להתווכח עם מגיב, שסבור כי ההתישבות בקידה היא הכרחית, אבל הבה נעשה זאת בלי גידופים.
אני מוכן לספוג כל גידוף, אך אני מבקש מכל התומך בגישתי לעשות זאת בשפה עניינית.
כתוב תגובה ל- איתן קלינסקי
קלינסקי...איצי..
  י.ש   20/07/13 18:08
איצי,למה בתגובות 1,2,9 אינך מזדהה.... קלינסקי אלה אוהדיך השרופים....דיברי חלקלקות בשמם,שפת ביבים תחת שמות כיסוי....איצי,על קלינסקי שאינו מבדיל בין שמאל וימין,אתה יכול לעבוד....קלינסקי בדוק מספרי ה-I.P ואולי תבין על מה מדובר!....חבורת הזבל...
כתוב תגובה ל- י.ש
10
למר י.ש
  איתן קלינסקי   20/07/13 18:59
רק אל תגדף את מר נתניהו שמוכן לנהל משא ומתן עם הפלשתינאים ומכיר בזכותם למדינה .
אל תגדף את הכרתו בעיקרון של שתי מדינות לשני עמים.

מאחר שאתה י.ש מזדהה הזדהות מלאה, אני מבין את פשר הזעם שלך שאדם אינו מזדהה.
כתוב תגובה ל- איתן קלינסקי
למתחזים בע"מ....
  י.ש   20/07/13 22:48
כתוב תגובה ל- י.ש
י.ש המשך לשחק משחקי ש.ב
  תמי א.   21/07/13 10:13
י.ש אתה עלוב נפש. זה לא יעזור לך. ביב השופכין שלך יתנהל בצידי הדרך ושני העמים יחליטו לתת צ'אנס לחיים- שתי מדינות לשני העמים החיים כאן.
כתוב תגובה ל- תמי א.
11
שתי מדינות לשני העמים
  עמיקם ה   20/07/13 20:35
ביבי יש לך רב בעם לשתי מדינות לשני העמים
כתוב תגובה ל- עמיקם ה
שתי מדינות לשני העמים
  איריס כהן   20/07/13 22:05
לעם ישראל בארץ ישראל ! ולשונאי ישראל וההתנחלויות -מדינה באוגנדה ,שם תהיה למשפחת קלינסקי תעסוקה רבה בהגנה על האפריקאנים המסכנים שאדמותיהן נכבשו על ידי המתישבים החדשים פליטי ציון !!
כתוב תגובה ל- איריס כהן
לסבול את איריס הפנאטית הרעה,
  עוד ששה ימים   21/07/13 00:31
עם הקללות שלה. ואז שוב יממה שלמה של שקט ממנה. שבוע טוב לכולם.
כתוב תגובה ל- עוד ששה ימים
שתי מדינות
  דר יובל   29/12/13 08:14
שתי מדינות לשני עמים
משני צידי הירדן. זו שלהם וגם היא שלהם.
יהודים אתם זרים בארצכם. אתם כובשים, גם בתל-אביב וגם בחיפה גם בקדומים וגם בקידה. בכל מקום שבו אתם חיים יבוא מאן דהוא ויאמר שסבא-רבא שלו חי שם. גם מערת המכפלה שקנה אברהם אבינו לא שלכם כי איברהים הוא פלשתיני. גם גבעת גולגותא שם נצלב יהושוע הוא ישו אינו שלכם, כי ישוע היה פלשתיני. וכולי וכולי. ידע כל יהודי כי הוא יושב על אדמת ואקף מוסלמית וכל עוד הוא מגן על עצמו, הוא פושע שדינו מוות. גם ברמת-אביב היא שייח מוניץ
כתוב תגובה ל- דר יובל
12
ומי לא מצפצף על המבקר ??
