|   15:07:40
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
רבקה שפק-ליסק
רבקה שפק-ליסק
הרב הכריז למעשה, שכל עולם הערכים של האזרחים הלא חרדים הוא חסר משמעות    מה שקובע הוא מה שהרבנים, המקבלים משכורתם מקופת המדינה, קובעים
חיים רמון
חיים רמון
רוב הפרשנים הצבאיים תומכים עתה בתוכנית המטכ"ל להיכנס לרפיח, להרוג כמה מאות מחבלים ואז לצאת ממנה, אפילו שדרך פעולה זו כבר נכשלה כישלון חרוץ    בשביל לשמוע הדהוד של תוכניות המטכ"ל ושל...
איתמר לוין
איתמר לוין
שופט המעצרים בנימין הירשל-דורון מפגין בקיאות רבה - לעיתים יותר מנציגי המשטרה - ושם לב לכל מילה הנאמרת באולמו    אירוע חריג ופסול מתרחש באולם בכיכובה של נציגת השב"ס
דן מרגלית
דן מרגלית
יהיה אשר יהיה לא נברח ולא נסתגר ולא נתחבא    בוודאי לא בארצות הברית שנקראה בפי מהגריה היהודיים המזרח אירופים "א-געלדענע מדינה", מדינת הזהב
הטילים ברקע [צילום: והאיד סלמי/AP]
גדי חיטמן
די בזה שאירן חושבת שישראל היא זו שעומדת מאחורי התקיפה כדי לייצר עבורה תמריץ להגיב    התמריץ הזה קיים בקביעות אצל משטר האייתולות, שרואה בציונים את האויב הקטן
חברון [צילום: משה מילנר/לע"מ]
שירה אדרי
בשנת 1929, במהלך מאורעות תרפ"ט (1929), הרבה לפני "הכיבוש", נשים וילדות יהודיות רבות נאנסו על-ידי הפורעים הערבים
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
לוסי אהריש [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]
מגישה, עיתונאית ושחקנית
לוסי אהריש (נולדה: 18 בספטמבר 1981), מגישה, עיתונאית ושחקנית
רביב ברוקמאייר [צילום: יח"צ]
מנכ"ל קבוצת ויסוצקי
רביר ברוקמאייר (נולד: 1957), מנהל.
דני אבדיה [צילום: חוליו קורטז/AP]
גדורסלן
דני אבדיה (נולד: 3 בינואר 2001), כדורסלן. בשלהי 2020 הצטרף לקבוצת וושינגטון ויזארדס בליגת ה-NBA.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
יותר מדי זמן בזבזנו
מאת: איתן קלינסקי  |  28/07/2013
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
איתן, דומני שאיבדת את הכיוון
  שאול א.   28/07/13 09:12
משום מה, אתה "תקוע" אין שם בשנות השישים, שבעים או שמונים. אך השאלה האמיתית כיום אינה הכרה ישראלית בפלסטינים אלא ההיפך. הם אלה שאינם מכירים הלכה למעשה בישראל ובזכות היהודים להקים בה מדינה. להצהרות של הפלסטינים אין שום משמעות, משום ששקר הוא חלק מהתרבות המוסלמית. מה גם שהצהרות אבו מאזן אינן שוות מאומה. ספק אם הוא מייצג חוקי את הפלסטינים ביו"ש ועל אחת כמה וכמה של הפלסטינים בעזה. מסתבר שקל לך לתקוף את ישראל שעה שגם אנשי שמאל לא מעטים מודעים לבעייה. ברק הציע המון ואולמרט הציע את הכל כמעט. גם הם לא הביאו אפילו הסכם על אחת כמה וכמה לא הביאו שלום. ואתה, למרות הכל, ממשיך בקלישאות וססמאות ריקות מתוכן תוך התעלמות מהעיקר - העדר הסכמה אמיתית של הפלסטינים להכיר בישראל כמדינתו של העם היהודי. להכרה זו יש משמעות רבה - מעמדו של המיעוט הערבי בישראל. לצערי, גם אתה בחרת לעסוק במה שקל מאשר במה שצריך.
כתוב תגובה ל- שאול א.
לשאול
  צפורה בנאי   28/07/13 10:37
אני מסכימה שלא רק הישראלים אשמים במצב הנורא שקיים היום אבל זה לא אומר שאי אפשר לשנות את המצב. אנחנו אחראיים על הפעולות שלנו והדיכוי של הפלסטינים לא עוזר להביא אותם להכיר בישראל כמדינה של יהודים-הרוב. אני מאמינה שאנחנו חייבים לעשות כל מאמץ לשנות את המצב ואני מאמינה שזה אפשרי.
כתוב תגובה ל- צפורה בנאי
אתה מעלה עניין חשוב.
  הערה לשאול   28/07/13 10:46
