|   15:07:40
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
יוסי אחימאיר
יוסי אחימאיר
כשבקפלן מתחדשות ההפגנות הסוערות להפלת הממשלה, כחזרה לימי טרום השבעה באוקטובר, מתברר כי ההפגנות למען החטופים מתמזגות איתן, מזדהות עם אותה מטרה    ויושב לו ראש הנחש במינהרה אי-שם ברפי...
רון בריימן
רון בריימן
האשמת נתניהו כאילו הוא זה שמונע עסקה, היא עלילה מרושעת המופצת על-ידי מתנגדי נתניהו אשר שכחו מי האויב    אחת השגיאות החמורות ביותר של ממשלת ישראל: ההפרדה בין חטופים לחטופים, ואי-עמיד...
דן מרגלית
דן מרגלית
אם נתניהו אינו כשיר מה זה אומר? שאילו היה צעיר במצבו האישיותי עתה היו דוחים את גיוסו לצה"ל? מונעים את קבלתו ליחידת אבטחה של השב"כ?
חיים רמון
חיים רמון
רוב הפרשנים הצבאיים תומכים עתה בתוכנית המטכ"ל להיכנס לרפיח, להרוג כמה מאות מחבלים ואז לצאת ממנה, אפילו שדרך פעולה זו כבר נכשלה כישלון חרוץ    בשביל לשמוע הדהוד של תוכניות המטכ"ל ושל...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
לוסי אהריש [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]
מגישה, עיתונאית ושחקנית
לוסי אהריש (נולדה: 18 בספטמבר 1981), מגישה, עיתונאית ושחקנית
רביב ברוקמאייר [צילום: יח"צ]
מנכ"ל קבוצת ויסוצקי
רביר ברוקמאייר (נולד: 1957), מנהל.
דני אבדיה [צילום: חוליו קורטז/AP]
גדורסלן
דני אבדיה (נולד: 3 בינואר 2001), כדורסלן. בשלהי 2020 הצטרף לקבוצת וושינגטון ויזארדס בליגת ה-NBA.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
למדע הישראלי יש מחיר
מאת: פרופ' אלישע האס  |  10/08/2013
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
תענוג לקרא, דבר דבור על אופניו
  אהוד פרלסמן   10/08/13 13:44
פשוט מאמר לדוגמה, בהיר ברור ומנומק. מהמאמר הזה מסתבר גם שאנחנו לא רק מקבלים מהאירופים כסף, אלא גם תורמים כספים לקופה המשותפת שממנה מחולק הכסף, ואת העובדה הזאת העלימו מעינינו כל המקוננים על המענקים שלא יגיעו.
כתוב תגובה ל- אהוד פרלסמן
כמה שזה נכון. הסכום שישראל
  ברוריה מקרית חיים   10/08/13 14:00
צריכה להשקיע, לדברי סגן שר החוץ אלקין, הוא 750 מיליון אירו. כדי "לקבל או להפסיק" 250 מיליון. כמובן שהכסף ילך למימון משכורות האוניבסיטאות האהובות על אירופה האנטישמית, שונאת היהודים.
כתוב תגובה ל- ברוריה מקרית חיים
2
הגיג למחשבה
  באום   10/08/13 14:06
הרי מאז קום המדינה יש עלינו חרמות מסוגים שונים.ארה"ב הטילה אמברגו על נשק במלחמת השחרור.לא נעים אבל זו עובדה .מי הציל אותנו? לנסקי וסטלין.היאמן?שכחנו את החרם הערבי במשך עשרות שנים שחברות ענק לא עשו איתנו עסקים? והאמברגו של דה גול,והצי הששי שברח מפה ערב ששת הימים ועוד לחצים מלחצים שונים שהטילו עלינו כל מי שבא לו. אז מה? נכנענו? ממש לא. אולי אשטון לא למדה היסטוריה והיא לא מכירה את הנושא הזה ויתכן שהיא גם לא מודעת מה קורה לאימפריות שמחליטות לוותר על המח היהודי. אגב,ברית מוזרה היא הברית בין האנטישמים למוסלמים. המוסלמים אומרים שמעולם לא היינו פה והאנטישמים אומרים שהרגנו את ישו,אז איך הרגנו את ישו אם מעולם לא היינו פה? הגיג למחשבה.
