|   15:07:40
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
יוסי אחימאיר
יוסי אחימאיר
רוצח אחד, ראש הנחש במינהרה, מתעתע במנהיג העולם החופשי בבית הלבן    לאיזו רמה עלובה ירדו האוניברסיטאות בארה"ב    טרור הוא לא רק פיגועים, רצחנות. טרור הוא לא פחות מזה - הפצת שקרים ותעמ...
איתמר לוין
איתמר לוין
ע"פ 77/64, הירש ברנבלט נגד היועץ המשפטי לממשלה. השופטים יצחק אולשן, משה לנדוי וחיים כהן. 1 במאי 1964
לא לתמונת ניצחון לסינוואר
מיכאל דבורין
זה לא לעניין להאשים את הרמטכ"ל. נתניהו הוא ראש הממשלה והוא מוביל את זה. צריך להפסיק את המשחקים בעניין הזה    הייתכן שסינוואר מביס את נתניהו פעם אחר פעם מאז עסקת שליט? לדמיין את סינו...
ציפי לידר
ציפי לידר
מי אמר שחומש ויקרא הוא טכני בלבד? שיקום! החומש עשיר במסרים מרתקים, מפתיעים, מעניינים ומרעננים    הידעתם ששמירה בתורה היא גם ציפייה? ומה הקשר לפרשתנו?    על כל אלה ועוד במאמר שלפניכם
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
לוסי אהריש [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]
מגישה, עיתונאית ושחקנית
לוסי אהריש (נולדה: 18 בספטמבר 1981), מגישה, עיתונאית ושחקנית
רביב ברוקמאייר [צילום: יח"צ]
מנכ"ל קבוצת ויסוצקי
רביב ברוקמאייר (נולד: 1957), מנהל.
דני אבדיה [צילום: חוליו קורטז/AP]
כדורסלן
דני אבדיה (נולד: 3 בינואר 2001), כדורסלן. בשלהי 2020 הצטרף לקבוצת וושינגטון ויזארדס בליגת ה-NBA.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
מעלה באוב
מאת: עידן יוסף  |  02/12/2013
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
צריך לדרוש את הכסף חזרה
  אליהו חיים   2/12/13 12:00
שור מועד, ביבי ומיס פיגי משולים לשור מועד, זאת לא נגיחה חד פעמית שלהם , למרות שהוזהרו לא אחת הם ממשיכים לנגוח כאילו הכלבים נובחים והשיירה ממשיכה לעבור, הם נגחו עם המיטה במטוס המשיכו עם דליי הגלידה עכשיו עם הנרות והמים, ביבי אתה יודע לצייר קווים אדומים , היכן הקו האדום שלכם? או שיש לנהוג בכם כפי שנהגו אבותינו בשור מועד.
כתוב תגובה ל- אליהו חיים
מסתבר שההסתה עובדת
  מגיב ותיק   3/12/13 16:54
על אנשים שהם תת רמה.
המיטה, הגלידה וכו' - הבלים שטיפשים נתפסים להם.
תגובה פופוליסטית ועלובה.
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
הכספים הקטנים הללו???????????
  אליהו חיים   3/12/13 22:14
ראשית הם לא כל כך קטנים ,שנית ביהדות האמיתית אומרים דין פרוטה כדין מאה.
בכספים שאתה קורא קטנים היה אפשר לעזור לרבים משארית ניצולי השואה שאין להם את הפרוטות הללו לתרופות.
שיעור בפופוליזם אפשר לקבל אצל ביבי בשימוש שהוא עושה בגרעין האירני.
כתוב תגובה ל- אליהו חיים
2
אחרי שכל כך הרבה שליחים הוכחו
  כשקרנים - הם אלה   2/12/13 23:16
אחרי שכל כך הרבה "שליחים" הוכחו כשקרנים, חובת ההוכחה היא על השליח. אין זה סוד שכל הזמן חופרים כדי להאשים את נתניהו. במשך שנים לא מצאו כלום. בעוד זמן לא רב גם זה יתברר כעורבא פרח. די! מספיק!
כתוב תגובה ל- כשקרנים - הם אלה
נתניהו
  שלמה דוד   3/12/13 01:53
לו יהי עצוב לקשקש בחודש אמרה משוררת ידועה
כתוב תגובה ל- שלמה דוד
האפיפיור הופך אותה לקדושה
  אליהו חיים   3/12/13 08:07
מטרת הנסיעה לותיקן היא להפוך את הצדיקה הצנועה הזאת לקדושה כמו אמא טרזה תהיה עכשיו אמא פיגי
ואז כל תומכיהם יאמרו ,אמרנו לכם , מה אתם מוציאים את דיבתם רעה,היא חילקה פיצות לענים ,הפיצה ריח טוב בכדור הארץ , דאגה לסביבה בגננות בכל מקום ונוסף לזאת הייתה גם סוצאלית בעיריה.
מה, אתם לא רואים את ביגדי המלכה החדשים רעי לב שכמותכם.
