s1 News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
דלג
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
רפי לאופרט
רפי לאופרט
התהפוכות הפוליטיות והדמוגרפיות השליליות בארה"ב משתקפות יותר ויותר בהתנהלות ממשל ביידן במשבר האזורי הנוכחי    השילוב האפרו-אמריקני-מוסלמי והאנטישמי מעמיק את אחיזתו והשתלטותו
איתמר לוין
איתמר לוין
למחדל של 7 באוקטובר מוסיפה הממשלה את סכנות החורבן הכלכלי, האנטישמיות והמפלגתיות בארה"ב    הערות על נצח יהודה ומינוי ראש אמ"ן, ולקח מאיר עיניים ממשה רבינו
חיים רמון
חיים רמון
רוב הפרשנים הצבאיים תומכים עתה בתוכנית המטכ"ל להיכנס לרפיח, להרוג כמה מאות מחבלים ואז לצאת ממנה, אפילו שדרך פעולה זו כבר נכשלה כישלון חרוץ    בשביל לשמוע הדהוד של תוכניות המטכ"ל ושל...
הרצל ובלפור חקק
הרצל ובלפור חקק
דברי הספד עם הבאתה למנוחות של המשוררת דלית בת אדם    שירתה הזכה של דלית בת אדם ידעה לשבות לבבות, שירה שהלכה במסלול השיבה המאוחרת, שיבה למחוזות ילדותה, למחוזות הקסם של ימי האתמול
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
חיים כצמן [צילום: יח"צ]
איש עסקים, משקיע נדל"ן
אייל זמיר
מנכ"ל משרד הביטחון
אייל זמיר (נולד ב-1960), איש צבא ישראלי, מנכ"ל משרד הביטחון.
 יעל אלמוג זכאי [צילום: יח"צ]
אשת עסקים
יעל אלמוג זכאי (נולדה ב-1963), אשת עסקים ובעלת הון ישראלית.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
רבין מחרחר מלחמה
מאת: ד"ר אורי מילשטיין  |  27/12/2013
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
מילשטיין בור מוחלט במודיעין
  אלפרדו ב'   27/12/13 13:37
הפרק הזה הוא תת-רמה. מסתבר שלמילשטיין אין נגישות למידע שעסק בתוכניות וההכנות של צבא סוריה לפתוח בעימות מוגבל עם ישראל על רקע המאבק שלה במצרים הנאצריסטית, ואין לו שמץ של מושג על המאבק הפנימי בין יונים וניצים בהנהגה הסובייטית בתחילת שנת 1967 שהביא להדרדרות למלחמה. זה פרק ברמה של ביו-טופ שכתב תלמיד י"ב....
כתוב תגובה ל- אלפרדו ב'
תודה אדוני
  המורה   27/12/13 15:38
כתוב תגובה ל- המורה
2
רבין אדריכל הנצחון האדיר
  אלפרדו ב'   27/12/13 15:40
למילשטיין אירעה תקלה חמורה, בלי משים הוא מצהיר ומודה כי רבין היה האיש שתיכנן והוביל את המהלכים לפתיחת מלחמת ששת הימים[ מחרחר מלחמה בלשונו], המלחמה בה הושג הנצחון הגדול ביותר בתולדות מדינת ישראל החדשה....אורי מילשטיין הוא בלעם החדש, בא לקלל ונמצא מברך. בפרק הזה מילשטיין מאדיר את רבין בהסח הדעת, מרומם, משבח, מקלס, מפאר, סוף סוף כתב משהו ראוי. אוריל'ה אכלת אותה טמבל, ירית לעצמך ברגל.
כתוב תגובה ל- אלפרדו ב'
זה לא הוא כתב זה אישתו
  קבלות   28/12/13 08:47
זה לא הוא כתב זה שאשתו ששלחה הרי היא ״שולחת ״ גם תגובות אוהדות בשמות בדויים מהמחשב שלו
כתוב תגובה ל- קבלות
תגיד לי איך הוא אדריכל כשבזמן
  שבץ חלובה   28/12/13 10:48
המלחמה הוא היה מאושפז בגהה וגם אחרי ששוחרר לא תיפקד ורצה להתפטר ורק עייזר שיכנע אותו לא לעשות זאת. מה אתה עובד עלינו בעיניים? הוא ניהל ופיקד על המלחמה בדיוק כפי הרמטכ"ל הראשון רא"ל יעקב דורי החולה פיקד וניצח במלחמת העצמאות 1948-49. רבין היה בלון מלא אויר חם שעלה למעלה . האוויר התקרר והבלון נפל. רבין זה לא סטלין שהגן בגבורה על רוסיה נגד הפלישה הנאצית גרמנית. רבין זה סמרטוט ריצפה על ידו. אם לדוגמה היה עומד בראש רוסיה בזמן הפלישה הגרמנית רוסיה היתה נכנעת וניכבשת לעד ע"י הנאצים. המזל שלהם שלא היה להם אחד כמו רבין בראש הצבא או המדינה. מפקדים כמו רבין אצל סטלין היו מקבלים כדור בראש.
כתוב תגובה ל- שבץ חלובה
מי הכין את צה"ל?
  קבלות   28/12/13 13:20
את הצבא צריך להכין חודשיים ושנים למלחמה ומי שאחראי להכנות הוא הרמטכל . ראינו איך הצבא תפקד במלחמת הלבנון השנייה וזה צבא שבוגי הכין מחסנים ריקים וצבא שהוכן למלחמה בשטחים כנגד זורקי אבנים . רק טיפש חושב שמלחמה מכינים ביום
כתוב תגובה ל- קבלות
לא נצחון ולא אדיר. הסבר
  בפרקים הבאים   28/12/13 23:06
כתוב תגובה ל- בפרקים הבאים
3
אזהרת אמינות
  קבלות   27/12/13 15:47
מתוך המחקר ייאנוש ברק news1.co.il נא לשים לב לכתובת הip של המעריצה מתגובה 3 היא זהה לכתובת ה ip של "ההיסטוריון " מילשטיין זה מראה על רמת האמינות שלו ולו פחות על היכולות השכלית שלו
כתוב תגובה ל- קבלות
לפי מזדנבי רבין, "אמינות" זה
  להסתיר את האמת   27/12/13 16:20
כתוב תגובה ל- להסתיר את האמת
4
מילשטיין ורבין
  המום   27/12/13 16:39
איני עוקב ממש אחרי כתבות אילו אך המום מהתקפות ולשון הרע על אדם שנפטר ואינו יכול להתגונן .נותרה רק אפשרות אחת שמילשטיין יצטרף לעולמו של יצחק רבין ,עולם האמת שם הכוחות יהיו שווים ורבין יוכל להביע את דעתו .צא ולמד אחרי מות קדושים אמור
כתוב תגובה ל- המום
גם אנטיוכוס אפיפנס אינו יכול
  להשיב   27/12/13 22:12
כתוב תגובה ל- להשיב
רבין מילשטיין
  לד״ר המלומד   29/12/13 12:20
להיסטוריון המלומד ,מרחק עצום בין היסטוריה ואובססיה
כתוב תגובה ל- לד״ר המלומד
5
הולכת בדרכו
  לאה רבין   27/12/13 16:55
בספרה "הולכת בדרכו" מתארת לאה רבין את יצחק, בניגוד לרצונה, כבור שכשל בלימודיו...בביה"ס לקיבוצניקים; כדורי ויעיד על כך עוד בור, מאותה המפלגה, שהפך לנשיא...
