|   15:07:40
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
רון בריימן
רון בריימן
התקשורת הישראלית, ואפילו זו הרואה את עצמה כ"ממלכתית", חוטאת ב"עכשיוויזם" מסוכן ובעידוד הפיכת עסקת החטופים לכניעה ללא תנאי
רבקה שפק-ליסק
רבקה שפק-ליסק
הרב הכריז למעשה, שכל עולם הערכים של האזרחים הלא חרדים הוא חסר משמעות    מה שקובע הוא מה שהרבנים, המקבלים משכורתם מקופת המדינה, קובעים
דן מרגלית
דן מרגלית
יהיה אשר יהיה לא נברח ולא נסתגר ולא נתחבא    בוודאי לא בארצות הברית שנקראה בפי מהגריה היהודיים המזרח אירופים "א-געלדענע מדינה", מדינת הזהב
איתמר לוין
איתמר לוין
שופט המעצרים בנימין הירשל-דורון מפגין בקיאות רבה - לעיתים יותר מנציגי המשטרה - ושם לב לכל מילה הנאמרת באולמו    אירוע חריג ופסול מתרחש באולם בכיכובה של נציגת השב"ס
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
לוסי אהריש [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]
מגישה, עיתונאית ושחקנית
לוסי אהריש (נולדה: 18 בספטמבר 1981), מגישה, עיתונאית ושחקנית
רביב ברוקמאייר [צילום: יח"צ]
מנכ"ל קבוצת ויסוצקי
רביר ברוקמאייר (נולד: 1957), מנהל.
דני אבדיה [צילום: חוליו קורטז/AP]
גדורסלן
דני אבדיה (נולד: 3 בינואר 2001), כדורסלן. בשלהי 2020 הצטרף לקבוצת וושינגטון ויזארדס בליגת ה-NBA.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
זקנה
מאת: איתן קלינסקי  |  14/01/2014
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
זהו- תכתוב רק שירים כאלה
  איריס כהן   14/01/14 11:46
ולא רשימות ושירים עם אמירות פולבליצסטיות !!!
כתוב תגובה ל- איריס כהן
זהו, תכתבי תגובות של בן אדם
  למגיבה.   14/01/14 14:52
זהו, תכתבי תגובות של בן אדם ולא של חיה רעה.
כתוב תגובה ל- למגיבה.
2
יופי חי !
  עידןסובול   14/01/14 13:05
כתוב תגובה ל- עידןסובול
3
יה עיוני יה סובול - אם גם אתה
  איישה מדהיישה   14/01/14 14:29
תכתוב כאלה שירים יפים - אני מוכנה להתחתן איתך - יה חביבי - ווחשתינק האווי האווי !!!!
כתוב תגובה ל- איישה מדהיישה
4
יפה
  איצי   14/01/14 15:02
כתוב תגובה ל- איצי
5
תגובה
  עמוס שנער   14/01/14 16:02
תיאור חזק (בעיקר בבית האחרון), אך אני שואל את עצמי: מה המטרה של השירים? להראות לנו שהחיים קשים? אנחנו יודעים את זה ועצובים מספיק גם ללא השירים. שיר לדעתי צריך לבנות, לעודד ולהעביר מסר שיוביל לשינוי. הסתכל על שירי ארץ ישראל הישנה (וזה לא משנה כרגע אם אתה מזדהה איתם או לא), אלו היו שירים של תקווה, שירים של גבורה, של חלוציות,שירים שמעודדים לצאת לעבודה, שירים של מורל. הסתכל מנגד על שירי הדיכאון של היום ושירי האהבה הנכזבת והסתכל במקביל כיצד הערכים בחברה נסדקים. תאמר לי אלו שירים שרים בחברה ואומר לך מה טיבה.
כתוב תגובה ל- עמוס שנער
לעמוס שנער-אדם כותב מנבכי נפשו
  איריס כהן   14/01/14 16:55
וזה מה שמרגיש המשורר דכדוך ויאוש - לכן זה מה שבא לבטוי בשיריו - ואתה צודק בהחלט שחבל מאד שאלו אנשי הרוח של דורנו שבמקום להיות עמוד האש המוביל הם הפכו להיות מפילי רוח העם - ויתכן שהם בהחלט מייצגים את השלב הזה בחיי האומה של מבוי סתום - ושעכשיו צריך להקשיב לאנשי רוח הנושאים את האמונה האמיתית ויכולים להרים את העם מאשפתות - גם ההנהגה הפוליטית וגם הרוחנית - לא יקבלו את הרוח הנכונה לולא יתחברו לתורת אמת - צריך להתפלל שה' ישלח נביאי אמת ולא שקר שירוממו את העם לחזון הגאולה !!
כתוב תגובה ל- איריס כהן
אכן רואים אמנות כמוך.
  בחלק מהמשטרים   14/01/14 18:39
משטרים מסויימים רוצים להשתמש באמנות (וגם בתחומים קרובים, כמו אדריכלות, עיצוב וכו') לצורך "חיזוק הרוח" של העם. זה היה מקובל מאד אצל מוסוליני, אצל היטלר, בברה"מ ובמשטרים מסוג זה. קוראים לזה אמנות (או אדריכלות) מגוייסת, שבעיני מי שמחשיב אמנות חפשית או מחשבה חופשית, לא נחשבת כלל לאמנות.

