s1 News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
דלג
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דן מרגלית
דן מרגלית
יהיה אשר יהיה לא נברח ולא נסתגר ולא נתחבא    בוודאי לא בארצות הברית שנקראה בפי מהגריה היהודיים המזרח אירופים "א-געלדענע מדינה", מדינת הזהב
איתמר לוין
איתמר לוין
למחדל של 7 באוקטובר מוסיפה הממשלה את סכנות החורבן הכלכלי, האנטישמיות והמפלגתיות בארה"ב    הערות על נצח יהודה ומינוי ראש אמ"ן, ולקח מאיר עיניים ממשה רבינו
רפי לאופרט
רפי לאופרט
התהפוכות הפוליטיות והדמוגרפיות השליליות בארה"ב משתקפות יותר ויותר בהתנהלות ממשל ביידן במשבר האזורי הנוכחי    השילוב האפרו-אמריקני-מוסלמי והאנטישמי מעמיק את אחיזתו והשתלטותו
הרצל ובלפור חקק
הרצל ובלפור חקק
דברי הספד עם הבאתה למנוחות של המשוררת דלית בת אדם    שירתה הזכה של דלית בת אדם ידעה לשבות לבבות, שירה שהלכה במסלול השיבה המאוחרת, שיבה למחוזות ילדותה, למחוזות הקסם של ימי האתמול
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
לוסי אהריש [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]
מגישה, עיתונאית ושחקנית
לוסי אהריש (נולדה: 18 בספטמבר 1981), מגישה, עיתונאית ושחקנית
רביב ברוקמאייר [צילום: יח"צ]
מנכ"ל קבוצת ויסוצקי
רביר ברוקמאייר (נולד: 1957), מנהל.
דני אבדיה [צילום: חוליו קורטז/AP]
גדורסלן
דני אבדיה (נולד: 3 בינואר 2001), כדורסלן. בשלהי 2020 הצטרף לקבוצת וושינגטון ויזארדס בליגת ה-NBA.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
יוסי שריד, אולי די
מאת: נרי אבנרי  |  27/10/2013
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
כל כך התנפחת מחשיבות עצמית,
  אפרופו צניעות,   27/10/13 16:45
עם חלוקת הציונים שלך לכל העולם, שעוד טיפה אויר ואתה מתפוצץ.
כתוב תגובה ל- אפרופו צניעות,
2
הנבל הגדול הוא שרלטניהו ונרי
  איריס כהן   27/10/13 16:51
במקום להתעסק באקטואליה - עוזר לחפות על שרלטניהו - תוקף את רבין את פרס את שריד ורק את ביבי מניח לנפשו !! השרלטן יצא היום בהצהרה - שהסכמים חייבים לקיים - לכן חובה לשחרר את הרוצחים כהמשך המחווה ללא עם הפלשתינאי - כדי שיועילו לשאת ולתת עימנו על הארץ - בכל פעם שנכנעים ללחצי האמריקאים ופושעי ישראל מבית - ומדברים עם מחבלי אש"פ - מתחילות רציחות יהודים ברחבי הארץ - אבל זה ממש לא מעניין את ממשלת הזדון והנבל הראשי העומד בראשה - ולכן הוא ימשיך לכבד הסכמים והם ימשיכו חלילה לרצוח - ונרי ימשיך להלחם בתחנות רוח שהעלה באוב - במקום בפושעים האקטואלים !!!
כתוב תגובה ל- איריס כהן
תגובה לאיריס
  נרי ארכיונרי   27/10/13 20:17
אילו היית מבינה פוליטיקה,
היית מבינה שהאלטרנטיבה לנתניהו נמצאת בשמאל.
הפיצול בימין הפיל בזמנו את שמיר,
והעלה לשלטון את סוכני אוסלו רבין-פרס...
ב- 98, הימין הפיל את נתניהו,
וקיבלנו את אהוד ברק...
על שרון ואולמרט לא רוצה להשחית מילים.
