s1 News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
דלג
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
אלי אלון
אלי אלון
המתחם המיועד לשימור נבנה בשלבים במהלך המחצית השנייה של המאה ה-19 ותחילת המאה ה-20    על-אף שמדובר במתחם בעל ערך היסטורי ואדריכלי רב, המתחם נמצא מזה שנים במצב של הזנחה מבישה
רפאל בוכניק
רפאל בוכניק
התעלומה האופפת את היעלמותו של יחיא סינואר מהספקטרום התקשורתי ומהפגנת נוכחות פיזית בשטח, שומה שתעלה סימני שאלה באשר למידת תפקודו, או אף גורלו    התהיות בסוגיה זו עשויות לגלם משמעויות...
יוסף אליעז
יוסף אליעז
אין מנוס מלשמור על ערנות, איסוף מודיעין ומלאי מספיק של חימוש, לרבות מטוסים, טילים ותחמושת אחרת כמו גם אמצעים לגיוס מהיר של כוחות מילואים, רפואה וכל שחיוני להגנה
אורי מילשטיין
אורי מילשטיין
פרוץ מלחמת העולם השנייה בהתקפת גרמניה על פולין; הפייסנות של צרפת ואנגליה כלפי גרמניה גרמה לתוצאה הפוכה; צבא צרפת היה חזק מצבא גרמניה אך התרבות הצבאית הצרפתית הייתה תבוסתנית; ניצחון...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
לוסי אהריש [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]
מגישה, עיתונאית ושחקנית
לוסי אהריש (נולדה: 18 בספטמבר 1981), מגישה, עיתונאית ושחקנית
רביב ברוקמאייר [צילום: יח"צ]
מנכ"ל קבוצת ויסוצקי
רביר ברוקמאייר (נולד: 1957), מנהל.
דני אבדיה [צילום: חוליו קורטז/AP]
גדורסלן
דני אבדיה (נולד: 3 בינואר 2001), כדורסלן. בשלהי 2020 הצטרף לקבוצת וושינגטון ויזארדס בליגת ה-NBA.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
יום הכיפורים של התקשורת
מאת: רון בריימן  |  22/09/2013
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
העיתונות שכחה.
  ramior   22/09/13 11:14
שכחנו שמלחמת יום כיפור הינה ניצחון אדיר
של צהל.
כתוב תגובה ל- ramior
2
כשקם ערוץ 7 וסיפר את האמת -
  מיהרו לסגור אותו.   22/09/13 12:13

ומי סגר את ערוץ 7 ובאלו תואנות? - אחד התירוצים המגוחכים והאבסורדים היה שערוץ 7 משדר בגלים שמפריעים לשדה התעופה בלוד, ומסכן ומשבש בכך את התקשורת עם המטוסים הבאים והנכנסים... כך שודרגה התעמולה הסובייטית הישנה והמאוסה לרמות מופלאות.

ערוץ שבע ברדיו היה בשעתו ערוץ התקשורת היחיד שהציבור יכול היה באמצעותו להתוודע לאמת, אותה אמת שהתשקורת הסמולצ'יקית דאגה לטשטש (במקרה הטוב). שם דיווחו על השקרים של הסכם אוסלו, על "קורבנות השלום" ועל הצורך לא להישבר ולהחזיק מעמד כנגד התשקורת היהודית בחסות המישטר.

עד היום לא פסו הגעגועים לאדיר זיק ז"ל וליתר העתונאים של ערוץ שבע, שהיו לפה לציבור התמים והאציל
שהושפל והואשם בהאשמות שווא.

בשנים האחרונות, הודות לאינטרנט, מתאפשרת לציבור הנגישות לדעות אחרות, מאותן דעות וידיעות שהתשקורת החזיקה בשאלטר. דוגמא לכך היא העתון האינטרנטי הזה (ולא רק) שמאפשר פתחון פה משוחרר מלפיתות הצד "הנכון" של המפה הפוליטית.

נחמה פורתא.

