|   15:07:40
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
איתמר לוין
איתמר לוין
קל וחומר ממכבי חיפה והפועל תל אביב    הדחיינות של נתניהו והרס משרד החוץ    התנ"ך נגד הרב יצחק יוסף    ההפקרות והטמטום של יצחק גולדקנופף    וכרגיל - איתמר בן-גביר
המנהיגות עדיין נעדרת [צילום: אורי פרקש]
יואב שורק
אחרי 7 באוקטובר היה ברור לכולנו שמה שהיה לא יהיה עוד - שהמנהיגות תתחלף ושנתפכח מרעיונות מסוכנים שהובילו לאסון    כל זה התכרסם לאיטו בחודשים הארוכים שעברו    ההצעה הישראלית לעסקה מלמד...
אלי אלון
אלי אלון
מהתרשמות שלי ומהבנה בנושאי איכות סביבה השיקום האקולוגי והנופי של מקטע הנחל בפ"ת רחוק מלהיות מספק ומוקדם לדבר על "שיקום הנחל
יורם אטינגר
יורם אטינגר
מפער של 6 לידות לטובת הפריון הערבי בשנות ה-60' לשוויון של 3.11 לידות לאישה ב-2015, ומאז שיעור הפריון היהודי גבוה מהערבי
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
לוסי אהריש [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]
מגישה, עיתונאית ושחקנית
לוסי אהריש (נולדה: 18 בספטמבר 1981), מגישה, עיתונאית ושחקנית
רביב ברוקמאייר [צילום: יח"צ]
מנכ"ל קבוצת ויסוצקי
רביב ברוקמאייר (נולד: 1957), מנהל.
דני אבדיה [צילום: חוליו קורטז/AP]
כדורסלן
דני אבדיה (נולד: 3 בינואר 2001), כדורסלן. בשלהי 2020 הצטרף לקבוצת וושינגטון ויזארדס בליגת ה-NBA.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
בכיה לדורות
מאת: אליהו קאופמן  |  16/12/2013
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
סוף העולם
  יעקב ביטון   16/12/13 16:44
אין מה לעשות הדבר היחיד שנשאר זה לזעוק לבורא עולם לשלוח לנו את משיח בן דוד כי בסך הכול אנחנו נמצאים במלחמה האחרונה והקשה מול יצר הרע ואין באפשרותנו לנצח אלה לבקש את מי שבאמת יכול לעשות סדר בעולם ונבחר למטרה זאת וזה משיח בן דוד.
כתוב תגובה ל- יעקב ביטון
2
ישר כח - מאמר לעניין - חבל
  איריס כהן   16/12/13 17:17
שבאמת אלו הרואים עצמם נציגי היהדות או התורה - או הרבנים הראשיים שנבחרו לא מזמן - לא משמיעים את קול הזעקה של התורה האוסרת תועבה וגם זעקתם של הילדים האומללים שיצטרכו לחיות במשפחה כזו - גם אנשי ציבור ואנשי רוח ולאו דווקא הנקראים חרדים ,כולם נאלמו דום ומשלימים עם הפולטיקורקט שנשתרש בתודעה הציבורית - שנגד קהילת ההומואים והלסביות אסור להעביר ביקורת - והם למעשה ל"יקירי האומה " - בעוד שיהודים יקרים באמת - מוקעים ומושמצים !! גם ההשואה בין זעקת השבר נגד ברית המילה בטענה של דאגה לשלום הילד הנאלץ לעבור "טראומה בעל כורחו - לעומת חוסר האכפתיות לשלום היד המסכן שימסר לחיקה של משפחה של שני הורים מאותו מין - ממש במקומה ומראה את הצביעות של האנשים "המוסריים " הללו הדואגים לזכויות האדם - הכל אצלהם מתחיל ונגמר בדבר אחד -שנאה לאמת ואהדה לשקר!!!
כתוב תגובה ל- איריס כהן
3
פונדקאית גרועה מזונה
  מסורתי   16/12/13 22:39
אם פונדקאית יותר גרועה מזונה.זונה מוכרת את הגוף שלה לשעה. הפונדקאית מוכרת גם את הגוף שלה וגם את פרי בטנה לשנה שלמה! כולל כמה חודשים של טיפולי הפרייה וקליטת הזרע. אם זה למען מטרה טובה כמו זוג חשוך ילדים.ניחא. אבל למען שני גברים.שדווקא להכעיס עושים ילד בצורה כל כך מעוותת וחולנית.זה זוועה. הומוסקסואל שרוצה להיות אבא,זה כמו שחקן כדורסל שרוצה להבקיע גולים... רוצה לשחק בשני המגרשים.. שימו לב-הדיעה הנגדית להומוסקסואליות,תמיד מושתקת.ישנו קשר הומואי חזק בתקשורת כולה.
כתוב תגובה ל- מסורתי
התקשורת היא השולטת האמיתית
  איריס כהן   17/12/13 09:40
השרים וגם ראש הממשלה מונעים על פי הרעש שעושים בתקשורת - גרמן נענתה למסע הלחץ התקשורתי - העניין הוא שלציבורים נרחבים אין שום ייצוג באותה תקשורת שולטת לכן - השלטון במדינתנו תמיד ישאר ביידי האחוז השולי והאנטי יהודי בכל המובנים - על פיהם יישק דבר - כאשר אין שלטון בישראל !!
כתוב תגובה ל- איריס כהן
למה אתה חושב שהשתיקו את אונס
  הילדים בברנוער   18/12/13 17:21
למה רוב אונסי הילדים זה המתרוממים הלבנבנים אלה שלא יקחו דם מאתיופי אבל יעמדו בתור לקבל שטרונגול סודאני . הלבנבנים הקימו מדינת צ"חוק" אסור לתקוע ילדה בת 17 אבל ילד בן 14 אפשר לאנוס בתחת למה הוא מבולבל מינית מאלה שבילבלו לו את הקקא.והאבסורד שהם מספרים לנו סיפורים נוגעי לב מרוחים בווזלין על הנאורות שלהם על הטוב לב שלהם למה הם עוזרים לילדים המסכנים. הבעיה היא שאנחנו חבורה של זבל לא קמים עליהם עם סכינים וגרזנים ומחסלים את הבעיה אחת ולתמיד. ועל זה כולנו נשלם ביוקר, רצינו בתחת אין בעיה, עוד מעט הערבים באים לערבב לנו את הקקא ולהוריד לנו את הראש, לאו דווקא באותו סדר.
כתוב תגובה ל- הילדים בברנוער
4
קטונתי מלקבוע מה נורמלי,
  מר קאופמן הנכבד.   17/12/13 10:22
מה גם, שאני חושב, שהדרישה ל"נורמליות" מציבה בפני החברה חסמים וגדרות מיותרים ומזיקים, הכולאים את הנפש במקום לשחררה לחופשי. אגב, רבים מאלה המדברים בשם ה"נורמליות" חושבים על אורח החיים ואורח המחשבה של אנשים כמוך (חרדים) כמשהו "לא נורמלי". הבוז לאנשים שחושבים כך.