כתוב תגובה ל- נרי ארכיונרי
איריס צודקת
  עמוס שנער   27/10/13 23:23
נרי - התגובה שלך לאיריס הייתה מסוכנת. אילו כולם ינהגו כמוך זה יתן לנתניהו הכשר לעשות מה שמתחשק לו, רק בגלל שהוא עדיף על שלטון השמאל.
אפשר להתווכח אם זה נכון או לא נכון להפיל את נתניהו, אבל אי אפשר להתווכח עם זה שצריך לצאת בביקורת גם כנגד נתניהו ולא להעניק לו את תמיכת הימין על מגש של כסף.
אגב - עיקר המאמץ שצריך להיעשות זה לא להפיל את הליכוד אלא למצוא אלטרנטיבה להנהגת הליכוד ולהשתדל שזו תהיה הקדנציה האחרונה של נתניהו בראש.
כתוב תגובה ל- עמוס שנער
לשיטתך נרי,מצביעי הימין צריכים
  קורןנאוה טבריה   28/10/13 08:43
לציית כעדר מטומטם לכל פשע 0מולני שביביהו,אולמרט ושרון מבצעים?...העיקר שה0מול לא יהיה בשלטון?.....לאחר שהבנו מה הליכוד מסוגל לעשות בשלטון- ונוכח הבגידה במצעו האידיאולוגי ,בבוחריו ובארץ חמדה= אני מעדיפה כיום את ה0מול בשלטון שלא ביצע פשע אחד מההזיות האידיאולוגיות שלו=עשו את זה בשבילו 0מרטוטי הליכוד,שכידוע מתפקדים כיהודים רק כשהם באופוזיציה!!! אני מתעבת אותם כפל כפליים מהאויב ה0מולני~!!!
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
בדיוק כך !!
  איריס כהן   28/10/13 16:05
כתוב תגובה ל- איריס כהן
לקרן נאוה עד כנראה סובלת
  דידה   28/10/13 16:54
מדמנזיה מתקדמת. גם את אוסלו את רוצה להפיל על נתניהו. לא לא הוא רחוק מלהיות כליל השלמות אבל הסכמי אוסלו שייכים הרי "לבעל המורשת" רבין וכן הכינוי הנודע לשמצה "קרבנות השלום". אז לא הכל נתניהו.
כתוב תגובה ל- דידה
לדידה - נתניהו המשיך את אוסלו
  איריס כהן   28/10/13 19:53
כך שאפשר להכניס גם את זה לזכותו - הוא מסר את חברון עיר האבות לשלטון המחבלים והוא גם הצביע בעד חיסול ישובי היהודים בעזה - והוא ממשיך את אוסלו גם ברגע זה בו הו מודיע - "הסכמים חייבים לקיים " למרות שהצד השני לא מקיים אלא ממשיך לרצוח - ולכן משחרר רוצחים - אז לשרלטן יש המון "זכויות" בזכות אוסלו - אז למה לקחת את זה ממנו ???? תתחילו להפנים אין לעם ישראל מה להשען יותר על הפוליטיקאים לא ימין ולא שמאל - חייבים מנהיגים מזן אחר - תתחילו לשאוף להתפלל ולזעוק !!!!!
כתוב תגובה ל- איריס כהן
הקול קול בן ימין - והידיים ידי
  איריס כהן   28/10/13 08:59
עישו = שמאל -לדעתי - אם אין כאן משהו נסתר מאחורי הקלעים שאיננו יודעים - האיש נתניהו הוא ממש שרלטן שעושה קולות של ימין אבל מתנהג כמו שמאל - כל מנהיגי ישראל נדבקו בחיידק השניות והתחמנות - להגיד לעמם דבר אחד אבל לפעול למען ההיפך הגמור - הם מעדיפים לרמות את עמם בכדי לקיים את החזון האמריקאי - נתניהו הוא עוד מנהיג שממשיך את השקר שכפו עלינו האמריקאים וארופה - ההכרה בכך שאנו צריכים לדבר עם "שכיננו" -וההכרה בזכותם על הארץ - הובילה לטרוף של ההכרח בבחירה בין הקפאת בניה לבין שחרור מחבלים - למרות שלא היינו אמורים כלל לבחור - הם לא שכנים ואין מה לדבר כלל - אין להם שום זכות על הארץ - אבל מנהיגי הימין הלאומי החילוני - הם שקר בדיוק כמו השמאל - ואינם יכולים להוציא אותנו מהתסבוכת - צריך לזעוק לישועה !!!
