|   15:07:40
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
בצלאל סמוטריץ'
בצלאל סמוטריץ'
הסכמה לעסקה המצרית היא כניעה משפילה, והיא הענקת ניצחון לנאצים על גבם של מאות לוחמי צה"ל הגיבורים שנפלו בקרב, היא גוזרת גזר דין מוות על החטופים שלא נכללים בעסקה, ומעל לכל - מהווה סכ...
איתמר לוין
איתמר לוין
שופט המעצרים בנימין הירשל-דורון מפגין בקיאות רבה - לעיתים יותר מנציגי המשטרה - ושם לב לכל מילה הנאמרת באולמו    אירוע חריג ופסול מתרחש באולם בכיכובה של נציגת השב"ס
רון בריימן
רון בריימן
התקשורת הישראלית, ואפילו זו הרואה את עצמה כ"ממלכתית", חוטאת ב"עכשיוויזם" מסוכן ובעידוד הפיכת עסקת החטופים לכניעה ללא תנאי
יוסי אחימאיר
יוסי אחימאיר
ביידן מחצין אינטליגנציה רגשית גדולה (אביגיל..), אך בגלל מחדלו גואה במשמרתו האנטישמיות בקמפוסים    כשיחזרו חטופים, נראה אנשים שבורים גופנית ונפשית; סינוואר ימשיך להחזיק חלק מהחטופים ...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
לוסי אהריש [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]
מגישה, עיתונאית ושחקנית
לוסי אהריש (נולדה: 18 בספטמבר 1981), מגישה, עיתונאית ושחקנית
רביב ברוקמאייר [צילום: יח"צ]
מנכ"ל קבוצת ויסוצקי
רביר ברוקמאייר (נולד: 1957), מנהל.
דני אבדיה [צילום: חוליו קורטז/AP]
גדורסלן
דני אבדיה (נולד: 3 בינואר 2001), כדורסלן. בשלהי 2020 הצטרף לקבוצת וושינגטון ויזארדס בליגת ה-NBA.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
אתגר לתקשורת ה"חוקרת"
מאת: ד"ר רון בריימן  |  07/08/2013
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
הכל כבר התפרסם באינטרנט. צריך
  רק להקליד - ולקבל   7/08/13 17:43

היום בעידן האינטרנט והתקשורת הפתוחה - כבר אין סודות והכל גלוי.
כל כך פשוט לברר: להקליד בגוגל - וכל הסיפור נפרש לעיני הקורא.

לצורך זה לא דרוש שום עתונאי אמיץ. החוקרים האמיצים באמת כבר עשו את כל עבודת המחקר וכמה מהם שילמו מחיר אישי.

לקרוא את התחקירים ולבכות: איך הידרדרה מדינת ישראל למסכת נוראה כזאת של שקרים והטעיות ?!
כתוב תגובה ל- רק להקליד - ולקבל
השאלה היא: מיהו החוקר?
  מזכיר_המדינה   7/08/13 22:29
התפרסם באמת הרבה חומר בנושא, אך הכל מחוץ למיין סטרים. אין אף עיתונאי חוקר מהתקשורת הלגיטימית שהעז לגעת בקן הצרעות הזה. לגבי פרופ' היס, נראה לי שמישהו צריך לחטוף אותו ולהוציא ממנו את כל סודותיו לפני שהוא יעבור לעולם שכולו פתולוגיה.
כתוב תגובה ל- מזכיר_המדינה
2
לאחר שלא הצליח ככימאי והפך
  הרשקוביץ   7/08/13 22:16
פובליציסט, נראה שבריימן המשועמם חייב לפרסם כל שבוע 3 כתבות כדי לבוא על סיפוקו. הפעם אחרי שכבר מיצה את כל התחמושת הימנית ההזוייה שלו, הוא חוזר לתיאוריית הקונספירציה בדבר רצח רבין. לפי הכימאי הדגול, שלושת הכדורים שירה יגאל עמיר מטווח של 2 מטרים, ואשר הוכח מעל לכל ספק שכדורים אלה אכן פגעו ברבין, לא בהכרח אלה שהרגו אותו. יש בכלל שמועה שרבין התאבד...והבריימן היה קונה אותה בשתי ידיים.
