s1 News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
דלג
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
רפי לאופרט
רפי לאופרט
התהפוכות הפוליטיות והדמוגרפיות השליליות בארה"ב משתקפות יותר ויותר בהתנהלות ממשל ביידן במשבר האזורי הנוכחי    השילוב האפרו-אמריקני-מוסלמי והאנטישמי מעמיק את אחיזתו והשתלטותו
אורי מילשטיין
אורי מילשטיין
פרוץ מלחמת העולם השנייה בהתקפת גרמניה על פולין; הפייסנות של צרפת ואנגליה כלפי גרמניה גרמה לתוצאה הפוכה; צבא צרפת היה חזק מצבא גרמניה אך התרבות הצבאית הצרפתית הייתה תבוסתנית; ניצחון...
דרור אידר
דרור אידר
האנטישמיות הגואה באוניברסיטאות בארה"ב ביחד עם המלחמה המתמשכת, גורמים לפקפוקים בצדקת הדרך    מה למדנו מההיסטוריה ומדברי חכמינו שבכל הדורות, מה פסק קרדאווי ומה צייצה חכמת פיזיקה על הת...
יהונתן קלינגר
יהונתן קלינגר
משקיעי קריפטו שמעוניינים להשקיע כספים ולשמור עליהם מאובטחים, קונים ציוד אבטחה רציני, אבל בסופו של דבר נופלים בהונאות אנושיות שגורמות לכך שכל הטכנולוגיה שהושקעה לא תהיה שווה כלום
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
לוסי אהריש [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]
מגישה, עיתונאית ושחקנית
לוסי אהריש (נולדה: 18 בספטמבר 1981), מגישה, עיתונאית ושחקנית
רביב ברוקמאייר [צילום: יח"צ]
מנכ"ל קבוצת ויסוצקי
רביר ברוקמאייר (נולד: 1957), מנהל.
דני אבדיה [צילום: חוליו קורטז/AP]
גדורסלן
דני אבדיה (נולד: 3 בינואר 2001), כדורסלן. בשלהי 2020 הצטרף לקבוצת וושינגטון ויזארדס בליגת ה-NBA.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
להפסיק לשלם עבור זבלונים
מאת: אביתר בן-צדף  |  24/07/2013
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
97 שנים לשומר הצעיר ולא 100.
  מדמוני אסף   24/07/13 10:59
יואילו חברי השמו"צ לחכות עוד שלוש שנים ורק אז להתחיל בחגיגות. כי כך אמר המשורר: וככל שפחות שמחים כך יותר חוגגים.
ולשמו"צ אין סיבה לשמוח. שמת להם שמש העמים, בקיבוצי השמו"צ יש בתי-כנסת, יש קהילות יהודים בהרחבות (תמורת כסף מאבדים עקרונות). עד היום אין קבל ערבים כחברים שווים בקהילות. (רשימה חלקית).
אבל אם רוצים לחגוג, שישיה להם לבריאות. ושלא ישכחו את יזהר בן-נחום שיחרוז דברי שטנה על ממשלת ישראל.
כתוב תגובה ל- מדמוני אסף
2
קתרין אשטון והאיחוד האירופי
  ב.ג   24/07/13 15:14
אביתר ידידי
עם כל הכבוד לכתיבתך על מלחמת יום הכיפורים וחגיגות מורשת קרב - ההיסטוריונים הצהליים ,חולקת עליך ולא מצפה מאיש הוגה כמוך לכינוי אנטישמי לקתרין אשטון והאיחוד האירופי,מקסימום שונאי ישראל וגם זה יהיה נדוש על מי שמקסימום אולי אפשר לכנותם שונאי מנהיגיה של ישראל.
לא כל מי שמותח ביקורת ונוהג במדיניות שלא בדיוק נוחה לנו כקולוניאליסטים גזענים בהכרח ראוי לכינוי אנטישמי.
כידוע לכולנו מה שהפיל את שילטון האפרטהייד הלבן בדרום אפריקה לא היו החרמות אלא הפסקת ההשקעות divestment שמוטטו אותה.
מחירת אורניום כולל לישראל נמשכה,כנ'ל גם הנפט מאירן עד עצם היום הזה.
הדבר האחרון שיוכל אולי למוטט אותנו כמדינה מלבד ה Divestment שבינתיים רק על שטחים כבושים ולא מלא הוא איסור מכירה של תוצרי התעשיות המילחמתיות ביטחוניות שהן חלק ניכבד מהתל'ג /הכנסות המדינה לבושתנו הרבה וגם זה כנראה לא יקרה בקרוב.המשך לכתוב כי הרבה בדבריך גם אם לא נסכים.
כתוב תגובה ל- ב.ג
3
"אנטישמיות ושנאת יהודים" ?
  שלמה המגיב   24/07/13 19:14
"..האיחוד האירופאי , אחד האירגונים האנטישמיים היותר בדורנו.." (!!סימן קריאה שלי)..קתרין אשטון שונאת היהודים.." (!!), מכריז בביטחון ובנחישות של יודע דבר , אדון בן צדף , וכל זאת כדי לשכנע את הקוראים שגישתם בענייננו בסיכסוך שלנו עם העולם הערבי , הינה שגוייה ומזיקה ( לטעמו , ובמקרה זה גם לטעמי). בחייך בן צדף , אינך כה עילג , עד כדי חוסר יכולת להסביר ולנמק את דעותיך , מבלי "להדביק" מניעים ומאפיינים מטופשים למבוקריך. האם לא יכול להיות שמישהו "סתם כך " טועה בגישתו בנושא מסויים הקשור אלינו ועושה לנו נזק בלתי מוצדק ואינו "אנטישמי ושונא יהודים" ? מספיק כבר עם הרדידות הזאת בסיגנון השוק והפרלמנט השכונתי ונראה לי כי רמתך האינלקטואלית לא מתאימה לסיגנון הזה.
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
4
בענין יו"כ הקיצוניות הטיפוסית
  מגיב ותיק   24/07/13 22:27
מותר לא.ב.צ להמשיך בקו הקודר של תיאור מלחמת יו"כ, זה בסדר.
אבל הפירסומים לעיתים מטעים.
תפסו לנו שטחים ? גם אנחנו תפסנו להם.
אין ספק שהמודיעין והדרג המדיני שגו שגיאות קשות.
לכן גם פתיחת מלחמה בנחיתות גמורה.
אין ספק שהיו קרבות כושלים.

