s1 News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
דלג
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
איתמר לוין
איתמר לוין
למחדל של 7 באוקטובר מוסיפה הממשלה את סכנות החורבן הכלכלי, האנטישמיות והמפלגתיות בארה"ב    הערות על נצח יהודה ומינוי ראש אמ"ן, ולקח מאיר עיניים ממשה רבינו
דן מרגלית
דן מרגלית
רק הפרופסור גרשום שלום - מי שהביא לידיעת העולם את תורת הקבלה הנשכחת ועמד על מעשיו של נביא השקר שבתי צבי - הטיח בחילונים ובחרדים בארצם של יוהאן וולפגנג גתה ולודוויג בטהובן כי אין דב...
צבי גיל
צבי גיל
במערכה ההיברידית בין ישראל לבין אירן זאת כבר הצליחה בהיבט הפסיכולוגי והכניסה את הציבור הישראלי, שנמצא חצי שנה במתחים, ללחץ נפשי ללא תקדים    הפטפטת המדינית הבלתי אחראית שמהדהדת בתקש...
חיים רמון
חיים רמון
רוב הפרשנים הצבאיים תומכים עתה בתוכנית המטכ"ל להיכנס לרפיח, להרוג כמה מאות מחבלים ואז לצאת ממנה, אפילו שדרך פעולה זו כבר נכשלה כישלון חרוץ    בשביל לשמוע הדהוד של תוכניות המטכ"ל ושל...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
לוסי אהריש [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]
מגישה, עיתונאית ושחקנית
לוסי אהריש (נולדה: 18 בספטמבר 1981), מגישה, עיתונאית ושחקנית
רביב ברוקמאייר [צילום: יח"צ]
מנכ"ל קבוצת ויסוצקי
רביר ברוקמאייר (נולד: 1957), מנהל.
דני אבדיה [צילום: חוליו קורטז/AP]
גדורסלן
דני אבדיה (נולד: 3 בינואר 2001), כדורסלן. בשלהי 2020 הצטרף לקבוצת וושינגטון ויזארדס בליגת ה-NBA.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
"גזענות" מוצדקת נגד ערביי ישראל
מאת: יהודה דרורי  |  18/08/2013
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
במלחמת העולם השניה, אזרחים
  בני בנקר   18/08/13 13:17
אמריקנים ממוצא יפני, התנדבו להילחם כנגד יפן ועשו זאת בגבורה רבה למרות שמשפחותיהם נעצרו לבושתה של אמריקה במחנות הסגר. ואידך זיל גמור.
כתוב תגובה ל- בני בנקר
2
קשקשת צבועה ומתחסדת
  חייםק'ה   18/08/13 14:07
בראותנו את הפשעים האיומים שמדינת ישראל מבצעת כלפי האוכלוסיה הפלשתינאית בשטחים הכבושים אין לנו אלא להסיק כי תושבי ישראל הערבים הם חסידי אומות העולם. איזה עם היה סובל שמדינתו תפשע בצורה כל כך ברוטלית כלפי בני עמו? למרות כל מעשי השוד, הגזל, המעצרים, העינויים, ההשפלות, ההרג,הרצח שמדינת ישראל מבצעת בשטחים הכבושים, תושביה הערביים מתנהגים בצורה מופתית.
כתוב תגובה ל- חייםק'ה
אתם כ"כ שקרנים
  מר "חיימ'קה"   18/08/13 16:35
אתם שקרנים מלידה. עפ"י האל-תאקייה המסורתית, שהיא דוקטרינה מרכזית באיסלם, להכפיש את האויב המאכיל ומשקה אתכם זה חלק ממלחמת הג'יהאד. אין לך מה לעשות בישראל. לך הביתה.
