s1 News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
דלג
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
הרצל ובלפור חקק
הרצל ובלפור חקק
דברי הספד עם הבאתה למנוחות של המשוררת דלית בת אדם    שירתה הזכה של דלית בת אדם ידעה לשבות לבבות, שירה שהלכה במסלול השיבה המאוחרת, שיבה למחוזות ילדותה, למחוזות הקסם של ימי האתמול
אורי מילשטיין
אורי מילשטיין
פרוץ מלחמת העולם השנייה בהתקפת גרמניה על פולין; הפייסנות של צרפת ואנגליה כלפי גרמניה גרמה לתוצאה הפוכה; צבא צרפת היה חזק מצבא גרמניה אך התרבות הצבאית הצרפתית הייתה תבוסתנית; ניצחון...
דן מרגלית
דן מרגלית
רק הפרופסור גרשום שלום - מי שהביא לידיעת העולם את תורת הקבלה הנשכחת ועמד על מעשיו של נביא השקר שבתי צבי - הטיח בחילונים ובחרדים בארצם של יוהאן וולפגנג גתה ולודוויג בטהובן כי אין דב...
אלי אלון
אלי אלון
המתחם המיועד לשימור נבנה בשלבים במהלך המחצית השנייה של המאה ה-19 ותחילת המאה ה-20    על-אף שמדובר במתחם בעל ערך היסטורי ואדריכלי רב, המתחם נמצא מזה שנים במצב של הזנחה מבישה
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
חיים כצמן [צילום: יח"צ]
איש עסקים, משקיע נדל"ן
אייל זמיר
מנכ"ל משרד הביטחון
אייל זמיר (נולד ב-1960), איש צבא ישראלי, מנכ"ל משרד הביטחון.
 יעל אלמוג זכאי [צילום: יח"צ]
אשת עסקים
יעל אלמוג זכאי (נולדה ב-1963), אשת עסקים ובעלת הון ישראלית.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
האי היווני - תיק פתוח
מאת: נרי אבנרי  |  26/08/2013
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
סלט יווני ברוטב שפדן
  היועץ המשפחתי   26/08/13 20:45
האי היווני היא הדוגמה מספר 1 להפרשת המערכת ישירות לפיותינו הפעורות, היא כבר מזמן לא מסתפקת בהטלת מימיה מהמקפצה. אני ממש לא בטוח שצריך להיות פרופסור לדמוקרטיה כדי להבין שכבוד היועץ המשפחתי קצת התבלבל. האמת היא שאין תינוק אחד במדינה שלא ברור לו מדוע בעל ההון העסיק את בן השלטון תמורת שכר עתק עבור גלישה באינטרנט. היחיד בכל המדינה שיש לו ספק סביר שרק במקרה העשיר העסיק את בנו של ראש הממשלה, זהו נציג שלטון החוק. מאז מקרה זה יש להקפיד ולומר: שלטון החוקן! ולמר גרוניס הנכבד יש לומר: כבודו, תלבש חזרה את הכפפות ותקפיד לשטוף את הידיים כדי שלא לחטוף פוליו, כי הוירוס אוהב להסתובב בהפרשות.
 גרוניס
כתוב תגובה ל- היועץ המשפחתי
2
להפסיק להאשים את שרון
  ישראליקו   27/08/13 01:13
בן גוריון אשכול גולדה בגין שמיר פרס נתניהו ברק ושרון כולם שותפים לפשע עקירת הישובים בגוש קטיף ולעוול שנגרם למפונים . הרי ידוע שאדמת הגליל מתבכיינת כבר 65 שנים על המעשה המגונה שנעשה עליה בגירוש ובהחרבת איקרית ובירעם . אדמת גוש קטיף קיבלה כאב ראש מהבכי של אחותה אדמת הגליל , והחליטה לגרש את כל אלה שיושבים עליה .היא לקחה את החישוב של שני הכפרים איקרית ובירעם ,הוסיפה ריבית והצמדה של 57 שנים והחליטה לגרש ולהחריב את כל הישובים שעליה כדי להפסיק את הבכיינות של אחותה . שרון הוא רק האחרון בשרשרת האשמים ולפניו יש את כל ראשי ממשלות ישראל שלא הקשיבו ותיקנו את העוול שנעשה . המתיישבים בגוש קטיף הם קורבן של מנהיגים שסירבו להקשיב לבכיינות של אדמת הגליל .שרון נבחר כי אדמת גוש קטיף שמעה שהוא בולדוזר ואיש ביצוע מעולה בכל מה שקשור בבנייה וגם בהרס . שרון הוא אשם וגם קורבן שנושא על גבו את התעלמותו מאיקרית ובירעם ואת הריבית וההצמדה שנצטברה מאז 1948 בחשבון העובר ושב של מדינת ישראל בגלל אטימות והתעלמות של בן גוריון טשכול גולדה רבין פרס שמיר נתניהו ברק .
