|   15:07:40
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
איתמר לוין
איתמר לוין
ע"פ 336/61, אדולף אייכמן נגד היועץ המשפטי לממשלה. השופטים יצחק אולשן, שמעון אגרנט, משה זילברג, יואל זוסמן ואלפרד ויתקון. 29 במאי 1962
דן מרגלית
דן מרגלית
היה מזג אוויר נעים, ותנועה די דלילה אך שוטפת, ושתי חיילות שביקשו הסבר בקרבת נחל עוז, ומה לא היה? צה"ל - יוק    כי תמה המלחמה מול רוב רצועת עזה
אלי אלון
אלי אלון
ביקרתי בימים אלה (אפריל 2024) בשני מוזאונים אלה בהפרש שעה    האמינו לי אותם תכנים ואותם צילומים פחות או יותר דומים בשני המוזאונים. שניהם עוסקים בארגון האצ"ל מאז הקמתו עד פירוקו
דרור אידר
דרור אידר
יום השואה השנה מעורב עם מאורעות ה-7 באוקטובר    הלקח הראשון שתמיד שיננו היה "לא עוד שואה"    חשוב בימים אלה להזכיר את הלקח הנוסף: "לא עוד גלות"
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
לוסי אהריש [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]
מגישה, עיתונאית ושחקנית
לוסי אהריש (נולדה: 18 בספטמבר 1981), מגישה, עיתונאית ושחקנית
רביב ברוקמאייר [צילום: יח"צ]
מנכ"ל קבוצת ויסוצקי
רביב ברוקמאייר (נולד: 1957), מנהל.
דני אבדיה [צילום: חוליו קורטז/AP]
כדורסלן
דני אבדיה (נולד: 3 בינואר 2001), כדורסלן. בשלהי 2020 הצטרף לקבוצת וושינגטון ויזארדס בליגת ה-NBA.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
נשיאים ורוח וגשם אין
מאת: אריה אבנרי  |  29/11/2013
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
שמעון פרס כנראה מומחה בצמחים
  מנסה לטשטש את העם   29/11/13 10:27
כמה חוצפה יכולה להיות באדם הזה? כל יום דואגת לישכתו לפירסומים.חס וחלילה שלא יעבור יום בלי פירסום על רעיונותיו הדימיוניים. בגלל האשליות המגולומניות שלו, נחתמו הסכמי אוסלו שעד היום משלמים עליהם רבים מאזרחי ישראל בפציעות בגופם ואחרים באבל על מות יקיריהם.לא שכחנו! לפני כשנתיים ניסה להשפיע לצמצם את תקופת הצינון של אשכנזי, קיווה שהוא יהיה אחד מאנשיו בממשלה, חבר לדיסקין ודגן כדי לטרפד את התוכנית לפגוע באירן, סימם את כולם שאפשר לסמוך על אובאמה. עכשיו היה צריך להרכין ראש,לבקש סליחה ולהעלם מחיינו. במקום מנסה להפחיד שיקים מיפלגה. האם הוא מאמין שיהיה לו תומכים חוץ מדגן דיסקיןואשכנזי? וגם זה בספק כי כל אחד מהם הוא מגולומן גם...
כתוב תגובה ל- מנסה לטשטש את העם
מסכים עם כל מילה שכתבת
  אזרח ותיק   29/11/13 12:33
חבל שכותב המאמר עשה חסד עם הנשיא שמעון פרס ולא סיווג א אותו כאיש מושחת. תואר שיאה לו
כתוב תגובה ל- אזרח ותיק
2
תנועת המלקחיים של שמעון פרס
  ד"ר רון בריימן   29/11/13 11:48
news1.co.il
כתוב תגובה ל- ד"ר רון בריימן
3
הגיע הזמן שהנשיא לא יהיה
  בני בנקר   29/11/13 12:02
פוליטיקאי. אחרי הביזיונות של קצב,פרס וויצמן,אנו ראויים לאישיות שתכבד את מוסד הנשיאות ופרופסור רות גביזון היא מועמדת ראויה ביותר, שמינויה לנשיאה יכבד את המשרה ויכבד אותנו. פעם אחת שהפוליטיקאים יחרגו מהטריקים והשטיקים.
