s1 News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
דלג
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דן מרגלית
דן מרגלית
בעבר אנשי ציבור הכחישו שחטאו בעבירות של הצווארון הלבן, לקחו כסף? לא ולא    עתה הרושם הוא שכאשר מטיחים בהם זאת הם משיבים לא בהכחשה אלא ב"אז מה"?
יוסי אחימאיר
יוסי אחימאיר
כשבקפלן מתחדשות ההפגנות הסוערות להפלת הממשלה, כחזרה לימי טרום השבעה באוקטובר, מתברר כי ההפגנות למען החטופים מתמזגות איתן, מזדהות עם אותה מטרה    ויושב לו ראש הנחש במינהרה אי-שם ברפי...
חיים רמון
חיים רמון
יש רבים בדרג הצבאי ובדרג המדיני שהיו צריכים ללכת הביתה עוד לפני חליוה, ואני מקווה שכך יקרה בעתיד הקרוב
יהונתן קלינגר
יהונתן קלינגר
משקיעי קריפטו שמעוניינים להשקיע כספים ולשמור עליהם מאובטחים, קונים ציוד אבטחה רציני, אבל בסופו של דבר נופלים בהונאות אנושיות שגורמות לכך שכל הטכנולוגיה שהושקעה לא תהיה שווה כלום
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
חיים כצמן [צילום: יח"צ]
איש עסקים, משקיע נדל"ן
אייל זמיר
מנכ"ל משרד הביטחון
אייל זמיר (נולד ב-1960), איש צבא ישראלי, מנכ"ל משרד הביטחון.
 יעל אלמוג זכאי [צילום: יח"צ]
אשת עסקים
יעל אלמוג זכאי (נולדה ב-1963), אשת עסקים ובעלת הון ישראלית.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
המשטרה מבקשת, התקשורת משיבה בשלילה
מאת: נרי אבנרי  |  09/12/2013
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
השוואות מטעות נוסח אבנרי
  שלמה המגיב   9/12/13 13:59
אבנרי מלין על התיקשורת , שנוקטת עמדה ( פוליטית ?), כאשר מסרבת למסור "צילומים" מתיעוד הפגנות אלימות של הבדואים , לחוקרי המשטרה, בעוד בעבר מסרה ברצון "חומר תחקירי" על פרשת בראון\חברון ( חשד שהיה גם נגד נתניהו) לחוקרי המשטרה בראשותו של ניצב מזור. נו , אבנרי, אולי היה ראוי שתסביר גם את ההבדל המהותי בין "חומר של תחקיר" שנעשה במטרה לחשוף עבירות ומן ההגיון שיימסר למשטרה להמשך חקירה\בדיקה , לעומת "צילומים" של הפגנות , שנועדו לסקירת חדשות, וכאן יש הגיון לסירוב , באשר בעתיד , יימנעו מפגינים לאפשר לתיקשורת לסקר את ההפגנות , פן תיעוד ההתרחשויות בהפגנה יימסר למשטרה וישמש חומר מפליל נגדם. אני מניח שגם אבנרי מכיר בהבדל המהותי בין שתי הדוגמאות שנתן ,להוכחת משוא פנים של התיקשורת ( כלפי נתניהו ?), אך מה זה חשוב , העיקר שכל "השמאלנים" הם נגד נתניהו ! , אפילו ניצב סנדו מזור ראש אגף החקירות במשטרה , זכה אצל אבנרי לקיטלוג "שמאלני" !( מעניין איך יודע אבנרי לאיזה מפלגה הצביע מזור בבחירות ?אולי בכלל הצביע לליכוד ?) . נו, ומה אתם אומרים על נרי אבנרי,המקטלג פוליטית\אידיאולוגית קציני משטרה , פרקליטים ושופטים ( "שמאלנים"), רק מפני שהעזו לחקור את נתניהו ?
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
כמיטב המסורת אצל אבנרי.
