s1 News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
דלג
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
אלי אלון
אלי אלון
תלמה חתומה על שירים רבים שהפכו לקלסיקות בתרבות הישראלית ונמנית עם יוצרי פס הקול המוכר והאהוב על רבים מילדי ישראל בעבר ובהווה
דרור אידר
דרור אידר
ההגדה אינה מסמך קפוא אלא טקסט גנרי שמחזיק רעיון המתחדש עלינו מדי תקופה    ממצרים העתיקה שבה העבדים העברים סיפרו על יציאת האבות מהגלות, עד ליציאת מצרים של תקופתנו היא מדינת ישראל
חיים רמון
חיים רמון
יש רבים בדרג הצבאי ובדרג המדיני שהיו צריכים ללכת הביתה עוד לפני חליוה, ואני מקווה שכך יקרה בעתיד הקרוב
הרצל ובלפור חקק
הרצל ובלפור חקק
דברי הספד עם הבאתה למנוחות של המשוררת דלית בת אדם    שירתה הזכה של דלית בת אדם ידעה לשבות לבבות, שירה שהלכה במסלול השיבה המאוחרת, שיבה למחוזות ילדותה, למחוזות הקסם של ימי האתמול
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
חיים כצמן [צילום: יח"צ]
איש עסקים, משקיע נדל"ן
אייל זמיר
מנכ"ל משרד הביטחון
אייל זמיר (נולד ב-1960), איש צבא ישראלי, מנכ"ל משרד הביטחון.
 יעל אלמוג זכאי [צילום: יח"צ]
אשת עסקים
יעל אלמוג זכאי (נולדה ב-1963), אשת עסקים ובעלת הון ישראלית.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
ציפורה נפלה רחוק מהעץ
מאת: בעז שפירא  |  28/10/2013
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
שחרור אסירים
  אמיר עוגן   28/10/13 17:20
אין כל סיבה מוצדקת לשחרר אסירים כמחווה ולראיה התגובות- רצח, קסאמים ומאמרי שטנה נגדנו.
אישית לא אוהב את ציפי אך מה אתם רוצים?
הכתובת היא ביבי בפרט והממשלה בכלל.
הם האחראים הישירים
כתוב תגובה ל- אמיר עוגן
2
ציפי הסתנוורה מהבטחות מחוייכות
  של קרי ו...האמינה   28/10/13 18:21

ציפי נפלה כפרי בשל לזרועותיהם של שוכני הבית הלבן!
ציפי האמינה שהיא יקירת המימשל האמריקאי.
ציפי שוכנעה שנבחרה לתפקיד ממרום קומתם של אובמה וקרי בזכות חוכמתה.
ציפי האמינה כנערה פתייה, שאין כמוה מכל יפהפיות הכפר של המזרח התיכון...(גם יפה וגם אופה).
על כך נאמר בלשון זכר ובהקשר אחר: "הוא קרא עליו בעתון ולא ידע שהוא כזה"... שר בשעתו אריק אינשטיין.

אם כך, אין מה להתפלא כשהיא עושה את מה שהוטל עליה מאחורי הקלעים של התקשורת האמריקאית, והחלה להאמין שתיכנס לפנתאון של גדולי עולם ואולי אף תזכה לפרס נובל ל..."שלום" כמובן !!!

אח, אח, אח, איזו פאדיחה. מה דן בן אמוץ היה אומר עליה ?...

ככה רבותי, נופלים במלכודת דבש. הצרה היא שבנופלה לשם היא תמשוך אחריה את כבוד מדינת ישראל, אם לא יותר מזה !

ועדיין לא מאוחר לעצור בעד הרכבת הדוהרת לעבר העתיד המאיים.
