|   15:07:40
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
אורי מילשטיין
אורי מילשטיין
ההחלטה לתקוף את צרפת; קרב קאנאי של חניבעל כמודל; הגנרל הנאצי-יהודי פון מנשטיין-לוינסקי; היטלר כאסטרטג מעולה; מקריות ומזל שהולידו את אחד המבצעים הצבאיים המוצלחים ביותר בהיסטוריה; הס...
נכס של החברה בדרזדן [צילום: ארגו פרופרטיז]
תומר קורנפלד
ארגו פועלת בתחום הנדל"ן למגורים לגרמניה וכבר רכשה כ-4,000 יחידות דיור במודל ייחודי והרבה פוטנציאל השבחה    ארגו נסחרת כיום לפי שווי של כ-1.3 מיליארד שקל - מעט מתחת להון העצמי החשבונ...
דן מרגלית
דן מרגלית
ברמה המעשית לשנים הקרובות יכלה ישראל להגיע ליעדה האסטרטגי גם במהלך המלחמה הרעה הזאת אילו הסכים ביבי להעביר את השליטה ברצועת עזה למנהלה פלשתינית הכוללת גם את הרשות הפלשתינית
חיים רמון
חיים רמון
נאום שנשא הרמטכ"ל לשעבר אביב כוכבי בכנס בארה"ב כולל בדיות ומעשיות    כוכבי הוא אחד הבכירים שהפיץ שחמאס מורתע - "חמאס לא מגיב לתקיפות שלנו ואפילו לא שוקל להגיב"    בתקופת כהונתו של נפ...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
לוסי אהריש [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]
מגישה, עיתונאית ושחקנית
לוסי אהריש (נולדה: 18 בספטמבר 1981), מגישה, עיתונאית ושחקנית
רביב ברוקמאייר [צילום: יח"צ]
מנכ"ל קבוצת ויסוצקי
רביב ברוקמאייר (נולד: 1957), מנהל.
דני אבדיה [צילום: חוליו קורטז/AP]
כדורסלן
דני אבדיה (נולד: 3 בינואר 2001), כדורסלן. בשלהי 2020 הצטרף לקבוצת וושינגטון ויזארדס בליגת ה-NBA.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
"גם לישראל יש זכויות"
מאת: דרור אידר  |  09/08/2013
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
תגובה
  צנחן   9/08/13 12:32
זה איש הראוי להיות נשיא מדינת היהודים.
כתוב תגובה ל- צנחן
הוא מליץ יושר לגזענות ואפרטהיד
  יש בזה משהו   9/08/13 12:55
אפילו יותר טוב מפרס. אם אתה לא יודע את העובדות (ורוב האנשים לא יודעים), אין לך בעיה להאמין לו שהכל בסדר.
כתוב תגובה ל- יש בזה משהו
תגובה
  צנחן   9/08/13 17:23
אדרבא....בוא ספר לנו מהם העובדות שברשותך ונחשוב שוב.
כתוב תגובה ל- צנחן
קח לדוגמא את טיעון האפרטהייד.
  המגיב ההוא צודק   10/08/13 13:50
קוטלר עושה את עצמו כאילו הוא לא מבין, שהטענה בדבר אפרטהייד נוגעת לא למשטר בתוך הקו הירוק (שגם הוא נגוע בגזענות קשה- ע״ע גפסו), אלא למשטר אותו מנהלת ישראל ביהודה ושומרון. שני סוגים של תושבים, כאשר לפלסטינים אין כמעט זכויות, שליטה מלאה בכל תחומי החיים של הפלסטינים, מערכות משפט שונות, הפרדה ברוב הכבישים, מחסומים והגבלות, גם בין יישובים פלסטינים ואפילו בתוך היישובים, מערכת חוקים שונה ועוד ועוד, במשך עשרות שנים. וזה עוד לא כולל את הפרקטיקה הנפרדת בה מתייחסים לאזרחים ישראלים שחיים שם מול התושבים הפלסטינים. איך בדיוק מכנה את זה קוטלר אם לא אפרטהייד?