ר.ב.ז

כתוב תגובה ל- מיהרו לסגור אותו.
3
מלחמת אוסלו ב'
  אלישע האס   22/09/13 12:17
יוסי ביילין הופיע בכנס של חוג הפרופסורים לרגל מלאת 20 שנה לחתימת ההסכם והצהיר שמה שמעניין אותו הוא רק ההמשכיות של העם היהודי. הירשפלד התראיין באחת התחנות והצהיר שהם לא הלכו לאוסלו לצורך שלום אלא להבטחת יהודיותה של המדינה. הכחש נמשך. אולם חשוב לזכור שכל פיסת קרקע של ריבונות זרה בארץ ישראל המערבית היא מרשם בטוח למלחמה נוספת. הערבים ימשיכו במאבק לכוון תל אביב וחיפה ויאלצו את מדינת היהודים לחזור ולהתייצב על הירדן. לכן ראוי כבר היום להבין שזהו תהליך פסול וחלוקת הארץ לשתי מדינות כבר קיימת. פלשתין כבר פועלת בירדן. רבים מאוד מערביי מזרח ירושלים תומכים בעמדה זו ולכן השלטונות בירדן החלו מתנכלים להם בעת ביקוריהם שם.
כתוב תגובה ל- אלישע האס
4
"חללי מלחמת אוסלו", בריימן ?
  שלמה המגיב   22/09/13 16:59
"..מדוע לא מתקיים טקס זיכרון ממלכתי לחללי מלחמת אוסלו.." ? ,קובל בריימן , ומנסה כהרגלו לטמטם את הקוראים ולהסית אותם ומייחס את קורבנות הטרור הפלשתינאי להסכמי אוסלו , כאילו לפני כן ( 1993) , לא נרצחו ישראלים מדי יום ע"י פלשתינאים וזאת החל מתחיל שנות השבעים , עם התחלת מפעל ההתנחלות ביהודה שומרון ועזה. נו , עכשיו יגיע אלינו , איזה בלוגר רדוד ופופוליסט "מהשמאל" , ויגדיר את קורבנות הטרור הפלשתינאי - "חללי מלחמת ההתנחלויות" !!. אתם הבנתם איך בריימן משתמש "בקורבנות הטרור" הפלשתינאי , כמכשיר הסתה והטעייה מגעיל , לצרכיו האידיאולוגים\פוליטיים ? טוב , חלק ניכר מהציבור (במיוחד הצעירים), לא זוכרים בכלל את התקופה שלפני הסכמי אוסלו , ובריימן , הדמגוג הרדוד , מנצל עובדה זו עד תום. דרך אגב ( וגם זאת בריימן "שוכח" במכוון לציין), ביום הזיכרון לחללי צה"ל ,מדי שנה , מתקיים טקס ממלכתי מכובד לזכר קורבנות פעולות האיבה , שכולל כמובן את קורבנות הטרור שלאחר 1993 , אך אסור לקלקל לבריימן את "השקרים וההסתות" שלו.
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
בריונות בהסכמת הנהלת האתר?
  בתיה   22/09/13 20:55
עד מתי?
כתוב תגובה ל- בתיה
מי כאן "הבריון" , בתיה ?
  שלמה המגיב   22/09/13 22:47
בריימן , המסית את הקוראים בשקרים ומניפולציות ומפיץ שנאת שוא והשמצות כנגד בעלי דעות שונות משלו , או אני ,שחושף כאן את ההתנהלות המבישה הזו ? ויש לך עוד טענות לאתר ? הצחקת את הקוראים , בתיה!
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
גם אתה וגם אני קוראים קבועים
  בתיה   22/09/13 23:03
גם אתה וגם אני קוראים קבועים של בריימן, אני כדי להחכים ואתה כדי להשמיץ. טוב תעשה הנהלת האתר אם תיישם את מדיניותה לגבי בריונים מסוגך.
כתוב תגובה ל- בתיה
כרגיל
  מני הזועם   22/09/13 21:02
כרגיל שלמה המגיב מתעלק על הכותבים מימין, שלמה אל תספר לנו שוב שירדת גם על איתן קלינסקי, תקפת את קלינסקי בגלל סיבה פשוטה,קלינסקי תקף את ציפי לבני.
כתוב תגובה ל- מני הזועם
נו , אז מה , מני ?
  שלמה המגיב   22/09/13 22:37
נניח שאני "מתעלק על הכותבים מימין" ויש לדעתך חוסר איזון ,אז "תתעלק" אתה על הכותבים הרדודים והפופוליסטים "משמאל" ( ולא חסרים גם כאלה) ובא לציון גואל. דרך אגב , מני , במקום לחפש אצלי בכח , מניעים זרים בתגובותיי , אולי תתייחס לגוף הביקורת ותסביר באם אין צדק ואמת , בכל מילה שאני כותב בהתייחסויותיי לכמה מהשקרנים והדגנרטים שכותבים כאן מאמרים ותגובות.
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
שודרג-הטרור לא התחיל עם הכיבוש
  גדעון אמיר   22/09/13 21:12
הטרור התחיל עם ההתנחלות