כתוב תגובה ל- לאה רבין
גם תמוכיו לרבות המגיבים פה הם
  בורי ועמי ארצות   27/12/13 22:24
כתוב תגובה ל- בורי ועמי ארצות
ועכשיו לאחר שהוספתי
  תימוכין, שפני   27/12/13 22:56
תסביר בבקשה למה התכוונת...
כתוב תגובה ל- תימוכין, שפני
חנן וייס
  שכחתי לחתום   27/12/13 22:50
ו/או להוסיף קישור: דפ"ר קב"א ופרופיל גבוה יותר מהממוצע של כל הפיקוד העליון לדורותיו, עבר, הוה עתיד... ביחד לחוד בהתאמה ושלא... משכל לפחות של 180 .... לא קבע בדימוס תואר שני במנהל עסקים למנהלים מורה מחליף קבוע למתמטיקה, חט"צ, גמנסיה הרצליה, ת"א
 לא קבע בדימוס
כתוב תגובה ל- שכחתי לחתום
חנן וייס-ועוד מלאה
  רבין   28/12/13 07:57
אי הבנה נוראית בכלכלה ובלוגיקה: "הוא פעל לצמצום הגרעון התקציבי ע"י הקצאת כספים לביטוח הלאומי"... "ישראל תחת שלטונו של רבין הגיעה לנקודה שבה צצו והופיעו חברות רווחיות עשירות בחקלאות ובתעשייה, ורישומם של בני המעמד העליון נעשה בולט יותר ויותר" רוצה לומר שרבין שיחד את הקיבוצים והמושבים, ע"מ שיתמכו בו, והקצה להם מיליארדים והפך אותם לאליטות אוליגרכיות...מלהיות סתם אליטות... ע"ע יאיר לפיד על עשירי ישראל וספרו של דר' ראובן שפירא על האוליגרכים מהקיבוצים
 יאיר לפיד
כתוב תגובה ל- רבין
ועוד מ-לאה רבין
  מיליונרים   28/12/13 22:28
היה לנו "רק" בית קטן בצהלה...ששוויו כיום עשרות מיליונים... חנן וייס אל תשכח שהתנועה הקיבוצית שמה את ראשיה בראש צה"ל עם משכורות עתק...כל הגנרלים בצה"ל, הבמ"לים, למי שלא הפסיד את כספו...הם מולטי מליונרים.... ולגבי הפסד כספי...אין להם הפסד כספי גם אם הפסידו אותו בעסקים ולמה.... כי אנשי הקבע המציאו חוק....שגם כשהם פושטים רגל אסור לגעת בכספיהם.... חנן וייס
כתוב תגובה ל- מיליונרים
6
בדיחה של כתבה בלי ידיים ובלי ר
  tאיציק   27/12/13 17:56
כתוב תגובה ל- tאיציק
7
המצב לא השתפר עד עתה
  אביתר בן-צדף   27/12/13 17:59
חוץ מבן-גוריון, שום ראש ממשלה לא היה מסוגל לעצור את השור הנגח והמשתולל, הנקרא צה"ל - אפילו לא אריק שרון
כתוב תגובה ל- אביתר בן-צדף
בן צדף שונא את צה"ל
  אלפרדו ב'   27/12/13 18:43
כאשר היה עורך בטאון צה"ל מערכות לא שמענו ממנו אפילו ציוץ של ביקורת. מה השתנה? פיטרו אותו בחרפה? השפילו אותו?אין לו אפילו מילה טובה אחת על המערכת,אך על אפו וחמתו צה"ל ניצח מנצח וינצח.
כתוב תגובה ל- אלפרדו ב'
8
סינדרלה וראומה נסעו לאודסה
  אלפרדו ב'   27/12/13 18:54
מסכנות, סובלות שם מקור מפלצתי ולא יכולות לעודד את מילשטיין שנאלץ להגיב לבד מהגולה הדוויה.למילשטיין יש גיבור חדש ז'בוטינסקי... מעניין מי יהיה הגיבור הבא -מאיר כהנא? ואולי יאיר שטרן?
כתוב תגובה ל- אלפרדו ב'
מאיר כהנה הוא הגיבור שלי!
  סינדרלה   27/12/13 21:11
כתוב תגובה ל- סינדרלה
כמה שוטה בן אדם יכול להיות
  ראומה   27/12/13 22:33
מסתבר שמשבוע לשבוע, יותר ויותר. ובעניין הכינוי "אלפרדו ב'" - הקנאה בוערת בך על שאתה אינך יכול להסתפח על חבורת החוקרים, בעוד שכל ההישגים שלך מתמצים במילון של נאצות וגסויות.
כתוב תגובה ל- ראומה
ערב טוב ראומה-התעוררת?
  אלפרדו ב'   27/12/13 22:55
את ראוייה לנזיפה,לא פירסמת את הליקוק למילשטיין במועד.את מזכירה לי את הפרה ראומה ברפת שלנו ביגור,גם היא היתה מגיעה לארוחה בין האחרונות.
כתוב תגובה ל- אלפרדו ב'
אני לא כמוך
  ראומה   28/12/13 00:14
אתה מקדיש את ימי שישי וגם את הימים הבאים כדי לארוב לפרסום הפרק החדש של מילשטיין. אני דווקא מבינה אותך. אדם חסר השכלה, ללא עשיה שתמלא את יומו, שאוצר המלים המצומצם שלו מסתכם בנאצות ובמלים של ילדי גן הנהנים לומר מלי גסות. אני לעומתך עסוקה בנושאים שמביאים תועלת לחברה.
כתוב תגובה ל- ראומה
מה לעשות לא כולם משכילים
  אלפרדו ב'   28/12/13 10:39
וגאונים כמוך וכמו מילשטיין.. אני למדתי רק לעבוד ברפת ובגד"ש ואח"כ לחסל את אויבי מדינת ישראל[חיילי אויב, מחבלים,מרגלים,סוכנים ושאר מרעין בישין וחולירות],ברור שאני אדם קטן המתגמד מול תרומתו של אלילך החובש המופלא לחברה בישראל.ועכשיו ברצינות -מילשטיין ויצורים מסוגך ראויים לתואר -מרעילי בארות,אתם מחבלים בחוסן הנפשי של הצעירים בארצנו,אם כל כך רע פה ראוי שתשקלו להגר -למשל לברלין, יש שם קהילה של נפולת נמושות מסוגכם...
כתוב תגובה ל- אלפרדו ב'
אני מתנצלת בפניך, אלפרדו ת'
  ראומה   28/12/13 12:20
אתה צודק. לא כולם משכילים, ואתה מוכיח זאת מדי שבוע. וגם לעבוד ברפת ולגדל תרנגולות, זה חשוב. ראה את השגיו של רבין, לפי תעודת הבגרות שלו.
כתוב תגובה ל- ראומה
אתה טוען שהנך מסתובב ברפת
  צורי   28/12/13 15:00
של קיבוץ יגור אולי בשל קח כסיל ראשך מלא קש?
כתוב תגובה ל- צורי
כמה שאת צודקת, ראומה!!!