כתוב תגובה ל- ישראליקו
3
להפסיק להאשים את שרון -המשך
  ישראליקו   27/08/13 01:43
בגיל 77 שרון ביצע את פרויקט הגירוש וההחרבה בצורה מקצועית ואכזרית בדיוק כמו בן גוריון שביצע את הגירוש וההחרבה ב-1948 אבל בסגנון אחר . העומס של המשימה התיש את שרון והוא נרדם מחולשה ואולי גם מרגשות אשם . אסור לראות בשרון את האשם היחידי. כל ראשי הממשלות אחראיים לעוול שנגרם לתושבי איקרית ובירעם ולכל מפוני גוש קטיף ששילמו מחיר מלא . מי יתן שאחרי נתניהו יגיע לראשות הממשלה אדם שישים סוף לבכיינות של אדמת איקרית ובירעם . מי יודע , יכול להיות שאדמת יהודה ושומרון תעתיק את אחותה מגוש קטיף בעוד 20 שנה אבל תעשה זאת בהיקף גדול ועצום מאדמת גוש קטיף . מפחיד יותר שאחות אחרת שלהם כלומר , אדמת הנגב שעליה יושבת היפייפיה דימונה ,גם היא תתחיל להקשיב לבכיינות של אחותה , אדמת הגליל ותתחיל גם לרעוד מרוב כעס וכאב ראש מאחותה הבכיינית . אם חס וחלילה זה יקרה , אז שמעון פרס שלא נדע מצרות באמת צדק ויהיה לנו כאן באמת "מזרח תיכון חדש" .מפחיד ומצמרר מה שאדמות יכולות לעשות כשבני אדם לא מקשיבים להם . כדאי להתעורר ולראות את כל התמונה ולא להצטמצם במילים -"אכלו לנו ושתו לנו ". גם לאחרים כנראה אכלו ושתו . מודה ועוזב ירוחם אמרו חכמינו , ויפה שעה אחת קודם .שנה טובה .
כתוב תגובה ל- ישראליקו
4
לא נשכח ולא נסלח לפושעים!
  קורןנאוה טבריה   27/08/13 06:04
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
5
ומי "השותפים לפשע" , אבנרי ?
  שלמה המגיב   27/08/13 06:49
"..יש הרבה שותפים לפשע המטורף הזה ( פינוי גוש קטיף וצפון השומרון)..הבולטים בניהם הם אריק שרון , אמנון אברמוביץ (העיתונאי) והיועמ"ש מני מזוז.." !!. נו , מה אתם אומרים על "הניתוח המשפטי" המדוייק והאובייקטיבי של "המשפטן" בגרוש , אדון אבנרי ? מי שהחליט על "הפשע המטורף" (לטעמו של אבנרי) בהחלטת הכנסת בתאריך 16.2.2005 והצביע בעד (!) חוק ההינתקות , כולל נתניהו ( אלילו של אבנרי), לימור לבנת , ישראל כץ ועוד חברי כנסת מהליכוד , אינם קשורים ואינם "בולטים כשותפים לפשע המטורף" , אלא עיתונאי שצידד בהחלטה במאמריו והיועץ המשפטי שקבע שאין הוכחות מספיקות להגיש כתב אישום נגד שרון בתיק היווני ( אך הורה להמשיך לחקור את משפחת שרון בפרשת סיריל קרן והכניס את עמרי שרון לשמונה חודשים בתיק כספי הבחירות של שרון !!)! . הגיונו המניפולטיבי של אבנרי קובע שמי שהחליט לבצע "פשע מטורף" , לא קשור לעניין (!), אך מי שאין לו שום קשר להחלטת הכנסת (וזה מה שקובע , הלא כן ?), הוא "האשם הבולט" !. טוב , עכשיו השמאל "יאשים" את אבנרי , בהיבחרו של נתניהו לראש הממשלה ולא את מי שבחרו בו בבחירות האחרונות ! , אתם הבנתם את הראש של אבנרי ?
