|   15:07:40
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
בצלאל סמוטריץ'
בצלאל סמוטריץ'
הסכמה לעסקה המצרית היא כניעה משפילה, והיא הענקת ניצחון לנאצים על גבם של מאות לוחמי צה"ל הגיבורים שנפלו בקרב, היא גוזרת גזר דין מוות על החטופים שלא נכללים בעסקה, ומעל לכל - מהווה סכ...
דן מרגלית
דן מרגלית
אם נתניהו אינו כשיר מה זה אומר? שאילו היה צעיר במצבו האישיותי עתה היו דוחים את גיוסו לצה"ל? מונעים את קבלתו ליחידת אבטחה של השב"כ?
יוסי אחימאיר
יוסי אחימאיר
ביידן מחצין אינטליגנציה רגשית גדולה (אביגיל..), אך בגלל מחדלו גואה במשמרתו האנטישמיות בקמפוסים    כשיחזרו חטופים, נראה אנשים שבורים גופנית ונפשית; סינוואר ימשיך להחזיק חלק מהחטופים ...
רבקה שפק-ליסק
רבקה שפק-ליסק
הרב הכריז למעשה, שכל עולם הערכים של האזרחים הלא חרדים הוא חסר משמעות    מה שקובע הוא מה שהרבנים, המקבלים משכורתם מקופת המדינה, קובעים
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
לוסי אהריש [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]
מגישה, עיתונאית ושחקנית
לוסי אהריש (נולדה: 18 בספטמבר 1981), מגישה, עיתונאית ושחקנית
רביב ברוקמאייר [צילום: יח"צ]
מנכ"ל קבוצת ויסוצקי
רביר ברוקמאייר (נולד: 1957), מנהל.
דני אבדיה [צילום: חוליו קורטז/AP]
גדורסלן
דני אבדיה (נולד: 3 בינואר 2001), כדורסלן. בשלהי 2020 הצטרף לקבוצת וושינגטון ויזארדס בליגת ה-NBA.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
שס מרחיקה יהודים מיהדות
מאת: איתן קלינסקי  |  25/10/2013
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
שס מעודדת פאגניות
  נגד פאגניות   25/10/13 10:45
עבודת אלילים בפתחי קברי צדיקים. להצביע בעד ליאון כדי לשמח את הרב השוכן בבית הקברות ורוחו במרומים זו עבודת אלילים.
כתוב תגובה ל- נגד פאגניות
מליצי יושר לנו=זכותם תגן עלינו
  ע_הראל   27/10/13 01:12
אין שום פגאניות! מרן כבר מפציר 20 שנה לבחור ש"ס, ומאידך נהוג לומר על זקנים שנפטרו, שזכותם תגן עלינו - ויהיו לנו למליצי יושר. §¤§¤§ ובאמת, איך ימליצו בעדנו, אם אינם "רואים" רוחנית) את מעשינו (הטובים)??
כתוב תגובה ל- ע_הראל
2
לא לאריה דרעי ולאלי ישי
  לא לפאגניות   25/10/13 11:05
כתוב תגובה ל- לא לפאגניות
3
לא יאומן......
  י.ש   25/10/13 19:04
דרקלינסקי,לעיתים אתה חחלינסקי....ואתה מקרב יהודים ליהדות!. אתאיסט שהמוטו שלו "הדת היא אופיום להמונים"...לפיכך יש לנהל מלחמת חורמה במכורים....איזו מלחמה נוהלה ועדיין מתנהלת... רחמנות עליך.....
כתוב תגובה ל- י.ש
אטאיסט שמשכנע להניח תפילין
  ירון זכאי 1   29/10/13 00:00
1. כידוע קלינסקי הוא אטאיסט ידוע שעוסק בשכנוע יהודים להניח תפילין.... 2. לכן כאשר אפשר בתרגיל מסריח לקנות חברי כנסת של ש"ס, להקים אתם ממשלת שמאל בהמית שתמית יהודים תמורת שוחד כספים יחודיים כהלכה; אז הוא מכבד את "היצירות הרוחניות" של הרב שמלתי. 3. כאשר "הרב שמלתי" נפגש עם מועמד המזוהה עם הליכוד, משה ליאון, טרם מסר נשמתו לבורא, נוצרה אצל הרבאיי האטאיסט קלינסקי בעיה הלכתית. לכאורה אי אפשר תמורת שוחד שיוצע לרב שמלתי דרך אריה דרעי, לשכנעו ש"יחווה דעת" אחרת ויכופף את הלכתו הגמישה כמו גומי. 4. אז הרבאיי קלינסקי המציא פסק הלכה חדש, לפיו "הרב שמלתי" נפטר, ולכן ניתן לטעון לגביו כי לא תמך במשה ליאון. לחילופין יש מקום לטענה האטאיסטית הידועה לפיה לוחות הברית לא בתוקף כי משה שהורידם מהר סיני, גם הוא כבר לא נמצא לידנו ויכול להעיד שהם בתוקף....