  לא מטעות, נלעגות   9/12/13 14:51
חודש שלם הוא נבר במחסן הגרוטאות כדי להוציא עוד מאמר עלוב לתמיכה בנתניהו. אגב, הפורעים האלימים כולם לובשי מדים ולכן המשטרה לא צריכה את התקשורת כדי לזהות אותם. אחד מהם כאן בתמונה מכוון אקדח לילד שהופל על הכביש. haokets.org/
כתוב תגובה ל- לא מטעות, נלעגות
ועוד על סטיגמות נוסח אבנרי
  שלמה המגיב   9/12/13 16:03
אבנרי מכנה את ראשי מערכת האכיפה בחקירת פרשת בראון\חברון - "החוקרים השמאלנים" !, נו , נניח וזה היה נכון, האם פועל יוצא מכך שהם אנשים לא ישרים ומועלים בייעוד תפקידם כעובדי ציבור וחוקרים באופן לא ראוי פוליטיקאי מהימין ? האם ניתן להבין את הראש המעוות של אבנרי, שחוקר , פרקליט , שופט , בעלי אידיאולוגייה אישית מסויימת ,ינהגו בחוסר יושר בעת שאמורים עפ"י תפקידם לפעול כנגד פוליטיקאי מהאידיאולוגייה ההפוכה ? האם ניתן ללמד מכך שאם אבנרי היה חוקר משטרה או פרקליט , היה פועל בחוסר צדק ומנצל את תפקידו להתעמר בפוליטיקאים "שמאלני" ? לא ,לא יכול להיות , הרי אבנרי הוא אדם ישר,למרות השקפתו האידיאולוגית הימנית , רק "החוקרים השמאלנים" ינהגו בחוסר יושר כלפי פוליטיקאים בעלי השקפה הפוכה וימעלו באימון הציבור בעת מילוי תפקידם ! נו , אתם הבנתם את הראש של אבנרי ?
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
שלמה צודק, גם הירח עשוי מגבינה
  מגיב ותיק   9/12/13 17:40
והשמש זורחת במערב.
חבל"ז.
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
תגובה לשלמה המגיב
  נרי ארכיונרי   10/12/13 21:19
סאנדו מזור מונה לשגריר ישראל ברומניה ע"י שר החוץ שלמה בן-עמי... זה מחשיד אותו בעיניי שהוא שמאלני.
אם יצהיר אחרת- אתנצל...
כתוב תגובה ל- נרי ארכיונרי
לו אני הייתי סנדו מזור,
  שיצהיר אחרת.....   11/12/13 09:22
לא הייתי טורח כלל על בריוני הרשת. שימשיכו ללהג ולהתבוסס במי האפסיים שלהם.
כתוב תגובה ל- שיצהיר אחרת.....
אתה מתייחס לטפל ולא לעיקר,
  כרגיל,   11/12/13 09:57
זשה האנלוגיה המופרכת בין עבודת התקשורת בסיקור עיתונאי (מה שהיה בהפגנות של הבדואים) לבין עבודתה בביצוע תחקירים (כפי שנעשה בבראון חברון). אגב, התקשורת צריכה לחקור ולחשוף מידע (לצד סיקור החדשות). המשטרה והפרקליטות אמורים להחליט מה עושים עם המידע הזה. לכן, מי שהחליט אז שאין מקום לכתב אישום (היועמ"ש) פעל במסגרת תפקידו וסמכויותיו ואין לכך שום קשר לעבודת העיתונות.
כתוב תגובה ל- כרגיל,
אבנרי "החשדן" הבלתי נלאה
  שלמה המגיב   13/12/13 13:42
אבנרי קבע (!) שמזור הוא "שמאלני" ולא רק "חשד" בכך , בעקבות מינויו לשגריר ברומניה לאחר פרישתו , ע"י שר ממפלגת העבודה. ובנוסף לכך , מדובר במינוי של עובד ציבור בכיר (סמפכ"ל) שפרש לגימלאות , ולא באיזה עסקן מיפלגתי ומדובר במינוי של אדם משכיל ,יליד רומניה , דובר רומנית שבקי בארץ האמנתו. אני מבין שמינוי אלוף המילואים וילנאי ( שר במפלגת העבודה !!),לשגריר בסין ע"י ממשלת נתניהו (ושר החוץ ליברמן), "מחשידה" אותו ע"י אבנרי שעבר להיות "ימני" !!. נו , מה אתם אומרים על הכלים שבהם משתמש אבנרי לאפיין אידיאולוגיות פוליטיות של עובדי ציבור ? איזה רדידות , לא להאמין !