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
תגובה לשלמה המגיב
  נרי ארכיונרי   27/08/13 08:19
כתבתי בעבר שני מאמרים עתירי סרטונים תחת הכותרת:
נתניהו נגד ההינתקות- פרוייקט מיוחד.
במאמרים היו סרטונים של יריבי נתניהו שמאשימים אותו
שהוא פועל מאחורי הקלעים נגד ההינתקות...
גם אז הגבת, והתעקשת שהוא תמך.
נתניהו התפטר מהממשלה בגלל ההינתקות.
אם יש סיבה אחרת להתפטרותו-
נראה אותך שולף אותה...
...
לעולם לא אבין את חוסר היכולת של האמת,
לחדור לתודעת השונאים.
ואתה שונא...
כתוב תגובה ל- נרי ארכיונרי
"האמת" של אבנרי
  שלמה המגיב   27/08/13 11:36
נתניהו יכול היה להיות "נגד ההינתקות מאחורי הקלעים" ( לדעתך), אך בפועל , הוא תמך בחוק ההינתקות והצביע בעדו , בתאריך 16.2.2005 , בהצבעה המכריעה והקובעת בקריאה השלישית , יחד עם כל שרי הליכוד , ובזאת אושר החוק , ונתניהו לא עשה דבר לבטלו לאחר מכן וגם התפטרותו סמוך למועד הפינוי , היתה חסרת משמעות , באשר לא היתה אמורה לבטל את "הגזירה" ( חוק ההינתקות 2005). נו , אבנרי , אז אני אכן "מתעקש" על "האמת" ( ראה את פרוטוקול ההצבעה באותו יום באתר הכנסת) ולא מטמטם את הקוראים שהעיתונאי אברמוביץ והיועמ"ש מזוז "האשמים" הבולטים "בפשע" !. ראוי לציין , אדון אבנרי , שאם נתניהו וכל יתר חברי הכנסת מהליכוד , היו נמנעים בהצבעה ( שלא לומר - מתנגדים), אזי, החוק לא היה מאושר ואריק שרון היה יכול לעשות "שמיניות באויר" ולא היה יכול לפנות את גוש קטיף , בניגוד להחלטת כנסת , אז מה אתה מבלבל את המוח עם אברמוביץ ומזוז ? האם הקוראים הם חבורת דיבילים , לדעתך ?
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
נתניהו הצביע בעד ההתנתקות.
  לא נכון.   27/08/13 15:02
גם אם תביא מליון סרטונים, האמת לא תשתנה.
כתוב תגובה ל- לא נכון.
אין בך דבר חוץ משנאה.
  תראו מי שמדבר   27/08/13 15:14
שנאה לכל מי שלא מסכים עם התאוריות השוביניסטיות הלאומניות והאלימות שלך, כפי שאתה מפרט אותן בהגדרה העצמית שלך. את כל קטעי ושברי הסרטים שלך אתה רותם לטובת השנאה הזו.  
כתוב תגובה ל- תראו מי שמדבר
לנרי - ומדוע התעלמת מהסרטונים
  איריס כהן   28/08/13 15:59
שהראו את ביבי מצביע בפרוש בעד - וסרטון בו הוא נראה אומר בפרוש - לאורי אריאל :" שיהיה ברור במשאל עם - אני אצביע בעד !! - לא יכול להיות שלא ראית אותם - הרי הם פורסמו באתר שלך באותו מאמר שציינת - די לצביעות ולהערצת המנהיג ללא שום ביקורת !!
