s1 News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
דלג
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
איתמר לוין
איתמר לוין
למחדל של 7 באוקטובר מוסיפה הממשלה את סכנות החורבן הכלכלי, האנטישמיות והמפלגתיות בארה"ב    הערות על נצח יהודה ומינוי ראש אמ"ן, ולקח מאיר עיניים ממשה רבינו
רון בריימן
רון בריימן
האשמת נתניהו כאילו הוא זה שמונע עסקה, היא עלילה מרושעת המופצת על-ידי מתנגדי נתניהו אשר שכחו מי האויב    אחת השגיאות החמורות ביותר של ממשלת ישראל: ההפרדה בין חטופים לחטופים, ואי-עמיד...
דרור אידר
דרור אידר
האנטישמיות הגואה באוניברסיטאות בארה"ב ביחד עם המלחמה המתמשכת, גורמים לפקפוקים בצדקת הדרך    מה למדנו מההיסטוריה ומדברי חכמינו שבכל הדורות, מה פסק קרדאווי ומה צייצה חכמת פיזיקה על הת...
דן מרגלית
דן מרגלית
רק הפרופסור גרשום שלום - מי שהביא לידיעת העולם את תורת הקבלה הנשכחת ועמד על מעשיו של נביא השקר שבתי צבי - הטיח בחילונים ובחרדים בארצם של יוהאן וולפגנג גתה ולודוויג בטהובן כי אין דב...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
לוסי אהריש [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]
מגישה, עיתונאית ושחקנית
לוסי אהריש (נולדה: 18 בספטמבר 1981), מגישה, עיתונאית ושחקנית
רביב ברוקמאייר [צילום: יח"צ]
מנכ"ל קבוצת ויסוצקי
רביר ברוקמאייר (נולד: 1957), מנהל.
דני אבדיה [צילום: חוליו קורטז/AP]
גדורסלן
דני אבדיה (נולד: 3 בינואר 2001), כדורסלן. בשלהי 2020 הצטרף לקבוצת וושינגטון ויזארדס בליגת ה-NBA.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
שובו של הקוזק הישר
מאת: אריה אבנרי  |  15/11/2013
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
"הקוזק הישר" וכו'
  ברוריה מקרית חיים   15/11/13 13:58
לפעמים אתה עולה על עצמך בגסות הרוח שלך , חוסר היושר שלך, השנאה הנשפכת ממך בבעיקר כשמדובר ברוסים.

מה זה המילה הזאת "קוזק"? האם גם את יאיר לפיד או את בנט או את יואב יצחק - גם כן היית מתייחס לגופם ?? ומכנה אותם בשמות בוטים ומעליבים??

הגסות העלובה שלך פשוט מרתיעה אותי. את מגעיל אדוני. כדאי אולי שתוריד קצת את הווליום, כי עתונאי אתה לא. מתיז ארס זה כן.
כתוב תגובה ל- ברוריה מקרית חיים
איבחון מדויק
  כותב המאמר   15/11/13 14:30
צר לי אם המונים שני משתמש בהם אינם לפי רוחך. יש לי יתרון אחד בלבד עליך: אני מ עורב בפרשות ליברמן תריסר שנים ולא יכול לחשוף בשלב זה את הכול. מי שמכה ילדים קטנים ראוי לכינוי "קוזק". ליברמן עשה זאת בשעתו בישוב כדים שבו הוא מתגורר נשפט והורשע בדין י
כתוב תגובה ל- כותב המאמר
מה זה מכה ילדים קטנים?
  חושך שבטו   17/11/13 01:00
בן כמה היה הזאטוט? לא קורה שאיזה ערס עולה על העצבים עד כדי כך שמפליקים לו סטירה? זו הבעיה הכי גדולה של הבן אדם?
כתוב תגובה ל- חושך שבטו
גם גלולות לא מקנות שכל .
  לברוריה גלולות   15/11/13 14:33
כתוב תגובה ל- לברוריה גלולות
גם גלולות לא מקנות שכל .
  לברוריה גלולות   15/11/13 14:48
כתוב תגובה ל- לברוריה גלולות
ברוריה שתי משהו
  סופר נני   15/11/13 15:23
שמן ברקס או מים קרים. מה קרה? לא שמעת את הביטוי "קוזק נגזל"? זה ביטוי. אופס, בדיוק היית חולה כשלימדו את זה.
