s1 News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
דלג
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דן מרגלית
דן מרגלית
לרוע מזלו של חליוה הכשל התממש בתקופת כהונתו כראש אמ"ן    עתה כולם אוהבים לשנוא אותו. זה משרת את נתניהו, אבל זה לא יחזיק מים
הרצל ובלפור חקק
הרצל ובלפור חקק
דברי הספד עם הבאתה למנוחות של המשוררת דלית בת אדם    שירתה הזכה של דלית בת אדם ידעה לשבות לבבות, שירה שהלכה במסלול השיבה המאוחרת, שיבה למחוזות ילדותה, למחוזות הקסם של ימי האתמול
רון בריימן
רון בריימן
האשמת נתניהו כאילו הוא זה שמונע עסקה, היא עלילה מרושעת המופצת על-ידי מתנגדי נתניהו אשר שכחו מי האויב    אחת השגיאות החמורות ביותר של ממשלת ישראל: ההפרדה בין חטופים לחטופים, ואי-עמיד...
רפאל בוכניק
רפאל בוכניק
התעלומה האופפת את היעלמותו של יחיא סינואר מהספקטרום התקשורתי ומהפגנת נוכחות פיזית בשטח, שומה שתעלה סימני שאלה באשר למידת תפקודו, או אף גורלו    התהיות בסוגיה זו עשויות לגלם משמעויות...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
חיים כצמן [צילום: יח"צ]
איש עסקים, משקיע נדל"ן
אייל זמיר
מנכ"ל משרד הביטחון
אייל זמיר (נולד ב-1960), איש צבא ישראלי, מנכ"ל משרד הביטחון.
 יעל אלמוג זכאי [צילום: יח"צ]
אשת עסקים
יעל אלמוג זכאי (נולדה ב-1963), אשת עסקים ובעלת הון ישראלית.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
אין סליחה ואין מחילה
מאת: אריה אבנרי  |  12/09/2013
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
תזכורת חשובה
  בן דוגית   12/09/13 17:07

זו רשימה הראויה לצאת מידיו של יו"ר אומ"ץ - ומטעם כל חברי אומ"ץ לרגל יום כיפור המתקרב אלינו ועלינו. מדובר בתזכורת בוערת כגחלים לוחשות שאינן גוועות. אריה אבנרי וחבריו שוקדים יום ולילה על הכורח לצמצם את השחיתות המרקיבה אישים בצמרת. אוי לאותה צמרת המורכבת מאישים שכאלה, מושחתים שאין בהם אף לא שמץ של בושה. מה יכול להיות יותר גרוע כשמתברר מיהם הנתעבים האלה, המרקיבים את כולנו. טוב שקיימת אומ"ץ.
כתוב תגובה ל- בן דוגית
תפוצה המונית
  איש תקשורת   12/09/13 21:33
מאמר זה ראוי לתפוצה בכל אתר ואתר למען שכל שודדי הקופה הציבורית יראו ויראו. אין ספק שחלק מכוכבי המאמר יגייסו את להקת החסידים השוטים שלהם כדי להשתלח בכותב המאמר שאינו חושש להתעמת אתם
כתוב תגובה ל- איש תקשורת
האם הפרקליטות נשלטת ע"י מפא"י?