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
הרדידות של אבנרי ניכרת בכל,
  שלמה לא מדייק   13/12/13 21:23
לא רק באופן שבו בוא מייחס דיעות פוליטיות לאנשי ציבור. גם באופן בו הוא עושה אנלוגיות, מפרש את ״הסירטונים״ שלו, מגיב לביקורת נגדו (שם גם ניכרת בריונות ואלימות), מתנשא על מושאי הביקורת שלו (ללא שום הצדקה עניינית), קובע שהם ״מושחתים״ או ״שקרנים״ רק משום שהוא חולק עליהם וכו׳. ועדיין, בארכיון נרשמה הבטחה שלו להתנצלות. מעניין מה יבוא קודם- המשיח או הודאה של אבנרי בטעות או התנצלות שלו (השערה שלי- המשיח).
כתוב תגובה ל- שלמה לא מדייק
פשיסט צבוע. אבנרי צודק.
  jda   12/12/13 00:13
כתוב תגובה ל- jda
2
גם נגד המתנחלים והחרדים התשקור
  קורןנאוה טבריה   9/12/13 15:33
התשקורת ה0מולנית היתה משתפת פעולה=בשביל זה היא קיימת!... האויב הערבי יכול לסמוך עליה=בזכותה הם הגיעו עד הלום!
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
3
ולא להאמין.
  לשפשף את העיניים,   9/12/13 17:07
תראו מה כותב נרי אבנרי: "גם אני סולד מהבזבזנות של נתניהו". נרי הנכבד, זה מדרון חלקלק. אם לא תיזהר, בסוף גם אתה תגיע למסקנה (הנכונה), שטוב שיש עיתונאי מצויין ורציני אחד, רביב דרוקר, מול כל כתבני הזבלון של אדלסון. ככה לפחות אתה יודע את האמת על ראש הממשלה שלך.
כתוב תגובה ל- לשפשף את העיניים,
4
תגובה
  צנחן   9/12/13 18:01
נרי ידידי.אני מסרב להיות ׳מבין׳ כמוך.אני בעד לשלש את תקציב בית ראש הממשלה ואינני קונה את ׳תחקירי׳ רביב דרוקר האובייקטיבי.יש סיבה לכל ההוצאות ואין צורך שכל אחד עיתונאי קטן או אזרח ינבור בסל הקניות.יש אנשים האמונים על כך ויש סיבות כאלה ואחרות מוצדקות לכל ה׳בזבוזים׳ הללו.מרגע שהחלטתי שאינני קונה את היושרה של התקשורת אז באופן גורף לא מעניין אותי רביב דרוקר ולא אף אחד ממפלגת התקשורת מה עוד שמגיבים זועקים לעברם בידקו את תקציב בית הנשיא שאיננו אחראי על כלום ומבזבז פי שלושה ולא נענים.ראש ממשלת היהודים עובד קשה מאוד בעבור כולנו ואני מרשה לעצמי לבוז מעומק הלב למפלגת התקשורת בישראל ואפילו לשלמה המגיב ידידי אשר מוחו לא מסוגל לבצע אנליזות יותר מסובכות מאלה שעושה עכבר מעבדה והוא קונה בשקיקה בזמנו הפנוי מידיי כל חירטוט תקשורתי.שלמה שלמה מי יתנני עוף ציפור כנף קטנה בנדודי אינסוף לנפתולי מוחך הקודח.ובכל זאת אני נמנה על אוהביך.עסקנים קטנים מחבלים בכרמים.
כתוב תגובה ל- צנחן
הכתבה מעידה על חולשה גדולה.
  אתה צודק   9/12/13 18:21
טוב שאתה עומד בפרץ בפני אנשים חלשים כמו נרי, שמושפעים מרשעים כמו דרוקר. תפילתי, שאלוהים יתן לך הכוח ויעזור לך לחזק את המחנה.
כתוב תגובה ל- אתה צודק
הכתבה מעידה על חולשה גדולה.