כתוב תגובה ל- הרשקוביץ
ובזכות אנשים כמוך אפשר למכור
  מיכאל ב   7/08/13 23:35
לציבור כל שקר. אגב ממה בדיוק נפצע המאבטח בידו? אם עמיר ירה 3 כדורים ושלושתם פגעו ברבין?
כתוב תגובה ל- מיכאל ב
הרשקו הטיפש הפך אידיוט
  אהרון מ. רול   8/08/13 00:54
הרשקו מתוקתי, "הוכח למעלה מכל ספק כי שלשה כדוריםן נורו והם כולם באו מאקדחו של יגאל עמיר"....כך אתה טוען, על סמך מה אוויל. אלא שלא הוכח כי שלשה כדורים חיים נורו עעל ידי יגאל עמיר אלא שעמיר ירה כדורי סרק בהתאם לתרגיל ההבטחה לראש הממשלה שהנועד לאותו לילה. ובכל מקרה, כבר קיימות הוכחות בדוקות לסצנריו שונה.... שני כדורים נורו על ידי המאבטח שישב בקידמת המכונית שהסיעה/היבריחה את רבין בריא ושלם ממקום העצרת וניכנסו מחזיתו של רבין וכדור שלישי נורה מאוחר יותר (בדרך או בבית החולים) לגבו של רבין. כפי שאמרתי הרשקו מותק, טיפש כבר לא תהיה, הפכת אידיוט
כתוב תגובה ל- אהרון מ. רול
אהרון רול מערוץ 7 עם פה מלוכלך
  קריחל'   8/08/13 19:04
כתוב תגובה ל- קריחל'
מענה לאדון הרשקוביץ
  שולם   8/08/13 01:00
אינני יודע אם אתה נמנה על חוג שומרי הסוד בנושא רצח יצחק רבין. אבל גם אם אינך שם אתה מגן על מי הוגה הרצח הזה שתוכנן על ידו, ואין סיכוי שהנושא הזה יעלה לדיון כל עוד האיש הבכיר ביותר במדינה עדיין חי. ואי לכך אני ממליץ לך לגלוש בגוגל בהקלדה מי רצח את רבין, שם תמצא כל כך הרבה חומר שמובטח שיותר לא תאמין שיגאל עמיר הוא הרוצח.
כתוב תגובה ל- שולם
המלעיז על אחרים מעיד בעיקר על
  עצמו ועל חולשותיו   8/08/13 10:48
כתוב תגובה ל- עצמו ועל חולשותיו
3
אין חופש ביטוי בעיתונות
  יואל קורנבלום   8/08/13 03:02
אני בהחלט מסכים עם רון בריימן שיש הרבה לחקור ובעצם נראה בהחלט שרבין נרצח לא על ידי יגאל עמיר. חופש הביטוי מעולם לא היה מובנה במערכת הזאת לכן קשה לבוא בטענות על חוסר מחקרים ממשיים אצל העיתונאים. ברור הוא שכולם עובדים למען הפרסומות כי זה מכניס כספים הרבה יותר מאשר סתם קניית עיתון. לכן מפרסמים כל מיני אגדות שונות ומשונות כדי למשוך קוראים. לדעתי אגודת העיתונאים צריכה להיות אגף לספרות בזמן אמיתי באגודת הסופרים. בנוסף העורך מחליט מה יפורסם ולכן העורך יכול לבטל מחקר שלם. בל נשכח שהעיתונאות זה גם מקצוע הדרוש למטרות מחייה ולכן עיתונאים לא יסכנו את מקור מחייתם.
