|   15:07:40
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
אלי אלון
אלי אלון
מהתרשמות שלי ומהבנה בנושאי איכות סביבה השיקום האקולוגי והנופי של מקטע הנחל בפ"ת רחוק מלהיות מספק ומוקדם לדבר על "שיקום הנחל
אלון קוחלני
אלון קוחלני
לראשונה בעולם פורסם מחקר המציע אמת מידה להטלת אחריות פלילית על קציני ציות    יש הכרח לנקוט בדרך אחרת כדי להגן על אינטרס הציבור
יוסי אחימאיר
יוסי אחימאיר
רוצח אחד, ראש הנחש במינהרה, מתעתע במנהיג העולם החופשי בבית הלבן    לאיזו רמה עלובה ירדו האוניברסיטאות בארה"ב    טרור הוא לא רק פיגועים, רצחנות. טרור הוא לא פחות מזה - הפצת שקרים ותעמ...
יהונתן קלינגר
יהונתן קלינגר
היתרון של מערכת ציבורית היא שכל עוד היא עובדת, גם העשיר וגם העני יקבלו טיפול טוב. כשיש עומס נוצרות שתי בעיות: החזק והעשיר הולך למערכת הפרטית, אבל החלש צריך לצעוק חזק יותר כדי לקבל ...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
לוסי אהריש [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]
מגישה, עיתונאית ושחקנית
לוסי אהריש (נולדה: 18 בספטמבר 1981), מגישה, עיתונאית ושחקנית
רביב ברוקמאייר [צילום: יח"צ]
מנכ"ל קבוצת ויסוצקי
רביב ברוקמאייר (נולד: 1957), מנהל.
דני אבדיה [צילום: חוליו קורטז/AP]
כדורסלן
דני אבדיה (נולד: 3 בינואר 2001), כדורסלן. בשלהי 2020 הצטרף לקבוצת וושינגטון ויזארדס בליגת ה-NBA.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
זו לא רק שאכטה!
מאת: אפרים הלפרין  |  03/09/2013
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
תגובה
  צנחן   3/09/13 13:01
ששששששש....לא יפה אפרים ידידי.בשנת 1988 ראיתי את מלאך המוות כמה וכמה פעמים ואפילו הפכנו ידידים אני בשם מדינת ישראל הוא בשליחות עלומה.מסיבות? חשיש?.....כנראה שפספסתי המון.בכל מקרה אני לא יכול למשל להיות שר אוצר כי אין לי את הכישורים לתפקיד.
כתוב תגובה ל- צנחן
2
לפיד השקרן הפך לאדם הכי שנוא
  שינשין   3/09/13 14:26
המדינה תוך זמן אפסי! איך הוא העלים מאיתנו ופובס חשף את המיליונים שהוא מחזיק בחשבון,מעניין על חשבון מי ומאיפה?
לא פלא שהוא לא מעוניין להיחשף. אבל לאט לאט נפתחת תיבת פנדורה!
כתוב תגובה ל- שינשין
3
המדריך של הילדים, חישש איתם?
  ה.א   3/09/13 18:00
האם אנחנו מסכימים שמדריך שחישש עם הילדים שלנו בצבא יהיה אחראי על משהו ציבורי? האם תחלקנו על השכל? השקרים הם לא מקור הבעיה, הם התוצאה. מלכתחילה מדובר באדם אשר לא הייתי קונה ממנו אופניים משומשות וגם לא הייתי מוכר לו אופניים משומשות, ועישון חשיש עם המודרכים שלו הקטנים ממנו ב 7-8 שנים בסמוך לאחר גיוסם לצבא הוא רק עוד סימפטום שמשכנע אותי שהאיש הזה מסוכן לדעתי. אם המדריך של ילדי בצבא היה מעשן אתם חשיש אצלו בבית, הדבר האחרון שהיה מדאיג אותי היא מידת השקר בדבריו, מה שהיה מדאיג אותי זה להרחיק אותו בראש ובראשונה מהילדים שלי, ובהמשך מכל תפקיד סמכותי על אחרים והעובדה שהוא אינו מודה ואינו מתחרט חרטה אמיתי והעובדה שהיו צריכים ל"הלשין" עליו בעקבות הכחשותיות המתמשכות והחוזרות, מראה יותר מכל שהוא נשאר בדיוק כמו שהיה אז ולכן אין הרבה חלופות, הוא חייב לראות את הדלת, מצדה החיצוני, ורק ביבי נתנינהו יכול לקבל כאלה החלטות.