כתוב תגובה ל- איריס כהן
3
שריד אינו יודע ההבדל בין טור
  מהנדס M.S   27/10/13 18:01
הנדסי עולה ליורד ומהו מעריכי או ההבדל בין ריבית נומינלית לריאלית. לא פעם ולא פעמים שוחחנו -מדובר באדם שהבנתו במדעים אפסית ויכולתו להבין תלות של משתנים ,או תוחלת סיכון הינה מעבר לבינתו. זהו האדם המנסה ללמד אותנו קבלת החלטות?
כתוב תגובה ל- מהנדס M.S
4
שריד מזכיר לי הבדיחה על הרב
  ראובן גרפיט   27/10/13 19:04
ששלח את בנו יחידו יוסלה ללמוד לרבנות על מנת שימשיך את דרכו אבל הבן הלא מוכשר לא הצליח . הרב לא התייאש ושלח את בנו ללמוד מקצוע הנדסי, ואחר טכני ושוב ושוב הבן לא הצליח. ראה כי מקצועות הדורשים אינטלקט והבנה מתמטית לא מתאימים לבנו , שלח הרב את בנו ללמוד קוסמות ללימודים חד שנתים. חלפה שנה, שתים ושלוש והבן מדווח לאבא , השגתי תואר בלהטוטים וחידודי לשון. הבן דיווח מתי הוא חוזר לעירה והרב הגאה הזמין את כולם לחגוג את חזרת בנו יחידו. התכנסו חשובי העירה לסעודה והבן יוסלה התבקש להציג מרכולתו, מה למד ב3 שנים. הלהטוטים וחידודי הלשון לא הרשימו ובסופו של ערב על מנת להציל את כבוד הרב, קם אחד המוזמנים, שם טבעת נישואים בכף ידו ושאל את בן הרב. "מה יש לי בכף היד?" הבן קם, מתח את בגדיו, הוריד כובעו ובסבר פנים רציני כפי שרק יוסלה יודע, מדד את האגרוף של האדם, חשב וחשב ואמר בסבר פנים חמורות, "ממל" (אבן ריחיים). זוהי רמתו האינטלקטואלית של הסופר המשורר יוסלה.
כתוב תגובה ל- ראובן גרפיט
דוקא יוסלי ענה תשובה מחוכמת
  אכן אבןרחים עבורו   30/10/13 20:00
כתוב תגובה ל- אכן אבןרחים עבורו
5
בעניין לימודי השואה בגן
  עמוס שנער   27/10/13 19:12
אמנם אינני מתייחס לנושא הראשי שבמאמר, אך הוזכר כאן באופן עקיפי נושא לימודי השואה בגן ובעניין זה אני רוצה להתייחס:
אם אני זוכר טוב השר דיבר על לימודי השואה בכיתה א' ולא בגן ובכל מקרה זה רעיון נוראי. מה הוא רוצה הפירון הזה? להעלות את מפלס האימה והחרדות של הילדים? לספק יותר עבודה לפסיכולוגיות ולעובדות הסוציאליות? להעלות את הרווחים של החברות המייצרות כדורי שינה וכדורי הרגעה לילדים? אני חושב שאין בארצנו אפילו יהודי אחד שלא יודע מה היה בתקופת השואה למרות שאף אחד מאיתנו לא למד את זה בגן או בכיתה א'. אז ממה הפירון הזה כל כך מודאג?
כתוב תגובה ל- עמוס שנער
6
מבוזבז, יוסי שריד פשוט מבוזבז
  דו-קומדיה   27/10/13 21:18
שם בכיס הקטן את הקומיקאים הכי גדולים. מצחיק יותר אפילו מהגשש החיור. כמה רזה כך נפוח בעצמו, כמה דמגוג היה יכול למצות את כל משנתו במילה אחת: טעיתי. הוכחה מהלכת לטמטום השמאל לדורותיו.