כתוב תגובה ל- סופר נני
לברוריה
  יוסי מ   15/11/13 15:37
ברוריה, כל הכבוד לך ולדברים האמיצים שאמרת, ואל תתרגשי מתגובתו של "כותב המאמר", ש'מלוה' את הפרשה 12 שנים והוא 'לא יכול לגלות לך כמה עמוקה הבעיה'(בין היתר כי את לא מכוחותיו) וראי את העצות שנתנו לך שניים, כנראה מטעם התנועה: כדורים הם מציעים לך.
אבל מה, אין להם שם ואין להם זיהוי וזהות.
כתוב תגובה ל- יוסי מ
ברוריה יישר כוח
  מגיב ותיק   15/11/13 18:06
מותר לכותב המאמר לכתוב הכל, אבל בלי כינויים מעליבים וגזעניים.
(גם אם יש לו דברים בבטן שטרם הוציא לאור...)
נראה אותו מדביק כינויים (בעלי אופי מגזרי מעליב) לבעלי מוצא אחר.
כנראה שחפותו של ליברמן במשפט הוציאה אותם מדעתם.
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
ליברשמוק הוא עלבון לרוסים.
  אליהו חיים   16/11/13 12:57
אפשר לקרוא לו קוזק ואפשר גם לקרוא לו אוזבק, האדם המושחת הזה הוא בושה וחרפה לכנסת ישראל, אנשים כמו ליברשמוק ודרעי הם המיץ של הזבל.
איך אפשר לא להתרגז כאשר מקריבים קורבנות על הגנת המדינה ,עושים שישים ימי מילואים, שוכבים במארבים ועוד דברים שהשתיקה יפה להם, בשביל מה? בשביל מי? פעם קראו בצבא את אנשי פנפילוב והוא מסביר לאוזבק שהוא נלחם בכדי שמשפחתו תשב בשקט , בשביל מה אנחנו נלחמים כאן?בשביל המליונים של ליברמן ודרעי , או בשביל דליי הגלידה של מיס פיגי? הילדים שלכם יעבדו שישים שנה לדירה בעוד שהנכדים והנינים של המושחתים מסודרים עם חשבונות בנק בחו"ל.
כתוב תגובה ל- אליהו חיים
תגובה
  צנחן   16/11/13 07:53
ברוריה אני תומך בדברייך.דרך אגב אני מקים אגודה מטעם עצמי בקרוב ואשמח להעניק לך פרס מטעם עצמי בקרוב....... כי הרי אני זה הכי אני וכל השאר הם אינם אני.לסיום אני מעניק לך ולקוראים את השיר: ׳אומרים שאני אינני אני אז מי אני בכלל׳.בתוך כל המלל המעצבן התכוונתי באמת רק למשפט הראשון בו אני תומך בדברייך.
כתוב תגובה ל- צנחן
2
שובו של הכלום
  יוסי מ   15/11/13 14:10
שובו של המנוול מהאירגון של החברה, שאיכות השלטון היא משאת נפשם ובבת עינם אבל רק כאשר הכל הולך לפי הרצונות שלהם.
אביגדור ליברמן אינו אליל שלי ואני לא מתומכיו וממחיבי דרכו,רחוק מאוד מזה. העובדה החשובה הזו, אין לה ולא כלום עם שמחתי על זיכויו פה אחד ובאופן חד משמעי מהעבירה עליה הועמד לדין.
שלושה שופטים ישבו בדין (על פי תפיסתו של אבנרי, הם הזויים מנותקים ואפילו מושחתים וחסרי יכולת מקצועית)והם פרקו את התיאוריה המטומטמת של היועץ הנוצץ, לחלקים קטנים ושלחו אותו מכל המדרגות למקום הראוי לו.
את האיש הנקלה הזה ואת אירגונו, זה לא מענין. המשפט אינו תקף אלא אם קבעו השופטים את דעתם על פי הכוון של אותה אגודה ואותו איש בזוי שבראשה.
.