אבל הגישה של א.ב.צ היא ראייה ביקורתית שלילית באופן מוגזם.


כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
למשל
  אביתר בן-צדף   25/07/13 07:31
כדי לכסות על ההצלחות כבירות של כוחות היבשה (עיינו גולני בחרמון ואוגדת הפלדה - שתיהן בשמונה באוקטובר), המציאו מיתוס, שהמודיעין אשם. ואחר כך הוסיפו את גורודיש כשעיר לעזאזל, כדי להונות את העם המסכן, שיש לו צבא מצוין. ולא היא. יש לנו צבא מסואב וכושל, שחדלי-אישים מפקדים עליו (יש גם חריגים, אך מעטים מדי, לדאבוננו), וקו אחד מחבר את תבוסתו במלחמת ההתשה אל שיא תפקודו במלחמת לבנון 2.

כבשנו, עשינו, ובסופו של דבר - בחת ים היפורים הובסנו; ולכן, נאלצנו לוותר על שטחים, שהיו ברשותנו בפרוץ המלחמה.

להזכירכם, במערכת שלום הגליל ישבנו בביירות ואפילו השגנו נייר, שכותרתו: הסכם שלום עם לבנון. ובסיכומו של דבר, ברחנו בריצת אמוק ובחוסר אחריות מכל מ"מ רבוע לבנוני ואף ויתרנו על ריבונות בצפון הארץ.

אותו הדבר היה בסיני ובגולן.

אפשר להיצמד לשטויות, שהאבסנו את עצמנו, אך בסיכומו של דבר - זה היה כישלון עצום של הצבא הלוחם, שמפקדיו הוליכו אותו שולל ובזבזו את המשאבים, שסחטו מעם ישראל - עד שנדרשו להוכיח את יכולתם. ומאז, כמו נבחרת ישראל בכדורגל, מגייסים כל אמצעי להמציא סיפורים ותירוצים, שנועדו להסתיר את התבוסה האיומה.