כתוב תגובה ל- מר "חיימ'קה"
אתה שקרן ומשמיצן וגם חולה רוח
  תושב ותיק   18/08/13 18:35
כתוב תגובה ל- תושב ותיק
חיימקה הנבל מייצג את הנבלים
  איריס כהן   20/08/13 08:54
הנותנים את הטון בשלטון - לידעתך כל הערבים החיים בארץ ישראל הם בני גורל אחד - הנסיון של השלטון המפאיניקי הנבל - לתת לחצי מהם אזרחות ולחצי השני לקרוא פליטים בשטחים הכבושים - זה האסון והטרגדיה מאז ועד היום - חייבים להקים הכל מחדש על פי עקרונות אחרים !! בסמן שבכל מדינות ערב שמסביבנו - הורגים ורוצחים במוסלמים - כאן באין שלטון יהודי אמיתי - או שלטון אזלת היד - הם מעיזים לעשות כרצונם - והשלטון האשכנזי החרה הזה שחיימקה מייצג אותם - נותנים להם עוד כח !!
כתוב תגובה ל- איריס כהן
"חיימק'ה" אינו יהודי
  נו באמת "איריס"   20/08/13 12:22
מפא"י הקימו את המדינה וכול הכבוד להם, ההישג שלהם מופלא, לא פחות. "חיימק'ה" הוא אתה או חברך. כדאי להפסיק להשתמש באל - תאקייה (הונאה) כי זה כבר לא עובד עלינו.
כתוב תגובה ל- נו באמת "איריס"
הכל יקום מחדש על יסודות האמת
  איריס כהן   20/08/13 23:30
ולא לפי עקרונות המאפ"יה הבולשביקית שהשתלטה בערמומיות והסיטה את העם מחזונו והביאה לכאוס הזה שאנו נמצאים בו !!
כתוב תגובה ל- איריס כהן
3
איפה המשטרה.
  בבון זה קוף   18/08/13 14:22
הכתבה הזו שמצדיקה גזענות ומטיפה לה היא עבירה פלילית, אז מדוע לדור לא מתערב, שלפחות יעצור את שולה זקן בעניין. ולגופו של עניין, אני מפחד מהגזענות שלך נגד ערבים כי הבן שלך עלול לירות בבנים שלי שדומים מאוד מאוד לערבים בשל היותם מבני ישראל בני הדודים של הערבים.
כתוב תגובה ל- בבון זה קוף
אני שמאל
  מר אחמד   18/08/13 16:40
ולכן, כשמאל אני מבין מה אתם עושים. לצערי הגזענות כלפי היהודים היא בעיה, אתם כ 400 מיליון והיהודים מיעוט זעיר שחייו בסיכון במ' התיכון. אך אי אפשר לומר לכם את העובדות. נוחה ומוכרת לכם יותר מציאות בה אין נאמרים דברים על השולחן.
כתוב תגובה ל- מר אחמד
אכן כאידיוט , יש לך סיבה לחשוש
  למתחזה לבבון   19/08/13 08:47
כתוב תגובה ל- למתחזה לבבון
בדימיונך כולם "ימין"
  מר אחמד אני שמאל   19/08/13 11:04
כול מי שמכיר בזכות קיומה של ישראל ונדהם אם כי לא מופתע ממה שמעלילים עליה הוא "ימין" כלומר בבון לתפיסתך. מתי תבין שתפיסתך אינה מציאותית?
כתוב תגובה ל- מר אחמד אני שמאל
אכן כאידיוט , יש לך סיבה לחשוש
  למתחזה לבבון   19/08/13 10:48
כתוב תגובה ל- למתחזה לבבון
אתה מאיים עלי?
  מר אחמד   19/08/13 13:51
למזלי יש לנו יכולת להגן על עצמנו. אבל באמת שאני כשמאל נואשתי מכם. לא שאי פעם היו תקוות לשיתוף פעולה, זה לא. אבל כן חשבנו עפ"י בן גוריון שניתן יהיה לחיות בשיוויון מלא עם אזרחים ערבים במדינת ישראל. צר לומר, זו הייתה אשליה. ככלל אינכם בנויים להיות חלק ממדינה שהיא, איך לומר, מערבית במידה ניכרת בעקרונותיה.