כתוב תגובה ל- בחלק מהמשטרים
סליחה אך אני גם בעד אנשי רוח
  איריס כהן   14/01/14 19:28
שנלחמים למען הצדק והאמת ומבטאים זאת בשירתם ובאומנותם - מה כל כך לא צודק בעובדה שפיסת הארץ הקטנה הזאת שייכת לעם ישראל ?? למה להלחם למען השקר של עמים אחרים - בזמן של שנאה לעם ישראל כאשר הדמוקרטיות המערביות והאסלם מרימים ראש ורוצים להלחם בעמנו ,אני מצפה מהמוזות בהחלט להילחם למען עמם ולא למען האוייב - הצרה היא שבעם ישראל ישנה דפקטיביות נאורה - של אנשים שרוטים ששמו אור לחושך וחושך לאור - ולו הייתי בשלטון הייתי בהחלט מונעת מהם לכתוב- למען שלום העם ורוחו !!
כתוב תגובה ל- איריס כהן
זו אכן תגובה של קומיסרית תרבות
  הוא צודק   14/01/14 22:43
כתוב תגובה ל- הוא צודק
זו תגובה של בורות וטירוף
  עמי ר.   15/01/14 08:57
התגובה של המגיבה יש בה כל כך הרבה בורות טבולה בטירוף של שנאה.האיריס הזו תפסול את צעקות הכאב והיאוש של המשורר בתהילים בפרק עג וגם בפרק עט. היא תגער בו על היאוש שהתנחל בו. היא עלולה להכות את המשורר המקראי שמבכה על הזקנה הקשה שנפלה עליו. היא והבורות חברו כאן יחד לצרחנות שמעליבה אנשים כמוני, שיש להם כבוד לדת ולמסורת ישראל.
כתוב תגובה ל- עמי ר.
למסלף שלא הבין כלום - אין לי
  איריס כהן   15/01/14 11:07
שום ביקורת ספציפית על השיר הנ"ל ,וכל מה שאמרתי זה באופן כללי על אנשי רוח השקר והטומאה - הנחשבים לאנשי תרבות - וגם קלינסקי בינהים(לא דווקא בשיר זה ) המרפים את רוח העם ופועלים נגד טובתו - הרוח הטמאה הזאת שורה גם על רוב הפוליטיקקים ואנשי התקשורת - לכן צריך לבקש מה' לב חדש ורוח חדשה - תן בקרבנו - את זה מבקש גם משורר תהילים דרך אגב !!!
כתוב תגובה ל- איריס כהן
פששש...
  מגיב ותיק   15/01/14 18:11
להעמיד את שירתו הפוליטית של איתן (בדקתי, כ-80 אחוז ממנה היא פוליטית כמו בעניין הפלשתינאים , כפריים ערביים מסכנים, רשעות הציונים ונגד ביבי הלוחמן )

לשירה בתהילים (שבעיקרה הנה שירת הלל והודייה) ולפרקים הללו שעוסקים בפילוסופית הגמול וה"צדיק ורע לו" שכתבו דוד המלך ואחרים)

אם הטיפשות הייתה מחלה כואבת הליצנים האלה היו כל החיים בגבס...
מה זה גבס ? מחוברים כל החיים לאינפוזיה...
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
מי שמדבר על אמנות מגוייסת...
  מגיב ותיק   15/01/14 17:58
...השמאלן.

