|   15:07:40
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
אלי אלון
אלי אלון
ב-7-8 באפריל 1980 בחג שביעי של פסח בוצע בקיבוץ משגב עם פיגוע מיקוח, שמטרתו הייתה שחרור מחבלים הכלואים בישראל    בפיגוע נרצחו 3 ישראלים ובהם חייל צה"ל ו-5 מחבלים חוסלו
דרור אידר
דרור אידר
יום השואה השנה מעורב עם מאורעות ה-7 באוקטובר    הלקח הראשון שתמיד שיננו היה "לא עוד שואה"    חשוב בימים אלה להזכיר את הלקח הנוסף: "לא עוד גלות"
איתמר לוין
איתמר לוין
ע"פ 336/61, אדולף אייכמן נגד היועץ המשפטי לממשלה. השופטים יצחק אולשן, שמעון אגרנט, משה זילברג, יואל זוסמן ואלפרד ויתקון. 29 במאי 1962
דן מרגלית
דן מרגלית
פעמיים הודעת בשבת - וכפחדן עלוב בשם "גורם מדיני בכיר" במקום להתייצב מול המצלמות - כי צה"ל יתקוף את רפיח גם אם תהיה עסקה    כמובן, כדי שלא תהיה
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
לוסי אהריש [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]
מגישה, עיתונאית ושחקנית
לוסי אהריש (נולדה: 18 בספטמבר 1981), מגישה, עיתונאית ושחקנית
רביב ברוקמאייר [צילום: יח"צ]
מנכ"ל קבוצת ויסוצקי
רביב ברוקמאייר (נולד: 1957), מנהל.
דני אבדיה [צילום: חוליו קורטז/AP]
כדורסלן
דני אבדיה (נולד: 3 בינואר 2001), כדורסלן. בשלהי 2020 הצטרף לקבוצת וושינגטון ויזארדס בליגת ה-NBA.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
רון חולדאי, תניח לנגני הרחוב בת"א
מאת: איתן קלינסקי  |  03/10/2013
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
איזה אכפתיות של ראש העיר
  איריס כהן   3/10/13 15:59
מהקורה בצפונה ומרכזה - פשוט לא יאומן שמדובר באותו נבל המתעלם לגמרי מתופעות איומות אחרות המתרחשות בחצר האחורית -דרום העיר !! כמה מכם יודעים שברחוב ראשי בדרומה של העיר מתנהלת תופעה של זנות וסמים - זונות עובדות חופשי בסמוך לתחנות אוטובוסים ולאחרונה הציפו את הרחוב קוקסינלים המתהלכים עם תחתונים וגופיות בלבד לגופם-כאשר עוברים אזרחים תמימים בדרכם לביתם או יוצאים מבתי הכנסת שבאזור בסיום תפילתם ונאלצים לפגוש בכל הזוהמה - המשטרה שכמו ראש העיר -גיבורה על מי שלא צריך -כמו המתנחל אלברט מיצהר -ומגלה אזלת יד במה שכן צריך -לא עושה כלום וכן אין טעם לפנות לראש העיר הוא דפוק יותר מהמשטרה - ושלא נדבר על כל הפשיעה והלכלוך מאז כניסת המסתננים - אולי מר קלינסקי תסתובב קצת בדרום העיר - נראה אם אתה מסוגל לכתוב מאמר גם על מה שצריך !!!
כתוב תגובה ל- איריס כהן
2
אני מוריד את הכובע. שאפו.
  אפרופו כובע,   3/10/13 16:27
יפה, מרגש ונכון. וזה מזכיר לי חוויה בלתי נשכחת מספרד.

כל מי שנובע ברכבות התחתיות במדריד, פאריס, לונדון וכו' מכיר את אלה שמופיעים בקרונות הרכבת, נותנים הופעה של דקה שתיים, יורדים מהקרון ועוברים לקרון אחר. ההופעות לפעמים בינוניות, ולרוב גרועות. אני נותן לאלה אירו או שניים רק מתוך רחמים.

לפני כמה חודשים הייתי עם הבן הקטן במדריד. באחת הנסיעות נכנס לקרון איזה בחור כבן 20, הפעיל מוסיקה מרמקול, והתחיל בהופעת ראפ של שירה וריקוד. לקח לי כמה שניות כדי להבין שקורה פה משהו מיוחד. הבחור הזה היה מוכשר כמו שד בריקוד, שר פנטסטי, ונכנס לטראנס של הופעה כאילו הוא מופיע בקרנגי הול בפני המלכה. לא פחות.

הבן שלי מסתכל עלי ואומר לי- זה מטורף הדבר הזה. הרבה יותר ממטורף, אמרתי לו. זה אמן אמיתי, שאין הרבה כאלה.

הוצאתי 5 אירו, נתתי לו, ואמרתי לו שהוא נשאר בקרון שלנו ולא הולך. הבן שלי שאל אותי אם השתגעתי. עניתי לו שאנחנו בעיצומה של הופעה שטובה ממנה לא בטוח שנקבל אפילו בכסף מלאץ הוספתי עוד 5 אירו. אחרי הגיעו אנשים רבים ומילאו את הקופסא שלו בשטרות.

לצערי, הנסיעה נגמרה. לפני שירדתי לחצתי לו יד ואמרתי לו, שמזמן לא נהניתי כל כך, ואני מאחל לו הופעות על במות שיכבדו את הכשרון העצום שלו. הוא חייך והודה לי בחום.

הכתבה שלך הזכירה לי את הנגן ההוא.
כתוב תגובה ל- אפרופו כובע,
3
הערה
  מגיב ותיק   3/10/13 18:25
מכיוון שאיתן חוזר על טעות פעם שנייה, אז אני מוצא לנכון לתקן אותו.

המילים בסיום הסימפ' התשיעית של בטהובן הלקוחות מהאודה לשמחה של שילר אינן מכילות את המשפטים האלה כפי שאיתן הביא :

"רונו גיל זה נר אלוה בני אדם שווים המה"

תרגום תחילת השורה מוטעה, הוא מדבר על ניצוץ אלוה.
גם לא, הוא לא מדבר על שיוויון אלא על אחווה ויש הבדל (טוב, איתן כדרכו הופך את כולם לקומוניסטים...)

הנה השורות של שילר בסיום התשיעית של בטהובן

כאמור לא נורא חשוב, אבל בכל זאת יש לתקן לאחר טעות (מוכוונת אידיאולוגיה ?...) שמופיעה פעם שנייה .
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
איש אשכולות
  דאגנית   3/10/13 21:08
מגיב ותיק, אין כמוך. מלא וגדוש כרימון. ישנו שטח שאינך בקיא בו? רחב אופקים, ידען בשטחים שונים ורחבים. היה בריא ושמח תמיד. בקראי את דבריך - בד"כ עולה חיוך על פני.
כתוב תגובה ל- דאגנית
דאגנית, תודה, מקווה רק לחיוכים
  מגיב ותיק   5/10/13 13:38
ופחות דאגות...
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
ח מ ו ד.
  דאגנית   5/10/13 18:09
כתוב תגובה ל- דאגנית
למגיב ותיק -אל תיפול בפח
  איריס כהן   4/10/13 10:54
זה מה שמעניין סימפוניות של בטהובן ? בזמן שהשלטון אזלת יד גמור - שלטון מטורף שאומר לרע טוב ולטוב רע - בזמן שאויבנו מבית ומחוץ מרימים ראש ומתכננים את חיסולנו - בזמן שמוסלמים פורעים ביהודים שבאים להתפלל בחג הסוכות בירושלים והשוטרים המוסלמים בשטח מגינים עליהם - בזמן שלאדמת הישוב חומש שבשומרון - שנהרס על ידי שלטון השמד - מגיעים הערבים עם דגלי אש"ף ועם קרקטורה גדולה המראה יהודי בלבוש חרדי כאשר חץ פולח את גופו -והכל לעיני השלטון שהפסיק להלחם להגנתו ומצא לו אוייב -את אלברט החקלאי מיצהר - בזמן שכל הסימנים המדאיגים הללו בשטח - להתעסק בסמפוניות של בטהובן של איש הרוח קלינסקי - מזכיר לי את היהודים בארופה של לפני השואה שבתוך כל המצב הם המשיכו ללכת להצגות ולמופעי בידור - במקום לעצור מהשיגרה ולעשות תשובה !
כתוב תגובה ל- איריס כהן
איריס, שלא תטעי בי...
  מגיב ותיק   4/10/13 12:11
אני מסכים כמעט עם רוב דברייך בעניין החולשה שלנו כיום מול התעמולה הפלשתינאית הגואה מסביב ואזלת היד של השלטון, אלא שהפעם כאשר כמעט כבר יכולתי להסכים עם איתן בעניין נגני הרחוב, נתקלתי שוב בהטעיה שלדעתי אינה מקרית.

