|   15:07:40
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
רון בריימן
רון בריימן
האשמת נתניהו כאילו הוא זה שמונע עסקה, היא עלילה מרושעת המופצת על-ידי מתנגדי נתניהו אשר שכחו מי האויב    אחת השגיאות החמורות ביותר של ממשלת ישראל: ההפרדה בין חטופים לחטופים, ואי-עמיד...
יהונתן קלינגר
יהונתן קלינגר
משקיעי קריפטו שמעוניינים להשקיע כספים ולשמור עליהם מאובטחים, קונים ציוד אבטחה רציני, אבל בסופו של דבר נופלים בהונאות אנושיות שגורמות לכך שכל הטכנולוגיה שהושקעה לא תהיה שווה כלום
רבקה שפק-ליסק
רבקה שפק-ליסק
הרב הכריז למעשה, שכל עולם הערכים של האזרחים הלא חרדים הוא חסר משמעות    מה שקובע הוא מה שהרבנים, המקבלים משכורתם מקופת המדינה, קובעים
דן מרגלית
דן מרגלית
יהיה אשר יהיה לא נברח ולא נסתגר ולא נתחבא    בוודאי לא בארצות הברית שנקראה בפי מהגריה היהודיים המזרח אירופים "א-געלדענע מדינה", מדינת הזהב
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
לוסי אהריש [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]
מגישה, עיתונאית ושחקנית
לוסי אהריש (נולדה: 18 בספטמבר 1981), מגישה, עיתונאית ושחקנית
רביב ברוקמאייר [צילום: יח"צ]
מנכ"ל קבוצת ויסוצקי
רביר ברוקמאייר (נולד: 1957), מנהל.
דני אבדיה [צילום: חוליו קורטז/AP]
גדורסלן
דני אבדיה (נולד: 3 בינואר 2001), כדורסלן. בשלהי 2020 הצטרף לקבוצת וושינגטון ויזארדס בליגת ה-NBA.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
פתרון בכוח אינו פתרון
מאת: דרור אידר  |  05/11/2013
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
לבדוק גם את המוטיבציות הנסתרות
  של מפלגות השמאל   5/11/13 12:24

שלי יחימוביץ: יו"ר 'העבודה' מפריחה לחץ מתון על נתניהו: תתן לו 'רשת בטחון' לעומת המתנגדים בקואליציה שלו.

זהבה גלאון: "שתי מדינות לשני עמים" !!!

ציפי לבני 'התנועה' : כבר מדמיינת פרס נובל... אובססיבית לענין הזה !

ציפי וזהבה כבר הפריחו את משנתן בבוושינגון, ונאמו ב'ג'יי סטריט' בעד שתי מדינות לשני עמים. בכך ביזו את
עמדת הממשלה והעניקו עידוד ללחצי הבית הלבן.

רואה אובמה את נתניהו שמשתדל לנווט בחוכמה בין הטיפות, ומחליט לא להרפות בניגוד לכל הגיון. וכך ממשיך ללחוץ ולאיים (בנימוס)באמצעות קרי, שמרעיף חיבה (מממ...)לציפורה. הגברת באמת מאמינה שהוא מעריך אותה כמדינאית דגולה, ואינה מבינה שהיא משמשת (מדעת או שלא)את תוכניותיו "הידידותיות" של אובמה.