כתוב תגובה ל- יואל קורנבלום
4
מר בריימן,תשקורת או0לו יודעת ה
  קורןנאוה טבריה   8/08/13 06:44
היטב שחקירה מחודשת בפרשת רצח רבין תוביל לחשיפת האמת ועם ישראל סוף סוף ילמד שלא מכדורי ה0רק 0רק של יגאל עמיר=נרצח רבין!...גם העולם ידע שהמניע לרצח הוא:החלטתו של רבין לבטל את תרמית הסככמי או0לו=מה שהיה מוביל לקריסת ה0מול בישראל- לכן עסקני "הכיבוש",0ר0ורי "השלום" ופושעי או0לו לא הרשו זאת לעצמם ולמכון פרס לשלום 0רק 0רק...עובדה שהרצח היה ונותר בעוכריו של 'הימין' שעל אפו וחמתו ההסכם לא בוטל ועד היום משרת פוליטית רק את ה0מול ומשמש להם נשק שטני נגד 'הימין הרוצח' תוך ריקוד מושחת על הדם והשתקת 'הרוצחים'... אילו זכה רבין לבטל את תרמית או0לו הוא היה זוכה לאהדת 'הימין' שהיה תומך בו כי זו היתה מטרתו ובגינה יצא בזעקה מרה לרחובות ישראל ודרש:לבטל לאלתר את פשע או0לו שתבע קורבנות 'שלום' לריק...כזכור באותם ימים הוביל ביבי על פני רבין בכל ה0קרים בהפרש של 30%,כתוצאה מאסונות או0לו,וזה מה שהוביל להחלטתו של רבין לבטל את ההסכמים...לרוע מזלו של ה0מול,חרף ההסתה והמשטמה האופיינית שלו נגד'הימין'ולמרות הרצח גבר ביבי על פרס בבחירות 96-אך לבושתו נכנע בקלות לפושעי או0לו בטיעון הממאיר כי:"הסכמים יש לכבד"? גם אם הם רוצחים אותנו...ומימש אותם בשלבים,יעני 'בדרך אחרת' אליבא ד'ליכוד בלוף...מסתבר שרק לרבין היה הלגיטימיות לבטל את פשע או0לו=לכן נרצח!!!......זכור לי באותם ימי משטמה את איומו של הבולשביק מיכה חריש מ'העבודה' בעיניים נגד ביבי ו'הימין':"אם הליכוד ירים ראש נאשים את נתניהו (ברצח)נפנה אצבע מאשימה,אצבע אשר לא תוזז ולא תוסר אל הימין כולו... המעטים שישארו מול האצבע ילכו לבית הסוהר,השאר ילכו בדרך השלום"..(מעריב,10/11/98)
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
זה מזכיר לי את שמעון פרס שאמר
  בטלויזיה כך:   8/08/13 11:06

כשהוא יושב ומאחוריו דגל ישראל, אמר שמעון פרס בראיון טלויזיה לפני כמה שנים (אחרי רצח רבין):

"אמרתי ליצחק, שאם ילך בדרך השלום אתמוך בו. ולא - אלחם בו עד חורמה" !
ציטוט מדוייק כי נחרת בזכרוני עד לאימה.

מישהו עדיין מתפלא איך שמעון פרס ממשיך ומנהל את מדיניותו הפרטית (שלום אוסלו) בעולם כאילו נמשח בשמן למלוכה והכתר לראשו. מן הסתם נתיניממלכתו
"האידיוטים המשומשים" מהתשקורת מתחככים בו ומתרפסים בפניו. מעניין למה...

ואגב, הרופא הפרטי שלו הוא פרופ' רפי ולדן,במקרה(...)
חתנו, בעלה של ציקי ולדן בתו של פרס. מישהו ניסה לברר
איך קיבל פרופ' ולדן את המישרה ללא כל מיכרז? ומדוע פרופ' ולדן תקף באופן תמוה (בטלויזיה אצל דן מרגלית)את דר' דוד יהודה שזכה בצרפת במשפט מוחמד א-דורא, וניסה באופן מוזר וחסר הגיון לשלול את אמינותו של דר' דוד למרות הדוקומנטים שדיברו בעד עצמם.
חיטוט הגיוני למעמדו של ולדן מעלה את התשובה ההגיונית והיחידה.