כתוב תגובה ל- אליהו חיים
3
קשקוש
  מגיב ותיק   2/12/13 23:27
הגיע הזמן שתתעלקו על הבזבזנות של בית הנשיא,
החליפו שם את הדשא והצמחייה בגן בעלות של שני מיליון שקל.
עיתונאים פאטתיים.
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
השתגעת?פרס הוא מ"מחנה השלום"
  המציאות המרה   3/12/13 02:10
כתוב תגובה ל- המציאות המרה
4
ביטול הוצאות מיותרות
  בלתי מפלגתי   3/12/13 03:22
צריך שכל ראש ממשלה ללא הבדל בשיוכו המפלגתי, יתגורר יחד עם בני משפחתו, בקומה העליונה בבניין ראש הממשלה. זה יביא לחסכון ניכר בהוצאות בגין אבטחה, אחזקת בתים פרטיים, קיום מפגשים במלונות פאר. כ"כ להנהיג משטר נשיאותי. לפי זכרוני, התקציב השנתי של בית הנשיא הוא כ-50 מיליון ש"ח. תקציב השנתי של הכנסת, ללא מימון מפלגות, הוא 500 מיליון ש"ח. הנתונים ניתנים לבדיקה כמו שניתן לחשוב מה ניתן לעשות בכסף שיחסך.
כתוב תגובה ל- בלתי מפלגתי
לשיטתך, נבנה רובוט שישמש רה"מ!
  ע_הראל   4/12/13 11:18
גם אין לו בת זוג, אין לו כביסה ואפילו לא צריך מיטה לנוח במטוס; סבבה.
כתוב תגובה ל- ע_הראל
5
זוג שמראה שמוצא האדם מהחזיר
  בוקיסריקי   3/12/13 07:26
כתוב תגובה ל- בוקיסריקי
6
נטפלים לראש הממשלה על צעד ושעל
  פריטה   3/12/13 08:32
נטפלים לראש הממשלה על צעד ושעל. הבן אדם עובד קשה למעננו, למען עם ישראל ולמדינת ישראל. תנו לו קצת מנוחה ומדוע שלא יגיע לו קצת להנות בזמנו החופשי או בין עבודה לעבודה. הרפו ממנו ואולי תטפלו קצת בנשיא המדינה, לא כדאי?
כתוב תגובה ל- פריטה
מי נטפל לטפילים?
  אליהו חיים   3/12/13 08:42
ראשית הוא לא עובד בשבילנו ,הם עושים לביתם ואת זה אפשר לראות בחשבונות.
גם בגין ושמיר היו ראשי ממשלה לא פחות טובים מביבי ובכל זאת הם חיו בצניעות ומה שמיס פיגי מבזבזת בשנה עליזה בגין ושולמית שמיר זצ"ל לא ביזבזו כל חייהן.
באשר לשרץ פרס וחיי ההוללות שלו ,אין בזה לתתהכשר לחיי ההוללות של ביבי ומיס פיגי.
ולכן טפיל הוא בעל חיים שנטפל ולא נטפלים לטפילים.
כתוב תגובה ל- אליהו חיים
7
התנהלות ומוסר ציבורי
  יוסי מ   3/12/13 08:39
בדרך כלל באתר הזה לא ניתן לקיים ויכוח עניני לטובת הציבור. תגיד נתניהו, יענו לך פרס.תגיד מתינות יקראו לך בוגד ושמאלן ומה לא.
.
ובכל זאת, מה קורה עפ נתניהו והסובב אותו?? הרי הצטברות של כל כך הרבה ענינים סביב אורח החיים וסגנונם, וההבדל הלא קיים בין פרטי לציבורי,אינו מקרי ואינו שקר.
עם זאת וצריך להגיד את זה, מסתכלים עליו בזכוכית מגדלת ויש גם מימד של רדיפה.כל ענין מקבל תהודה וביקורת.
שני הדברים קיימים באותו זמן ומקום.
.
את הרדיפה יסביר מי שרוצה, בכך שראש ממשלה ודרך התנהלותו הם תמיד ענין ציבורי ובאותה נשימה יגיד אחר, שכאן נחצו כל הקוים.
גם אם מדובר בחצי מהמקרים וגם אם נקלף את כל ההסברים הנכונים עדיין תישאר ליבה קשה של התנהלות לא סבירה.
אנחנו יכולים לחלום על ימי שמיר בגין ולוי אשכול. זה דור אחר, זמנים אחרים ומדינה אחרת. ועם זאת מותר לנו לא להסכים עם התנהלות כזו ולהוקיע אותה.
אחרי כמה וכמה אירועים היה צריך נתניהו לשים סוף למה שקורה סביבו ולודא שיש הפרדה מוחלטת בין פרטי לציבורי, להסביר את הציבורי בלי התפתלויות ולשלם מכיסו את הפרטי.
גם להגיד אמת היא אופציה,ומי שיש לו מה להסתיר, שולח חכי"ם מהשורה השניה והשלישית לספר סיפורי סבתא.
.
אחד מנשיאי ארה"ב אמר שאפשר לרמות את כולם חלק מהזמן או חלק מהציבור כל הזמן וכו", וזה נכון וזה מתקיים גם על מה שקורה סביב התנהלות משפחת נתניהו וכספי הציבור.