  אורי מילשטיין   28/12/13 09:47
כתוב תגובה ל- אורי מילשטיין
מי מגיב בשמו של מילשטיין
  אלפרדו ב'   28/12/13 10:27
מילשטיין אמור להיות באודסה[91.197.19.198] אז מי מגיב בחתימתו מאפעל?? שפרה נתת שוב חומר ל"קבלות" ...
כתוב תגובה ל- אלפרדו ב'
אתה בור לא רק בהיסטוריה של
  ראומה   28/12/13 12:00
מלחמות ישראל, אלא גם באפשרויות השימוש במכשירי הייטק
כתוב תגובה ל- ראומה
את שפרה או אחת הבנות?
  אלפרדו ב'   28/12/13 12:48
מאסנו בבלופים של משפחת מילשטיין.
כתוב תגובה ל- אלפרדו ב'
הוא לא בור אלא מפגר, פי הרמה
  הנמוכה של   28/12/13 17:09
תגובותיו
כתוב תגובה ל- הנמוכה של
מילשטיין הסתכל במ ראה באודסה
  אלפרדו ב'   28/12/13 19:32
הפוסל במומו פוסל, נראה שהתגובות שלי גרמו לך לאבד שליטה והתחלת לחרף כאחד הריקים[צורי את ראומה].אתה לקראת נקודת שפל .
כתוב תגובה ל- אלפרדו ב'
נראה שאתה נפחד
  האמנם ?!   30/12/13 08:41
מהיעדרותו של מילשטיין מהארץ
כתוב תגובה ל- האמנם ?!
חבל שחזרת קיוינו שתשאר
  אלפרדו ב'   30/12/13 16:21
באודסה לצמיתות וכך נפטר מעונשך...
כתוב תגובה ל- אלפרדו ב'
מיזה קיוונו, אתה והזייתך!?!
  לוליטה   1/01/14 22:54
כתוב תגובה ל- לוליטה
9
סוף סוף הוכח שישראל יזמה מלחמה
  ד.ה   27/12/13 20:09
תוקפנית ב1867 ולא התגוננה או פעלה נגד איום חמור. אורי מילשטיין באיבתו לרבין הצליח במאמץ לא רב לבסס סופית את התזה שמלחמת ששת הימים הייתה מלחמה תוקפנית ופושעת מצד ישראל ועל כן על פי המשפט הבינלאומי אין לה זכות ולו לסנטימטר אחד מהשטח שנכבש במלחמה תוקפנית נפשעת שאותה חרחר יצחק רבין כרמטכ"ל. אפשר בהחלט להעביר את המחקר שלו לאו"ם ולהתנצל על שהאשמנו את ברית המועצות בהפצת שקרים על ריכוז כוחות מול סוריה ועל כוונות תוקפניות של ישראל נגד סוריה. אני לא בטוח שכל קוראי הימין שעד עכשיו הריעו למילשטיין ימשיכו לאהוב אותו כעת - החיים קשים.
כתוב תגובה ל- ד.ה
מילשטין מציג: רבין גיבור הימין
  נקדימון בן גוריון   28/12/13 16:16
אכן! מילשטיין, בשנאתו העיוורת לרבין, מציב אותו הפעם כאם כל גיבורי הימין --- מחרחר המלחמה שפעל (במצוות הקב"ע?) להתחיל במלחמה ששנתה את המזה"ת ויצרה את ישראל הגדולה. והרי... אלו לא החליף אשכול חסר הניסיון הבטחוני את בן גוריון דיינו אלו לא מינה את רבין מחרחר המלחמה לרמטכ"ל דיינו אלו לא איים רבין מלחמה על הסורים דיינו אלו לא יצא לפעולה בסמוע והעביר את חוסיין לברית הבין-ערבית דיינו אלו לא אישר למטוסינו לתקוף את מטוסי סוריה דיינו אלו לא מינה מטכ"ל אפקטיבי ואגריסיבי דיינו אלו לא אפשר לאלופים לעשות כרצונם דיינו אלו לא שחרר/כבש את העיר העתיקה ואת יהודה ושומרון דיינו ועכשיו לאן מילשטיין בא - או שרבין הוא איש צבא פחדן וכושל, סמולן שכזה, או שהוא גנרל אסרטיבי ומחרחר מלחמה, משאת נפשם של הימין. אבל האמת, שאותה מתקשה מילשטיין למצוא, לנתח ולתאר, היא שרבין היה דמות מורכבת, לא חד-צדדית, וכזו שהייתה בראש ובראשונה ריאלית ולא אידיאולוגית ומוכוונת עשייה ולא דיבוריה. בדיוק ההבדל בין בן גוריון לימין של ז'בו ובגין.
כתוב תגובה ל- נקדימון בן גוריון
אכן,רבין תמיד התחפש לביטחוניסט
  קורןנאוה טבריה   29/12/13 07:44
ימני לפני כל בחירות לכנסת והצליח לעבוד על ליכודניקים מוסתים שבזכותם ניצח=רק כך זכה הרבין-בלוף בשלטון!!....תודה שהזכרת לי את זה!!!
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
10
רבין הפחדן הפך לגיבור?
  יואל קורנבלום   28/12/13 04:20
מה קרה בדיוק לאותו רבין שברח מקרב לא פיקד על קרב הודח וכן הלאה שפתאום הפך להיות קרבי כל כך? מה יכולה להיות הסיבה? האם יתכן שהוא הופעל על ידי מעצמה זה? לא אומר שהוא היה מרגל אבל יתכן שהיו כל מיני רמזים בכיוונים הנכונים שהביאו אותו לפעול בצורה שפעל.

האם יתכן שכל זה נעשה על ידי האמריקאים במטרה להעביר את המצרים לצד האמריקאי? אולי היו סיבות אחרות לעניין? ברור הוא שאין כאן ובעבר שום הסבר איך פחדן כמו רבין התחיל פתאום להיות קרבי וגם לא מקשיב לראש הממשלה. קשה להאמין שהוא היה מסוגל לתכנן כל מיני דברים כפי שבוצעו ללא הדרכה של גוף שלישי.

לאחר מכן הוא הפך להיות שגריר ישראל בארה"ב מה שמקרב אותו יותר ויותר לאמריקאים. לכן נראה לכאורה שהוא הופעל על ידי האמריקאים ולכן פעל כפי שפעל. אותו הדבר רואים אצל אהוד ברק. לכן אני בהחלט מאמין שהיתה כאן בחישה של גורם זר שגרם לרבין לפעול שלא כדרכו.
כתוב תגובה ל- יואל קורנבלום
11
עובדה:רבין 'הקדוש' אסון ליהודי
  קורןנאוה טבריה   28/12/13 04:39
ליהודים ולעם ישראל!!
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
נאוה צודקת
  ד.ה   28/12/13 10:45
מלחמת ששת הימים שרבין חרחר ועמד בראש הצבא כשפרצה הייתה מלחמה תוקפנית ופושעת והגיע הזמן להודות בזה בפני כל העולם ולהאשים את רבין בפשע
כתוב תגובה ל- ד.ה
בששת הימים הוא קרס משתייה=וע"ע
  קורןנאוה טבריה   29/12/13 06:39
עזר וייצמן!!! כמו שמייחסים לפרס את הכור בדימונה ומתעלמים מהוגי הרעיון ואבי הפצצה הפרופ' ארנסט ברגמן ז"ל!!!....כשכל פוליטיקאי היה מסכים להקמת הכור גם אם לא היו קוראים לו פיירס=די לשטיפות-מוח בולשביקיות!!!