כתוב תגובה ל- בטלויזיה כך:
5
"האידיוטים" ממשיכים בטימטום
  שלמה המגיב   8/08/13 07:41
"..הצטברו ממצאים חדשים..חשדות שהיו כדורים נוספים שגם יגאל עמיר לא יודע עליהם..". נו , בריימן שאין לו מושג בראיות משפטיות ובחקירות פליליות , מבין מה זה "מימצאים חדשים" וגם כאשר לא נכח בכלל במשפט הפלילי , הוא יודע מה הראיות שנבחנו אז ומה "חדש" , שראוי להיבחן ! , ועל ידי מי ראוי להיבחן ? לא על ידי משפט חוזר ( עפ"י החוק), אלא ע"י ועדת חקירה ! , אתם הבנתם ? , ועדת חקירה היא מעל בית המשפט העליון ובית המשפט המחוזי שהרשיעו את יגאל עמיר ! ואיך מסביר בריימן את העובדה שגם יגאל עמיר מודה עד היום שביצע את הרצח לאחר שנתפס בעת הירי לעיני עשרות שוטרים ? , - עמיר לא ידע בכלל על "הקנוניה" לרצוח את רבין ע"י השב"כ בעצמו !!, כלומר מי שרצח באמת את רבין , ידע מראש (!) שעמיר מתכנן לרצוח את רבין באותו מקום ובאותה עת ,ותיזמן את הרצח "האמיתי" במקביל ליריות של עמיר !!. נו , אתם הבנתם איך לאדם שנושא בתואר "דוקטור " , יש יכולת אנליטית ופנטזיות , של ילד בגן ילדים ? איך מטומטם כזה , הגיע באקדמיה לתואר "דוקטור" ? אלוהים ישמור !.
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
והפחדנים מצאת האמת ממשיכים לה
  קורןנאוה טבריה   8/08/13 08:41
להכפיש ולהתכחש=לא לזמן רב!
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
איך נותנים פתחון פה לנאוה קורן
  מחלקת חקירות   9/08/13 07:13
מי שהורשעה בדין ועולה לשידור אצל נתן זהבי עם פה מלא סחי ורפש.
כתוב תגובה ל- מחלקת חקירות
התיקשורת תחקור את בימ"ש ?
  שלמה המגיב   8/08/13 09:57
בעיון נוסף בתובנות של בריימן במאמר ,הוברר לי שבריימן דורש שהתיקשורת (!) , ולא ועדת חקירה , היא שתחקור את החלטת בית המשפט !. אתם הבנתם את הדרישה "ההגיונית" של הדוקטור המומחה לחוק ומשפט ? התיקשורת (!) , כן , זו שנותנת כאן במה למטומטמים , רדודים ופופליסטים , כמו בריימן , היא זו שתבחן שוב את הראיות במשפטו של יגאל עמיר , והיא שתחליט אם בית המשפט צדק או טעה בהחלטתו ! ועכשיו אל תאמרו לי שדוקטור בריימן לא "ירד מהפסים" . דרך אגב , אדון בריימן היה מועמד בעבר לכנסת ישראל ! , אתם מדמיינים לכם את הליצן הזה נואם בכנסת ומציג שם את התובנות שלו ? וואלה , תתארו לכם מה היו עושות ממנו תוכניות הסטאנד אפ של הסאטירה בטלויזיה ! הוא היה הופך לבידור של המדינה והטלויזיה היתה עולה משמעותית ברייטינג שלה.
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
התגובה על שלך אבל לא אליך,כי
  רותי א.   8/08/13 20:54
לך אין תקנה. מימצא חדש הוא למשל המאבטח שי גלזר שלפני כשנתיים הפציע משום מקום והעיד כמה קשה היה להרים עם המאבטח רובין את רבין למכונית, בעוד המאבטח ה"פצוע" רובין העיד לפני ועדת שמגר, וכך גם סיכמה הוועדה בדו"ח- "זינקנו" - אני ורבין- למכונית. הוא גם התפלא איך אדם בגילו, יכול לזנק ככה (ועדת שמגר). יש מספיק מסמכים "ישנים" המוכיחים מעבר לכל ספק שלא עמיר רצח. יתר על כן, צפיה בסרט ה"רצח"(בכיבוי הההסבר האידיוטי של יעקב אילון)יוכיח שאין שם לא יגאל עמיר ולא שום איש בכלל.
כתוב תגובה ל- רותי א.
נו , רותי !