שנות דור אתם השמאל גייסתם כאן הכול, החל מעבודה, דרך שלטון, כספים, משאבים, בריאות, ספרות , שירה ,אמנויות שונות, ושיכתוב ההיסטוריה וכל מה שזז כאן להאדרת האידיאולוגיה האדומה שלכם וכדי לקבע את שלטונכם.
(קתדראות באוניברסיטאות הודרו מאנשי ימין, היסטוריונים מהימין סולקו, משוררים מהימין נדונו לשיכחה, ססופרים ומשוררים נידונו לביזוי).

עד שהעם מאס בכם.

בדחן .
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
השמאל לא שלט פה אף פעם
  לכסיל הותיק   16/01/14 09:25
מבן גוריון, ועד נתניהו, הכל ימין.
כתוב תגובה ל- לכסיל הותיק
אתה צודק
  מגיב ותיק   16/01/14 13:30
בשביל מחבל מאואיסט כמוך, השמאל הישראלי וב"ג הם ימין, אלא מה ?
וכסיל תקרא למי שעשה אותך.
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
להתעלם מתגובות פנטיות
  איצי   15/01/14 11:01
הטמבלית הזו תשרוף את ספר איוב, כי מחברו חש צער ודכדוך. הטמבלית הזו תשרוף יותר מפרק אחד בתהילים שיש בו דכדוך , יאוש לנוכח חורבן לאומי או חורבן אישי. בואו נחליט שמפסיקים להתייחס למטורפת , שנטלה על עצמה להיות נציגת ריבונו של עולם, ולמעשה יחד עם איזה ותיק ואיזה י.ש היא נציגת האינפנטיליות הקנאית כאן.
כתוב תגובה ל- איצי
מה אתה שח ? אז כעת נתעלם
  מגיב ותיק   15/01/14 18:36
ממך ?

חשבת על כך לפני שכתבת ?
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
שירים צריכים להעביר מסר???
  עידןסובול   14/01/14 17:12
אם שירים צריכים להעביר מסר -- אז מבחינה זאת השיר שבקישור הוא הרבה יותר מוצלח מ"התקוה" :
 מסר עם קרוב למיליון צפיות והאזנות
כתוב תגובה ל- עידןסובול
די עם הרעל!!!!!!!!!!!!!
  עמוס שנער   14/01/14 17:47
חבל שהפכתי לבמה לשנאה מימין ומשמאל.
כתוב תגובה ל- עמוס שנער
תרגע...
  י.ש   15/01/14 12:26
אינך במה ואינך נשוא שנאה....אתה סתם נרקסיסט...בעעע
כתוב תגובה ל- י.ש
לעמוס שנער
  איתן.   14/01/14 18:02
עמוס הנכבד, כשאתה קורא את השירה הנפלאה של הנביאבירמיהו י"ב:

"צדיק אתה ה' כי אריב אליך

אך משפטים אדבר אותך

מדוע דרך רשעים צלחה

שלו כל בוגדי בגד..."

האם זו שירה מעודדת? האם השירה הנפלאה המתארת את הזקנה, שכתב
המשורר, החכם באדם, בפרק האחרון בספרו, ספר קוהלת, זו שירה מעודדת?

עמןס, מותר שנישאר חלוקים בדעותינו על תפקידה של השירה . לא לכל שיר יש צורך להצמיד מטרה חברתית או מטרה לאומית. בוודאי שלא בשירת היין של יהודה הלוי. את המסר הערכי, הלאומי והדתי ניתן למצוא בחלק אחר בשיריו של המשורר הנפלא יהודה הלוי.

כשהמשורר חיים נחמן ביאליק כותב "הכוכבים רימו אותי" או "אם אחרי משפטי הצדק יופיע ימוגר נא כסאו(כסא אלוקים) לעד" אתי מי ביקש ביאליק לעודד?

זו תשובתי הקצרצרה לשאלתך.
כתוב תגובה ל- איתן.
תיקון טעות
  תיקון טעות   14/01/14 19:09
תיקון טעות. צריך להיות אחרי השמדי מתחת רקיע
כתוב תגובה ל- תיקון טעות
טעות לעולם חוזרת
  טעות לעולם חוזרת   14/01/14 19:32
טעות לעולם חוזרת. כשביאליק אומר , ואם אחרי השמדי מתחת רקיע, הצדק יופיע, ימוגר נא כסאו לעד...אין בזה באמת עידוד .
כתוב תגובה ל- טעות לעולם חוזרת
אענה לך איתן בשאלה
  עמוס שנער   14/01/14 20:35
בעיני אדם מאמין, מאחורי כל שירה או כל דבר אחר הכתוב בתנ"ך יש פרד"ס ומסר ישיר או עקיף. אין בתנ"ך שירה לשם שירה בלבד. שאלתי אליך היא - מה המטרה של שיר בעינך?
כתוב תגובה ל- עמוס שנער
לעמוס שנער
  איתן.   14/01/14 22:50
עמוס , מתוך כבוד אליך אענה לך בקצרה.

