|   15:07:40
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
יוסי אחימאיר
יוסי אחימאיר
כאמור, ישראל נמצאת עתה במלחמה רב חזיתית. חיזבאללה בדרום לבנון - אומנם באיחור מבחינת תקוות חמאס - פתח את החזית הצפונית    סוריה הפכה קרש קפיצה לסוכנים אירניים חתרניים, ביו"ש ובבקעת ה...
יוסף אליעז
יוסף אליעז
השנה יום הזיכרון כואב יותר מכאב ימי זיכרון אחרים - מספרם העצום של הנופלים והנרצחים בשביעי לאוקטובר האחרון, כאשר כה רבים חוו גם אישית את כאב האובדן,
דן מרגלית
דן מרגלית
בקצה הדרך, במוצא הנהר היהודי אל הים האנושי, נמצא צידוק לדרכנו ונראה את אחינו באים אל הארץ המובטחת מי בלהט ההכרה ומי במנוסת אימה
דרור אידר
דרור אידר
מנהיג התנועה הציונית חיים ויצמן דרש את הארץ מכוח התנ"ך בוועידת פריז וכך גם דוד בן-גוריון מול ועדת פיל ב-1937    הם המשיכו מסורת ארוכה מאוד בת אלפי שנים
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
לוסי אהריש [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]
מגישה, עיתונאית ושחקנית
לוסי אהריש (נולדה: 18 בספטמבר 1981), מגישה, עיתונאית ושחקנית
רביב ברוקמאייר [צילום: יח"צ]
מנכ"ל קבוצת ויסוצקי
רביב ברוקמאייר (נולד: 1957), מנהל.
דני אבדיה [צילום: חוליו קורטז/AP]
כדורסלן
דני אבדיה (נולד: 3 בינואר 2001), כדורסלן. בשלהי 2020 הצטרף לקבוצת וושינגטון ויזארדס בליגת ה-NBA.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
שי ניצן - האיש והתפקיד
מאת: עו"ד חיים שטנגר  |  20/11/2013
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
הימין נגד שי משום שהוא לא אמין
  הוא מטה דין מקצוע   20/11/13 13:56
כתוב תגובה ל- הוא מטה דין מקצוע
רדיפתו ונטייתו כנגד הימין היא
  הבעיה   20/11/13 15:13
נטייתו הפוליטית כשלעצמה לא מפריעה - אך האיפה ואיפה שנקט מר ניצן היא הפסולה והפוסלת אותו מלשמש כפרקליט מדינה אובייקיבי.
כתוב תגובה ל- הבעיה
2
למה להתיחס למטורללי הימין?
  בניאה   20/11/13 13:56
למה כל התקשורת מתיחסת לכמה עלובי ימין מטורללים שכל רצונם הוא שהחוק יפסח עליהם ויתיר להם ביצוע עבירות ופשעים בתחום מחוץ למדינת ישראל?
תנו להם לרבוץ בביוב בו הם שקועים,תנו להם לגלות את פרצופם, תנו לסיטרוקים ולחנטרישווילים להתבטא, תנו לשר לנדאו לגלות עוד פעם מי הוא באמת
הבעיה איננה איתם-הבעיה עם אלה שלא זזים כדי לנדות אותם מהחברה הישראלית
כתוב תגובה ל- בניאה
מה דעתך על תוספת קטנה
  צורי   20/11/13 17:45
במקום ביניאה יש לומר ביניאה החמור מתרוממון שמאלני נקלה.