אני לא משלה את עצמי, שליברמן הוא אחד מל"ו צדיקים,הוא בודאי לא. אבל כשהוא עומד מול אלה שחקרו ורדפו אותו במשך 17 שנה כאשר כל משאבי המדינה ויכולותיה עומדים לרשותם, הוא צדיק מופלג.
.
והכשלון של הפרקליטות והמשטרה הוא כזה שצריך להיחקר ולהילמד האם לא העבירה אותם שנאתם על דעתם( וראו איך מתאר אבנרי המנוול את ליברמן ברגע הזיכוי:"מהפה עד האזניים,כולל העיניים והזקן..",ממש תיאור של יהודי בידי ההם בשנות השלושים)וממה שהיה תיק ממשי עם עבירות שכנראה נעברו, נשאר כלום כי מה שהפרקליטות רצתה הוא לשמור על חרב מתהפכת מעל ראשו ולאו דוקא מיצוי הצדק והדין.
ועכשיו עובר אבנרי להדביק מום ורבב במשה ליאון, כי כל מי שקרוב לליברמן הוא פושע מלידה או אפילו מרגע המפגש בין הורי הילוד העתידי.
ואפילו דנינו, הוא עצמו עברין שחצה את הגבול בהתגיסות למען ליברמן כי הוא מבקש שנה נוספת. על פי ההגיון הזה, מחכים שלושת השופטים לקידומם לעליון כי ליברמן מושך גם בחוטים האלה, אבל תקות שווא בידם, העליון הוא רק לחברה שכבר מצויים בו, כי אומץ חושבת שכך זה נכון.
מנוול כבר אמרנו? הוורסיה הבאה של אותו איש אשפתות ניקלה, היא כשיעלה את הגיגיו הבזויים אחרי זיכויו של אולמרט אוי, אני כבר מחכה לדמעות.

כתוב תגובה ל- יוסי מ
לא הכל אתה יודע ומבין
  בעל מידע   15/11/13 16:51
כל מה שנאמר כאן הוא קצה הקרחון בלבד של ההתנהלות החמורה של מערכת אכיפת החוק מול השחיתות השלטונית. במקום להטיף מוסר ללוחמים בשחיתות השלטונית אתה מנסה להטיל בהם רפש. אין ספק שיום אחד תיסע ותטמון פתק באחת מאבני הכותל ותבקש סליחה מאריה אבנרי על תמימותך הרבה
כתוב תגובה ל- בעל מידע
למי שכן יודע הכל.
  יוסי מ   15/11/13 17:45
היה סמוך ובטוח שיש עוד כמה מיליוני פעולות שאני הייתי עושה, לפני בקשת סליחה מאותו אדם.
אבל לפני הכל, רשום לפניך שאני באמת יודע שאני לא יודע הכל, אבל מה שאני כבר יודע, מספיק כדי להגיד את מה שאני אומר ואפילו בשמי המלא,לא כמוך חסר שם ולכן חסר זהות .
.
כתוב תגובה ל- יוסי מ
לא בני ב. יוסי מ זה השם
  בני בנקר   15/11/13 19:50
המלא שלך ? באיזה תפוצה שם המשפחה מ נפוץ ? הוא עוברת ממשהו ?
כתוב תגובה ל- בני בנקר
הבהרה
  יוסי מ   15/11/13 22:00
הבהרה קטנה: השם המלא הוא יוסי מזרחי. באתר אני יוסי מ. כי השם המלא היה תפוס ככינוי יחודי.
הנה הזדמנות שתיקנתי או הבהרתי.
כתוב תגובה ל- יוסי מ
יפה. בעבר, עקב חילוקי דעות
  בני בנקר   16/11/13 10:04
בהקשר לאיש ציבור מסוים,התבטאתי כלפיך בצורה לא ראויה ואני מתנצל על כך. בסה"כ,ניראה לי שאנחנו רואים עין בעין במרבית הנושאים למעט אחד שאינני מתכוון להתייחס אליו בהקשר אליך.
כתוב תגובה ל- בני בנקר
לבני
  יוסי מ   16/11/13 10:37
בני ידידי.
אני שמח על הדברים שכתבת. אני שולח אליך את אותם דברים מכל הלב.
יוסי מזרחי.