  שלמה המגיב   8/08/13 22:59
אכן לי "אין תקנה" ,אבל אם אכן "יש מספיק מיסמכים ישנים המוכיחים מעבר לכל ספק (!! סימני הקריאה הם שלי , רותי ,) שלא עמיר רצח..", אזי , מדוע לא מבקש ( אפילו דורש !) עמיר או סניגורו או בני משפחתו , משפט חוזר עפ"י החוק ועל בסיס "המיסמכים המוכיחים מעבר לכל ספק" שהוא חף מפשע ? האם יגאל עמיר נראה לך איזה פרייר , שיתנדב לשבת במאסר עולם , כאשר "יש מספיק מסמכים " המוכיחים את חפותו "מעבר לכל ספק" ? הרי כדי לעשות "קנוניה מתוחכמת ודמיונית " כפי שאתם מייחסים למישהו (מי בדיוק ?) אחר שרצח את רבין , צריכים להיות מעורבים עשרות אנשים מגופים שונים , שוטרי סיור , חוקרים , חוקרים בכירים , קציני חקירות , מפקדי משטרה , אנשי שבכ בכירים , מאבטחים של חוליית ראש הממשלה , פרקליטים , אנשי זיהוי , פתאלוגים של אבו כביר , שופטים , ומי לא ? , נו, האם זה תרחיש הגיוני לרצוח ראש ממשלה ולהדביק את הרצח למישהו אחר ( יגאל עמיר) חף מפשע , מבלי "שהתרמית והקנוניה" ייחשפו ? מה קורה לכם ( תומכי הקונספירציה) ? האם כולכם ירדתם מהפסים ?
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
יגאל עמיר, האיש שהביא את
  בתיה   9/08/13 19:19
יגאל עמיר, האיש שהביא את שמעון פרס ללשכת ראש הממשלה.
כתוב תגובה ל- בתיה
שאלותיך חסרות משמעות,לאור
  רותי א.   10/08/13 12:51
העובדות. עמיר הורשע על סמך הודאתו ועל סמך מה שנקרא בעגה המשפטית "דבר מה נוסף" שהכרחי להרשעה. לא מספיקה הודאה. הדבר מה נוסף על פי התובעת פנינה גיא הוא הסרט והשיחזור. השיחזור הוא כמו הודאה, כך שאינו דבר מה נוסף. תשאל איך השופטים קיבלו את זה? שאלה טובה. בסרט (עוד "דבר מה נוסף")לא רואים אפילו דמות. אילו היו רואים, גם אז לא רואים שום יגאל עמיר. אה, הוא אישר שזה הוא? עוד "דבר מה נוסף"... שלחתי אותך לצפות בסרט כסרט אילם. אילו צפית, לא היית שואל שאלות שאין להן כל חשיבות, בוודאי לא משפטית.לא היית שואל גם אילו היית מנסה לענות על הסתירה עליה כתבתי:רבין היה כבד להרמת שני בריוני השב"כ או "זינקנו" הוא ומאבטחו רובין.ההסברים יניחו את דעתם של מי שקוראים כאן, גם אם לא את שלך.
כתוב תגובה ל- רותי א.
שלמה, אתה מה זה יורד ברמה.
  אהוד פרלסמן   11/08/13 00:00
פעם היית בחור עדין ומתוחכם, ועכשיו הפכת לסתם מגיב ברמה נמוכה המדביק כינויי גנאי לבעלי דעה אחרת. ממש חבל. אם אתה רוצה לקרא מאמר שכתבתי בנושא, ושאינו מעלה שום תאורית קונספירציה אבל מצביע על שאלה ללא מענה, לחץ על המילה הבאה: כאן .
כתוב תגובה ל- אהוד פרלסמן
6
לאמת תכונה "משונה":במוקדם או
  במאוחר: היא תתגלה   8/08/13 11:14
כתוב תגובה ל- במאוחר: היא תתגלה
כי אמת מארץ תצמח וצדק משמיים נ
  קורןנאוה טבריה   8/08/13 15:14
נשקף!!!!
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
7
השופט חיים כהן:"לנו למערכת המש
  קורןנאוה טבריה   9/08/13 05:53
המשפט יש אות קין על המצח"!!!
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il