s1 News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
דלג
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
אורי מילשטיין
אורי מילשטיין
פרוץ מלחמת העולם השנייה בהתקפת גרמניה על פולין; הפייסנות של צרפת ואנגליה כלפי גרמניה גרמה לתוצאה הפוכה; צבא צרפת היה חזק מצבא גרמניה אך התרבות הצבאית הצרפתית הייתה תבוסתנית; ניצחון...
דן מרגלית
דן מרגלית
יהיה אשר יהיה לא נברח ולא נסתגר ולא נתחבא    בוודאי לא בארצות הברית שנקראה בפי מהגריה היהודיים המזרח אירופים "א-געלדענע מדינה", מדינת הזהב
רפי לאופרט
רפי לאופרט
התהפוכות הפוליטיות והדמוגרפיות השליליות בארה"ב משתקפות יותר ויותר בהתנהלות ממשל ביידן במשבר האזורי הנוכחי    השילוב האפרו-אמריקני-מוסלמי והאנטישמי מעמיק את אחיזתו והשתלטותו
רון בריימן
רון בריימן
האשמת נתניהו כאילו הוא זה שמונע עסקה, היא עלילה מרושעת המופצת על-ידי מתנגדי נתניהו אשר שכחו מי האויב    אחת השגיאות החמורות ביותר של ממשלת ישראל: ההפרדה בין חטופים לחטופים, ואי-עמיד...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
לוסי אהריש [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]
מגישה, עיתונאית ושחקנית
לוסי אהריש (נולדה: 18 בספטמבר 1981), מגישה, עיתונאית ושחקנית
רביב ברוקמאייר [צילום: יח"צ]
מנכ"ל קבוצת ויסוצקי
רביר ברוקמאייר (נולד: 1957), מנהל.
דני אבדיה [צילום: חוליו קורטז/AP]
גדורסלן
דני אבדיה (נולד: 3 בינואר 2001), כדורסלן. בשלהי 2020 הצטרף לקבוצת וושינגטון ויזארדס בליגת ה-NBA.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
מי מאיים באינתיפאדה שלישית
מאת: יובל ברנדשטטר  |  15/11/2013
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
תגובה
  צנחן   15/11/13 15:14
מעולה.
כתוב תגובה ל- צנחן
2
מי מאיים באינתיפאדה שלישית
  שמ   15/11/13 16:56
ג'ון קרי פועל ממש כמו קספר ווינברגר(נולד ליהודים שהמירו את דתם כשהיגרו לארה"ב הברית במאה ה 19 )שהסגיר את פולארד לידי השופט ה י ה ו ד י כאשר כתב לו מזכר "סודי ביותר" ואילץ אותו בכך לדון אותו למאסר עולם למעשה.כל יהודי מומר,בהיסטוריה היהודית,עושה יותר נזק ליהודים כדי להוכיח לאדוניו את נאמנותו הכלבית.מן הסתם,חוסיין,נשיא ארה"ב הברית,מינה לשר החוץ,יהודי מומר, כדי להקל על עצמו את הלחץ עלינו.
כתוב תגובה ל- שמ
3
באמריקה הזו שאתה תומך בה,
  קבל תיקון   15/11/13 18:46
היינו הימין הגזעני והנאלח, לא רק שהוא לא הרוב, אלא הוא הובס פעמיים בבחירות. אפרופו באר הנפט שדיברת עליה, הימין המאוס הזה מורכב מטייקוני הנפט, הנשק, הטבק, הקפה, שמחרחרים מלחמות בכל העולם לטובת העסקים שלהם. אגב, גם בניו יורק מאסו בסיפור הזה עם בלומברג, השמרן והמולטי מיליונר, ובחרו במועמד שהוא ההיפך הגמור שלו. אתה יכול לישון בשקט. כל הסימנים מראים, שהימין המאוס בארצות הברית רק הולך מדיח אל דחי בדרך לתבוסה שלישית.
כתוב תגובה ל- קבל תיקון
דורש לחסל את ישראל
  הרי אתה סה"כ   21/11/13 12:27
אז מה אתה נתלה ב"ימין" האמריקאי. לא יכול לדבר דוגרי אחמד? אגב ת.ז. כחולה יש.
כתוב תגובה ל- הרי אתה סה"כ
4
מבטיח? כבר קיים
  קרטר קרי   15/11/13 19:19
בשבוע שעבר נתן הארור הזה 75 מיליון דולר לרשות הטרוריסטית ה"פלסטינית".