כתוב תגובה ל- יוסי מ
3
ההפסד כולו שלנו.השחיתות מושרשת
  מאמר מדויק   15/11/13 14:15
יופי אבנרי . אלא שהשחיתות כבר כה מושרשת שלא נראה לי שיש מה שיעצור אותה . על אף שלדעתי מדובר בהובלה של רק אולי כמה עשרות אנשים . אלא שהבוחרים של העם הנבחר כנראה מטומטמים לא קטנים .תודה לך אבנרי המשך אולי תצליח ולו רק במקצת .
כתוב תגובה ל- מאמר מדויק
4
עזות המצח,הרשעות והצביעות
  בני בנקר   15/11/13 16:01
של הכותב מדהימה. כאשר שלשה שופטים פה אחד מזכים את ליברמן, זה זיכוי מפוקפק. זה ש 17 שנה כנופיית "שלטון החוק" רודפת את ליברמן עם אפס תוצאות, זה תקין, זה בסדר, כי ליברמן הוא "לא משלנו",הוא בריון שעלה מרוסיה עם מנטליות שונה "משלנו". בושה לאבינרי ולגוף שהוא מוביל. רק במדינת "בני האור" המדומים, פסק דין שמזכה פה אחד הוא מפוקפק.
כתוב תגובה ל- בני בנקר
אתה טועה ומטעה
  איש תקשורת   15/11/13 18:39
בשום מקום במאמר לא נאמרה מילה שממנה ניתן היה להסיק שפסק הדין בתיק הקטן שבו זוכה ליברמן פה אחד הינו, כביכול, מפוקפק. במאמר נאמר שהתיק הוכן ברשלנות וחסרות עדויות נוספות. לא במקרה כינה אחד המשפטנים הבכירים במדינה פרופ' מרדכי קרמניצר את הכרעת שלושת השופטים:" פדיחה" .הציר המרכזי הוא על התיק הגדול שכלל חשדות לביצוע מעשים פליליים חמורים ע"י ליברמן ונסגר ע"י היועץ המשפטי לממשלה
כתוב תגובה ל- איש תקשורת
אתה רק מאשר דברי כשאתה
  בני בנקר   15/11/13 19:44
מביא את דברי קרמניצר שכינה את פסק הדין של שלשת השופטים "פדיחה". אפילו אחד המועמדים האומללים לאיתור המכור מראש של פרקליט המדינה מר למברגר(או אחיו),אמר בראיון ששמעתי כי וינשטיין הציל את הפרקליטות מכישלון ענק כשסגר את התיק הגדול שלא היו בו קמצוץ מהראיות שבתיק הקטן שהוגש. אינך מתייחס לחלוטין לעינוי דין הנורא שעבר ליברמן יחד עם משפחתו בחקירות במשך 17 שנה.
כתוב תגובה ל- בני בנקר
5
חבל שהתוצאה של פסק הדין שלא
  התאימה לאומ"ץ   15/11/13 18:28
גורמת להבין שאומ"ץ כמו מערכות נוספות המגדירות עצמן שהן מחפשות את הצדק, זה יהיה בתנאי שבית המישפט יפסוק כמו שהם מצפים ולמעשה כבר החליטו שהוא אשם ולא לפי אמות המידה של השופטים. חבל שאחרי שלושה שופטים שקבעו פה אחד שליברמן זכאי, יש המערערים על כך כי זה לא מתאים להם. זה גורם סימן שאלה אצלי כאזרח למטרותיה של חברה כמו אומ"ץ ולעומד בראשה הכותב את המאמר הזה.
כתוב תגובה ל- התאימה לאומ"ץ
6
למה אומ"ץ לא מטפלת בהרצוג ששמר
  על זכות השתיקה   15/11/13 18:53
בתיק של אהוד ברק? איך נותנים לאדם כמוהו שהשתמש בחוק כדי להגן על העבירות שלו ושל חבריו, ואל תספרו לי שכבר טיפלתם ולא יצא,כלום. תמשיכו למרר את חייו כמו שאתם עושים לליברמן.או שאולי בגלל שהרצוג שייך לשמאל, ומתאים לדעותיכם, אתם שותקים? ליברמן יצא זכאי!!! יצא שהצדר איתו! הרצוג לא!