ר.ב.ז
כתוב תגובה ל- של מפלגות השמאל
2
אלא שגם אידר לוקה בו.
  אכן היבריס מערבי   5/11/13 12:28
זה שנים מתנהל המערב וישראל כאילו הוא יכול להכתיב לכל העולם איך לנהוג. ישראל מנסה ״לעשות סדר״ במזרח התיכון, להמליך מלכים בלבנון ( האחים ג׳מייל למשל) וכל מני קומבינות כאלה, וארצות הבקית בשאר העולם. והכל, כמובן, בשם ״הקדמה והדמוקרטיה״. בשנים האחרונות מתחילים להבין גם בישראל וגם במערב, שזה לא הולך. דרום אמקיקה מנהלת סדר יום משלה, וכך גם סין, קוריאה, רוסיה ומדי ות ערב והאיסלאם. יש בעיות? הדברים לא מצליחים? ככה זה בחיים, אבל זה בעיות שלהם, שהם צריכים לפתור. הזמנים בהם אמריקה וארופה (וישראל) היו מחליטים מה מותר ומה אסור הולכים ועוברים מהעולם, וטוב שכך. גם אידר מתחיל להבין את זה. הוא דורש לישראל את הזכות להחליט בשביל עצמה. והוא צודק. אבל באותה נשימה הוא לא נותן את הזכות הצודקת הזו ליריביה של ישראל. גם לפלסטינים, ללבנונים, לאיראנים ולכל אלה יש הזכות לכלכל את עניניהם בעצמם מבלי שארצות הברית תחליט למי הכל מותר ( לישראל) ומי צריך לבקש רשות אפילו לגרעין אזרחי, שלא לאמר ליותר מזה ( מה שישראל לא ביקשה רשות מאיש מעולם). באשר ליהדות ארצות הברית, הגיע הזמן לראות גם שם שינוי, וטוב שהוא קורה. העובדה שיהדות ארצות הברית גיבתה את ישראל בכל שגעונותיה וגחמותיה היא לרועץ לישראל כי היא השלתה אותה כאילו הכל מותר לה. עם שינוי המצב העולמי טוב שתשתנה גם גישת יהדות ארצות הברית. מה גם, שרצוי גם ליהודי ארצות הברית להניח לישראל לנהל את עניניה ללא חיבוק הדוב של אייפק ושאר ארגונים שמרניים מסוג זה, שגם בארצות הברית של היום הפכו לנטל ולאבן ריחיים על הממשל.
כתוב תגובה ל- אכן היבריס מערבי
נכון,אלא שהפלסטינים מנהלים יפה
  את תוכניותיהם   5/11/13 13:07

הללו מכריזים בפה מלא על תוכניותיהם להשתלט על כל ארץ ישראל. כשלא הצליחו לממש את תאוותם בקרבות, הם שינו את האסטרטגיה שלהם והחלו להילחם בדיפלומטיה מתוחכמת ושקרית.

מספיק "אכלנו" את סיפורי הפליטים הפרמננטיים. אונר"א בשיתוף פעולה הדוק עם הפלסטינים, דואגת להנציח את פליטיותם ועליבותם ומאשימה את ישראל בצרותיהם.
מדינות ערב השכנות, בעלי אותה דת ואותה שפה מעולם לא הציע לקבלם לחיק אדמתם. מדוע ? שאלה טובה ! כמה נוח להאשים את ישראל וללמד את ילדיהם לשנאת ישראל.

רק להזכיר: אחרי נצחון ששת הימים נעשו נסיונות אינספור
להידבר עם ראשי הכפרים והישובים הערבים כדי להגיע להסדר שלום, אך התשובה היתה זהה: "מי שיחתום שלום עם היהודים - יירצח!" וכך כל הנסיונות לאחר מכן להגיע לפשרה ולהסדר אתם עלו בתוהו.
ולא אזכיר את אהוד ברק שהגיש לערפאת מה שלא העלינו על דעתנו, והלה השיב לו את אותה התשובה.
גם אולמרט קיבל אצבע משולשת מאבו מאזן למרות שהבטיח לו מעל ומעבר למה שיכול היה לקבל. ושוב: סירוב עם אמתלות מגוחכות.

לעולם לא יהיה שלום עם הערבים המכונים "פלסטינים", כי הם אלה שאינם רוצים בשלום אתנו. מעולם לא היתה מדינת פלסטין ולכן ישראל לא כבשה את מדינתם הדמיונית.
תוכל לברר את משמעות פלשתינה א"י ואת ההסטוריה שלנו בארץ אבותינו.

