|   15:07:40
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
איתמר לוין
איתמר לוין
בקיאות מרשימה, תשומת לב לכל פרט, אנושיות שופעת ומחשבה רחבה - כל אלו מאפיינים את טיפולה של אורלי מור-אל בתיקי חדלות פרעון. לצד זאת, שוב ניכרת הבעיה של ניהול מו"מ כאן ועכשיו
דרור אידר
דרור אידר
חמאס דורש הפסקת אש קבועה ללא אפשרות לחדש את הלחימה לאחר מכן    ישראל דורשת כמובן לחדש את הלחימה לאחר הפסקת האש    אי-אפשר לגשר על העניין אלא באמצעות ההולכה בכחש של המציאות "ללכת עם ו...
יוסף אליעז
יוסף אליעז
יש לאפשר לאסירים שנאסרו בשל עבריינות "הצווארון הלבן" או חובשי המגבעות החרדיות, שנאסרו בשל עבירות-מס, מעילה, גניבות קלות ובעיקר עברייני-תנועה או עבירות כמעשני סמים קלים להגיש בקשות ...
דן מרגלית
דן מרגלית
היה מזג אוויר נעים, ותנועה די דלילה אך שוטפת, ושתי חיילות שביקשו הסבר בקרבת נחל עוז, ומה לא היה? צה"ל - יוק    כי תמה המלחמה מול רוב רצועת עזה
שואה [צילום: אמזלג מישל/לע"מ]
יוסי אוחיון
ההבדל בין שני האירועים שהשפיע על גודל האסון וכמות הנרצחים נובע מכך שבשנות הארבעים של המאה העשרים לעם היהודי לא הייתה מדינה ולא היה צבא
נתניהו. משימת על [צילום: אוהד צוויגנברג/POOL AP]
יוסי באום
משימת העל של נתניהו כעת היא למשוך זמן, זה הכל    אם הממשלה מצליחה לשרוד את מושב הקיץ של הכנסת ואותו בלבד, כנראה הוא מוכתר כמנצח הגדול, בלי לירות כדור אחד
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
לוסי אהריש [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]
מגישה, עיתונאית ושחקנית
לוסי אהריש (נולדה: 18 בספטמבר 1981), מגישה, עיתונאית ושחקנית
רביב ברוקמאייר [צילום: יח"צ]
מנכ"ל קבוצת ויסוצקי
רביב ברוקמאייר (נולד: 1957), מנהל.
דני אבדיה [צילום: חוליו קורטז/AP]
כדורסלן
דני אבדיה (נולד: 3 בינואר 2001), כדורסלן. בשלהי 2020 הצטרף לקבוצת וושינגטון ויזארדס בליגת ה-NBA.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
אמנון לוי מסית, אמנון לוי מתבכיין
מאת: יאיר דקל  |  11/08/2013
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
מפלטו של הגזען העדתי=התקפה והס
  קורןנאוה טבריה   11/08/13 12:35
והסתה נגד מי שמוכיח עובדתית את הגזענית העדתית הממאירה לדורותיה!!! כל הכבוד לאמנון לוי,נשמה יהודית!
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
אני אשכנזי גאה
  יאיר דקל   11/08/13 14:12
נאוה, אינני נכנס לוויכוח בנושא האפליה והמצוקות. אבל אינני מהסס להצהיר שאני אשכנזי. כל השנים לא עלה על דעתי להגיד זאת, כי אינני רואה עדה יהודית עולה על עדה יהודית אחרת. בשנים האחרונות מאד, אני ער למסע הסתה נגד האשכנזים. לכן החלטתי להצהיר שאני אשכנזי גאה. חבל שאני צריך להצהיר זאת.
כתוב תגובה ל- יאיר דקל
2
אמנון לוי הצליח להוכיח בקלות
  פרס פרסי?   11/08/13 13:03
שפרענק הוא פרענק ויישאר פרענק לעולמים.
כתוב תגובה ל- פרס פרסי?
הפרנק ישאר כך לעולמים, ובגאווה
  יהודי בבלי   11/08/13 18:52
איזה גאווה יש לך בעברך? ספר לי על מקום אחד בעולם שאהבו אותכם ולא סלדו מהתנהגותכם הבזוייה? (הגזלנית, השקרנית, המשמיצה, הנכלולית וחסרת הרחמים...) ספר לי על מקום אחד בלבד. מקום אחד צדיק אחד וסדום תינצל.