כתוב תגובה ל- ה.א
4
you may search what PERACH mea
  www.cannabook.net   3/09/13 18:33
You may search what means perach... for sure not as you wrote. Just a pure marijuana. Nothing to do with the location of the plant.
כתוב תגובה ל- www.cannabook.net
who gave whom?
  e.h   3/09/13 21:20
as long as there is no detailed response which specifies the bits and the bytes of his strange behaviour we should interpret the testimonies verbally
כתוב תגובה ל- e.h
5
לא מספיק עם לפיד ? אין
  בני בנקר   4/09/13 09:35
לך על מה לכתוב ? מספיק עם האובססיה שלך, הרי אתה מבזבז את זמנך לריק על איש ריק, יש נושאים שראויים יותר לדיון והתייחסות.
כתוב תגובה ל- בני בנקר
כל אחד עם הנושא שלו, שנה טובה
  ה.א   4/09/13 11:52
כתוב תגובה ל- ה.א
תרגע זקן דתי מהאובססיה- -לפיד
  קח כבר את הכדור   5/09/13 20:33
כתוב תגובה ל- קח כבר את הכדור
השקר? והסמים, והמרות? תשובה?
  א.ה   7/09/13 00:32
כתוב תגובה ל- א.ה
6
שלמה אייךָּ? השתכנעת סוף סוף?
  ה.א   4/09/13 09:59
האם גם שתיקתך כהודייה? השתכנעת סוף סוף שמי שיושב בקבינט המדיני בטחוני הוא סחיט לאללה כי הוא מסתיר נקודות מעברו? Aהוא היה סחיט כל השנים גם כעיתונאי?, ואין לנו מושג כלל מה היקפי הבעיה, יש שני עדים שאיש לא סותר אותם על אף חלוף הזמן, אחד מהם היה קטן ממנו ב 7-8 שנים ובמידה מסויימת נתון למרותו, וכאמור מי שמספק את הסם ייחשב כסוחר בסם גם אם לא קיבל תמורה, ואתה רוצה לומר לי שאתה רגוע? שצריך לתת צ'אנס? שלפיד זו הזדמנות חדשה? שלמה אתה ודאי מבין שכאשר מסתירים את מה שכבר ידוע, כנראה יש עוד הרבה מה להסתיר!!! שלמה אייךָּ?, שלמה המגיב השמיע קול!!. שנה טובה
כתוב תגובה ל- ה.א
ולמי עוד "יש מה להסתיר"הלפרין?
  שלמה המגיב   7/09/13 08:02
איני "ממתלהבי" לפיד וגם בעבר ציינתי שאיני חושב שמתאים לפוליטיקה , אך אתה ממשיך בצביעותך , הלפרין, כאשר אתה מעדיף אישים פוליטיים אחרים במקומו בממשלה , שגם להם "יש מה להסתיר " וגם הם עלולים להיות נתונים "לסחיטה", כמו האסיר לשעבר דרעי , שהורשע בעבר בשוחד , ולך תדע בכמה מיקרים נוספים בעבר קיבל שוחד ולא "נתפס" וכמה גורמים "מחזיקים אותו בביצים" עקב כך , או ביו"ר ועדת החוץ וביטחון הסופר סודית לביטחון המדינה ,אדון ליברמן, שפותח חשבונות של מיליונים בחו"ל , ע"ש בתו החיילת ( מעניין "מה יש לו להסתיר" ,הלפרין ?)ועושה עסקים עם אוליגרכים , שבעברם לוט בערפל וגם להם "יש מה להסתיר" וגם כאן קיים חשש שליברמן יהיה נתון "לסחיטה" , והוא עוד היה השר לאיומים אסטרטגים (!) ואולי גם אותו מחזיקה רוסיה ושליחיה האוליגרכים "בביצים" ?. אז אם אתה דואג "ששרים לא יהיו נתונים לסחיטה" , הלפרין , אז תנהג ביושר אינטלקטואלי עד הסוף , ואל תתנהל מול לפיד , אחרת ממה שאתה מצפה מאישים פוליטיים אחרים שהם "אמורים להחליפו הממשלה" , עפ"י הדוקטרינה הפוליטית שלך ? ,אם זה לא צביעות וגניבת דעת , הלפרין ,אז כבר איני מבין כנראה מושגים אילו בשפה העברית !.