כתוב תגובה ל- ירון זכאי 1
4
טיפשות היא מחמאה למר י. ש
  למר י. ש   26/10/13 09:17
עשרה קבין של דביליות ירדו לעולם את כל העשרה חטף אדון בשם י. ש
כתוב תגובה ל- למר י. ש
י.ש הוא קמצן .
  ועוד למר י.ש   26/10/13 12:43
י.ש , שהוא גם המגיב הותיק וגם איריס, הוא קמצן. הוא החליט שכל עשרת הקבין של אדיוטיות ושל דביליות הם רק שלו . בתת רמה ובטמבליות הוא אינו מוכן להתחלק . הכל רק בשבילו. ואם הקדוש ברוך הוא יוריד עוד עשרה קבין של דביליות, מיד ההוא יקפוץ בראש והכל ייקח רק לעצמו. שיהיה לו לבריאות.
כתוב תגובה ל- ועוד למר י.ש
איצי, מה נסגר ?
  מגיב ותיק   26/10/13 20:00
הצעתי לממן לך קורס להבנת הנקרא על חשבוני ואתה עדיין מכנה אותי קמצן ?
גש תביא טופס הרשמה עם קבלה ונראה מי הקמצן...
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
לא עושים עסקות עם דביל כמוך
  למגיב הותיק   27/10/13 08:47
כתוב תגובה ל- למגיב הותיק
טמבל, זה סיוע למוגבלים כמוך
  מגיב ותיק   27/10/13 11:13
היכן אתה רואה פה עיסקה ?
אפילו עיסקה מה היא אינך יודע, קדימה, אל תזניח את מוגבלויותך.
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
5
זו לא רק שס
  איצ   26/10/13 11:16
בבני ברק ובירושלים, במודיעין ובבית שמש השתמשו מפלגות בשמם של רבנים חיים ובשמם של רבנים ששוכנים בעולם שכולו טוב, כמשגיחי כשרות על ההצבעה בקלפי. זו עבודה פאגנית שקמה לה לתחיה במאה העשרים ונאחל .
כתוב תגובה ל- איצ
לקלינסקי ולאיצ (כנראה איצה)
  עמוס שנער   26/10/13 19:16
אינני אוהד ש"ס אך לזכותם יאמר שהרב תמך במועמד ליאון עוד כשהיה בחיים ולכן היה עניין מבחינת ש"ס להראות לאוהבי הרב עובדיה יוסף זצ"ל שליאון הוא הבחירה המועדפת על הרב ולכן אין כאן שום עבודת אלילים.
אגב - ראיתי לא מעט פרסומות גם למען המועמד ברקת - שם הראו כיצד הרב מרדכי אליהו זצ"ל בעודו בחיים העריך ושיבח את ברקת.
להקשיב לרבנים זו לא עבודת אלילים וזה גם לא עניין המנוגד לדמוקרטיה. הציבור רואה ברבנים שלו כאנשים היודעים טוב מהם להבחין בין טוב לרע ולכן באופן דמוקרטי הם רוצים לתמוך בדעתו של הרב כפי שחולה סומך על דעתו של הרופא.
כתוב תגובה ל- עמוס שנער
לא ראיתי שהרב יוסף תמך בו.
  לעמוס שנער   26/10/13 20:37
אבל גם אם כן, תמיכת רבנים במועמדים פוליטיים זה פוליטיקה, ולא שום רוחניות, או קשר לאלוהים. מי שעושה קשר כזה, כמו שעשתה ש״ס, לא עובד אלילים, אבל בהחלט עושה מסחרה מהיהדות ומהרבנים ופוגע בכבודם.