כתוב תגובה ל- באום
3
תגובה
  צנחן   10/08/13 14:25
מאמר מצויין אני נוטה להסכים עימו לחלוטין.
כתוב תגובה ל- צנחן
4
מאמר חשוב,
  דודג   10/08/13 14:41
מאמר חשוב ויש להפיצו ברבים. חשוב מאד שגם מקבלי ההחלטות שיושבים בממשלה יקבלו מאמר זה.
כתוב תגובה ל- דודג
5
תודה לפרופ' אלישע האס
  כתבה מצויינת   10/08/13 15:36
צריך להעביר לכל חברי הכנסת ובעיקר למחליטים בעניין איך להמשיך ולהגיב לאירופה האנטישמית והצבועה. מאמר מעולה שכל אחד חייב לקרוא ! להעביר הלאה דחוף !!
כתוב תגובה ל- כתבה מצויינת
6
תודה
  יוסי שפניר   10/08/13 15:51
תודה על הניתוח הבהיר והיסודי. מוכיח עד כמה חשוב שאיש מקצוע יציג את הדברים כהוויתם. לא אתפלא אם אותם חוגים שמהלכים עלינו אימים ,היה ולא ניכנע כל פעם שיפעילו נגדנו איומים, ימליצו לנו להתקפל ולכרוע ברך בפני האירופים.
כתוב תגובה ל- יוסי שפניר
7
אוויל משריש מבר אילן שלא ביצע
  משה ג.   10/08/13 16:09
מחקר ב-30 שנה האחרונות ומביע דיעה שיכולה להוריד לטימיון חצי מהמחקר שנעשה בארץ. זה יהיה אסון איום למחקר במדעי הטבע בישראל. ולחשוב על זה שכל זה נעשה על מנת לתמוך במתנחלים. נראה שמדינת ישראל עשויה להעדיף את האינטרסים של המתנחלים המתועבים על האינטרסים שלה עצמה.
כתוב תגובה ל- משה ג.
מעניין אותי אם פרט לגידופים ו
  ברוריה מקרית חיים   10/08/13 16:17
קללות של מחצית העם היהודי, שעוד נותר בחיים לאחר השמדתם בידי הגרמנים, כנגד המחצית השניה - יש לך גם נימוקים כלשהם מבוססים כנגד מאמרו המבוסס היטב על עובדות וארועים היסטוריים, שלחלקם הייתי עדה במו עיני?? אם יש לך נימוקים הבא אותם, אם לא מוטב שתקרא את המאמר ותחשוב שוב ..כמובן אם אתה בכלל יהודי ובמיוחד אם לאחר שטיפת מוח שעשו לך עוד נותרו לך תאים אפורים.
כתוב תגובה ל- ברוריה מקרית חיים
זו ממשלת ימין-אם שכחת במקרה.
  באום   10/08/13 18:21
להזכירך.מפלגות הימין תומכות במתנחלים והן זוכות בבחירות פעם אחר פעם.יוצא איפה,שרוב העם בעד המתנחלים וקושר את גורל המתנחלים עם גורלו שלו.מאיפה הקרצת את התזה שהאינטרסים של מדינת ישראל מנוגדים לאינטרסים של המתנחלים,אין לי מושג.ושוב,הממשלה היא ממשלת ימין וכך היא פועלת.יש לך בעיה עם זה,עוד כמה שנים יהיו בחירות.אל תנסה לכפות על ממשלת ימין להתנהג כמו ממשלת שמאל ואחר כך לדבר עוד על ערכים ודמוקרטיה.
כתוב תגובה ל- באום
למשה
  מתעב צבועים   16/08/13 18:56
בהיותך התגלמות התיעוב אינך ראוי לתגובה.

אנארכיסט מתנשא ומחורבן.

גלוחי הראש באירופה ראויים לך.
כתוב תגובה ל- מתעב צבועים
8
להוסיף חטא על פשע!
  משה מ   10/08/13 16:10
הצביעות של מדינות אירופה האנטישמיות בולטת גם בהגדרת ה"קו הירוק שלהן: בתור תוספת יוקר הם החליטו שגם הר חוצבים, מרכז ההיטק הירושלמי היה מעבר לאותו קו "קדוש", שזה שקר מוחלט.