זה יתפוצץ יום אחד, וחבל.
חבל גם שאנשים מנסים להסביר את הדברים האלה, רק כי מדובר בנתניהו. הרי כל אחד, גם מתומכיו המסורים ביותר, מבינים ויודעים שמה שקורה שם אינו סביר ואולי יותר מזה. אני מספיק מבוגר כדי לזכור איך התנהג מנחם בגין זצ"ל,ושמיר ואפילו את לוי אשכול עם בגדי חאקי מאתא.ההבדל בין התנהלות נתניהו להתנהגות המנהיגים ההם, ככל שמדובר במוסר ציבורי ואישי מסביר את ההבדל ברמת המנהיגות.בסוף הדרך, נשארת רק הדמות שהציבור זוכר ומה שישאר בתחום הזה מנתניהו, יעשה עוול להיבטים אחרים של תקופתו, ומה שיחרט בזכרון ,יחליט כל אחד לעצמו.
כתוב תגובה ל- יוסי מ
המרחם על האכזר סופו שמתאכזר לר
  אליהו חיים   3/12/13 09:01
כתוב תגובה ל- אליהו חיים
גם כן קשקוש
  מגיב ותיק   3/12/13 12:43
הכוונה של כולם היא לא לטעון כי נתניהו צח כשלג ושאין לבקר אותו, אלא שכאשר הביקורת מכוונת רק כלפיו וגם מתוזמנת בזמנים בהם נתניהו אינו רוקד לצליל חלילי השמאל ומתגלה כ"סרבן" או כ"מחרחר מלחמה" .
ידידי היקר מדובר בצדקנות מוכוונת אידיאולוגיה ולא בשום דבר אחר.
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
למגיב ותיק
  יוסי מ   3/12/13 14:11
מגיב ותיק.
אני אגיד את הדברים בעדינות.
אתה במקרה הזה אל תדבר על צדקנות.
אם יש מישהו חד צדדי בתגובות כאן זה אתה. אתה מגן על מישהו שעושה מעשים חמורים ביודעין ומתוך כונה להנות, ואתה יודע טוב מאוד שאלה מעשים שלא יעשו.
גם אם מישהו אחר מתנהג בנהנתנות כזו על חשבון הציבור,(ואין אחד כזה) זה לא מכשיר את מעשי נתניהו. אני אגב, לא מבין למי התכונת כשאתה אומר "הכונה של כולם היא לתקוף את נתניהו...". מי האיש שמכהן כראש ממשלה? למי יש שתי דירות פרטיות המוחזקות על ידי המדינה? לציפי שביט??? לרובי ריבלין??!
אגב תיזמון.
משרד רוה"מ מסר את הנתונים עכשיו ולכן הפרסום. יכול להיות שזה נמסר דוקא כשהוא נוסע לחו"ל?? לא, לא יכול להיות, בכל זאת יש כאן מידה של תיחכום.
ולענין השמאל וחירחור מלחמה.
אני לא שמאל,וכלל אני לא תומך בנתניהו, אבל נניח שהתכונת אלי.
אני תומך תמיכה מלאה במהומה ובמה שעושה נתניהו עכשיו בענין האירני. תמיכה מלאה בביקורת ובהסתיגות ובדחיה ואולי קצת פחות בהשתלחות בארה"ב, אתה יודע בכל זאת יש גם מחר. הוא צודק בהתרעה ואין בעיני קשר למה שאני רואה כעובדה, של התנהגות מושחתת. אז מי כאן מוכוון אידיאולוגית? ידידי, מגיב ותיק.
כתוב תגובה ל- יוסי מ
יוסי כמה הערות
  מגיב ותיק   3/12/13 14:43
1. לא בחרתי בביבי אלא ימינה ממנו.
2. מכיוון שכל אחד מביע את האידיאולוגיה שלו בתגובותיו, ואתה כאן תפסת פוזה מוסרנית - גם אתה צדקן.
אני אמשיך לכתוב את דעתי אל אפם וחמתם של מתיפייפים כמוך, אתה רוצה לקרוא לזה צדקנות, קרא, אני אקרא לתגובותיך - צביעות.
3. מעשיו של ביבי אינם חמורים יותר ממעשיו של פרס (אותו נשיא מיותר שעלות החזקת משכנו עלתה למשלם המיסים הישראלי כ- 62 מיליוני שקל לעומת 3 מיליוני השקלים שביבי "בזבז"
ביזבוזיו של ביבי חשובים יותר בהיותו נושא תפקיד, מארח ראשי מדינה, מנהל פגישות חיוניות לעומת ביצועי-ביזבוזיו שלפרס המיותר שמיותרים אף הם.
שלא נדבר על ראשי ממשלה קודמים ש"בזבזו" גם הם.
התקשורת שונאת את ביבי, זכורה ההתנפלות המכוערת וחסרת התקדים עליו עליו מצד התקשורת בבחירות 99.
אם אתה לא רואה את המגמתיות בהתנפלות הנוכחית עליו - אתה עיוור.
