|   15:07:40
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דן מרגלית
דן מרגלית
אם בסיומה יעלה בידי ארצות הברית לכונן ברית הגנה מפני האימפריאליזם האירני שייצור שותפות של ממש בין אמריקה, ישראל, סעודיה, מצרים, ירדן והמפרציות המלחמה הייתה כדאית
פרויקט הולילנד בירושלים [צילום: איתמר לוין]
תומר קורנפלד
חברת קרדן נדל"ן בנתה בשנים האחרונות צבר ענק של פרויקטים הכולל הקמה של למעלה מ-17,900 יחידות דיור. הנה הניתוח המלא
דרור אידר
דרור אידר
חמאס דורש הפסקת אש קבועה ללא אפשרות לחדש את הלחימה לאחר מכן    ישראל דורשת כמובן לחדש את הלחימה לאחר הפסקת האש    אי-אפשר לגשר על העניין אלא באמצעות ההולכה בכחש של המציאות "ללכת עם ו...
איתמר לוין
איתמר לוין
בקיאות מרשימה, תשומת לב לכל פרט, אנושיות שופעת ומחשבה רחבה - כל אלו מאפיינים את טיפולה של אורלי מור-אל בתיקי חדלות פרעון. לצד זאת, שוב ניכרת הבעיה של ניהול מו"מ כאן ועכשיו
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
לוסי אהריש [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]
מגישה, עיתונאית ושחקנית
לוסי אהריש (נולדה: 18 בספטמבר 1981), מגישה, עיתונאית ושחקנית
רביב ברוקמאייר [צילום: יח"צ]
מנכ"ל קבוצת ויסוצקי
רביב ברוקמאייר (נולד: 1957), מנהל.
דני אבדיה [צילום: חוליו קורטז/AP]
כדורסלן
דני אבדיה (נולד: 3 בינואר 2001), כדורסלן. בשלהי 2020 הצטרף לקבוצת וושינגטון ויזארדס בליגת ה-NBA.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
הבריון מוושינגטון
מאת: איתמר לוין  |  17/01/2014
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
מאמר אמיתי ונכון
  מגיב ותיק   17/01/14 13:59
וכמשב רוח מרענן בתוך ים הרפש הנושב אלינו מרשתות הרדיו "הממלכתיות" , ה"עיתון של המדינה" (איזו מדינה ?) ועיתון אל ארד.