כתוב תגובה ל- צורי
3
זה נכון. אסור להתנהג כך. הרי
  זקן   20/11/13 14:28
שי ניסן הוא לא רות גביזון
כתוב תגובה ל- זקן
יפה אמרת
  מירר   20/11/13 14:49
כתוב תגובה ל- מירר
4
"שי ניצן תפר לי תיק באשמה של ה
  קורןנאוה טבריה   20/11/13 14:42
העלבת עובד ציבור.כיניתי את שולמית רובין מבקרת עיריית ירושלים בתואר"זונה מקצועית".לשם כך השתמשתי במילה חריפה ובוטה לתאר את התנהלותה המפוקפקת כמבקרת עיריית ירושלים שכתבה דו"ח זדוני שבו האשימה אותי באחריות לנזק שנגרם בגין סלילת כביש 4 שדרות מנחם בגין,כאשר יזם נדל"ן שהחזיק בשטח פרטי,בעזות מצח ביצעה חברת מוריה העירונית עבודות בשטח למרות שלא היתה הפקעה....שי ניצן הי נגוע בפרשה שלי,שכן עו"ד שלומית רובין היתה רעייתו של יעקב רובין שלבטח שמעת והכרת ונחשפת לו לטוב ולרע.יעקב רובין היה המאמן של שי ניצן וקידם אותו לאהרון ברק שם שימש כמתמחה שלו ובהמשך מונה לעוזרה של דורית בייניש.שי ניצן לא פעל לפי הנהלים. השופט ששפט אותי היה אלכסנדר רון.הוא קודם למשרת שופט באופן פרוטקציונסטי והיה מקום לחקור את הקשר שלו לשי ניצן למשל,או למרים רובינשטיין שכן הוא הגיע לכס השיפוט לאחר שלמד בכלל היסטוריה וכמעט לא עסק במשפטים (יש לו תואר ד"ר). הוא עבד בפרקליטות מספר חדשים ומונה לכהונת שופט. אין ספק שהמינוי הקצר שלו היה הדרך המבטיחה למנותו.לעניין שיטת המינויים של שופטים הגשתי עתירה ונחשפתי לעוד קומבינה מלה וגזענית בדרך של מינוי שופטים. לכן אני מקדיש מזמני לחשוף את ריקבונה של מערכת המשפט. לחשוף את עליבותם של חברי הוועדה שבחרו בשי ניצן.שהתנהלו באופן מפוקפק,זאת למעט פרופסור אריאל בנדור...".(יששכר בן-חיים עובד ציבור במכתב ב-19/11/13 לד"ר אביעד הכהן,מאיר שטרית ודורית בייניש)! "בייניש עבריינית סדרתית"(יואב יצחק,3/12/11)!!! מיכאל איתן:"יש לי עדויות לכך,שפרקליטות המדינה אישרה מראש פעולות של אבישי רביב,שהיו עלולות לפגוע באנשים על לא עוול בכפם ולסכן אותם....עדנה ארבל ועמי איילון עזרו זה לזה להסתיר את האמת"(ידיעות אחרונות חיים שיבי 2/10/98)!!! עד כה לא בינניש ולא ארבל תבעו את עלבונן=מה שמעיד שיואב יצחק ומיכאל איתן צודקים ועל כך שאפילו הן יודעות שכמעט הכל רקוב במערכת המשפט!!! שאלה לכותב המאמר,מה הסיכוי לדעתך שאזרח פשוט שאיכפת לו או עובד ציבור כמר בן חיים לגרום לעשיית צדק וניקוי האורוות במערכת הרקובה שלנו?..לדעתי אין מצב כזה,כל עוד מדורת השבט המזוהים ברובם כשמאלנים=שולטים במערכת!!!
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
אין הצדקה לתפור לך תיקים
  את צודקת   20/11/13 15:09
הנכון הוא לתפור לך כותונת משוגעים
כתוב תגובה ל- את צודקת
לכתוב דברי זדון וזלזול שכאלה
  דאגנית   20/11/13 16:06
מסוגל רק אדם גדוש בשנאה שמקומו לא בחברתנו. ונאוה אמנם צודקת.