הכל נעשה לצורך אחד - להשחיר את פניו של ביבי ולבסוף אולי להפילו, החל ממה שנקרא בצביעות רבה " המחאה החברתית" לפני כשנתיים וחצי, דרך האיומים על צונמי פוליטי שיבוא עלינו אם ביבי לא ייכנע לאבו מאזן , דרך מספר חיטוטים מגעילים נוספים בהתנהלות משפחתו, דרך הניסיון הכושל של פרס לדחוף את אשכנזי בדרכים פסולות כנגד ביבי ועוד ועוד...
מציע לך שתפסיק לדבר על מוסר של פעם (שמדגים את חוסר ידיעותיך בהיסטורית היישוב) ושל היום וכמה רע היום, אז גם היו מושחתים אלא שהתקשורת לא הייתה כל כך נשכנית , ב"ג היה מושחת (קיבל דירה מהתאחדות הקבלנים), אשכול גיבה את המושחתות והעלים עין משחיתות רבה סביבו(לא תחסום שור בדישו) דרך כל המפאיניקים של פעם והסיפורים ארוכים (אם תרצה, תקבל פירוט).
שוב אם אינך רואה את הקשר בין ה"תגליות" החדשות על ביבי לבין התנהלותו הפוליטית הקשוחה בעניין אבו מאזן והאירנים - יש לך בעיה.
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
גם חמור ותיק הוא רק חמור
  אליהו חיים   3/12/13 15:39
ביבי מצא באריק אינשטין תנא מסייע ושאר האדיוטים נתלים באילן גבוה ,שימון פרס הוא הפלס שלהם לפיו הם מודדים יושרה אז נכון ביבי ומיס פיגי קצת פחות מושחתים משימון ואולי גם קצת פחות חזירים אך זה לא מוציא אותם זכאים והופכים לל"ו צדיקים.
אין כאן שאלה של שמאל וימין זאת שאלה של התנהגות ,של מנהיגות, של דוגמה, אם המדינה הזאת חפצת חיים צריך לשרש את כל הטינופת הזאת ואם יש צורך להביא את אדון פרבלום שיעזור שיבוא ויפה שעה אחת קודם,השחיתות מסוכנת יותר מהגרעין האירני .
כתוב תגובה ל- אליהו חיים
תת רמה
  מגיב ותיק   3/12/13 16:44
קרא שוב את תגובתי ואולי תבין כי לא זיכיתי את ביבי אלא דיברתי על ההיטפלות דווקא ליו.
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
הערה אחת.
  למגיב הנכבד   3/12/13 15:54
אתה כותב: "שלא נדבר על ראשי ממשלה קודמים ש"בזבזו" גם הם". אולמרט הוציא קצת יותר ממחצית (1.6 מיליון לעומת 3 מיליון). לגבי האחרים אין נתונים. יתר הודעתך זה עניין של השקפה ולא ויכוח עובדתי.
כתוב תגובה ל- למגיב הנכבד
בבקשה
  מגיב ותיק   3/12/13 16:46
אז על פרס יש נתונים.
למה שום עיתון כמו ידיעות או הארץ לא נוגע בנושא ?
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
ואם פרס מושחת, נתניהו כשר?
  מה זה שייך?   3/12/13 17:33
חוץ מזה, זה לא רק הארץ. לנתניהו יש זבלון שלם עם עשרות לקקני תחת, שמנסים לנקות את החרא, שהוא משאיר אחריו. אפילו הם לא אוחזים בטיעון ״פרס יותר מושחת״, כי הם יודעים, שטיעון כזה אין לו מקום אפילו בזבלון היום. ועל מנת להפיס את דעתך, כי ראיתי שאתה מתעניין ברמת האהדה של המגיבים לפוליטיקאים עליהם הם כותבים, קבל גילוי נאות- בעיני פרס הוא הפוליטיקאי העלוב והנאלח ביותר שהיה בישראל אי פעם. לא הייתי בוחר בו אפילו לועדת קישוט בכיתה ה׳3 בבית ספר ע״ש בן גוריון (שם למדתי), גם אם הוא היה המועמד היחיד.  
כתוב תגובה ל- מה זה שייך?
צר לי, את בעיות הבנת הנקרא
  מגיב ותיק   3/12/13 17:57
שלך לא אני יכול לפתור.
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
תתרכז באלה שלך. והן רבות מאד.
  אין צורך.   3/12/13 19:05
כתוב תגובה ל- אין צורך.
למגיב ותיק 2
  יוסי מ   3/12/13 16:44
מגיב ותיק.
בוא נחליט על ויכוח בלי מוסר שמטיפים אחד לשני.
הויכוח הזה איתך מענין מאוד ונפרוט את הדברים לפרטים.
.
גם אני לא בחרתי בנתניהו.
.
אני מבקר חריף שלו למעשה בכל מרכיב של המדיניות שלו ושל התנהגותו תאבת הבצע וחסרת המוסר, וכאן לא מדובר באישום של פרקליטות שאיבדה את דרכה אלא בנתונים מספריים ומשמעותם.
.