כתוב תגובה ל- יהודי בבלי
3
אצל א. לוי הצהוב
  נכון אבל   11/08/13 13:14
הכול יכול להיות, וורסיה של "האדם הצהוב" - לוי ודומיו המתעשרים החדשים.
כתוב תגובה ל- נכון אבל
סיפור ה UNSEEN
  מנחם מנדל האשכנז   23/08/13 16:44
מסיפורי אמנון לוי: עורך "הארץ" גרשום שוקן ביקש ממנו לעשות מבחן באנגלית(UNSEEN) לפני מינויו לנסיעה לארה"ב. שכחתי כמה פעמים עשו לי - "מנחם מנדל האשכנזי" מבחן מסוג זה. אפלייה?? תתבייש - בכיין מגעיל!!!!
כתוב תגובה ל- מנחם מנדל האשכנז
4
אמנון לוי אינו מסית. אמנון לוי
  יוסי אבידור, עו"ד   11/08/13 16:28
העלה בעייה שהיא חבוייה, מתוחכמת, מתקיימת בצורות ובמצבים נסתרים, ופעמים רבות אין זה קל להצביע עליה ולהוכיח את קיומה. תרשה לי להביא מכתב שלי שכתבתי אל אורי הייטנר, עיתונאי של העיתון "ישראל היום", אשר כמוך טוען כי אין שד עדתי. את המכתב כתבתי אישית אל הייטנר, ואולם מערכת העיתון בחרה לפרסמו ברבים, בתאריך 8.8. לפני 3 ימים. וזה לשונו בשינויי נוסח קלים:

1. "גם אני קיויתי שהעניין העדתי כבר התפוגג ונמוג.
2. היה זה בשנת 1995, חזרתי משהות של 6 שנים בארה"ב, וחיפשתי עבודה. מצאתי מכרז לתפקיד של פרקליט נייד, אשר ינוע בין הערים אשדוד, אשקלון וקריית גת.
3. לא מציאה מי יודע מה, אבל כהתחלה זה נראה לי מספיק.
4. התקבלתי לראיון אצל פרקליט מחוז הדרום, היושב בפרקליטות המחוז בבאר שבע.
5. הוא הביט בתעודת ה L.L.B. שלי, מהאוניברסיטה העברית בירושלים, נפנף בה קצת, ושאל אותי: "אתה בטוח שאתה בוגר האוניברסיטה העברית? לא איזו אוניברסיטה עיראקית?
6. הוא חזר על השאלה הזאת פעמיים, ואני בכל פעם הבלגתי על העלבון שבשאלה של אחד שאינו מאמין לי, ולמסך הכתוב, ועניתי בנימוס: "אכן".
7. אחר כך הוא הוסיף הערה: "יש לך עברית רהוטה". גם כאן הבלגתי, לא אמרתי לו שאני דור שלישי של ירושלמים, ויש לי ציון 10 בדקדוק עברי בתעודת הבגרות.
8. הוא שלח אותי לדרכי ואמר לי נתקשר אליך.
9. הוא לא התקשר.
10. גם אני חשבתי, כמוך, שהעניין העדתי התפוגג, שנישואי התערובת עשו את שלהם. אבל לא, זה עדיין רחוק מזה.
11. אם אתה רוצה לשמוע אין ספור הערות כמו ההערה בעניין מישל מלכה, אותו הזכרת במאמרך, היכנס נא לאחת מפגישות ליל שבת בסלון של משפחה אשכנזית, ושם תשמע ביטויים דומים."

דבריו של בן דרור ימיני אינם סותרים את כל הנאמר בכתבות של אמנון לוי, אכן, צודק בן דרור ימיני בטענות שלו כי המזרחים אינם תורמים - תוך שהם מפרנסים את התרבות ההמונית, הוולגרית שלהם - לשיפור המצב. לטעמי, מתוך קהל המזרחים עצמם צריכים לקום מנהיגים שיכו את בני עדתם, בשוטים ובעקרבים, וילמדו אותם התנהלות יומיומית יותר מרוסנת, יותר מתחשבת בזולת, יותר מחונכת.