אתה כותב, שהסכמה להכיר בישראל כמדינתו של העם היהודי יש בה משמעות לעניין מעמדו של המיעוט הערבי בישראל. זה נכון מאד. במדינה המוגדרת "יהודית" האזרח הלא יהודי (לא בהכרח ערבי) הוא נחות ושווה פחות. פשיטא- מדינה יהודית (או מוסלמית, או נוצרית) אינה יכולה להיות מדינה בה כל האזרחים שוים ולכן לא יכולה להיות דמוקרטיה.
כתוב תגובה ל- הערה לשאול
יש כאן מדינה לא מוגדרת
  איריס כהן   28/07/13 15:10
מדינה יהודית - צריכה להתנהל על פי חוקי היהדות ! היא גם לא דמוקרטית - כי השלטון הוא לא על פי רצון העם - אלא נגדו - גם כאשר כביכול ישנו שלטון ימין - הוא תמיד ינהל מדיניות של שמאל !! בתוך תחומי המדינה מתנהלת לה מדינה דו לאומית בהחלט - ולנו מספרים שבכדי למנוע זאת צריך לותר על יהודה ושומרון - למרות שבירושליים חיים מאות אלפי מוסלמים הפרושים על הר הקודש וסביבותיו - ואיש לא חושב לפתור בעיה זאת !! בקיצור אנו חיים בשקר איום ונורא - אין פתרון למצב בדרך מדינית אותה מנהל העולם החופשי - המתרפס בפני העולם המוסלמי - ברברי ובעצם מעלה את כוחו ! כנראה שבאמת נכון- אין לנו על מי להישען - ההנהגה כולה הבל וליצנות - מלכות הזלה - שצריכה לעבור מהעולם - עד אז תשכחו משלום - שלום לא ישרור כשהכל שקר - נקווה לישועה מאבינו שבשמים !!
כתוב תגובה ל- איריס כהן
ומי אמר שצריכה להיות דמוקרטיה?
  איריס כהן   28/07/13 15:16
לא שבנו לארץ ישראל בכדי להקים מדינה לכל אזרחיה וגם לא כדי להקים מדינה דו לאומית וגם לא כדי להקים מדינה יהודית - בלוף המצפצפת על חוקי התורה !! החזון של עם ישראל ברור מאוד - להחזיר עטרה ליושנה- כל מי שמציע חזון אחר - הןא בגדר של מסית ומדיח - שלדעתי צריך לחסל אותו !!!
כתוב תגובה ל- איריס כהן
בשם מי את מדברת? איזה חזון?
  לאיריס תשובה   28/07/13 16:57
הציונות של הרצל היא שהביאה להקמת המדינה. יש מי שחושב על מדינה שבה תשלוט ההלכה היהודית, ואחרים חושבים על מדינה אזרחית, עם שוויון לכל אזרחיה. אלה ואלה לא ציונים, שכן הציונות אינה מדברת על מדינה עם שלטון דתי וגם לא על מדינה אזרחית, אלא על "מדינה יהודית ודמוקרטית". כפי שהסברתי, בעיני זה לא אפשרי.
כתוב תגובה ל- לאיריס תשובה
ומיהו ציוני ?
  איריס כהן   28/07/13 17:40
לידעתך בתנועה הציונית היו שותפים יהודים עם דעות שונות ומטרה שונה - היו הציונים הדתיים - מזרחי - שבהחלט חזו מדינה - המונהגת על פי החזון של שיבה לציון ולתורה וחוקיה - היו כאלו ששאיפתם היתה מדינה לאומית - אומנם לא על פי חוקי ההלכה - אך לאו דווקא מדינה אזרחית דמוקרטית - כלומר של כל אזרחיה - איך שלא יהיה - לא הדתיים ולא הלאומיים השתלטו על השלטון אלא מפא"י האדומה - שכלל לא רצו מדינה והם שגרמו למסירת הארץ לבריטים ,ורק לאחר שראו שהמדינה עומדת לקום והבריטים לעזוב - הם נעמדו בראש השואפים למדינה - והם אלו שחזונם בסופו של דבר הונחל למדינה הקמה - בלבול שקר ואסון ! לכן צריך עכשיו להעמיד חזון ברור למחוק את כל השקר=דמוקרטית או כל אזרחיה ,או שתי מדינות לשני העמים או עוד ועוד ועוד - וללכת בדרך החזון המקורי - הארץ לעם ישראל על פי חזון תורת ישראל - אין שום אפשרות אחרת!!
כתוב תגובה ל- איריס כהן
בציונות היו אכן זרמים שונים,
  לאיריס תשובה   28/07/13 18:58
אך אף אחד מהם, לרבות הדתיים הלאומיים, לא דיברו על מדינת הלכה. זו אחת הסיבות שהעדה החרדית לא היתה ציונית (היו סיסות נוספות). אפשר בהחלט לפעול למען מדינת הלכה, אך זה מנוגד לציונות.
כתוב תגובה ל- לאיריס תשובה
למטורפת בשם איריס כהן
  דמוקרטיה צו החיים   28/07/13 18:22