  ע_הראל   13/09/13 19:18
אם יורשה לי לתת תזה הפוכה = איפכא מסתברא, כל הרשימה (אולי חוץ מהירשזון) נתפרו להם תיקים סתם מכל הבא ליד, בתור סיכול ממוקד מטעם מפא"י (בגילגוליה השונים) נגד יריבים שפרשו ממנה (כגון פרס ודליה איציק ואהוד ברק), או מנהיגים שעלולים כל אחד בתורו לסכן אותה, שזה הספרדים דרעי ומשה קצב, והאשכנזים אולמרט ונתניהו! *-*-* לגבי נתניהו מדובר הרי על שטויות במיץ, כי קיבל רשות מוועדת האתיקה (בהיותו ח"כ) להתארח בחו"ל אצל הקהילה היהודית; ובכן בכירי הקהילה הם אנשי עסקים שמצפים גם למתג ולפאר את עסקיהם בתמורה לתרומתם הכספית או האחרת לקהילה היהודית; אז נניח בעל בית מלון מארח את נתניהו לשם פרסומת שראשי ממשלות מתארחים אצלו; אז חשבון הכביסה או המספרה יהיה עשרות אלפי ש"ח כיאה למלון יוקרה (ולא אלפי ש"ח כמו מלון פשוט), אבל זה לא משנה כלום לא לאורח נתניהו ולא לקופת הקהילה - אלא יד ימין של בעל העסק משלמת לכיס שמאל שלו, ולקופת הקהילה נכנס ויוצא אותו סכום, וגם נתניהו יקבל אותו שרות בדיוק בכל מקרה; יתרה מזו, לאותו מבקר מדינה יש אמינות ששואפת לאפס עקב הדו"ח המטופש שלו על הכרמל, שחוץ מתקשורת הסמול הקנויה ומתוזמרת שהיללה אותו - נתן לכולם להקיא ממנו *-*-* ובאשר לנשיא המדינה השמיני האהוב והיקר משה קצב השם ישמרהו ויחייהו, הרי הנשיא גרוניס כבר זיכה אותו למעשה (וחבל שעיני הבדולח של אריה אבנרי הסתתמו וחשכו מלראות השחתת המידות הנוראית דווקא במערכת המשפט) - וזאת באותה נשימה שגרוניס זיכה את הבחור האתיופי מאונס שטפלו עליו (לאחר שסתם נרקב 4 שנים בכלא) וזאת בפסק דינו התקדימי והיסטורי מ 12.1.2012; *-*-* אז איך יתכן שאריה אבנרי עם כל הסמול small לא מזיז להם כאילו לא שמעו מזה, וגם לא בא לו שכל לקרוא לפחות את חלקו של גרוניס בפס"ד (כולה 7 עמודים מתוך 20), הלא חף מפשע ישב סתם 4 שנים בכלא, לא? ובכן מה הציבור מבין מזה? שלא הצדק מעניין את אריה אבנרי חלילה, אלא המשך הביזנס הרווחי שלו - קבלן משנה של הסמול להכפשת יריביו הפוליטיים ככל האפשר. *-*-* ובחזרה לפס"ד גרוניס, אני היחידי (מבני האור) שסיכמתי את החלק של גרוניס, ובתרגום חופשי (שלי) מסתבר: 1) אין בתיק שום ראיה לאונס (3 שופטי המחוזי ב"ש הבינו היטב את רוח המפקד/ת בעליון, לאמור שמצפים מהם להרשיע באונס עם או בלי ראיות); *-*-* 2) שופטי המחוזי שיקרו במצח נחושה כאילו התרשמו ממהימנות המתלוננת, כי דיברה בקושי ולא יודעת כלל עברית, כך שלא היה ניתן להתרשם מכלום חוץ מהתסרוקת שלה; *-*-* 3) שופטי המחוזי לא היו מעיזים לשקר, אילולא ידעו מראש שהשופטת ארבל אינה טורחת לבדוק ראיות בערעורי אונס (באמתלה שהמחוזי כבר התרשם ממהימנות המתלוננת), כלומר היא האחראית העיקרית להשחתת המידות במערכת המשפט. *-*-* 4) כנ"ל בתיק משה קצב, אין ראיות לאונס בכלל, לא ע"י משה ולא הקוף מגן חיות - ולא ע"י הכלב של השכן, ושופטי המחוזי לא היו מעיזים להרשיע סתם אילולא ידעו מראש שהשופטות נאור וארבל אינן טורחות לבדוק שום כלום בערעורי אונס - משום שגם הן יודעות היטב את רוח המפקד/ת, להרשיע באונס עם או בלי ראיות. *-*-* לסיום לא נאחל שנה טובה לעם ישראל, שבו מורשעים חפים מפשע גם ללא ראיות, שנאמר חרב באה לעולם על עיוות הדין ועל עינוי הדין וכו'.
כתוב תגובה ל- ע_הראל
2
אל תסלח גם לי
  יוסי מ   12/09/13 19:56
אריה אבנרי, מוקיון עלוב נפש ,שקרן מעליל עלילות שווא.