לא , אין כאן דיון על בטהובן ולא בטהובן הוא הנושא, אלא על האופן שבו חלקים רבים בשמאל מסלפים את ההיסטוריה, התנ"ך האמנויות לסוגיהן כדי לגבות את משנתם האידיאולוגית ולפעמים הם עושים זאת כאילו דרך אגב, ורוב הדומם שאינו מכיר עלול להיות מוטעה.

וכך עשיתי הפעם.
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
4
להרוג את הקבצנים
  אליהו חיים   3/10/13 19:02
סיפור יהודי "בשער של הגביר נעמד קבצן וביקש רחמים מהגביר, אמר הגביר למשרתו,כואב לי הלב לראות אותו מתחנן סלק אותו מכאן.
רק טינופת מסוגו של חולדאי שגדל בחממה של קיבוץ, לא סבל מימיו,אנשים חסרי רגש כמו אהוד ברק, רק אנשים כאלו מגרשים את הקבצנים והמנגנים.
היכן נעלם הלב היהודי???????
כתוב תגובה ל- אליהו חיים
5
למגיב ותיק
  עדינה ב   3/10/13 20:06
ראשית יפה שהגבת בלי לקלל.

ןאני קראתי טקסט ובו כתוב : שכותב המאמר נהנה "משירת מקהלה ממלכתית , ששרה רנו גיל ... לצלילי הסימפוניה התשיעית של בטהובן.
קרא את הטקט עוד הפעם ותגיב בעצמך .
האם המקהלה שרה את המלים לצליליהמוסיקה של בטהובן זו שגיאה.
אם פה כתוב כאן שאת המלים כתב בטהובן.

כתוב במפרש, שהמקהלה שרה לצלילי הסימפוניה התשיעית של בטהובן.
כודו של שילר לא נפג
כתוב תגובה ל- עדינה ב
עדינה, בואי נראה...
  מגיב ותיק   3/10/13 22:08

איתן כותב במאמר הזה (ראי פסקה 12) :

"זכיתי להתפעם ממופע של קבוצה מהמקהלה הממלכתית האופראית, ששרה את המילים "רונו גיל זה נר אלוה בני אדם שווים המה" לצלילי הסימפוניה התשיעית של בטהובן."

והוא כבר עשה זאת פעם קודמת במאמר מלפני כשנה כנגד ליברמן, כאשר הוא כותב כי הוא מאזין בביתו למקהלה בסיום הסימפוניה וחוזר על הציטוט ושוב הוא מצמיד אותו לאידיאולוגיה שלו...

אז הפעם הוא שמע מופע של מקהלה ופעם הקודמת הוא שמע בביתו...וכל מי שמכיר את הסימפ' התשיעית יודע במה מדובר, מדובר במילים של שילר "אודה לשמחה" בהם בטהובן הכניס שינויים קלים כדי שיתאימו למקהלה, אין מילים אחרות של בטהובן !
אז לא אני טעיתי, את היא הטועה אין מילים אחרות כי הוא במפורש מתייחס למילות השיר של שילר אותן עיבד בטהובן למקהלה.
וקישור מדויק למילים כבר הבאתי בתגובתי הקודמת.

ראי, לא שאיכפת לי מאוד מההבדלים האלה אבל אני כבר מנוסה בהטעיות האלה...

המילים של שילר ובטהובן הם שיר לשמחה, לגיל, לחופש, לאחווה וכן, יש בהם גם מוטיבים דתיים אותם אנשים מסוימים מעלימים...
יש שם גם התפעלות מהיקום, מהבריאה ודברי שבח, הודיה והתפעלות מהבורא..שמת לב לכך ?

אין שם שום מילה על שיווין !

אבל עקב פופולאריות הסימפוניה, חוגים מסוימים ניכסו אותה לעצמם תוך מתן פרשנות משלהם (שהיא פשוט מסולפת)

הידעת כי השמאל הצרפתי בשנות השישים של המאה הקודמת ניכס את הסימפוניה והפך אותה כמעט למניפסט קומוניסטי..?

וחוגים אחרים כיום מסלפים אותה גם לטעמם, הנה עשה זאת כעת איתן.
והסימפוניה הזו (והמילים האלה) היא יותר דתית מקומוניסטית,(קראי בבקשה את הבתים האחרונים של השיר).היא יותר תנכית מקומוניסטית, היא יותר חסידית מקומוניסטית...

הפרשנות הזו פשוט מגוחכת ועל זה הערתי.

אגב קללות, לא תמצאי אצלי ולו קללה אחת, אני מקווה שאת יודעת מה ההבדל בין קללה לבין תיאור המציאות במילות תואר מתאימות המתארות חלק מהמגיבים.

(אם העלית את זה, אנא בדקי במילון מה היא קללה...)