להבדיל, ניתן לדבר על התנהגויות מסויימות כ"לא מוסריות" או "לא אתיות" וכו', ובמקרים מסויימים אפילו כ"תועיבה מוסרית". בעיני, המאמר הזה ומה שהוא מייצג הוא לא מוסרי, על גבול התועיבה.

כתוב תגובה ל- מר קאופמן הנכבד.
מה זו "תועבה"?
  אליהו קאופמן   17/12/13 12:49
להאשים את המאמר הזה כ"על גבול התועבה" - מצד מי שתומך בתועבות, זה בערך כמו שכל אותם "עולים" לא יהודים מחבר העמים מאשימים את החרדים כ"לא יהודים". התרגלנו לכך שבמדינה הזו האבסורדים מרימים ראש עד כדי אבסורד. באשר ל"נורמלי" ול"לא נורמלי" הרי גם לכך יש גבולות וברור שביטה שאתה וחבריך דוגלים הרי שלא הייתם נולדים מעולם. אז מה "נורמלי" ומה לא? לכן, כדי שתמשיכו לחיות כאוות נפשכם ולא תפגעו באחרים - ביחס של נזק בלתי הפיך, יש לקחת מכם כל אפשרות לאמלל ילדים וצעירים עד גיל סיום ה"קטינות". וכמו שקבעו חוק שעד גיל 18 הזוג אינו "בגיר" להתחתן הרי שבודאי שעד הגיל הזה כל צעיר - ועוד תינוקות רכים ותמימים, לא "בגיר" מספיק ליפול לחיי חלחלה שאח"כ הוא יחיה בטראומה כל החיים ואף לא יוכל, חס ושלום , להתחתן ולהוליד צאצאים מסיבות נפשיות. לא אכנס עם המגיב לויכוח מהי התורה ומהו המדע העליון ומדוע יהודי חרדי עולה על המגיב באלף דרגות, אבל רק אציין כי ה"פוסל במומו הוא פוסל" ומי שיש לו מום מעוות כי דרך החיים שבחרתם הרי שכל שיכלו ומחשבתו מעוותים.
כתוב תגובה ל- אליהו קאופמן
לתועבה יש כמה משמעויות.
  מר קאופמן הנכבד,   17/12/13 13:05
בעיני, תועבה זה מעשה שהוא בלתי מוסרי ברמה גבוהה ביותר. אינני מתכוון להכנס איתך לויכוח על מה מוסרי ומה לא, גם כי אינני רואה בכך טעם, וגם מאחר ומהודעה להודעה אתה גולש להתבטאויות מגונות ומתועבות עוד יותר. אם הייתי מאמין באלוהים, הייתי אומר, שדברי הבלע והטומאה שלך הם חילול השם. אתנחם בכך, שהדברים הנ"ל מתפרסמים בבלוג אזוטרי, שרק בודדים קוראים אותם. כל טוב לך.
כתוב תגובה ל- מר קאופמן הנכבד,
קאופמן - הוא כנראה אחד מחברי
  איריס כהן   17/12/13 20:52
הקהילה הלהטב"ית - שמשמעותה = לסביות ,הומואים ,טרנסג'נדרים (כנראה קוקסינלים ) ובי סקסואלים - כלומר כל הבר מינן -ה'ישמור - חברו לקהילה אחת - והם הצליחו לטמטם את המוחות ולהשתלט על השפיות הישראלית - בזכות זה שרבים מחברי הקהיליה הזאת עוסקים בתקשורת - הם הצליחו לעשות לעצמם יחסי ציבור ורבים מאנשי הברנז'ה - נהפכו להיות ידידהם ועוזרים לתעמולה שהם מייצרים - במציאות שכזו ברור שגם הסמרטוטים הקוראים לעצמם פוליטיקאים - נפלו בפח יקוש - ואלו המתקראים חרדים - מוחים במשפט פה ושם - אבל לא עשו מאבק אמיתי בהשתלטות הטמאה הזאת - על הציבור הישראלי !!!
כתוב תגובה ל- איריס כהן
לפני כמה שנים ניהלתי משפט,
  שלום לקאופמן   17/12/13 15:06
שהתובע בו היה נער, תלמיד ישיבה חרדית בירושלים. אני ייצגתי שם את חברת הביטוח. באחת הישיבות הגיע לעדות רב הישיבה. הימים היו ימי מצעד הגאווה בירושלים, שבה צעד גם מה שכונה אז ״מצעד הבהמות״. בהפסקת המשפט דיברתי עם הרב. סיפרתי לו על מה שהוא בודאי כבר יודע, על כל סיפורי הזוועות שמסתובבים בעולם החילוני סביב מה שקורה בין כתלי הישיבות. במה לא מאשימים אותם? סמים, תקיפה מינית, פדופיליה וכל טוב הארץ. אני לא מכיר את עולם הישיבות, אמרתי לו, אבל אני מרשה לעצמי להניח, שהסיפורים האלה הם סיפורי בדים. אבל אני בהחלט מעורה בעולם הקהילה הגאה ויודע שגם לגביה ההאשמות האלה אין להן שום בסיס. ותראה, אמרתי לו, אין שום בעיה ״לתמוך״ את הטענות האלה במקרים שהיו גם בעולם הישיבות וגם בקהילה הגאה, שהרי פלילים ועברות מין יש בכל מקום (זה היה הרבה לפני הסיפור של הרב אלון). תחשוב, אמרתי לו, כמה זה מעליב אותכם. כמה זה פוגע בכם. כמה זה לא מוצדק ולא נכון לטפול עליכם האשמות כאלה. כך זה גם בעניין הקהילה הגאה. גם שם יש בני אדם שראויים לכבוד אנושי. לכם אדם יש את הזכות שלא ישפילו אותו ויתנו לו כבוד אנושי, גם אם דרכו לא נראית למישהו ותחשוב גם מאיפה זה בא כל זה, אמרתי לו. מבורות. מחוסר ידע. מהניתוק של קהילות מסויימות בישראל זו מזו. זה מוביל לשנאה, להסתה, ולמחזות מבעיתים ומשפילים כמו מצעד הבהמות הטמא. אין שום הבדל בין זה לבין הצגתכם כטפילים וכעלוקות. הוא שתק ולא ענה לי. לבסוף אמר, אני צריך לחשוב על זה. לא על רגל אחת. אני מקווה שהוא חשב. אני מקווה שגם אתה תעצור כדי לחשוב
כתוב תגובה ל- שלום לקאופמן
לא לסטות מהנושא
  אליהו קאופמן   17/12/13 20:12
זו באמת שיטה קלה לגרור את הויכוח מהמישור התחוקתי למישור האישי. לא טענתי - ואינני טוען, כי יש להתעמר באנשים הללו כמו שבכ פרשה שבה מונעים מקבוצה מסוימת אפשרויות , הרי שהכוונה לא לפגוע בקבוצה או בבעיתים הללו אלא למנוע מהם לפגוע באחרים. ה"אור החיים" זי"ע הסביר את הפסוק בבראשית "בשגם בשר הוא" בהסבר שזהו המצב שבו הופכים את המחלה או את המגרעת לדגל תרבותי ולא רק שמסתירים שיש כאן בעיה אלא חפצים להנחילה לציבור כדרך חיים. גם כאן זו הבעיה. איש אינו רוצה לפגוע באנשים הללו ואף לא לבזותם אבל להם אין זכות להפוך את המפגע שלהם ל"תרבות" שממנה יסבלו ילדים מאומצים ושברחובות הם יהפכו את סמרטוט חייהם לדגל שלנו. גם בלי מצעד ובטח בלי אימוץ ילדים נורמטיביים הרי שהם לא יחיו בהשפלה או תחת התעמרות.
כתוב תגובה ל- אליהו קאופמן
אתה מתבצר בבונקר שלך,
  זה בזבוז זמן   17/12/13 20:50
ואין סיכוי שתנסה להקשיב לכלום. לילה טוב ורק בריאות.
כתוב תגובה ל- זה בזבוז זמן
אתה מנסה לגייס את קאופמן לידיד
  איריס כהן   17/12/13 21:31
הגייז - כמו שעשיתם והשפעתם על שאר הסלבס המטומטמים שנהייו גייזפרנדלי ???? לא תצליח קאופמן יהודי ירא שמיים שמבחין בין אמת לשקר - ולא שייך לעולם אליו אתה משתייך השם חושך לאור- חבל שאותו רב לא ידע לענות לך שאין שום קשר בין עולם הערכים אליו אתה משתייך - הנותן לגיטימציה למשכבז בין גברים ועוד שאר סטיות - כי הכל מותר - לבין עולם הערכים שבו כן יש אלוקים ולכן יש אמת ויש שקר ויש קדושה ויש תועבה - לכן גם אם ישנן תופעות פסולות בעולם זה הן לא מקבלות לגיטמציה אלא נחשבות לאיסור - לכן לא תמצא בני ברית אצל חרדים אמתיים - ברית המושמצים אליה אתה שואף לא תצלח
כתוב תגובה ל- איריס כהן
אתה הופך את היוצרות.
  למר קאופמן   18/12/13 11:13
הלהט"ב לא מנסים להנחיל לאף אחד דרך חיים, אלא מבקשים, שיכירו גם בדרכם שלהם כלגיטימית. מבחינתם, כל אחד יכול להמשיך בדרך בה יבחר. אתה זה שמנסה לכפות את דרכך על אלה שאינם חפצים בה. ובאשר לפגיעה, גם אם תטען, שאינך רוצה לבייש ולהשפיל אותם, באופן בו אתה, ודומיך, מתבטאים יש משום ביזוי והשפלה. ההתבטאויות האלה שלכם הן בזויות ושפלות.