לא בכדי עד היום מונעים את הגישה למסמכים ולעדויות, שאספה ועדת אגרנט, ולמידע אחר, הנמצא בארכיון צה"ל. הממסד הצבאי הרקוב שלנו אינו רוצה, שהעם יידע את האמת.

ואשמח לדעת - אולי החסרתי דבר - על קרבות מוצלחים במלחמת יום הכיפורים, ובאותה ההזדמנות על הערכה בין-לאומית לקרבותינו במלחמה ארורה זו.
כתוב תגובה ל- אביתר בן-צדף
"ויתור על שטחים",זה קריטריון ?
  שלמה המגיב   25/07/13 09:34
"..הובסנו ולכן נאלצנו לוותר על שטחים , שהיו ברשותנו בפרוץ המלחמה (יום כיפורים).." , מסביר בן צדף ,את הקריטריון שלו להצלחה , או כישלון במלחמה ואת הקריטריון שלו ליכולת של צה"ל !!. נו , ואם היינו נשארים בצפון עד היום היום 40 ק"מ מדמשק , ובדרום 100 ק"מ מקהיר ( קוי הגעת צה"ל בסיום המלחמה לאחר התקפות הנגד) , אז "ניצחנו" ולא "הובסנו" ? , וואלה , טוב שראשי המערכת המדינית והצבאית ,לא התייחסו לקריטריון "הניצחון" של בן צדף , אחרת היינו נמצאים עד היום בשטחים כבושים בסוריה , מצרים ( לבנון ?), עם צבא המילואים שלנו , ונהנים " מביטחון, יחסים בינלאומיים טובים ומשגשוג כלכלי" כמו של האימפריה הבריטית בזמנו !. נו , אתם הבנתם את המומחה לצבא וביטחון , אדון בן צדף ? . מזל שלנו "שהקריטריון" הזה להצלחה צבאית , לא עמד בפני הבריטים שכבשו את ארץ ישראל מהתורכים "וניצחו" אותם , ולמרות זאת עזבו מיוזמתם ומאינטרס שלהם את השטח שברשותם (ארץ ישראל) , ולא חששו שבן צדף יגיד שהם "הובסו" מול עוצמת המחתרות היהודיות בארץ , בתקופת טרום המדינה.
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
אתה שם לב שרוב הטענות שלך הם
  מגיב ותיק   25/07/13 12:35
לדרג המדיני ?
1. אני מסכים אתך שהיה מודיעין והמלחמה לא הייתה הפתעה, אבל בסיפור ההחלטות ערב המלחמה, הכשל היה בעיקר מדיני.
2. הגזמת עם "חדלי האישים" שמפקדים עליו, צה"ל היה צבא העם וככזה היו בו גם נפולות.
אין ספק כי הצבא היה מבורדק בהתאם לאווירת ההפקרות ותרבות הניהול הירודה של אז, על זה אין לי אתך ויכוח.
3. שוב, ה"תבוסה" במלחמת ההתשה הייתה בעיקר תבוסה מדינית עקב הימנעות הדרג המדיני להגיב להזזת הטילים המצרית. (למרות שיהיו מי שיספרו לך כי כישלון מבצע אתגר (שמואל חץ ז"ל) דחף את דיין לויתורים.
4. גם עניין מלחמת לבנון הוא בעיקר עניין מדיני.

לטענתי אם הדרג המדיני היה מאשר את עניין התקיפה המקדימה ולא היה עוצר את חה"א בתחילת מבצע תגר להשמדת הטילים, המלחמה הייתה נראית קצת אחרת.
(כן, כן, אני מכיר את התיאוריה השגויה שלך ושל מילשטיין שטוב שלא אישרו את התקיפה המקדימה, אחרת אבידות חה"א היו יותר גדולות) אתה ואורי אינכם מכירים את תוכניות חה"א שהיו אז בפועל, את האמצעים, את האימונים ומה בעצם השתבש כאשר לא נתנו לחה"א לפעול כפי שהבטיחו לו (36 שעות להשמדת מערך הטק"א ללא עיסוק בדברים אחרים)
(בענין זה אני ממליץ לך לקרוא את המאמר של אורי גורדון - הפרדוקס של ה-7 באוקטובר )

יו"כ אינו כישלון כ"כ גדול כתאורך למרות שגם אינו הצלחה כ"כ גדולה.