קרי ואדונו השחור מממנים את הטרור הערבי נגדנו.

מי עוד לא יודע את זה?

לא שהאיחוד האירופי, ובמיוחד גרמניה לא שופכים כספים בלי חשבון על הערבים בשטחים "הכבושים" לפי הגדרתם ולפי המפות שלהם.
כתוב תגובה ל- קרטר קרי
פרס ה-75 מליון $ לפלשתינאים
  נחום שחף   16/11/13 13:12
מאמר חשוב, ואם זאת מאחר ולא כולם כאן דוברי אנגלית, כדאי לתרגם לעברית את הפיסקה באנגלית. באשר לאתנן 75 מליון דולר שהבטיח קרי לרשות הפלשתינאית כתגמול על השחיתות והפיגועים האחרונים ראוי להביא את קביעת בית המשפט האירופאי לביקורת. "האיחוד האירופי: כספי הסיוע לפלסטינים נעלמו". טיוטת דוח רשמי, אשר נכתב בידי בית המשפט האירופי לביקורת, מוסד רשמי של האיחוד האירופי היושב בלוקסמבורג, שהתגלגלה לידי ה"סאנדיי טיימס" חושפת: בשל היעדר פיקוח 2.5 מיליארד יורו שהועברו לגדה המערבית ולעזה בוזבזו או נעלמו בגלל שחיתות.
 קביעת בית המשפט האירופאי
כתוב תגובה ל- נחום שחף
5
חותמת על כל מילה.
  דאגנית   15/11/13 19:19
האמת ללא כחל ושרק.
כתוב תגובה ל- דאגנית
6
גם משט המרמרה אורגן ע"י ארה"ב
  חשדנית   15/11/13 19:45
ג'ו ברנן, היועץ לביטחון לאומי של אובמה, היה בקשר עם גורמי הטירור הטורקים מ-IHH שאירגנו את משט המרמרה לישראל. תפקידו היה לתאם, מצד האמריקאים, את המשט לעזה, כדי לפתוח את המצור הימי (והיבשתי). זמן קצר לאחר מכן מינה אובמה את ג'ו ברנן לראש ה-CIA

עוד פרטים כאן:
news1.co.il
כתוב תגובה ל- חשדנית
7
'הפיתרון הסופי' נוסח אמריקה
  חשדנית   15/11/13 19:56
הפיתרון הסופי של מדינת ישראל היהודית עפ"י אמריקה:

הנה הפתרון לסכסוך הערבי-יהודי עפ"י אמריקה:
הפיכת ישראל למדינת כל אזרחיה, מדינה חילונית המעקרת את המימד היהודי של המדינה. במקביל - התקרבות אל האיסלאם ומנהיגיו, ברמה הגלובאלית.

הדרכים של אמריקה לביצוע הפיתרון הנ"ל:

א. ההתקרבות של אבואמה לאיסלאם הגלובאלי היא עובדה קיימת. החל מהנסיגה מעיראק, המשך בעצירת המלחמה, הלכה למעשה באפגניסטאן (ולכן התפטרות הגנרל שלו שם), המשך בהתנגדות שלו להפצצת איראן וההסכמה שלו להתגרענות איראנית שהיא עובדה קיימת, וכלה בתמיכה באש"פ וחמאס. מסקנה: ארה"ב עושה ככל יכולתה לבצע את מדיניותה שהיא - התקרבות לאיסלאם. כנראה תוצאה של אי יכולתה להילחם בו, או חולשתה מול סין ורצון להשיג בן ברית חזק חדש.

ב. אמריקה הציבה 5 סוכנים חשאיים שלה על מנת לממש את הפיתרון שלה לגבי ישראל, ואלה הם:

1. בית המשפט העליון, בראשות אהרון ברק ואח"כ דורית בייניש. כל ההחלטות של בג"צ מיועדות למטרה אחת בלבד - הפיכת ישראל למדינת כל אזרחיה. כל הרעיון של 'הכל שפיט' נוצר אך ורק על מנת לאפשר לארה"ב לפקח על ממשלת ישראל ולכוון את החלטותיה. פורסם כי בייניש נפגשה עם השגריר האמריקאי, ואין בכך כל פליאה, בייניש נפגשה אתו ע"מ לקבל את ההוראות של אמריקה.