כתוב תגובה ל- דו-קומדיה
7
דווקא כתבת פעם בשבחו של שריד
  גולדבלט משה   28/10/13 05:53
שעזר לך בתקופת המסעדנות neri-avneri.co.il/ אני איני נמנה עם חסידי יוסי שריד ובוודאי שלא יושב בטריבונה של השמאל, אבל גם לא בטריבונה שלך[בעצם עוד לא בנו לנו את הטריבונה] אין אחד מאיתנו שלא מתנבא על העתיד והעתיד תמיד מתעתע ולועג לתחזיות ולתכניות שלנו. זו גם הסיבה שניתנת לנו התבונה להתאים עמדות למציאות משתנה ולהעריך בכל פעם מחדש את הערכותינו הלא מעודכנות-מה שאתה דורש מאחרים ולא נראה לי שאתה מוכן להגשים בעצמך. העובדה הפשוטה הא שהערכות הימין המקוריות התנפצו בדיוק כמו הערכות השמאל. חזון ארץ ישראל השלמה שוב אינו מנחה את הימין. הפסילה המוחלטת של שטחים תמורת שלום [זוכר את ההפגנות נגד הסכם הינים עם מצרים ב1975 ] התחלפה בהסכם עם מצרים שאותו לא הביא השמאל ואף אחד גם לא כפה אותו עלינו. ארכיונרי היקר-נצל נא את הארכיון שלך להביא לנו קצת נבואות של ימנייים שהתבדו-אני בטוח שיש לך המון חומר
כתוב תגובה ל- גולדבלט משה
תגובה למשה
  נרי ארכיונרי   28/10/13 08:20
עירבבת שני דברים. בתקופה שהייתי מסעדן,
יוסי שריד היה איתי עלא-כיפאק.
זה במישור הפרטי. האם זה נותן לו "חסינות"
מביקורת במישור האחר (ציבורי, פוליטי)?
לא! אני בטוח שגם הוא חושב ככה.
הצגתי בסרטונים את יוסי שריד שמבשר לנו ביהירות (הדגש על יהירות) על מזרח-תיכון חדש.
אני חושב שהיה חייב- בעיקר בגלל המחיר הכבד-
להודות בפומבי על כישלון החזון.
להצביע על האשמים (הפלסטינים), לבקש את סליחת קורבנות הניסוי, והכי חשוב- להסיק את המסקנה המדינית הנכונה.
במקום זה,
אנחנו רואים יוסי שריד יהיר.
אני בטוח שאם התקשורת הייתה עושה לו,
את מה שאני עושה לו-
הוא היה יותר צנוע, וכולנו היינו מרוויחים...
...
באשר לטעויות מצד ימין-
התקשורת עושה את זה בהתלהבות יתר...
כתוב תגובה ל- נרי ארכיונרי
וה0מול רואה בשריד נחש!!!
  קורןנאוה טבריה   28/10/13 11:38
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
למשה,רזי ברקאי:בנימין נתניהו צ
  קורןנאוה טבריה   28/10/13 13:24
צפה את הטרור האיסלאמי-ו'אנחנו ליגלגנו עליו'...הוא אמר זאת שהתראיין בתוכניתו של יצפאן!!!
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
8
כל הכבוד לבנק לאומי
  יורם שפכטלע   28/10/13 08:31
השחצן יוסי שריד בעזרת היחצנים שלו ניסה לסדר לו ג'וב כדירקטור של בנק לאומי. שמחתי לקרוא שגם הם מכירים אותו ולא מינו אותו. הוא מוכן למכור את אמא שלו כדי להראות כמה שהוא סוציאליסט ונאור. כל כתבלבי עיתון הארץ מנפחים את האגו שלו . גם ב"מרץ" נמאס להם ממנו , הקשיבו לדברי זהבה גלאון עליו.