איש שבדמותו מסמל את כל הרע שעובר עלינו, כשכל אחד יכול לזרוק האשמות לאויר וכשאלה נבדקות בבית משפט, ובית המשפט מזכה את הקרבן(במקרים של "אומץ" ואבנרי, מדובר בקורבנות אמיתיים),אז בית המשפט מפוקפק או הזוי או חסר אחריות או הכל, השוטפטים לא ראויים לתפקידם והם הכל, רק לא בית משפט.
הלואי שבשנה הבאה עלינו לטובה, על כל ישראל לשבטיהם, דעות פוליטיות ותפיסות עולם שונות,נזכה לראות בהיעלמותך מחיי הציבור, אפילו השוליים שבהם אתה נמצא,וננוח מעונשך, איש נקלה,בזוי מעליל עלילות, תואם דכנר לדור ומרגלית וחסר כבוד מינימלי. אני לא מבהקש את "סליחתך". כל מה שכתבתי עליך ,אמת ואני עומד אחרי כל מילה ומשפט.אנשים כמוך צריכים לאכול בכיפור ולצום כל השנה כדי אולי להתקרב לאיזו שהיא כפרה.
זה מחוץ לכך שבחיים הפרטיים שלך, אני מאחל לך ולכולם אריכות ימים, בריאות ומכל טוב הארץ.
כתוב תגובה ל- יוסי מ
בגלל אנשים כמוך השחיתות עובדת
  אליהו חיים   12/09/13 23:29
אפשר לעצום את העינים ולהיות מאושר, אפשר לסתום את האף ולא להרגיש בסירחון העולה מהרקבובית בה שוקעת מדינת היהודונים(כן כמוך שחי בסרט),אפשר לאטום את האזנים ולא לשמוע את זעקת שארית ניצולי השואה שאין ידם משגת לקנית תרופות בעוד ביבי ומיס פיגי חוגגים על דליים של גלידה משובחת, אהוד ברח שהיה ראש הממשלה הגרוע ביותר ושר בידחון רק קצת יותר טוב מפרץ והוא מסתובב היום בעולם ועושה עסקים ומאובטח על חשבוננו והמצחיק שבוזי ביזבוזי זה ששמר על זכות השתיקה והיה שליח לדבר עברה אצל אהוד ברח ,אותו בוזי ביזבוזי רץ להנהיג את מפא"י והשחיתות והמושחתים לא אומרים די.
על שימון פרס כבר כתב בזמנו משה שרת "אקרע קריעה גדולה אם שימעון פרס ישב על כיסא של שר בישראל" ואותו שימון שרץ צוחק על כולם וחי ומבזבז כמו באגדות אבל יש עוד שוטים שחושבים שהכל בסדר ואין צורך באומ"ץ ואני הקטן שואל עד מתי הדג הזה שמסריח מהראש יהיה בראש ואולי הגיע הזמן להסיר את הראש וכל האמצעים כשרים להשגת המטרה כי הדיבורים לא מחסלים את הטינופת.
כתוב תגובה ל- אליהו חיים
מקריות???
  יוסי מ   13/09/13 00:43
אדון חיים.
לא במקרה,חסר לך ברשימת התגובות את איש היעד, המטרה היחידה של אבנרי הנקלה, אותו איש שאפילו שבית משפט זיכה אותו, מר אבנרי וחבורת הזבל שמסביבו, לא מקבלים את הפסיקה.
האיש הזה, אבנרי הוא על מה שכתבתי עליו ויותר. הוא בתפקיד המוכיח בשעכר, זה עלבון לאינטיליגנציה.
גמר חתימה טובה.
כתוב תגובה ל- יוסי מ
אין מקריות
  אליהו חיים   13/09/13 08:54
כפי שלימדונו רבותינו "המילה מיקרה= קרה מ י' "
רבי איצ'ה מברדיצ'ב היה מזמין את קב"ה לדין תורה , אך מכיון שקב"ה לא הופיע לדין תורה , יש למצות את הדין אם כל המושחתים ואם מערכת המשפט לא יודע לעשות זאת ,יש לזמן את אדון פרבלום.
שנה טובה וחתימה טובהותקוה לדין ומשפט צדק.
כתוב תגובה ל- אליהו חיים
ואולי...