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
מוזר!עוד פעם נאוה צודקת
  ד.ה   29/12/13 09:27
רבין השיכור ומחרחר המלחמה הביא לכיבוש פושע של סיני,יהודה ושומרון ורמת הגולן ומזל שהיה את הליכוד שהחזיר את כל סיני ואת רצועת עזה והיה מוכן להחזיר את כל רמת הגולן. רק הימין יכול להחזיר מה שרבין כבש ועוד נחזיר גם את יהודה ושומרון ונפנה התנחלויות מה שרבין השיכור לא היה מוכן לעשות ולא עשה אף פעם. מה קורה לך נאוה? עברת לשמאל?
כתוב תגובה ל- ד.ה
אופס שכחתי:"מי שיעלה על הדעת ל
  קורןנאוה טבריה   29/12/13 11:48
לרדת מהגולן גם בשלום:מפקיר מפקיר את ביטחון ישראל"! ורק בזכות העובדה שהקב"ה הקשה את לב האסאד האבא,שלא הסתפק רק בכל הגולן שרבין התחנן לתת לו,אלא התעקש להשתכשך גם במי הכנרת =וסירב לקבל את מה שרבין התחנן לתת לו!!!
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
12
קצין שהודח שלוש פעמים
  היה לרמטכ"ל   28/12/13 07:47
"קצין שהודח שלוש פעמים היה לרמטכ"ל " דר' מילשטיין ויוכיחו זאת רמטכ"לים רבים ובורים שפיקדו על צה"ל....בגלל שהיו בעלי משכל נמוך...הם "ירדו מתחת לראדר" של מאבחני הצבא... ראה למשל, מופז, אשכנזי, גנץ ואחרים...כגודל "חוסר חכמתם", יחסית כמובן, כגודל ההערצה כלפיהם... חנן וייס
 חנן וייס
כתוב תגובה ל- היה לרמטכ"ל
רק חננה וייס היה ראוי לרמטכ"ל
  אלפרדטו ב'   28/12/13 10:19
אך הראדאר איכן אותו ושלח אותו להיות מ"מ בהנדסה,איזו מערכת דפוקה, חננה יכול היה להיות מצביא מזהיר וסיים במשטרה הצבאית.[בינינו יש לנו מזל גדול].
כתוב תגובה ל- אלפרדטו ב'
13
מערכת הביטחון
  אבי22   28/12/13 08:06
אמר פרופ' דרור: הטרגדיה של מדינת ישראל שבראש מערכת הביטחון עומדים גנרלים! בכל הדורות הגנרלים רואים את העולם דרך הכוונת של הרובה! ועולמם צר כעולם נמלה.
כתוב תגובה ל- אבי22
פחות מנמלה!
  אורי מילשטיין   28/12/13 22:19
כתוב תגובה ל- אורי מילשטיין
14
מילשטיין, תתעלם מהעיוורים
  חן45   28/12/13 10:24
שפוטי רבין והשמאל העיוורים מקפצים כנשוכי-נחש למראה האמת על רבם הכושל. גדולתה של מדינת ישראל שהצליחה להיחלץ מחיבוק הדוב של מפא"י שכמעט והביא להיעלמותה. למרות איוולתו של רבין, שכלל לא התכוון לכך, הצליח צה"ל המסור להחזיר לנו את ארצנו. רבין נדבק באופוריית הניצחון בששת הימים ונאחז בה למרות התנגדותו הפנימית לשחרור חחלקי ארץ ישראל מידי הפולש הערבי הרצחני, כי היא נחשבה כהישגו היחיד במערכות ישראל ולא בזכותו. מורשת רבין האמיתית היא השיכרות, חוסר האיזון הנפשי ורצח יהודים טובים ניצולי השואה על חוף ימה של תל אביב. אם לתומכיו העיוורים טוב להתעלם מהכישלון המצטבר הזה של גיבורם - שיבושם להם.
כתוב תגובה ל- חן45
לא ניתן להתעלם כי בם מיצגים את
  אורי מילשטיין   28/12/13 14:42
רוב הישראלים. זה אחד האסונותיה של מדינת ישראל.
כתוב תגובה ל- אורי מילשטיין
15
לכל הדומן השמאלני העלוב והנקלה
  צורי   28/12/13 12:14
האם התכנית "מקור" לא לימדה אף אוויל מכם פרק בהילכות רבין. האם השופט ברק שאינני מחסידיו והשופט חריש גם הם נמנים על מתעבי רבין? יש במגיבים אסופת חולי נפש כמו הרמשים אלפרדו חיימקה ופועה ועוד כולירות דומות בולשביקים מטומטמים שכנראה מזור לחולים לא יהיה. גם דרוקר וברקאי לא ידועים כאוהדי ז'בוטינסקי.
כתוב תגובה ל- צורי
16
איזה מזל שרבין לא הבין כלום...
  ירון זכאי 1   28/12/13 18:02
איזה מזל שרבין לא הבין כלום בהתרחשויות, וכל הערכותיו התהפכו מיד כאשר העריך אותן. הוא מצטרף לכל שאר הטמבלים בארץ, במדינות ערב וברוסיה שקידמו את מלחמת ששת הימים, שהיא הפתיח למלחמת העולם השלישית. ברור שהמלחמה הזו הייתה עבור הגויים טרגדיה של טעויות. הרי מאז הם מנסים לשחזר כבר עשרות שנים את מחשב העולם ליום ה-4/6/67 כמו שמשחזרים מחשב ליום אחד לפני חדירת הווירוס.
כתוב תגובה ל- ירון זכאי 1
17
נראה שרבין פעל להדיח את אשכול!
  פועה   28/12/13 18:27
פרק 1. כותרתו היא פרי דמיונו הקודח של המשורר.
המצב אתו מתמודדת המדינה בעת ההיא מושפע ישירות מהמלחמה הקרה שמתרחשת במלוא עוזה, בין בריה"מ לארה"ב.
מצרים מבצעת לחימה בתימן בשליחות בריה"מ כדי למנוע האחזות אמריקאית בנקודה אסטרטגית מול קרן אפריקה. וסוריה מעסיקה את ישראל בשליחותה של בריה"מ בחזית הצפונית, כדי להקל על מצרים ולהקשות על התבססות האמריקאים במזה"ת.
מול המצב הזה שענינו ניצול מקורות מים, (במצרים סכר אסואן על הנילוס מוקם וממומן ע"י בריה"מ, ובסוריה מתפתח פרויקט להטיית מקורות הירדן לתוך סוריה), מול המצב הזה מציג רבין ניתוח נכון וברור, ומבטא את עמדתו כרמטכ"ל הגורסת פעילות מניעה אקטיבית.
אין כאן הצהרה על כוונה להפיל את המשטר בסוריה, ותגובת עיתון "על המשמר" לא יכולה להוות אסמכתא לכלום! כי זה עיתון של מפ"ם, בעל נטייה גלויה לטובת בריה"מ ונגד ארה"ב, ומוכוון ע"י גורמים בגוש הסובייטי.