מטורפת משיחית. חובה לקיים דמוקרטיה. ואם את רוצה להגשים את מלכות כהנא, קבלי את דין הדמוקטיה, שלא נתנה לחסידיו לעבור את אחוז החסימה.
כתוב תגובה ל- דמוקרטיה צו החיים
דמוקרטיה? דמוחראטה - דוקא מקרה
  איריס כהן   29/07/13 00:28
הרב כהנא - מוכיח את שקר הדמוקרטיה - שיכולה להתקיים באמת רק בתאוריה-ולו לא היית כסיל - היית מעדיף שלא להזכיר זאת !- הרי דוקא סיפור הרב כהנא מראה כיצד שלטון המתפאר בזכותם של כולם לבחור ולהיבחר - כאשר ראה -שהרב הולך ומקבל את תמיכת העם יותר ויותר נקט בשיטת הרמיה ובכדי להלחם באמת - נאלץ לעשות מעשה אנטי דמוקרטי בעליל והוציא את תנועתו של הרב מחוץ לחוק - מחוץ למשחק הדמוקרטי - והכל באמתלא שהדמוקרטיה צריכה לגונן על עצמה - דבר שקרי - כי מי הוא זה שמחליט מה מאיים ומה לא ? הרי לפי שיטת הדמוקרטיה - העם הוא זה שיחליט - אלא שלא העם החליט אלא השלטון הדיקטטורי - שבאחיזת עיניים - החליט מה ראוי ומה לא ! את החכ"ים הערבים שונאי ישראל הנלחמים במדינה - הם לא ראו לנכון להוציא מחוץ לחוק בטוענה ש:- הדמוקרטיה מספיק חזקה ויכולה לסבול זאת - למרות שרוב העם - היו לבטח מעדיפים לראות אותם מועפים -מחוץ לפרלמנט שלו ! ראה גם את הנסיונות להשליט את הדמוקרטיה על מדינות האסלם - וכיצד בניגוד לשאיפות לרפורמות דווקא הכוחות האיסלמיסטים -הם הזוכים לתמיכת רוב העם- כאשר נאמני הדמוקרטיה לא מוכנים לקבל זאת כלל - לסיום - הדמוקרטיה הבל -שלא יכול להתממש באמת !!!
כתוב תגובה ל- איריס כהן
איצי....
  י.ש   29/07/13 22:05
קאקער...
כתוב תגובה ל- י.ש
מי היו אנשי כנסת הגדולה?-סמוך
  פלא יועץ   29/07/13 02:36
להקמת בית המקדש השני עם עליית עזרא ובית דינו הוקם המוסד הזה להנהגתו הרוחנית והמדינית של עם ישראל.בו היו שותפים מאה ועשרים חכמים.והסיבה בגללה נקראו "אנשי הכנסת הגדולה" בשם זה לא היתה בשל מספרם או חכמתם,אלא אומר התלמוד:"אמר ר' יהושע בן לוי:למה נקרא שמן אנשי כנסת הגדולה? על שהחזירו עטרה ליושנה. בא משה ואמר "האל הגדול הגיבור והנורא",בא ירמיהו ואמר נכרים מקרקרין בהיכלו,איה נוראותיו? לא אמר נורא.בא דניאל ואמר: נכרים משתעבדים בבניו,איה גבורותיו? לא אמר גיבור.באו הם ואמרו:אדרבא,זו גבורתו שכובש את יצרו, שנותן ארך אפים לרשעים.ואלו הן נוראותיו-שאלמלא מוראו של הקב"ה היאך אומה אחת יכולה להתקיים בין האומות? עמדו והתקינו כפתיחה לתפילת עמידה שלוש פעמים ביום:כי ה' אלקיכם הוא אלוקי האלקים ואדוני האדונים האל הגדול הגיבור והנורא אשר לא ישא פנים ולא יקח שוחד.-והם אמרו שלושה דברים:"הוו מתונים בדין,ש"מלך במשפט יעמיד ארץ". העמידו תלמידים הרבה -שיש לקרב אף את פושעי ישראל לתורה,ומכיוון שנתקרבו לתורה יצאו מהן חסידים וצדיקים. ועשו סייג לתורה-כדי לשמור על ציווי התורה שלא יכשל בהם אדם מישראל,שכתוב "ושמרתם את משמרתי", שעשיית הסייג באה להרחיק את האדם מגופה של עבירה. -ויבוא לציון גואל ב"ב ויושיענו מן השוטים המתחסדים הקמים עלינו לרעתנו,אמן.
כתוב תגובה ל- פלא יועץ
2
גרוסמן אמר דברים יפים ונכוחים.
  מר קלינסקי הנכבד   28/07/13 09:28
אבל למרבה הצער, גם הוא והמחנה שאליו הוא שייך המשיכו לתמוך במדיניות הדיכוי, שהובילה לבחירת אולמרט לראשות הממשלה. הם גם תמכו בפשע הנורא של עופרת יצוקה ובמדיניות השקרים והספינים של - נתנו להם הכל והם לא רצו שלום, תמכו ותומכים בעוצר על עזה במדיניות העוול והדיכוי בגדה ובכל הדברים היפים והטובים האלה, שהפכו את קינת הסופר השכול למילים ריקות וחלולות.
כתוב תגובה ל- מר קלינסקי הנכבד
3
הנחישות שלך לא שפויה
  פסיכולוג   28/07/13 10:31