כתוב תגובה ל- מר אחמד
ביבוניאדה.
  ודאי בבון זה קוף   19/08/13 16:28
ארבעה קופים הגיבו לי בחמש תגובות ומילה אחת לא התייחסה לטענותי, חבל שלא הבאתי איתי בננות.
כתוב תגובה ל- ודאי בבון זה קוף
אתה ענק. קניתי ואימצתי.
  חחחחחחחחחחחחחחחחח   19/08/13 17:46
האספסוף הימני אכן מקפיד גם לשכפל את עצמו וגם לא לענות לעניין.
כתוב תגובה ל- חחחחחחחחחחחחחחחחח
אתה סוגר עצמך בכלא
  מר אחמד אני שמאל   19/08/13 19:36
של הכחשת המציאות. חבל, אך אין לי כבר ציפיות.
כתוב תגובה ל- מר אחמד אני שמאל
אתה חי באשליות
  מר אחמד אני שמאל   19/08/13 19:31
אתה סבור שרק "ימין" יכול להיות פרוישראלי, ואינך מתפכח. ענו לך באופן נאות, אמנם טענותיך נכתבו באי בהירות כרונית (אינך יודע עברית, וגם צלילות מחשבתך לקויה), ואינך מבין את התשובות, אם מחוסר ידיעת השפה, או מחשיבה בלתי צלולה. המשך להחזיק בשיטות האל-תאקייה שהביאו אותך עד הלום. וודאי טוב לך כך, לחיות בתוך עננת שקרים ושנאה לאחר.
כתוב תגובה ל- מר אחמד אני שמאל
מי שמדבר על צלילות מחשבה....
  אתה שמאל?   20/08/13 00:11
כתוב תגובה ל- אתה שמאל?
לכן אני מכיר אתכם
  אדוני אני שמאל   20/08/13 10:52
מכיר את העדפתכם את הדמיון והקונספירציה על פני העובדות. לייצר דמוניזציה של האחר עדיף לכם על פני הודאה במצבכם האמיתי וניסיון לשפר את עצמכם.
כתוב תגובה ל- אדוני אני שמאל
4
סוגייה זו אינה מטופלת כראוי !
  שלום אביבי   18/08/13 16:09
אני מעורב באופן אישי בקהילה הנוצרית-ישראלית הלוחמת למען שילובה בחברה הישראלית כמו היהודים הממלאים את חובתם לנאמנות למדינה היהודית! הבעיה המטרידה היום מציאת תעסוקה למסיימי שרות החובה, כאשר לפי הידוע הרשות לפיתוח הגליל מעודדת הקמת מפעלים אשר במקביל מחפשים עובדים מתאימים. גם הישובים היהודים מעסיקים במפעליהם גם עובדים מהמגזר הערבי. למען השוויון המהותי ראוי יהיה להעדיף אזרח הממלא חובתו למען הכלל, על פני מי שפוטר עצמו מן החובה אשר מחירה 3 שנות שרות. לא זו בלבד, אלא שבין העובדים המועסקים מצויים גם כאלה הפועלים נגד הקהילה הנוצרית וביחוד נגד המנהיג הרוחני שלה האב גבריאל נדאף !!
כמו מר דרורי הכותב (פעם שניה) על הנושא, בהיותי מופקד על בטחון הישובים בגזרת חוצה שומרון, בתקופת האינתיפאדה הראשונה קיימתי יחסים מצוינים עם הכפרים הערבים השכנים. עתונאים ישראלים וזרים שנכנסו עימי לכפרים, מרדה, מסחה, בידיה, כפל חארת' ואפילו סלפית. שרותי החרום אמבולנסים והכבאיות של אריאל נזעקו לקריאתם. בשני מקרים נפרדים שעקב סכסוכים בין חמולות בשעות הלילה המאוחרות נדקרו מוכתרים של בידיה ושל ברוקין אמבולנסים שלנו פינו את הנפגעים למרכז העזרה הראשונה באריאל!! הפגיעה במוכתר של ברוקין התרחשה כשעתיים אחר חצות. בשעת הטיפול בו עדכנתי את רון נחמן ראש העיר, חרף העובדה שלא היה בקו הבריאות הוא לא ויתר על ביקור האיש הנפגע!