כתוב תגובה ל- יורם שפכטלע
9
אתה מנסה לעשות לו השתלת מוח?
  הניה   28/10/13 09:05
זה האיש. דעותיו הן דעותיו של מחנה כוחני וצעקני, אשר לצערי, משפיע מאד על מקבלי ההחלטות ועל כלל האזרחים.
אז מה, להחליף את העם? לא זו הדרך.
כתוב תגובה ל- הניה
10
לא מצליח להבין עד היום
  פרי העץ המורעל   28/10/13 12:20
איך הקרימינל יוסי שריד הצליח עד היום להתחמק ממתן הדין על נבלותו.
כתוב תגובה ל- פרי העץ המורעל
11
למי עדין המת הפוליטי הזה
  דידה   28/10/13 16:59
רלוונטי. הסמרטוט הזה עדין ראוי להתיחסות. הרי כל תפיסת עולמו של האפס קרסה כבנין קלפים.
כתוב תגובה ל- דידה
12
מה בדיוק עשית בחייך נרי?
  תגובה לנרי   29/10/13 05:06
שאתה פותח כאן א הג'ורה כל שבוע. אין לך במה להתהדר, במקרה של יוסי אתה יכול בשקט לנשק לו את הרגליים.
כתוב תגובה ל- תגובה לנרי
כמה שנים הוא מכר מזון קלוקל,
  סיכום קצר   29/10/13 09:02
שהונח על תמונות של בחורות ערומות. אחר כך הוא התחיל להגג ברשת ולחלק לכולם ציונים בשחצנות אין קץ. בין לבין הוא שר איזה שיר על כמה הוא נפגע מהשחצנות שלו.
כתוב תגובה ל- סיכום קצר
לשני המגיבים העוינים
  נרי ארכיונרי   29/10/13 10:44
אין לי בעיה עם התגובות שלכם.
העובדה שאין קשר בין מה שכתבתי,
לתגובות שלכם,
מוכיחה שקשה לכם עם העובדות.
אם הייתה לכם תגובת עניינית,
אני מנחש שלא הייתם מסתתרים מאחורי שמות בדויים.
אתם מתביישים, ובצדק...
כתוב תגובה ל- נרי ארכיונרי
אבל גם לא רואה בכתבה עובדות.
  אני לא עויין,   29/10/13 11:12
רק חלוקת ציונים ורהב, שמלווים בסרטונים שהובאו כבר פעמים רבות.
כתוב תגובה ל- אני לא עויין,
בעיה בהבנת הנקרא?
  זה סרט זה לא טקסט   30/10/13 10:49
כתוב תגובה ל- זה סרט זה לא טקסט
זה מה שאבנרי כתב:
  אולי אצלך.   30/10/13 12:31
"העובדה שאין קשר בין מה שכתבתי, לתגובות שלכם,מוכיחה שקשה לכם עם העובדות"- אני מזמין אותך להראות על איזה "עובדות" הוא מדבר.
כתוב תגובה ל- אולי אצלך.
כמה שנים הוא מכר מזון קלוקל,
  סיכום קצר   29/10/13 09:03
שהונח על תמונות של בחורות ערומות. אחר כך הוא התחיל להגג ברשת ולחלק לכולם ציונים בשחצנות אין קץ. בין לבין הוא שר איזה שיר על כמה הוא נפגע מהשחצנות שלו.