כתוב תגובה ל- פסיכולוג
הנחישות של הכותב ראויה להערצה
  לפסיכולוג   28/07/13 11:19
הפסיכולוג , לך בדרך השנאה, ותניח לנו לא להפסיק לפעול להקמת גשרים לחיים ולא תעלות מוות .
כתוב תגובה ל- לפסיכולוג
כיצד אתה מסיק שיש בי שנאה?
  פסכילוג   28/07/13 16:33
ממסקנה זו מוכיחה את דברי
כתוב תגובה ל- פסכילוג
הקובע שהכותב אינו שפוי
  לפסיכולוג   28/07/13 19:02
אדוני הפסיכולוג אל תמכור לנו בגרוש וחצי תיאוריות פסיכולוגיות. הקביעה של הפסיכולוג שהכותב אינו שפוי מונעת משנאה חסרת מעצורים לדעותיו.
במקום להתווכח , הסתפק הפסיכולוג שמדובר בכותב שאינו שפוי.
כתוב תגובה ל- לפסיכולוג
איצי....
  י.ש   29/07/13 22:10
קאקער...
כתוב תגובה ל- י.ש
4
נכון, במקום לבנות את
  ד"ר רון בריימן   28/07/13 11:03
נכון, במקום לבנות את ארץ ישראל אנחנו מתעסקים בבניית מדינה לאויבינו.
כתוב תגובה ל- ד"ר רון בריימן
את ארץ ישראל בונים ולא הורסים
  לד"ר רון בריימן   28/07/13 11:32
אדוני הד"ר את ארץ ישראל בונים כשמפנימים שיש כאן שני עמים. לכל עם יש את מאווים לאומיים, דת ואמונות שכל צד חייב להשכיל לכבד.
כתוב תגובה ל- לד"ר רון בריימן
2 מדינות, 2 עמים, 2 גדות
  ד"ר רון בריימן   28/07/13 12:05
בלי לגרש יהודים או ערבים.
כתוב תגובה ל- ד"ר רון בריימן
בלי לגרש יהודים או ערבים.
  מדינה אחת 2 עמים.   28/07/13 12:58
כל אחד יגור איפה שהוא ירצה.
כתוב תגובה ל- מדינה אחת 2 עמים.
את זה תגיד לאש"פ ולחמאס
  עמוס שנער   28/07/13 14:38
הם לא מכירים בנו והם לא רוצים אותנו. שלחנו יותר מדי יד לשלום וקיבלנו בחזרה סטירה. אי אפשר להכריח אותם להכיר בנו. הגיע הזמן שאת כל הטענות כלפי הימין יפנו לראשות הפלסטינאית.
כתוב תגובה ל- עמוס שנער
הפלסטינים נגד מדינה יהודית,
  לשנער הלא נכבד   28/07/13 14:55
ולא נגד יהודים. זה לא אותו דבר. יש גם יהודים המתנגדים למדינה יהודית. זה כמובן לא סותר שתהייה פה מדינה אחת חופשית ושווה לכולם.
כתוב תגובה ל- לשנער הלא נכבד
תגובה למגיב ששונא אותי
  עמוס שנער   28/07/13 17:17
הערבים, והפלסטינאים בתוכם, גם נגד אירופה לא מוסלמית ובקרוב גם נגד אמריקה לא מוסלמית. אם אתה כזה תרבותי ומתקדם, אז מדוע אתה חושב שלתרבויות אחרות אין זכות להתקיים?
כתוב תגובה ל- עמוס שנער
לעמוס הנ"ל מזרע עמלק
  איריס כהן   28/07/13 17:47
כל הסימנים מתקיימים בו - לפני שני מאמרים הוא טען בעד הדת "הנאצלה" המוסלמית המכבדת דתות אחרות ואפילו את הלא מאמינים לעומת המאמינים היהודים שלדעתו ברברים שאינם מכבדים את הזולת - פשוט להתפוצץ מצחוק - האיש הזה הוא שונא ישראל ומאוהבי ישמעאל מסימני ההיכר של עמלק !! הוא מגיב בלי שם כסיל כופרני שלא שווה שום תגובה רצינית - לתשומת ליבך !!!
כתוב תגובה ל- איריס כהן
הם עולים עם שמות בדויים
  עמוס שנער   28/07/13 19:11
איך את יודעת מה הם כתבו לפני כמה מאמרים, אם הם עולים עם שמות בדויים ולא קבועים? בדקת כתובת IP?
אני לא הייתי ממהר להכריע את שיוכם לעמלק, אך כמה מהם (לא כולם) אינם יודעים לנהל דיון תרבותי ואינם ראויים להיות מתלמידיו של איתן קלינסקי.
כתוב תגובה ל- עמוס שנער
העדת על עצמך שאתה כמו הותיק,
  לשנער התרבותניק   28/07/13 19:22
ככזה, הקשר בינך לבין תרבות מקרי בהחלט. אגב, אתה מזכיר לי את התרבותניקים של הקיבוצים. במסווה של דאגה לתרבות הם דאגו לסלק ולהרחיק מהקיבוץ כל דבר שאפילו מריח כמו תרבות.
כתוב תגובה ל- לשנער התרבותניק
לעמוס - מדובר בנחש בעל כמה
  איריס כהן   29/07/13 00:08