כך גם אין אסמכתא כל כוונת אשכול לפטר את רבין, גם אין ולא היה, "מכתב נזיפה חריף" שנשלח לרבין! כי זאת לא הייתה דרך ההתנהלות בין שר הבטחון לרמטכ"ל! איזה צורך היה לו לאשכול לכתוב בנושא מכתב לרבין?!... הדמיון של מילשטיין מעיד על חוסר הבנה באופן ההתנהלות הבין אישית.
הרמטכ"ל נקט כלפי מעשי סוריה גישה אקטיבית לגיטימית, כמפקד העליון של הצבא. חובתו של ראש הממשלה לעומת זה להציג ולהבהיר את ראייתו השונה, ואין זה מעיד על איזה פגם בתקינות היחסים. יצחק רבין לא היה "יס מאן" וכך נכון.
הערכת אמ"ן (יריב) שמצרים לא תפתח מלחמה נגד ישראל לפחות עד 1970 הייתה בעיקרה נכונה! גם אם רבין נחשד כמזמין אותה
כדי לאפשר לו להשיג אישור ממשלה להקשחת הפעולות נגד סוריה.
נאצר בעידוד בריה"מ, הכניס את הכוחות המצריים לסיני ב1967 ואיים לחסום את המיצרים, לא כדי לפתוח המלחמה יזומה! אלא רק כדי ללחוץ על אשכול להכנס אתו למו"מ כדי להרפות מהסורים בני בריתו (קע"ם). אשכול לא היה רחוק מלהכנע ללחץ המצרי רוסי. ממשלת ישראל היא זאת שניצלה את ההזדמנות שנקרתה לה ופתחה במלחמה כיבוש התקפית נגד מצרים. ולאחר מכן הרחבה את ההזדמנות ההגבה במתקפת כיבוש נגד סוריה וירדן.
רבין היה ללא ספק "שחקן ראשי" ביוזמה וןבהצלחה הצבאית.
כתוב תגובה ל- פועה
בפועל בגלל רבין אשכול
  הודח   28/12/13 21:22
את ההתפתחות הזאת אינך יכול להבין כמובן. לכן אתה מתבדח אבל המציאות היתה מאוד לא מבדחת.
כתוב תגובה ל- הודח
ומי קבע שאשכול היה רא"מ ראוי?
  פועה   29/12/13 09:31
באותה האופן אפשר לטעון שאם לא רבין, לא הייתה פורצת מלחמת ששת הימים, לא הייתה מלחמת יום כיפור וכבר מזמן היה כאן שלום!... כי אריק שרון לא היה צולח את התעלה לא הופך גיבור וגם לא היה נבחר ראש ממשלה...
צר לי לגלות לך, שבחיי המדינה, אין שום דבר עצוב יותר ממלחמת השחרור.
כתוב תגובה ל- פועה
אשכול ורבין
  אורי מילשטיין   29/12/13 10:58
לוי אשכול היה ראש ממשלה ושר ביטחון ורבין כרמטכ"ל היה כפוף לו. העובדות מלמדות שרבין הטעה את אשכול וממשלתו. הטעיה זאת גרמה לתפקוד לקוי של הממשלה והביאה בסופו של דבר להחלפת אשכול במשה דיין במשרד הביטחון. אלה אינן ספקולציות כפי שאתה עשית אלא עובדות היסטוריות.
כתוב תגובה ל- אורי מילשטיין
כשאשכול נוהג ופועל כמריונטה
  פועה   29/12/13 12:57
שאינה רוצה לדעת ונוח לה שיניעו אותה, תמיד ימצא גם מי שימשוך בחוטים.
אין לך שום "עובדה הסטורית" לכך שרבין הטעה במכוון את אשכול!
יש יותר עובדות הסטוריות שדיין כרמטכ"ל הטעה את לבון שר הבטחון, ואת שרת. נתן לטעון שיש יותר עובדות הסטוריות לכך שאפילו דדו הטעה את גולדה בכל הקשור למוכנות וליכולות של הצבא עליו פיקד!...
רבין לא הטעה, זאת פשוט לא הייתה דרכו להטעות, הוא במפורש ובגלוי, יצא נגד מדיניות ההבלגה של אשכול וממשלתו.
העובדה ההיסטורית היחידה היא, שאשכול לא פרש את זה כהטעייתו!
כתוב תגובה ל- פועה
18
לכל המגיבים - ליבי ליבי לכם
  איריס כהן   28/12/13 23:37
שכך אתם מעבירים את השבת !!!
כתוב תגובה ל- איריס כהן
איריס,את צודקת=ואני מתביישת שג
  קורןנאוה טבריה   29/12/13 07:37
שגם אני שותפה לכפירה הזאת!!
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
יש מקום לא לבושה אלא לדאגה
  אורי מילשטיין   29/12/13 08:03
על שזאת הרמה התרבותית של ישראלים רבים שפעם נמנו על העילית השלטת במדינה, ועד היום לפעילותם התרבותית המזיקה יש שפעה רבה. מאודסה, בית היוצר של הציונות - אוטו-אמנסיפציה של פינסקר - אני משקיף בדאגה על כושרם הקוגניטיבי של הישראלים דוגמת אלפרדו ב' וחייםק'ה להבין את בעיותיה האמיתיות של ישראל ולפתור אותן.
כתוב תגובה ל- אורי מילשטיין
אורי- אני לא רואה שממשלת הביבי
  איריס כהן   29/12/13 10:31
כן יודעת לפתור הבעיות - יש לנו בעיה יסודית - לחלל את השבת - אחד מהתחלואים !!
כתוב תגובה ל- איריס כהן
גם וגם מר מילשטיין!
  קורןנאוה טבריה   29/12/13 12:00
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
19
כל האלפרדים והחיימקים
  תלמיד שמינית   29/12/13 10:36
אני וחברי לשכבה עוקבים כבר תקופה ארוכה אחרי המאמרים המלומדים של פרופסור מילשטיין
אנו חשים שכל חיינו הבוגרים מערכת החינוך והתקשורת די עבדה עלינו ובעיקר העבירה לנו מסרים שקריים שאין בהם שום אמת הסטורית
התגובות של אלפרדים והחיימקים מוסיפים לנו את תחושת האובדן משום שכל התגובות שלהם הן תגובות המלוות בקללות ואין בהן שום כתיבה הסטורית או מסמכים שמוכיחים שפרופסור מילשיין אינו צודק
היינו שמחים לו הם היו מוכיחים כבל עם ועדה שכל מה שנכתב על ידי מילשטיין אינו נכון, אבל עד עתה רק פרופסור מילשטיין מצטייד במסמכים ראיונות וכתיבה הסטורית רצופה שכל מטרתה היא לחשוף את האמת ההסטורית ללא שום אינטרס אישי.
המאמרים הללו גורמים לנו עוגמת נפש משום שלו המערכת הצבאית היתה מסוגלת לעשות חשבון נפש אמיתי כדי לשנות את דרכו של צה"ל מאותה תורה שגיבשו רבין וחבריו אולי היה לנו סיכוי לשרוד בשכונה הארורה הזו סביבנו.
התחושה היא שאין סיכוי לשינוי משום שהאלפרדים א' ב' ג' ותאמינו לי גם ד' ובעיקר החיימקים עדיין שולטים על הברזים ועל התפקידים המשמעותיים במערכת הבטחון ולכן אנו עדיין באותה תאוריה שיקרית שיכולה להביא את העם היושב בציון לאבדון.