כתוב תגובה ל- לעמוס שנער
כנראה שלא הסתכלת לכיוון הנכון
  עמוס שנער   27/10/13 19:00
אני מאוד אוהב את זה שאנשים מדברים על נושאים שהם אינם קשורים להם ואינם מבינים בהם. מי שקרא קצת ספרות על צדיקים בכל הדורות יודע שהרבנים הגדולים שמשו גם כמנהיגים והתערבו הרבה בפוליטיקה בכל הדורות. מה לעשות שראשי ממשלה או ראשי עיר משפיעים באופן עקיף גם על המצב הרוחני בעיר או במדינה ועושים את זה עם כספי המיסים שמשלמים גם בני הציבור הדתי והחרדי?
כתוב תגובה ל- עמוס שנער
לא התייחסת לטענה המרכזית.
  כנראה שלא הבנת.   28/10/13 15:03
המגיב ההוא לא קבע שהרב יוסף לא תמך בליאון, אלא השאיר את העניין הזה פתוח. הטענה היתה, שתמיכה של הרב יוסף בליאון (במידה והיתה), לא באה מתוך סמכותו הדתית/רוחנית, אלא מתוך ההשפעה הפוליטית שלו (שמושפעת אמנם גם מיכולתו הדתית והרוחנית), ולכן צריך להתייחס אליה ככזו.

במילים אחרות, הרבנים שרוצים להשפיע בפוליטיקה משתמשים אמנם בסמכותם הרוחנית כדי להעצים את ההשפעה (מכוחה יש להם בכלל השפעה), אבל הפעילות שלהם בשדה הפוליטי היא לא רוחנית. לכן, מי שמנסה להלביש על קמפיין פוליטי "פסקי הלכה" כאלה ואחרים, או אפילו על זכרו של המת איזו "צוואה רוחנית" למעשה רותם את ההלכה והרוחניות לקוניקטורות פוליטיות (הקמת קואליציות, העברת חוקים, מועמדים לבחירות, רבנים ראשיים וכאלה) ולא מאדיר תורה, אלא ההיפך מכך, הוא מוזיל את ההלכה והרוח.

המקרה הספציפי הזה, שבו חברו ליברמן (על מצביעיו "זוללי הטריפות") לדרעי, לצורך מינוי תושב גבעתיים לראשות עירייה חשובה ומרכזית (אולי החשובה ביותר) כמו ירושלים, רק בגלל שהוא עושה דברם ומזרחי (דרעי אישר זאת ברדיו קול ברמה), מביש במיוחד ומבזה את זכרו של הרב החשוב והגדול עובדיה יוסף.
כתוב תגובה ל- כנראה שלא הבנת.
6
תצביע בעד מפלגה שתשמח את הרבי
  לשמח את הרבי   27/10/13 08:32
זו עבודת אלילים
כתוב תגובה ל- לשמח את הרבי
7
מעניין - אבל כאשר נתן הרב את
  איריס כהן   27/10/13 09:30
"פסק ההלכה המקודש " - שהכשיר את שקר אוסלו ומסירת השטחים לשלטון המחבלים - כאן לא היתה לקומוניסט הדמוקרט - שום בעיה עם עדר המקבל את הפסק ללא עוררין - זה לא היה פאגני בעיניו !!! מה קפצת פתאם מר קלינסקי - הרי זאת ההתנהלות של התנועה והם מצהירים שוב ושוב - שהם מחוייבים לדבר גדול הדור ולא לחשיבה עצמאית - השאלה היא כיצד יכולה "הדמוקרטיה הישראלית המהוללה " להכיל גם את אלו שלא חיים על פי עקרונותיה אבל משתתפים במשחק - לדעתי - שוב הוכחה - שהדמוקרטיה לא יכולה להתקומם בעם ישראל - ולא רק באסלם !!!! והשאלה היותר חשובה היא האם המחנה הקורא לעצמו ליברלי ודמוקרט - באמת חושבים שאצלהם יש חופש בחירה - כמה מהם יצביעו למועמד דתי למשל ?? הרי גם הם בעצם שטופי מח ומצביעים כעדר במובן מסויים - אלא שאצלהם ישנה אחיזת עיניים של - כאילו דמוקרטיה וחופש !!!
כתוב תגובה ל- איריס כהן
8
משמרן הקים את ש"ס יש יותר
  שינשין   27/10/13 15:41
התקרבות ליהדות וראינו זאת בעת פטירת מרן אם בלוויה
ואם בניחום האבלים מעל מיליון איש!