בתגובה שלי היה במובלע כעס וכאב על מה שקרה לנו ואיך הליכוד שהייתי חבר בו עשרות שנים, (תנועת הנוער של בית"ר ואחר כך גח"ל והליכוד והיום, אוסף הבושות שנקראות ליכוד.
אז היו מנהיגים צנועים וכאלה שבאו לשרת ולא העלו על דעתם סיפורי גלידה ובריכות שחיה במעון השלישי. על זה אני כואב ואם זו צביעות-קדימה ביתר.
.
מעשיו של נתניהו אינם עומדים בשום יחס למעשים אחרים אם אכן נעשו, ובתוכם מעשיו של פרס. נתצניהו עבר כל גבול אין לו מוסר ומוסרות והוא בניגוד לכל האחרים משתין עלינו בקשת.
פרס שהפך לשק חבטות של הצד הימני של המפה הוא נשיא המדינה והוא איש העולם הגדול ואין בהתנהלותו שום דמיון ויחס למה שנתניהו מרשה לעצמו.להיתלות כל הזמן בפרס זה יכול להצליח כשפונים לקהל יעד ששונא אותו בצדק או שלא, אבל זה לא מסביר ולא מכשיר שום מעשה חסר מוסר של נתניהו שמתנהג כך במודע. גם אם פרס היה גנב, זה לא מתיר לנתניהו להיות גם גנב.
.
אתה קצת יותר רציני מלהעלות טיעון של 62 מליון מול 3 מליון. תקציב בית הנשיא הוא תקציב המפוקח על ידי הכנסת, שבה יש רוב ימני ברור, והמספר הזה שהוא אולי התקציב הכולל של מוסד הנשיאות לא נמדד מול התקציב שעליו הביקורת נגד הזוג נתניהו.
.
הנשיא, אם להעזר בתאור שלך,נושא בתפקיד יצוגי גבוהה משל ראש ממשלה.הוא מארח (גם) ראשי מדינה ומשמש בלית ברירה היום כערוץ לאלה שלא בדיוק רוצים בקשרים עם נתניהו.נסיעותיו לחו"ל הן כולן באישור הממשלה, ומרביתן בשליחותה. לכן, בוא נשים את פרס בצד, ונחזור לחתן האירוע האמיתי.
.
התקשורת אכן שונאת את נתניהו. אין על זה ויכוח. ומתוך כך, היא כנראה ביקורתית מאוד כלפיו,אבל שים לב, שנינו מתוכחים באתר שהוא יותר תומך מאשר אויב של נתניהו ודי לחכימא ברמיזה. אגב, אני חושב שראיון עים גיסו על ההוצאות האלה היה מעשה נבזי ולא ראוי.
.
אגב, נפגעתי מכך שאתה מזלזל בידיעותי ההסטוריות כפי שכתבתי אותן, זה במקרה שהתיחסת רק לבן גוריון (שלא הזכרתי) או לאשכול, ו"שכחת" את בגין ושמיר??. אגב מוסר של פעם, אף ראש ממשלה וגם לא כולם יחד העזו או רצו להתגולל על כספי ציבור כמו נתניהו ורעיתו,שאצלם זו תפיסת עולם.
.
אין קשר בין החשיפה הזו שבאה אחרי נתונים שהועברו על ידי משרד רוה"מ ה ש ב ו ע לבין הויכוח הקשה על איראן ואבו מאזן. אני כמו שכתבתי תומך בנתניהו בנושא האירני ובמאבק נגד העולם כולו ובגידת אובמה, וחושב שהוא לא יכול לעשות כלום מול אבו מאזן בגלל מה שיש במפלגה "שלו" אבל זה ויכוח אחר. זה לא קשור לנהנתנות על חשבון הציבור ולכל הנגזר ממנה.
כתוב תגובה ל- יוסי מ
למגיב ותיק 2
  יוסי מ   3/12/13 16:49
מגיב ותיק.
בוא נחליט על ויכוח בלי מוסר שמטיפים אחד לשני.
הויכוח הזה איתך מענין מאוד ונפרוט את הדברים לפרטים.
.
גם אני לא בחרתי בנתניהו.
.
אני מבקר חריף שלו למעשה בכל מרכיב של המדיניות שלו וגם של התנהגותו תאבת הבצע וחסרת המוסר, וכאן לא מדובר באישום של פרקליטות שאיבדה את דרכה אלא בנתונים מספריים ומשמעותם.
.
בתגובה שלי היה במובלע כעס וכאב על מה שקרה לנו ואיך הליכוד שהייתי חבר בו עשרות שנים, (תנועת הנוער של בית"ר ואחר כך גח"ל והליכוד והיום, אוסף הבושות שנקראות ליכוד).
אז היו מנהיגים צנועים וכאלה שבאו לשרת ולא העלו על דעתם סיפורי גלידה ובריכות שחיה במעון השלישי. על זה אני כואב ואם זו צביעות- קדימה ביתר.
.
מעשיו של נתניהו אינם עומדים בשום יחס למעשים אחרים אם אכן נעשו, ובתוכם מעשיו של פרס. נתניהו עבר כל גבול, אין לו מוסר ומוסרות והוא בניגוד לכל האחרים משתין עלינו בקשת.