כתוב תגובה ל- גדעון אמיר
הטרור התחיל עם ראשית שיבת ציון
  בתיה   22/09/13 22:52
עוד בסוף המאה ה-19.
כתוב תגובה ל- בתיה
אכן
  ד"ר רון בריימן   23/09/13 09:30
אכן כן, הטרור הערבי התחיל עם ראשית ההתנחלות הציונית בפתח תקווה, אם כל ההתנחלויות, והיכה גם בתל-אביב, הגדולה שבהתנחלויות, ואולי יכה גם בך, ולא תעזור לך התכחשותך לאמת היסטורית זאת.
כתוב תגובה ל- ד"ר רון בריימן
"אמת היסטורית" , נוסח בריימן
  שלמה המגיב   23/09/13 12:35
בריימן ,חסיד "האמת ההיסטורית" , מודה שהטרור הערבי החל כבר לפני 100 שנה , אך לא חוזר בו מהקישור של הטרור הפלשתינאי להסכמי אוסלו , כפי שהדגיש במאמרו "..בימים אלו מלאו עשרים שנה להסכם אוסלו שהוביל (!) למלחמת אוסלו וגרם לאלף וחמש מאות קורבנות..". נו , זה מה "שגרם" לטרור וקורבנות ? האם ללא ההסכם , היה הטרור ניפסק והפלשתינאים היו משלימים עם הכיבוש ומזדהים עם משנתו של בריימן ? טוב , כרגיל , בריימן ממשיך לטמטם את הקוראים.
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
5
טקס זכרון לחללי "אוסלו"
  הניה   22/09/13 18:16
אני, הייתי מעדיפה להעמיד לדין את האחראים לתהליך "אוסלו". רק העמדה לדין, תברר עד תום, את מניעיהם ושיקוליהם, בקבלת ההחלטות שהובילו לתהליך, ואת מידת אחריותם לתוצאות התהליך , עד כה. מרבית הוגי התהליך והאחראים על ישומו, עדיין חיים בתוכנו, בועטים ונושכים. למה לוותר להם?
כתוב תגובה ל- הניה
ואת מי עוד "נעמיד לדין",הניה ?
  שלמה המגיב   22/09/13 20:17
נו , עפ"י התפיסה "המשפטית" המטופשת של הניה ,יבוא כעת איש שמאל ויעתיק מילה במילה את תגובתה הנ"ל של הניה ,אך יחליף את המילה "אוסלו" , במילה "התנחלויות" , ואז כל ממשלה חדשה שתקום , "תעמיד לדין" את אנשי הממשלה הקודמת , בגין החלטות שגויות לטעמה , וכך נהפוך למדינת קרקס ותוהו ובוהו. אתם הבנתם את הראש של הניה ? נו , לך תבנה מדינה , אם אזרחים דגנרטים כמו הניה , הם המצביעים בקלפי וקובעים את גורלנו !.
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
שלמה, מה היינו עושים בלעדיך?
  הניה   23/09/13 15:44
בעיני עצמך, אתה איינשטיין, בר דעת, גאון, גבה מצח, חד שכל, חכם, מבריק, נבון, פקח, שכלתן... ההפך הגמור לאותם "האזרחים הדגנרטים כמו הניה".
אבל שלמה, אתה רק "שלמה המגיב".... "שלמה המלך", אתה לא, וגם לעולם לא תהיה!! והרשה לי להזכיר לך עוד: "דרך ארץ, קדמה לחכמה", ו"דרך ארץ", אין לך ולו כזית...
כתוב תגובה ל- הניה
"דרך ארץ" , נוסח הניה
  שלמה המגיב   23/09/13 22:15
הניה מלינה על חוסר "דרך ארץ" ? ,טוב , לייחס לשרי ממשלת ישראל שהובילו להסכם אוסלו , זדון וכוונה פלילית ("..להעמיד לדין את האחראים לתהליך אוסלו.."),כנראה בעבירת בגידה , כי על מה מעמידים לדין פלילי קובעי מדיניות , בגין החלטה מדינית ? , זה גישה "מכובדת וראוייה" , זו "דרך ארץ" , זו לא "הסתה" , זו לא "הוצאת דיבה" ועל כך גם לבריימן אין טענות , כי זה רק "הבעת דעה" , אבל מי שמוחה בעקביות על סיגנון זה של בלוגרים ומגיבים , הוא "חסר דרך ארץ" (!). אתם הבנתם את המושג "דרך ארץ" עפ"י הניה ואלילה האידיאולוגי , בריימן ?
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
תזכורת למערכת האתר
  ד"ר רון בריימן   23/09/13 17:32
המדיניות הרשמית של האתר היא: "מומלץ להגיב באופן ענייני, שיכבד את הכותב ואת מבקרי האתר. מערכת האתר שומרת לעצמה את הזכות להציג רק תגובות שאינן כוללות דיבה לכאורה, נאצה, הסתה, או סגנון החורג מהטעם הטוב". תגובותיו הבריוניות של האיש המתקרא "שלמה המגיב" אינן תואמות מדיניות זו ואינן מוסיפות כבוד לאתר.