  יוסי מ.   13/09/13 12:27
אולי אדון פברלום צריך להופיע ואולי הוא יביא את בן דודו י. טומיגן גם הוא לטקס עשיית הסדר, אבל הבעיה תישאר כמו שהיא היום: אלה שממונים על הסדר והחוק, הם אלה שקונים עדים בכסף, משקרים לבית משפט ומתנהגים כאילו כל האחרים גנבים ומושחתים.
כתוב תגובה ל- יוסי מ.
מקריות? תמיד מקלל-תמיד מקלל===
  יוד יוד   13/09/13 13:25
אינך מפספס שום הזדמנות לקלל את מי שמגלים את האשפה של אדונך.
כתוב תגובה ל- יוד יוד
שכחת את אהוד("לא היו
  בני הנקר   13/09/13 00:49
מעטפות") אולמרט, מחמל נפשו והנפש התאומה של יוסי מ.
כתוב תגובה ל- בני הנקר
מסכים עם כל מילה של יוסי מ
  עזרא מועלם   14/09/13 01:30
אבנרי האכסניה שבא אתה כותב ראויה לך ואתה לה. מעריציך הספורים ראויים לך ואתה להם. עלה והצלח
כתוב תגובה ל- עזרא מועלם
3
אשכנזי
  8   13/09/13 05:53
מה עם הנ"ל?
כתוב תגובה ל- 8
4
להגיע לעמדת כוח כנראה זה מביא
  לשכרון כוח.   13/09/13 08:32
וכדאי לזכור, כששותים לא מנהיגים...
כתוב תגובה ל- לשכרון כוח.
5
נוכלים יודעים לתמרן לטובתם1
  רפרף   13/09/13 09:43
נוכלים יודעים איך לתמרן לטובתם דליה איצקי, שמעון פרס, האהודים אולמרט ברק... ומה קורה לאדם ישר ותם?
על פי ההגדרה היועץ המשפטי לממשלה מייצג את האינטרס הציבורי בתחום המשפטי ובתחום החקיקתי. תפקידו להגן על אינטרס זה במידה וחקיקה כלשהיא מבקשת לפגוע בו. הטענה היא שסמכויותיו הנרחבות הן למען האזרחים. סמכויות אלו מעולם לא נדונו וגם לא הוגדרו בחוק. אלא תולדה של לחצים והשתלטות. כיון שכך לא העם ולא נציגיו העניקו לו סמכויותיו. היועץ המשפטי גם אינו נגיש במיוחד לאזרחים, עד לא מכבר משכנו לא פורסם ברבים, לאחר פניות פורסם, אך ללא דואר אלקטרוני נגיש לציבור. בולט העדר פיקוחו בתחום המהותי של מגע בין השלטון לאזרח – פיקוח על המשטרה, למרות שרשמית קיים לעניין זה משנה ליועץ. לאור הטענה כי למען האזרחים נועד פקוחו של היועץ המשפטי, כיצד הפכה להמשטרה לארגון פשע מפלצתי נגד האזרחים אשר איבדו כל תחושת בטחון?