כתוב תגובה ל- על זכות השתיקה
דברים כדרבנות. רצוי להוסיף
  בני בנקר   15/11/13 20:04
כי כאשר שמר על "זכות השתיקה" בחקירת העמותות של ברק,(זה שבנותיו קבלו מיליוני שקלים דרך חברות קש שברק העביר על שמן),הוא היה מזכיר הממשלה, כלומר עובד מדינה. אבל הוא "משלנו",אז אפשר להפעיל עבורו את רוטינת "האתרוג" שהתועמלן המתחזה לעיתונאי אמנון אברמוביץ רשם עליה פטנט.
כתוב תגובה ל- בני בנקר
7
קוזק אינה מילת גנאי
  איש תקשורת   15/11/13 19:00
במילון כתוב שפירוש המילה קוזק "אדם שוחר הרפתקאות ואדם עצמאי . מקור המילה בשפה התורכית
כתוב תגובה ל- איש תקשורת
אה...
  מגיב ותיק   15/11/13 20:13
לא דייקת בפירוש הכינוי קוזק, אנא גגל וראה גם את ההקשר ליהודים (אפשר בויקיפדיה)
אנא גגל גם את המילה "יְוֵן מצולה" על הפרעות ביהודים בידי הקוזאקים.

בהיסטוגרפיה של היהודים במזרח אירופה לכינוי קוזק יש משמעות טעונה.
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
ליוצאי רוסיה זו מילת גנאי
  tאיציק   17/11/13 05:43
אריה ועוד רבים גזענים ואפילוצ לא סמויים,רשימה ארוכה של "זכאי"המשפט הישראלי עוברת בשתיקה(בוזי הרצוג ששתק ,אולמרט,ברק,ואפילו אשכנזי) אבל כשמגיע ליוצאי רוסיה זה מותר
כתוב תגובה ל- tאיציק
8
לברוריה התברכת בטיפשות, אטימות
  שושפרי   16/11/13 12:50
וינשטיין סגר אתת התיק הגדול בה ליברמן קיבל מליוני שקל שוחד כשהכסף ברובו בבנקים בקפריסים העדים נעלמו . אחד התאבד וינשטיין הוא מקור הרע. אינו ממלא את תפקידו . הוא מייצג את נבחרי הצבור המושחתים אבנרי יישר כוח על הנחישות ואומץ הלב במיגור השחיתות הציבורית.
היכן הציבור מדוע שותק ? פה נעשתה עבירה , שחיתות צבורית , וכולם שותקים . הפכנו לעולם השלישי ......

לברוריה השטויות בתגובתך , עדיף שתשתקי .
כתוב תגובה ל- שושפרי
קשקשן. שמעתי במו אוזני את
  בני בנקר   16/11/13 13:04
עו"ד למברגר, מבכירי הפרקליטות, שאומר כי חסד עשה וינשטיין עם הפרקליטות כשסגר את התיק הגדול ומנע התבזות גדולה בהרבה.
כתוב תגובה ל- בני בנקר
זה הפיגור .
  מה שבנקר אצלך   16/11/13 15:57
כתוב תגובה ל- מה שבנקר אצלך
למברגר ליקק לוינשטיין
  תומך תמימים   17/11/13 06:05
למברגר הוא אחד המועמדים לפרקליט המדינה שכפוף לוינשטיין וידוע כסוגר תיקים גדולים סידרתי נגד אישי ציבור
כתוב תגובה ל- תומך תמימים
חזון החיזיון ההזוי.
  יוסי מ   16/11/13 15:34
אוי המחלקה הסגורה, איך נפרצו שערייך, ???
כתוב תגובה ל- יוסי מ
מי שלא מודע...
  הטמבל האמיתי   16/11/13 16:06
כתוב תגובה ל- הטמבל האמיתי
לשוש פרי עם המוח הקטן. ליברמן
  זכאי פה אחד   17/11/13 13:54
חבל שהוא לא הועמד לדין בתיק הגדול גם שם היה יוצא זכאי בלי ספק, תלמדי לקרוא גם מה אומרים אנשים נוספים בפרקליטות שהבינו שהם מסתובבים סביב הזנב של עצמם והיו מתבזים בענק בבית המישפט. לחשוב!!! שוש פרי,לחשוב זו תכונה שכנראה לא קיימת אצלך.