אגב, מאד אירוני, ששמרנים, שמתבטאים בצורה פוגענית וחשוכה מתגלים פעמים רבות ככאלה ש"לוקים" (לשיטתם) בכך בעצמם. כך שרה פיילין העלובה (מרפאת ההומואים) שמקדשת את המשפחה, שביתה שלה הרתה בעודה נערה לאיזה נער פוחח, שאולץ להתחתן איתה. כך הרב אלון, שקרא להרוג הומואים, והתגלה כהומוסקסואל בעצמו, ועוד רבים כאלה.
כתוב תגובה ל- למר קאופמן
הרב ההומו אלון לא קרא למוות,
  תיקון חשוב.   18/12/13 11:43
אלא אמר את הדברים הבאים: "החשיפה לכל נטייה ולכל עיוות, בעיקר בקטע המיני, היא אבי אבות הטומאה. הפיכת ההומוסקסואליות לאידאה, למין הכרה משפטית בזוג – כל זה מהווה נדבך נוסף בשבירת הערך הבסיסי ביותר הנחוץ לקיים חברה, מדינה, עם ואפילו עולם. לערך הזה קוראים משפחה. למה מבחינה מוסרית חברתית זכותך לאסור משכב בהמה? הוא יעשה את זה …לעז שלו וירצה גם זכויות של זוגות צעירים, ויבקשו לאמץ משהו כחוק. הוא עוד יגיע עם העז לאסיפת הורים".