יישר כוח.
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
כשמנסים לטמטם אותנו דרוש ילד
  בן שלמה   17/01/14 16:30
גם אם אתה לא חסיד של 'ידיעות אחרונות' ושל שמעון שיפר עליך להודות שהפעם הם אלה שעזרו לילד לצעוק 'המלך עירום' כשכל יתר חברי הממשלה משבחים את בגדיו של המלך. מה זה משנה אם הילד התנצל פעמים או לא התנצל כלל?
כתוב תגובה ל- בן שלמה
הילד שמעון שיפר הנו מחבל
  מגיב ותיק   17/01/14 20:28
תקשורתי ידוע
עזוב אותך מההתנצלות, הרי השיפר גרם נזק לא לשר הביטחון אלא למדינה כולה ע"י כך שהחליש את עמדתה כלפי עמדות הפלשתינאים.
והרי זה רצונו של השמאלן הקיצוני הזה.
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
לכל מי שמוכן לוותר על עצמאותנו
  בן שלמה   18/01/14 09:44
לא מסכים איתך שעמדת המדינה כה חלשה שאפילו שיפר יכול לזעזע אותה. נבחרי הציבור חייבים לדווח לו וזה מה שעשה שר הביטחון. יתר השרים שותקים כי קרי דורש זאת.
כתוב תגובה ל- בן שלמה
2
ועוד איך נפלרטט...
  ירון זכאי 1   17/01/14 14:14
אמריקה התנגדה להקמת מדינת ישראל וניגפה. את מלחמת קדש עשינו בעזרת הצרפתים והאנגלים. אותם אנגלים שהתנגדו והתנכרו לנו עשרות שנות מנדט! האמריקאים פרקו את החבילה. אבל זה עלה להם באבדן התמיכה במרד בהונגריה. הם נאלצו להתבונן בטנקים הרוסים מהדקים אחיזתם במזרח אירופה. אח"כ התנגדו לבניית הכוח הישראלי, ובייחוד הכוח הגרעיני. הם נאלצו לתמוך בישראל ולהחליף את צרפת במלחמת ששת הימים. עכשיו תורה של צרפת היה להיזרק לפח הזבל של ההיסטוריה. האמריקנים בגדו בנו במלחמת ההתשה וכיפור. אבל התבוננו בעיניים כלות איך אנו משמידים את הכוח האווירי הסורי/רוסי במלחמת לבנון הראשונה. מאותו הרגע היה ברור שאנו מגרשים מעצמות מהמזה"ת, מדינה אחרי מדינה. ארה"ב הותקפה על ידי הערבים, ויצאה למלחמות כושלות. עכשיו היא שוקעת ומאבדת 'תנינים ידידים' שנושכים אותה בזה אחר זה. היא עדיין בחרה כושי אוהב ערבים בראשה אשר מתעקש להתעסק עם ישראל. זה יגרש אותה סופית מהשפעה עולמית. ועוד איך נפלרטט....כי אנו יכולים. וושינגטון תישאר לבכות בבית. מה שיישאר מאמריקה הם קוראי התנ"ך שבה.
כתוב תגובה ל- ירון זכאי 1
3
שהיגמר הזמן של הבריונים.......
  פאני   17/01/14 14:16
איתמר: הכתבה חשובה ..גדולה מהכתבות..האמת הכי שיש.-
הזמן שנשאר לאובמה..הוא הזמן הני מסוכן..מאוד מסוכן..
הבריונים הם יסכנו את קיומה של מדינת ישראל..........
כתוב תגובה ל- פאני
4
ארה"ב בזמן הדימדומים
  חשדנית   17/01/14 14:41
בדרך להתחסלותה כמעצמה. קורה לה מה שקרה לאימפריה הבריטית רק לפני כמה עשרות שנים. מאימפריה ענקית ששלטה מהודו ועד אפריקה בריטניה הגדולה הפכה לג'וק קטן שהמוסלמים מכרסמים בו מבפנים. גם ארה"ב מתחילה לשקוע. בעתיד הקרוב תתפרק למדינותיה... ביבי לא צריך לפחד מאובמבה המוסלמי השחור שגנב את השלטון מהבית הלבן ומשותפיו לחונטה של קיסינג'ר. מספיק שיאיים עליו עם הנבוט פוטין... חחח
לישראל יש עכשיו הרבה כוח עם הגז שנתגלה בים התיכון. ביבי יכול לתת לפוטין בדיוק מה שהוא רוצה - מונופול על שוק הגז לאירופה ודריסת רגל ענקית במזה"ת. בתמורה פוטין יתן לנו חסות, ויגן עלינו מהצורר האמריקאי בדיוק כמו שהגן על סוריה. מדינה שמתייחסת לבני בריתה כמו שאובמה התייחס למוברק ועכשיו לביבי אסור שתמשיך לשלוט פה. הגיע הזמן להחלפה !!
כתוב תגובה ל- חשדנית
5
אובמה הוא אסלמיסט, שמחפש
  סיישל.   17/01/14 14:47
בקדנציה שלו להשיג לבני דתו וגם האיראנים את כל האופציות הנוחות להשמדת ישראל. לאיסלמיסט אסור בשום אופן להיות מעורב בהחלטות גורליות שמשרתות חד צדדית את האיסלם. מוטב שארץ אחרת שבראשה עומד אדם נטראלי תעשה את עבודת התיווך. לא הוא ולא שליחיו!
כתוב תגובה ל- סיישל.
"המוסלמי השחור מהבית הלבן"
  שולם   17/01/14 16:28
את ההגדרה הזו קבעתי עוד ביום הראשון של כניסתו של השחור הזה לבית הלבן.

בראכ מוסיין אובהמה הודה בפיו השתחנך בכותאב באינדונזיה. אמירתו זו היתה שאינו מתבייש בחינוכו האיסלמי על פסוקי הקוראן הסטני המורה להפיץ את האיסלם בחרב. דין אחד למסרבים והוא מות. אין מכחישים שאביו היה מוסלמי וכל בני משפחתו בקניה מוסלמים. ואכן מוסלמי שהיה חסידו של הכומר זאכריה רייט, האנטישמי המוצהר.

מרגע זה הסקתי את המסקנה שעתידנו בתקופת ישיבתו בבית הלבן תהיה תקופה קשה. ואכן מיומו הראשון הפגין את איבתו למייצגי השלטון בעת בקורם אצלו.

תקוותי היתה שהנקודה שהועלתה במהלך הבחירות לנשיאות, שהשחור הזה אינו יליד ארה"ב ואינו יכול להבחר כנשיא הוכחש ורק לאחר שלוש שנים המציאו איזה מסמך שמצויין בו שהשחור הזה נולד בהוואי. בדיקות מעמיקות שעשו גורמים מקצועיים גילו שפורמט הטופס הזה אינו תואם את הטפסים של אותו בית חולים על לידות.

זאת היתה הוכחה ניצחת על הכזב שהוא יליד הוואי ואותו בית חולים.