  אתה צודק   9/12/13 18:21
טוב שאתה עומד בפרץ בפני אנשים חלשים כמו נרי, שמושפעים מרשעים כמו דרוקר. תפילתי, שאלוהים יתן לך הכוח ויעזור לך לחזק את המחנה.
כתוב תגובה ל- אתה צודק
נדמה לי שנפלה פה אי הבנה.
  צנחן ידידי,   9/12/13 18:40
הפרסום של הוצאות ראש הממשלה אינו כלול באחד מהתחקירים (המעולים) של דרוקר. זה פרסום רשמי שיצא מהלשכה לאחר שנעשתה פניה לערכאות של עמותת זכות הציבור לדעת.

באשר לשאיפתך להגדיל את ההוצאה הציבורית המיועדת להוצאות הפרטיות של משפחת נתניהו, אל דאגה. עד היום שרה עשתה עבודה טובה ובטוחני שגם בעתיד היא תדאג להגדיל את ההוצאה הציבורית על עיניניה הפרטיים של משפחת נתניהו.
כתוב תגובה ל- צנחן ידידי,
תגובה
  צנחן   10/12/13 02:35
ידידי היקר.אין כאן שום עניין פרטי ולא שרה היא זאת שקובעת יש מנהל במשרד ראש הממשלה והוא קובע אם יהיו נרות ריחניים בבקורי האחמי״ם או לא.אל תלך שולל אחרי מיסטר דרוקר האמין.אתה יכול לשנוא מהיום עד מחר את ראש הממשלה ואשתו אבל את זה תוכל להביא לידי ביטוי רק בקלפי ידידי בבוא יום הבחירות.הייתי מעוניין לשמוע קצת על הונו של דרוקר שגם נעשה מכסף ציבורי של ראשות השידור מה יש לא מגיע לנו לדעת?איך לפיד, דרוקר, לונדון, קירשנבוים, חיימוביץ, עמנואל רוזן וחבריהם צברו הון ממוצע של עשרה מליון שקלים כל אחד והם רק עיתונאים בשירות הציבורי?מדוע ערוץ 10 שולח את הכתב-השמנמן ששוכח להתגלח ואפילו באל ג׳זירה לא היו מקבלים אותו בשל הופעה דוחה-אור הלר לשדר בכל עשר דקות מהכפר של נלסון מנדלה בדרום אפריקה ומי מממן את זה בערוץ הכושל העומד בפני סגירה?
כתוב תגובה ל- צנחן
ראש ממשלה הוא נבחר ציבור,
  לא רלבנטי   10/12/13 09:28
והוא בראש הפירמידה של מי שתפקידם לשרת את הציבור. ככזה, הוא הראשון שחובתו לחשוף את הוצאותיו בפני הציבור, ככל שמדובר בכסף ציבורי, על מנת שניתן יהיה להעביר על הוצאותיו ביקורת. כל הדיבורים על העיתונאים, שאינם נבחרי ציבור, זו ברברת רשת לא רצינית.
כתוב תגובה ל- לא רלבנטי
דרוקר המצויין לא חשף המידע הזה
  אי ההבנה נמשכת   10/12/13 09:43
זה דו״ח רשמי של משרד ראש הממשלה. דרוקר רק הביע את דעתו בעניין. דעתו של העיתונאי המצויין הזה לא מוצאת חן בעיניך? לבריאות. אתה תמיד מוזמן לזבלון היום. שם יש כתבנים, שמקבלים כסף כדי ללקק למשפחת נתניהו. אני בטוח שמהם אתה נהנה מאד.
כתוב תגובה ל- אי ההבנה נמשכת
דרוקר התייחס בבלוג האישי שלו,
  ידידי הצנחן.   10/12/13 11:05
לדו"ח רשמי שיצא מלשכת ראש הממשלה. מותר לו לא לאהוב את ראש הממשלה, ואתה לא חייב להכנס לבלוג שלו. יש ברשת גם בלוגים של עיתונאים אחרים, שחביבים עליך יותר. אתה מוזמן לקרוא בהם.

כל זה לא משנה את העובדה, שדרוקר, כמו עיתונאים אחרים, לא חייב לך (וגם לי) כלום, להבדיל מראש הממשלה, הנשיא, ושאר אנשים שאנחנו מפרנסים, ושאמורים לשרת אותנו.