כתוב תגובה ל- איריס כהן
הדוברמן
  מני הזועם   27/08/13 08:52
המכנה עצמו שלמה המגיב,תוקף ללא הפסקה את כל כותבי הימין,ללא יוצא מהכלל,ולאחר מכן הדוברמן מתיפייף ומוכר לנו שהוא בכלל לא מהשמאל, בבקשה אל תתיפייף תתחפף!
כתוב תגובה ל- מני הזועם
"הפתעה" עבור מני המגיב
  שלמה המגיב   27/08/13 11:53
אכן , אני לא "מהשמאל" ואיני "תוקף ללא הפסקה" רק את "כותבי הימין" , אלא את כל בלוגרים והמגיבים הרדודים והשקרנים , שמטמטמים את הקוראים , כולל ( לדוגמא)את הבלוגר הסופר שמאלן , איתן קלינסקי ועוד אחרים. דרך אגב , מני , מה זה משנה לגוף הביקורת שלי ( "התקיפה" !), אם אני "שמאלן" ( ואני לא) או בעל אידיאולוגיה אחרת ? תתייחס למהות התגובה ובמה אני טועה ( לטעמך) בביקורת שלי ? האם ביקורת של "שמאלן" כנגד כותב ימני , אינה לגיטימית , ואילו ביקורת של בלוגר או מגיב "ימני" ,כלפי איש שמאל , היא סבירה , ראוייה ולגיטימית ? אז מי כאן "המתייפייף" , מני ?
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
6
חבל שלא טרחו לקרוא את דוח מזוז
  אחת שיודעת   27/08/13 10:40
לעומק. מזוז הסתמך על הראיות בתיק. על האזנות סתר ששמע במו אזניו, שנקלטו בזמן אמת בלי שאף אחד חשד בקיומן. הראיות בתיק, הן אלו הראו באופן ודאי שאין כאן שום דבר פלילי.
כתוב תגובה ל- אחת שיודעת
תגובה לאחת שיודעת.
  נרי ארכיונרי   27/08/13 14:17
פרקליט המדינה שאל אותו לפשר כניסת 3 מיליון דולר לחשבון הבנק של "חוות השקמים". תשובתו: אני לא יודע כלום-
תשאלו את הבנים.
והם שמרו על זכות-השתיקה.
אז תעשי לי טובה...
כתוב תגובה ל- נרי ארכיונרי
אלמד את נרי "חוק ומשפט"
  שלמה המגיב   27/08/13 19:45
אינך משפטן , נרי , וראוי שתסייג את דבריך בטרם אתה מעיר הערות משפטיות. עפ"י סעיף 4 לפקודת הראיות , אין הורה וילד כשרים להעיד אחד לחובת משנהו, ובנסיבות שנוצרו בתיקי "האי היווני" ובתיק "סיריל קרן" ומעורבות בניו של שרון באותן פרשות , לא היה מנוס בידי היועמ"ש , אלא לסגור את התיקים מחוסר ראיות , ועד עתה איני מבין ממה אמור היה היועמ"ש לחשוש באופן אישי מאריק שרון , אם היה מאמין שיש סיכוי להרשעה והיה מגיש נגדו כתב אישום ? הרי מדובר ביועמ"ש שהכניס את עמרי שרון לכלא ואת נשיא המדינה ואת שר האוצר ואת השר בניזרי , ולא ידוע כאחד " שעושה חשבונות פוליטיים" למישהו ! , אז על איזה בסיס את קובע למעשה שהוא "מושחת" , באשר סוגר תיקים נגד פוליטיקאים ממניעים זרים ולא מיקצועיים ? ואיך כתב אישום כולשהו נגד שרון , היה מבטל חוק בכנסת (חוק ההינתקות) ומונע את מימושו עפ"י דין (ביצוע הפינוי ) ? ועל איזה בסיס אתה רומז על דעתו הפוליטית של היועמ"ש ( מהי ? האם הוא אישית תומך בפינוי או לא ?), שמשפיעה על החלטותיו המיקצועיות ?. די כבר אם ההסתה והשקרים האלה !.