עד לא מכבר רוב האזרחים חשבו שהם חיים במדינה דמוקרטית בה לרשויות יחס הוגן כלפי האזרחים. המשטרה נתפשה כמי שעושה כדי להלחם בעברינות גם אם ללא הצלחה יתרה בשל חוסר השתדלות יתרה, ובכל זאת מטרתה לתפוס עברינים למטרת הגנה על האזרחים. אזרחים ברובם חשבו שבבואם אל המשטרה הם מגיעים אל החוק ולא ידעו שהם מגיעים אל אירגון פשע. גם לא ידעו שמטרת כל חקירה משטרתית היא להביא בשכל מחיר להרשעתו של נחקר בלא להתחשב אם ביצע או לא עברה כלשהי. האזרחים לא ידעו שהמשטרה שניתנו לה סמכויות רבות להפעלת שליטה על אנשים מנצלת סמכויותיה לפשיעה. אי לכך האזרחים ההגונים ביותר שחשבו שהמשטרה באמת ובתמים מחפשת עובדות אמיתיות, והיו חסרי מודעות לסכנה הנשקפת להם, שלא ידעו להתגונן מפני פשיעתה של המשטרה. אדם יכול להיות בזמן הלא נכון במקום הלא נכון להיות בסביבה שבה התבצעו עברה/פשע או בסביבה שבה אדם נחשד על ידי מישהו לפי סימנים או החלטה שלו, או אף במקום שבו עבריין עושה כדי להעליל, להטיל אשמה מסיבות שלו כגון נסיון סחיטה. "תודות" למשטרה הקורבן עלול להנזק מאוד אף חייו עלולים לההרס. כל האמצעים שנועדו להבטיח מהימנות משמשים למשטרה אמצעים לזיוף מראית עין ככזו. המשטרה נוהגת ככל העולה על רוחה, מתנכלת לאזרחים תמימים, טופלת עליהם האשמות שוא. מה שמענין את המשטרה הוא להראות כביכול השגים בעוד ששלום הציבור ולוחמה אמיתית בעברינות ובפשיעה אינם מעניינה. תמיד ישנה פשיעה חדשה וזה משמש לה כסות להטלתה אשמה באנשים הלא נכונים.הפרות חוק של המשטרה הם בתחומים מעצרי שוא מתוך כונה להטיל אימה לגרום לחשודים להודות. אי שמירה על זכויות הנחקר. למשל לנחקר תם שלא בצע עברה אי הודעה לו שהוא נחקר באזהרה. אי נתינה לנחקר להתבטא לחץ על נחקר לחתום בלא הקראה של מה שנכתב ובלא מתן אפשרות לקרא.
ישנן שיטות חקירה אסורות כיון שאלו אינן עוזרות להגיע לאמת אלא מעוותות אותה. דוקא באלו משתמשת המשטרה כדי להגיע לתוצאות עליהן החליטה מראש, כדי להשיג כביכול "הודאות". חוקרים מפריעים לנחקרים להעיד או אף לענות על שאלות, מייד בגסות מתפרצים לתוך דבריהם כאשר חשים שיש לנחקרים הסבר הגיוני. חוקרי משטרה מתשאלים מספיק כדי שיוכלו להשלים ולהחליף בנתונים משלהם המתאימים לבניית תיק, יהיה זה לפי ספור מראה לתלונה או לפי תרחיש שהגו. שואלים עם התניות עם קביעה מראש מה קרה, גם מפעילים שיטה של התעלמות מתיקון הנחקר וחזרה והתשה על הקביעת שהחליטו עליה ורישום כפי כקביעתם. משלימים את רישום העדות לבד כאילו מסכמים את הנאמר, אלא שחוקרים רושמים את רצונם ובאופן שיותיר רושם כאילו הנחקר אמר זאת. לדוגמא חוקר רוצה ש
כתוב תגובה ל- רפרף
6
נוכלים יודעים לתרמרן לטובתם2
  רפרף   13/09/13 10:30
לדוגמא חוקר רוצה שהחשוד יאמר דבר מה הוא מנסה להשיג זאת על ידי שאלה מתנה אם לא קיבל את התשובה הרצויה חזרות רבות על קביעתו ואם לא הלך הוא רושם זאת בסוף העדות בחלק השאלות כאילו שאל והנחקר ענה מרצונו בדיוק את התשובה הרצויה. כך יוצרים פסיפס בין עדות הנחקר לקביעותיהם ברמות שונות של השארה או שינוי ועיוות אמירות הנחקר.
אלו יכולים להיות לא רק אמירות אלא כל דבר עדות, למשל גם ציורים שהנחקר מתבקש לצייר. גם כאן תחבולות שונות להשיג עדות מפלילה. למשל הגשת דף והחזקתו בדרך מסויימת המשרתת את מטרתם והוראה לנחקר לצייר מזוית מסויימת – הנחקר אינו יודע את הסיבה לכך ומציר אחר כך מתברר שהחוקר מחזיק את הדף ומסתיר בידו את הנייר בנקודה הכי חשובה כדי שהנחקר לא יוכל לצייר במדויק, או בקשה מהנחקר לתאר בטרם יציר כך החוקר יודע מה ברצונו לשנות, אחר כך חטיפת הדף מידיו וציור על ידי החוקר תוך שינויים כביכול קלים כשלמעשה הם מהותיים ביותר להתאמה לתרחיש המעוות.