אתה שואל אותי שאלה - מה המטרה. אין לי תשובה מה המטרה. כשמשורר נערץ עלי ,ח.נ.ביאליק, כותב: "בוצע אבינו בסכין פגומה פת לחם שחור וזנב דג מלוח", אינני יודע מה המטרה של המשורר.

אני כקורא נכבשתי אחרי רחשי לבו של משורר, המבטא מעמד קשה של עוני ורעב בבית אביו הכורע תחת נטל מלחמת הקיום.

בניגוד לאלה הסבורים שחייבת להיות מטרה, מצאתי לנכון לכתוב את אשר אני חש.

זה בהחלט לגיטימי, שאתה כקורא תחפש ראשית לכל את המטרות. ואני הקטן באדם אינני מוצא לנכון להציב את המטרה או את המסר.

זה בהחלט לגיטימי שאתה כאדם דתי תמצא את הפרד"ס בתיאור הקשה של הזקנה בספר קהלת פרק י"ב, ואני אמצא שם צורך נפשי של כותב לתת ביטוי למצבו הפיזי.

עמוס, ניתן להישאר חלוקים בדעותינו.

בברכה

איתן
כתוב תגובה ל- איתן.
תודה איתן
  עמוס שנער   15/01/14 00:38
כתוב תגובה ל- עמוס שנער
אין בתנ"ך שירה לשם שירה ?
  עידןסובול   15/01/14 11:39
אם אין בתנ"ך שירה לשם שירה, אז מסתבר שקיימים ספרי תנ"ך שנשמט מהם (בטעות או ע"י הצנזורה) קובץ השירה האירוטית "שיר השירים"... "דּוֹדִי שָׁלַח יָדוֹ מִן הַחֹר וּמֵעַי הָמוּ עָלָיו קַמְתִּי אֲנִי לִפְתֹּחַ לְדוֹדִי וְיָדַי נָטְפוּ מוֹר וְאֶצְבְּעֹתַי מוֹר עֹבֵר עַל כַּפּוֹת הַמַּנְעוּל" [שיר השירים ה'].
כתוב תגובה ל- עידןסובול
י.ש שמעתי שסנובל היה הסרסור
  איריס כהן   15/01/14 18:05
של יונה וולך , מה ידוע לך בנושא??
כתוב תגובה ל- איריס כהן
בסדר טמבל...
  מגיב ותיק   15/01/14 18:21
אתה מוזמן לכתוב קונטרה לשיר השירים אותו תצמיד לקוראן שלך.
אני יכול להציע לך פתיחה.. משהו כמו :

שיר השירים לעיישה המלכה מעידן החרמן ...(או משהו כזה...)

ושם תשפוך כרגיל את מבחר זימתך.