זה בדומה להחלטה להטיל חרם על התוצרת של העיר מודיעין, כי אחת השכונות שלה-מכבים, ניבנתה בתוך שטח ההפקר של לטרון! כזכור השטח הזה מעולם היה בתחומה של מדינת ירדן, אבל הרשות הפלסטינית שנוצרה כידוע ,רק אחרי שהמלך חוסיין החליט להיפרד מהאוכלוסיה הבוגדנית הזאת (איך פתאום ערבי עם אזרחות ירדנית מלאה הופך לחסר זהות, בלי שארגוני זכויות האדם הצבועים יגנו את זה?),דורשת לקבל את השטח הזה, שבו עובר גם כביש מ' 1.אפילו אביר זכויות ה"פלסטינים" -אל"מ (מיל') שאול אריאלי "אזרח מודיעין", אבל מהשכונה ה"כשרה"- רעות, לא יכול להסביר זאת.
אבל למה להלין על האנטישמים האירופים, הלא הם מקבלים תחמושת עדכנית מדי יום, בחסות העיתון "אל ארד'", שפעם היה העיתון -הארץ.
ואליהם מצטרפים אנשי האוניברסיטה הידועה של שייח מוניס, שהנזק שהם גורמים בהסתה שלהם- חוזר אליהם עכשיו כמו בומרנג.
כתוב תגובה ל- משה מ
אתה אויל שמוכן למכור את נשמתו
  סומסום מלא   10/08/13 20:45
כתוב תגובה ל- סומסום מלא
9
לדחות בבוז קר.
  יוסי מ   10/08/13 16:26
אני נמנה על אלה שחושבים מחשבה מדינית מתונה,ומבינים שיש צורך בפשרה נרחבת.
ודוקא מעמדה זו, אני מסכים עם עיקרי הדברים במאמר הנדון. יש רגעים בחיים, שבהם צריך לקבל החלטות עקרוניות גם במחיר מכאיב. זה אחד הרגעים והמעמדים האלה.
מדינת ישראל צריכה להמנע מלהצטרף להסכם האנטישמי הזה ואני די בטוח, מי ינזק יותר ממנו, אנחנו או אירופה.
.
חבל שנדחקנו לפינה הזו,לא מעט בחוסר מחשבה מצידנו, אבל צריך לעמוד על הרגליים בכל מחיר תרתי משמע. שתי דוגמאות שעולות בזכרוני:
* בן גוריון קיבל אולטימטום מקנדי, שדרש תשובות והסברים על אותו מפעל טקסטיל בדימונה. התכתיב ההוא דרש תשובה עד תאריך מסוים בחצות. בן גוריון החליט לא לענות בכלל וכמובן שלמועד לא היתה משמעות. ישראל של אז, היתה תלויה בארהב בערך פי מליון מתלותנו היום באירופה.
* כאשר ביקר מנחם בגין,זצ"ל אצל הנשיא קרטר,וקיבל יחס מתנשא (כמו שקיבל רבין לפניו), הוא הבהיר לקרטר שהם מדברים עם מדינה ריבונית שתקבל את ההחלטות שלה לבד. לשגריר לואיס, אוהב ישראל שכיהן אז הסביר מנחם בגין, ש"ישראל אינה רפובליקת בננות".
ובתקופת האמברגו של רייגן אחרי השמדת הכור בבגדד, החליט בגין לא לפנות בבקשה להסרת האמברגו ו"נתן" לרייגן זמן לרדת מהעץ בלי רעש וצילצולים.
.
את התכתיב האירופי צריך לדחות בבוז קר. יתכן שהתחליף שהם ימצאו מצוי באנקרה ואיסלמבד. שיהיה להם בהצלחה.