כתוב תגובה ל- בני בנקר
רות גביזון- הלואי עלינו
  אוונגארד   29/11/13 13:21
אני מצטרף למשאלתך, שהאשה המכובדת, השופטת רות גביזון תיבחר לנשיאה . אני קורא למגיבים נוספים, להצטרף למשאלה/יוזמה. אולי נוכל להניע מכאן מהלך להרצת השופטת גביזון לנשיאות ולמנוע חרפה מעם ישראל (בלי שמות).
כתוב תגובה ל- אוונגארד
לאוונגארד
  דאגנית   29/11/13 14:17
מה פסול מצאת בפרופ' ארנס? אין לי דבר נגד פרופ' גביזון, היא מצויינת, אך ארנס טיפה עולה עליה בהיותו איש העולם הגדול, עם יתר נסיון.
כתוב תגובה ל- דאגנית
לא נמאס כבר הפיכת משרת
  בני בנקר   29/11/13 16:56
הנשיא לפרס ניחומים של פוליטיקאים בדימוס ? מה רע באישה ראויה, שתביא סוף סוף כבוד לתפקיד ?
כתוב תגובה ל- בני בנקר
למרבה הצער,היא לא נבחרה
  בני בנקר   29/11/13 14:35
לכהן כשופטת בעליון. ברק התנגד לבחירתה כי "לרותי יש אג'נדה"(בטח שיש לה,רק שונה משלו...) וביניש התנגדה לה כמו שהתנגדה לכל אשה שאיננה חברתה.
כתוב תגובה ל- בני בנקר
4
פרופ' משה ארנס לנשיאות הבאה
  דאגנית   29/11/13 12:31
אריה אבנרי כותב כאן שעל הנשיא הבא להיות: "נקי כפיים, מוערך, משכמו ומעלה, דוגמא אישית ברמתו המוסרית ובהלכותיו" - דברים מדוייקים ונכוחים. הכל נכון. *** אם הנשיא הבא יהיה מזרחי או אשכנזי - בשום אופן זה אינו צריך להיות השיקול. ושוב: דברי אבנרי שלעיל הם צריכים להיות המשקל הקובע. *** אין לבחור בשום פנים את דליה איציק. זו גברת השנואה על העם ברובו, סכסכנית ומתעתעת. ישיבתה על כס הנשיאות תכתים כס זה, אפילו תבזה אותו. *** הבחירה צריכה ליפול על איש אקדמיה, והמתאים מאד הוא פרופ' משה ארנס, מן הטעמים הבאים: הינו אדם מלומד, תרבותי ונבון, דובר שפות, שיש בו צניעות, חוכמה ויושרה. שיש כלפיו יראת כבוד ואהדה. שאם יישאל שאלות מפי גורמים עויינים או ידידותיים, שאלות בדבר עמו וארצו, הסטוריה, בטחון, כלכלה וכו' - ישיב תשובות הולמות וחכמות. היה שר-חוץ, שר בטחון וח"כ. *** מר דוד לוי אדם חם, ידידותי, בעל הופעה נאה ומאד מאד נחמד - אך חסרה לו השכלה, אינו דובר אנגלית אפילו ולמרבה הצער - אישיותו ממוצעת. הוא חסר הדרת כבוד. עממי מדי.
כתוב תגובה ל- דאגנית
דליה איציק?
  אוונגארד   29/11/13 13:26
"שנואה על רוב העם" ועלי .
כתוב תגובה ל- אוונגארד
5
ליברמן יחליט מי יהיה הנשיא הבא
  אחד שבענינים   29/11/13 13:18
ליברמן משתלט בהדרה על כל עמדות הכוח הפוליטיות במדינה ונתניהו נכנע לו על כל צעד ושעל
כתוב תגובה ל- אחד שבענינים
ליברמן ימנה גם את נשיאי
  מקסיקו וברזיל   30/11/13 09:30
כתוב תגובה ל- מקסיקו וברזיל
6
חתן/כלת פרס נובל
  בלתי מפלגתי   29/11/13 14:35
יש נטיה לפרש כבוד כביטוי למעמד, תהילה, כוח, סמכות ושררה, כתוצאה מכך יש אנשים שמקדישים את חייהם להשגת כבוד. אך ככל שהם מנסים הכבוד המיוחל הולך ומתרחק מהם.