די לנו בשקרים של עליבבא וארבעים השודדים. מי שרוצה בשלום: אהלן וסהלן. שלום תמורת שלום. נקודה.
כתוב תגובה ל- את תוכניותיהם
ישראל מעולם לא הציעה שלום אמת.
  לחולם בהקיץ   5/11/13 14:08
רק כל מני תרגילים נכלוליים. את הפתרון לפליטים הפלסטינים יש למצוא במקום ממנו הם גורשו, ושם אדמתם. עם שטוען ששב למולדתו לאחר אלפיים שנה יכול להכיל טענה דומה של עם שאותו הוא גרש לפני כשבעים שנה בלבד.
כתוב תגובה ל- לחולם בהקיץ
תראה מה אתה כותב.
  זה מצחיק.   5/11/13 15:46
"אחרי נצחון ששת הימים נעשו נסיונות אינספור
להידבר עם ראשי הכפרים והישובים הערבים כדי להגיע להסדר שלום"

תתאר לך שהיו הולכים ל"ראשי הכפרים והישובים היהודיים" כדי לפתור את הבעיה. התאור של הגויים, שמשרכים רגליהם בין פופטיץ ביהופיץ, שמרל בקלושמרל, סאלח בבגדד וברל עם הטוריה בביצות עם היתושים בפלסטין, על מנת "להגיע להסדר שלום" עושה חשק לסרט קומדיה אדיר שחבל"ז.