כתוב תגובה ל- של קרי ו...האמינה
3
צרת המשפטים ציפציף לבנת המקור
  פלא יועץ   29/10/13 06:56
הינה מאנשי האילומיניטי אשר "נשיאנו הדגול" עומד בראשם מזה שנים רבות.והוא אף קודם באחרונה לדרגה גבוהה יותר במסדר כאשר קיבל את התואר מנשיא ארה"ב.מטרתם היחידה לשרת את "הסדר העולמי החדש",אשר אמור להביא לידי כך שירושלים תהיה בשליטתם כמרכזם העולמי,וא"י לא תהיה בשליטה יהודית אשר עלולה בכך להכשיל את תוכניותיהם ארוכות הטווח להגיע לשליטה בכלכלת העולם ובמשאבי הטבע השונים,תוך הפיכת האנושות לעבדים נרצעים המונעים מתוך פחד לאבד את מקור מחייתם,וע"י כך יהיו כנועים ותלויים אך בהם. אין לתת טיפת אמון לא בלבני וכנופיית ה"תנועה" אחורה שלה,לא בראש המכשלה המכהן אח שמאל נפליהו ולא בקשיש הבלתי נלאה פרס. ואין לנו על מי להישען אלא על אבינו שבשמים שיושיענו ב"ב מצרתם של אלה החותרים תחת אושיות העם היהודי בא"י.אמן.כי"ר.
כתוב תגובה ל- פלא יועץ
4
מעולם לא היה מצבנו כה טוב.
  אהוד פרלסמן   31/10/13 10:32
המשקפיים השחורים שהרכבת לעיניך מונעים ממך לראות את המציאות. מי שקורא את מאמרך משוכנע שאנחנו מובלים אל עברי פי פחת, בשעה שמעולם לא היה מצבנו כה טוב. אתה כותב על: "אובדן חיי אדם ממש, פגיעה קשה בביטחון הלאומי ובכוח העמידה וסיכון גורל האומה כולה", בשעה שמדינתנו פורחת ומשגשגת, הסיכון לגורלה קיים רק בדמיונך רדוף הפחדים וחסר ההיגיון לחלוטין, ואם לא יקרה שום אסון, השנה תהיה השנה בה מספר קורבנות הטרור יהיה הנמוך ביותר מאז קום המדינה! אם אתה רוצה לראות את הנתונים, לחץ על המילה הבאה: כאן . הממשלה החליטה על שחרור הרוצחים כבר מזמן, ועכשיו רק מבצעת את החלטתה, וכל ההצעות לבלום את המהלך הן תרגיל יחסי ציבור של אנשי הבית היהודי שמנסים לטשטש את העובדה שהם שותפים לממשלה שמבצעת את ההחלטה הזאת. הייתי בטוח שכולם מבינים את זה, אבל מסתבר שאנשי הבית היהודי הרבה יותר חכמים ממני, והם יודעים שיש אנשים תמימים כמוך שעליהם אפשר בלי שום בעיה לעבוד בעינים.
כתוב תגובה ל- אהוד פרלסמן
שום התייחסות לצפורה שנפלה רחוק
  דאגנית   31/10/13 16:46
"בשעה שמדינתנו פורחת ומשגשגת, הסיכון לגורלה קיים רק בדמיונך רדוף הפחדים וחסר ההגיון לחלוטין". את זה הנך מציין כאן, אהוד פרלסמן. *** האם אינך צובע את המצב בצבעים ורודים מדי? ומלבד זה חבל כך להשמיץ ולזלזל ביהודי נאמן החרד בצדק לארצו ולעמו, כרבים מאתנו, שמוטרדים בגלל שמנהיגים כלבני הריקנית הוענק להם רסן השלטון.
כתוב תגובה ל- דאגנית
היא לא נפלה, היא בגדה!!!
  אהוד פרלסמן   1/11/13 01:36
מכל בוגדי הליכוד, וחשבתי שהיו 12, אבל משום מה ספרתי עכשיו ומצאתי לפחות 14, ליבני היא הבוגדת הכי הכי מנוולת כי היא היחידה(!) שנבחרה בגלל שהבטיחה לותיקי התנועה ובוגרי בית"ר כמוני שבתור הבת של איתן לבני ושרה הקטנה, על נאמנותה אפשר לסמוך. אז מעבר לעובדה שהיא בגדה בנו, היא גם בגדה באופן אישי במורשתו ובזכרו של אביה, והוכיחה שהיא קרייריסטית מושחתת על לשד עצמותיה וחסרת מצפון לחלוטין. הכי מצחיק זה שהשמאלנים הכריזו עליה כעל לאדם ישר, והעם המטומטם (ברובו) מאמין להם. ובקשר ל:"יהודי נאמן החרד בצדק לארצו ולעמו": מה שמאפיין את הכותב, ואנשים קיצוניים כמוהו, מימין ומשמאל, זו האמונה היוקדת שאם לא נלך בדרכם, תהיה פה "קטשטרופה". הם תמיד משוכנעים שהעולם (או העם) צועד לקראת חורבנו, ורק הם רואים את האור. כבר 46 שנה הר הבית לא בידינו, ולא קרה שום אסון מזה. אבל כמו שיש יהודים המחכים יום יום למשיח, כך מחכה הכותב יום יום לאסון הנורא שיגשים את חלומות הביעותים (הבלתי מוצדקים לחלוטין) שהוא חולם בהקיץ.