כאמור, האירוניה של שר ההסטוריה תמיד תנצח.
כתוב תגובה ל- תיקון חשוב.
דווקא נראה לי שידו של שר השקר
  איריס כהן   18/12/13 12:53
והתעלולים בעניין !!! עכשיו מאחר שפרסמת את דברי הרב שלא ידעתי עליהם - דווקא מתעורר אצלי החשד שמשהו שמאד חרה לו מדברי הרב, החליט, או לתפור לו תיק בנושא - או פשוט לעשות רעש גדול מהעדויות של הנערים, מה שלא נעשה במקרים קודמים - כלומר ,לו הרב מוטי אילון לא היה יוצא נגד הקהילה, או לחילופין, מדבר בשבחה - סביר להניח שלא היה סיקור נרחב בענינו אלא הדבר היה מוצנע -הרי גם לרב שלמה בינזרי מש"ס תפרו פתאום תיק כביכול על שחיתות ,בעוד שלי זה ברור שזה נעשה בגין דבריו כנגד מגפת ההומוסקסואליות שפשתה בעם ועל הנזקים הנגרמים לעולם בעקבותיה - עד אז הוא היה יקיר התקשורת וחביבם ,רהוט הלשון !!!
כתוב תגובה ל- איריס כהן
הנפגעים היחידים הם הילדים
  איריס כהן   18/12/13 12:42
ותפסיקו לראות את האוייבים לדרככם - רק בחרדים - רוב העם השפוי מתנגד לכם - חוץ מהמטומבלים שנגררים אחר כל שקר והבל ללא חשיבה!! גם הקשר שאתה מנסה לעשות בין פדופילים חרדים לבין הקהיליה שלך - דווקא מוכיחה בעליל שגם אתה מסכים שכולכם בעצם סוטים - אלא שלפדופילם אין - עדיין- לגיטמצייה תקשורתית - בעוד שלקהילת הסוטים אליה אתה משתייך החליטו לתת לגטמציה - וזה ההבדל היחיד !!! שימו לב לנביחות המינוריות של הכלבלבת התקשורתית בענינו של שאול גנון אונס הקטינים בפועל - לבין הנביחות הרמות הדורשות צדק בנושא הרב מוטי אילון !!! אוי למדינה שערכיה ייקבעו על ידי חבורת נבלים השולטת בתקשורת להמונים !!!
כתוב תגובה ל- איריס כהן
שרה פיילין ? רק אדיוט כמוך
  איריס כהן   18/12/13 13:04
יחשיב את העובדה שביתה נכנסה להריון ללא נישואים - כדוגמא לאי שמרנותה של האם - איך אדם נאור כמוך יעניש את האם במעשה הבת ?? שנית ,האם אתה באמת לא מבין שישנו הבדל תהומי ,בין נער לנערה המקיימים יחסים ,גם אם זה לא במסגרת הנישואים ,לבין שני גברים שעושים זאת ??? ומה הויכוח בכלל - אם אתם נורמלים ,כפי שאתם טוענים - תביאו ילדים לבד בדרך הנורמה - מבלי להזקק לרחם האישה ולאימוץ - קדימה נראה אתכם - ביום שאראה גבר בהריון - אני אהיה הראשונה שתכיר בכם כלגיטמיים !!!
כתוב תגובה ל- איריס כהן
5
עתידם של ילדים מאומצים אלה
  דאגנית   18/12/13 07:20
אני מבקשת להביא כאן תגובה שהגבתי כבר באתר במאמרים אחרים. הרי היא: "בסוגיה זו רצוני להביא מספר השלכות מן ההיבט החברתי, ותמהני אם גרמן ושאר הנכבדים שתמכו בהצעה זו, חשבו על כך: מה יהא עתידו של אותו ילד הגדל עם 2 אבות וללא אם? , על הרגשתו בגן, בבי"ס, וכשיגדל ויהיה עלם צעיר והלאה. מה ישיב לכשישאל: מי האמא שלך? מה שם אמך? היכן האמא שלך? מדוע אין לך אמא? מי ילד אותך? האם אמרו לך פעם מי אמך? מה זאת אומרת שיש לך שני אבות? החברה ובעיקר ילדים הינם סקרניים, ואכזריים לעתים, והם ישאלו שאלות ישירות ומביכות. *** בשעת פחד או התרגשות וכדומה, באופן טבעי זועק ילד, אפילו מבוגר: "אמא"! או "אמא'לה"! - איזו קריאה יקרא ילד של 2 אבות? האם המושג "אמא" לא יעלה לעולם על דל שפתיו? איך ירגיש הילד כשבפעוטון או בגן, לחבריו מגיעה פעמים רבות אמא ואליו רק אבות? האם ילד כזה שיגדל עם 2 אבות הכי נהדרים ואוהבים והכי מעולים - לא יחסיר את האם? את רכותה? את ליטופה? את חיוכה? את חיבוקה? *** איך הוא ימלא שאלונים שונים ואיך יחוש בכל מקום בהם נדרש שם האם? האם מבוכה וחוסר נעימות לא ימלאו אותו? *** אין תשובות לכל השאלות האלה, כי עדיין לא פגשנו בילד כזה. אולי הוא יגדל ויהיה ילד רגיל אך אולי יהא זה ילד עם תסביכים, עם חסר, עם געגועים לאמא כמו האמא של החבר הכי טוב שלו? *** האם היתר הפונדקאות לכל - יהיה נבון? *** מיותר לציין שבכתבי "ילד" הדבר מכוון גם ל"ילדה".
כתוב תגובה ל- דאגנית
יש כבר הרבה ילדים כאלה.
  לדאגנית.   18/12/13 09:48
ועם הזמן יהיו יותר ויותר. ילדים ממשפחות יחידניות (הורה אחד), שני הורים מאותו מין, אבא ואמא שגרים בנפרד, יותר משני הורים, ועוד דגמים שונים ואחרים של הורות.

כל אלה יכולים לגדול טוב יותר, או טוב פחות, ולפעמים אפילו רע (למרבה הצער), או אפילו רע מאד (שזה כבר אסון ממש), גם במבנה המשפחה "המסורתי" (וגם כאלה כבר ראיתי, לצערי, הרבה).

החברה משתנה, ובהתאם גם התא המשפחתי משתנה. לכל מי שנשאר מאחור אני מקדיש את מילותיו הנפלאות של מאיר אריאל:
"לו רק יכולתי גם אני כך להגיח
בהשילי בלי כל חשש
תרבות של עור אשר יבש
וכמו חדש למחוז חפצי אגיע"

אינשאלה, שתצליחו.
כתוב תגובה ל- לדאגנית.
שום דבר לא השתנה - הטבע והמוסר
  איריס כהן   18/12/13 13:16
נשארו בדיוק כפי שהיה אז - והשיר המתאים לעם ישראל ולא לעמלק כמוך - זה השיר משירת האזינו - "שאל אביך ויגידך / וזקניך יאמרו לך " !!! עם ישראל נשען יל זקיניו וחכמיו ולא על צעירים מטומבלים המחליפים מודות לפי התרבות המערבית הליברלית וההבלית !!!! האם זה לא היה הזמר מאיר אריאל- שהעז לדבר נגד המגפה ההומוסקסואלית שפשתה בעם ??? רק נבל שקרן ותחמן כמוך - יביא משיריו להצדקת אמונתך הטמאה !!! מאיר אריאל זכרו לברכה - זכה להפגנות ומחאות שוצפות בגלל שהעז לא להסכים איתכם ויצא נגדכם - וגם התקשורת עליה השתלטתם - החרימה את שיריו !!! צריך להלחם נגדכם בעוז - לצערי אין בשלטון מי שיעשה זאת - נתפלל שעמנו יתעורר סוף סוף וימגר אתכם מקרבנו !!!
כתוב תגובה ל- איריס כהן
הרב ההומו נוהג כדרך הטבע.
  באשר לטבע,   18/12/13 15:23
על חד מיניות בטבע כאן:

galileo.allmag.co.il

והתייחסות של הרב יובל שרלו לחד מיניות בטבע ובכלל, כאן:

kipa.co.il
כתוב תגובה ל- באשר לטבע,
שאלה פשוטה לאדון
  דאגנית   19/12/13 08:39
אני מניחה שיש לך אב ואם. ההיית מסכים שבמקום אמך יהיה עוד אב? *** על תשובתך להיות כנה ולא מריחה של הבלים. *** ודבר אחר: אין הרבה ילדים כאלה, אם יש - הם ממש קומץ, שניתן לספור אותם על יד אחת.
כתוב תגובה ל- דאגנית
שום ילד לא בוחר את הוריו,
  התשובה פשוטה   19/12/13 09:22
וגם לא אם יהיו לו הורים טובים, שמתייחסים אליו יפה ומגדלים אותו יפה. לכן השאלה היא טיפשית. החובה היא על ההורים לגדל את הילד בצורה טובה. ילד יכול לגדול מצויין במשפחה ״מסורתית״ או אחרת, בדיוק כמו שהוא יכול לגדול שם לא טוב. בנוגע לכמות הילדים שגדלים במשפחות לא ״מסורתיות״, את מנותקת מהמציאות. יש הרבה כאלה.
כתוב תגובה ל- התשובה פשוטה
תשובה לא כל כך פשוטה
  דאגנית   19/12/13 09:59
כמה שהנך שוטה אדוני. ילד יכול לגדול במשפחה יפה שתחנך אותו נפלא ואין זה משנה מה הרקע שלה. אך דא עקא שאין זה מספיק חינוך טוב ונאה. אם הוא יוצא לחברה כשהוא חריג, שונה - מכאן מתחילות בעיותיו, התסביכים שלו, ההשתלבות שלו בחברה והמצוקות הנפשיות שילוו אותו מדי פעם בחיים בהתקלות בבעייתו. *** בנוסף, לגיבוב השטויות וההגזמות במספר הילדים להם 2 אבות - לכבודו יש שגיאות סגנון. מעולם אין אומרים "כמות" לערך שניתן לספור. כמות מתייחסת לערכים שלא ניתן לספור אותם כגון: מלח, מים, קמח, שמן, חול, אבק וכדומה (ועל כן יש לומר מספר הילדים).
כתוב תגובה ל- דאגנית
שונות היא לא בהכרח דבר רע.
  דאגנית יקרה.   19/12/13 10:17
חברה שבה אנשים גדלים לתוך תבניות היא חברה חולה ומשעממת. להבדיל, חברה שבה כל אדם יכול לגדול בדרכו, והיא מכבדת את זה שכל אדם הוא ייחודי ושונה, היא חברה בריאה, טובה ומעניינת הרבה יותר. בחברה כזו יכולים אנשים גם למצות טוב יותר את הפוטנציאל הייחודי שלהם ולגדול טובים ומסופקים יותר.

אגב, בעניין של מספר הילדים, שגדלים במשפחות "אחרות", המגיב ההוא צודק. את נטפלת (משום מה) לעניין שני האבות, שגם ממנו יש יותר מאשר מספר האצבעות בכף יד אחת. אבל חוץ מאלה יש ילדים שגדלים במשפחות יחידניות (הורה אחד), שתי אימהות, יותר משני הורים, באחזקה משותפת (הורים שגרים בנפרד), ועוד אפשרויות, שכולן לא "מסורתיות". יש הרבה כאלה, ומספרם הולך וגדל.
כתוב תגובה ל- דאגנית יקרה.
לאדוני ישנן 2 חריגות מן הכתוב!
  דאגנית   19/12/13 15:31
הנך שוגה ביותר. עד התקופה האחרונה העולם חי, בעט, עלז, נהנה, התענג, התהולל, יצר, החריש, פצח בזמרה, נלחם, בכה, צחק, עבד, התפלל,נלחם, כתב, קרא, התעצל, השתולל, היה שונה, היה דומה וכו' וכו', כלל לא היה משעמם - גם בלי היתרים משונים וכל כך "נאורים" שהפמיניזם וההומואיזם והלסביזם מקבלים. בעידן הזה הם זוכים לבמה מרכזית, ארצית ואוניברסלית לצרכיהם המקודשים. הם מיעוט, הם לא רוב, והרוב אינו שבע נחת מהוותרנות והכניעה של ממשלות ובתי פרלמנט למיעוט קולני זה. *** "את נטפלת משום מה לענין שני האבות...." כך אתה כותב. אדוני היקר, מאמר זה מוקדש לענין שני האבות! חזור וקרא אותו שנית. *** הנך מכליל את מספר הילדים של חד הוריים, של אלמנים ואלמנות וכו' באותה סירה בה מצויים ילדים לשני אבות! ולא כן הוא. ושוב: מאמר זה דן רק בסוגית ההיתר לאפשר לשני אבות לגדל ילד: "בכיה לדורות". *** קרא שוב גם את תגובתי (מס' 5). לעניות דעתי, עדיין אין ילדים כאלה במוסדות החינוך והלאה.
כתוב תגובה ל- דאגנית
את לוקה בהבנת הנקרא.
  דאגנית יקרה   19/12/13 17:49
המאמר מדבר על מה שמכנה קאופמן: "הסכמתה לאימוץ ילדים ואף למתן הזכות לאמץ ילדי פונדקאות לזוגות שהם "חד מיניים"- פשיטא, הוא מדבר גם על זוגות נשים, וכל סוגי הורות הלהט"ב.

העולם אכן לא היה משעמם אף פעם. הסיבה היא, שבכל דור ודור שבו, לכל אורך ההסטוריה, לצד אנשים כמוך, שניסו בכל כוחם להשאיר את האנשים בתוך התבניות ולדכא אותם, היו כאלה שחרגו מהמסגרת והפכו אותו ללא משעמם. כמה דוגמאות מייצגות:

בימי הביניים העלו נשים חכמות ודעתניות על המוקד בטענה שהן מבצעות כישופים.

גלילאו נאבק על האמת שלו מול הכנסיה ונאסר.

סוקרטס נידון למוות באשמה של הפצת דברי כפירה.

מארי קירי הצליחה להכנס לסורבון כנגד כל הסיכויים, מאחר ונשים לא הורשו ללמוד באוניברסיטה, רק לאחר מאבק ארוך. לימים היא קיבלה שני פרסי נובל. בכימיה ובפיסיקה.

הסופר הדגול אוסקר ויילד (ההומוסקסואל) ישב בכלא על כך שהואשם בפרסום הספר (הנפלא) תמונתו של דוריאן גריי כספר תועבה הומוסקסואלי.

והרשימה עוד ארוכה ארוכה. אגב, רוב העימותים האלה היו עם הממסד הדתי, בשם ערכים דתיים, בדיוק כמו אלה שבשמם מנסים הרב קאופמן ותומכיו לדכא את הלהט"ב.