קימות שיטות לודא שהחשוד אכן מסר עדות מפלילה מתוך רצון וידיעה ולא כהסכמה מחלץ. לדוגמא שיחזור המעשה אלא שהמשטרה מתחכמת גם לזה, המשטרה כופה את אופי השיחזור על החשוד ועליו לחזור על הוראות המשטרה. מכאן שלשחזור אין כל ערך. קיים מסדר זיהוי החשוד, מציבים כמה אנשים דומים העונים לתאור ועל המתלונן או העד שראה את החשוד להצביע מיהו החשוד. התחכמות המשטרה היא בדרך שמציבים רק אדם אחד העונה לתאור, הוא האדם אותו ברצון המשטרה להפליל, והשאר אינם עונים כלל לתאור. כך המתלונן או העד יבחר בבחירת המשטרה. המשטרה אף מבקשת מהמעבדה לקשור חשודים לממצאים במקום לבקש בצורה אובייקטיבית לבדוק אותם, תמימות היא לחשוב שפרפסור היס פעל כפי שפעל על דעת עצמו ולא נענה לדרישות.

המשטרה מתעללת ומטילה חיתתה על נחקרים. בין שיטות ה"חקירה" השתלחות הטחת האשמות בחשודים חקירות בצרחות אימים השפלות ואף מכות. במעצרים מניעת מזון וחמור מזה שתייה שינה כפיתה ממושכת ופגיעות גופםניות קשות ואף איומים ברצח. כמה אסירים ועצירים נמצאו מתים ולא ידוע כתוצאה ממשה. הכל כשר כדי לגרום לכך שאלו יתשו ויודו רק כדי שיעזבום. כלומר המשטרה מנהלת חקירות תוך שהיא פורעת כל חוק ומשבשת כל הליכים.
רק חקירות פשעים חמורים מוקלטות, אך גם כאן המשטרה מוצאת דרכים להתחכם. האמצעים: הוצאת נחקר מחדר החקירות ו"חקירתו" או ליתר דיוק הוראה לנחקר מה עליו לומר מחוץ למקום ההקלטה, החזרתו למקום לאחר ההוראות. נוסף על כך המשטרה מקליטה באמצעים המאפשרים עריכה – מחיקה והקלטה מחודשת. גם מפרידה בין הקלטת קול לצילום וכך אפשר לערוך מחדש וליצר תרחיש חקירה שונה. ליועץ המשפטי אין כל השגות. האין זאת כי ועדת השופט אגרנט קבעה שהיועץ אחראי רק בפני בית המשפט וההליך בא הוא המשפט, נתון לשקול בית המשפט? בית המשפט יודע לחפות על כל פשע של המשטרה ולהרשיע חפים.
כתוב תגובה ל- רפרף
כיסוי-תחת שקוף
  עידןסובול   13/09/13 12:12
הנוכל המשפטי המובהק, משה לדור, הצליח לטפס עד כה לכס פרקליט המדינה, למרות שהיה לו כיסוי-תחת שקוף, וכול חברי "הוועדה לאיתור פרקליט המדינה" יכלו לראות וגם ראו באיזה תחת מדובר. אבל, מסיבות השמורות עם "הנכבדים" האלה, הם עצמו את עיניהם ובחרו בו, מפני שהנורמות החלאתיות במערכת המשפט ואכיפת החוק איפשרו זאת.