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
שלמה הקשקשן והפלפלן "המשפטי"
  איריס כהן   28/08/13 16:08
האם לא ברור לך שלו רצה מזוז כן לחקור את שרון - היה מוצא כבר את הפלפוליים המשפטיים לכך - לכולם ברור שהתיק נסגר כאות הוקרה ותשלום - על הרס הישובים - ואם אתה לא מבין זאת הבעיה אצלך !! - לגבי הקביעה:"הרי מזוז הכניס את הבן לכלא "- ממש הצחקתני- ארבעה חודשים ?זה הכל זה רק מוכיח שהפשע משתלם - מזוז שילם מס שפתיים זה הכל - המאפיה עשתה ככל העולה על רוחה - והבן היקר לקח על עצמו את האשמה ושילם בארבעה חודשים- לא נורא בכלל !! די כבר לצביעות גם מימין וגם משמאל - לא האמת והצדק מעניינים אתכם אלא הערצה פוליטית מטופשת !!!
כתוב תגובה ל- איריס כהן
7
נרי צודק בהחלט- יש כאן שיטה בה
  איריס כהן   27/08/13 12:57
בתמורה לאי חקירה משטרתית ולאי פרסומים ורעש בתקשורת - מוכנים הפולטיקקים למכור את עמם ואת בטחונם - ולהסכים למשאים ומתנים שקריים - לשחרור מחבלים רוצחים תמורת כלום - ולהריסת ישובים ביהודה והשומרון - השאלה שצריכ להישאל היא - האם גם בכניסתו האחרונה של ביבי למתן ומתן ושחרור המחבלים וכו' - פעלה השיטה ? - והאם הובטח לו שבתמורה לכך יושתקו כל הפרסומים שהובאו כאן על ידי יואב יצחק - כנגד עו"ד יוסי כהן ורעיית ראש הממשלה ???
כתוב תגובה ל- איריס כהן
אני לא בטוח שיש מה להשתיק
  לאיריס תשובה   27/08/13 15:23
זה נראה לי יותר כותרות מאשר תוכן. עם זאת, אני לא מכיר את העובדות. בין יצחק וכהן מתנהלים הליכים משפטיים ומעניין יהיה לראות מה יצא מהם.
כתוב תגובה ל- לאיריס תשובה
אז עכשיו אני שומעת לראשונה
  איריס כהן   28/08/13 09:29
שבין כהן ליואב יצחק יש סכסוך משפטי - מהו ?? על מה הסכסוך??
כתוב תגובה ל- איריס כהן
יצחק טורח לא להדגיש זאת.
  לאיריס תשובה   28/08/13 10:38
יש הליך (אזרחי) שמתנהל אצל השופטת רוטקופף בפתח תקווה, שלא ידוע לי טיבו. משם הוא גם מביא חומרים. לא יודע אם יש עוד.
כתוב תגובה ל- לאיריס תשובה
עדיין זה מסביר אולי רק את
  איריס כהן   28/08/13 15:54
האובססיה של יצחק - לכתוב על מעללי כהן - אך לא סותר בהכרח את נכונות הדברים - וכן לא מובן מדוע התקשורת שבעבר קפצה על כל פיסת אינפורמציה בכדי להכפיש את הזוג נתניהו - כמוצאת שלל רב - ממלאת כעת פיה מים ??!!
כתוב תגובה ל- איריס כהן
יש איזה סכסוך בין יצחק לכהן,
  אין לי מושג   28/08/13 16:23
שלא ברור לי טיבו וגם לא ברור לי מה נכון ומה לא נכון שם. במסגרת משפטים כאלה טוענים הצדדים הרבה דברים, שחלקם מתקבלים וחלקם ביהמ״ש דוחה. העיתונות לא מתעניינת כנראה בסכסוך הזה, כמו שהיא לא מתעניינת בסכסוכים אחרים שמתבררים בבתי המשפט, שמענינים רק את המעורבים בהם.