כתוב תגובה ל- דאגנית יקרה
לאדם המלומד
  דאגנית   19/12/13 22:22
הנך פורש כאן פתשגן של דוגמאות של אנשים שנפגעו מהשלטון בשל היותם דעתנים ויחודיים, ובכך הפכו את העולם למעניין! (???). *** אבל כה טפשי לקבוע מסמרות ולומר שהעולם לא משעמם בגלל קיומם של אותם אנשים! האם הנך רציני? *** ובכן, העולם אינו משעמם משום שזה טבעו של עולם. יש יופי ויש כיעור, יש חושך ויש אור, יש מלחמה ויש שלום, יש עיגול ויש ריבוע, יש גשם וחורף ויש שמש וקיץ, יש מים ויש יובש, יש עמק פורח ויש מדבר, יש דממה ויש שאון, יש טוב-לב ויש רוע וכד' וכד'. ובאותה מידה יש תכונות לבני אדם: יש עצוב, יפה, עליז, מכוער, שחור, לבן, יש אוהב ספר, ויש אוהב להתהולל, יש דתי, יש חילוני, ארוך וקצר, שמן ורזה, גבוה ונמוך, כעסן וטוב מזג, חד לשון ומגמגם, בעל מנהיגות וכנוע, עצל וחרוץ, זריז ואיטי ועוד ועוד ועוד. אז, ידידי היקר - ההנחה המוזרה שלך כלל אינה תופסת. *** אני מסיימת בזאת פולמוס מעייף זה.
כתוב תגובה ל- דאגנית
ואהבת לרעך כמוך. ועתה צא ולמד.
  הלל הזקן אמר,   20/12/13 00:05
טוב שסיימת ללהג. זה הזמן שלך ללמוד.
כתוב תגובה ל- הלל הזקן אמר,
דאגנית - את חייבת לשלוח את
  איריס כהן   18/12/13 13:26
תגובתך ליעל גרמן - דברייך ריגשו אותי וגרמו לי לחזק יותר את התנגדותי לתופעה !!!
כתוב תגובה ל- איריס כהן
לאיריס
  דאגנית   19/12/13 10:16
איריס, לעניות דעתי, הגב' גרמן - יודעת היטב את ההשלכות שתהיינה להיתר זה. לא אחדש לה דבר. היא מתעלמת מכך בשל רצונה ליישר קו עם ההומואים המקיפים אותה, עם הפמיניסטיות ועם התקשורת הבזויה שלנו. אם לא תעשה כן - יחרימו אותה.
כתוב תגובה ל- דאגנית
שהיא גם יודעת וגם חושבת אחרת.
  יש אפשרות אחרת.   19/12/13 14:14
מוזר, שאפשרות כזו אפילו לא עולה על דעתך.
כתוב תגובה ל- יש אפשרות אחרת.
דאגנית היקרה - ודאי שאני מודעת
  איריס כהן   19/12/13 19:16
לפחדנות שאחזה את מנהיגי ההבל של הדמוקרטיה הישראלית - מנהיגות עלובה נגררת ולא מובילה - אלא שתגובתך כל כך נכונה ומשכנעת - שמן הראוי שהיא תראה שהעם לא מסכים - היתה צריכה להיות התנגדות גדולה וקול צעקה רמה אלא שלצערי אין מנהיג שיפיח את הרוח ויעורר את העם - מי יתן ותגיע שוועתנו אל האלוהים כמו אז בימי פרעה הרשע - ושיופיע מנהיג אמיתי שיושיע אותנו בכל המובנים !!!
כתוב תגובה ל- איריס כהן
6
בכנסת המינם עברה ההצבעה
  איריס כהן   18/12/13 13:31
המאשרת את מתן הזכויות לחד מניים !!! בכך הודיעו המינים היושבים שם שהם אוייבי העם והילדים !! אלו הזועקים שלום שלום ושאפשר להשיגו בהקמת מדינה פלשתינאית - הם אותם זדים ומינים המרחיקים את השלום - כאשר הם הולכים בחוקות הגויים !!! ארור המקום הזה ארור ארור ארור ארור ארור ארור ארור !!! טפו על השלטון בגבעת רם - טפו טפו טפו !!! מלחמה לעם ישראל בשלטון המינים !!!!!
כתוב תגובה ל- איריס כהן
7
2000 שנה סבלנו פוגרומים רציחות
  נושך כריות   18/12/13 17:07
כדי לבוא לארץ המובטחת בשביל לאכול בתחת? .אם הסבים שלנו היו מסוגלים לראות את העתיד הם בטוח היו מעדיפים לעשות ביד רק שלא יצאו מהם יצורים נאלחים כמונו.
כתוב תגובה ל- נושך כריות
8
תקרא את המגיבים התומכים בך.
  הערה לקאופמן,   18/12/13 18:36
אתה כותב: "אין ספק שהמושג "קידמה" או "מודרניות" מזמן אינם מיצגים שכל ישר את דרך חיים של שקט ומוסר"

האם לדעתך השפה המזוהמת של מי שמציג את עצמו "דתי" או "מסורתי" בשרשור הזה מעיד על "דרך חיים של שקט ומוסר"? האם אתה באמת סבור שאנשים עם נשמה מזוהמת ועלובה כזו הם הראויים לגדל ילדים לחיים טובים ומוסריים? תמהני.
כתוב תגובה ל- הערה לקאופמן,
מה הבעיה האמיתית
  אליהו קאופמן   19/12/13 00:39
נכון אומנם שסגנון הבעה צריך גבולות אבל כאשר אנשים חולים הופכים את מחלתם ל"דוגמא חברתית" אין לי ספק שדרכם תהיה פרובוקציה קשה בפני הציבור. בתורה רשום בדיוק מדוע יש לנהל מלחמה כנגד הלגיטימיות" של התת תרבות הזו, ובראש ובראשונה זו בעצם קריאת תגר להשמיד את העולם ומנגד להפוך את את הילדים לכלי משחק חסר רחמים של בעלי תאוות עקומות.
כתוב תגובה ל- אליהו קאופמן
אני חושב, שאתה זה שקצת חולה.
  למר קאופמן,   19/12/13 09:28
אם כי, זו מחלה שאפשר להבריא ממנה די בקלות. ככל שיהיו יותר משפחות ״אחרות״, אתה לאט לאט תתרגל לזה, ובסוף גם תבריא.
כתוב תגובה ל- למר קאופמן,
זה לא עניין של גבולות הסגנון.
  לא מסכים.   19/12/13 10:07
זה גם התוכן עצמו, שמעיד על האופן בו אנשים חושבים ומתנהגים.

מגיב אחד כותב על הלהט"ב: "הבעיה היא שאנחנו חבורה של זבל לא קמים עליהם עם סכינים וגרזנים ומחסלים את הבעיה אחת ולתמיד. ועל זה כולנו נשלם ביוקר, רצינו בתחת אין בעיה, עוד מעט הערבים באים לערבב לנו את הקקא ולהוריד לנו את הראש, לאו דווקא באותו סדר"

אחר כותב עליהם:"2000 שנה סבלנו פוגרומים רציחות כדי לבוא לארץ המובטחת בשביל לאכול בתחת? .אם הסבים שלנו היו מסוגלים לראות את העתיד הם בטוח היו מעדיפים לעשות ביד רק שלא יצאו מהם יצורים נאלחים כמונו"

מגיבים אחרים כותבים דברים דומים, אם כי בשפה מזוהמת טיפה פחות.

תתאר לך, שילדים היו גם קוראים את הדברים האלה. מה הם היו לדעתך לומדים על נכון ולא נכון ועל ראוי ולא ראוי? ואלה האנשים שאתה כנראה מחשיב אותם כראויים לגדל ילדים לחיים טובים ומוסריים, רק משום שהם חושבים שלכל ילד צריך שיהיה אבא ואמא.