כתוב תגובה ל- זכאי פה אחד
9
תגובה ליוסי מ ================
  יוד יוד   16/11/13 18:26
עברתי על תגובות הקוראים ולא מצאתי מגיב שעושה שימוש בשפת הביבים האהובה עליך במיוחד. שים לב בכל תגובה הבושה עולה והצחנה, כי רבה. מבקש בפעם המי יודע, קח פס"ז לך טפל בעצמך ואם אתה שוב פעם מתבייש שיראו, תוכל לחזור לכדור הורוד. אז יהיה באתר מעט שקט בעת חופשתך. נסה שוב להביע דעתך מבלי לעשות שימוש בשפת הביבים. נ.ב- ידוע לך שמתוך 30 תגובות 6 מהן שלך ? יאללה תהיה גבר,גבר ותוסיף עוד אחת, מה שיגדיל את האחוזים והשכר!!
כתוב תגובה ל- יוד יוד
סיכמנו כבר, טום טום, שכחת?
  יוסי מ   17/11/13 04:49
מסכנות היא מקצוע נרכש.
בהצלחה.
כתוב תגובה ל- יוסי מ
10
מאמר לענין
  חיים מפתח תקוה   17/11/13 07:19
בוז לכל משתיני הקיר
כתוב תגובה ל- חיים מפתח תקוה
במאמר יש גזענות נגד הרוסים
  למשתין בקיר   17/11/13 16:56
כתוב תגובה ל- למשתין בקיר
11
ליברמן זכאי!הרדיפה אחריו מאוסה
  דנה ברגמן   17/11/13 14:04
תוכלו כולם רק להתבייש. אחרי 17 שנה שהפרקליטות לא הצליחה לגבש תיק ולא חשובה הסיבה, אלא התוצאה,ובכל זאת החליטו להעמיד אותו לדין על שטות שכל עו"ד וותיק שאל על למה? ומי שהקשיב קצת לכלי התיקשורת הבין שליברמן יזוכה. די, מספיק.גם כותב המאמר צריך להבין שכנראה אין לו את כל העובדות. ומה שהוא יודע לא מספיק גם לזנב של תיק. צריך לדעת לקבל את פסק הדין ולהבין שהצדק לא נמצא רק אצלו.
כתוב תגובה ל- דנה ברגמן
רדפו אותי 7 שנים
  אבל לא ויתרתי   17/11/13 20:56
חקירה תחת אזהרה בגין שוחד והטרדה מינית, בלבתי את החוקרים, קצין שיפוט בכיר שופט חיילים וחיילות בכלא
 חקירה תחת אזהרה בגין שוחד
כתוב תגובה ל- אבל לא ויתרתי
12
ימותו הקנאים הבזויים
  רמץ   17/11/13 16:31
כתוב תגובה ל- רמץ
13
שר שתלוי ועומד נגדו תיק
  הולנדר הנציב   17/11/13 20:48
18. "שר שתלוי ועומד נגדו תיק, או חקירה... הוא כמו בן ערובה. הם יחזיקו את התיק שלו פתוח שנים. היועצ"מ לממשלה וביהמ"ש העליון קובעים בכל התחומים אגב, בארה"ב משפט שאורך מעל חצי שנה נחשב לפרודיה... "שר שתלוי ועומד נגדו תיק, או חקירה, או בדיקה, הוא כמו בן ערובה. הם יחזיקו את התיק שלו פתוח שנים. היועצ"מ לממשלה וביהמ"ש העליון קובעים בכל התחומים", שמעון הולנדר נציב המדינה לשעבר
 שר שתלוי ועומד נגדו תיק
כתוב תגובה ל- הולנדר הנציב
14
חנן וייס - האומץ שלא
  לוותר   17/11/13 20:56
האומץ שלא לוותר
 האומץ שלא לוותר
כתוב תגובה ל- לוותר
15
תגובה 12.1
  עקשנות   17/11/13 21:21
global-report.com
כתוב תגובה ל- עקשנות
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il