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
ודוגמא "לסחיטה" שמומשה , ה.א
  שלמה המגיב   7/09/13 08:31
ורציתי להזכירך , הלפרין , שחששך "מסחיטות" של שרים , הינו הגיוני , באשר ליברמן כשר חוץ במדינת ישראל , "נסחט" ע"י הטמבל הזה ( שכחתי את שמו), שחשף בפניו את בקשת החיקור בחו"ל נגדו ,וליברמן "נאלץ" להשפיע על ועדת המינויים במשרד החוץ , למנותו לקדנציה נוספת לשגריר ולקדמו, פן "ייחשף" הסיפור , ועל כך אפילו מתנהל משפט פלילי נגד ליברמן. נו , הלפרין , אז רק ללפיד "יש מה להסתיר" ורק לגביו , אתה מודאג "שייסחט" ? וואלה , , אני ממש מתלהב מדאגותיך לתפקוד ראשי המדינה , פן "יסחטו" אותם , ובאמת רק ללפיד "יש מה להסתיר" ! אז תחליט , הלפרין , או שאתה מתנהל כחבר בעמותה ליושר וטוהר המידות בשילטון , או שאתה מתנהל כמו עסקן פוליטי סוג ז, שמנסה במניפולציות להבאיש ריחם של פוליטיקאים שאינם לרוחך ולהעלים "סרחונות" של פוליטיקאים שהם כוס התה שלך ?
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
אני מאד מקווה שילדיך לא ישרתו
  א.ה   7/09/13 11:17
אני מאד מקווה שילדיך לא ישרתו בלהקת הנח"ל כי מסתבר שלפחות לפני 20 שנה, ועל פי עדויות שאינן מוכחשות, כותב החומר של הלהקה היה מזמין אותם לביתו לעשן חומר גוטה גוטה ואתה הייתה משלים עם זה ומברך על זה - ובמקרה כזה של הזנחה על ידי הורים רצוי שאזרחים הגונים יזדעקו, ולא יאפשרו אפילו להורים חסרי אחריות להפקיר את ילדיהם הפני "כותבי חומר", ולעניין ליברמן (חשוד בפלילים) , דרעי (הרושע בפילילים), לפיד (עדויות מאד חזקות על פלילים אשר התיישנו - אשר כאשר היו אנונימיות הוכחשו וכעת יש שקט מאד מטריד בגינם) אני מציע שוב דין שווה לכולם - חקירת משטרה מהירה ואפקטיבית בה יחקר הוא ויחקרו כל הגורמים הנוגעים בדבר, עד אחרון הפרטים, על העבר המעשן של לפיד, יתן מענה הולם לבעיה שנוצרה.
כתוב תגובה ל- א.ה
דין ליברמן כדין לפיד
  ה.א   7/09/13 09:26
אני מאד מקווה שהיועץ המשפטי לממשלה ייכנס לעובי הקורה בעניין לפיד, ממש כמן כעניינו של ליברמן, ותפתח חקירה אשר נקווה כולנו שתהייה הרבה יותר קצרה ואשר תרד לעומק הסמים בהיבטיהם הפליליים, היקפם, לוחות זמנים, משתתפים, מי סיפק למי, מתי, וכמובן התוצאות תהיינה גם זמינות לרשויות הביחון ולציבור, הצעה שלך להשות את צורת הטיפול - בתוספת בטריית אנרג'ייזר כפולה, היא תחליף טוב ומקובל להצעה שלי - דין לפיד כדין ליברמן, דין צפון סיביר כדין צפון תל אביב.