כתוב תגובה ל- תלמיד שמינית
לתלמיד שמינית ולחבריו
  אורי מילשטיין   29/12/13 11:13
1. תודה על התגובה.
2. אתה וחבריך מלמדים שלא הכל אבוד ובמהלך הזמן יש סיכוי להיפטר מורשת רבין, אלפרדים, וחיימקים. ולשפר את תפקוד מערכת הביטחון של מדינת ישראל.
3. אשמח להיפגש אתכם פנים אלה פנים ולדון יחד במהלכים הרצויים לשיפור תפקודה של מערכת הביטחון שלנו. להלן כתובת המייל שלי: urimilsh@smile.net.il
כתוב תגובה ל- אורי מילשטיין
הם בסך הכל נאחזים בקרנות
  סינדרלה.   29/12/13 14:47
המזבח, דקה לפני שהכל מתפורר, ראו למשל מפלגת העבודה שהייתה בשיא תפארתה, מתפוררת! והיא כבר בסוף הדרך אל התהום. כמו שנאמר: לשקר אין רגליים- כמה יוכל להרחיק לכת.
כתוב תגובה ל- סינדרלה.
סינדרלה ראי תגובה 22
  אלפרדו ב'   29/12/13 16:00
ראוי שתתצטרפי למועדון נפגעי מילשטיין,אולי ניתן עדיין לרפא אותך ולהסדיר את מוחך שנפגע.
כתוב תגובה ל- אלפרדו ב'
אתה בסך הכל אחד מעלובי החיים
  לוליטה   29/12/13 19:41
כתוב תגובה ל- לוליטה
סינדרלה הפכה ללוליטה
  אלפרדו ב'   29/12/13 20:36
אבל הטמבלית שכחה לשנות את כתובתה וכך המתחזה נפלה בפח.אז מילשטיין הוא הומברט שלך?אבוי יש לו קשר עם קטינות ?
כתוב תגובה ל- אלפרדו ב'
20
דע לך שלחרחר לא בא מהפלמ"ח...
  פועה   29/12/13 12:46
פרק 2. הוא ניסיון להציג את רבין כפרובוקטור.
רבין כרמטכ"ל נשפט וישפט בעיקר עפ"י השגי הצבא בתקופת כהונתו, ורק כך ראוי ונכון לשפוט אותו.
כבר ציינתי כאן שרבין האמין בגישה יוזמת אקטיבית, שבה אתה היוזם מקדים בצעד את היריב האויב.
רבין סלד ממצבים ומדיניות בהם משאירים את היוזמה ליריב.
זה גם היה המניע העיקרי שעמד מאחרי דחיפתו כראש ממשלה את יוזמת אוסלו.
למיטב ידיעתי אין "בספרות האינטלקטואלית הצבאית" הערכה יתרה לקיום אסטרטגיה פאסיבית לאורך זמן.
השאלה שצריך להעלות לדיון כאשר באים לטעון "שרבין היה מחרחר מלחמה", האם לאשכול הייתה מדיניות שלום אלטרנטיבית? האם אשכול פתח באיזה יוזמת שלום ניהל איזה מו"מ מדיני חשאי עם נאצר או עם סוריה?
האמת שאשכול וממשלתו לא נקטו בשום יוזמה מדינית חשאית או גלויה, כל ענינם היה בשימור הסטטוס קוו ובמניעת התלקחות.
האם הייתה כאן איזו אסטרטגיה? היוזמה הסורית בעידוד בריה"מ להטיית מקורות הירדן, יזום הסכם ההגנה המשולש מצרים סוריה ירדן, מראה לנו שלאשכול ולמדיניות הדיפלומטית לא הייתה תשובה למצב, מלבד להבליג למנוע התלקחות לדחות את הקץ. לאיזה צורך? ספק אם לאשכול הייתה תשובה טובה, מלבד התשובה הידועה, "אולי בינתיים ימות הפריץ או ימות הכלב"..
לכן טעות מחקרית היא לבקר את רבין על שלחץ לנקוט יוזמה.
אם רבין אכן גרם למלחמת ששת הימים, הרי שהוא הגיש לממשלת ישראל, על מגש של כסף, השגים צבאיים שהדיפלומטיה והמדינאים היו צריכים ויכולים למנף אותם להשגים מדיינים, וגם את זה פספסו אשכול וממשלתו ואחריו גולדה, בטפשותם המדינית, ובכניעתם לייצרי החמדנות הטריטוריאלית הזולה.
הקול המשמעותי היחיד שקרא למנף את השגי הכיבוש למו"מ להסדר
היה קולו של ב.ג. שהיה מחוץ לפוליטיקה, אבל אחרי שכרון הנצחון מי בכלל מוכן היה להקשיב לו??? אפילו לא חסידיו הידועים...
כתוב תגובה ל- פועה
21
רבין נהג כמו שצריך
  ערן גפני   29/12/13 14:38
לצערי, אני חולק כאן על אורי מילשטיין. לדעתי, רבין נהג נכון בשנים 1966 עד 1967 כשאולי בפעם הראשונה בחייו נהג כאסטרטג ולא כפודל נושא כלים של מישהו. אגב, מהלך דומה עשה שרון בשנים 1981-82 לגבי לבנון. בשני המקרים, הגישה הגלותית ניצחה את היוזמה ונטילת גורלנו לידינו, אבל מקרה שרון שונה ממקרה רבין ולא אדון פה כאן. הצרה עם שניהם היתה ששניהם פחדו להודות שאכן זו כוונתם - לשנות את מצבה הגיאו-אסטרטגי של ישראל ע"י ייזום מהלכים שייצרו מלחמה בה ישראל תכריע את אויביה ותשיג מצד אחד שחרור מפצעים מוגלתיים שליוו אותה הרבה שנים (לגבי סוריה - העובדה שהיא לא הוכרעה במלחמת העצמאות והיוותה סיכון מתמיד ומטריד לביטחון ישראל מאז 1948, לגבי אש"ף - היותו גוף מרכזי בייזום וקביעת יעדי הפעלת טרור נגד ישראל, ולקיחת ייצוג ה"עם" הפלסטיני על עצמו, ובהמשך - טיפול בסוריה שהמשיכה להוות מוקד מוגלתי של הטרדה וסיכון לישראל). בשני המקרים, בגלל שפחדו שני האישים להודות שאכן זו כוונתם, כל אחד זכה לתיאור שלילי (שרון יותר, כי למרבה הצער פעל אחרי ההלם של יום הכיפורים ולא הבין שהמדינה כולה אימצה את הגישה הגלותית של "שב ואל תעשה" לגבי איומים אסטרטגיים). במה צדק רבין? הוא צדק בכך שהבין כי בשנת 1966 ישראל נקלע למצב בלתי אפשרי. מצד אחד, התעצמה צבאית והתחזקה, אבל התנהגה כילד נזוף ומוכה בזירה הבינלאומית, כך שהיתה מבודדת, מוקעת ונטולת יוזמה. גם המשבר הכלכלי שפקד אותה בשנת 1966 החמיר את בעיית המוראל בארץ והביא להתגברות הירידה (בעוד שהעליה היתה בשפל חסר תקדים). כך ישראל נקלעה אכן למצב מסוכן שמעורר את שכנותיה ליזום מהלך מלחמתי כולל ומסוכן. בפברואר 1966 עלתה מפלגת הבעת' לשלטון בסוריה (לאחר שבשנת 1964 נטלה את השלטון בעיראק) והדקה את הברית האסטרטגית עם בריה"מ ועם מצרים. קצב התקריות בגבולות הלך וגבר עם אימוץ ארגוני המחבלים בידי סוריה ומצרים וגם החל הליך מסוכן של התרחקות מצד צרפת (שבשנת 1966 פרשה מפיקוד נאט"ו בהוראת דה-גול). כל המהלכים הללו היוו סיכון ממשי על ישראל. לכן, מהלכיו של רבין דווקא נראים הגיוניים ומחושבים מאד. הצרה היא, שרבין אכן לא הודה בכך מעולם ולא הזכיר כי אלה היו שיקוליו. לפני שתתנפלו עליי, אני מבקש לומר כי בגלל סיבה זו, אפשר לנתח את מהלכיו גם בצורה שאורי ניתח. יחד עם זאת, לדעתי, רבין נהג כהלכה כרמטכ"ל צה"ל שרואה את הנהגת המדינה שלו משותקת בפחד גלותי מכל מהלך יזום, ומניחה לטבעת החנק הערבית והבינלאומית להתהדק על צווארה של ישראל - וזו חובתו של כל רמטכ"ל היתה לעשות כן במקומו. חבל שדדו לא נהג כך ערב מלחמת יום הכיפורים. מאידך, לרעתו של רבין עומדת העובדה שבגלל ההלם וההתמוטטות שחווה ב-23 במאי 1967, הוא חזר להיות הפודל הצייתן והפאסיבי וכך גם כשהיה שגריר בארה"ב וכראש ממשלה בשתי הקדנציות שלו. אגב, ההבדל המשמעותי בינו לבין שרון היה לרשותו אכן עמד פיקוד שש לקרב שרצה לשבור את טבעת החנק האסטרטגית מעל ישראל, בעוד שלרשות שרון עמד פיקוד הלום קרב מימי מלחמת יום הכיפורים שרובו ככולו היה בעל עמדות פוליטיות מנוגדות לשלו ושעשה הכל כדי להכשיל את היוזמה האסטרטגית שלו.