כתוב תגובה ל- אהוד פרלסמן
לפרלסמן
  דאגנית   1/11/13 13:48
אהוד יקר, איני רואה הבדל גדול בין נפלה רחוק מהעץ ובגדה. זה היינו הך. כולנו מסכימים אתך שלבני בוגדת, מושחתת, חסרת מצפון ורחוקה מיושר כרחוק מזרח ממערב. היא תצעד רק לכיוון שימתג אותה, אפילו אם תדרוך על גוויות ידידים. העם ברובו מבחין בזאת ויודע בדיוק מי היא. *** אני משקיפה על ב. שפירא בשונה לגמרי ממך, וגם ישנם עוד כמותי. אני רואה בו אדם, יהודי, דואג וירא מפני העתיד ככולנו. לאור אירועים שקרו מוטב להיות חרד משאנן. הכותב אינו מחכה לשום אסון ואיננו חולם בהקיץ, האם נטרפה עליו דעתו? לא. הוא מציאותי וזה הכל. *** אני שואלת אותך: האין אנו מדינה מוקפת אוייבים? האין אנו מדינה בה חובטים ומכים מדינות העולם בהתמדה? האין בתוכנו מספר לא מבוטל של "אחים" המכפישים את ארצם ומטילים בה דופי, הן בקמפוסים, הן בעבודות אומנות, הן בקולנוע, ועוד? האין בתוך הכנסת שלנו עוכרים כחברי הכנסת הערבים ואנשי השמאל (בעיקר נשים) המטילים בנו דופי השכם והערב? האין מצרים את צעדיהם של יושבי יו"ש תכופות? האלה הם חלומות בהקיץ?
כתוב תגובה ל- דאגנית
הכותב מציאותי? לא ולא!
  אהוד פרלסמן   2/11/13 01:20
בניגוד גמור למה שאת מתארת, הכותב בכלל לא דיבר על כך שאנו ארץ קטנה מוקפת אויבים, אלא על כך שאנחנו לא שולטים בהר הבית, וטען שזה הגורם ל"סיכון גורל האומה". איתך אין לי שום מחלוקת, אבל מה שאת כותבת, ומה שהוא כתב, אלה שני דברים שונים לחלוטין!!! ההבדל הגדול בינינו הוא שאצלך העולם מתחלק לימנים ושמאלנים, ואת חושבת שאנחנו הימנים צריכים לחזק האחד את השני, ואילו אצלי העולם מתחלק לאנשים הגיוניים ואנשים חסרי היגיון, והאדון שפירא שייך למחנה הבלתי הגיוני בעליל. בן אדם שמדבר על התדרדרות, ומביא הוכחה לכך בזריקת אבנים על הנוסעים בכבישי יהודה ושומרון, בשעה שלפני עשר שנים (בשנת 2003) היו לנו 213 הרוגים מטרור, והשנה עד עכשיו 4, הוא אדם חסר היגיון לחלוטין. המדינה שלנו לא מתדרדרת אלא פורחת ומשגשגת, ומעולם לא היה מצבנו כה טוב.
כתוב תגובה ל- אהוד פרלסמן
סליחה
  דאגנית   2/11/13 07:33
סליחה אהוד יקירי, כמה שטויות הנך כותב. אני חוזרת על דברי: האיש הינו יהודי טוב ויקר החרד לעמו. אין בו חוסר הגיון. אתה חי ברמת השרון השאננה, הוא חי ביו"ש וחווה את המצב הבלתי נעים שם (זריקת אבנים וכו', חשמול אדם חף מפשע), ועל זה הוא מדבר. זה לא עושה אותו "חסר הגיון בעליל". וזה שאתה גר ברמת השרון המנומנמת על הוילות היפות שלה - לא עושה את מדינתנו "פורחת ומשגשגת, שמעולם מצבה לא היה כה טוב". פשוט שטויות פרלסמן יקר. הנך תמים, לא איש רע חלילה, אלא מלא תמימות.