כתוב תגובה ל- ה.א
ובכל זאת הלפרין
  שלמה המגיב   7/09/13 11:14
מדוע לא הצגת את התובנות שלך ,לעניין החשש שפוליטיקאים בעמדות השפעה , עלולים "להיסחט" , בטרם התעורר הסיפור הזה של הסמים עם לפיד ? עד עתה התעלמת לחלוטין מהחשש הזה שלא הטריד את מנוחתך ,בעניין דרעי וליברמן ( מעניין אם תעורר שוב את דאגתך , אם ליברמן יחזור לתפקיד שר החוץ) שקשור עד היום ,לאוליגרכים הזויים בעלי עבר חשוד ( עפ"י המודיעין של המשטרה), כמו ליאון צרני , נבזלין ועוד , שמבוקשים גם ע"י הרוסים ? נו , האם "עברם הבעייתי" של דרעי וליברמן ,לא הטריד את מנוחתך , עד שהזכרתי לך אותם בהקשר לחשש "לסחיטה" ? טוב , זה ברור , חוש הצדק וההגיון שלך , מקבל "אנרגיות ונוריות אזהרה" , רק בעניין הפוליטיקאים שאתה לא סובל. ומה זה קשור בכלל (נושא האופציות לסחיטה) לעניין חקירה עתידית של היועמ"ש של לפיד או אחרים ? אנו מדברים על הנתונים שידועים לנו עד עתה וזה בהחלט בסיס ראוי "לחשש" , הלפרין.
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
הסכמתי וכתבתי
  ה.א   7/09/13 11:27
הסכמתי וכתבתי שאיש הזה דוחה אותי (הוא כנראה גם דוחה את מי שזורק עליו נעליים), וכאשר יש כאלה רגשות בין אנשים יש ודאי השפעה של מידת הטינה על עוצמת הביקורת, אני מאמין שיש צדק בדבריך על כי יתתכן שאני רואה במעשיו של לפיד חומרה רבה יותר מאשר אני רואה במעשיהם של אחרים. אבל בוא נסכים על מה שאפשר להסכים. בוא נצא מפה שנינו עם קריאה ליועץ המשפטי לממשלה ו/או למפכ"ל המשטרה להורות למשטרה לחקור את כל היבטי הסמים הקשורים לשר לפיד עקב העדויות הברורות לשימוש ועל פי סעיף 13 לחוק, ייתכן אף לסחר, בסמים, כן בסמים.
כתוב תגובה ל- ה.א
אתה לא "תגרור" אותי לאובססיה
  שלמה המגיב   7/09/13 12:02
אני לא אצא איתך לשום "קריאה ליועמ"ש לחקור את לפיד" ,ולא אזרום עם האובססיה ההזוייה שלך נגדו (להזכירך שאיני מתומכיו) ואיני חושב שלפיד יותר "סחיט" או\ו עבריין ו\או מושחת ולא ראוי , מלא מעט פוליטיקאים אחרים , ומה שיוחלט בעניינו של לפיד (בפרשת הסמים) ע"י גורמי האכיפה , יהיו מקובלים עליי והגיע הזמן שתעזוב אותו כבר בשקט, באשר כבר קוראים נוספים הבחינו שהאובססיה הזו שלך נגדו ,נראת לא טוב ויתכן מאד שנובעת משיקולים זרים ולא ראויים. די , העיסוק שלך והתובנות שלך בנושאים אחרים , הרבה יותר אינטילגנטים וראויים לעיון ולדיון. שמע לעצתי , הלפרין , אל תתייחס יותר ללפיד , אתה נראה ממש לא טוב !.
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
שפן!!! ששפפןן!!!!!
  ה.א   7/09/13 13:52
כתוב תגובה ל- ה.א
7
אפרים אתה חולה. באמת נמאסת
  אלוני חיפה   6/09/13 04:18
תומכים בלפיד !!! מול גל ההשמצות והשנאה הנוראית שעולה פה. אפרים הכותב של הטור הזה באמת הסתבך עם עצמו. העליהום המכוער על לפיד עבר כול גבול. ואני לא טורח לענות על הכתוב פה.
כתוב תגובה ל- אלוני חיפה
רק האמת תענה - והשקר בפיו
  א.ה   7/09/13 00:29
כתוב תגובה ל- א.ה
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il