כתוב תגובה ל- יוסי אבידור, עו"ד
יוסי - אתה צודק ב 100%
  יזם   11/08/13 18:46
הם כמו ילד מוכה שהופך להורה מכה. בני העגלונים שהתעללו בהם בשיעייטל מתנהגים כך בנווה הנוכלות שבנו הנקרא ישראל. גזענות זה לא הכל, תנסה להיות יזם ואז תרגיש על בשרך את גדודי הפולנים שעושים בכל מאודם להפוך את העסק שלך לשלהם. שקר והשמצה המובילים לגזל וגניבה. או למשל נושא שניתקלתי בו אין ספור פעמים: פולני המחפש עבודה פשוט מודיע על כך לחבריו, הם כבר דואגים (על ידי שקר והשמצה) לגרום לפיטוריו של עובד קולגה (בדרך כלל מזרחי שאינו מודע להילכותיהם) ואשר במקומו יגוייס לעבודה חברם. אירופה הקיאה אותם בגלל התנהגות זאת.
כתוב תגובה ל- יזם
מר אבידור, תרום לנו מניסיונך,
  כה אמר   12/08/13 04:48
אני מתאר לי שנכון להיום אתה כבר מאורגן היטב כעו"ד, או במשרד פרטי או במשרד ציבורי. כמה עורכי דין אתיופים קבלת לעבודה או להתמחות? כמה ערבים? אני מנחש -אף אחד! המזרחיים הם המפלים הגדולים ביותר, כלפי מזרחיים אחרים וכלפי רוסים, אתיופים וערבים. אפליה זו אפליה זו אפליה.
להתחתן עם אשכנזיה זה נראה לכם איזה הישג יוצא דופן, כמו לחתן העו"ד המרוקאי שלי(שאני מאוד אוהב). תפסיקו להתבכיין, צאו מהמנטליות המחורבנת שלכם.
כתוב תגובה ל- כה אמר
5
מי הוא אמנון לוי
  urixo   11/08/13 22:02
את מי הכתבות שלו מענינות? שיתחיל לגרף את הכביש מיד.
כתוב תגובה ל- urixo
6
יוסי אבידור, צר לי
  יאיר דקל   11/08/13 22:35
יוסי אבידור, צר לי לקרוא את הסיפור שלך. צריך להעניש ובחומרה אנשים כמו פרקליט המחוז הן על דבריו והן על מעשיו. כן, אני מסכים שיש אפליה - נגד מזרחים, נגד חרדים, נגד ערבים.
צריך להשתדל לפתור את הבעיה, אבל הרגשת הקיפוח שלך ושל רבים אחרים, איננה מובילה לשום פתרון. הדרך צריכה להיות כפי שמציע עו"ד בן דרור ימיני, שאותו אני מצטט. הדרך היא ליזום, לפעול ולהתאמץ. לקחת אחריות באופן אישי.
כתוב תגובה ל- יאיר דקל
7
מצטער, לא ראיתי שום הסתה.
  אהוד פרלסמן   11/08/13 22:49
אני פשוט לא מבין אותך. ממש לא. ראיתי בינתיים רק את הפרק הראשון (השני מוקלט ועוד אראה אותו), וכל מה שראיתי שם זה כאב. לא בכיינות ולא הסתה. אתה גם לא מביא דוגמה אחת! אחת!!! איך אדם רציני כמוך יכול לכתוב מאמר עם כותרת כזאת בכלל בלי לנמק אותה? על הנושא עצמו אני יכול רק להגיד דבר אחד (שכבר כתבתי): לו קצב נקרא הרצוג, והוא היה מגיע מטירה ולא ממעברה, לא היינו שומעים בכלל על כל הסיפור הזה. קצב יושב בכלא בגלל השד העדתי. חד וחלק!
כתוב תגובה ל- אהוד פרלסמן
ראיתי הסתה
  יאיר דקל   12/08/13 09:07
אהוד, יש לנו נקודות מבט שונות.
כאשר עורכים תוכנית טלוויזיה, העורך בוחר את הדוברים, אשר יציגו את הדברים כרצונו. אמנון לוי איש מקצוע מעולה ופעל היטב כדי להציג את עמדתו.