פרס שהפך לשק חבטות של הצד הימני של המפה הוא נשיא המדינה והוא איש העולם הגדול ואין בהתנהלותו שום דמיון ויחס למה שנתניהו מרשה לעצמו.להיתלות כל הזמן בפרס זה יכול להצליח כשפונים לקהל יעד ששונא אותו בצדק או שלא, אבל זה לא מסביר ולא מכשיר שום מעשה חסר מוסר של נתניהו שמתנהג כך במודע. גם אם פרס היה גנב, זה לא מתיר לנתניהו להיות גם גנב.ואותו פרס נתן לנתניהו מטריה מדינית בעולם בקדנציה הקודמת. אז הוא היה בסדר???
.
אתה קצת יותר רציני מלהעלות טיעון של 62 מליון מול 3 מליון. תקציב בית הנשיא הוא תקציב המפוקח על ידי הכנסת, שבה יש רוב ימני ברור, והמספר הזה שהוא אולי התקציב הכולל של מוסד הנשיאות לא נמדד מול התקציב שעליו הביקורת נגד הזוג נתניהו.
.
הנשיא, אם להעזר בתאור שלך,נושא בתפקיד יצוגי גבוהה משל ראש ממשלה. הוא מארח (גם) ראשי מדינה ומשמש בלית ברירה היום כערוץ לאלה שלא בדיוק רוצים בקשרים עם נתניהו.נסיעותיו לחו"ל הן כולן באישור הממשלה, ומרביתן בשליחותה. לכן, בוא נשים את פרס בצד, ונחזור לחתן האירוע האמיתי.
.
התקשורת אכן שונאת את נתניהו. אין על זה ויכוח. ומתוך כך, היא כנראה ביקורתית מאוד כלפיו,אבל שים לב, שנינו מתוכחים באתר שהוא יותר תומך מאשר אויב של נתניהו ודי לחכימא ברמיזה. אני גם חושב שראיון עים גיסו על ההוצאות האלה היה מעשה נבזי ולא ראוי.
.
אגב, נפגעתי מכך שאתה 'מזלזל' בידיעותי ההסטוריות כפי שכתבתי אותן. זה במקרה שהתיחסת רק לבן גוריון (שלא הזכרתי) או לאשכול, ו"שכחת" את בגין ושמיר??.
אגב מוסר של פעם, אף ראש ממשלה וגם לא כולם יחד לא העזו או רצו להתגולל על כספי ציבור כמו נתניהו ורעיתו, שאצלם זו תפיסת עולם.
.
אין קשר בין החשיפה הזו שבאה אחרי נתונים שהועברו על ידי משרד רוה"מ ה ש ב ו ע לבין הויכוח הקשה על איראן ואבו מאזן. אני כמו שכתבתי תומך בנתניהו בנושא האירני ובמאבק נגד העולם כולו ובגידת אובמה, וחושב שהוא לא יכול לעשות כלום מול אבו מאזן בגלל מה שיש במפלגה "שלו" אבל זה ויכוח אחר. זה לא קשור לנהנתנות על חשבון הציבור ולכל הנגזר ממנה.
כתוב תגובה ל- יוסי מ
תגובה שניה
  יוסי מ   3/12/13 16:55
מגיב ותיק.
בוא נחליט על ויכוח בלי מוסר שמטיפים אחד לשני.
הויכוח הזה איתך מענין מאוד ונפרוט את הדברים לפרטים.
.
גם אני לא בחרתי בנתניהו.
.
אני מבקר חריף שלו למעשה בכל מרכיב של המדיניות שלו וגם של התנהגותו תאבת הבצע וחסרת המוסר, וכאן לא מדובר באישום של פרקליטות שאיבדה את דרכה אלא בנתונים מספריים ומשמעותם.
.
בתגובה שלי היה במובלע כעס וכאב על מה שקרה לנו ואיך הליכוד שהייתי חבר בו עשרות שנים, (תנועת הנוער של בית"ר ואחר כך גח"ל והליכוד והיום, הפך להיות אוסף הבושות שנקראות ליכוד על מנהיגותו ועל דרכו).
אז היו מנהיגים צנועים וכאלה שבאו לשרת ולא העלו על דעתם סיפורי גלידה ובריכות שחיה במעון השלישי. על זה אני כואב ואם זו צביעות- קדימה ביתר.
.
מעשיו של נתניהו אינם עומדים בשום יחס למעשים אחרים אם אכן נעשו, ובתוכם מעשיו של פרס. נתניהו עבר כל גבול, אין לו מוסר ומוסרות והוא בניגוד לכל האחרים משתין עלינו בקשת.
פרס שהפך לשק חבטות של הצד הימני של המפה הוא נשיא המדינה והוא איש העולם הגדול ואין בהתנהלותו שום דמיון ויחס למה שנתניהו מרשה לעצמו.להיתלות כל הזמן בפרס זה יכול להצליח כשפונים לקהל יעד ששונא אותו בצדק או שלא, אבל זה לא מסביר ולא מכשיר שום מעשה חסר מוסר של נתניהו שמתנהג כך במודע. גם אם פרס היה גנב, זה לא מתיר לנתניהו להיות גם גנב.ואותו פרס נתן לנתניהו מטריה מדינית בעולם בקדנציה הקודמת. אז הוא היה בסדר???