כתוב תגובה ל- שלום אביבי
5
עם גזען תתגזען=ובלי מרכאות!!
  קורןנאוה טבריה   19/08/13 08:37
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
6
לא לימדו אזרחות
  בבית ספר כדורי   19/08/13 10:03
אם היו מלמדים, גם אתה היית יודע, שאתה לא עושה טובה לאף אחד כאשר אתה ״נותן״ לו זכויות אזרחיות. הן שלו מתוקף היותו אזרח. והיית יושע גם, שהססמא- חובות כתנאי לזכויות, היא לא דמוקרטית. בדמוקרטיה כל אזרח זכאי לכל זכויותיו ללא קשר למילוי חובותיו. מי שאינו ממלא חובותיו, איש לא נוגע בזכויותיו, אלא הוא יכול להענש עפ״י החוק, בהתאם להחלטת בית המשפט.  
כתוב תגובה ל- בבית ספר כדורי
אותך לא רק לא לימדו אזרחות אלא
  גם הבנת הנקרא   19/08/13 10:56
הכותב מציע שינויים שכמובן מחייבים או הסתמכות על חוק קיים או שינוי בחוק לכן שלילת הזכויות תבוצע על פי חוק.
כתוב תגובה ל- גם הבנת הנקרא
לא למדת. גם הסטוריה לא.
  לא רק אזרחות   19/08/13 16:55
חוק הוא לא חזות הכל. גם בדיקטטורות יש חוקים ומשטר שפועל כחוק. כתבו לך על דמוקרטיה, שבה יש חוקים שלא מחוקקים, כדוגמת חוק המתנה קבלת זכויות במילוי חובות, שהוא לא מתאים לדמוקרטיה. לפי ההגיון שלך, גם לפושעים רגילים, שלא מילאו את החובות שמוטלות עליהם בחוק, צריך לשלול אזרחות. לסיום, תקיש בגוגל ״חוק ההסמכה״ ותלמד שיש חוקים שאסור לחוקק. בקישור תלמד גם מה היתה התגובה של אוטו ולס לחוק הזה.
כתוב תגובה ל- לא רק אזרחות
כול אלה שפועלים
  מר אחמד   19/08/13 13:57
למען חיסול ישראל במגזר שלכם טוענים את אותו הדבר, שזכויותיכם מגיעות לכם ללא קשר לפועלכם "המבורך". אולי למדתם זאת מדמי ביטוח לאומי שמקבלת משפחת מחבל שמת תוך פיגוע שביצע. אתם אינכם מבינים מהי דמוקרטיה, אינכם יכולים לחיות בדמוקרטיה, ומקומכם לא בישראל.
כתוב תגובה ל- מר אחמד
שלא כמוך,אני לפחות למדתי בבי"ס
  למגיב הבור מדרורי   19/08/13 14:59
תפנים : ללא חובות אין זכויות !! כך ינהגו בכל המשתמטים למיניהם מכל הצבעים ומכל הדתות.
כתוב תגובה ל- למגיב הבור מדרורי
אתה עוד קורבן של מערכת החינוך.
  לדרורי הנכבד   19/08/13 16:50
למדת, אבל לא למדת אזרחות. נכון אמר לך המגיב ההוא. אם היו מלמדים אותך אזרחות, היית יודע שבדמוקרטיה אין קשר בין קבלת זכויות למילוי חובות.