כתוב תגובה ל- ד"ר רון בריימן
בריימן, במקום להתבכיין על שלמה
  נפתלי ר.   26/09/13 14:12
המגיב, עדיף שתזכור שהנחיית האתר להתבטא באופן תרבותי ולא פוגעני, מתייחסת גם לבלוגרים עצמם ולא רק למגיבים. אתה באופן מתמשך ועקבי משתלח בשמאל הישראלי, ותוקף באופן חד-צדדי בסגנון ותוכן ידועים מראש, והפכת לסמל של טרחנות, צדקנות והטלת דופי בכל מה שאינו לרוחך, בעיני קוראים רבים. לא פלא שלא התמדת ככימאי, שהרי בסגנונך היית עלול לגרום להתפוצצות מסוכנת במעבדה.
כתוב תגובה ל- נפתלי ר.
נפתלי, אני סבורה שאתה טועה
  הניה   26/09/13 21:19
רוב עם ישראל תומך בד"ר בריימן שהוא אחד האנשים המשכילים במדיה, עשה דוקטורט בויצמן, ולוחם עיקש למען עם ישראל.
כתוב תגובה ל- הניה
היכן המערכת? יואב יצחק?
  בתיה   27/09/13 23:58
כתוב תגובה ל- בתיה
בתיה, גם אני דורשת צנזורה
  בלומה   28/09/13 12:23
יותר קפדנית לסנן את אלה המשמיצים את ד"ר רון בריימן.
כתוב תגובה ל- בלומה
6
"תהליך השלום" => טרור איסלאמו-
  דר. גדי אשל   23/09/13 10:55
הגיע הזמן להפנים, שהתוצאה בשטח הברורה כשמש היא: "תהליך השלום" => טרור איסלאמו-נאצי. זאת כאשר "תהליך השלום" (במרכאות כפולות ומכופלות, כמובן) הוא כינוי החיבה הסמולני להזחלת ישראל והעם היהודי ל'קוראלס' קטלני. 'קוראלס' הוא גדר מכלאת הבקר ההולכת וצרה, תוך ניתוב עדר הפרות לבית המטבחיים. "תהליך השלום" הוא ה'קוראלס' המנתב ישראל ואת העם היהודי - לאבדון. אבדון פיזי ורוחני. אבדון, שראשיתו באובדן הארץ ונכסיה, אך המשכו באובדן תכלית קיום של עם ישראל ומשמעות היותו. ממילא ובהכרח, מרסק אובדן-מרצון זה את הלגיטימיות של עצמאות עם יהודי בארצו, ומעורר שנאת ישראל גזענית וחסרת מרפא. כי מעבר לכל נחשולי המילים שמעקמות את המציאות, מה שברור הוא, שהוויתור מרצון על אדמות ארץ ישראל - מאז מסירת סיני, יצר תפלוצת מפלצתית של שנאה אנטישמית איסלאמו-נאצית. תפלוצת שמתנפחת עם כל ויתור נוסף. תפלוצת, שבנתה דמוניזציה איסלמיסטית של היהודים ("צאצאי קופים וחזירים", "חוטפי ילדים פלסטינים לצורך הוצאת קרניות עיניהם" וכד'), על אדני השנאה הגזענית הנאצית, הקודמת. תפלוצת, שיסודה בדמוניזציה של ישראל והיהודים, כאילו אין ביניהם לבין הציונים הקולוניאליסטים – לא כלום. כאילו הציונים באו משום-מקום וכבשו בתואנות שקר ארץ לא להם, וכעת הם שוחטים את תושביה המקוריים (ה-indigeneous people של הארץ). תפלוצת, שכבר נחזתה ע"י הרש"י הראשון, שהזהיר מפני תדלוק שונאי ישראל בתחמושת של הטיעון: "ליסטים אתם! שכבשתם ארצות שבעה גוים". תפלוצת, שמדליקה גם את האנטישמיות האירופית המסורתית. אנטישמיות, שהיתה קצת כבושה ברגשות אשמה, עד שבאה האנטישמיות האיסלאמו-נאצית והוציאה לה את הערמונים מהאש. והכל, מבוסס על תעמולת הזוועה הסמולנית. כמו שכל עלילת דם בימי הביניים התחילה מאיזה יהודי מומר, שטען אני מכיר מבפנים איך היהודים האלה אופים מצות, ולמה צריך דם ילדים נוצריים למאפה זה!
כתוב תגובה ל- דר. גדי אשל
7
ראיה אחרת ושונה
  דאגנית   24/09/13 14:13
מדברי ד"ר גיא בכור: הוא אומר שככל שנה - אמצעי התקשורת חופרים ומחטטים בפצעים עמוק וטוענים: "נו, לא השתנינו, פספסנו את השלום" וכדומה. ובכור ממשיך: אין צורך לעשות זאת, מספיק. יש להמשיך הלאה. המלחמה הזו היתה, נצחנו ודי.
כתוב תגובה ל- דאגנית
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il