כתוב תגובה ל- יוסי מ
10
אגלומרט של בלוגרים מפגרים
  משה ג   10/08/13 17:12
שמשבחים ומהללים מאמר של פרןפסור בבר אילן הידועה לשמצה. אחד שכבר 25 שנה לא קנה למעבדתו מכשיר מדעי משמעותי או העסיק לבורנטית. ברור שהאפס הזה לא צריך מימון לדברי ההסתה שהוא מפזר ואני קצת תמה שאני המדען היחידי שמגיב לדבריו. כל האפסים שנקבצו להגיב בשם הקדוש ברוך הוא, בשם המלחמה בנאצים ומשרתיהם ובשם ההתנחלויות בגדה המערבית שמיועדות לדכא את הערבים. כאןו מדובר בדיני נפשות אם המדינה הזו תעדיף את השטויות שלכם על השקעה במחקר זה סופינו.
כתוב תגובה ל- משה ג
לאדון משה
  תושב האיחוד האירו   10/08/13 18:24
לפי תגובתך ה״מנומקת״ וה״ידע״ שלך, אתה לא יותר מבור ועם הארץ. אתה מסוג השמאלנים חסרי השכלה בסיסית. מה אתה יודע מה הפרופ' קנה או לא קנה בשנים האחרונות ? אבל לעלות למקפצה ולהשתין לבריכה בה אתה וילדך שטחים, אתה יודע. אני,בתור תושב האיחוד האירופי, וישראלי גאה, אני יכול לומר לך שהשותפות הישראלית מאוד תחסר לאירופאים. אני מבטיח לך , שגופי המחקר האירופאים כבר יודעים איך לעקוף את החרם שלהם.
כתוב תגובה ל- תושב האיחוד האירו
מה זה השטויות האלה?
  באום   10/08/13 18:35
ממש מעניין אותנו אם פרופסור האס קנה מיקרוסקופ למעבדה שלו או לא.הנה,אני למשל לא ראיתי מיקרוסקופ מאז שהמורה לכימיה זרקה אותי מהשעור בכתה י"א.אז מה,דעתי לא נחשבת? מה זה השטויות האלה.נכון,המדענים קצת בפאניקה.אולי יגיע קצת פחות כסף.חגיגות מתחילות ואחר כך נגמרות ואחר כך מתחילות שוב כך שהסר דאגה מלבך. .
כתוב תגובה ל- באום
לי נראה שמשה ג. הינו שקרן, אלא
  ברוך שטיין   10/08/13 23:53
אם כן יוכיח את דבריו כלפי כותב המאמר (פרופ' האס).
משה טוען בשתי תגובותיו כי כותב המאמר לא ביצע מחקר מזה 30 שנה ולא קנה מיקרוסקופ או העסיק לבורנטית מזה 25 שנה.

וכותב המאמר, מה הוא אומר ?

להלן דבריו : "כך לדוגמה החתום מטה מקיים מחקר משותף עם שתי קבוצות מחקר מובילות בארה"ב ללא מימון משותף, פשוט כי לכל צד יש ידע ויכולת שאין לצד האחר, והשותפות יעילה ופוריה. "

האם משה טוען כי כותב המאמר משקר בדבריו אלו ?
כתוב תגובה ל- ברוך שטיין
משה ג' שונא ישראל
  קורא תגובתו   13/08/13 14:27
משה ג' כותב ''ההתנחלויות בגדה המערבית שמיועדות לדכא את הערבים''. מי שאומר שאנו מדכאים את הערבים ולא הם מנסים להשמידנו זה מאה שנה; מי שקורא לחברון ובית אל ולהרי יהודה בשם 'גדה מערבית' מקומות שאינם גדה וזה רק מה שקרא להם הכובש מן הממלכה ההאשמית שפלש לישראל במלחמת השחרור; מי שכותב כך הוא שונא ישראל. כאשר ממשלתנו תקבע את צעדיה לא תשמע לקול שונאיישראל המבקשים חורבננו אלא לקול כותב המאמר אוהב ישראל מבר אילן.
כתוב תגובה ל- קורא תגובתו
11
די להסתמך על הפריץ
  abatove   10/08/13 17:38
כתבה מעולה. אני זוכר שהתבשמנו בהישג (תקופת אולמרט? נדמה לי) על שהאירופים מכירים בכוחנו המדעי. אבל כעת משבגרנו, הגיע הזמן לבחון ללא ריגשי-נחיתות את האינטרס האמיתי שלנו ולדעתי ואוסיף על דברי פרופ' האס, שאין ספק שהשיקולים האירופיים לא נקיים מאינטרסים.