הדבר הנכון יהיה לבחור בחתן/כלת פרס נובל (לא פוליטיקאי). אלה אנשים ישרים וראויים שיקדמו את המדע בישראל ויביאו כבוד למדינה. מסביב למועמד/ת כזה/כזו ראוי שכל המפלגות יתאחדו ויבקשו אותו/אותה להסכים למינוי.
כתוב תגובה ל- בלתי מפלגתי
7
נשיאים ורוח וגשם אין
  שמ   29/11/13 17:50
משרת הנשיא במדינת ישראל נתפסת על ידי כמשרה מיותרת לחלוטין.זו לא המצאה שלי.מי שאמר זאת לפני היה אחד שידע.שמו מר חיים וויצמן ז"ל.דבריו בעניין-"בתפקידי כנשיא, הדבר היחיד שאוכל לעשות מבלי לבקש רשות מאיש(האיש-דב"ג-רוה"מ)הוא למחוט את אפי לתוך ממחטה".מי אני שלא אקבל דברי בר סמכא כמותו,גם אם נאמרו לפני 67 שנים.כיוון שירשנו ממסד בריטי,הממשל וכל המנהל ומנהגי השלטון הם בריטיים.שם המלך/כה הם פני המדינה,וראש הממשלה מקבל את אישור המלכה למשול בשמה על העם שלה.אילו היינו יורשים מנדט אמריקאי,מן הסתם,הממשל היה נראה כמו בארה"ב הברית.השיטה האמריקאית מתאימה לנו,לדעתי,מאד.בארץ נתפס תפקיד הנשיא כסידור עבודה,ועל כן הוא מיותר כפל כפליים.וכאשר מגיע לתפקיד איש כמו מר שמעון פרס ברור לחלוטין שלא יטמון את חוטמו(חותמו)בממחטה.הבעיה היא שלא ניתן למשול כאשר בעורפך נושפים:חברי מפלגה שלא מקבלים את מנהיגותך,וחצי מזמנך אתה צריך לבזבז על מריבות עמם ועם קואליציונרים ממפלגות החברות בקואליציה,שמתים לתפוס את מקומך,כאן ועכשיו,ועל אלה נא להוסיף נשיא שבטוח שאין בילתו.אם יש במדינה נושא שכל מי שיש לו השפעה (ואני כולל את כותב המאמר הזה בין בעלי ההשפעה) צריך להרתם לו-זה -שינוי שיטת הממשל(ולא הבחירות,זה יבוא בדרך)מןהיסוד-משיטה רפובליקנית פרלמנטרית לשיטה האמריקאית-רפובליקנית נשיאותית.אז המנצח לוקח הכל,אין עוררין ואין חולקין על שלטונו,אין קואליציה שעליו לחלות את פניה מדי יום,מרווח הפעולה שלו גדול מאד,אבל רק בתחום החוקה,ויש עליו כבלים חוקתיים שאם יחרוג מהם ניתן לסלקו מהשלטון.כלומר לא חתונה קתולית,אבל גם לא בזבוז זמן ומשאבים כדי לבצע הפעולה השלטונית הפשוטה ביותר.שלא לדבר על החסכון הכספי.מי יתננו נשיא כמו מר יצחק בן צבי ז"ל על צניעותו, וכמה מתאים ומדהים-כמו "מכופף הבננות" ו"אדון שוקו" שצניעותו וריחוקו מרדיפת כבוד הגיעו לכדיכך שהכבוד רדף אחריו,וגם אז לא השיגו ולא נכנע לו.
כתוב תגובה ל- שמ
8
כל המוזכרים לעיל הם מושחתים
  שבץ חלובה   29/11/13 18:06
לוקחי שוחד ואין להם מה לחפש בבית הנשיא. יש לנו מספיק אנשי רוח נקיים וברי לבב שיכולים למלא את התפקיד בכבוד רב. די לנו עם תואמי פיירס.