עמוס שנער צודק מרן תמך בליאון בעודו בחיים וכל אחד
ידע זאת!! מרן היה בעד מועמד דתי שימור על קדושת השבת
ההיפך מברקת!! הרב חוץ מגדולתו בתורה היה מנהיג רוחני
שמצא לנכון להקים מפלגה כדי לקדם את משנתו-"להחזיר עטרה ליושנה" ואכן עשה זאת! יותר בתי כנסת ,יותר מקוואות,יותר תלמודי תורה וישיבות ספרדיות,יותר חוזרים בתשובה!
צודק עמוס שנער שיש צביעות בכך שתוקפים את ש"ס אבל היריב
השתמש ברב מרדכי אליהו ז"ל בדיוק באותו דרך.
הציבור הדתי מכבד את מנהיגיו ולכן קשה לך. אצל החילונים
אף מנהיג לא יגיע למיליון איש בלוויה שלו!
אני עובד את הבורא בדרך מרן שהנחיל לי- וכן בפוליטיקה
למי שידאג יותר לציביון היהודי במדינה-זו דרכו!
כתוב תגובה ל- שינשין
9
הצעה של רב.
  ידידיה   27/10/13 16:09
יש כאן מגיב שכתב דברי טעם. לדעתו, אדם חולה מבקש סיוע ועצה מרופא. אדם דתי מבקש סיוע ועצה מרב. זה בהחלט לגיטימי להשתמש בעצה של רב בעת נקיטת עמדה פוליטית. אך אין מקום להשתמש בביטויים לפיהם, הוי למי שימרה את פי הרב ויצביע בהכרעה פוליטית בעד מועמד זה או אחר. יאני מקבל שאדם דתי מתיחחס בכבוד רב להצעה של רב, אבל אין לראות במי שיכריע פוליטית בניגוד להצעת הרב כמי שבגד בדרך עבודת הבורא. וזה בלט מאוד בתעמולת הבחירות של ש"ס במיוחד בירושלים.
כתוב תגובה ל- ידידיה
שאלה:האם רב כועס שלא נשמעו לו?
  ע_הראל   27/10/13 20:34
לדעתי אין תשובה חד משמעית, וזה תלוי הרבה בשאלה "איך" עושים את זה? כי אם עושים זאת נניח "בריש גלי" כלומר תוך קריאת תיגר, הרי זו תהיה פגיעה בכבודו, והוא עלול לכעוס (לאו דווקא כי לא נשמעו לו אלא) בגלל הפגיעה בכבודו - וזה מה שנקרא "קפידא" אם אני מבין נכון! §¤§¤§ כעת במקרה הנדון, אם נקח בחשבון שמרן מפציר בעקביות זה 20 שנה לפחות כי יצביעו לש"ס (התנועה "שלנו" כפי שאמר), ואף קרא ממש (כפי ששמעתי זאת בקולו בשיעור מוצ"ש לפני כעשרה חודשים לקראת הבחירות לכנסת ה19) פשוט שכל אחד ישכנע את קרוביו ושכניו, מכריו ומקורביו (ואף יביאם לקלפי) להצביע ש"ס, הרי אין זה בלתי סביר לטעון כי מרן עלול היה לכעוס אילו ידע שאותם מקורבים של ש"ס לאורך השנים אינם נשמעים לו "בשעת מבחן"; ואם כך טענו או כתבו הפעילים של ש"ס בבחירות האחרונות לעיריה, הרי אין על מה לייסר אותם חלילה.
כתוב תגובה ל- ע_הראל
10
מי שהיה רחוק ישאר רחוק
  אלון פלג   28/10/13 22:13
ש"ס לא הפכה את החברה היהודית לחילונית. אין תלות בין תנועת ש"ס למספר הדתים בחברה היהודית. דווקא מרץ והשמאל קירבו יהודים למורשתם ודתם. אחרי שהביאו על עם ישראל את אסון אוסלו, את הפלישה מאפריקה, את השב"חים, את בג"ץ. העם היהודי גילה שבעצם הדת היהודית מגינה עליו יותר מ"אוהבי האנושות באופן כללי ושונאי האדם באופן פרטי". הדת היהודית מגינה על היהודי שומר המצוות מעבודה בשבת, הדת היהודית מגינה על התלמיד היהודי הדתי מכניסת תלמידים ערבים וזרים לבית ספרו, הדת היהודית מגינה מפני נישואי תערובת.
כתוב תגובה ל- אלון פלג
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il