כתוב תגובה ל- המגיב ההוא צודק
קשקושי אפרטהייד
  בוקיסריקי   12/08/13 08:01
לפי טענתך, ישראל מפלה על רקע גזעי ערבים שחיים מעבר לקו הירוק בלבד. אתה קורא לפעמים את מה שאתה כותב לפני שאתה משלח את זה לחלל החיצון? ישראל כבשה שטח ולא סיפחה אותו. המשמעות היא שתושבי השטח האלה הם תושבים כבושים ולכן לא מגיעה להם אזרחות. אין פה שום אפרטהייד. בשביל מה להשתמש במילה לא נכונה? רוצה דרמות? לך לתאטרון. זה כמובן לא הופך לסביר את העובדה שעם כבוש חי כבר כמעט 50 שנה ללא זכויות בכלל. זה גם לא הופך לאינטיליגנטי את העובדה שהשקעה של מאות מיליארדי דולרים וחצי מליון אנשים בשטחים מפקירה את הנגב והגליל. גם העובדה שלמדינה שלנו אין גבולות מוגדרים ומוסכמים אינה שיא החכמה. כל זה מביא אותנו להזיות ימין קיצוניות שהשטחים שווים את סיפוח מליוני הפלסטינים שבהם. המדינה הדו לאומית לצערי נמצאת מעבר לסיבוב.
כתוב תגובה ל- בוקיסריקי
אני חולק עליך בעניין אחד.
  בוקיסריקי נכבד   12/08/13 10:23
אתה כותב: "ישראל כבשה שטח ולא סיפחה אותו. המשמעות היא שתושבי השטח האלה הם תושבים כבושים ולכן לא מגיעה להם אזרחות"

לדעת אנשי הימין הלאומני (להבדיל מהימין המכונה: שמאל ציוני), השטח לא היה שייך לפלסטינים, אלא הוא חלק מארץ ישראל של היהודים, ולכן לא מדובר ב"כיבוש" (ראה השאלה של אידר בסוף הראיון, שלא נענתה). לעניין זה הם גם נסמכים על חוו"ד השופט בדימוס אדמונד לוי, שקובע קביעה דומה.

כשלעצמי, כאיש שמאל (אמיתי), אני מוכן לזרום עם הימין הלאומני בעניין הזה. אם זה לא כיבוש, אלא חלק מישראל, אזי, מאחר ולא ניתן לקיים דמוקרטיה שבה לקבוצות שונות מערכות שונות של חוקים וזכויות, יש לתת לכל מי שגר בין הים לירדן (או יש לו זכות לגור שם- ע"ע הפליטים שגורשו משם) אזרחות שווה.
כתוב תגובה ל- בוקיסריקי נכבד
תגובה
  צנחן   14/08/13 01:58
ידידי חסר השם והכינוי.שכנעת אותי ממחר אחר הצהריים אני הופך לשמאלן מן המניין.רק תגיד לי איפה עושים קורס ראשון בשקרנות? ידידי אם היית רציני הייתי מתאמץ להגיב לדבריך אבל אתה לא ממש רציני אז החברים האחרים הואילו בטובם לקחת את מעמסת התגובה מכתפיי ולענות לך.תשובותיהם יפות אך חסרות משהו יסודי אחד.זוהי ארצנו הנצחית....האהובה שלא נשכחה אף לרגע אחד....הבירה העצובה שתחת שלטון נוכרים הושפלה.....כל רגב אדמה וכל תל זועק הסטוריה יהודית עוד מימי הארכיאולוגיה הבריטית....לא אני ולא ילדיי נהייה שוב למשיסה בידי הגוי השיכור התורן....אתה ידידי מוזמן ללכת כל אימת שתרצה לאן שתרצה אבל כאן ארץ היהודים ואנו עוד נרחיב ונפתח אותה נייפה אותה ונהפוך אותה לאבן שואבת לכל עמי העולם שיירצו להתבונן בפלא על אנושי כמו עם ישראל בארץ ישראל.כל טוב לך וחגים שמחים.
כתוב תגובה ל- צנחן
חוץ מבוקיסריקי, כולם מגדפים.