כתוב תגובה ל- abatove
12
או התנחלויות או פיתוח המדע
  תבחרו   10/08/13 18:22
כתוב תגובה ל- תבחרו
13
ודאי שיש מחיר למדע הישראלי
  דאגנית   10/08/13 21:13
רשימה ערוכה כהלכה, מסודרת ובהירה על כל פרטיה. ישר כוח.
כתוב תגובה ל- דאגנית
14
למדע הישראלי יש מחיר
  אבשלום   10/08/13 22:04

אני מסכים ותמים דעים עם המדען מחבר המאמר החשוב שמעורה בתחןם המחקר ויודע על מה הוא מדבר.
אין ספק שכניעה עכשיו לתנאי האיחוד האירופי פירושה צידוד מוחלט בעמדות של הפלסטינים ומחר יכתיבו לנו תנאים חדשים נוספים כדי לאלץ את ישראל לןןיתורים נוספים ןחןזר חלילה.
לעניות דעתי המחקר הישראלי אולי יינזק בטווח הקצר אך ייצא נשכר בטווח הארוך.
האיחוד האירופי ברגע שיחוש חולשה מצד ישראל הוא יעוט על השלל כמוצא שלל רב ולא ייתן לה מנוחה בדרישות נוספות למשל מתן זכות שיבה לכל הפלסטינים ואם לא תענה ישראל ינקוט סנקציות נגדה עד שתענה לכל דרישות הפלסטינים, הממשיכים, גם לעת כזאת במסע ההסתה שלהם נגד ישראל.
הגיע הזמן לןמר לא רבתי לאירופים הנתונים אף הם ללחץ של האוכלוסיה הערבית והמוסלמית במדינות האיחוד.
כתוב תגובה ל- אבשלום
15
מבוסס, מנומק, מדויק וקולע.
  גדי אשל   10/08/13 23:30
כתוב תגובה ל- גדי אשל
16
ארגומנטים לא נכונים
  מדען ממכון ויצמן   13/08/13 00:41
מעבר לעניין הערכי, הארגומנטים העקריים בכתבה אינם נכונים: א. ישראל אמנם משקיעה בתוכניות האירופיות, אבל המדענים הישראליים מקבלים מענקים בהצלחה חסרת פרופורציה ביחס לכל האירופאים. לכן, אנחנו מקבלים מהתוכניות האירופיות האבה יותר ממה שאנחנו נותנים. מענק אירופי ממוצע נותן למדען פי 5-10 יותר מימון ממענק ישראלי ממוצע. ב. המענקים האירופים לא רק נותנים כסף, אלא גם סינון קפדני של הצעות המחקר הטובות ביותר על בסיס מצוינות. זה תורם למצוינות וליוקרה מדעית של המדענים הישראליים ברמה הבינלאומית. שום תוכנית ישראלית לא להווה תחליף לזה. ג. נכון שמשלם המסים ביהודה ושמרון מממן באופו חלקי את התוכניות האירופיות. לעומת זאת, משלם המסים הישראלי תורם למשלם המסים ביהודה ושומרון הרבה יותר מאשר ההפך. ד. עצם העובדה שהמדענים הישראלים מצליחים לקבל מענקים אירופיים בהצלחה חסרת פרופורציה אחרי שיפוט קפדני ע"י מדענים אירופיים אחרים, מעידה שהם לא כל כך אנישמיים. חבל שמדען ישראלי מכובד מעודד החלטות פוליטיות שמנוגדות לעניין קידום המדע בישראל, וזאת על סמך ארגומנטים שאינם נכונים בכלל הן מבחינה סטטיסטית והן מבחינה כלכלית.
כתוב תגובה ל- מדען ממכון ויצמן
17
גאוה לאומית, עכשיו!!! ולא רק
  הניה   13/08/13 15:25
בתחום המחקר
כתוב תגובה ל- הניה
18
הזמנה למשה ג. לבקר במעבדה
  אלישע האס   14/08/13 12:40
משה ג. הנכבד, אתה מוזמן לבקר במעבדתי באוניברסיטת בר אילן, להכיר את צוות החוקרים המצויין העובד איתי ולהתרשם מן החידושים האחרונים של המחקר שלנו. ניתן לך לראות הכל ונלמד אותך קצת מדע על רגל אחת. אנחנו נתייחס אליך בכבוד ובנימוס.