כתוב תגובה ל- ערן גפני
22
אזהרה "לתלמיד השמינית"
  אלפרדו ב'   29/12/13 15:19
הזהרו ממילשטיין השרלטן ושוטף המוחות שימכור לכם כזבים,ולכם אין את הכלים להתמודד איתו. משהו על אופיו הבעייתי תוכל ללמוד מן העובדה שבטעות קראת לו פעמיים פרופסור, ובתגובתו הוא לא טרח לתקן אותך. מילשטיין הוא אדם מתוסכל מלא קנאה ושנאה.שומר נפשו ירחק.
כתוב תגובה ל- אלפרדו ב'
אתה בסך הכל אדיוט.
  לוליטה   29/12/13 19:35
שמחפש תשומת לב בכל דרך-
כתוב תגובה ל- לוליטה
בנות מילשטיין התבלבלו
  אלפרדו ב'   29/12/13 22:45
תחליטו אתן סינדרלה או לוליטה?אבל מה אפשר לצפות מאחת עם איי.קיו 20 ? שפרה[ראומה]תעשי סדר.וד"ש להומברט הומברט,ואגב אין בעיה של קטינות?
כתוב תגובה ל- אלפרדו ב'
23
מילשטיין הכתיר את רבין לגיבור
  אלפרדו ב'   29/12/13 16:34
בפרק זה הרס מילשטיין במחי -יד את כל בנין הקלפים של ההשמצות הפרועות נגד רבין שבנה בכל הפרקים הקודמים. זה התחיל בפרק 29 והגיע עתה לשיא. לפי מילשטיין רבין הוא דמות הבטחון הדומיננטית בשנות ה-60 :בונה הצבא המודרני,מעצב תורת הלחימה, המתכנן הראשי ובעיקר מוביל המהלכים האסטרטגיים גם כשר בטחון בפועל.מילשטיין לקוי הראיה התחיל לראות את האור.
כתוב תגובה ל- אלפרדו ב'
24
מה האובססיה שלך לגבי רבין ?
  שמחה ריף   30/12/13 06:06
מעניין שמאז הסכמי אוסלו שמעתי ת'שם הזה אורי מילשטיין.מי אתה בכלל?מאיפה האובססיה שלך לפשפש במעשיו של רוה"מ. שקבור לו כמעט 20 שנה.וטיפוסים כמוך לא נותנים לו מנוח.מה עם ראשי ממשלה אחרים אין לך שום אובססיויות לגביהם? מה זה בכלל מורשת רבין? מי המציא ת'שטות והאיוולת הזו? הבן-אדם נבחר להיות רוה"מ.והחליט להוביל מהלך מלא סיכון אבל עם הרבה תקווה שאולי ישנה את פני המציאות העקומה בה אנו חיים ביום יום.ואפילו במקצת,רבין היה המנהיג האחרון שהבין שמנהיגים לוקחים אחריות,לעמוד בה.ולא לברוח ולהתנהג כמו מחליפו האולטימטיבי דהיום.או אלה שהיו לפניו.תכתוב אלפי סיפורי אלף ל"ילה ולילה" על רבין.שום דבר לא ישנה,תמציאות הנוכחית,של אלה שהגיעו,אחריו.תמיד ההסטוריה תשפוט מילשטינים שכמוך,שרבין עבורם הוא המראה העקומה שהם בוהים בה,כל בוקר ולא מסוגלים להחליף אותה,כי אין להם (דרך)אחרת.
כתוב תגובה ל- שמחה ריף
שמחה ריף, קשה לך לצאת מן העדר,
  לוליטה   30/12/13 08:33
הה? תרשי לעצמך לעשות צעד, זה אמנם קשה אך בהחלט מעורר מאשליית המיתוס. צעד קטן לאדם הוא צעד גדול לאנושות!
כתוב תגובה ל- לוליטה
לרוב האנשים קשה לצאת מהעדר
  בייחוד לשמאלנים   30/12/13 11:51
שהם טיפוסי עדר מובהקים!
כתוב תגובה ל- בייחוד לשמאלנים
לוליטה חזרי להיות סינדרלה
  אלפרדו ב'   30/12/13 15:17
האם את סובלת מסכיזופרגיה ?מתאים לך יותר להיות מכשופל'ה רעה.
כתוב תגובה ל- אלפרדו ב'
מי שלא שייך לעדר שלכם
  שמחה ריף   30/12/13 23:12
הוא שמאלני וגם בוגד.את ושכמוך "הבולשביקים החדשים" מבית היוצר של אורי מילשטיין ושו"ת.
כתוב תגובה ל- שמחה ריף
אני לא שייכת לשום עדר
  לוליטה   31/12/13 06:28
אלא לעצמי, לחשיבה אישית ביקורתית - המתבוננת על המערכת ושופטת אותה בעניים מפוקחות. כך ראיתי את הדברים כבר מגיל חמש! זו בסך הכל הצעתי אליך. תניחי את הגדרות השמאל ימין בצד( בסך הכל הגדרות של בני אנוש)
כתוב תגובה ל- לוליטה
עצם השאלה שלך: מי אתה בכלל
  ראומה   30/12/13 14:02
כבר מצביעה על מגמתיות ובורות. תיכנס לויקיפדיה ותגלה מה מילשטיין חקר וכתב, כמה ספרים פרסם והביא לידיעת הציבור. ותנסה להפריך עובדה אחת מכל מה שהביא על רבין. כשתצליח, תחזור ותכתוב כאן.