אגב, קירשנבאום, לפיד, ג'ודי ניר מוזס, יורם ארבל, צביקה הדר, עוד עיתונאים ואנשי תקשורת נוספים עוסקים או עסקו גם בענינים פרטיים, שהכניסו להם כסף. חלקם אפילו בעלי חברות הפקה. להבדיל מנבחרי ציבור, הם לא חייבים לציבור כלום, גם אם חלקם הפכו למיליונרים (ויש כמה כאלה).

כתוב תגובה ל- ידידי הצנחן.
תגובה
  צנחן   10/12/13 22:09
ידידי היקר.נתתי לך דוגמאות של ׳טובלים ושרץ בידם׳ ולא התייחסת לזה.רובם ככולם עשו את הונם ההתחלתי מעבודה בראשות הציבור.מר חיים יבין קיבל משכורת של כמאה וחמישים אלפי שקלים מידי חודש בחודשו שנים רבות.נכון שהוא מכוח הפרסום עשה עוד כסף בהפקות שונות אך את הונו הגדול הוא עשה מכסף ציבורי.כמותו כל השמות הנפלאים והעדינים שהזכרתי קודם.כל זמן שהם לא נתונים לביקורת כזאת או אחרת בעיניי הם לא נחשבים יותר מכל אזרח אחר.הם לא כאלה חכמים ומוכשרים ואף אחד מהם לא מועמד לפרס נובל בשום תחום.אני באופן אישי לא קונה מהם שום דבר ובוודאי לא צדקנות ומוסרנות בגרוש.אנחנו מדינה אמידה מפותחת שהעתיד הכביר עוד לפניה וראש הממשלה רשאי וראוי לו שיינהג ככל שועי העולם.זה הכל.
כתוב תגובה ל- צנחן
עכשיו אתה נטפל לחיים יבין.
  חכם גמליאל   10/12/13 23:52
במקצוע שלו (עיתונות והגשת חדשות) הוא ברמה עולמית, ואם היה חי בארצות הברית כבר היה מולטי מיליונר כבד. הוא כמעט כל חייו עבד ברשות השידור וקיבל משכורת שהיא בדיחה לאנשים ברמתו. נתניהו, לעומתו, דג רקק והסיבה היחידה שהוא ואישתו הגחמנית חיים כמו שועי עולם זה שאנשים כמוך מוכנים לסבול את ההפקרות הזו. הבדיחה היא, שאלה התומכים בקיסרות נהנתניהו הם לרוב אנשים שבקושי מגרדים פרוטה לגרוש כדי לגמור את החודש עם עוד יותר אוברדראפט.  
כתוב תגובה ל- חכם גמליאל
גם עיתונאים תחת ביקורת הציבור.
  ידידי הצנחן   11/12/13 00:20
ראשית, התכניות שלהם נמצאות תחת לחץ הרייטינג. מי שלא מצליח ברייטינג, לא מביא מספיק כסף לערוץ בו הוא משודר, ולפעמים לא שורד אפילו את העונה הראשונה. בעיתונות מסחרית אין בחירות, אלא יש שלט והוא זה שמכריע לשבט או לחסד. אגב, האנשים שהזכרת (ודומיהם) בדרך כלל עושים חיל בנתוני הצפיה במשך שנים ארוכות בטלויזיה המסחרית מה שמעיד. שצרחני הרשת המאוסים, שהעיסוק העיקרי שלהם בחיים זה להפיץ קללות ולפזר אשפה נגד עיתונאים שגדולים על מידותיהם הזערוריות בהרבה מספרים, יכולים להמשיך להתבוסס במי האפסיים שלהם, אבל רוב הציבור מצביע בשלט לטובת העיתונאים האלה.  