אפשר לראות את זה גם מהזווית הזאת, סעדאת לאחר אי הצלחתו להכניע את צה"ל גם בתנאי פתיחה חלומיים עבורו (ועבור הסורים) וכישלונותיו החל מה-14 לאוקט', פנה לצד המדיני ואפילו בא לבקש שלום.

ההתנהלות הפוליטית שלנו בעניין זה - היא דבר אחר.
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
צבא כושל ומסואב
  אביתר בן-צדף   25/07/13 16:26
צבאנו האדיר מסכן בתפקודו הכושל - תחת מפקדים גרועים (ואני עדין בניסוחיי היום - הזדמנות חגיגית, שכנראה לא תשוב) במיוחד - את עצם קיומנו. מלחמת יום הכיפורים הנה דוגמה, שבה בקושי הצליחו הפיקוד הזוטר והחיילים להציל את עם ישראל מהדגרנרלים שלנו. והיו גם מתי-מעט, שחרגו מהנורמה של שכול וכישלון! ואני מזכיר לכל את הישגיו הנהדרים-במיוחד של הצבא האומלל הזה בשאר המלחמות - מסוף יוני 1967 ועד לבנון השנייה. חמישה עשורים של תבוסות סדרתיות, שמילאו בכישרונם המפליא של דגנרלינו את בתי-העלמין ואת שורות ארגון נכי צה"ל.

הבעיה אינה המודיעין. הוא תמיד ישגה - למרות כל ההשקעה האדירה בו לשווא.

הבעיה אינה בהנהגה, שאין לה שמץ של מושג (גם אם המדובר בדגנרלים במיל') איך מנהלים את הביטחון הלאומי של מדינתנו.

הבעיה הנה בחדלי-האישים, שמנהלים את האג"ם, את התחזוקה ואת מערכות התמיכה בלוחמים. לרובם אין מושג בין ימינם לבין לשמאלם, וזה נראה היטב בשטח אפילו לסומא - ובעיקר, במלחמותינו.

אפשר לספר סיפורי פוגי על הצלחות ועל ניצחונות, שאין להם כל ראיה בשטח - ובעיקר, לא במצבנו המדיני - ולבדות סיפורי גבורה. בכך אנחנו מצטיינים במיוחד.

כיוון שהשוו כאן את הצבא הבריטי, אשתמש בדוגמה להנחתה: הצבא הבריטי המהולל ניצח באחרונה בפולקלנד (1982), ולפני כן בשנת 1815 את נפוליאון. מאז הכרעת נפוליאון הוא הובס נגד כל אויב - כולל שבטים פראיים באסיה ובאפריקה, שהיה לו עדיפות טכנולוגית ומספרית עליהם, וכמובן על-ידי המתיישבים האמריקניים. אך הצבא הבריטי משקר בריש גלי, כדי להונות את הפוליטיקאים של ארצו ואת עמו. את גדולתו הרבה ראינו במלחמות העולם, שבהן הובס ללא תקנה בידי ברזלנים דביליים, שניהלו אותו.

רגע, אתה מדבר על הבריטים?! חשבתי, שכתבת על הכנופיות בירוק של ישראל, שעושקות במרץ את העם היושב בציון, ומתיימרות להיות צבא, המגן עליו.
כתוב תגובה ל- אביתר בן-צדף
צר לי, אתה מתלהם
  מגיב ותיק   25/07/13 20:00
עם תגובה מאוד אמוציונלית ולא רצינית.
השימוש בביטוי דגנרלים וכדומה מעיד עליך כי אתה מתוסכל ללא תקנה, מענין למה.
עדיפה ביקורת בונה ולא הכללות סוחפות כנגד כל מה שירוק.
גם לי הייתה המון ביקורת, עשיתי אותה בדרכים אחרות וגם פעלתי עם אחרים בדרכים שנתנו תוצאות.
חבל.

כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
הדרג המדיני
  אביתר בן-צדף   25/07/13 22:48
אני מתעב את גולדה, וחושב שבחירתה היה אחד מרגעי השפל בתולדות עם ישראל - כמעט כמו בחירת פרס.

עם זאת, לא גולדה ולא דיין הוכיחו חוסר כישרון צבאי בולט, אלא הדגנרלים שלנו, שמפקדים בחוסר כישרון בולט על הכוחות המבורדקים של צבאנו הכושל והמסואב.

לגבי מלחמת יום הכיפורים אינך מבין כלל את המהלך המצרי, שהוכרע כאשר הדבילים הישראלים היו בטוחים שיתעטשו, והמצרים יברחו. והם המשיכו להיות בטוחים בזה כמעט עד הרגע האחרון למלחמה - למרות שהמצרים השתדלו להסביר להם בעדינות ובסבר פנים יפות את המצב - ראו את הקרב בסואץ ואת עליית גולני לחרמון.

כשהצבא המצרי, שכל ישראלי בר-דעת לעג להם, צלח את התעלה, וכבש כמעט בלי התנגדות את הגדה המזרחית שלה - אז נקבעו תוצאות המלחמה; ושום להטוטים מילוליים לא יעזרו - אפילו המפלה המצרית ב-14 באוקטובר לא שינתה במאומה את התמונה; וגם הצליחה (אבירי-לב) לא עשתה זאת. אדרבא, הצליחה סיבכה מבצעית ולוגיסטית את מצבנו, ולא פגעה כהוא-זה במאחז המצרי ממזרח לתעלה.

כתוב תגובה ל- אביתר בן-צדף
כמה הערות
  מגיב ותיק   26/07/13 00:07
1. עזוב את גולדה, את דיין לחלוטין אי אפשר לפתור, לדוגמה,ידע לדוגמה מה ב-ד-י-ו-ק המשמעויות של אי מתן אישור תקיפה מקדימה לחה"א בבוקר מלחמת יו"כ הדברים נאמרו לו ע"י מפקד חה"א ובדיוק כך קרה.
ברור שהייתה אופוריה בצבא על רקע ששת הימים, אבל בעקבות מלחמת ההתשה ועיבוי מערך הטק"א בתעלה (מהצפופים ביותר שהיו במקום כל שהוא בעולם) כחצי שנה לפני המלחמה נערך תרגיל צהלי כולל הערכת מצב וההערכה הייתה כ-20000 הרוגים ואלפי טנקים מושמדים,
ללמדך שהיו כאלה שלא חלמו בהקיץ.
למרות שהיו קצינים בכירים כושלים.
2. את מהלכי המצרים אינך צריך ללמד אותי, נדמה לי שמה ששכחתי בנושא זה, אתה טרם למדת...
3. מתקפת הנגד ב-8 באוקט' אכן נעשתה בטמטום גמור והסיפור ידוע, העניין השתפר בקרבות לאחר מכן.
4. לא יודע אם ראית את המצרים לקראת סוף המלחמה ואת מצב ארמייה 3 (שהצליחה קיבעה את המצור עליה) - רחוק מאוד מהקרדיט שאתה נותן למצרים כאן.
הפוליטיקה הצילה את הארמיה הזו (הנה אתה רואה ? אנחנו חוזרים לפוליטיקאים...)

אתה מקצין את סיפור המלחמה ועזוב את הביטויים המעליבים, זה לא מוסיף לך אמינות.