כתוב תגובה ל- לדרורי הנכבד
הוא אתה
  "המגיב ההוא"   19/08/13 19:43
במדינות ערב אין תפיסה של דמוקרטיה, לכן אתם סבורים שהחוק הוא חזות הכול. הנאמנות האותינטית לדמוקרטיה והחוק הם שני שטחים שונים לחלוטין. כפי שהחוק אינו זהה לצדק, כך הנאמנות לרעיון הדמוקרטי אינה זהה למה שקובע החוק לגבי זכויות האזרח. ברור שאינך יכול לעקוב אחרי ההסבר הזה, כי אין לך רקע ומוכנות פנימית להבין שהדמוקרטיה היא ערך ולא רק חוק. חובתך כאזרח במדינה דמוקרטית אינה להתבצר במה שמגיע לך על פי חוק, אלא להיות נאמן לשיטה הדמוקרטית ולא לחתור תחתיה. אינך מבין זאת, זה ברור. אומר לך, מקומכם אינו במדינה דמוקרטית, אתם תהרסו אותה.
כתוב תגובה ל- "המגיב ההוא"
הקופים לא מפסיקים להזיל ריר.
  איפה הבננות?   19/08/13 20:47
הם רעבים.
כתוב תגובה ל- איפה הבננות?
המזיל ריר
  למר "קוף"   19/08/13 21:07
אני שמאל. אתה חי באשליה שאיש שמאל לא מבין מה אתם עושים. ברגע זה כתבת את חוסר הבנתך היסודי את הרעיון הדמוקרטי, חוסר הבנה שהוא אופייני לחלוטין לחלק עיקרי במגזר, ולכן חלק מכם באמת מהווים סיכון לקיומה של מדינה דמוקרטית.
כתוב תגובה ל- למר "קוף"
גם אתה קורבן של מערכת החינוך
  לימני המבולבל   20/08/13 00:26
ולכן התבלבלו לך שמאל הומניסטי עם ימין גזעני. אתה מהסוג השני.
כתוב תגובה ל- לימני המבולבל
קללות לא יועילו
  אדוני אני שמאל   20/08/13 10:57
אני מכיר אתכם בהיותי שמאל ממשפחת שמאל וותיקה. הבלבול שלכם בשאלה מה אתם רוצים מעצמכם אכן עצוב. ואכן, ממילא לכול מי שבעד זכות קיום לישראל המאכילה ומשקה אותך, אתה קורא "ימין גזען אפרדהיידיסט נאצי", שכחתי משהו?
כתוב תגובה ל- אדוני אני שמאל
דמוקרטיה זה ערך גמיש ביותר
  לידיעתך   20/08/13 10:06
כתוב תגובה ל- לידיעתך
אתה תופס אותו
  ממש לא גמיש   20/08/13 12:29
בערביות שלך, כתופעה אל -תקיסטית (עפ"י עקרון האל -תקייה המסורתית שהוא הדוקטרינה התשתיתית ביותר באיסלם), של נורמטיביות ואף המלצה לרמייה ולניצול האחר. לא, זו לא דמוקרטיה.
כתוב תגובה ל- ממש לא גמיש
תבדוק הבדלים בדמוקרטיות בארצות
  שונות בעולם   20/08/13 16:07
כתוב תגובה ל- שונות בעולם
המהות לא קיימת
  לתפיסתכם   20/08/13 16:48
זה מה שאתה מכנה 'גמישות'. המהות היא נאמנות לרעיון הדמוקרטי ולא חתירה תחתיו, המהות אינה זכויות לכול לא משנה מה עמדתו כלפי הדמוקרטיה. לפי "הגמישות" (העדר נאמנות לעקרון) אתה טוען שמי שחתר ואף בפועל נגד המשטר הדמוקרטי(כגון טרוריסט) זכאי לכול הזכויות עפ"י הדמוקרטיה, ומכאן שמעשיו לגיטימים. מה שאדם מקבל מהדמוקרטיה לא הופך את מעשיו נגדה למותרים, זה הוא עם מצפונו ואחריותו, ואינו בשליטת אוטוריטה חיצונית. זו המחויבות והאחריות שלו. אגב, בעידן תקשורת ההמונים ברור יותר שפעילות נגד הדמוקרטיה יכולה להתממש בתעמולה ודמוניזציה.