כתוב תגובה ל- סיכום קצר
13
תגובה
  צנחן   29/10/13 08:58
מאמר מעולה המשקף את שריד מחשבתו ואופיו.נקודה.לכל המלעיזים על נתניהו אומר: אדרבא ,הגישו את מועמדותכם הציגו את המצע הימני שלכם ונראה כמה אנשים יטריחו עצמם לקלפי לבחור בכם.להתלהם כל אחד יכול אך לעמוד מול לחץ כמעט עולמי במשך כל כך הרבה שנים דרושה הרבה חוכמה.במלוא הכבוד והצניעות לכל המגיבים כנראה שמעולם לא עמדתם בפני ברירת רע ורע מאוד וחייכם הטובים והנוחים מציבים בפניכם ברירות שבין טוב ורע שבהן ההחלטות קלות לאנשים מוסריים שכמותכם.נסו פעם את משפט שלמה לבחור בין החלטה רעה לנוראית ותבינו קצת יותר את ראש הממשלה נתניהו.כולכם גיבורים ללמד מעצמה כמו ארה״ב המייצרת ביום מה שאנו לא מייצרים בשנה מה נכון ומה לא וגם אם הם טועים הם אלה שעדיין מספקים לנו מטוסי f15 בכל שנה.קצת צניעות לא תזיק לאף אחד והגידופים כלפי נתניהו מעידים על הכותב יותר מאשר על ראש הממשלה.גם אני מתרעם יום יום על החלטות קשות שמתקבלות ולמשל היום ישתחרר מחבל מטונף שאני שותף ללכידתו ואני זוכר את התחושה הרעה והרצח האכזרי שביצע.לאף אחד מהאנשים המוסריים זהו איננו יום קל אך חייבים להמשיך בגאון ובראש מורם ולהבין שיום נקם יגיע גם מאלה. ראש הממשלה עושה עבודה נפלאה במיגוון תחומים אך בארץ הדמיון והפנטזיות של אחדים מאיתנו הכל אפשרי ולא כך הוא.
כתוב תגובה ל- צנחן
14
יוסי אתה שריד!
  אבנר א.   29/10/13 12:48
שריד שאין לו מקום ראוי ,גם לא, במוזיאון ארכאולוגי.
כתוב תגובה ל- אבנר א.
15
נראה כמו בדיחה שבה פיאט
  מנחם מהלל   29/10/13 13:16
טופולינו מנסה להוריד מהכביש מרצדס. סה"כ אדון נרי אבנרי לוקח על עצמו לתקוף פיגורה אינטלקטואלית שבכלל מצויה כמה ספרות מעליו וזה לגמרי מגוחך.
כתוב תגובה ל- מנחם מהלל
חזק וברוך.
  מנחם הנכבד   29/10/13 16:14
יש מידה של יהירות בשריד, אבל לשמוע טענה כזו מנרי אבנרי, היהיר פי מליון ממנו על לא כלום, זה באמת פאתט.
כתוב תגובה ל- מנחם הנכבד
מנחם כשכואב צועקים, ראה 16
  חסיד שוטה?   30/10/13 10:33
כתוב תגובה ל- חסיד שוטה?
16
לכמה מהמגיבים, כשכואב צועקים
  נחום שחף   29/10/13 16:03
לכל רב תמצא את החסידים השוטים אומרי ההן האוטומטי, כולל הרב יוסי נאור חכם וצנוע ומאמיני דת השלום. תזהה אותם כאן עפ"י קריאות הגוואלד. אפרופו חסידים. חסיד אחד מהנאורים סיפר שרב יוסי מדבר עם מלאכים. שאלו אותו מנין לך? אמר, יוסי בכבודו ובעצמו אמר לי. שאלו, ואתה מאמין? אמר, מי שמדבר עם מלאכים ישקר?
כתוב תגובה ל- נחום שחף
יוסי מדבר עם מלאכים
  ההוכחה המעגלית   30/10/13 01:59
כתוב תגובה ל- ההוכחה המעגלית
17
לא יותר חשוב לכתוב על "נבלת"
  פועה   29/10/13 18:36
ביבי, על שהוא עושה בדיוק את מעשה רבין ומשחרר רוצחים אבל לא תמורת יהודים, אלא תמורת הרבה פחות מזה?!
תמורת נכונותו של אבו מאזן לשבת אתו לשולחן הדיונים?
מה אתה מתקשקש לנו על יוסי שריד, כאשר פצצה כזאת מתקתקת לפתחנו!!!
כתוב תגובה ל- פועה
פועה תכתבי את על מה שבא לך
  נחום שחף   30/10/13 01:43
נרי יכתוב על מה שבא לו, עניין של חופש המחשבה וחופש הביטוי. הולך?
כתוב תגובה ל- נחום שחף
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il