ואצלי הנימוס מעולם לא שימש תחליף לאמת.
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
לעדינה
  עמוס שנער   4/10/13 01:08
מגיב ותיק הינו חד כתער והוא מבסס את תגובותיו בעובדות ובידע רב. לא חייבים להסכים איתו, אך מעולם לא נתקלתי אצלו בקללות ובפה מלוכלך.
כתוב תגובה ל- עמוס שנער
לצבוע עמוס שנער - אולי תפסיק
  איריס כהן   4/10/13 08:52
כבר לשחק את האח הגדול שיודע תמיד מה התגובה הראויה - אתה לא מתאים לתפקיד - במאמר הקודם ישנן נגדי קללות איומות - ומכיוון שאתה כל כך רגיש ל"פה מלוכלך " - כיצד התעלמת ולא הטפת מוסר למנאצים את הקודש ?????
כתוב תגובה ל- איריס כהן
לצבוע עמוס שנער - אולי תפסיק
  איריס כהן   4/10/13 09:01
כבר לשחק את האח הגדול שיודע תמיד מה התגובה הראויה - אתה לא מתאים לתפקיד - במאמר הקודם ישנן נגדי קללות איומות - ומכיוון שאתה כל כך רגיש ל"פה מלוכלך " - כיצד התעלמת ולא הטפת מוסר למנאצים את הקודש ?????
כתוב תגובה ל- איריס כהן
לצבוע עמוס שנער - אולי תפסיק
  איריס כהן   4/10/13 09:01
כבר לשחק את האח הגדול שיודע תמיד מה התגובה הראויה - אתה לא מתאים לתפקיד - במאמר הקודם ישנן נגדי קללות איומות - ומכיוון שאתה כל כך רגיש ל"פה מלוכלך " - כיצד התעלמת ולא הטפת מוסר למנאצים את הקודש ?????
כתוב תגובה ל- איריס כהן
לא נראה ששנער צבוע
  דאגנית   4/10/13 11:46
איריס יקרה, האם אינך מטילה על כתפיו הצרות של שנער יותר מדי? לדעתי, ואם איני טועה - הנך מגבילה אותו מלהגיב כרצונו ואת כופה עליו את רצונך ואת חפצך. דומני שיש להעניק לו מעט חופש לכתוב ולהתבטא בחופשיות - ככולנו. מצטערת על דברי אלו אך כך אני חשה. והינו אדם טוב. שבת שלום, איריס.
כתוב תגובה ל- דאגנית
לדאגנית תשובה
  איריס כהן   4/10/13 11:52
עמוס שנער לקח לעצמו את הזכות לתקוף אותי במאמר הקודם - רק בגלל הבעת דעה שלי על שירו של קלינסקי - לא היו שם קללות -אך תגובתו היתה היסטרית - לעומת זאת כאשר מגיבים מנאצים ומכתירים אותי בתוארים שונים - הצבוע הזה ממלא פיו מים - צביעות וטוב לב יכולים ללכת יחדיו אין שום קשר !!!
כתוב תגובה ל- איריס כהן
לדאגנית - תשובה בעניין איריס
  עמוס שנער   4/10/13 14:55
שימי לב שאני מסוגל לתת ביקורת לקלינסקי, ולפעמים ביקורת של ממש ובכל זאת אף אחד מתומכיו של קלינסקי לא מקלל אותי ולא פונה אלי בצורה לא יפה חוץ משמאלני אחד שמסתיר את זהותו (אשר מרשה לעצמו גם על קלינסקי לחלוק).
כאשר איריס מבקרת את קלינסקי אז משיבים לה בשפה שלה ואחר כך היא פונה אלי כאילו בתמימות ולא מבינה מדוע תקפו אותה.
אגב - כאשר אני נותן ביקורת לקלינסקי, הביקורת שלי אינה פחות חזקה ורצינית מהביקורת של איריס ובכל זאת מתייחסים אלי ואליה אחרת, ואיריס מוזמנת להפעיל את הראש ולהבין מדוע.
בקיצור - לכל אחד משיבים בשפתו.
מגיב ותיק הוא יוצא דופן בעניין - הוא אמנם לא מלכלך את הפה ותגובותיו ענייניות, אך בשל כך שהוא מאוד חד, אז הוא מצליח לעצבן את מי שלא חושב כמוהו ולכן משיבים לו באותה השפה שמשיבים לאיריס כהן. כיוון שלא מגיע למגיב הוותיק תגובות שכאלו, אני מתערב כפי שהתערבתי במאמר זה לטובתו(למרות שמגיב ותיק יכול להסתדר לבד גם ללא עזרתי).
מה ההבדל ביני לבין המגיב הותיק? אני יכול להשחיל גם מילה טובה ולבקר את קלינסקי באהבה, מה שמגיב ותיק אינו יכול לעשות כי לפי דעתו קלינסקי בחזקת איש רשע (אם הבנתי את מגיב ותיק נכון). מגיב ותיק גם ניסה לשכנע אותי שקלינסקי הינו רשע והבטחתי לו תשובה בעניין, אך אני מתעכב בתשובתי אליו כי אני רוצה לעשות שיעורי בית כדי להכיר יותר את הקבוצה אליה שייך קלינסקי וזה טיפה מתעכב. (יש לי תשובה חלקית בשבילו אבל אני רוצה לענות לו כשתהיה לי תשובה מלאה).
את רואה דאגנית? אני יכול להתערב לטובת מגיב ותיק, אך קשה לי להתערב לטובת איריס כך שאני לא כזה בצד אחד, מה גם שלא פעם יצאתי בביקורת כלפי קלינסקי עצמו. אני חושב שאני אולי הכי אמיתי באתר וודאי לא לקקן כדבריה של איריס כי איני זורק חצים רק לכיוון אחד.
אגב, לבקשתה של איריס באחד המאמרים הקודמים גיניתי את התוקפנות משמאל ומימין, אך זה לא הספיק לה. היא רצתה שאתקיף רק את השמאל. מעבר לכך, נתתי ביקורת אישית לאחת שהתקיפה את איריס (ואגב עשיתי זאת יותר מפעם אחת) ובמקום שאיריס תודה לי על כך היא בחרה לשתוק כאשר י.ש. תקף אותי על כך שלקחתי את בקשתה של איריס ברצינות. מקרה כזה קרה פעמיים, (אני מתערב לטובת איריס. י.ש. תוקף אותי ואיריס שותקת למרות שהייתי לטובתה כי היא לא רוצה להרגיז את האדמור שלה י.ש. או כי היא לא באמת מחפשת שאגיב לטובתה אלא רק להתקיף אותי בכל מחיר בשל "הפשע הנורא שלי" - שאינני שונא שמאלנים.
בעניין ההתקפה שלי את איריס במאמר הקודם - את מוזמנת לראות מדוע כעסתי.איריס תקפה את קלינסקי וכתבה דברים מעליבים מתוך שנאה ורשעות נטו מבלי שנכתבה מילה אחת בעייתית מצד קלינסקי. תארי לך דאגנית מה זה להיות כתב ולדעת שלא משנה מה תכתוב (אפילו על הפריחה באביב) יציפו אותך ברעל ובשנאה. (אגב - בתוך תוכה יודעת איריס שהביקורת שלי במאמר הקודם היתה מוצדקת).
כתוב תגובה ל- עמוס שנער
לדאגנית המשך קצר וחשוב לתשובה
  עמוס שנער   4/10/13 15:09
ראי מדוע קצפה עלי איריס במאמר זה. היא כעסה עלי כי העזתי ברוב חוצפתי להתערב לטובת מגיב ותיק (לא לטובת השמאל אלא לטובת המגיב הותיק שנמצא קרוב יותר לתפיסת עולמה).
לו לא הייתי מתערב, אז היא הייתה שואלת: "איפה עמוס?" וכשאני כן מתערב אז היא עונה שאני צבוע ומשחק את האח הגדול שקובע מה נכון ומה לא.
מבינה? - מה שלא אעשה היא תתקיף אותי. היא לא ראויה להתייחסות מצידי.
כתוב תגובה ל- עמוס שנער
לעמוס שנער - שבת שלום
  איריס כהן   4/10/13 17:39
אני בכל זאת כן רוצה לענות לך על תחושותיך -ראשית אין לי שום צורך בהגנה עלי - בסך הכל העברתי ביקורת על כך שנגדי אתה יכול להשתמש במושגים שלעולם לא תשתמש נגד מגיב עם דעות אחרות -כמו - "ג'ורה ","פה מלוכלך" -שדרך אגב בטויים אלו יכולים להחשב לא פחות מקללה - וכן יש מין הרגשה שלקחת לך את תפקיד השוטר המטיף לאנשים מה נכון ומה לא - וזה מה שהרגשתי גם בתגובתך לעדינה ,ואתה צריך דווקא לכבד את העובדה שלמרות אהדתי למגיב הוותיק בחרתי להיות אובייקטיבית ולהעיר לך על כך -ואילו אתה רואה בכך התקפה עליך בכל מחיר !! דבר נוסף בעניין י.ש ותגובותיך מאותה סיבה שאני לא אוהבת להעיר לאחרים לא הגבתי למרות שראיתי את תגובותיך - בשום פנים זה לא היה מתוך בוז לך ואהדה לי.ש אלא מהסיבה שציינתי - דבר נוסף - יש לי דעה לגבי קלינסקי אך בשום פנים ואופן אי אפשר להגדיר את רגשותיי אליו - כשנאה - רגש זה כלל לא עולה - אני חושבת שהוא טועה ומטעה שהוא לא איש ישר - אבל שום תחושה של שנאה - לידיעתך - גם תגובתי לשיר במאמר הקודם לדעתי היתה לגיטימית אומנם צינית ואולי פגעה בציפור נפשו - אבל זה חלק מהסיכונים שצריך לקחת איש רוח החושף את רגשותיו בפני הציבור -ולך עמוס לא היתה שום הצדקה להפוך את תגובתי לפשע נורא !! בכל מקרה עמוס שתהיה שבת שלום !!!
כתוב תגובה ל- איריס כהן
לאיריס
  עמוס שנער   5/10/13 20:32
בגדול ראי את תגובתי לדאגנית שהגנה עליך שמה למעלה.
הוסיף רק שאינך חייבת להגיב לכל דבר כפי שאני לא מגיב לכל דבר, אך כאשר מתקיפים אותי על תגובה שנתתי בהזמנה שלך ובעיקר כשהמתקיף הוא ידיד שלך, אז היה לך מקום להתערב, כי כביכול הותקפתי ע"י משימה שביצעתי בשליחותך והשתיקה שלך התפרשה כהסכמה לתקיפה.
כתוב תגובה ל- עמוס שנער
טעות כתיב: אוסיף לא הוסיף
  עמוס שנער   5/10/13 22:07
כתוב תגובה ל- עמוס שנער
עמוס הבהרה
  מגיב ותיק   4/10/13 15:53
בעניין איתן לא דברתי על רשעות אלא על דברים אחרים

כדי להיות מדוייק, אביא תזכורת פה בתגובות שלי לתגובתך במס'-7

ראה מה טענתי.

כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
אף אחד פה לא מדבר אליך לא יפה.
  לשנער בקצרה   4/10/13 17:05
גם איריס לא. ״השמאלני ההוא״ (שאגב, מאד מוצא חן בעיני), מותח עליך ביקורת, וגם על קלינסקי, וזה לגיטימי. הוא גם מעמיד אותך במקומך וחושף שגיאות שלך, וגם זה מותר לו. אתה מייחס חשיבות רבה מדי לסגנון ולא לתוכן. הבעיה עם איריס זו השנאה המחליאה שלה, והרעל שהיא מפיצה, ולא הסגנון. כך גם לגבי נאוה. הותיק הוא אמנם גס רוח, אבל כמו שכתב פה מישהו, הכתבות שלו הן הסתה קלאסית, וזה העיקר.
כתוב תגובה ל- לשנער בקצרה
למתחפש
  עמוס שנער   4/10/13 18:24
המגיב השמאלני שמאוד מוצא חן בעיניך זה אתה, ואיתך אין לי שיג ושיח יותר ואתה יודע בדיוק למה.
כתוב תגובה ל- עמוס שנער
מוטב שתמשיך במריבה עם איריס.
  חחחחחחחחחחחחחח   4/10/13 19:30
שם אתה מצליח (קצת) יותר מאשר בבילוש אחר נקיים אנונימיים.
כתוב תגובה ל- חחחחחחחחחחחחחח
מקבץ התבטאויות חלקי של הותיק.
  תשובה לעמוס שנער   4/10/13 11:20
חלאה, מטומטם, בוגד, לא יהודי, תשובה מפגרת, מכחיש שואה, פלשתינאי (קללה איומה מבחינתו), חולירע, פדופיל, יקבר במוקטעה , שקרן, מסית עלוב. הרוב כוון לקלינסקי. על זה (ועוד) אתה אומר:״מעולם לא נתקלתי אצלו בקללות ובפה מלוכלך״. זה אצלך פה נקי?
כתוב תגובה ל- תשובה לעמוס שנער
עמוס שנער אתה גורם לזה
  איריס כהן   4/10/13 11:47
מכיוון שאינך עקבי ומטיף רק למי שנוח לך - אתם גורם לכך שכל הצבועים שיודעים לקלל לא רע - מציגים עכשיו את טלפיהם לראווה כצדיקים גדולים - ומונים את הקללות של אנשי הימין - זה ממש מזכיר לי את מסע ההסתה של מחנה השמאל לאחר רצח רבין כנגד מחנה הימין תחת הסיסמאות - "מילים יכולות להרוג " או "די לאלימות " - כאשר באותו זמן פרעו הפרטנרים שלהם ביהודים בנשק ובכח שהם ,אנשי השמאל, נתנו להם - עמוס שנער נשארו לך שורשים לא בריאים מעברך ועליך לעקור אותם - ויפה שעה אחת קודם - שבת שלום !!!
כתוב תגובה ל- איריס כהן
אם האלמוני חושב ששיקרתי בענין
  מגיב ותיק   4/10/13 12:46
עזרא נאווי הפדופיל (שכתבתי עליו שהתפרע לטובת הבדואים, באחד המאמרים הקודמים של איתן)

להלן תיאורו

פדופיל- אינה קללה אלא סטייה מינית

מה שמעיד על רמתו של הכותב האלמוני.
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
אתה מסית במובן הקלאסי של המילה
  לותיק תשובה   4/10/13 15:29
המגיב ההוא טעה שהוא קרא להתבטאויות שלך קללות. אלו לא קללות. אתה משתמש במידע, שרק חלק קטן ממנו אמיתי, וגם אותו אתה מעוות לטובת ההסתה שאתה מנהל נגד מה שאתה רואה כשמאל. אגב, מושא ההסתה שלך הוא לא תמיד שמאל, וגם זה אופייני למסיתים, שלעיתים קרובות טופלים על אנשים דיעות שהן לא שלהם בכלל. בניגוד לשאר חלאות הימין הטיפשות פה (איריס, דאגנית, נאוה וכו׳), אתה דוקה אדם נבון, ולכן ה״עובדות״ שאתה מפיץ פה עושות עליהם הרבה רושם. אבל גם זה אופייני. הסתה בדרך כלל נעשית על ידי אנשים נבונים. הסיפור עם נאווי הוא דוגמא מצויינת לשיטה שלך. הוא הורשע במעשה סדום בקטין בן 15, שזו עבירה פלילית שראוי להעניש עליה. אבל אין קשר בין זה לבין פדופיליה, שזו מחלת נפש של מי שמקיימים יחסי מין עם ילדים. יחסי מין עם בן 15 אינם פדופיליה. בריוני הימין הנאלח מכנים את נאווי ברשת כפדופיל, וכך גם את שאול גנון, שאולי קיים יחסי מין עם קטין בן 17 (ואולי לא. לגביו שום דבר לא הוכח). גם אם גנון עבר עבירה (כאמור, זה עוד לא הוכח), נאווי וגם גנון אינם פדופילים בכל מקרה , וכל הדיבור הזה הוא בריונות רשת של חלאות אדם, והסתה נגד שני האנשים האלה. שבת שלום. שבת שלום. 
כתוב תגובה ל- לותיק תשובה
וואו...איזה גאון
  מגיב ותיק   4/10/13 16:55
מעשה סדום בקטין בן 15 אינו פדופיליה...
איך שתפסת אותי...
לאור עברו ורקעו של האיש, אז דע לך כי ההגדרה פדופיל עושה חסד עם אדון נאווי יקירך.
שאר תגובתך על "הסתה" כנגד השמאל, היא תת רמה ואינה ראוייה לתגובה.
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
וגם בהודעה הזו אתה ממשיך להסית
  המגיב ההוא צדק   4/10/13 17:37
הוא כתב לך נכון, שנאווי לא הורשע בפדופיליה, ואתה עונה לו: ״ לאור עברו ורקעו של האיש, אז דע לך כי ההגדרה פדופיל עושה חסד עם אדון נאווי יקירך״. שוב, ללא עובדות,. ללא שום פירוט. סתם הסתה.
כתוב תגובה ל- המגיב ההוא צדק
זה מוזר, כי אתה בחור פיקח.
  אחי, יצאת חומוס   4/10/13 18:45
הסרחת על נאווי. זה לא נורא, וגם לא חריג. אתה טועה לא מעט ובעיקר מסלף ללא הפסקה. אבל למה העמדת את זה במבחן? הרי כל אחד שיודע את הסיפור של נאווי יודע שהוא לא פדופיל, ושהכל הסתה עלובה של ימין מצחין. ואם הוא לא יודע, בדיקה קצרה ברשת תבהיר לו את זה פיקח כמוך לא היה מכניס את עצמו לצרה כזו. אני מציע לך פשוט, שתכתוב, ואני מניח שכמעט תמיד איש לא יטרח לתקן את הסילופים והטעויות שלך (מה גם, שזה דורש לפעמים גם חיפוש ובדיקה).  
כתוב תגובה ל- אחי, יצאת חומוס
על קללה ועל בורות
  מגיב ותיק   4/10/13 13:43
קללה מוגדרת כ :

איחול וביטוי שאיפה למאורעות רעים שייקרו למי שמוטלת עליו הקללה (המקולל), או פנייה מפורשת לאלוהים או למלאכיו על-מנת שירעו עם המקולל.