ראשים כלומר כמה - כתובות ולא רק אחת - כנראה שהוא כותב מכמה מכשירים שונים - אני לא כל כך מבינה בזה - בכל אופן מדובר באותו שייעגצ- האיש אכול משנאה לדת ישראל ולעם ישראל - ומגיב רק כדי שדבריך לא יעשו רושם - לעולם הוא לא יגיד משהו רע כנגד האסלם - רק נגד מדינת ישראל או עם ישראל - מה זה עם לא עמלק? - קלינסקי עושה זאת בצורה מתוחכמת ממנו - אך במהות לא שונה ממנו !!!
כתוב תגובה ל- איריס כהן
לעולם לא תדעי מה ומי באמת.
  לרעה הרכלנית   29/07/13 19:02
יש לי תוכנת אנטי וירוס מיוחדת לרכלנים רשעים כמוך, שגורמת להם להזיע מתוך לחץ ולהתרוצץ כאילו הם בכלוב מחושמל. רק דבר אחד אגלה לך. כדי שתזיעי עוד יותר. אני מגיב פה מעט מאד. זה שההודעות שלך ושל שאר חבורת הזבל הימנית (כולל שנער) נראות כל כך עלובות זה לא בזכותי, אלא בגלל שאתם אנשים עלובים.  
כתוב תגובה ל- לרעה הרכלנית
המאמינים היהודים ברברים?
  לאיריס האנטישמית   28/07/13 19:15
חרפה. זו פעם ראשונה שאני רואה באתר הקדוש הזה טענה כזו. לא פלא שהיא נשמעת מאיריס, שהיא סיטרא אחרא וגרועה מהנבלים שבאנטישמים. בושה וכלימה.
כתוב תגובה ל- לאיריס האנטישמית
ממה הסקת ששונאים אותך?
  מר שנער שלום   28/07/13 19:02
ואיפה נכתב שרק לתרבות האיסלאמית יש זכות קיום? תפנה לאמירה כזו ומשם נמשיך.
כתוב תגובה ל- מר שנער שלום
ממה הסקת ששונאים אותך?
  מר שנער שלום   28/07/13 19:02
ואיפה נכתב שרק לתרבות האיסלאמית יש זכות קיום? תפנה לאמירה כזו ומשם נמשיך.
כתוב תגובה ל- מר שנער שלום
תשובה
  עמוס שנער   28/07/13 20:13
אני מסיק בבירור שחלק מהמגיבים לי (לא כולם) שונאים אותי מניבול הפה שבתגובותיהם במאמר זה ובמאמרים קודמים. שמת לב לכותרת של האדם שהגבתי לו קודם לכן? "לשנער הלא נכבד" מה אני צריך להסיק מכאן? שאוהבים אותי? כואב להם לראות שישנו ימני תרבותי, שיודע להשיב להם בהיגיון, כי הם מלמדים את ילדיהם שימניים הם מיפלצות ואני מקלקל להם את כל הבסיס לאמונה שהם מנסים להשריש.
באשר להשתלטות האסלם. זאת עובדה שאירופה הופכת יותר ויותר לאיסלמית בין אם זה נעשה בכוונה ובין אם זה נעשה במקרה.
והאירופאים משקשקים מפחד. איפה זה נכתב? באיסלם מאמינים שמי שאינו מוסלמי הוא כופר ונדמה לי שגם כתוב שאין לו זכות קיום. בכל אופן בפועל האסלם משתלט על כל העולם. גם היהודים הסתובבו בכל העולם, אך שאפו תמיד להתבדל מהגויים, בעוד החילונים ניסו להידמות לגויים כמה שיותר (כך שגם החילונים וגם הדתיים לא השליטו תרבות זרה על אירופה). אילו הפלסטינאים או לפחות ההנהגה שלהם הייתה רוצה לחיות בשלום אמיתי איתנו על פי העיקרון של 2 מדינות ל2 עמים, הייתי תומך בכך לו הם היו מוכיחים שכוונתם לשלום (לא הוכחה של יום יומיים, אלא הוכחה של מעשים למשך זמן ארוך). אך הם לא מפסיקים להצהיר שגם תל אביב, חיפה ובאר שבע שלהם. לכן האופי הישראלי, מערבי בסכנה לו ניתן להם את מה שהם רוצים, והמקום המערבי היחיד שישאר בעתיד יהיה ארה"ב (וגם זה עד להודעה חדשה).
כתוב תגובה ל- עמוס שנער
לא נכבד פרושו שלא מכבדים אותך.
  הבנת הנקרא   28/07/13 21:42
אין לכך שום קשר לשנאה. ואיך אפשר לכבד את מי שמצהיר על עצמו שהוא כמו איריס והותיק, שמלאים ברוע ובשנאה, ורק שפתו ״מכובדת״ יותר? השפה היא רק הקנקן. התוכן של הדברים הוא העיקר. והרי ידוע, שלא מסתכלים בקנקן. באשר לאיסלאם, לו היית לומד הסטוריה היית יודע, שהיחסים בין יהודים למוסלמים היו טובים לאין ערוך מאשר היחסים בין היהודים לנוצרים. אתה אומר שאתה רוצה שלום, אבל בכל הודעותיך אני קורא רק למה לא יהיה שלום, כאשר הנימוק העיקרי הוא שהנהגת הפלסטינים לא מוצאת חן בעיניך. קשה למצוא נימוק מגוחך מזה. רני חושב שלא אטעה אם אומר, שגם אם מנהיגי הפלסטינים היו נבחרים בפריימריס בליכוד, היית מוצא תירוץ מגוחך אחר למה לא להגיע להסדר.  