  איריס כהן   20/07/13 22:15
הרי כולם מצפצפים עליו ועל הדו"חות המיותרים אותם הוא מפרסם שאיש לא מתייחס אליהם ! אז החבר קומוניסקי למה לעשות הצגה שבאמת אכפת לך מהדו"ח של המבקר ומהצפצוף ?? אני בטוחה שכאשר אהובך החבר פרסקי ציפצף על המבקר ואף סילק אותו מבית הנשיא -כאשר היגיע לבדיקה מתוקך תפקידו -אתה החבר קלינסקי לא התרגשת במיוחד -האם לא כך החבר קלינסקי ??? ודרישת שלום למשפחת סימפסון -סליחה קלינסקי היקרה !!!
כתוב תגובה ל- איריס כהן
13
סוף, סוף משא ומתן
  צםורה בנאי   20/07/13 23:48
אולי סוף, סוף ישראל והפלסטינים יגיעו להסכם מסוים שיפסיק את הכיבוש ויאפשר חיים בשלום לשני העמים. העמים משני הצדדים רוצים בזה.
כתוב תגובה ל- צםורה בנאי
לציפורה, אני שותף לתקוותך
  יתן קלינסקי   21/07/13 06:51
ואף מוסיף ברכה לבנימין נתניהו , שנתן ביטוי לנכונות לוויתורים כואבים כדי שתקום מדינה פלשתינאית לצידה של מדינת ישראל.
כתוב תגובה ל- יתן קלינסקי
14
תודה רבה
  לאיתן ק   20/07/13 23:48
איתן תודה
כתוב תגובה ל- לאיתן ק
15
למשפחת קלינסקי העליזה
  איריס כהן   21/07/13 09:37
אל תגידו באשקלון אל תבשרו בחוצות חולון -פן תעלוזנה בנות פלשתים פן יעלוזו משפחות הקליסקיזים !!!!!חכו חכו ,אל תעלוזו כל כך מהר ,שכחתם כמה פעמים ניסו שוב ושוב להביא לסיום הסכסוך אך זה לא צלח !!! חכו עם השמחה משפחת קלינסקי -"כי לא יטוש ה'עמו ונחלתו לא יעזוב " - אין אף עם שיוכל להקים לעצמו מדינה בארץ המובטחת לעם ישראל -תשאלו את אבא קלינסקי -הרי הוא מורה לתנ"ך !! נראה לכם שהמערב הטמא השקוע בחזון של זכויות לחד מיניים -יכול לעשות שלום ??? הרי הדמוקרוסי של אמריקה = רומי -הוכחה כהבל !! הם לא הצליחו בשום מקום !!! והרי עם ישראל מצווה לא ללכת בקרי -אבל מה מבינה ההנהגה המסכנה הרחוקה מהתורה ומהאמת ????לולא הייתם כל כך טיפשים לא הייתם עולזים -כי "מדינה פלשתניאית " יכולה לקום רק במקום אחד -על גופתכם המתה -ואז בטוח שלא תוכלו לעלוז !!! ואנחנו היהודים הנאמנים לחזון האמת שנתן לנו אלוהי ישראל -מצפים לישועה ולמנהיג שיביא לסוף שלטון הרשע והשקר בעולם כולו וינהיג את עם ישראל בדרך האמת והצדק -ורק אז ישרור השלום באמת -שאתם משפחה מרושעת -לא תואהבו -כי לפלשתינאים לא תהיה מדינה ,ועם ישראל יישב את יהודה ושומרון בתפארה ,וכולם ילמדו גם תורה !!!!! אמן !!!!