אתה כותב: "כאשר אנשים חולים הופכים את מחלתם ל"דוגמא חברתית" אין לי ספק שדרכם תהיה פרובוקציה קשה בפני הציבור". למיטב ידיעתי, אתה לא רופא. אני גם יודע ששום רופא לא קבע שהלהט"ב הם חולים. הם גם לא מבקשים לתת שום דוגמא, אלא רק שיכירו באורח חייהם כלגיטימי. גם החרדים מבקשים את אותה בקשה (מוצדקת). פרובוקציה? בחברה חופשית, חובתו של הרוב להכיל גם מיעוטים, שחיים ומתנהגים אחרת.

אתה כותב:"בראש ובראשונה זו בעצם קריאת תגר להשמיד את העולם" ממש לא. בראש ובראשונה זו קריאה של אנשים לחברה לכבד גם את הדרך שלהם, על אף שהיא נחלת מיעוט בלבד. כך מבקשים, כאמור, גם חרדים, צמחונים, טבעונים, וקבוצות מיעוט אחרות. ובצדק. העולם לא בסכנת השמדה מכך, שיהיו בו דגמים שונים של משפחות.

"להפוך את את הילדים לכלי משחק חסר רחמים" - טענה דומה נשמעת מפי שונאי החרדים, כאילו הם עושים ילדים מסיבות כלכליות לקבלת קצבאות. אני מניח, שהטענה המגונה הזו לא מקובלת עליך. מוזר שאתה טופל האשמות דומות על מי שדאך חייו אינה לטעמך.

"תאוות עקומות"- נו שויין. אני מרשה לעצמי להניח, שאתה אדם הגון ולכן מדבר מתוך בורות ואי הבנה ולא מתוך שנאה סתם.

כל טוב לך.
כתוב תגובה ל- לא מסכים.
לא לערבב
  אליהו קאופמן   19/12/13 11:10
אין כאן קריאה לרדיפת השונה ובמיוחד המשונה אלא יש למנוע מהם להרוס אחרים כמו ב"אימוץ ילדים". ושוב, ילד רך לא יכול להחליט החלטה כזו - להיות שייך להורים משונים, שאח"כ כל בגרותו הנפשית תהיה בסכנה. שה"אימוץ" יתחיל מגיל 18...
כתוב תגובה ל- אליהו קאופמן
לפתוח את הלב ולהקשיב.
  לצאת מהבונקר.   19/12/13 11:26
אתה כותב: "אין כאן קריאה לרדיפת השונה ובמיוחד המשונה אלא יש למנוע מהם להרוס אחרים"- כשאתה קובע על מישהו שהוא "הורס אחרים" אך ורק משום שדרכו לא תואמת את דרכך, או את דרך ההלכה לפיה לדעתך יש ללכת (ובאופן שאתה מפרש אותה), אתה הלכה למעשה רודף אחריו.
כתוב תגובה ל- לצאת מהבונקר.
יש הקוראים לאסור את המילה,
  ועוד משהו.   19/12/13 11:49
מהטעם שהיא גורמת לפגיעה בילדים, בלא שיש אפשרות לשאול את דעתם (של הילדים). התגובה (המקובלת) של יהודים לעניין הזה היא, שמו שמבקש לעשות זאת הוא אנטישמי. אני לא הייתי אוסר על מילה בחוק, אבל הייתי מעיר פה שתי הערות:

1. מי שמבקש למנוע מתינוק פעולה כירורגית, שאיננה נחוצה לו מבחינה רפואית, איננו אנטישמי.

2. הטענה כאילו מי שמבצע מילה פוגע בתינוק מבוססת הרבה יותר מהבחינה המחקרית מאשר הטענה כאילו מי שמביא ילד למשפחה שאינה "מסורתית" פוגע בילד. לכן, הייתי מצפה ממי שמתרעם על כוונה לאסור מילה בנימוק של "פגיעה בילדים" (שכאמור, יש לו סימוכין במחקר), להמנע מטיעון דומה באשר לילדים למשפחות להט"ב, כאשר לטיעון כזה אין בכלל בסיס מחקרי והוא נובע כל כולו מהסתייגות (הטוען כך) מדרך חיים השונה משלו.
כתוב תגובה ל- ועוד משהו.
אבל זה חלק מדבר גדול בהרבה.
  זה נכון   19/12/13 13:43
המחשבה החרדית המקובלת, לה שותף גם הרב קאופמן (אם כי, יש גם חרדים הסבורים אחרת), לחברה לא חרדית אסור לכפות על מיעוט חרדי דרך חיים שאינה מקובלת עליו (ובכך החרדים צודקים), אך מותר להם לכפות על הלא חרדים (גם אם הם הרוב), את דרך החיים החרדית. יותר מזה. החרדים מתרעמים, ובצדק, על ביטויים פוגעניים המוטחים בהם ובדרך חייהם ורואים בהם אנטישמיות (לפעמים זה באמת כך), אך מנגד הם סבורים, שזכותם להתבטא באופן פוגעני ואלים כלפי מי שחי בדרך שונה מהמקובל אצלם.
כתוב תגובה ל- זה נכון
אין סמטריה בין הסוטים לחרדים
  איריס כהן   19/12/13 19:06
הנסיונות המוזרים לנסות ולהשוות בין בין ההתנגדות לקהילת הסוטים לבין השנאה לחרדים ובעצם לתורה - לא יועילו לכם - ההתנגדות להומוסקסואליות ולמתן זכויות להם - קיימת בכל סוגי האוכלוסיה בארץ ובעולם - זאת התנגדות שפויה ונאורה - רק במדינה עם שלטון המתחזה לדמוקרטי בו שולטים כל כוחות השקר - יכולים לייצר אוירה שיש להם הסכמה בעם ושרק החרדים שגם הם "אוכלוסיה מנודה " - מתנגדים - ולא כך !!! העם כולו מתנגד לכם - חרדים וחילונים מסורתיים ואפילו הערבים !
כתוב תגובה ל- איריס כהן
חוץ מזה שדרך חייהם שגויה לטעמך
  מה משונה בהם,   19/12/13 12:14
לפי העיקרון הזה, גם אתה משונה ופגום בעיני רוב האנשים.
כתוב תגובה ל- מה משונה בהם,
עכבר שהוא פיל
  אליהו קאופמן   19/12/13 18:33
אני מניח שיש כאן אחד שחוזר שוב ושוב בהרבה "טוקבקים" כדי להוכיח כמות, אבל כולנו יודעים מהם אחוזיו האמיתיים בחברה הישראלית. "ניתוח כירוגי קטן" כדיין איננו מצב בו תינוק מונחת לעולם של חיים אבסורדיים שרק לאחר 18 שנה יוכל לנקוט עמדה עצמאית, אך אז זה יהיה כבר מאוחר. הדגשתי במאמרי כי הבעיה איננה דווקא של היהדות החרדית אלא של רוב הציבור החילוני והלא יהודי שסובל מקבוצת מיעוט רעשנית המאיימת על החינוך והמוסר הנורמלי.למשונים האלה יש כבר את החוצפה להציג את עצמם כ"רוב החברה" רק משום היותם "חילוניים"!במקום לגשת לטיפול רפואי ונפשי הם מנסים להדביק את כולם כדי להציג את הבריאים כחולים.
כתוב תגובה ל- אליהו קאופמן
אתה כורה בור ונופל בו בעצמך.
  ידידי אליהו.   19/12/13 19:25
אתה עצמך שייך למיעוט זעיר, אפילו בתוך החברה החרדית (שהיא עצמה מיעוט בישראל). מוזר שאתה פוסל דיעה שהיא לא לטעמך רק משום שהיא (לדעתך) דעת מיעוט.