 הדג מסריח מהראש
כתוב תגובה ל- עידןסובול
החבר הכי טוב של "אלוף הדילים"
  עידןסובול   13/09/13 12:22
מיהו "אלוף הדילים" שהיה המאכער הגדול ביותר במערכת בחירת השופטים וקידום השופטים במדינת-ישראל -- תוכלו למצוא בקלות בחיפוש ב-NEWS1 . את החבר הכי טוב שלו בעניינים הקנונייתיים האלה (ולא רק אלה) -- תוכלו למצוא בקלות בקישור:
 יד ביד לאורך כול הדרך
כתוב תגובה ל- עידןסובול
לא נסלח ולא נמחל
  הנ"ל   13/09/13 19:10
ולא נתרצה עד שהצדק הפואטי יסיים לעשות
 בהם ובעוזריהם
כתוב תגובה ל- הנ"ל
7
אריה אבנרי היקר, ראה בתוכן
  מעריך פועלך   13/09/13 11:49
אריה היקר, אכן אני מעריך פועלך וכמעט שאינך מפספס, אולם במקרה של עורכת דין סדובניק אל מול השופטים פיספת. הרי אתה לעולם לצד זכות הציבור לשאול, לדעת ועוד. והנה כאשר היא ביקה לדעת כיצד זה, נתאפשר לילדה לרדת על ארבע, על רצפת בית המשפט ולהדגים כיצד נאנסה, מיד פצח עיתון גלובס בקמפיין להשחיר את שמה של עורכת הדין שביקשה לברר.מה קרה? סה"כ ביקשה לברר התנהלות השופטים? האם גנבה? האם פשעה? ממתי אסור לבקר את בית המשפט? האם אנו עדיין בעידן הבולשביזם? לא מתאים אריה, לא מתאים לך ולא מתאים יואב, ולא מתאים לאתר. הנזק שנעשה לעורכת הדין אלוני סדובניק שעומדת כמעט יחידה (לא כולל נשות אקדמיה) לצד ילדים וילדות נפגעי פדופיליה ועבירות מין, וגם נשים וגברים.
מן הראוי שתבקשו שדו"ח גולדברג יבדק לעומק, הדוח שהתייחס אליה כמעלילה ולא נתן לאלוני סדובניק הזדמנות, גולדברג שלא שאל אותה כלל, גרוניס שלא טרח לברר איתה. זאת כשבתחילה טענו כלי התקשורת השונים שלא הייתה הדגמה על רצפת בית המשפט. היום כולם יודעים שהייתה הדגמה, פרוטוקול מצויין שהשופט סגל אומר: "תדגימי לנו... תגימי" ועוד דברים רבים. אנא אריה היקר עזור לצדק להעשות ולהראות, קשה מול מכונת יחסי הציפור של בתי המשפט, עשה את הדבר הנכון.
כתוב תגובה ל- מעריך פועלך
בדיקה חוזרת
  כותב המאמר   13/09/13 15:40
אני מודה לך על פנייתך. פנינו בנדון אל כמה גורמים והם הצביעו על דפוס התנהגות לא ראוי של הפרקליטה. מכון לערוך בדיקה חוזרת גמר חתימה טובה
כתוב תגובה ל- כותב המאמר
זה כל כך ראוי שאומ תבקש בדיקה
  מעריך פועלך הרב   15/09/13 14:50
חוזרת,

בכבוד רב
כתוב תגובה ל- מעריך פועלך הרב
8
ראה פרשת זדורוב
  פריטה   14/09/13 09:55
ראה פרשת זדורוב
כתוב תגובה ל- פריטה
9
מדבר ולא מבין מה הוא אומר
  כבוד הנשיא   15/09/13 00:29
קורא לקצב אנס, ולחברו מטריד, ולא שואל את עצמו מדוע אחד בכלא והשני חופשי? אגב, הוא לא החופשי היחיד, גם האנסים האחרים לנגר ושחם חופשיים כציפורי דרור. או שכולם אנסים או שכולם לא אנסים!
כתוב תגובה ל- כבוד הנשיא
10
המשפט הבא אומר לי הרבה דברים:
  גילה פ.   20/09/13 11:02
"העובדה שאתה היום המועמד הראוי היחיד כמעט לשמש כראש הממשלה גורמת לכך שאתה בועט מדי פעם במינהל התקין ובטוהר המידות בהתנהלותך היומיומית" כאילו יש בקורת על נתניהו...אין באמת..אפשר היה לכתוב הרבה דברים אבנרי בעצם לא כתב כלו על נתינהו. מה שנכתב בעיני זה מס כתיבה ולא יותר. שוב פעם אני מרגישה לא נח מתנועה שקוראת לעצמה אומץ ומתיימרת להדוף שחיתות. משפט הפתיח מחמיא...חשבתי שרק מי שנקי "ראוי" בעיני אומץ להיות ראש ממשלה.
כתוב תגובה ל- גילה פ.
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il