כתוב תגובה ל- דאגנית
רמה"ש המנומנמת התעוררה ועונה.
  אהוד פרלסמן   2/11/13 11:43
מתעורר הרושם שאין דבר בעולם שיצליח לגרום לך להתיחס למה שאני כותב, ואת תמשיכי לכתוב (בסגנון רהוט ולעיתים אף משעשע) מה שמתחשק לך. אז את לא כותבת מילה על הר הבית, לא כותבת מילה על "סיכון גורל האומה כולה", ואני עורך ניסיון נוסף, ומבקש שתכתבי לי שנה אחת(!) שבה היה מצבנו טוב יותר ממצבנו היום. ואני מזכיר לך: אף חייל לא נהרג השנה בלבנון, וארבעה קרבנות טרור לעומת 213 בשנת 2003. אז נראה אותך. תכתבי שנה: למשל 1974, למשל 2006. נראה אותך.
כתוב תגובה ל- אהוד פרלסמן
עומדת על כך שהנך תם ונאיבי
  דאגנית   2/11/13 14:00
פרלסמן, לעולם אבל לעולם איני עושה חשבונות בענין קורבנות. זה דבר שגוי ונוראי. כל חייל, כל יהודי שנופל הוא קרבן ענק בשבילי ובשביל רבים, וממש לא משנה באיזו שנה. להחל בספירת קורבנות בשנה זו ובשנה ההיא זו מין קטנוניות שאין עליה סליחה. ולקבוע ע"פ מספר הקורבנות אם מצבנו טוב או רע - זה תמוה מאד. איני מבינה מדוע אתה שם דגש על נושא זה בהתמדה. המצב בכללותו לא מרנין. וענין הר-הבית - אף הוא ענין כאוב וצורב - נתינת המפתח לערבים (ע"י דיין) כשהם עושים בהר כבשלהם, היתה דבר מוטעה ולקוי עד מאד. הם חופרים ומשנים את ההסטוריה ומי יודע מה הם עושים שם! איש אינו יודע. ולנו היהודים אסור שכף רגלינו תדרוך במקום. בביקורים שם עומדים חיילי ישראל ואינם מתירים ליהודי להכנס, רק לערבים. האם מצב זה הינו נורמלי? ובאשר לסיכון גורל האומה - אומתנו אינה חיה בשלווה ובנועם, כשנחלים ואפיקי מים מפכים וזורמים בעצלות ובשכשוך מסביב. המצב הינו הפוך. כמה אני מקנאה בך שאתה רואה "גן עדן" מסביב ונעלמות מעיניך הסכנות.
כתוב תגובה ל- דאגנית
ידעתי שלא תעני לי.
  אהוד פרלסמן   3/11/13 00:03
במקרה בדיוק עכשיו אני מנהל ויכוח עם שמאלנים (במאמרו האחרון של נרי אבנרי) שמנסים לעשות הצגות כאילו שהם בכלל לא מבינים שהסכם רבין-ערפאת גרם כאן למאות קרבנות טרור. אבל איתך אפילו אי אפשר להתוכח על זה, כי בעיניך הסכם רבין-ערפאת היה הסכם נפלא, שהחל תהליך שלום עם הערבים הנחמדים, שבכלל אסור לספור את מאות האנשים שהם רצחו פה. אז בבקשה, בלי לספור קרבנות תנקבי לי שנה אחת שבה מצבנו היה יותר טוב מהיום. אבל תכתבי שנה. תכתבי שנה שבה היה מצבנו יותר טוב. את כל הזמן אומרת שאני תמים בגלל שאני אומר שמצבנו מעולם לא היה יותר טוב, ומסרבת בעקשנות לכתוב מתי היה מצבנו טוב יותר.
כתוב תגובה ל- אהוד פרלסמן
ספירת קורבנות וציון שנים??....
  דאגנית   3/11/13 07:05
כשפולמוס מגיע לנקודה בה צד אחד הופכו לחסר בגרות ולחפירה תמידית ועיקשת באותו שטח - מוטב להחריש.