כתוב תגובה ל- אין לי מושג
8
ההתנתקות היתה יוצאת לפועל,
  היפותיזה כושלת   28/08/13 10:14
גם אם היה מוגש כתב אישום נגד אריאל שרון, ללא קשר לשום עיתונאי כזה או אחר. שרון קידם את חוק ההתנתקות, שהיה לו רוב גם בכנסת וגם בעם, ואם היה מוגש נגדו כתב אישום, אולמרט היה משלים בנקל את המהלך הזה, כפי שזכה לרוב גדול ולנצחון מוחץ בבחירות זמן קצר לאחר מכן. כל ההיפותיזה שאבנרי ודומיו מגלגלים שנים כאילו מזוז נמנע מהגשת כתב אישום נגד שרון כדי לאפשר את ההתנתקות, שאלמלא כן לא היתה יוצאת לפועל היא הזיה פרועה ומופרכת, של לאומנים מופרעים, שלא לאמר הסתה ממש נגד מזוז.
כתוב תגובה ל- היפותיזה כושלת
תגובה להיפותזה כושלת
  נרי ארכיונרי   28/08/13 12:27
הדעה שלך מתחילה מ-
אני רוצה עקירת התנחלויות.
מכאן מתחילים לקושש נימוקים שיהפכו את הפשע הזה-
למעשה נכון.
עובדות!-
בתוכנית פופוליטיקה (אחרי הבחירות ב-2003),
מצנע היתנה הצטרפות לקואליציה,
בהצהרת שרון על פינוי שני ישובים בלבד (נצרים וכפר דרום).
אולמרט שהיה באולפן אמר לו:
אתה מציע לשרון להתאבד פוליטית.
דהיינו: תוכנית עקירת השובים בלי הסכם-
מטורפת.
בתוכנית אחרת, ציפי לבני אמרה על התוכנית של מצנע:
"מצנע הוציא את עצמו מהקונצנזוס...
אתה לא זוכר, אבל לי יש ארכיון.
אגב, לפני הבחירות, גם טומי לפיד התנגד לתוכנית של מצנע.
גם פואד התנגד לתוכנית של מצנע.
כאן נכנסה התקשורת.
הקמפיין שעשתה התקשורת היה אגרסיבי.
ההימור של שרון הצליח-
הוא חמק מכתב אישום.
במבחן התוצאה- ההינתקות התבררה כטעות היסטורית...
כתוב תגובה ל- נרי ארכיונרי
אתה מתיימר לחשוף את האמת.
  דמגוגיה והסתה   28/08/13 13:32
זה בדיוק כמו שבשעתו התיימרת להיות מסעדן. אז מכרת זבל וגם היום אתה מוכר זבל. ההתנתקות היתה על דעת רוב העם, זכתה לאמון מחודש עם אולמרט, וכל היתר זה דמגוגיה ושקרים של ימין הזוי ומסית. אגב, אני התנגדתי להתנתקות בתוקף, ועד היום אני רואה בה פשע. כלפי הפלסטינים.