כתוב תגובה ל- ידידי הצנחן
5
תגובה לצנחן !=================
  יוד יוד   10/12/13 23:10
ידידי, כאשר אתה מזכיר את ההון שצברו אנשי התקשורת שהזכרת,לא סיפרת לנו על כתב בכיר מאוד בעולם התקשורת הישראלית, מדובר בכתב מוכר העובד בערוץ 10 מגיש את תכניתו 5ימים בשבוע ומקבל כ 850,000 ש"ח לחודש אחד !!!!!! הכתב הבכיר היה מקבל עד לפני כשנה לערך מיליון שקל לחודש !! אותה תקשורת ישראלית שאני קורא לה "מפלגת התקשורת" הציפה את הציבור במידע... על ראש הממשלה שרוצה לסגור את הערוץ ואינו מסכים להזרים לו כסף. על מיליון שקל לחודש אף לא אחד מהם דיבר !!! היכן כל הצדקנים ?
כתוב תגובה ל- יוד יוד
נס צניחה
  המסביר לצנחן   11/12/13 11:04
הצנחן יודע לכתוב בתגובה יותר משתי מילים? נס.
כתוב תגובה ל- המסביר לצנחן
תגובה
  צנחן   11/12/13 11:32
אתה נבון ומקסים.
כתוב תגובה ל- צנחן
תגובה
  צנחן   11/12/13 11:12
יוד יוד.הצדקנים בתגובות מעליך.שים לב לתגובות רושפות השנאה שמעליי.שיהיו בריאים כולם.
כתוב תגובה ל- צנחן
6
ידוע שה0מול והתשקורת מסייעים ל
  קורןנאוה טבריה   11/12/13 03:44
לערבים להחריב את ישראל=עובדה!!!
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
צלמי העיתונות לא עובדים במשטרה
  לנאוה המופרעת.   11/12/13 09:41
אלא עובדים בשרות סיקור החדשות. לכן הם לא חייבים לספק למשטרה כלום, והיא צריכה לבצע את עבודתה בעצמה. להבדיל, אם העיתונות לא מביאה חדשות, אלא מבצעת תחקיר, שמעלה חשד לפלילים, יש מקום לבקש ממנה מידע בעניין הזה, והיא גם יכולה בעצמה ליזום העברת מידע למשטרה, והכל בכפוף לזכותה על שמירת מקורותיה.
כתוב תגובה ל- לנאוה המופרעת.
7
תגובה
  צנחן   11/12/13 11:46
נרי ידידי.אני מבקש להתנצל מראש בפני כל אותם שין-גימלים המגיבים בשנאה יוקדת נגדך נגד ראש הממשלה ונגד בעצם כל דבר אפשרי.אנשים חסרי נחת ומנוחה בחייהם אשר יודעים יפה יפה לכעוס לדקלם אך לא לחשוב.דמוקראטיה בפיהם אך בורות בראשיהם.דמוקראטיה אינה מקנה לכל תגרן את היכולת לקבוע מה יהיו סדרי הארוח בבית ראש הממשלה,איזה מטוס יקנה חיל האוויר ואפילו איזה נרות ריחניים וכמה יקנו בבית ראש הממשלה.זאת לא דמוקראטיה.אתם גיבורי המקלדת בטוחני שלא נשאתם בשום תפקיד מוביל וכל שנותר לאנשים קטנים ומתוסכלים זה להשתלח.הלוואי והייתי יכול להשפיע על אנשים שכמותכם ללמוד מעט ולא מהעיתון.ספריה חוג טוב הרצאה עמוקה יכולים היו להקנות לרבים מכם יותר נחת ופחות עצבים אך אני לפחות מכיר במגבלותיי.הדמוקראטיה לבשה ופשטה צורה משך אלפי שנים במדינות שונות וניתן לקבוע שבזמנים מסויימים לדוגמא לנשים- ולחכם גמליאל ולעוד כמה אנונימיים מזי קצף מפיהם-לא ניתנה אפשרות בחירה.לחלקם אסור הייה לדוגמא לקרוא לשליט לדוגמא בשמו הפרטי כי אחרת גופם ייצא לחפש את הראש בנפרד.אז לפני שבורים מגיבים כדאי להם שישכילו מעט.בכלל נראה שכדאי סוף סוף שאנשים יגיבו בשום שכל במחשבה רגועה ולגופו של עניין וכך ניתן יהיה לפתח שיח בונה וכל אחד יתרום מהידע וההשכלה שרכש.דרוקר הוא לא האוייב של ראש הממשלה הוא האוייב שלכם כי הוא מתעשר יום יום על חשבון בריאותכם ולחץ הדם שלכם.זאת הסיבה שהוא וחבריו בסך הכל משעשעים את ראש הממשלה ותו לא.דרוקר באוניברסיטה יכול הייה מקסימום להחנות את רכבו של ראש הממשלה בהיותו סטודנט ובצבא לשמש כנהגו אין שום יכולת לגשר על הפער בין שני השמות הללו דרוקר-נתניהו.ודרוקר הוא שם קוד לכלל התקשורת והעיתונאות. ועכשיו אני ממתין בנחת לנאצות לגידופים ולקללות שלכם כל מגיבי השנאה והבורות כי הרי ברור לכם שאני מתאגרף במשקל כבד לעומתכם במשקל זבוב.יום נעים ומלא עצבים לכולכם.