הנה ההגדרה


בתגובותיי כאן אכן השתמשתי בביטויים מטומטם, בוגד, לא יהודי, תשובה מפגרת, שקרן, מסית עלוב – אין אלה קללות אלא התבטאות בוטה ומוצדקת ואני עדיין עומד מאחוריהם...

אני בז לאלה שמשקרים במצח נחושה (וגם מתבטאים בגסות אותה הם "שוכחים") ואחר כך מנסים להסתתר אחרי נימוסים והליכות.

אגב, די התעודדתי מהתגובה הזו, לא ידעתי כי :

מכחיש שואה – שזה פגע כל כך בשקרנים בינינו...

פדופיל – זה שקר ? ממתי הגדרה של סטייה מינית היא קללה ? (זה כוון נגד עזרא נאווי האנרכיסט הקיצוני הפדופיל

לכן תגובתו של המגיב האלמוני היא טמטום גמור

כעת מגיב אלמוני, חפש את ההגדרה המדויקת של טימטום...
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
6
אוי.....
  י.ש   3/10/13 22:34
ציטוט "מדיניות של בוטות וגסות כלפי החלשים בתוכנו" אכן מילים כדורבנות....חמלנצקי כנראה שכח את המלצתו בעינין מהגרי
העבודה מאפריקה...המלצותיו של חמלניצקי הם בדיוק,בוטות וגסות
כלפי החלשים בתוכנו....
כתוב תגובה ל- י.ש
תגובה של י.ש תגובה של חלאה
  שי.שי   4/10/13 08:45
כתוב תגובה ל- שי.שי
7
אנשים אהבו
  צפורה בנאי   4/10/13 00:00
כל יום שישי, עשרותאנשים הצטופפו לשמוע את מירי אלוני ולא נראה שהם הרגישו שהיא מפריעה או מסכנת. ממש חבל שחולדאי לא מבין מה נותן צביון מיוחד לעיר. הלוואי מספיק אנשים יבינו שצריך ראש עיריה אחר- ניתן הורוביץ ינהג אחרת.
כתוב תגובה ל- צפורה בנאי
8
רון חולדאי אסון לתל אביב
  Qwertyui   4/10/13 08:03
רון חולדאי זה אסון, זו תאונת דרכים קשה שהיתה לעיר תל אביב
כתוב תגובה ל- Qwertyui
9
להצביע בעד ניתן הורביץ
  מחליפים את חולדאי   4/10/13 08:53
כתוב תגובה ל- מחליפים את חולדאי
בשביל מה להחליף?חולדאי גם עושה
  איריס כהן   4/10/13 09:06
כדי שהעיר תהפך לבירת החלאות החד מיניות - אין צורך בהומו כראש עיר !!
כתוב תגובה ל- איריס כהן
10
ניצן הורביץ לראשות העיר
  חולדאי הביתה   4/10/13 09:06
כתוב תגובה ל- חולדאי הביתה
11
ניצן הורביץ וטהרנו מדואל
  לאחד כוחות   4/10/13 09:11
חבל שמבזבזים אנרגיה בשתי חזיתות . תתאחדו .
כתוב תגובה ל- לאחד כוחות
12
פקחים שיאירו את רחובות הדרום
  חולדאי צריך לשלוח   4/10/13 11:43
זה בולט לעין הפער בין עמודי תאורה בצפון ובין עמודי תאורה בדרום.
כתוב תגובה ל- חולדאי צריך לשלוח
13
מדוע אין בתיכוניים בדרום תעיר
  רון חולדאי היקר   4/10/13 12:03
יופי של עיר. בדרום העיר אין אפילו בית ספר תיכון אחד. כל בתי הספר התיכוניים בצפון העיר. לרון חולדאי איש מפלגת העבודה הסוציאליסטית, האיש של שלי יחימוביץ, זה נראה טבעי ומובן שכל ילדי הדרום הרוצים ללמוד בבית ספר תיכון יסעו כולם רק מהדרום העני לצפון האמיד. יופי של חזון סוציאליסטי סופר קפיטאליסטי.
כתוב תגובה ל- רון חולדאי היקר
יש תיכון בדרום העיר - אלא ש...
  איריס כהן   6/10/13 10:01
ברחוב העליה היה בית ספר ערוני ו' - רוגוזין - אלא ש הפכו אותו לבית הספר של ילדי העובדים הזרים והמסתננים !!!
כתוב תגובה ל- איריס כהן
14
רין חולדאי הביתה
  סוף סוף   4/10/13 12:15
כתוב תגובה ל- סוף סוף
15
חבל שהשמאל התפצל בתל אביב
  איצי   4/10/13 12:38
איתן, הסכמתי עם הביקורת שלך על מרץ שבירושלים מתנפלת בתעמולת זוועה נגד ציבור חרדי, שזו אמונתו ואותה יש לקבל ולכבד. אך מדוע אתה לא מבקר את רשימת השמאל בשם עיר לכולנו , שאין לה סיכויים ולא הולכים יחד עם מרץ בראשות ניצן הורביץ, שיש לו יותר סיכויים. הקולות ןאהרון מגואל בראשות עיר לכולנו זה פגיעה בניצן הורביץ . הקולות ןאהרון מגואל ועיר לכולנו זה לטובת חולדאי.
כתוב תגובה ל- איצי
הורביץ מייצג את השבט הלבן.
  איצי שלום   4/10/13 16:17
כך גם מפלגתו. תושבי דרום תל אביב לא רוצים להצביע לו או למפלגתו. אם איחוד, רק תחת המועמד של עיר לכולנו אהרן מדואל (שטעית פעמים בהגיית שמו). מהיכרותי עם מר״צ והורביץ, אין סיכוי שהם היו הולכים על מועמד מזרחי מדרום העיר.
כתוב תגובה ל- איצי שלום
16
החולד העיוור הנחבא בחורו,הינו
  פלא יועץ   4/10/13 13:32
יצור מביש חסר מוחין ולב אשר מכר את נשמתו לתאוות ממון שטנית. האיש שאינו ראוי כלל למשרתו הרמה,הפקיר בערלות לב את תושבי עירו חסרי האמצעים,במיוחד האומללים בשכונות הדרום,לפגעי מסתננים.האנשים החיים בפחד וחרדה ובסכנת חיים מתמידה,לא זוכים כלל לתמיכתו,אף לא בהבעת אמפטיה כלפיהם.אני מקווה בשביל תושבי ת"א כי האיש יודח מתפקידו בבחירות הקרובות.ויבוא לציון גאל ב"ב ויושיענו ממנו ומשכמותו,אמן.שבת שלום וחודש טוב.
כתוב תגובה ל- פלא יועץ
17
אוי לה לבושה, אוי לה לחרפה !
  מגיב ותיק   4/10/13 20:21
בראשית, תודה לכל המגיבים שהביאו להתפתחות השרשור ,רק כך ניתן היה שווה לגלות בהמשך לשרשור התגובות מי המיליה שסביב איתן, אלה שהפכו את עזרא נאווי ליקירם.

סתום אחד אפילו התווכח איתי האם האיש הוא פדופיל או סתם עבריין...

להזכירכם, מדובר בפושע, סוטה מין, אנס, גנב, בוגד, נרקומן וסייען מחבלים, שהורשע במעשה סדום בקטין ערבי בן 15. כמו כן הורשע בשימוש בלתי חוקי בנשק וגידול סמים.
וישנם עדויות של חבריו כי הוא ניצל מינית נערים פלסטינים באיזור דרום הר חברון.

לאיש הזה קמו כאן תומכים המתפלפלים ברוב טמטומם על ההגדרה המדויקת של האיש.

אוי לה לבושה, אוי לה לחרפה.

כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
טוב שפתחת הודעה חדשה.
  ותיק נכבדי   4/10/13 21:34
עדר הטפשים של הימין אולי לא שם לב איך התפדחת, ולכן לא בא לעזור לך. אולי עכשיו הוא ישים לב ויבוא עם מטר הודעות מנאצות לעזור למנטור שנפל בבור שכרה לעצמו. איריס הרעה תגיע כאשר תצא השבת.
כתוב תגובה ל- ותיק נכבדי
אלה הדברים שאתה כותב על נאווי:
  וגם שאלה   4/10/13 21:39
"סוטה מין, אנס, גנב, בוגד, נרקומן וסייען מחבלים, שהורשע במעשה סדום בקטין ערבי בן 15. כמו כן הורשע בשימוש בלתי חוקי בנשק וגידול סמים"

במעשה סדום בקטין בן 15 הוא הורשע (וגם הודה). יש לך סימוכין לשאר ההאשמות שלך נגדו? אם כן, אשמח לראות כאלה.
כתוב תגובה ל- וגם שאלה
לאדון - 85.64.195.110
  מגיב ותיק   4/10/13 22:37
חפש את החברים שלך בדרום הר חברון.
וכשאתה עושה את זה, רק שמור על אחוריך, חלאה אנרכיסטית שכמותך.
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
כתבת שאתה לא רוצה שאנשים יטעו.
  תגובה משונה.   4/10/13 23:19
למה אתה מתרגז? רק ביקשו ממך שתפרט את מקורות הידע שלך.
כתוב תגובה ל- תגובה משונה.
מעשה סדום בקטין הוא עברה חמורה
  שאלה לותיק.   4/10/13 22:33
מדוע בחרת לציין, שהקטין הוא ערבי? זה הרי לא אחד מיסודות העבירה. זה משנה בעיניך אם הקורבן הוא יהודי או ערבי?
כתוב תגובה ל- שאלה לותיק.
18
לעמוס שנער
  דאגנית   4/10/13 21:13
קראתי את התגובה מס' 1 של איריס בשיר האחרון של א.ק. איני מוצאת שנכתבו שם דברים נוראיים. לצערי, עמוס, תגובתך "רוע לשם רוע, תתביישי" וכו' - מוגזמת. לגמרי מוגזמת.
כתוב תגובה ל- דאגנית
לדאגנית בעניין איריס
  עמוס שנער   5/10/13 20:24
כאשר כתבתי את תגובתי לאיריס בשירו הקודם של איתן במספר אחד, כבר פורסמה תגובה נוספת של איריס במספר 3. ראי את שעות פרסום התגובות שאינן מתפרסמות תמיד בסדר הכרונולוגי. הכעס שלי היה על שתי התגובות יחדיו. יחד עם זאת, כל תגובה של איריס בנפרד הייתה ראויה לתגובה שלי. ואני כעסתי באמת!!!
התגובות שלי וודאי לא פחות קשות מהתגובות של איריס לאיתן, אז מדוע כשדברים נכתבים לאיריס זה מוגזם ומעליב וכשזה נכתב לאיתן זה לגיטימי? ואני מזכיר שוב, איתן כתב שיר שאינו בעל מסר פוליטי שאפשר לחלוק עליו, אפשר רק להתווכח אם זה שיר יפה או לא. ההערות שלה נכתבו משנאה ורוע בלבד והן אינן היו נכתבות לו אדם אחר היה מפרסם את אותו שיר בדיוק. כואב לי שעניין שנראה לי כל כך ברור, אינו ברור לכולם ובעיקר לך דאגנית כי אני די מעריך את דעתך. מי יודע? אולי השיפוט שלי לא תקין או שאני שייך לדור אחר?
בעולם של המחשבים הרחוב עובר למחשב והכללים צריכים להיות זהים. לו אדם היה מקריא את שירו בחברה או על במה כזו או אחרת, היה מתאים שמישהו יצעק לו תגובה ברוח התגובות של איריס? אם לא ברחוב או על הבמה, אז גם לא על המחשב.
המבחן של איריס צריך להיות כזה: כאשר היא רוצה להגיב לאיתן היא צריכה לדמיין שמישהו אחר שהיא אינה מכירה כתב את המאמר ורק אם גם אז תגובתה תיראה לה מוצדקת אז שתכתוב את אשר על ליבה, וכאשר היא נפגעת כשתוקפים אותה, היא צריכה לחשוב האם קודם לכן היא לא תקפה באותה צורה חריפה. מה שמותר להגיב לאיתן מותר להגיב גם לה. היא לא שייכת למעמד מוגן מתקיפה בגלל שהיא ימנית ודתיה בניגוד לאיתן.
ואם למרות הכל ישנה בעיה בצורת השיפוט שלי ואיריס צדיקה ואני רשע, יעיד בורא העולם שפעלתי מתוך תמימות ומתוך כוונה טובה ואיריס בעזרת השם תסלח לי.
כתוב תגובה ל- עמוס שנער
גרובער....
  י.ש   5/10/13 22:37
ישנם "אנשים" שמרשים לעצמם לחנך אחרים.מוזר ככל שזה ישמע,"המחנכים הדגולים" בד"כ בורים,רשעים,לעולם אינם מביטים במראה,ולעיתים הדת משמשת בעבורם כממרקת עוולות... יום הכיפורים חלף עבר לו ולגרובער נדמה שלעברות בין אדם לחברו יש מחילה ומתחיל בצבירה חדשה של עברות שאין עליהם מחילה....מעניין מדוע בחר "הצדיק" לשנות שם משפחתו....
כתוב תגובה ל- י.ש
לי.ש.
  דאגנית   6/10/13 07:37
דומני, י.ש. היקר, שהנך כבר עובר את כל הקווים האדומים. ההתקפות האכזריות שלך נגד שנער אינן ראויות. אנא תמתן מעט. שום טובה לא תצמח לך מזה.
כתוב תגובה ל- דאגנית
לדאגנית.....
  י.ש   6/10/13 11:40
לדעתי,דומני היא מילת המפתח בתגובתך...אנשים שכמותו מסוכנים אלף מונים מקלינסקי...מי שמגן על רוע,טימטום,צביעות ועוד באיצטלה ליברלית מזויפת ונימוקים "מההלכה החדשה עפ"י שנער", אינו ראוי לקמצוץ של לכבוד....מההיסטוריה למדתי,שעל רוע המטובל בבורות וטימטום יש להתריע בקול גדול....
כתוב תגובה ל- י.ש
לדאגנית
  עמוס שנער   6/10/13 15:13
אין צורך לענות לי.ש.
זה פשוט בזבוז זמן.
השיחות של ארה"ב עם איראן הרבה יותר הגיוניות מהדו-שיח עם י.ש.
בן אדם שיש לו רגשי נחיתות, בדרך כלל יפצה את עצמו בניסיון להנמיך אחרים.
דברי חכמה הוא לא מבין ובקללות אין עליו, אז עם איזה נשק תתמודדי איתו?
אז תתני לו את הכבוד להציל את העם מעמוס שנער המסוכן או להתריע בקול גדול (כדבריו) מהמסוכנות שלי.
אויי..... מה העם היה עושה בלעדיך י.ש.?
האמת.... י.ש. די מחמיא לי. אף פעם לא ידעתי שאני אדם כל כך מסוכן.
כתוב תגובה ל- עמוס שנער
?!?!!?....
  י.ש   6/10/13 17:51
למי מופנית תגובת השנער? לדאגנית?...אקרענק!! הוא ימשיך להתנגד למנהג העלאת קורבנות פרט לקורבנות שיעלו על שולחנו....ימשיך לבזות שם אביך מולידו....ימשיך לחיות תחת ההרגשה שכל הסובבים אותו נימנים על תלמידיו בעלי המוגבלויות.....בל יחמיא לעצמו העכברוש למרות מסוכנותו.. בסופו של יום ישוב העכברוש לביבים...
כתוב תגובה ל- י.ש
לדאגנית. טעיתי לגבי י.ש.
  עמוס שנער   6/10/13 19:03
דאגנית, את רואה? בדיוק מה שכתבתי. כשאין לו יכולת לענות בחכמה הוא מתחיל בקללות ובהשמצות סתמיות שאין בהן חכמה.
לזכותו יאמר שטעיתי לגביו. לא רק שאין עליו בקללות, מסתבר שהוא גם משורר בעל כישרון מבוזבז.
כתוב תגובה ל- עמוס שנער
אלו אינן קללות...הדיוט...
  י.ש   7/10/13 00:47
זו מראה המוצבת מול פניך....ברור שהמשתקף במראה מעורר בך "אי נוחות קלה"....תהליך החזרה בתשובה עדיין לא החל... קצות עצביך חשופים לחלוטין.....
כתוב תגובה ל- י.ש
19
מגיבים ותיקים אצלכם ואצלנו
  מוחמד   5/10/13 09:00
בחברה הערבית שלנו ישנם קיצונים מטורפים, מגיבים ותיקים, שיודעים להסיט כל נושא למחוז חפצם. יקחו את הנשיא לשעבר קצב שהורשע באונס בבית משפט ויושב בבית סוהר, ומכל נושא שידונו בו הם יגיעו לכך שכל היהודים הם מושחתים, אנסים נגועים בכל נגע אפשרי. גם אצלכם בחברה היהודית ישנם מגיבים ותיקים, שיקחו דיון על התנהגות בזויה של פקחים נגד נגני רחוב ויעבירו אותו לכל מיני מחוזות ויגיעו עד איש שמאל שהוא עבריין מין שהורשע בפלילים, כדי להציג מחנה שלם של שוחרי שלום בהיותם עברייני מין. השנאה שקיימת אצלנו ואצלכם אסור לה להביס את הרצון הכן של מחנה גדול לחיים משותפים ונורמאלים בין יהודים וערבים. ורצוי שזה יהיה בשתי מדינות לשני העמים. י
כתוב תגובה ל- מוחמד
שקרנצ'יק
  מגיב ותיק   5/10/13 13:50
עיין בסרטון הזה