כתוב תגובה ל- הבנת הנקרא
מעכשיו, רק שרשור תרבותי.
  עמוס שנער   28/07/13 23:26
אתה מנסה לפגוע בי, ולכן אתה שונא אותי גם אם אינך מאחל לי מוות. הדעות שלי מייצגות את דעותיהם של רוב אזרחי ישראל היהודים ולכן אתה שונא את רוב אזרחי עמך, (אם אתה יהודי בכלל - אולי אתה ערבי). מתוך הנחה שאתה שייך לאלו
שגם מרצ והעבודה הם ימין בשבילם, אני מניח שאתה שונא לא רק את רוב עמך, אלא את רוב רובו המוחלט של עמך.
אני מוכן לדיון מכובד, אך כיוון שרבים מתחבאים תחת שמות בדויים ולא קבועים, ורבים מכם לא ראויים לדו שיח ולזמן שלי, אינני מגיב יותר למי שאינני יכול לזהותו ולדעת שהינו ראוי לדיון תרבותי. בדבר אחד אני בטוח, קלינסקי מתבייש בך.
כתוב תגובה ל- עמוס שנער
אתה מתעקש על כך ששונאים אותך.
  לשנער הלא נכבד   29/07/13 09:41
למרות שהסבירו לך שזה לא נכון. הנכון הוא שלא מכבדים אותך כי אתה לא ראוי לכבוד. בהודעה הזו אתה מגדיל לעשות וטוען כלפי מגיב שהוא שונא את רוב עמו, ואולי הוא בכלל ערבי. עוד טיעון שמוכיח מדוע אינך ראוי לכבוד. ההתעקשות שלך כאילו שונאים אותך מביאה אותי למסקנה, שאולי אתה בכלל שונא את עצמך. אתה רוצה דיון תרבותי? בבקשה. מה שצריך להיות תרבותי זה לא הסגנון (הקנקן), אלא התוכן (מה שיש בתוכו). עד כה לא הוכחת שאתה מסוגל לדיון כזה. אולי בעתיד זה ישתנה. בהצלחה. ובחייאת, תעזוב את קלינסקי. שידבר בשם עצמו. אתה פאתטי עם העניין הזה של ״קלינסקי המתבייש״. אם הוא מתבייש, שיכתוב בעצמו.
כתוב תגובה ל- לשנער הלא נכבד
"הסלפיסטים הם חסיד אבן תיימיה,
  פלא יועץ   29/07/13 03:41
אשר לחם נגד הסופיים,וגגד כל השפעה של ה"ישראליאת" בתוך האיסלאםהם גם מביאים מספריהם של אבן חזם וסמואל אלמוגרבי, אשר לחמו בספרם עד חורמה כנגד קבלת עם ישראל,והכל כדי לעקור ולשרש את זכותו של עם ישראללעתיד שניבאו לו הנביאים,וכדי לנשל את זכותם של היהודים על א"י.הם גם אלו שמפרסמים ומפיצים את ה"פרוטוקולים של זקני ציון",חיבור אנטישמי איום וכן את כתבי הצורר הנאצי היטלר,וכמו כן את כתבי קרל מרקס, ודואגים כל העת להפיץ את כתבי "החוקר" הצרפתי האנטישמי גרודי,אשר כופר בכל ההיסטוריה של עם ישראל ומכחיש את רצח מיליוני היהודים בשואה. הסלפיה הינהאחד הגורמים המשפיעים ביותר על אירגון החמאס.והנה לכל המאבק האנטי יהודי ישראלי, מצטרפים גם הערבים החילוניים,העושים יד אחת עם הפונדמנדליסטים.יש לכך שורשים עמטקים.אבן חלדון אמר,כי עם לערבי אין דת,הוא פרא אדם שחוצפתו וגאוותו גורמות לו אך רצון לשלוט ולכבוש.ולכן כל ערבי ,בין אם הוא דתי המאמין שדתו "עליונה" על כל הדתות וזכותו להיות "השוטר" של בורא עולם, ובין אם הוא חילוני,-כולם מהווים סכנה גדולה לקיום ישראל והעולם כולו." [ז'ילברט דולו-הבעיה האיסלמית]- מאז ימי מוחמד עת הושמדו כל יהודי חיג'אז וחצי האי ערב,אין יהודים רשאים להיכנס,להתגורר ולקיים את דתם בערב הסעודית. בשאר ארצות האיסלאם הם עברו תלאות איומות,כמו הג'נוסייד שעשה הסולטן בתימן ביהודים בו מתו מעל למיליון יהודים במאה ה-18. ואין לנו על מי להישען אלא על אבינו שבשמים שיושיענו מן הזדים הישמעאלים ב"ב,מעוזריהם הצבועים מבני אדום,ומן ה"מוסרים" משתפי הפעולה עימם מהערב רב.אמן.
כתוב תגובה ל- פלא יועץ
5
המאווים הלאומיים של הפלשתינאים
  מגיב ותיק   28/07/13 11:15
אלה הם, ואל תוליך שולל את העם :