כתוב תגובה ל- אלישע האס
איש גדול.
  אוונגארד   29/09/13 12:01
"איזהו מכובד- המכבד את הבריות" אפילו אם אינן ראויות לכבוד כמו אותו משה.ג. יישר כח פרופסור האס.
כתוב תגובה ל- אוונגארד
19
מדע לא נמדד בכסף
  אלישע האס   14/08/13 12:49
חבל שהכותב לא מזדהה בשמו. אחד העקרונות החשובים בתקשורת המדעית היא לומר דברים בשם אומרם ולקבל אחריות עליהם. לעצם העניין: אכן כתבתי שמדעני ישראל מחזירים הביתה סכום גדול מזה המושקע בקופה המשותפת אולם ניצול הכסף הוא ביעילות נמוכה יותר. האיחוד כופה תנאים למשל קיום שותפויות שהן במקרים רבים מאולצות ולא יעילות. אולם העיקר: מדע לא נמדד בכסף אלא בתרומה רוחנית. עד היום מחפשים קריטריונים למדידת איכות מדעית ואין הסכמה על המדדים. לדעתי המדד היחיד הוא הזמן. מכון ויצמן היה בעל משקל סגולי גדול מאוד בעולם המדעי בשנות החמישים כאשר הוא היה הרבה יותר עני מאשר היום. לא הכסף קובע אלא הרוח.
כתוב תגובה ל- אלישע האס
20
איבדת אותם בדרך
  אוונגארד   29/09/13 11:51
כה לחי לפרופ' אלישע האס על רשימתו המאלפת והמרשימה. דע עקא שרשימה מסוג זה לא מתאימה למקבלי החלטות אצלינו. פרופסור האס איבדת אותם בדרך, את אותם עילגים וקלי דעת (אולי אפילו מתקשים בהבנת הנקרא ובוודאי בהבנת ה"נקרא הארוך") . חזקה עליהם שאפילו לא יקראו את הדברים עד תומם. גם אם לא יקראו, חשוב שהדברים נכתבו, כדי שביום מן הימים, לא יוכלו מקבלי החלטות בישראל, שיבואו אחריהם לטעון, לא ידענו, לא קראנו, לו רק היינו יודעים... וכיו"ב.
כתוב תגובה ל- אוונגארד
21
שתי הערות להשלמת המאמר שלך
  רובי בוזגלו   4/11/13 20:11
מדינת ישראל כבר עמדה בעבר בפני מצב דומה ויצאה מנצחת. ויש גם הצעה למימון המחקרים: 1. ההחלטה לייצר את טנק המרכבה התקבלה בעקבות אמברגו הנשק שהטיל נשיא צרפת דה-גול על ישראל, בעקבות הנצחון שלנו במלחמת 6 הימים. שיקול דעת מעוות ונגוע באנטישמיות של צרפת, שלא הבינה שהיהודים של היום אינם יותר היהודים הגלותיים המתרפסים שהוא הכיר. 2. ממשלת סין מנסה זה שנים לפתח קשרי מסחר וגם מדע עם ישראל. הם אינם נגועים ב"חיידק האנטישמיות" של העולם הנוצרי (את המוסלמים הברברים שלא תורמים כלום לעולם, אני לא סופר) ורזרוות הדולרים שלהם מגיעים למספרים אסטרונומים. בנוסף, חזרתי מנסיעה ארוכה לסין לפני חודש, ובכל מקום שמעתי את המשפט שהפתיע אותי: "העם הסיני הוא החכם ביותר בעולם .... אחרי היהודים". הם מאמינים בזה ומאוד מכבדים את ישראל. אם נתניהו יכנע שוב לתכתיב של גורם זר הוא יכול לשכוח להיות ראש ממשלת ישראל הבא. שלא ישכח את 12 המנדטים שהוא איבד בבחירות הקודמות בגלל התנהגות דומה!
כתוב תגובה ל- רובי בוזגלו
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il