באופן שיטתי הוא בוחר את הנשאלים ומציג את השאלות שמראות את האשכנזי כמי שגורם לקיפוח ולאפליה.
לא רק אשכנזים ראו בתוכניות של אמנון לוי הסתה. גם מזרחים.
כתוב תגובה ל- יאיר דקל
8
העיקר הקידום העצמי
  אבי כהן   12/08/13 00:19
כתבות מהסוג של אמנון לוי לא פותרות שום בעיה, הן יוצרות אותה. שיסתכל על עצמו בראי ויגיד את האמת, האם הכתבות נוצרו כדי לקדם את עצמו על חשבון רגשות של ציבור שסבל כל כך הרבה, או אולי כדי לפתור איזה בעיה. לצערי יש יהודים טובים ומפלגות שרוצים לעשות רווח לעצמם ובדרך הם רק מקלקלים על ידי הנצחת העדתיות והפלגנות. זה נכון שיש אשכנזים גזענים, גם ספרדים וגם ערבים, בכל חברה יש כאלה עלובים שכדי לרומם את עצמם הם צריכם להקטין את האחר מכיוון שאת עצמם אינם יכולים לרומם
כתוב תגובה ל- אבי כהן
9
חלקם של המזרחיים בפערים
  אבי ג   12/08/13 17:35
מתי תעלה השאלה על חלקם של המזרחיים בפערים? האם המזרחיים הגיעו ארצה עם כישורים להשתלב במדינה מודרנית? האם הם ידעו קרא וכתוב? עד כמה הם דמו לאתיופים מבחינת הכישורים שלהם? אולי האשכנזים שדחפו את ילדיהם להשכלה רחבה הצליחו יותר משום שעם הספר הוא אשכנזי? אולי שני ילדים למשפחה מגדיל את הסיכוי של הדור השני להיקלט ושישה ילדים למשפחה מקטין ומחסל את סיכויי ההקלטות? מה חלקם של המזרחיים בפערים האם העליה ממזרח אירופה לא גרה באוהלים? האם ההורים שלנו לא עבדו בעבודות דחק, סלילת כבישים בסדום, האם האמהות שלנו לא הלכו לעבוד בניקיון בתים ולעשות כביסה בבתים זרים, אמהות עזבו ילדים והלכו לעבוד בסדום בלי מזגנים כדי להביא אוכל הביתה, ומה עשו המזרחיים כרגיל ישבו בפתח הבית או שיחקו קלפים ולא יצאו לעבוד, מה ששונה הוא המנטליות של העדות? ואל תשכח כי רובם היו ניצולי שואה, היום בכנסת כולם מזרחיים בבנקים המנהלים הבכירים מזרחיים, ואתם ממשיכים לבכות ותמשיכו לבכות, כי הכי נוח זה להאשים אחרים.
כתוב תגובה ל- אבי ג
10
אמנון לוי
  טינרי   13/08/13 12:18
קיבל זמן איכות להתבכיינות ישנה נושנה. שיאשימו את הורי הוריהם שהגיעו מארצות נחשלות. האשכנזים רק קידמו אותם!!!!
כתוב תגובה ל- טינרי
11
"אלה שעקרו עיניהם של אנשים=מוכ
  קורןנאוה טבריה   13/08/13 12:35
מוכיחים אותם על עיוורונם"!!!(ג'ון מילטון)ותודה לאמנון לוי שמוכיח לגזעניים העדתיים כמה הם רשעים ובזויים!
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
12
הדמגוגיה הפשיסטית של דקל:
  חגא   13/08/13 12:46
ההתייחסות שלו לתביעות הצודקות של הקהילה ה"מזרחית" היא ברמה של לדוגמה: נאנסת שמתלוננת על האונס המזוויע שעברה היא "מסיתה ומתבכיינת". זה אומר בעברית פשוטה בסגנון האורווליאני שאם אתה מתלונן על זה שפגעו בך, אתה לא בסדר. ממש מלכוד 22. גועל נפש.
כתוב תגובה ל- חגא
אתה מתבייש להזדהות?
  יאיר דקל   13/08/13 15:19
תגא, אתה מתבייש להזהות ואתה לא מתבייש לכתוב כך?