2. הקרן לישראל חדשה וגרורותיה. החשיפה של המטרות האמיתיות של הקרן נעשתה רק בשנים האחרונות, אבל הקרן פועלת מזה עשרות שנים למימוש ההחלטה המקורית, אולי מזמנו של קרטר. ההחלטה: לעקר את המימד היהודי ממדינת ישראל ולהפוך אותה למדינת כל אזרחיה. הקרן מקבלת תקציבי עתק מקרן פורד האנטישמית, יחידת הביצוע של המודיעין האמריקאי, ובראשה עמד גם פקיד בכיר ב-CIA. תקציבים נוספים מתקבלים מהאיחוד האירופי, מה שחושף כי גם אירופה בעניין.

3. החפרפרת של ארה"ב בתוך ממשלת ישראל. החפרפרת מתקבלת בכבוד מלכים כשהיא מגיעה לארה"ב, נפגשת עם כל המי ומי בצמרת השלטון ועמה נחתכים כל העניינים החשובים. גם החפרפרת הזאת תורמת את תרומתה הצנועה לצימצום אחוז האוכלוסייה היהודית, על ידי מתן מעבר למאות אלפי מהגרים סודנים לישראל.

4. הסוכן הבא הוא - שחיתות. באמצעות מרגלים שמתחזים לאילי הון, מפתה ארה"ב בכירי שלטון בישראל לעבור לצידה. אין פלא שמרטין שלאף בחש בממשלת שרון, אולמרט, ואולי באמצעות ברק גם בממשלת נתניהו. כזכור, ברק נתן לפלשתינים בעזה את שדה הגז של ישראל שנתגלה ע"י מדענים ישראלים מול חופי אשקלון, ללא אישור הממשלה, ללא פרוטוקול וללא הסכמה של גורמי הביטחון. מי שקנה אחוזים משדה הגז הזה הוא - מרטין שלאף. לדעתי שלאף הוא שליח ה-CIA, עוד מזמנו של קרטר, וכל הכספים שלו מגיעים מקופת ארה"ב. כזכור, מרגל מהסוג הזה הציבה אצלנו גם רוסיה, מרגל שנתפס ונכלה בכלא הישראלי ושוחרר בעיסקה (קלמנוביץ'). יש קשר ישיר בין מרטין שלאף לבין ג'ימי קרטר באמצעות 'מרכז קרטר' שהחברה של שלאף תורמת לו בנדיבות.