כתוב תגובה ל- דאגנית
תודה דאגנית,יש גם כאלה לצערי,א
  קורןנאוה טבריה   20/11/13 16:24
אילו רק היו הבורים והפרימיטיביים הללו מצליחים להגיב עניינית להציג טיעונים נגד שהיו מפריכים את דברי?או להוכיח שאני טועה?או משקרת?או מעלילה? ורק אחר כך לנאץ=דיינו!!! השנאה והמשטמה כלפי כל מי שמעז להביא דברים בשם אומרם שלא מתאימים לדת ה0מולנית שלהם=עדיין קיימת במקומותנו!! מה שמנחם אותי זה שהם אוכלים את עצמם וללא ספק!!
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
הניסיון עם בולשביקים פרימיטיבי
  קורןנאוה טבריה   20/11/13 16:12
פרימיטביים לימד אותי כשמגיבים בויכוח ענייני בהקנטה אישית=סימן שניצחתי אחרת היו להם טיעונים משכנעים הרבה יותר מהניסיון להשחיר,לגדף, ולהעליב באופן אישי ללא כל אחיזה במציאות!!!! דרך אגב,גם טדי קולק בשליחות מפא"י איים על חברו למפלגה (ושותפו ב'ועדת ההצלה' של ישראל קסטנר בהונגריה)יואל ברנד ב"כותנת פסים"(לשיטת הבולשביזם האדום!) אם יעז ברנד לפרסם את ספרו 'בשליחות הנידונים למוות' אודות הפקרת ההנהגה הציונית את יהדות אירופה לנאצים=גאה להיות בצד הזה של לובשי "כותנות הפסים"=העיקר לא לבגוד,לומר רק את האמת ולהוכיח את הפושעים!!!
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
5
לגמרי אין זה מפליא שזה אשר
  דאגנית   20/11/13 15:02
הלל ופאר ברוב הדר דמויות כלבני ופלוג - יתמוך בשמאלני-קיצוני זה, ויקדיש לו מאמר הגנה חם. *** זאת, מבלי לעצור לרגע קט ולהקדיש מחשבה קלה על העתיד לבוא, כשיעמוד איש זה מול מתנחלים וימניים ויביט בהם במשקפי השמאל שלו, ויפסוק לרעתם כל דין וכל בירור הנוגע להם. דינם נחרץ כבר עתה. בדיוק כשם שעושה אלון ניצן בימים אלה, באפן תמידי. *** המצער הוא שממשלתנו הינה "ימנית" ואין עובדה זו חוסמת מכל כך הרבה שמאלנים לקבל תפקידים מרכזיים.
כתוב תגובה ל- דאגנית
6
צדיק בסדום. לא רוצים עמורה
  אורי ציון   20/11/13 15:12
כתוב תגובה ל- אורי ציון
7
מדובר בהטיה מכוונת ולא בדעות
  דר' משה פרץ   20/11/13 15:23
אנא קרא את המאמר "עובדות ולא סיסמאות", ותבין שמדובר בע"ד המגייס את עיסוקו למימוש דעותיו הפוליטיות. inn.co.il לדוגמא: בספטמבר 1998 מודיע היועמ"ש רובינשטיין במכתב רשמי לשרי הממשלה על ביטולו של "נוהל המעקב והתאום" (זה הנוהל שהפעיל אכיפת-יתר על המתיישבים ביו"ש) ועל כך שמכאן ואילך הצוות היחיד שימשיך לפעול יהיה צוות לעבירות הסתה והמרדה, כלל ארצי וכלל מגזרי. בספטמבר 2004 מונה ש"י ניצן לתפקיד יו"ר הצוות המשולב לטיפול בעבריינות אידיאולוגית, ובאוקטובר אותה שנה כינס את הצוות וקיבל החלטה שהצוות יעסוק מעתה בעיקר באכיפת החוק ביש"ע. וכן כי הטיפול בעבירות הסתה והמרדה כלל ארצי וכלל מגזרי לא יטופל עוד במסגרת הצוות אלא ע"י שי ניצן עצמו. (כך מובא במכתב ששלח ש"י ניצן עצמו לח"כ אלקין) – כלומר שי ניצן לקח לעצמו את החירות להפוך את היוצרות.