כתוב תגובה ל- דאגנית
מעולם לא היה מצבנו כה טוב.
  אהוד פרלסמן   3/11/13 11:21
אני שמח מאוד שהחלטת להחריש, כי כך את מותירה לי את המילה האחרונה, שעקב חוסר בגרותי אני מאוד נהנה להגיד אותה, ועקב נודניקיותי היא הופכת להרבה מילים אחרונות. אז אתחיל בכך שכנראה עוד בטרם נולד האדון שפירא, מיד אחרי מלחמת ששת הימים, כבר חילקתי על הר הבית כרוזים נגד החלטתו של דיין להותיר את השליטה בהר בידי הווקף המוסלמי, ואף נעצרתי על ידי המשטרה. אמשיך בכך שאני שותף לכל דעותיך, אבל רואה גם את חציה המלא של הכוס, ואת העובדה שעקב עדיפותנו הטכנולוגית מחד, ועקב העובדה שחשיבותו של היתרון הטכנולוגי הולכת ועולה עם השנים מאידך, אי אפשר בכלל להשוות את מצבנו כיום מול מדינות ערב למצבנו בעבר הרחוק. אוסיף לכך את נפילתה של אימפרית הרשע הסוביטית, שתמיכתה בערבים סיפקה להם חגורת ביטחון, והעמידה מולנו איומים קשים ואף מפחידים, ואגיע למסקנה הפשוטה שלמרות שטרם הגענו אל המנוחה והנחלה, מעולם לא היה מצבנו כה טוב. אבל העיקר הוא שכשהאדון שפירא כותב על "סיכון גורל האומה כולה" הוא מציג לעינינו אדם רדוף פחדים, החולם בהקיץ חלומות ביעותים, וחסר כל יכולת לראייה מציאותית של העולם סביבו. אסיים בארבע מילים: נצח ישראל לא ישקר.
כתוב תגובה ל- אהוד פרלסמן
עוד משהו קטן
  דאגנית   2/11/13 08:13
מפנה אותך, פרלסמן, לרשימתה הקצרה של צפורה בראבי "למה הבית היהודי מתנגד לשלום?" (31.10.13). רשימה זו ממצה את הכאב של שפירא ושל כולנו ומתארת במדוייק ועם הרבה כאב - את מצבנו. ולזה מתכוון שפירא. ואין כאן לא חלום ולא דמיון, זו המציאות.
כתוב תגובה ל- דאגנית
באמת ובתמים אתה כותב את הנ"ל ?
  בעז ש   1/11/13 00:10
א.יש לי ולחברי טענות קשות נגד הבית היהודי על שאפשרו מעשה הנבלה של שחרור הרוצחים הניאו נאציים.
ב.ככל הנראה אינך מרבה לטייל בארץ. סע מגוש עציון לחברון, מהישוב נילי לנריה ומאריאל להר ברכה. נסה גם מרחלים לבית אל ועוד מסלולים כאלה. אובדן הביטחון בשטח ככל הנראה ילמדך פרק בענווה שלא לדבר על ההשכלה הנוספת שתרכוש.
ג.מצבנו מעולם לא היה טוב יותר ? אתה מכוון ליהודים הגרים במעלה זיתים? ליהודים הגרים ליד המנהרה שחפרו הרוצחים ושהצבא הסיר השמירה עליהם? לבעז אלברט המחושמל? למי ?
ד.יש לך באמת הרבה מה ללמוד. צא ועשה זאת עוד לא מאוחר
כתוב תגובה ל- בעז ש
5
לדאגנית: לא תצליחי להסביר לו
  בעז ש   1/11/13 00:16
הבניה בהקפאה עמוקה, הבטחות ריקות ממוחזרות כל העת,אלף מחבלים שוחררו עבור חייל אחד שהינו אנטי גיבור מובהק, כעת משוחררים רוצחים כדוגמת טובחי משפחת פוגל הי"ד, מתנהל משא ומתן אסוני, איראן או טו טו עם פצצת אטום.
ומר פרלסמן חש בטוב, טוב מאד אפילו. מעולם לא היה מצבנו טוב יותר
על מנת שלא לפגוע שלא לצורך אפסיק כאן......
כתוב תגובה ל- בעז ש
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il