  תשובות יפות?   14/08/13 09:33
כנראה, שאצל הימין התשובה היחידה האפשרית היא גידוף.
כתוב תגובה ל- תשובות יפות?
קוטלר נשמע כמו סנגור של ישראל.
  לצנחן תשובה   10/08/13 14:55
וסנגורים, מטבע הדברים, משתמשים בכישוריהם המשפטיים על מנת להציג את המציאות באופן שנוח ללקוח שלהם. זה לגיטימי, אבל לגיטימי גם לקחת את הדברים שלהם בערבון מוגבל.

למשל, קוטלר מתפלפל על עניין השליטה בגדה המערבית ומגייס להגנתו את החלטות ועידת חרטום משנת 67 על מנת להצדיק את השליטה של ישראל שם. עם כל הכבוד, צריך להתאמץ קצת קצת יותר כדי להסביר איך זה ישראל לא הצליחה לפתור את הסיפור הזה 47 שנים לאחר ועידת חרטום. נזכיר לו גם את תכנית פאהד משנת 81, שהפכה ליוזמת שלום רשמית של הליגה הערבית. בעניין הזה אין גם ממש רלבנטית לשאלה מי היה שם קודם וממי נכבש השטח. מי שחרד לזכויות אדם כמו קוטלר ( לדבריו), ואפילו עשה כנגד המשטר הגזעני בדרום אפריקה (לדבריו), צריך לנסות למצוא טיעון טוב איך זה שישראל כבר עשרות שנים שולטת בכשלושה מיליון פלסטינים בגדה במשטר אפרטהייד נוקשה וללא שום זכויות מינימליות.
כתוב תגובה ל- לצנחן תשובה
אין לכם זכויות בשטחים?
  לשני הערבים   11/08/13 11:42
יש לכם יותר זכויות מאשר ליהודים. ישראל הביאה לכם רמת חיים וזכויות אדם במסגרת היחס ההומני הנאור האופייני לדמוקרטיה ועוד לדמוקרטיה הישראלית שהיא יש אומרים, דמוקרטית מדי. מעולם לא היו לכם אוניברסיטאות, ישראל הקימה לכם, טיפול רפואי בבתי החולים בישראל ע"ח האזרח הישראלי. ישראל מממנת את הרשות בהון עתק (למעשה מחלקת כסף לכול אחד מכם, כי הכסף כה רב שנשאר משהו גם אחרי גניבות חברי ממשלתכם), והיהודים נאלצים לצמצם ולעבוד עבור הערבים. דרשתם וקיבלתם שלטון עצמי אותו אתה מכחיש על מנת לצייר תמונה שקרית, יש לכם ממשלה כושלת ומושחתת כפי מסוגלותכם. המחסומים הוקמו כתוצאה מרוצחנותכם, חובת ממ' ישראל להגן על אזרחיה מכם. המחסומים מתנהלים באופן הומני בהחלט ושמירת זכויות האדם אולם תוך שמירת חובת ההגנה העצמית. לפני שהמחסומים הוקמו ב 2000 עקב גל רוצחנותכם, נכנסתם חופשי לישראל והתיישבתם בה כרצונכם וכעת זה קשה מעט יותר. האם זו הסיבה לצעקותיכם "אפרטהייד"? אז למה אתם רוצחים? חישבו פעם על מעשיכם ועל תוצאותיהם. זה לא יקרה כמובן. מסורתכם: להאשים את האחר בהתנהגותכם, הביאה אתכם עד הלום, והרי אתה חושב (שאף אחד לא ישמע): מצבנו לא רע, האחר מאכיל ומשקה אותנו ואנו נושכים אותו (בעזה רמת החיים גבוהה מאשר בגלזגו אנגליה, ובשטחים כנראה גבוהה יותר מעזה). הבעיה שאתם בעצם דורשים ת.ז. כחולה, אזרחות ב"מדינה הנאצית הכובשת והמנשלת". מי שמקופחים אלה רק היהודים, אולם האל תאקייה המסורתית שלכם מנחה אתכם לשקר ולבכות את "מסכנותכם" על מנת להשיג יותר, מכאן תעמולת ה"אפרטהייד", עפ"י האל תאקייה המסורתית אינכם מכבדים את האמת והעובדות. קוטלר מגן על ישראל מפני שלישראל יש זכויות על השטחים עפ"י החוק הבינלאומי, והעם היהודי לפי החוק הבינלאומי הוא עם אותינטי עתיק בארץ זו כולל השטחים (וכולל עזה וירדן)- ע"ס החלטות חבר הלאומים 1922:1920: אושרר במגילת האו"ם סעיף 80.