ומספיק עם סיפורי השקר על שתי מדינות לשני עמים.

שאר תגובתך והאנלוגיה שעשית עומדות על אותה רמת השקר של הסיסמה הזו.
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
מגיב ותיק איש של שנאה
  י. שנהב   5/10/13 17:36
בית המשפט אמר דברים מאוד לא מחמיאים על ההתנהגות המינית של הרב איילון, דמות מאוד מוערכת בציבור הדתי. מי שיקשור את האמירה של בית המשפט לגבי מר אלון כדי לפסול ציבור שלם , ציבור אמוני, הוא עושה מעשה נפסד. מי שיקשור את מה שאמר בית המשפט על מרב אילון בןיכוח פוליטי עם מחנה דתי שמעריך אותו, הוא עושה מעשה נפסד. אני אוסיף, הוא עושה מעשה פשע. זה מה שעשה המגיב הוותיק , כשהביא עובדות נכונות לגבי מעשה לא מוסרי שעשה אותו אדם אליו הוא התייחס.
כתוב תגובה ל- י. שנהב
לדביל
  מגיב ותיק   5/10/13 18:24
להשוות את האנרכיסט נאווי לרב אלון הוא סוג מיוחד של טימטום השמור רק לטיפשים מסוגך.

שכחת כי חוץ מסטיתו מדובר בבפושע, אנס, גנב, בוגד, נרקומן וסייען מחבלים, כמו כן הורשע בשימוש בלתי חוקי בנשק וגידול סמים וישנם עדויות של חבריו כי הוא ניצל מינית נערים פלסטינים באיזור דרום הר חברון.


כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
ההשואה לא נכונה וגם לא רלבנטית
  ידידי הטוב,   5/10/13 18:52
הרב אלון הוא אדם שחייו אומללים. הומוסקסואל בארון, שמדבר דברי שנאה כלפי הומואים ובעצם שונא את עצמו ומתבייש בעצמו. בנוסף (וללא שום קשר), הוא עבריין מין סדרתי, שניצל תלמידים שלו פעמים רבות. כשנתפס, סירב להודות וניצל את השפעתו האדירה עליהם כדי למנוע מהם לספר את האמת. על אחד הוא לא הצליח להשפיע. על היתר כן. נאווי, לעומתו, הומו גאה מחוץ לארון, שביצע עבירה אחת בלבד, הודה מיד, ושילם בצדק את המחיר. הוא אפילו אמר שהעונש שלו מוצדק. כל ההבדל שבעולם. כל יתר הדברים שכותב עליו הותיק הם שקרים של שנאה, שמגיב אחד ביקש ממנו להביא להם סימוכין ובמקום זה פרץ בשטף של שנאה נוספת. אבל שניהם לא רלבנטיים לדיון. במעשיהם אלה הם מייצגים רק את עצמם, לא את ההומואים ולא את המחנה הדתי או השמאלי.  
כתוב תגובה ל- ידידי הטוב,
לאיש המלא וגדוש - למגיב הותיק
  דאגנית   5/10/13 18:28
איני יכולה שלא לשבח אותך שוב. אתה משול לארכיב מהלך על שנים, כשכל ענין שהנך חפץ בו - אתה רק מושיט יד למדף הנכון ושולף אותו. מנין לך פתאום הסרטון הזה? שלחתיו לכל רשימת התפוצה שלי והתפעלתי. אתה צריך להיות המסביר של ישראל, בערוץ טלויזיה חדש שייפתח במיוחד לאנשים כמוך.
כתוב תגובה ל- דאגנית
הייתי גם מתחיל לדאוג מהדאגנית
  לו אני הותיק,   5/10/13 19:05
זה הופך ממביך למוזר ומדאיג.
כתוב תגובה ל- לו אני הותיק,
במקום לדאוג תתייחס לסרטון
  מגיב ותיק   5/10/13 20:25
והרי אתם אמנים בלהסיט את הנושא מהשקרים שלכם, להגדרתו המדוייקת של הפושע נאווי.
תתיחסו לסרטון, הרי הפלשתינאים עצמם מודאגים ונבוכים מהסיסמאות השיקריות שלכם בנוגע לשתי מדינות לשני עמים - בסרטון הם מדברים אחרת.
התייעצתם אתם ?
בדחנים.
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
אני לא תומך בשתי מדינות,
  אתה מעייף.   5/10/13 23:50
ואת הסרטים שלך תשמור למעריצה השוטה הדואגת. שנהב לא השתתף בדיון על נאווי ולא היה ער לשטויות שכתבת בעניין הזה, ולכן טוב שהיה מי שטרח והסביר לו מה הסיפור. שיהיה שבוע טוב.
כתוב תגובה ל- אתה מעייף.
התבלבלת, אתה לא בסרט הנכון
  מגיב ותיק   6/10/13 01:28
1. טמבל, מי בכלל דבר אליך ? (תסתכל תחת מי הגבתי)
2. בכל מקרה, אולי אתה לא תומך בשתי מדינות, אבל ברור לגמרי כי אתה תומך בפושע, אנס וסוטה.
3. אגב הסרט, הוא לא יזיק גם לך, סרטים כאלה אולי יכניסו לך קצת בינה בראש.
4. ואם זה מעייף, לך לישון.
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
אתה מקנא במגיב ותיק - שלו יש
  איריס כהן   6/10/13 01:19
מעריצות ומעריצים ואילו לל אף לא אחד - אז אולי תתחיל לדאוג קצת ????
כתוב תגובה ל- איריס כהן
ערוץ 1 הוא שופר של השלטון,
  יש ערוץ כזה   5/10/13 19:27
בכסף ציבורי כמובן. גם ערוצים 2 ו - 10 משרתים את השלטון, אם כי בצורה בוטה פחות, ולפעמים יש בהם גם מעט ביקורת (רביב דרוקר, למשל). אין צורך להוציא עוד כסף על עוד שופר, ואפשר להפנות את הכסף הזה למטרות טובות יותר, כמו למשל השקעה בדרום תל אביב שמוזנח כבר עשרות שנים.
כתוב תגובה ל- יש ערוץ כזה
הבעיה בדרום ת"א אינה חוסר כסף
  איריס כהן   6/10/13 00:59
אלא מנהיגות של אוזלת יד מטורפת - מה שצריך זה להחזיר לארצם את כל המסתננים והזרים למיניהם - לסגור את כל מועדוני הזנות המשרתים בעיקר את בני הטובים מצפון העיר - לנקות את הרחובות מהזוהמה - אין שום צורך בתקציבים גדולים לשם כך אלא- שכל , ומוטיבציה-שני דברים שאיבדו מנהיגי המדינה !!!
כתוב תגובה ל- איריס כהן
זה גם כסף, אבל לא רק.
  לאיריס תשובה   6/10/13 11:23
דרום תל אביב וגם יפו מוזנחות זה עשרות שנים. אזור התחנה המרכזית הישנה הוא פח הזבל של תל אביב ואיש לא מתייחס אליו עוד הרבה לפני שנבנתה התחנה החדשה. הסיבה היא, שתל אביב, כמו כל המדינה, היא של האשכנזים הלבנים, שמאז הוקמה המדינה ועד היום לא הפנימו, שהמדינה לא רק שלהם. צריך להשקיע כסף בדרום. בשרותים עירוניים, בפיתוח, בחינוך, בשרותים קהילתיים ועוד, אבל לפני זה צריך להכיר בתושבי הדרום ותושבי יפו כאזרחים שוים. שזכאים לכל זה בזכות, ולא בתור טובה שעושים להם אנשי הצפון השבע. וזה לא רק הזנחה, אלא תהליכים של גנטרפיקציה (הלבנה) של שכונות בדרום, לטובת אילי נדלן (ברובם אשכנזים) על חשבון התושבים המקוריים עוזבים אותם בשל הפיכת השכונה ליקרה מדי בשבילם. כך קרה בפלורנטין, בנווה צדק, בכפר שלם. הכל בעידוד העירייה. כך רוצה העירייה לעשות גם בשפירא ובעגמי ביפו. הפליטים נפלו לתוך זה רק לפני שנים מעטות והפכו שכונות עוני מוזנחות ועניות לשכונות עוני יותר מוזנחות ויותר עניות . הם ודאי לא גרמו למצב הזה. מילה לגבי זנות. גם הרעה החולה הזו שם עשרות שנים. מי שהולך לזונות אינו בן טובים, אלא מנצל נשים אומללות ופוגע בהן. גם אם הוא עשיר שגר בצפון תל אביב.  
כתוב תגובה ל- לאיריס תשובה
20
איך חיים עם תגובות של שנאה כזו
  מאיה ..   5/10/13 09:48
כתוב תגובה ל- מאיה ..
21
מה עם עיקר המאמר?
  עמוס שנער   6/10/13 15:28
מישהו שם לב שהרוב המכריע של התגובות אינו מתייחס בכלל למאמר? ואם ישנה התייחסות אז היא קשורה רק למשפט בודד או לאיזו נקודה בודדת שאינה עיקר המאמר.
לפי דעתי זהו מאמר יפה וחשוב. יכול להיות מאוד שאם אעבור עליו שוב אמצע כמה נקודות שאוכל להתווכח עליהן אך עיקר המסר חשוב. יישר כוח.
כתוב תגובה ל- עמוס שנער
אבל גם אתה פיספסת דבר חשוב.
  אתה צודק.   6/10/13 16:00
100% (ואפילו לא אחוז אחד פחות) מהסטות ומהסחות הדעת זה של הימין פה, שלעולם לא עוסק בעניין עצמו, אלא בהשתלחות בכותב עצמו, ובכל מני שטויות, שקרים, גסויות והסתה.
כתוב תגובה ל- אתה צודק.
לעמוס שנער
  מגיבה   6/10/13 16:05
עמוס שנער, ידידך המגיב הותיק שירבב כאן מעשה סדום שעשה שמלאני נבזה, אחרים הכניסו רב שבית המשפט הרשיע אותו, כי חשבו שבכך הם גומלים לתגובה ימנית. ככה מתנהל שיח של חרשים. וכמעט לא מתייחסים להתעללות של רון חולדאי בנגני רחוב, שלא בחרו להמריד את גרונם יום ולילה ברחובות של תל אביב .
כתוב תגובה ל- מגיבה
למגיבה וחבריה
  עמוס שנער   6/10/13 18:43
אינני קורא את כל התגובות, אני נוטה להאמין שהייתה סיבה למגיב הותיק לכתוב את מה שכתב, (אם כתב). ועדיף שתפנו אליו כי הוא יודע לייצג את עצמו מצויין.
אינני שוטר, אני בקושי מגיב על כל מה שמפריע לי אז בטח אינני מתכוון שיפנו אלי בבקשות להגיב על דברים אחרים.
ההערה הכללית שלי היא שסטינו בתגובותינו מעיקר המאמר (גם אני) ואינני עסוק בלבדוק מי האשם העיקרי בכך.
אגב - מגיב ותיק אינו ידידי ואינו אוייבי. אני בקושי מכיר אותו. יש לי הערכה לכמות הידע שלו ולתשובותיו המנומקות. מעבר לזה, אין לי דעה עליו ואינני עסוק בלנתח אותו.
בבקשה, אינני מעוניין בהמשך השירשור הזה.
כתוב תגובה ל- עמוס שנער
הערה למגיבה
  מגיב ותיק   6/10/13 20:51
ממליץ לדייק, עניין "מעשי הסדום" עלה כאן לאחר ש"האשימו" אותי ב"קללות".
אני טענתי בין השאר כי הכינוי פדופיל (שכוון לנאווי) אינו קללה.
מכאן קבוצה מסויימת (שזהותה הפוליטית ברורה) שכבוד נאווי היה יקר בעיניה, עמדו על הרגליים האחוריות לטהר אותו כ"סתם עבריין שהודה במעשה סדום" והפכו את כל השרשור לכתב סניגוריה על העבריין והביאו השוואות מופרכות בעליל.
על ההתנהלות הזו שלהם ייתכן שסבתא שלי הייתה אומרת "על ראש הסוטים בוער הכובע"
ממליץ לך לקרוא את כל השרשורים מההתחלה ולהבין מהיכן הכל התחיל.
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
אף אחד לא הגן על נאווי.
  הבנת הנקרא   7/10/13 09:16
אתה כתבת שהוא פדופיל, וכתבו לך שזה לא נכון. שהוא עבריין, שקיבל עונש מוצדק, אבל הוא איננו פדופיל. זה נכון. כתבו גם, שהקמפיין שאתה שותף לו, שמכנה אותו ״נאווי הפדופיל והסוטה״ הוא הסתה ימנית, על רקע פעילותו הפוליטית השמאלנית, וזה עוד יותר נכון. הוא ודאי לא סוטה. טוב שתיקנו גם את הטפשים, שהצטרפו וכינו את הרב אלון סוטה. גם הוא הומו ועבריין, שרחוק מלהיות סוטה.
כתוב תגובה ל- הבנת הנקרא
אם נאווי או אלון היו סוטים,
  למגיב הותיק,   7/10/13 12:18
הם לא היו מועמדים למשפט. סטייה זו מחלת נפש, שמי שלוקה בה פטור מאחריות פלילית ויש להפנותו לטיפול מתאים. אין זה המצב לגבי שניהם.
כתוב תגובה ל- למגיב הותיק,
הצביעו אהרון מדואל לראשות העיר
  נורית ע.   6/10/13 16:54
אהרון מדואל כראש עיר בתל אביב לא יתנהג כבריון כלפי אלו שלא מרצונם מוצאים עצמם כנגני רחוב בעיר תל אביב.
כתוב תגובה ל- נורית ע.
22
אומרים לא לחולדאי
  עיר לכולנו   6/10/13 15:56
כתוב תגובה ל- עיר לכולנו
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il