5. וכמובן איך אפשר לשכוח את פרס וחבורתו, כולל הקצינים הגבוהים במטכ"ל (אשכנזי, גנץ, ניצן אלון ושות')...
כתוב תגובה ל- חשדנית
מי החפרפרת של ארה"ב בממשלה?
  שאלה לדאגנית   16/11/13 12:54
כתוב תגובה ל- שאלה לדאגנית
איזו ציפור עם שפיצ(ר)מחוייבת ל
  לג'וני ה(יקר)מממ   16/11/13 17:42
כתוב תגובה ל- לג'וני ה(יקר)מממ
שאלה טובה:מי החפרפרת?
  קורצ'אק   17/11/13 12:40
כתוב תגובה ל- קורצ'אק
התשובה כה פשוטה - הבוגדנית
  השפחה החרופה של   18/11/13 07:23
מנהיגי העולם, ובמיוחד של מזכירי המדינה של ארה"ב. זו שמחבקת, מנשקת ושחה אפיים להם. זו שבגדה בגידה חמורה בהוריה ז"ל.
כתוב תגובה ל- השפחה החרופה של
כל המשת"פים מהערב רב השמאלני
  פלא יועץ   18/11/13 10:16
הינם ת.פ. של בכיר האילומיניטי בישראל שמעון פרס,על פיו ישק דבר.האיש והנסרח[כ]ים אחריו כבר מזמן לא מייצגים את האינטרסים של העם היהודי היושב בציון.החתרנים הבלתי נלאים הללו אינם נחים לרגע ממזימות הזדון בהן הם לכודים.הם מהווים ממש סכנה למדינת ישראל.והקב"ה יושיענו מידם הארוכה.-היום פרסם כי המחבלים המרצחים ששוחררו בעסק ביש האחרון,יקבלו משכורת של עשרות אלפי ש"ח בחודש,ויועלו לדרגת גנרל במיל.ומי מממן את הנבלה הצינית והמאוסה הלזו? ידידינו מאמריקה ואירופה.אשר מהם "ומרצונם הטוב" עלינו להישמר בשבע עיניים.ואין לנו עלמי להישען אלא על אבינו שבשמים שיושיענו ב"ב מהזדים הישמעאלים ומתומכיהם הצבועים מבני אדום.אמן.
כתוב תגובה ל- פלא יועץ
8
יובל לידיעתך - לפני האינתיפדה
  מעקב   15/11/13 23:39
יובל לידיעתך - לפני האינתיפדה היו הרבה "פעילי שלום" בריטיים בעזה והם הסיתו את האוכלוסיה המקומית. לאחר תאונת האוטובוס בעזה הסיתו הפעילים (או שמה נאמר סוכנים) הבריטיים את העזתים לצאת בהפגנות. רבים חושבים/בטוחים שמהלך ההסתה היה מתוכנן.
כתוב תגובה ל- מעקב
9
דרושה מנהיגות ציונית נחושה
  דניאל סבלדי   16/11/13 01:00
כתוב תגובה ל- דניאל סבלדי
10
בשביל זה לא צריך את ג'ון קרי
  מייקל   16/11/13 01:12
מזכיר המדינה אמר את מה שידענו מבית. יש לנו את שמעון פרס שמפחיד אותנו הרבה לפני קרי. החתרן החי הוותיק ביותר עלי אדמות חי בתוכינו, מדבר בשפתינו ומאיים עלינו כאילו אינו נשיאה של מדינת היהודים. אז למה לשפוך רותחין על הגוי?
כתוב תגובה ל- מייקל
פרס קיבל מאובמה את 'אות החרות'
  אין ארוחות חינם.   16/11/13 12:05

המאמר=מחקר של יובל ברנדשטטר לא יסולא בפז! יום יבוא ואזרחי ישראל ידעו את האמת מאחורי התרחשויות הנראות בלתי הגיוניות במקומותינו. ולא רק "השלום" הזה.

שתולים מכל סוג שהוא מצויים בכל מיני מקומות רגישים. בנוסף להם, אינטרסנטים (נחשו מי...)דאגו לשכנע בכל מיני אמצעים את ה"אידיוטים שימושיים" כדי שיעשו בעבורם את העבודה "האידאולוגית" כביכול, כך שהציבור התמים והאידאולוגי והצודק (!) יהווה מטרה פרמננטית להכפשות במטרה להרסם מבפנים ומבחוץ.

זכרו את הידידות של אריאל שרון עם הנשיא בוש, ואחר כך, כמה לא מפליא: הרס וחורבן גוש קטיף !!!