כתוב תגובה ל- דר' משה פרץ
8
חבל שאינך מבין את ההבדל
  במבה   20/11/13 15:37
בין דעותיו הפרטיות של איש לבין התנהגות מוטה פוליטית. הבאת את הדוגמא של משה לנדוי כדוגמא קיצונית אבל הפוכה. חלק גדול מאנשי הפרקליטות ומערכת המשפט הם אנשי שמאל (שלא לומר שמאל קיצוני) והם מכפיפים בקביעות את החוק להשקפת עולמם (ולפעמים גם בניגוד לחוק ולנוהל)
כתוב תגובה ל- במבה
9
הכותב מתמם ברמות. אכן
  בני בנקר   20/11/13 16:16
דעות פוליטיות אסור שימנעו מינוי למשרה ציבורית,אבל בתנאי ברור: שיפעל בתפקידו ללא משוא פנים, תוך התעלמות מוחלטת מדעותיו הפוליטיות, בוודאי בתפקיד פרקליט המדינה וזה ניראה רק בעתיד. הכותב מתעלם מהשגגה הגדולה שנפלה בהליך המינוי. פקידים ממונים מנסים שוב ושוב לגזול את סמכויות הדרג הפוליטי,בדר"כ בטענה שהוא "מושחת" רחמנה ליצלן. הקימו גוף שניקרא בטעות "ועדת איתור",כדי שיעמיד לבחירת הדרג הממנה,כלומר השר/שרה ו/או הממשלה,מועמדים/מועמדות ראויים מבחינה מקצועית ואישית. מה קורה בפועל ? "ועדות האיתור" הופכות לוועדות מינוי,שכופות הר כגיגית על הדרג שלו יש את סמכות המינוי מועמד יחיד(והטיפש וינשטיין מכריז על כך מראש !). זהו משחק מכור,או מכרז מכור מר שטנגר,הליך פסול שהיה ניפסל בוודאות ע"י בג"ץ אלמלא עסק ב"אנשים שלנו" או במינויים "פון אונזרה". יד על הלב מר שטנגר,האם אתה חושב שהכמות הדלה של המועמדים איננה פועל יוצא מההליך ההזוי ? אם ועדת האיתור היתה מחויבת בחוק להציע לפחות שלשה מועמדים ראויים(כפי שחושב פרופסור דניאל פרידמן),גם אז לא היו מועמדים ? פורסם שקבוצה גדולה של שופטים פנתה לשני השופטים שהציגו מועמדותם להורדתה, כי מדובר במשחק מכור. זה לא אומר משהו ? והמגוחכת מכל,"שרת המשפטים" ציפיטפוט לבני,אמרה כי אסור שהדרג הפוליטי יקבע במינוי פרקליט המדינה. למה אסור ? זאת סמכותו ! מה,אי אפשר לסמוך על ועדת איתור, שמציעה שלשה מועמדים או יותר,שכל אחד מהם יהיה ראוי לתפקיד ? לכל תפקיד יש רק יחיד סגולה אחד שמתאים ? רק משפטן אחד מתאים לתפקיד פרקליט המדינה,זה שמעסיק העובד זר שלא כחוק רוצה ? משילות כבר אמרנו ? דיקטטורת הפקידים הממונים מר שטנגר. אינני יודע אם מר ניצן שחסר כל ניסיון משמעותי במשפט הפלילי מתאים לתפקיד התובע הראשי. העתיד יוכיח,אבל הליך הבחירה הוא פארסה.