כתוב תגובה ל- דמגוגיה והסתה
שופטת מזן נדיר=הרשעה ללא ראיות
  ע_הראל   30/08/13 08:21
בלי שקראתי את טיוטת כתב האישום שהכינה הפרקליטה עדנה ארבל בזמנו נגד שרון, אני בטוח ב 100% שאין שום ראיות בתיק! לעניות דעתי זוהי התמחות מיוחדת של שופטים מסוימים מהדור הקודם בלבד; לא כל פרקליט/ה יודע/ת לתפור תיק ללא ראיות לכתחילה, ולא כל שופט/ת יודע/ת להרשיע ללא ראיות בתיק; התמחות מיוחדת אצל שופטים מזן נדיר כבר אמרנו? *-*-* כנ"ל גם בתיק הנשיא האהוב והיקר משה קצב, אין שום ראיות לשום אונס - לא ע"י קצב או אדם אחר, לא ע"י הקוף מהספארי, לא ע"י הכלב של השכנים, ולא בכלל. בית המשפט אף לא ביקש ממילא מהמתלוננת להציג ראיה כלשהי שנאנסה אי-פעם, ולכן היא גם לא הציגה שום ראיה, ואכן אין בתיק ראיה לאונס! *-*-* והנה מיד לאחר הרשעת הנשיא קצב יצ"ו במחוזי 30.12.2010 (לענ"ד ללא עוול בכפו), אזי התפרצה המתלוננת לתשקורת להשוויץ (בימש"ט האמין לי)! חא חחא, אבל בית המשפט "המיוחד במינו" אפילו לא ביקש ממנה להציג שום ראיה, ודאי לא לאונס - כי השופטים נבחרו בקפידה מאותו זן מיוחד ונדיר, שיודעים להרשיע אם צריך גם ללא ראיות בתיק! *-*-* אז מה ההבדל בין שרון למשה קצב יבדל לחיים טובים וארוכים? ובכן ההבדל הוא בסלחנות של התשקורת הסמולית small כלפי שרון (נדמה לי עוד לפני ההינתקות), ולכן מזוז לא חשש לסגור תיק שאין בו ראיות! *-*-* זאת לעומת משה קצב יצ"ו שהנשיאה בייניש סימנה אותו כאוייב הציבור (כאשר כינתה את כתב האישום המקורי "אנורקטי"), ובכן כאן מזוז שתק והשתתק כי חשש מתגובת התשקורת ו/או הנשיאה בייניש שמא יקרעו אותו, במידה שיעיז להוציא כתב אישום מתוקן ללא אונס - זאת לאחר שבכתב האישום המקורי הוא אמר את האמת שוב ושוב - שאין בעיניו שום ראיה לאונס בתיק קצב. *-*-* ובכן זהו המשותף בין שרון למשה קצב - שניהם נפלו אצל פרקליטים או שופטים מהזן המיוחד שיודעים להאשים ו/או להרשיע ללא ראיות! אגב ידוע כי לשופטים יש חסינות במידה שטעו בדין; והשאלה היא האם תעמוד להם אותה חסינות כאשר הם פועלים להטיית הדין בזדון? *-*-* ובכן לענ"ד לא פעלה עדנה ארבל בתום לב באף אחת מהסיטואציות הבאות: 1) הוצאת (טיוטת) כתב אישום נגד אריאל שרון ללא ראיות לכתחילה, כאשר היא סומכת בעצם על מזוז שיגנוז אותו לאחר מכן - כי לא יעיז בסופו של דבר להוציא כתב אישום ללא ראיות, ודאי לא נגד ראש ממשלה מכהן. *-*-* 2) הרשעת הנשיא קצב בעליון יחד עם השופטת נאור, שוב ללא ראיות בתיק, ודאי לא לאונס. *-*-* 3) הפרקליטה עדנה ארבל אחראית גם לשימוש נלוז בתקנה 2.5 של הפרקליטות - לשם עידוד והגברת תופעת העדויות שקר בסיטונות ובמצח נחושה, במערכת המשפט בכלל ובבתי משפט למשפחה בפרט; אומנם תקנה 2.5 זו מדברת בפירוש על קטינים (שלא יואשמו בעדות שקר אם עדותם תקרוס בפני בית המשפט), אך עדנה ארבל עיוותה את הדין מאז ועד היום, בכך שעל דעת עצמה וללא רשות מאף אחד - היא הרחיבה את התחולה של תקנה 2.5 גם לנשים בכלל; בכך היא נתנה אור ירוק רבתי למוסד העדויות שקר בישראל ללא הינד עפעף, שנשים מעידות עדויות שקר במשטרה ובבית משפט בחופשיות מלאה - וללא חשש מאישום בניסיון לעדות שקר במידה שהעדות שלהן קורסת במשטרה או בבית משפט. *-*-* תודה לך עדנה ארבל על כל מה שעשית למען דרדור מערכת המשפט בישראל אל התחתית ואל שפל המדרגה.
כתוב תגובה ל- ע_הראל
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il