כתוב תגובה ל- איריס כהן
16
ועצמאות לפפפפפ
  ועמוקות ה   21/07/13 10:44
טםוווווםםווםוםקקקקןפוןפפקפקקקקקקקקפקקפקקפקקקפקפטפקקטקקפקפפטפפטטפפטפטטטטטטפטפטטפטטפפםפטקקםקפפפפפפפפטוטטטטטטטטטטטטפטפפטפטטפטטטפטטפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפטטטטטטטטטטטטקפפקפפפפפפפפפפפפפטפטפפטטפפטקפקטפטקפטפפטפפטקפטפפפטקפפטפקקקטקפטקפפקטפפטפפטקפטטפקקפטפטקפטטקפפטקפקקטטקפרקקפטקקפקטקטקטפקקפטקקפפקפטקפםקטקםקקקםקקקטקקקםקקקפקקקקקקקפקקקפטפטטטפפטפטטפפטטפפקקקקקקקטפקקקקפטפקפטןקפפפטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטקקטטטטטטטטטטטטטטטטטקטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטקטקטטטטטטטטטטטטפפטפטקפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפטפטטטטפפפפפפפפפפפפפפפפפטפפפטטטפטפפפפפפטטטפטטטטטטפפפפפפפטפקופקפטפקפפפאפטקפפאפקאפפפטאפפטטאפפפפפפפפפפפטטטטטפפפפפפפפפפפפפפטקפפקטפקטפטטפקטפטפטפטפטטפטקטטפפפטפטטפטפפטטפפפטפפטפפפפפטפטקפטקפפטטפפפקפטטקטקטפטפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפקקקטפטטפטפקפטטקפפקטקקטפטפטפטפטפטפטפפטטפפטפפטפפפפפפפפפפטפפטפטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפטפפפטטפטפטקקקקקקקטקפקקקקקפפקקקקקקקקפפפפקקקקקקקקקקפפפקקקקקקקקקקפקפקפפפקקפפפפפטופקפפפופפופופוופפפןוופפפופפפפפפווופןפפפפןפפפןפןפפפפפפפןפפפפפפפפפפפןקווווופפןפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפןפפפפפפפופפפפפפווופפפפופפפפפפפפפפפופפפפפפטקקפטפטטטטטטטטפטפקפפפפפפפפפפפפקקטקקטטפקקפטפקקקקטטטפפפטטפטטפפטקפטטטטטטפפפפפפקקקקקקקפפפקקקטטטקפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפטטפפפפטפפטטטפטפטטפפפפפפטטטפפפטטפפפטטטפפפפטטטטטפפפפטטטטפטטטטטטקטפטטטקטפקטפקטפפעגללככלככככיחיככככלחלגיכלחילככלללכלכלגלכלכלכלכלכלליכליללפפ ןוקקטפקטפפטפטטפפפפפפפפפפפקקקקקפפפפפפפפפטפפפפפפטפפטקקקפפטטטטפפטטפפטטפטטטפטפטטפטפטפפפפטטפפטפטפפפטטפטפפפטפטפטפטפטפטטפטפטפטטקקקטפטפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפוקפפטטפקטפקפטקטטקטטטטטטטטטטטטטטטפפטטפפטטפפטטטטפטפטטטטטטטטפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפטפפפפטפפטטטפפפפפטטפפטפטפטטפטפטטטפטפטטטטטקפטטטטקטקפטפפפפףי
כתוב תגובה ל- ועמוקות ה
17
איתן אתה בחברה טובה עם ביבי
  אפרים .   21/07/13 12:10
המגיבים המטורפים שהתלקטו במדור המגיבים שלך יוציאו עכשיו את כל ביבי הלשון על ביבי , שמוכן לדבר על שתי מדינות לשני העמים.
כתוב תגובה ל- אפרים .
לאפרים
  איתן.   21/07/13 15:56
אני מאחל לנו, שביבי לא רק ידבר על שתי מדינות לשני עמים, אלא יעשה גם צעדים ממשיים לקראת מימוש התקווה היחידה לחיים כאן- כינון שתי מדינות לשני העמים החיים בארץ ישראל.
כתוב תגובה ל- איתן.
18
בימים ההם אין מלך בישראל
  (גם) שופטים (אין)   21/07/13 12:55
ואיש הישר בעיניו יעשה.
כתוב תגובה ל- (גם) שופטים (אין)
19
מאמר הזוי-כל ישוב בא"י חוקי!
  דניאל סבלדי   21/07/13 21:47
כתוב תגובה ל- דניאל סבלדי
20
אני מבין כי
  פ.ר.   1/09/13 17:08
הכותב הנכבד רוצה מן הסתם להחיל את חוקי מדינת ישראל על שטחי יו"ש. אני בעד. אז ורק אז ייתכן יהיה לבטל את חוקי המערב הפרוע השוררים שם, שוטר לא נראה באופק, אין חוק, אין דין ואין דיין. משטר צבאי במובן הנמוך ביותר של המילה.
כתוב תגובה ל- פ.ר.
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il