כתוב תגובה ל- בני בנקר
נ.ב. אתה מעלה על נס את
  בני בנקר   20/11/13 16:27
התנהלות הדיקטטור המשפטי ברק בפרשת חשבון הדולרים של משפחת רבין. באמת ? אז למה לא תספר על התנהלות ברק בפרשה דומה ואפילו חמורה בהקפה,פרשת החשבון הבלתי חוקי של אבא אבן ז"ל ? למרות שלא היה שום צל של אישורים לחשבון,ברק החליט להאמין לאבן ולסגור את התיק. ואיך ברק פתר את בעיית האיפה ואיפה מול משפחת רבין ? המתין לשעת כושר,עיכב חודשים רבים ללא כל סיבה את ההחלטה(שהיא אכיפה בררנית בברור) ופרסמה מתי ? יום אחרי רצח יצחק רבין !!! מי שם לב לזה ? טול קורה מבין עיניך מר שטנגר,ברק רחוק מלהיות דמות מופת,בוודאי כאשר הוא ומשובטיו בעליון הכניסו לשיח המשפטי את המושגים: "הכל שפיט","האדם הנאור","מבחני סבירות(מה זה ? איך מודדים את זה ?)","מסה קריטית(מדעני אטום ?) של ראיות" וההמצאה האחרונה,"אמת לשעתה". בעיני זה זיהום מערכת המשפט.
כתוב תגובה ל- בני בנקר
זאת לא ועדת איתור
  צורי   20/11/13 18:01
זו ועדת חותמת גומי. הועדה היוותה ועדת קישוט לשאיפתו של היועץ המשפטי הרופס והעלוב.המשחק היה מכור מתחילתו ועד סופו דוגמאות לא חסר ליברמן, הרפז/אשכנזי. שנדמה לי כי חלומו לטרפד את מינויו של גלנט היה מקח טעות. לדעתי גלנט ימונה לרמטכ"ל הבא. ואשכנזי יאכל כמה שנים לפחות ע"פ ההגיון פסוליה. לאחרונה הוא היה "מומחה לקידוחי נפט". כמו תמיד היכן שיד של פונקציונר צבאי במעש בא החורבן הכלכלי.
כתוב תגובה ל- צורי
10
לדידי אין זה מעניני לאיזה
  דידה   20/11/13 17:40
מחנה הוא משתייך. כל עוד הוא עושה את מלאכתו נאמנה. אך אם ברבות הימים נראה שלאג'נדות הפוליטיות שלו יש השפעה על שיקול דעתו אין צורך בבדיקות. חריגה מגבול ההגיון וגבול ההגיון הוא בהחלט מה שהעם שואף ולא מוריו בעבר כמו אהרון ברק או דורית בייניש שהביאו את מערכת המשפטית לתהום מסוכנת רק משום שרצונם לקדם אג'נדות פוליטיות העבירו אותם על דעתם. במקרה וכך יפעל יש להדיחו מידית.
כתוב תגובה ל- דידה
11
שטנגר,איפה אתה חי? בירח?!
  שקול   20/11/13 17:51
מה ההיתממות הזאת? לא ראית את המעצרים "עד תום ההליכים" של נערות שבאו להפגין נגד הדיכוי הברוטלי בגוש קטיף,בעוד אלה שחסמו את נתיבי איילון זכו לתהילת עולם? ומה אתה אומר,אדוני המשפטן,על כך שהאיש הושאר בתפקיד פיקטיבי במשך למעלה משנה,כדי לקבל את התפקיד? מה,גם על זה לא שמעת?! בקיצור,יש לנו מערכת משפט שיודעת להטיף לאחרים בעוד היא מושחתת ורקובה עד היסוד.
כתוב תגובה ל- שקול
לשטנגר
  דאגנית   20/11/13 19:04
מקווה שקראת היטב ובעיון את דברי "השקול" ואת דברי בני בנקר - שהם הופכים את רשימתך המהוללת כאן על פיה.
כתוב תגובה ל- דאגנית
12
איך מיעוט, גבר על הרוב ?