סופ"ש רגוע...
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
5
יום הכיפורים
  סקיי   24/07/13 23:11
מה לעשות שרוב ההיסטוריונים אינם מסכימים עימך כולל אילו מחול שכבר כתבו על כמה מלחמות. יום כיפור הוא ניצחון ענק במונחים צבאיים אם כי בראיה רחבה יותר המאזן יותר בעיתי. והלוואי וצהל של היום היה מקצועי ומיומן (בעיקר המילואים) כמו זה שב73 . פשלות : גם האמריקאים ב1944 עשו פשלות גם הבריטים שנלחמו באופן כמעט רצוף משנת 1939 ראה "גשר אחד רחוק מידי" . האם זה אומר שהם צבא מחורבן? אני מציע שתרגע ותרגיע קצת אדו בן צדף גם עם ההתלהמות על צהל וגם זו הפוליטית. אגב הגרמנים הפסידו במלחמת העולם הראשונה למרות שהיו על אדמת צרפת אז מספיק עם ה"לעולם לא..." ןאני גם ממליץ לך לקרוא את ספרו של אבי קובר על הכרעה צבאית.
כתוב תגובה ל- סקיי
6
הייתי שם והתרשמתי אחרת
  במבה   25/07/13 10:30
איני אסטרטג ואפילו לא גנרל סתם חייל שהיה בכל המלחמות מששת הימים ועד שלום הגליל כולל. במלחמת יום כיפור הייתה אווירה נוראה שהכול מתמוטט. בקושי היה לנו נשק ותחמושת במשורה, קומנדו מצרי נחת בסיני על כל גבעה, הבסיס ברפידים הופצץ ע"י המצרים (למזלנו הם תמיד פספסו אחרת לא הייתי כותב את התגובית הזו) ראיתי מטוסים שלנו מופלים ע"י טילי קרקע אוויר (ותודה לאמריקאים שהגנו על הפרות הפסקת האש של המצרים ולא נתנו לנו להגיב על הזזת הטילים לפני המלחמה). זה הסתיים אחרת לגמרי ובמחיר כבד מאד אבל עם ניצחון גדול למרות האמריקאים שעיכבו את הרכבת האווירית. אז אנא לוחמי המשרדים וגנרלים בדימוס הניחו לנו.
כתוב תגובה ל- במבה
יחי הרושם
  אביתר בן-צדף   25/07/13 17:08
איני מתווכח עם הרושם שלך, אך יכול לשער מה מקורותיו.
למשל -
גאווה לאומית, שגורמת לאנשים לשקר לעצמם ולאחרים

הגנה על האגו - מה פתאום אתה מעז להגיד, שהובסתי במלחמות?

ראיית העבר במשקפיים ורודים - אין כמוני ואין כמו דורי.

האם חשבת למה למרות ששדדו את תקציב המדינה לא היה נשק, לא היה ציוד ולא היה מזון ללוחמים? למה לוגיסטיקה אף פעם לא מגיעה (כשלא גונבי9ם אותה) ליחידות הלוחמות, וכל אפסנאי וש"ג בעורף מדוגמים היטב?!

המצרים קידמו את הטילים כי יש לנו צבא כושל, שהובס במלחמת ההתשה, וגם אם היה מנסה להסיג את הטילים המצריים - היה לבטח נכשל (כמו כמעט בכל מעשיו).

ומה קרה מאוגוסט 1970 ועד אוקטובר 1973? איפה היו הדגנרלים, שהיו צריכים לחשוב על תשובות מבצעיות, וקיבלו על כך משכורות עתק?!

למה לא הוכן הצבא ללחימה?! למה רימו את כולם בניסויים בלתי רלוונטיים של הטמטום, הנקרא גשר הגלילים?!

מי עשה מיליוניפם על חשבון הקמת קו בר-לב, שלא היה מסוגל מלכתחילה להגן ולשמור על קו התעלה, אלא רק להרוג חיילים ישראליים?

למה ראו זאת רק אחרי התבוסה?

איפה ניצחנו ואת מי?

וכדאי שתהיה לך קצת צניעות - במלחמה הייתי חייל קרבי בגולן. רק במדמנת ישראל יכול אדם לחשוב, שדבילים עבי-שוק ופחוסי-מצח יכולים לנהל ביטחון לאומי. ועוד אומרים, שסבותינו היו החכמים באנשים. מדמנת ישראל הצליחה מאוד בדגנרציה של צאצאיהם.