שיר ברדיו הרשות הפלשתינאית המאדיר את פעולות הטרור :

youtube.com

שיר ברדיו הרש"פ להשמדת מדינת ישראל :

youtube.com

שיר שמעודד ילדים לאלימות ולשהדה בטלוויזיית הרש"פ

youtube.com

שיר ברדיו הרש"פ הקורא לגיהאד :

youtube.com

דקלום ילדות ברדיו הרש"פ : הציונים הם שטן בעל זנב :

youtube.com

שיר ברדיו הרש"פ המאדיר את המחבלת מוגרבי :

youtube.com

טלוויזיית הרש"פ משדרת שוב שיר: "יפו, עכו, חיפה...שלנו"

youtube.com

הרש"פ: היהודים אויבי אללה והאנושות- הירגו בהם

youtube.com

רגוב בטלביזיה הפלשתינאית :היהודים שטנים, הציונים כלבים

youtube.com

תוכנית ילדים'פלסטינית':נוצרים והיהודים:הם נחותים וקטנים יותר,פחדנים ובזויים יותר

youtube.com

בוגרי תיכון בטקס רשמי של פת''ח: חיפה ויפו הם פלסטין

youtube.com

איתן, תפסיק לכזב.
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
למגיב הותיק
  איצי   28/07/13 18:39
טוב שיש אדם בשם בנימין נתניהו, שהחליט בניגוד למה שכתב בספרו, שיש עם פלשתינאי וצריך לעשות ויתורים כואבים כדי שיהיו כאן שתי מדינות.
אנשים כמוך ורבים כמוך באיסלם ובפתח עלולים להצליח במשימה להכשיל את השיחות.
אתם תפרסמו שאין עם פלשתינאי.
הם יפרסמו שאין עם יהודי.
הם ישירו שירי תועבה נגד יהודים
אתה והפמיליה תשירו "מוחמד בן זונה" ו"ערבי טוב ערבי בקבר"