דווקא נתניהו מצליח לעמוד בפרץ בפקחותו וביכולותיו .
צריך לעודד אותו ולעמוד מאחוריו !!! הוא היחיד שיוכל להציל אותנו מידי "ידידינו" מבית ומחוץ. חישבו על כך.
כתוב תגובה ל- אין ארוחות חינם.
אמן!
  אמינה   16/11/13 16:25
כתוב תגובה ל- אמינה
11
וגם אם נניח שנמשיך במשא ומתן
  משה מיכאל   16/11/13 07:12
ההזוי הזה ונחתום על הסכם עם מחליפו של עראפאת מי יערוב לנו שלא תתגשם אותה אזהרה איומה שנצטרך להתמודד עם שליטים ערביים שמחויבים לאלימות ? הרי אנחנו עושים את זה בארצנו כבר מעל 100 שנה.
כתוב תגובה ל- משה מיכאל
12
מי שחשב שבריטניה
  בווין   16/11/13 07:52
היא הטינופת הכי גדולה ביחסים הבינלאומיים, לא הכיר ולא ידע מה זה ארצות הברית.
כתוב תגובה ל- בווין
גם המדינה שקוראת לעצמה ישראל
  תושב סדום   16/11/13 10:24
ומחלקת את כספי אזרחיה, בתוכם עלויות החשמל, לרשעות ה"פלסטינית", כמו גם נשק לפגיעה ידועה מראש באזרחיה. אמנם התכנון הוא ליהודים ביו"ש כדי להמאיס עליהם את חייהם שם, אבל לרוע המזל הפגיעות נעשות גם בתוך הגיטו בגבולות הקו הירוק הקדוש. אנחנו משלמים בדמים תרתי משמע את בגידת השלטון.הלוואי שאזכה לחזות במשפטם של הנוכלים חברי היודנראט.
כתוב תגובה ל- תושב סדום
you are 100% correct
  Gilead   19/11/13 04:21
Kerry get lost. Israel should diversify its relations. The USA is not a friend when it comes to its own interests. Actually I recommend not to trust at all the USA. Israel should not risk its security because of Obama administration. Israel should learn to say NOOOOOOOOOOO to America.
כתוב תגובה ל- Gilead
13
ציפי שפיצר, תמורת נשיקה וחיבוק
  מקרי - מכרה נשמתה   16/11/13 12:17
כתוב תגובה ל- מקרי - מכרה נשמתה
14
ח"כ פרי 'יש עתיד' איים היום על
  פירוק הקואליציה   16/11/13 20:19

או 'יש עתיד' או 'הבית היהודי' - כך אמר השר פרי בשבת תרבות ב'הבימה'.
זאת תגובתו על המשבר בין רוה"מ לבין אובמה.

בכך חשף את הקשר שלו עם הבית הלבן שחשוב לו יותר מאשר מדינת ישראל שהוא שר בממשלת ישראל.

וטרם הזכרנו את השר לאיכות הסביבה עמיר פרץ, שחזר מוושינגטון. לצורך מה פתאום נסע השר מ'התנועה' לוושינגטון? מה למד שם על איכות הסביבה ? העיקר שעם שובו מיהר לתקשורת כדי להזהיר מפני רצח פוליטי...

צריך לבדוק היטב מה הביא אותו להכרזה בומבסטית כזאת אחרי שאיזה שמנדריק ירק בפרצופו של חבר מפלגתו.

כדאי שאזרחי ישראל יבדקו היטב מי כל כך ממהר לפזר איומים
נגד ממשלת ישראל, אך אף לא מלה רעה נגד מי שהפך עורו והוא מאיים עלינו באינתיפדה ?
ועל הפלסטינים שאין להם כל כוונה לחתום שלום - אף מלה
מפיהם.
כתוב תגובה ל- פירוק הקואליציה
15
ארה"ב מאחורי ה"אינתיפדות"?
  הניה   18/11/13 20:50
ממש לא מדע בדיוני...הרי כבר נאמר ש"המציאות, עולה על כל דמיון", ומי שצפה בסרט האמריקאי, "שלושת ימי הקונדור", לא יתפלא, כלל וכלל. באשר לבריון המעונב. מה ניתן לצפות מיהודים, הממלאים תפקיד בשרות "האדון", בעקר מיהודים מומרים? רק חורבנם ואסונם של היהודים, יהוו הוכחה ניצחת לכך שהחלטתם להמיר את דתם היתה נכונה. אז מדוע שלא יזרזו את "החורבן" המיוחל?
כתוב תגובה ל- הניה
16
Excellent
  Gilead   19/11/13 04:27
no one could have said it better than you. We need to make sure everyone read this small article but extremely important.
כתוב תגובה ל- Gilead
17
לאמץ את החשיבה הקונספירטיבית
  לדעתי לא נכון   21/11/13 12:34
זו טעות. נשמור על ההיגיון כדי להגן על חיינו. ברור שהאנטישראלים בעולם וכיום אף בממשלות עצמן (מאחר ומטבע הדברים הם לוקחים בהן חלק) מסיתים את הערבים ומדריכים אותם. גם לערבים עצמם לא חסר כמובן. הערבים אימצו את האנטישמיות והניאונציזם המערביים בברוטליות שאותה הגדיר ברל כצנלסון ב1936: "תאוות הפגיון שבמזרח".
כתוב תגובה ל- לדעתי לא נכון
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il