כתוב תגובה ל- לשני הערבים
הטענות האלה לא חדשות,
  ליהודי הקולוניאל   11/08/13 13:04
ונשמעו בכל מקום שבו הקולוניאליסטים רצו שבני הארץ יודו להם על הטובה הגדולה שהם הביאו להם. מוייחל טוייבס.
כתוב תגובה ל- ליהודי הקולוניאל
מתיישב חדש
  חוצפה של   12/08/13 11:07
מר אחמד מאיין הגיעה לכאן משפחתך ומתי? מסרב לגלות? אעזור לך: נכנסתם לכאן בהמוניכם בזמן המנדט ממצרים תימן סעודיה לוב עירק הודו/פקיסטן והבלקן מרוקו אלג'יר טוניס ועוד ועוד. איזו חוצפה של אל- תאקייה מסורתית להתכחש לעברכם ולהיסטוריה האמיתית שלכם. ח"כ טיבי הוא סורי, אביו נכנס לכאן עם מי שאתם מכנים " צבא ההצלה של קאוקג'י" - המחבלים השפלים שבאו להילחם נגד החוק הבינלאומי ב 1948. אביו ראה כמה טוב אצל היהודים ונשאר בישראל, בדיוק מהסיבה שגם אתה נשאר פה, אך בוכה ומיילל באופן שקרי, כך טיבי אהובך ממציא שהוא "יליד". אתם לא מסוגלים לדבר אמת.
כתוב תגובה ל- חוצפה של
2
כמה דברים:
  סתם 1   9/08/13 17:36
1. ערביי ישראל לא מכירים אף הם, במדינה יישראל כמדינה יהודית.הם מבקשים שנקים להם אוטונומיה ערבית (נוסף על המדינה ערבית נוספת ביו"ש).
2.עצם זה שהם מוחים על כך שהשפה העברית לא צריכה להיות השפה הרשמית הראשונה, אלא לצד השפה הערבית. והעובדה שאבו מאזן לא מכיר בישראל כמדינה יהודית ובכל זאת ביבי וליבני רצים בריצת אמוק למו"מ- כל זה אומר הכול.
ובכל זאת לידעת בנט והבית היהודי ולכל אזרחי ישראל: עובדים עליכם בעיניים לגבי המו,מ: לא רק שהוא החל אלא שהוא בשלבי ויתור ישראלי מתקדם. כך שביבי לא סתם לחוץ על משאל עם עוד לפני החגים.
"איזה זה כיף להתחיל שנה עברית חדשה, עם מדינה קטנה יותר".
כתוב תגובה ל- סתם 1
3
להעביר את המאמר לח"כים ולשרים
  במיוחד לנתניהו.   9/08/13 18:18

לשמעון פרס אין צורך להעביר את המאמר. ממילא הוא עושה הכל כדי לשמור על נשיאותו וכל היתר מבחינתו - חסר ערך.

פרס היה זה שהמיט עלינו את אחלום אוסלו ומאז הוא ממשיך וממשיך וממשיך, מתעלם מגורל העם והמדינה וחושב שהוא החכם מכל אדם.

כתוב תגובה ל- במיוחד לנתניהו.
4
ביבי אחראי להגשמת דיעות שמאל
  @ בנצי - א @   10/08/13 21:28
כתוב תגובה ל- @ בנצי - א @
5
למה הטלויזיה לא משדרת
  רבינוביץ   11/08/13 00:56
כתוב תגובה ל- רבינוביץ
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il