כתוב תגובה ל- שבץ חלובה
9
ליברמן
  בורק   29/11/13 18:08
בסופו של דבר ,יתבבר שליברמן הוא סניף של פוטין בישראל, בנתיים סניף אחר של פוטין הוא יושב ראש הכנסת אדלשטיין
כתוב תגובה ל- בורק
10
בדיחה ושמה איציק
  בל זכרון   29/11/13 20:06
אני מתפוצץ מצחוק כאשר אני נזכר שלפני כמה שנים נחברה איציק בכנס שדרות לחברת הכנסת הישרה ביותר. מאז כל הסרגלים עקומים
כתוב תגובה ל- בל זכרון
11
לשם מה לכל הרוחות צריך נשיא
  אליהו חיים   29/11/13 22:07
התפקיד הזה נולד בחטא כאשר בן גוריון רצה להיפטר מויצמן הראשון ודחק אותו למקום שאת אפו יכל לדחוף רק לממחטה(ראו את פרס היום דוחף את אפו הזב לכל חריץ וגומחה, אצל בן גוריון הוא היה זוחל על הרצפה)
משכן הנשיא בירושלים הוא מלא טומאה, קציר היה הנשיא האחרון שלא הריח ולא הסריח, אחריו משפחת נבון הייתה סמל ודוגמה לחיי משפחה מושחתים , עד היום חולב נבון את הקפה הציבורית ולא מוותר על אגורה שחוקה(יכול מי שרוצה לבדוק בספר הוצאות בית הנשיא) זאת הייתה תקופת הנאוף.
הרצוג הצדיק הידוע , האבא של זכות השתיקה, המשפחה האריסטוקרטית הזאת ניפחה את הוצאות בית הנשיא ממאות אלפי שקלים למליוני שקלים והמדינה הייתה צריכה עוד לקנות בסיום התפקיד כלים חשמלים למסכן שעד היום משמשים את בוזי בזבוזי היכן שהוא גר,לויצמן הראה יואב יצחק את הדרך החוצה וההוא נמלט בטרם עמד למשפט, קצב ופרס הם יציר כפיו של המר"ן הידוע, אמנם הידים היו ידי דרעי אך הקול היה של המר"ן.
שלא לדבר על מתנות שנעלמו מבית הנשיא (אפשר לשאול את אגסי שהיה שם מנ"כל) ,לא הספיק לכם מכל אלו שעכשיו אתם הולכים להביא את הדומים להם , להוציא מהמדמנה את כל הצף למעלה ולקרבו למשכן הנשיא? רק עם חרא צריך נשיא דרעק
את מי??דוד לוי ,סילוון,בן אליעזר,ריבלין, אפשר לרשימה מובחרת כזאת לצרף גם את דומרני, אברג'ל,אלפרון,ואבא של אייל גולן, הם כולם ראוים וכולם נורמטיבים ואם כל אלו יהיה גם קל לביבי ומיס פיגי להפציץ את אירן.
כתוב תגובה ל- אליהו חיים
תפרט יותר-בלי סיסמאות
  סקרן   1/12/13 08:07
מעת לעת אתה מגיח, מפיץ שמועות על ההוא ועל ההיא ונאלם. אם יש עובדות - פרט ונדע כולנו. אם אין - למה להשמיץ?
כתוב תגובה ל- סקרן
הכל מידע אישי,730 שב"כ
  אליהו חיים   1/12/13 09:48
עבדתי פעם בשב"כ ביחידה 730 (אם תירצה לפעמים המסננת לא עובדת)אתה חי רואה ושומע וגם מקבל בחילה מכל אלה שהעם סוגד להם כמו פרס למשל או ביבי ומיס פיגי, מה שמגיע לציבור אלו רק רסיסים קטנים מגודל השבר.
עכשיו יש שם נבחר חדש,בוזי הרצוג, כל המומחים יאמרו כי אין צורך לאבטח אותו בארץ, זה ביזבוז כספי ציבור אך מה לעשות עד ביבי לא היו מאבטחים את ראש האופוזציה בארץ רק בנסיעות לחו"ל,ביבי ומיס פיגי דרשו מרבין להיות מאובטחים וזה למרות שהשב"כ לא המליץ ולבסוף אחרי כל הלחצים רבין נעתר,אני כתבתי נגד אבטחת שאר השרים כמו אלי ישי ואפסים אחרים ובסופו הבינו שאין צורך לאבטח אותם.
השאר יפורסם בספר שיזעזע את המקום.
עכשיו הבנתה ברוך?
כתוב תגובה ל- אליהו חיים
12
עדינה בר-שלום לנשיאות!