אני מאחל לבנימין נתניהו שיצליח , למרות שזה מסע נגד כל הסיכויים. ובזאת תהיה גדולתו ורישומו בהיסטוריה.
כתוב תגובה ל- איצי
לאיצי
  עמוס שנער   28/07/13 20:48
איצי היקר. כל מה שהצהיר ועשה נתניהו, היה מתוך לחץ אמריקאי ולא מתוך אמונה אמיתית. גם כל מה שעושה אבו מאזן הינו מתוך לחץ אמריקאי. אבו מאזן בכלל לא מעוניין בשיחות, אבל בגלל שהבטיחו לו שחרור מחבלים אז הוא הסכים.
אי אפשר לכפות על אנשים לעשות שלום ולכן זה לא יצליח.
כתוב תגובה ל- עמוס שנער
איצי, אין חדש אצלך
  מגיב ותיק   28/07/13 22:55
תמיד אותה תת רמה של תגובות.
האם אתה יכול להתייחס לקישורים שהבאתי מהטלויזיה הרשמית של הרשות הפלשתינאית ?
האם אתה מסוגל להתייחס למסרים שלהם לעמם ?
איפה, אין מצב.
תת רמה היית ותת רמה תישאר.
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
למגיב הותיק
  איצי   29/07/13 10:51
בדיוק כמו המובאות שלך של שנאה ליהודים, יש אצלך שנאה לערבים. שנאה מלבה שנאה. ואת מטורפי השנאה משני הצדדים צריך להביס, ומה שיותר מהר למען שני העמים.
כתוב תגובה ל- איצי
6
השיירה ממשיכה והם מיללים
  באום   28/07/13 13:03
איך איתן יודע שבזבזנו זמן? אולי הרווחנו זמן? אולי אם היינו שומעים לאיתן וחבריו כבר לפני הרבה שנים,מצבנו היום היה יותר גרוע? הרי שיטתו של איתן נוסתה עם פרוץ תהליך אוסלו וזה לא עבד,אז איך איתן קובע שבזבזנו זמן? מה,יש לא את היכולת לנוע בזמן אחורה וקדימה ולבדוק מה יהיה ומה היה יכול להיות? איתן עדיין לא התרומם ממקום מושבו ליד הבאר,לשם יורדות הרועות בלילות הקיץ כשהרוח הקלילה נושבת בין שיחי הצבר.כמו שזהבה גלאון עוד לא התרוממה מהמדשאות של גבעת חביבה ואיתן הבר לא התרומם ממדשאות הבית הלבן ושמעון פרס עוד לא התרומם מהכסא המדושן בג'נבה כשכוסית קוניאק בידו. יש אנשים שקשה להם להתרומם,והשיירה ממשיכה והם מיללים.
כתוב תגובה ל- באום
7
אסטרונאוט. הם אינם מעונינים
  קלאודיה קול   28/07/13 16:22
בשלום אלא בהחרבת מדינת ישראל והקמת מדינה ערבית במקומה. הם אומרים לך את זה בכל הזדמנות אבל אתה מבזבז את ההזדמנות להבין איפה אתה חי ועם מי יש לך עסק.
כתוב תגובה ל- קלאודיה קול
8
ההנהגה החלולה - זקוקה למנהיג
  איריס כהן   28/07/13 17:55
גרוסמן הוא זה שראה איזו הנהגה חלולה ללא עמוד שדרה יש כאן - ההנהגה של הלא עם הפלשתינאי - עושה צחוק מהחלולים - הם יקבלו את המחבלים עם דם על היידיים ולא יתנו בתמורה כלום - האמת שאין להם מה לתת - יש להם תפקיד - לעשות צרות לישות החלולה והם עושים - וצוחקים - וכל העולם השונא ישראלהבעדם - והכל היה אמור להיות הפוך - רק לו היה כאן שלטון ישראל האמיתי!
כתוב תגובה ל- איריס כהן
9
"ובהגרי מפולין ורוסיא ישנם סופ
  קורןנאוה טבריה   28/07/13 18:18
סופרים צדיקים-שאננים בעמם.לא אחטא בשפתי אם אכתוב בשירו:השטן בעצמו השתין בדמם"(אצ"ג)!!!!!!!!!!
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
10
הערבים כוח כובש במזרח התיכון
  אלון פלג   28/07/13 23:03
ליהודים למרות היותם עם ילידי בארץ ישראל ובמזרח התיכון היו נכונים לפשרה ולחיי שלום בארץ. הערבים לא קיבלו, לא מקבלים ולא יקבלו לעולם ריבונות יהודית על שום חלק מארץ ישראל. היהודים חיו בצפון אפריקה, עיראק, סוריה אלפי שנים עוד לפני שהגיעו לשם הערבים. כך גם בארץ ישראל. לפני שלוש מאות שנים כול יושבי הארץ לא מנו יותר ממאה אלף איש שחלקם היו נוצרים ויהודים. אי הכרה של היהודים בזכותם ההיסטורית על ארצם היא זאת שתביא עלינו שפיכות דמים.
כתוב תגובה ל- אלון פלג
ההכרזה של הליגה הערבית
  לאלון פלג   29/07/13 04:01
ההכרזה של על מדינות הליגה הערבית , שהן מכיריות בקיומה של ישראל בגבולות של טרם המלחמה שפרצה ב-5 ביוני 1967.
כתוב תגובה ל- לאלון פלג
כמו הסכם חודייבה
  אלון פלג   29/07/13 21:10
הערבים ימציאו כול פטנט ע"מ להשמיד את המדינה היהודית. חצי האי ערב הוא המקום היחידי בעולם בו הצליחו להשמיד את כול היהודים ולמחות נוכחות יהודית קדומה. אין לזלזל בערבים ובכישרונות שלהם. הם כבשו חצי עולם והם לא יקבלו את הנוכחות שלנו היהודים בשום מקום, בטח לא ריבונות יהודית. העם היהודי היה סבלני ולמוד סבל. חייבים להיאחז בארץ ישראל ולא לחלום חלומות שוא, אם שלום אז שלום בין יהודים.
כתוב תגובה ל- אלון פלג
11
עם בנט נבזבז הרבה זמן
  אדם. אדם   29/07/13 09:14
עם בנט המתפאר שיש לו דם על הידיים. עם קנאי במסגד מוסלמי שמטיף לשפוך דם יהודי. עם רמטכ"ל לשעבר שאומר , שהוא רק מרגיש רעד קל בכנף המטוס כשהוא מטריד פצצה של טון על עזה, על אוכלוסייה אזרחית. עם קנאי דת חשוכים איסלמים ויהודים עוד נבזבז הרבה זמן.
כתוב תגובה ל- אדם. אדם
12
השמאל הקיצוני לא ינוח עד שנחרב
  צבועים נמאסתם   29/07/13 16:24
לצערנו העולם אוהב יהודים רק כשהם מתפוצצים באוטובוסים וממשלת הדחלילים של נותניהו הגיעה לאותה מסקנה. מקריבים את בטחון ישראל בשביל למצוא חן בעיני השוחרים להשמידה. השמאל הקיצוני חוגג עוד החלשה ועוד התשה ועוד פירוק של עמידה על מינימום עקרונות (אגב, תוך פגיעה בבתי המשפט ופסקי דין שלפתע לא אכפת לו ממעמדו..)
כתוב תגובה ל- צבועים נמאסתם
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il