באשר לקריאתך למתנגדיך ללכת לטיפול נפשי- בוש והיכלם. הנורמה להגדיר את מי שמתנגד לדעתך לכחולה נפש ולשלוח אותו לטיפול נפשי אופיינית למשטרים החשוכים והאכזריים ביותר. לעשות את זה "בשם אלוהים", כפי שאתה עושה, זה חילול השם.

אני מציע לך להרגע קצת, כדי לא להוסיף עוד טומאה למה שכבר עשית, ואז לקרוא שוב את דברי הבלע והכפירה שכתבת, ולהתכונן ליום כיפור הבא. יש לך אמנם הרבה עבודה, אבל גם עוד הרבה זמן.

כתוב תגובה ל- ידידי אליהו.
אתם מתנגדי האנושות והבריאה
  איריס כהן   19/12/13 20:48
ומתנגדי האנושות והשפיות והאמת והטוהר והזוך והטוב והנכון והנורמלי - אליהו קאופמן ודאגנית רק כלים להשמיע את קולם !!!!
כתוב תגובה ל- איריס כהן
התופעה
  אליהו קאופמן   19/12/13 20:58
אין מדובר כאן ב"אחוות מיעוטים" ואין כאן שאלה של "רוב" או "מיעוט" משום שגם ב"עמק המצורעים" היו יושביו רוב. יש כאן תופעה שפועלת כנגד טבע האדם , כנגד האמונה ובמיוחד כנגד התרבות העולם. התופעה הזו מחמירה ומאיימת לבלבל את היוצרות ואת הנורמליות במיוחד כאשר אותם חולים מבקשים לקנות ילדים שלא בדרך הבריאה והסכנה שה"צאצאים" המלכותיים הללו יסחפו אף הם למצבים נפשיים קשים. את הטרגו - קומדיה הזו בהחלט יש לעצור, ומנגד שהמשונים יחיו כפי שיחיו. באשר ליהדות החרדית הריני מפלה את המגיב למאמר שלי "מי פלש למי" ובו יסתבר שלפני כ-200 היהדות החרדית היתה הרוב בעולם, וכך היה המצב בא"י לפני כמאה שנה וכך , בע"ה, הוא יהיה תוך עשרות השנים הבאים. מיעוט זה עניין דמוגרפי אתני , דתי וכו' אבל לא עניין של מוטציה רפואית או קלינית.
כתוב תגובה ל- אליהו קאופמן
כללו תמיד גם חד מיניים,
  התרבות והעולם   19/12/13 22:29
כחלק בלתי נפרד ממנו. דוד המלך, אלנוואס המשורר הדגול, מיכלאנג׳לו, פרוייד, דייויד הוקני, אוסקר ויילד, אלן גינסברג ורבים רבים אחרים, בכל הזמנים, לא רק שלא פגעו באנושות ואיימו לחסל אותה (חלילה וחס), אלא קידמו אותה והעשירו את העולם מאד מאד. ההומופוביה היא הסכנה הגדולה לאנושות, והיא שגרמה לנזקים גדולים, כדוגמת העוול הנורא שגרמה לאוסקר ויילד, שישב בכלא באשמת הומוסקסואליות, ויצא ממנו שבור ומחוסל נפשית. העבודה עוד רבה וההומופוביה עוד מרעילה כמעט כל חלקה טובה, אבל תמיד צריך להאמין בטוב ויש גם מקום לתקווה.  
כתוב תגובה ל- התרבות והעולם
התרבות וקידום האנושות -
  איריס כהן   20/12/13 12:23
והומוסקסואליות = תרתי דסטרי - ההומוסקסואליות יכולה להוביל את האנושות ,אל סופה - ולראייה- חוסר היכולת להתרבות - אדרבא ,אם אכן אתם חלק נורמלי באנושות כדבריך- אז תתרבו לבד ,ללא היזדקקות לרחם האשה - ואם תצליחו - העולם כולו יכיר בכם כתופעה נורמלית ולגיטימית !!! ותפסיק להיתלות בגדולי ומנהיגי ישראל המופיעים בתנ"ך - דוד המלך - סמל לאוהב נשים והן אותו - ואין לי ספק שהוא סלד מיצורים כמוך מכל הבחינות - הנסיונות האוויליים שלכם לייחס לו גם את טומאתכם - רק מעורר יתר סלידה וגועל מיצורים כמוך !!
כתוב תגובה ל- איריס כהן
שקרים
  אליהו קאופמן   20/12/13 12:52
עדיין לא קראתי אפילו מגיב אחד - מאלה המגנים על הפיכת המחלה ל"תרבות", שיסבירו מדוע יש לכפות על הילד לפני שהגיע לבגרותו. הסיפור עם דוד המלך ועוד דמויות יהודיות גדולות מציג בדיוק את הבורות וחוסר ההבנה של קבוצות השוליים האינטלקטואליות במקרא ובמפרשיו , ואח"כ בניית תילי תילים של תיאוריות הזויות. מכאן הם למדו לרמות ולשקר גם בתחומי חיים אחרים כולל מחלת - הסטייה הזו, שנהפכה אצלם ל"ברכה".
כתוב תגובה ל- אליהו קאופמן
שכל חייהם מוקדשים לקריאה,
  יש אנשים,   20/12/13 14:00
אבל הם לעולם לא יבינו את מה שהם קוראים. שבת שלום.
כתוב תגובה ל- יש אנשים,
אתה זה שהעלת את טיעון המיעוט
  טיפש גדול   19/12/13 22:42
שפתאום אתה מתנער ממנו. טיפש מטופש. אולי תבדוק גם את ״הטיעון הרפואי״ שלך עם בעל מקצוע רציני, כדי שתוכל גם לרדת מההבל הזה.
כתוב תגובה ל- טיפש גדול
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il