  יעקב יעקב   21/11/13 10:42
את ההוראות הם מקבלים מהמפקדות שמעבר לים,,שם בבניני הרב קומות יושבים בעלי המקצוע,,שם נתפרים הקומבינות בכסף סעודי וגרמני דרך "הקרן" ומשם לעמותות השמאל,,שם נמצא טירוף הכוח הבלתי נתפש ,,משם עולים קולות הקרב על המדינה ותושביה היהודים,הם מינו את האיש הזה ליועץ בתחבולות ברמיה ,,בכישוף תחת עשן, וככה היה גם עם גרוניס האיש עם הזקן החליפו לו גלימה צורה וצבע ועשו אותו לנשיא,,הם במלחמת חורמה על הממשלה ועל העומד בראשה ,,כשהמטרה הסופית חיסול מדינת היהודים והפיכתה למדינה של כל אזרחיה עם דגל והימנון ,,כוחות ההרס האלה חובכות עולם,, חדרו לכל מקום והגיעו אפילו לקצונה הגבוה של הצבא,,הם ממנים וקונים כתבים בעיתונות העולם כדוגמת תומאס פרידמן וגירי גולדברג בעיתון הניורק טיימס, הכתבים האלה כתבו שחיילי צהל הורגים ילדות בדרכם לבית הספר,כוחות ההרס האלה חדרו אפילו לתחנות הטלוויזיה המובילות בארצות הברית כדוגמת סי אן אן השדרן הפפולארי אנדרסון קופר שינה פיתאום את טעמו כמו כריסטינה לאנפוור,,התחילו לשאול שאלות עוינות לישראל ולא בוחלים בשקרים בשביל להכפיש את ישראל וצבאה,המדינה ממשלתה והעומד בראשה והנבחרים בכנסת נקלעו במלתעות ומוחזקים כבני ערובה זיכרו,תיק הבלון של הבביטורס עדיין שם מחכה לזמן המתאים בכדי להכות כשהזאבים הטורפים מהעליון מחכים בראש ההר לטרף,,הכל מחושב ומתוייק עד לפרט האחרון ,,ראו איך תיכנונו את מנוי ניצן מלכת מחשבת של בעלי מקצוע שמקבלים שכר,,אבל בכל זאת ולמרות הכל ,,לא תוכלו לעם הזה,,נפול תיפלו כקש לפני רוח וכאש תיבער יער,, כזאת הייתה גם אחריתם של אלה שניסו לפניכם,ולא הצליחו,
כתוב תגובה ל- יעקב יעקב
13
הבעיה איננה העמדה הפוליטית
  ישראל בר-ניר   22/11/13 00:59
לכל אדם יש עמדה פוליטית. השאלה היא מדוע כל המינויים בפרקליטות הם בעלי אותה עמדה פוליטית. שי ניצן היה ראש "המחלקה לתפקידים מיוחדים" בפרקליטות. "תפקידים מיוחדים" בפרקליטות זה שם קוד לטרטור אישים פוליטיים בעלי דעות ימניות ובמיוחד מתנחלים, בתביעות חסרות שחר. זו אולי הכשרה טובה לתפקיד פרקליט המדינה, אבל קשה לראות ברקע הזה מה שהוא המעורר אמון באובייקטיביות של המועמד. לפני שי ניצן כיהנה בתפקיד הזה עו"ד טליה ששון עליה לא צריך להרחיב את הדיבור. מעניין היה לדעת כמה עורכי דין בעלי דעות ימניות או נייטראליות משרתים בפרקליטות אם בכלל. והערה אחרונה - אהרון ברק איננו בדיוק דמות שאפשר להסתמך עליה בכל מה שקשור למערכת המשפט במדינת ישראל
כתוב תגובה ל- ישראל בר-ניר
14
בלי קשר לימין - ניצן שקרן
  איש שמאל   22/11/13 11:14
מצער הדבר שימין נכנס לתמונה ובכך איפשר להחליש את הטענה שגורמים רבים מעלים כבר שנים נגד שי ניצן על היותו אדם שמוסר דרך קבע תשובות שק'ר בבג"צ. עיין בעתירות ובטענות הצדדים - דווקא של עותרים משאל. תראה שהעלנו טענות על תשובות לא נכונות ונהודעות כזב לבג"צ - בכל התקופה ששי ניצן טיפלח בייצוג המדינה שם. האיש פשוט שקרן בחסות החוק - וזו הבעיה והסכנה.
כתוב תגובה ל- איש שמאל
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il