כתוב תגובה ל- ראומה
]מי את ראומה??
  אלפרדו ב'   30/12/13 16:15
לפי התגובות הסובייקטיביות שלך את בת משפחתו[שפרה ?] או יחצ"נית שכירה .זה שמישהו כותב ספרים ומאמרים לא אומר שהוא חכם או צודק. במקרה של מילשטיין רוב כתביו הם קש וגבבה, וכבר אמר החכם באדם :לא טוב עשות ספרים הרבה...
כתוב תגובה ל- אלפרדו ב'
הדרישות שלך ממנו מוגזמות!
  אין הוא מסוגל   31/12/13 07:58
אלא לדקלם.
כתוב תגובה ל- אין הוא מסוגל
ראומה תחליטי מי את סוף סוף
  אלפרדו ב'   31/12/13 13:27
מספיק עם מופע הסכיזופרניה. את ראומה או שמא שפרה? ותפסיקי ללקק זה מעורר קבס ובחילה.
כתוב תגובה ל- אלפרדו ב'
כשאתה
  תחליט!   1/01/14 21:03
כתוב תגובה ל- תחליט!
מילשטיין מצבך חמור, מיצית
  אלפרדו ב'   1/01/14 23:22
לפי התגובות האחרונות שלך אתה בשפל אינטלקטואלי חמור, חטפת וירוס טימטום באודסה ??
כתוב תגובה ל- אלפרדו ב'
25
מי באמת מנהל את המדינה
  יואל קורנבלום   31/12/13 05:44
כשקוראים את עלילות יצחק רבין או אהוד ברק ושות' עולה השאלה מדוע הם לא הודחו? מדוע ניתן להם להמשיך עד להיותתם ראשי ממשלה? אז מספרים לנו שיצחק רבין לא הודח כי בן גוריון רצה אותו וגם אשכול לא כל כך הבין. גם זה הסבר. למה לא הודח אהוד ברק שלפי כל המחקר של אורי מילשטיין היה צריך להיות מודח וגם רפול רצה להדיח אותו.

לכן נראה שיש כאן בחישה של מעצמות זרות. החשודה הראשונה כמובן זאת ארה"ב מכיוון שאנחנו כל כך קשורים לארה"ב וראה איזה פלא גם הרבה מהקצינים שלנו לומדים ומשרתים בארה"ב. כלומר יש המון הזדמניות ליצור קשרים בין האמרקאים לבין קציני צה"ל ליצור פרופיל עליהם ואולי לשכנע אותם בצורה אחת או אחרת להתנהג לפי דרישת ארה"ב.

לכן נראה שאולי בן גוריון לא הדיח את רבין בגלל שאולי מישהו לחש לו משהו. משהו אולי פשוט בתמורה פשוטה ותמימה. מה עם שמעון פרס למשל. מאיפה יש לו את כל הכספים וההבטחות כדי לממן כל מיני שטויות כמו הסכם אסלו? מאיפה בכלל בא לו הרעיון? מאיפה בה הרעיון לאהוד ברק לא להקים את הגדר ולעצור את המסתננים? במקום זה יש לנו בעיה עם מסתננים. מאיפה בא לו הרעיון הזה וממה התעשר? וכן הלא אני מניח שיש עוד הרבה דברים מהסוג הזה. כל פעם קצת אבל בסוף זה מצטבר וזה פועל נגד מדינת ישראל.

הענייןה הוא שלא מדברים על זה בכלל. אין דיון בעניין ואין נסיון להראות עד כמה מטרות ישראל שונות מאילו של ארה"ב.

לכן נראה שהרבה מפעילות ראשי ממשלת ישראל ואחרים תלוי מאד ברצונם של האמריקאים ולמעשה אנחנו לא חופשיים לעשות את מה שטוב לנו. לכן נראה לי שהרבה מהנפלים מהסוג של רבין ושות' עלו לאן שעלו מכיוון שמישהו רצה אותם שם וזה לא היה עם ישראל.
כתוב תגובה ל- יואל קורנבלום
יש פיל בחדר,ולא מדברים על זה..
  ברור כשמש.   31/12/13 21:50
כתוב תגובה ל- ברור כשמש.
אנחנו אכן לא מדינה
  עצמאית   1/01/14 17:53
כתוב תגובה ל- עצמאית
אנחנו אכן לא מדינה
  עצמאית   1/01/14 20:36
כתוב תגובה ל- עצמאית
26
שנה טובה למילשטיין השקרן הזקן
  בלי הרבה מחלות   31/12/13 17:35
כתוב תגובה ל- בלי הרבה מחלות
תודה בריאותי
  מצוינת!   1/01/14 17:46
כתוב תגובה ל- מצוינת!
27
2 הפרקים האחרונים חלשים:
  חוקר בכיר   1/01/14 22:20

הטענה שרבין חרחר מלחמה היא פשוט מוגזמת.
כאילו שהערבים היו רודפי שלום.
כתוב תגובה ל- חוקר בכיר
28
לבקר את המערכת
  רונן יעקבי   2/01/14 01:42
זה חשוב ותהליך והביקורת והפקת הלקחים הוא חלש בצה"ל ובמדינה בכלל. למבקר המדינה כותב כל שנה אנציקלופדיות. ואני בכלל לא רוצה לחשוב מה קורה בגופים מעל לביקורת התקשורת והציבור כמו הגופים הביטחוניים שלנו. לצערנו מערכת השלטון המקומי מנהל מקרקעי ישראל חברת חשמל הרבנות חברה קדישא והנמלים and you name it פושות בשחיתות וסאוב בגלל אותה תרבות. מי ייתן ונאמץ תרבות של אמת ושקיפות כמו במדינות הסקנדינביות. זה לא יחליש אותנו אלא יחזק. האזנתי לכל התוכניות אקדמיה באלף ברשת ב איתך והדברים נשאו אופי רציני לא מתלהם ועקבי. זה שנפגע איזה מיתוס גיבורי כזה או אחר. הרי זה עניין של חינוך של אמת שצריך להשריש. זה כמו שלא נדבר על הוצאות מעון ראש הממשלה או על זה שהרבה הרבנים בעלי התפקידים היו מעורבים במעשים פליליים יותר או פחות. זכות הציבור לדעת וגם זכות הציבור לפגוע במיתוסים שחלק מהציבור מאמין להם. הרבה יותר גרוע להגיד שנים שלא היה גירוש והריסה של כפרים ופה ושם מעשה ביזה ואונס במלחמת העצמאות ולתת לאותם תלמידים. קצינים וכו לגלות את זה בעצמם ואח"כ לא להאמין למערכת בכלל. אני מאחל לך אורי מילשטייו. גם אם אתה זקן וממומר(מי לא) שנה אזרחית טובה הרבה בריאות והמשך עשייה ברוכה.
כתוב תגובה ל- רונן יעקבי
29
מילשטיין..ניפגש בתגובות לשקרים
  בשבוע הבא   3/01/14 10:46
כתוב תגובה ל- בשבוע הבא
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il