.
אתה קצת יותר רציני מלהעלות טיעון של 62 מליון מול 3 מליון. תקציב בית הנשיא הוא תקציב המפוקח על ידי הכנסת, שבה יש רוב ימני ברור, והמספר הזה שהוא אולי התקציב הכולל של מוסד הנשיאות לא נמדד מול התקציב שעליו הביקורת נגד הזוג נתניהו.
.
הנשיא, אם להעזר בתאור שלך,נושא בתפקיד יצוגי גבוהה משל ראש ממשלה. הוא מארח (גם) ראשי מדינה ומשמש בלית ברירה היום כערוץ לאלה שלא בדיוק רוצים בקשרים עם נתניהו.נסיעותיו לחו"ל הן כולן באישור הממשלה, ומרביתן בשליחותה. לכן, בוא נשים את פרס בצד, ונחזור לחתן האירוע האמיתי.
.
התקשורת אכן שונאת את נתניהו. אין על זה ויכוח. ומתוך כך, היא כנראה ביקורתית מאוד כלפיו,אבל שים לב, שנינו מתוכחים באתר שהוא יותר תומך מאשר אויב של נתניהו ודי לחכימא ברמיזה. אני גם חושב שראיון עים גיסו על ההוצאות האלה היה מעשה נבזי ולא ראוי.
.
אגב, נפגעתי מכך שאתה 'מזלזל' בידיעותי ההסטוריות כפי שכתבתי אותן. זה במקרה שהתיחסת רק לבן גוריון (שלא הזכרתי) או לאשכול, ו"שכחת" את בגין ושמיר??.
אגב מוסר של פעם, אף ראש ממשלה וגם לא כולם יחד לא העזו או רצו להתגולל על כספי ציבור כמו נתניהו ורעיתו, שאצלם זו תפיסת עולם.
.
אין קשר בין החשיפה הזו שבאה אחרי נתונים שהועברו על ידי משרד רוה"מ ה ש ב ו ע לבין הויכוח הקשה על איראן ואבו מאזן. אני כמו שכתבתי תומך בנתניהו בנושא האירני ובמאבק נגד העולם כולו ובגידת אובמה, וחושב שהוא לא יכול לעשות כלום מול אבו מאזן בגלל מה שיש במפלגה "שלו" אבל זה ויכוח אחר. זה לא קשור לנהנתנות על חשבון הציבור ולכל הנגזר ממנה.
כתוב תגובה ל- יוסי מ
בידע של מי שחלוק עליו.
  הותיק תמיד מזלזל   3/12/13 17:52
הוא כנראה חושב, שככה לא ישימו לב לכך שהוא נוטה רבות להפגין ידע באמצעות בליל של עובדות לא נכונות ודיעות המתחפשות לעובדות.
כתוב תגובה ל- הותיק תמיד מזלזל
יוסי, סוף סוף יש תוצאות...
  מגיב ותיק   3/12/13 17:54
ואקפוץ לאמצע תגובתך, איך כתבת ? :

"התקשורת אכן שונאת את נתניהו. אין על זה ויכוח. ומתוך כך, היא כנראה ביקורתית מאוד כלפיו"

שאלת למה היא שונאת אותו ?
שאלת למה ה"תגליות" מתרחשות בדיוק בזמני החלטות/פעולות של ביבי שאינן נראות לשמאל ?

על זה בדיוק כתבתי, לא זיכיתי את נתניהו שלדעתי לא נזהר מספיק בהתנהלותו (למרות שאני לא מוצא אצלו פרשיות שחיתות) .

ולשאר הדברים :

1. סיפורי גלידה ובריכה הם בדיוק ההבלים שמצאו סביב נתניהו (ושום פרשת שחיתות אחת)

2. להגיד כי מעשיו של ביבי אינם עומדים בייחס למעשיו של פרס הוא חלק מסיפור ההגזמה/התעלמות, תפקידו של פרס הוא מיותר (אבל זו לא אשמתו, אלא אשמת השמאל שלא מעיר על כך) הוצאותיו הם פי 20 מהוצאות ביבי.
3. פרס אינו שק החבטות של הימין, ההיפך הוא הנכון, לו היה ימין אמיתי נשכני (ואני מסכים אתך כי הליכוד כבר לא ימין אמיתי) הם היו מכסכים לפרס את הצורה כפי שבאמת ראוי לעשות (על רקע הבזבוזים בלשכתו, נשף יום ההולדת ה-90, החתרנות הפוליטית כנגד ביבי ופרשת אשכנזי)
4. כן לאיש "העולם הגדול" מותר הכל, אל תהייה מצחיק.
5. פיקוח הכנסת ופיקוח "הרוב הימני" הוא הבל גמור.
6. לא זלזלתי בידיעותך, אבל התכוונתי למפאיניקים הוותיקים עד 77 ותוציא את שמיר ובגין, הם לא היו מושחתים, אבל השחיתות הציבורית בתקופה ההיא הייתה לא פחותה, שלא לדבר על השלטון הבולשביסטי המושחת עד 77.