איני סומך על פרופסורים, אך עוד פחות על דגנרלים עבריים, שלא ניצחו בשום מלחמה מאז תחילת יוני 1967 - חוץ מאשר במלחמות השכר והפנסיה ואת האומללים בגוש קטיף, שהחליטו בטיפשותם כי רבה לא להתנגד לפוגרום, שערכו בהם הקלגסים בשחור.

כתוב תגובה ל- אביתר בן-צדף
קשקוש גמור
  מגיב ותיק   25/07/13 20:12
"המצרים קידמו את הטילים כי יש לנו צבא כושל, שהובס במלחמת ההתשה"
פשוט לא נכון

שאר התגובה-מתלהמת ומשתמשת בביטויים מעליבים ויורדת ברמה.
שוב חבל.
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
עלבון ופחד
  אביתר בן-צדף   25/07/13 21:32
עוד מעט תצטט את דברי הטמטום של ישראלי פרימיטיבסקי, שניצחנו בכל המלחמות, ותוכל לחזור לשולחן האוכל טוב-לב ושמח, כי לא נעים לדעת - וגם קצת מפחיד - שהכנופיות הכושלות והמסואבות בירוק הן הצבא, שעליו נשענת הגנת המדינה.

אבל מי אני שאקלקל את שמחת-המעט שעוד נותרה בך - עד שינחיתו עלינו דגנרלינו את הכישלון הבא.

ודרך אגב, תודה.

בכך שניתחת את מצבי, חסכת לי המון כסף. תודה מקרב לבי השותת מדם על יכולתך המקצועית המפליאה לאבחן. כנראה, הנך החמצה מקצועית אדירה בתחום האבחון המקלדתי.
כתוב תגובה ל- אביתר בן-צדף
נו נו...
  מגיב ותיק   25/07/13 22:17
1. עסקתי במלחמות ובדרכים לשפר את יכולתנו בהם (בתחום האוירי) ללא שום אשליות עוד לפני שנביאי זעם מתוסכלים כמוך פרצו לעניין בהתלהמות וללא שום דרך קונסטרוקטיבית להתוות פתרון.
2. צר לי, השמחה לאיד ולהשמיץ ניכרת רק אצלך זאת, כאילו אכלת מסיר הכחמה בתרווד גדול.
3. לא צריך הרבה מקצועיות כדי לאבחן כי אתה מתוסכל מקצועי.
אפרופו מקצועיות, האם למדת כבר כי מטוס הסטרטוקרוזר שהופל כשנה לפני יו"כ לא עסק בלוחמה אלקטרונית כפי שכתבת מספר פעמים במאמריך הרבים ?
ולמה אני מזכיר את זה ? ללמדך שיש לך עדיין הרבה מה ללמוד על מלחמות ישראל ובעיקר בתחום האוירי בו שגית כל כך הרבה פעמים בנושאים שונים...

שבת חביבה.
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
אווופסטטט... צ"ל חכמה כמובן...
  מגיב ותיק   25/07/13 23:31
ובעיקר שבת חביבה.
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
אל תסתכל במראה
  אביתר בן-צדף   27/07/13 08:20
כשאתה מתיימר לנתח את מניעיי, אנא אל תסתכל במראה. שם אתה רואה רק את עצמך. התרכז במה שכתבתי, וענה לעניין (ואם יש לך אומץ, אל תתחבא מאחורי שם, כי אין בעיה לזהותך לפי ה-IP שלך; אבל למי זה איכפת).

הגיע הזמן, שתדע, כי לא כל ביקורת הנה כמו ביקורתך - מתוך תסכול. ומה רע בפריקת תסכול על-ידי ביקורת, המוסיפה הבנה?!

כתוב תגובה ל- אביתר בן-צדף
אביתר-עולם הפוך
  מגיב ותיק   27/07/13 09:07
חזור לתגובותיך ותגובותיי - האם אתה מסוגל לזהות מי לא עונה לעניין ?

מי עונה בסיסמאות וכינויים מעליבים כאילו מדובר בצבא הנאצי חו"ח ?

אל תהייה מצחיק.

אגב, לא הבנתי את עניין האומץ ומספר האיי פי... שיהיה.

שבת שלום.

כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il