כתוב תגובה ל- צנחן
אתה צודק.
  קורא ישראל היום   11/12/13 12:27
יש עיתון טוב אחד בישראל. קוראים לו ישראל היום. אם כל הממורמרים האלה היו עושים כמוני וקוראים רק אותו, הם היו יודעים שיש לנו ארץ נהדרת וראש ממשלה נפלא והיו שמחים כל הזמן. אגב, הבוקר קראתי שם שראש הממשלה האהוב שלנו החליט לא לנסוע עם אשתו היפה ללוייה של מנדלה וכך הוא חוסך לנו 6 מליון ש״ח, שאותם נוכל להפנות למתיישבים היקרים בשומרון ולחיזוק בטחון המדינה.אושר ושמחה לכולם.  
כתוב תגובה ל- קורא ישראל היום
תגובה
  צנחן   11/12/13 14:04
ידידי.ישנם מקרים שרק סמים עוזרים להשיג שקט ושלווה.יש להתרחק מעיתונים כמו מאש.מכולם.
כתוב תגובה ל- צנחן
זה ישראל היום. בשאנטי כל היום.
  הסם הכי טוב,   11/12/13 14:41
כתוב תגובה ל- הסם הכי טוב,
הדרעקר הזה רק מפריע לנתניהו,
  נאה דרשת   11/12/13 14:09
במלאכתו הקדושה למען מדינת היהודים. מי הוא בכלל, עם עדת החנפים שלו, שהיו שין גימלים בקיריה, שיבקרו את גיבור הסיירת, רעייתו הנאווה, שעושה עבודת קודש כפסיכולוגית לילדים, ובניו המקסימים, שאחד מהם אפילו כמעט חתן התנ״ך (ספר קודשנו וצור מחצבתנו)? למקטרגים נאמר- של נעליך מעל רגליך בבואך לדבר עם (או על) המשפחה הקיסרית. תחי משפחת המלוכה ארורה תהיה המקלדת שממנה תצא ביקורת נגדה. אלוהים לשלטון בחר את ראש ממשלתנו האהוב ומשפחתו היקרה והוא שישמור עליהם מכל משמר. 
כתוב תגובה ל- נאה דרשת
תגובה
  צנחן   11/12/13 17:06
נו??? ביקשתי לרכוש קצת ידע לפני שמגיבים.נראה ששוב לא הצליח לך.
כתוב תגובה ל- צנחן
בשעתו ניהלנו פה דיון די מעניין
  צנחן ידידי.   11/12/13 18:38
על מה מותר לרוב בפרלמנט לעשות במסגרת המגבלות שמטילה עליו הדמוקרטיה. אמרתי אז, שבמקרים לא מעטים, מדובר בשאלה לא פשוטה, ולא תמיד יש לי תשובה עליה.

ועדת פראוור מעמידה אותנו בפני מצב לא פשוט מסוג זה. בני בגין, שניהל את העניין מטעם הממשלה (או ראש הממשלה) הודה, שהתכנית גובשה ללא התייעצות עם הבדואים, שאליהם היא מכוונת. ראש ועדת הפנים מירי רגב (שאיש לא יחשוד בה באהבה יתרה לבדואים ולטענותיהם) הודיעה כבר, שאי ההתיעצות עם הבדואים היתה טעות, וכל עוד המידע הרלבנטי (כולל המפות) נמצא במגרה נעולה אצל השר אריאל, ולא חשוף לעיון הציבור, היא לא תסכים להעלות את התכנית לדיון בועדת הפנים.