7. לדעתי שוב אתה טועה, יש קשר ישיר בין התנהלותו של ביבי להתקפות נגדו, יש כאן באתר מאמר טוב של אידר בנושא(ריטואל עונתי של הסתה והסטה) מסכים אתו לגמרי וממליץ שתקרא אותו.




כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
דרור אידר. כתבן מטעם הזבלון,
  אילן גבוה מאד   3/12/13 19:11
שמתפרנס גם מלשכת ראש הממשלה. אגב, המבקר החריף ביותר בעניין המסיבה הנלעגת של פרס היה יוסי שריד בעיתון הארץ
כתוב תגובה ל- אילן גבוה מאד
פרק 3
  יוסי מ   3/12/13 19:37
אני מבקש לסכם כמה דברים .
לך לתגובתי הראשונה (7) ותראה שחור על גבי עיתון (אללה ירחמו, פולי)שאני מתיחס שם לעיתונות שמחפשת את נתניהו. זה לא חדש ואני זוכר את אלה, כשבאו ב99 לערוך חיפוש בביתו בשעה 6 בבוקר, ובמקרה היו שם עיתונאים ומאז אני מת עליהם...
הפרסום הזה בא אחרי שהלשכה נתנה השבוע את הנתונים. אם היו נותנים לפני חודש או בעוד חדשיים זה היה מופיע אז. אני ארחיב כאן ואגיד לך שנתניהו פירסם את הנתונים בזמן נסיעה לחו"ל, לא במקרה.
.
סיפורי גלידה ובריכה, הם לב הענין. כל אחד ישאר כנראה בדעתו.
.
דעתך על פרס היא לגיטימית אם כי אני מצטער על כך שזה היחס לנשיא ולמישהו שעשה משהו בחיים.
על מעשים ומחדלים שאתה מיחס לו עכשיו, אגיד כך: אני לא מסכים איתך, וההסטוריונים בעתיד הקרוב והרחוק יוכיחו את הדברים.
.
פיקוח הכנסת אמרתי והתכוונתי לכך שאם היו חריגות לא סבירות, הדברים היו עולים מזמן. העובדות מראות אחרת.
.
מפא"י היתה מושחתת ברמות שונות כמעט לאורך כל דרכה ולו רק כי הם חשבו שהמדינה היא של אבא שלהם. המנהיגים,גם אם נקזז את התקשורת השונה מאז עד היום, ואת אורחות החיים והאפשרויות, עדיין תראה שלוי אשכול (יותר מוקדם אני לא הייתי בעסק...)היה אדם צנוע וישר. על בגין ושמיר אני לא צריך להגיד מילה. מנוחתם עדן.
.
אני אקרא את אידר, למרות שאני סולד מכתבות מוזמנות ומעיתונאים מטעם.
אקרא,כי המלצת.
בכל מקרה הדיון הזה בין שנינו גרם לי להרבה נחת רוח וגם אם אני לא מסכים איתך בכל, אני ודאי מכבד אותך.
ושאלה אחת: האם אתה הוא זה שהשתתף בדיון על חיל האויר ביום כיפור, ועל הכתבה של מילשטיין ואגסי??

כתוב תגובה ל- יוסי מ
לשאלתך, כן.
  מגיב ותיק   3/12/13 23:00
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
8
"התנועה לחופש מידע "מטעם..
  מ. אלקרייאף   3/12/13 09:14
אילו התנועה לחופש מידע הייתה מציגה בו בזמן..את כל השקיפות לגבי בית הנשיא.בית יו"ר הכנסת.וכל הוצאות של בעלי שררה מטעם המדינה..ומציגים דו"חות ולא דו"ח הייתי יכול להבין את המניעים של התנועה לחופש המידע ..אך התנועה לחופש המידע פועלת במיגמתיות ..רק בבדיקת ההוצאות ..רק במה שקשור לראש הממשלה..על מנת שנאמין "שהתנועה לחופש המידע " פועלת באופן אובייקטיבי ..היו חייבים לדרוש הסבר ולקבל תשובה על כל חשבונית ..ואז לפרסם את התוצאות ואת ההוצאות יחד עם הסברים מדוייקים על כל הוצאה..ואז באמת נקבל חופש מידע ראוי ולא מגמתי וחד סטרי..אין אני מצדיק שום שחיתוח של כספי ציבור והמדינה..אך צריך כחופש מידע לקבל הסברים משני הכיוונים..ושוב אני חוזר לא מידע חד סטרי.. ..שאלה : האם התנועה לחופש מידע גם היא ממומנת ע"י כספי האיחוד האטישמי ???? בבקשה לבדוק וזכותינו לדעת זאת כחופש מידע..
כתוב תגובה ל- מ. אלקרייאף
תקרא את תגובה מספר 7.
  ידידי הטוב.   3/12/13 09:52
דבר דבור על אופניו ואין צורך להוסיף מילה.
כתוב תגובה ל- ידידי הטוב.
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il