כתוב תגובה ל- יאיר דקל
13
נתחיל בזה
  חנה שרה-   13/08/13 14:10
ששניהם, לא אמנון לוי ולא בן-דרור ימיני מקובלים עלי. וזו, לשון המעטה. שניהם שונאים "מתנחלים", שניהם לא חסכו במשך השנים בחרפות וגידופים נגד היהודים הטובים מכולם, שניהם פעלו בכל יכלתם, לקדם את התכניות לגירוש יהודים מארץ ישראל, וכל זה, כדי להיות in! ולהיות in במדינה שהשמאל בנה, זה, רק להיות שונאי ישראל. זו הדרך היחידה. כל דרך אחרת, לא תעבוד. ולכן, כשהם מתבכיינים, ובמקביל, עושים הכל לריצוי ה"אליטה" השמאלנית, זה לא משכנע. נכון, המדינה שהשמאל בנה ניהלה כאן מדינות אפליה מתועבת. בתימנים, היא, ממש, התעללה. וזו היתה מדיניות, זה היה מימסדי. אבל, זה כבר לא קיים. האפלייה היום, היא, כרצון איש ואיש. זה אישי, או מוסדי/מפעלי, זה רצון הבוס. לשתוק כל השנים על התועבה, הזו ואחרות, ופתאם להתעורר, מסיבה לא ברורה, כשהיום כבר הכל תלוי ב"מופלים" עצמם, זה לא משכנע. בני כל העדות הם גזענים!!! יש תימנים שיזרקו את הבת מן הבית, אם היא תביא להם מרוקאי. וכן, להיפך. וזה קיים בכל העדות, והעובדה היא, שאיש לא יזרוק את בנו או בתו מן הבית, אם הביאו אשכנזי/ת, להיפך, הם גאים בזה.... אני זוכרת עובדת במשרדנו, שילדה, יום אחד הגיעה לבקר במחלקתה, וכל חברותיה לעבודה התאספו לראות את התינוק. ההתפעלות היתה כלל - וואי, כמה הוא יפה, ממש אשכנזי. אז, תבדקו את עצמכם. ש"ס, למשל, מעדיפה לא אשכנזים, אבל, אתם שונאים אותה, כי יש להם זקן.
כתוב תגובה ל- חנה שרה-
14
אשכנזיה גאה לנכדים מזרחיים
  עדיגיל   15/08/13 19:35
בנותי נשואות למזרחיים מלומדים בעלי תארים שאינם מבינים מאיפה אמנון לוי המלומד מוציא את הכעס שלו, בתקופתנו אדם שאינו לומד והוריו לא משקעים בו פשוט נכשל וזה לא העדתיות וזה לא האשכנזים,כל אחד יכול להישאר בעדתו ולהגיע לאן שישאף ואין זה אומר שהוא טוב יותר או פחות הכל בולשיט הורים מזניחים לצערנו יש הרבה.האדם האנדיבידואל צריך לשאוף להצלחה ולא המזרחיים או האשכנזים בתקווה להצלחה לדור הבא שהוא היום מעורב ומוצלח די כבר לתייג אנשים כולנו נולדנו שווים או שווים יותר תרימו ראש ותכבדו אחת את השני כדי שנהיה לעם גאה די עם הקיפוח אפשר גם אחרת.
כתוב תגובה ל- עדיגיל
השכלה, כן, השכלה
  יאיר דקל   15/08/13 22:52
1. לעדי גיל, שמחתי על תגובתך.
2. ראיתי את התוכנית השלישית של אמנון לוי. בתוכנית זאת ראיתי פחות הסתה נגד האשכנזים ושמחתי על כך. מאידך, ראיתי קריאה למרד, לאלימות. לא נראה לי שזה יגרום למזרחים לפעול בדרך של אלימות, אבל הצטערתי על כיוון התוכנית.
3. תמונת המצב, שאמנון לוי מציג בתוכנית זאת - עצובה ומחייבת פעולה מצד המדינה. פעולה, לדעתי, זה לא לשפוך כסף סתם, אלא לפעול לעידוד החינוך. חינוך ולא דיבורים על חינוך.
כתוב תגובה ל- יאיר דקל
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il