  ים תיכוני   30/11/13 03:19
גם אישה וגם מזרחית
כתוב תגובה ל- ים תיכוני
13
כמה פשפשים רוצים לעלות למעלה
  שוחר תרבות   30/11/13 04:39
כתוב תגובה ל- שוחר תרבות
14
נשאים של רוח שטות...
  מ.אלקרייאף   30/11/13 09:23
כל גלריית המועמדים שהביא אבנרי הנכבד...הינה גלריה של נשאים של שחיתות וגשם של מיקרובים.. מתוך הגלריה ישנם רק שני מועמדים ראויים וישרי דרך..הלא הם יו"ר הכנסת לשעבר מר ריבלין.. והשני שר החוץ וסגן ראש הממשלה לשעבר מר דוד לוי....מתוך הרשימה אלה הראויים...השאר כולם מושחתים ולקוחות ותיקים במדור זה .... כמבן שבקרב עם ישראל יש עוד הרבה מועמדים ראויים שאינם מוזכרים..מר אבנרי אני פונה אליך אנא פרסם את את אינדקס השחיתות של יתר המועדים..ושנדע שאין נשאים של שחיתות בקרב המועמדים לנשיאות...המשך בעבודת הקודש לניקוז השחיתות ..בקרב בעלי השררה..שבת שלום
כתוב תגובה ל- מ.אלקרייאף
15
פרס שיטה באיציק
  יוצמח   30/11/13 12:40
פרס נחש הצפע הישלה שת איציק שהו אלא ירוץ לנשיאות ונחש המשקפיים איציק נפלה בפח
כתוב תגובה ל- יוצמח
16
נשיאים
  shuka   30/11/13 13:02
פפרופסור רות גביזון היא האישיות המתאימה ביותר לתפקיד. עולה על כל ה"מועמדים" עשרות מונים!!!
כתוב תגובה ל- shuka
17
ריבלין ראוי ואמין
  שושפרי   30/11/13 15:11
מאחר והבחירות חשאיות , יש סכוי גדול שריבלין ייבחר.
מגיע לו בזכות. איש ישר ואמין
כתוב תגובה ל- שושפרי
ריבלין מדי פעם מכריז הכרזות
  נגד האג'נדה של   30/11/13 17:55
הממשלה. החסרים אנו עוד מין פרס כזה בנשיאות?
כתוב תגובה ל- נגד האג'נדה של
כדרכך בקדוש, אין לך מושג קלוש
  על מה את כותבת   1/12/13 07:45
אשה,שדיעותיה ידועות ואם היא היתה צריכה להרים אצבע היתה בוחרת בקומוניסטית שלי יחימוביץ או בחתיך יאיר לפיד. כי מימיה לא פתחה את הכפתור שידליק מחשבה.
כתוב תגובה ל- על מה את כותבת
18
למען השם : רק לא דליה איציק !!
  א.ל. רמת-גן   30/11/13 16:05
כתוב תגובה ל- א.ל. רמת-גן
19
לריבלין יש אשה רעת לב
  מכירה אותה   30/11/13 16:24
כתוב תגובה ל- מכירה אותה
20
דרוש נשיא איש רוח,מחנך,ישר דרך
  לא נחוץ פוליטיקאי   30/11/13 18:00
כתוב תגובה ל- לא נחוץ פוליטיקאי
21
לבטל את מוסד הנשיאות
  משרה מיותרת   30/11/13 18:29
כתוב תגובה ל- משרה מיותרת
22
חנן וייס-בית הנשיא
  חממה לפשע   1/12/13 07:37
חנן וייס, פשע ובורות...סטטיסטית...יותר פשע בית הנשיא חממה לפשע
 חנן וייס
כתוב תגובה ל- חממה לפשע
23
מוערך ונקי כפיים...........
  ajn   1/12/13 19:01
לא פואד בן אליעזר!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
כתוב תגובה ל- ajn
24
הכי מתאים הוא מצגר...
  עוז ג.   2/12/13 07:52
איש רוח נקי כפיים, מסתפק במועט, דוגמה לכל. הנ''ל מסמל יותר מכל את מצבה של ישראל בעידן הנוכחי.
כתוב תגובה ל- עוז ג.
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il