כתוב תגובה ל- לתפיסתכם
מה שייך לכאן גמישות?
  די לקשקשת.   20/08/13 22:08
טרוריסט לא פועל נגד הדמוקרטיה, אלא מבצע טרור נגד אזרחים, או מסייע לביצוע טרור כזה. הוא זכאי לכל זכויותיו, לרבות למשפט הוגן שאם הוא יורשע בו, הוא יקבל עונש בהתאם לחוק (שגם שולל ממנו זכויות מסוימות אם הוא נכנס לכלא למשל). כמובן שהעובדה שהוא זכאי לזכויותיו (למעט אלה שישללו ממנו באם יורשע) אין בה כדי להצדיק את מעשיו, שהרי הוא נשפט עליהם ומקבל עליהם עונש (אם הוא מורשע בדין). ושוב- תיאורטית ניתן לחוקק כל חוק שרוצים, אלא שדמוקרטיה מטילה על עצמה מגבלות ומכירה בכך, שיש חוקים לא ראויים שלא מחוקקים אותם.
כתוב תגובה ל- די לקשקשת.
כן פועל נגד הדמוקרטיה
  טרוריסט כמובן   21/08/13 10:33
ולא רק נגד בני אדם. מטרת הטרוריסטים לערער את החברה ככול הניתן, במטרה להרוס אותה ולהשתלט עליה בסופו של דבר, ולכונן את השאעריה, כלומר להחליף את המשטר.
כתוב תגובה ל- טרוריסט כמובן
ממנה לומדים כמה דברים.
  הסיפא חשובה   21/08/13 13:48
למשל: 1. אתה לא יודע ערבית- שריעה ולא כפי שכתבת. 2. אתה מייחס טרור רק לאיסלאם ולכן אתה איסלמופוב וגזען עלוב.  
כתוב תגובה ל- הסיפא חשובה
7
גזענות ערבית
  יה   20/08/13 15:49
באום החליטו על הקמת מדינת ישראל.
הערבים לא כיבדו החלטה זו ויצאו למלחמה והפסידו. בגדול.
אחכ הם כפו עלינו עוד מלחמות.
ושוב הפסידו, בכולן.ארצות ערב השכנות היו "מוכנות למות" למען פלסטין, אבל אף ארץ לא דאגה לערביי פלסטין,בעצם גם הם עצמם לא עשו כלום מלבד להנציח את מצבם השפל.התמזל מזלם של אלה שנשארו בארץ,אבל כנראה האופי הערבי לא השתנה. במקום להשתלב, ללמוד את השפה ,להתנדב ,לכבד את הדגל וההמנון[לא לשיר אותו],הם יורקים לבאר שהם שותים ממנה. כל פעם הם שולחים לכנסת נציגים של היישות הפלשתינית המהווים גייס חמישי למדינת ישראל.אז למה הם מצפים מאיתנו?שנחבק אותם?ובכז, עם כל הגזענות,כביכול, הם מתחלחלים כשמדברים על טרנספר [לא של אנשים, של שטחים].למותר לציין שגם הצד השני[ירדן, ראניה , ארצות ערב אחרות]לא מעונין בהם כך שזה הדדי.גם בקרב אחיהם הערביים הם לא מוערכים.גזענות? או שמה מכירים אותם?
לכן,אני בפירוש לא אוהבת אותם כחברה [גם הם לא אוהבים אותנו,שיודו בזה]למרות שיש ביניהם אנשים שאני מכירה באופן אישי שאני מוקירה ומחבבת אבל זה כבר סיפור אחר.