קשקשן.
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
יש פה ערימת אידיוטים כלומניקים
  זה מצחיק   15/01/14 19:02
יוד שין, איריס, הדאגנית ומנהיג חבורת הזבל- דר׳ ויקיפדיה הותיק. הם תמיד באים ביחד, מתכתבים אחד עם השני, מלקקים אחד לשני, כמו כלב שמלקק לעצמו את התחת. הם גם מאד נהנים מזה. זה מצחיק.
כתוב תגובה ל- זה מצחיק
לסובול
  עמוס שנער   15/01/14 23:59
אין לי מושג כמה התעמקת בלימוד שיר השירים לפי המסורת שעברה במשך שנים. תראה שיש שם הרבה משפטים שלא מסתדרים בכלל עם שיר אהבה מהסוג שאתה מכוון אליו וזה מוכיח שהכיוון שם שונה מכיוון המוח הכחול שלך. יש שם משהו יותר עמוק ממה שאתה חושב.
כתוב תגובה ל- עמוס שנער
עמוס שנער, אין לי מושג
  עידןסובול   17/01/14 00:37
עמוס שנער, אין לי מושג מי אתה, אבל מי שאומר ששיר השירים הוא סיפור אהבה בין עם ישראל לבין השכינה -- הוא או צבוּע או אוויל שמוטב לו כי יחריש.
כתוב תגובה ל- עידןסובול
סובול, אבל כולנו יודעים מי אתה
  מגיב ותיק   17/01/14 13:18
ומה אתה.
לפרט ?
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
6
יש ימין שפוי שניתן לדבר איתו
  אלון..   15/01/14 08:37
יש ימין שפוי שניתן לנהל איתו דיאלוג. ויש ימין פנטי , אלים מילולית, שחשוב להתעלם ממנו ופשוט לא להגיב למנות הרעל שלו , שמוגשות במדור תגובות בשפע.
כתוב תגובה ל- אלון..
אבל שמאל שפוי?? אין !!!
  איריס כהן   15/01/14 11:14
על כולם שורה רוח הטומאה של נביאי הבעל והאשרה שחיסל אליהו על הר הכרמל - אם לא תתעוררו - דעו שאליהו אמור לחזור שוב - אמנם כתוב שיבוא לעשות שלום - אבל זה לא מונע טיפול בנביאי ורבני הבעל של ימנו - שלולא טיפול כזה לא יהיה שלום לעולם !!! בוז' ומצנע וביבי ולפיד ולבני - תיזהרו - אליהו הנביא מגיע !! הסירו ידיכם הטמאות מהארץ הקדושה !!!
כתוב תגובה ל- איריס כהן
"איריס כהן-י.ש" בורה גמורה:
  עידןסובול   15/01/14 15:15
אולי יעזור לך להיפטר מחלק מבורותך, אם תצליחי להאזין להרצאה שבקישור:
 אלוהי העם הנבחר :
כתוב תגובה ל- עידןסובול
עכברוש ביבים....
  י.ש   15/01/14 17:03
גם סובל,גנבצ'יק+נוכלצ'יק כדאי שתנסה להחכים.. .אותות קין אינם ניתנים להסרה....גם לולינות לא תעזור...כל דבר המוכפל באפס,ישאר אפס....
כתוב תגובה ל- י.ש
סנובל - ההרצאות שאתה מפנה
  איריס כהן   15/01/14 17:39
אליהן - מענינות בדיוק כמו השירים שאתה כותב - מעדיפה לראות מיקי מאוס !!
כתוב תגובה ל- איריס כהן
איריס כהן-יי.ש ומיקי מאוס...
  עידןסובול   15/01/14 20:39
איריס כהן-יש, אכן עדיף למוח הקטן שלך לצפות בסרטי מיקי-מאוס. אז, שוב, מי הוא זה שנועץ לך כול פעם מקל ברקטום ומאלץ אותך לקרוא כול שיר שאני מפרסם, במקום לאפשר לך להתמקד בסרטי מיקי-מאוס המתאימים ל- IQ הנמוך מאוד שלך.
כתוב תגובה ל- עידןסובול
עכברוש ביבים....
  י.ש   15/01/14 22:15
אפס,רוב הנכנסים לאתר שלך הם "אוהביך"....בכל פעם שאתה גאה במס' הכניסות זכור,"מה שרואים מכאן לא רואים משם"....... סובל,האם הפנמת את העובדה,שמכפלה באפס היא לעולם אפס.....
כתוב תגובה ל- י.ש
לאן נעלמה "קורןנאוה"?
  עידןסובול   16/01/14 10:02
איריס כהן-י.ש , התחרפנה לגמרי. זה היה צפוי. זה היה בלתי נמנע. אין אשמים. זו הייתה תאונה של הטבע: היצור המכונה " י.ש " נולד פגום מכול בחינה.
כתוב תגובה ל- עידןסובול
המחלה של י.ש
  דואג לי.ש   16/01/14 12:34
הדאגנות של י.ש הוותיק ואיריס בידו מעוורת רחמים. הכחול של י.ש בצירוף הטירוף שלו היא סכנה לציבור.
כתוב תגובה ל- דואג לי.ש
7
אבל זו הזקננה .
  כואב   15/01/14 13:08
כתוב תגובה ל- כואב
8
מרשים, מרגש אבל מאד כואב
  מאחלת בריאות   16/01/14 18:38
כתוב תגובה ל- מאחלת בריאות
9
זקנה יפה והרבה בריאות
  אבי..   17/01/14 13:42
מאחל לך זקנה יפה והרבה בריאות.
כתוב תגובה ל- אבי..
10
בריאות ועוד הפעם רק בריאות
  עמית גורן   17/01/14 13:59
חבל ששיריך מועלים באתר, שמצטופפים בו דמויות כמו איזו איריס, הלקוחה ממש מגיהנום השנאה לאדם באשר הוא אדם.
כתוב תגובה ל- עמית גורן
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il