נדמה לי, שגם תומכי וגם מתנגדי המהלך הזה לא יחלקו, שמדובר במהלך מאד דרמטי, שהשפעתו רדיקלית וארוכת שנים, למדינה כולה ובודאי לתושבי הנגב (הערבים והיהודים). נדמה לי גם, שאפילו תומכיה הנחרצים ביותר של התכנית הזו, במידה והם אנשים הגונים (ובגין הוא ודאי כזה), יגלו אמפתיה (גם אם לא הסכמה) למי שמעוניין להאבק בכל כוחו כנגד מהלך שיש לו השפעה כה דרמטית על חייו.

יתכן ואנחנו עומדים פה נוכח טענה של עשרות אלפי אנשים, שלפחות לשיטתם עומדים בפני מהלך להיות מנושלים מרוב זכויותיהם כאשר אין חולק, כאמור, שהמהלך הזה לא תואם איתם, אלא שאין להם דרך לדעת מה יהיה בגורלם.

ומה עושה אבנרי מכל זה? מקשקש משהו על עיתונאים ששונאים את נתניהו ולא מעבירים תמונות למשטרה. כאילו גורל הבדואים בנגב נוגע בכלל לכל הסיפור הטפשי הזה של משטרה שלא יכולה לצלם בעצמה ודורשת תמונות מהעיתונאים. אגב, היא עצמה כבר ירדה מהבקשה הטפשית הזו.

זו הרשת וזה טבעה. במקום לקיים את הדיון המעניין והחשוב על גבולות הכוח של המדינה לשנות את חייהם של עשרות אלפים מאזרחיה, מבלי להודיע להם אפילו מה יעלה בגורלם (קל וחומר שהם לא שותפים למהלך הזה) ועל זכותם של האזרחים להתנגד למהלך כזה, הרשת הופכת לבריכת בוץ, שבה מתגוששים אוהדי נתניהו ומתנגדיו על הזכות (המפוקפקת) לעצב את השמלה לנסיעה הבאה של שרה לחו"ל.

כתוב תגובה ל- צנחן ידידי.
אחת חשובה ואחת ממש לא.
  שתי הערות   11/12/13 21:11
הלא- גם כתיבה רהוטה כמו שלך דורשת הגהה. תשתדל יותר בפעם הבאה. החשובה- אחי, אתה מכבס מילים חופשי. התכנית הזו היא לא יותר מאשר נישול הבדואים מאדמתם ומזכויותיהם. תוכל לקרוא על זה קצת כאן tarabut.info/
כתוב תגובה ל- שתי הערות
8
אתה נודניק חסר תקנה
  זאב לבן   11/12/13 20:00
לא ברור לי בדיוק לאן אתה מנסה להשתייך אבל עצם הימצאותך כאן, עושה אותך לחלק מהתקשורת. זו שממנה אתה גם שואב כדי להוכיח את הצדק ההזוי שלך. המשטרה היא חבורה של בריונים בורים ועמי ארצות, למרות שיש בה גם, אני מקווה לפחות, פה ושם איזה שוטר הגון ופיקח. ע"כפ, לכרוך את התקשורת תחת מטריה אחת ואת המשטרה כסמן ימני למשהו הגיוני, זה מעל ומעבר לכל הגיון מתקבל על דעתי.
כתוב תגובה ל- זאב לבן
אתה צודק.
  מה יש להוסיף?   12/12/13 09:54
אבל מותר לבן אדם גם להיות נודניק. זה חלק מחופש הביטוי.
כתוב תגובה ל- מה יש להוסיף?
9
שסגר את הבאסטה של פראוור.
  שאפו לנתניהו.   13/12/13 01:27
אבוס אידכ יא ראיס אל ווזרה.
כתוב תגובה ל- שאפו לנתניהו.
10
נרי, אתה חסר לאן נעלמת?
  קורןנאוה טבריה   11/01/14 05:53
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il