כתוב תגובה ל- יה
אין גזענים יותר גרועים מהערבים
  יהודה דרורי   21/08/13 00:10
הגזענות הערבית נשענת על דת השטן שלהם. הם קוראים ליהודים חזירים וקופים ומצווה להרוג כל מי שאינו מוכן להיות מוסלמי ולהכנס למסגרת המנוונת שלהם. בגלל זה הם לא מסוגלים להביא אפילו מדען אחד שיזכה בפרס נובל בעוד ה"קופים" היהודים מהוים 25% ממקבלי פרס נובל. הם בורים וחשוכים ברובם ואני נושא בכבוד את הכינוי גזען על שאני מתעב אותם ואת דתם !!
כתוב תגובה ל- יהודה דרורי
הערבים גם גרועים מהנאצים,
  ממש אין?   21/08/13 10:08
עם תורת הגזע שלהם, או מהאנטישמים הפוגרומיסטים האחרים באירופה? מעניין אם את ההבלים שבהודעה הזו לימדו בכדורי או שהכותב ״למד״ אותם במקום אחר.
כתוב תגובה ל- ממש אין?
המגיב לבטח ערבי עם חגורת נפץ
  יש ויכוח?   21/08/13 10:59
כתוב תגובה ל- יש ויכוח?
את התגובה שאתה שולל
  אדוני גם אני שולל   21/08/13 11:35
ובצדק, אני מצטער על ההתבטאות הזו, אני לא הייתי מתבטא כמו המגיב. עלי רק לציין שהאידיאולוגיות רודפות האדם הקיימות במערב, כולל האנטישמיות, נחשבות עפ"י ההומניזם המערבי לשליליות ופסולות, בעוד שהאיסלם מחייב רדיפת יהודים או המרת דתם בכפיה ובכול דרך. זה לא שהאיסלם אינו מחייב אתכם כיום בהיותו דוקטרינה עתיקה ולא תקפה, אלא הוא חי ומחייב את מאמיניו גם כיום, ואף כפי שמציין המזרחן ריימונד איברהים, דוקטרינת האל תקייה (זכות ההתחזות או הרמייה הפעילה כחלק מהג'יהד) שהיא דוקטרינה תשתיתית באיסלם, תקפה כיום עוד יותר מאשר בתקופות היסטוריות.
כתוב תגובה ל- אדוני גם אני שולל
אתה מבין קטן מאד באיסלאם,
  אדוני הנכבד   21/08/13 13:57
אם בכלל. נראה שאתה ״יודע״ על האיסלאם מאותם מקורות עלובים וגזעניים מהם יונקים רוב אזרחי ישראל היהודים. האיסלאם לא רדף מעולם יהודים, ובודאי שלא דרש מהם להמיר את דתם. היהודים נחשבים באיסלאם למונותאיסטים, וזוכים שם לכבוד ולכינוי ״ בני אברהם״ ו״עם הספר״, שחובה על כל מוסלמי מאמין לשמור עליהם (הפטרונות כלפי יהודים פה קיימת והיא אכן בעייתית). למוסלמי מאמין מותר אפילו להנשא ליהודיה והיא איננה צריכה להתאסלם. גם הסיפור על הקופים והחזירים נובע מבורות. לא מדובר על כל היהודים אלא רק על אלה שמסיתים נגד מוחמד ומטיפים לכפירה.  
כתוב תגובה ל- אדוני הנכבד
8
את זכויותיהם האזרחיות
  יתרו   28/08/13 00:36
היו צריכים הערבים בישראל לאבד כבר מזמן, ולא משום שאינם משרתים בצבא (רק זה חסר לנו, גייס החמישי שעדיין לא גילה את האפשרות להזיק לנו הן בנשק שיהיה בידיו והן בבגידה הקלה מתוך הצבא). היו צריכים לאבד את אזרחותם כפרטים המשתייכים לעם אויב. ההוכחה לכך,כפי שכתב דרורי, הם נציגיהם הנבחרים בפרלמנט שכינוי כנסת אינו מתאים עוד לאסוציאציה ההיסטורית-יהודית. 10% ממנה אויב גלוי,ויותר מ-100 כבשים שתוקות מפחד ה"מה יגיד" הסמאל.
כתוב תגובה ל- יתרו
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il