או שאולי אפשר גם לחשוב שהפלסטינים הם עם, שצריך להידבר עם המנהיגות שלו. אחי, מה אתה אומר?
כתוב תגובה ל- זה מצחיק.
אבל דברים כאלה משתנים לאט.
  אתה צודק.   5/11/13 13:10
ההכרה לפיה הכוח הוא מוגבל היא מהפכנית למחשבה הקולוניאליסטית (שאידר חלק ממנה), ולכן השינוי בעניין הזה הוא איטי וקורה בשלבים. צריך סבלנות.
כתוב תגובה ל- אתה צודק.
הוא שונא ישראל קיצוני
  מר 2 המגיב לעצמו   6/11/13 04:36
כמובן אינו יהודי ונוקט מיקס של שנאה חולנית פלוס שקרנות מסורתית (אל תאקייה). הוא דווקא מדגים עד כמה אסור באיסור חמור לתת בהם אמון כלשהו. זו סכנת נפשות ממשית. ולכלב הזה יש כמובן ת.ז. כחולה. אם אנו חפצי חיים אנו חייבים למצוא את הדרך לשלול לו ולדומיו את ת. הזהות.
כתוב תגובה ל- מר 2 המגיב לעצמו
3
מי יציל את ארץ ישראל ? =======
  יוד יוד   5/11/13 13:31
מהעונשים האלה שקיבלנו לאחר הבחירות לכנסת שבהם הצליחה "מפלגת התקשורת" להקים מפלגה תקשורתית כמו "יש עתיד" שלא פחות מ35% מקרב בוחריה הם אנשי מרכז ימין ולא בעלי השקפת שמאל כמו יאיר לפיד יעקב פרי,עופר שלח ושות'. ציבור זה ש"נחטף" בהונאה תקשורתית מבין כיום את הטעות שעשה כאשר הלך ובחר במפלגה זו שרק ממתינה לשעת כושר להכניע את ראש הממשלה המכהן כשתשלב ידיים יחד עם אנשי ציפי לבני"התנועה". אנשים אלה בטוחים שהשמש זורחת מישבנם ולכן נוקטים בכל דרך לקדם את חזונם ההזוי. "אוסלו" חזר לבקר? צריך לשאול את שימון הרס ה"חתרן הבלתי נלאה" אני אישית חושש מאוד מאותם אמריקנים שחונכו על ברכיו של פרופסור אדוארד סעיד ושהם אלה נותני הטון בבית הלבן.
כתוב תגובה ל- יוד יוד
4
רשימה קולעת ומדוייקת
  דאגנית   5/11/13 17:36
הדברים שכתב כאן אידר חבויים בלב החלק הארי בעם. רשימה כזו צריכה להשלח ל"ניו-יורק טיימס" או ל"וול סטריט ג'ורנל" או ל"ג'ואיש פוסט" או לכולם יחד.
כתוב תגובה ל- דאגנית
5
אובאמה וקרי תזהרו!!
  משורר מזרחי   5/11/13 22:37
אל- אובאמה וג'ון קרי: אני יודע שאתם קולטים כל דבר,אז תקראו את התגובית שלי. הרסתם את היחסים עם מצרים,סעודיה,לוב ועוד.נשארה לכם רק בעלת ברית נאמנה אחת.והיא מדינת ישראל. אם תפעילו "לחצים משוגעים"על ישראל לוותר לפלסטינים.בסוף תאבדו גם את הנאמנה האחרונה שלכם.שום דבר לא יצא מהשיחות עם אבא מאזן. אין סיכוי.אתם רק תהרסו את הכוח והמעמד של מדינת ישראל.
כתוב תגובה ל- משורר מזרחי
6
היתממות פושעת
  0מולני1   5/11/13 23:37
נכון שפיתרון בכוח הוא בעייתי, אבל ישראל מבינה רק כוח.
ככה היה בשלום עם מצרים.
ככה היה עם הפלסטינים עד לאוסלו.
אבל ישראל בשלה, להיות בלי (ריבונות על יו"ש) ולהרגיש עם (לבנות ולבנות...)
45 שנה ישראל מחזיקה ביו"ש. מעזה היה השכל לצאת.
שליטה ממושכת על עם ללא זכויות אינה מתקבלת על הדעת, אלא אם תבטל את הדמוקרטיה היחידה במזרח התיכון.
ארה"ב גם מבינה שהסכסוך הישראלי פלסטיני, גם אם הוא שולי ביחס לבעיות המזה"ת האחירות מבחינת ההיקף והמשמעות, הוא מתמשך מאוד, ופיתרון בהסכם הוא חיוני, גם לישראל.
כתוב תגובה ל- 0מולני1
אתה ערבי ולא 'שמאל'
  תפסיק לשקר   6/11/13 04:42
אין לכם עם, אינכם עם. איננו שולטים על "עם אחר". אתה חושב שהאל תאקייה (שקרנות מסורתית) תמציא לכם עם? המקום הוא מולדתנו. אין לך מה לעשות כאן. אתה תומך טרור עלוב שיש לו עשרות מדינות ערביות עלובות. נטפלת אלינו כי כאן טוב לחיות וכאן אתה נהנה מכול הזכויות ומשקר ומקלל את מי שמאכיל אותך.
כתוב תגובה ל- תפסיק לשקר
7
דרור אידר שלום!
  ימני שפוי   5/11/13 23:48
אחרי שניתחת באופן מבריק את כשלונותיו של אובמה, דבר אחד לא ברור לי. מדוע הסכים נתניהו לשחרור אסירים?? מה פתאום הוא נכנע לתכתיביו של אובמה? האם הוא לא מבין שמדיניות הממשלים האמריקאים לדורותיהם ובמיוחד זו של אובמה, במזרח התיכון, נכשלה כשלון חרוץ? יש לובי פרו ישראלי מאוד חזק. הוא לא היה צריך להתערב בשאלת הפעולה הצבאית בסוריה, אבל כן צריך לפנות אליהם, כדי שיפעילו לחץ נגדי על אובמה, ולא להיכנע לתכתיבים שלו בשום אופן! ולשאלה מה עושים עם אוכלוסיה ערבית בשטחים, שאין לה אזרחות, הנה התשובה: palestinianemirates.com/
כתוב תגובה ל- ימני שפוי
8
פתרון בכוח הוא הפתרון היחיד
  מזכיר_המדינה   5/11/13 23:48
יש פתרון אחר מלבד בכוח? מה שמעניין כאן, לפני שבאים בטענות ליהודי ארה"ב בל נשכח את נציג העם היהודי בדורנו (מר בנימין פחדניהו) שגם הוא משקשק לצאת בגלוי כנגד הכושי המוסלמי.
כתוב תגובה ל- מזכיר_המדינה
9
מאמר מעולה,הגיע הזמן לעצמאות!
  דניאל סבלדי   8/11/13 02:18
כתוב תגובה ל- דניאל סבלדי
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il