כל הנושא הושתק ואני גם משער שפעלו להשתקתו והורדתו מסדר היום היו אלה מגורמי הממשל שרצו למנוע שערוריה עולמית בנושא זה עם תסבוכת של בחירות חדשות.

דורשי האמת בעולם יכולים להמשיך ולחפור בנושא זה ולהעלותו לסדר היום להוכיח שהרמאי המוסלמי הזה אינו ראוי לשמש נשיא ארה"ב על פי החוקה וגם לא פחות חשוב ללא חוקה כי המוסלמי הזה הוא אסון של ארה"ב.

הנה קצה חוט על מנת לסלק את הצורר הזה מהבית הלבן. יש לפעול ומיד. כי הצורר המוסלמי הזה יגרום נזק בלתי הפיך לעולם החופשי למען האיסלם הקיצוני.
כתוב תגובה ל- שולם
6
שטויות
  איל   17/01/14 15:01
כבר אמרתי 30 פעם מאז 2006 וגם כאן פעמים רבות, והבגידה של אולמרט בארצות הברית כאשר לא חיסלנו את חיזבאללה לאחר שארצות הברית פינתה את הדרך לכך. מה אנחנו רוצים שהם יעשו לאחר בגידה כזו? שחיליהם ימותו באיראן? אני לא מבין מה הבכי. הינו צריכים להיות חזקים ולא מושחתים ב2006. כל מי שבחר בממשלת אולמרט. שיתקן את דרכיו. תלמדו את הלקח ואל תבחרו בנציגים מושחתים יותר ונתגבר על הבעיות.
כתוב תגובה ל- איל
???!
  יוסי מ   18/01/14 13:43
בתחרות בינך לבין חשדנית, ניצחת. אתה יותר מטומטם אפילו ממנה.
עם אינטיליגנטים כמוך כל מה שהפלסטינים צריכים זה קצת סבלנות. הנחמה היא שכשהם יבואו וישטפו אותנו, ויראו אותך ואת חשדנית ועוד כמה חולי רוח, הם יברחו. והנה, הבאתם פתרון לבעיה.
כתוב תגובה ל- יוסי מ
7
יהודון
  אלגו   17/01/14 15:03
מומר(גם לדבר עבירה)ושחור דוחה אבועמבה או משהו קרוב אולי אבובהמה לא לא אבובמבה,זהו עליתי נזכרתי סוף סוף ידעתי שאם אתעקש ואתרכז אזכר בשמו,אבועמה,אין עליי,טריוויה קטן עליי. תכלס,שני המוקיונים שחור ולבן ממש לפי התסריט האלוקי,אחרי שקיבלו באחוריהם מהעיראקים,וכעת מתכופפים מלוא הכיפוף לאיראנים ימ"ח שמם ויאבד זיכרם האנטישמים,בל נשכח את האוראלי הצפון קוריאני,מתכננים לנו מעשה סדום.נראה שקרי מקבל את הזין השחור הנשיאותי ונחבב על כבוד הזרג הנשיאותי עד כי רעיית הזרג הנשיאותי החוקית עזבה אותו עם אהובו היהודון.עכשיו אנו יודעים זה מכבר שהשחור הנשיאותי עויין לישראל וליהודים בכלל,לבד מיהודונים כאלה שמעבר לים וכאלה שכאן.ויחד עם אהובו היהודון ששונא שנאה עזה יהודים אותנטים שלא מכרו את ערכיהם בעבור זרג נשיאותי,עד כדי כך כזה קטן אתה קרי עד כי יבוא איתך חשבון בורא עולם ובחמת קרי י'תחת אמריקקי מגעיל.הכל שטויות,גם מה שרוקחים השניים בחדר המיטות.
כתוב תגובה ל- אלגו
8
דברי יעלון על/לקרי
  simha_stren   17/01/14 15:17
ראשית, אני מברך את שר הבטחון על דבריו. הם היו חייבים להיאמר. לא די בכך אלא יש גם לפעול ברוח זו.
האמרקאים הוכחו שהם מעריכים רק כוח וסרבנות. הדוגמאות לכך רבות, החל בתורכיה של ארדואן ששיחקה את הסרבן וזכתה לחיזורים אינסופיים מצד ארה"ב ומצד ארופה, דרך איראן שהיא אולי הדוגמה הקלאסית לסרבנות משתלמת. היא כל כך משתלמת עד כדי כך שהפך אותה לשותפה לארה"ב וברה"מ ב"השלטת סדר" במזרח התיכון (סוריה, עיראק, ישראל וכו').
עלינו לסרב לאמרקאים בשם הדמוקרטיה. בבחירות בישראל נבחר ראש ממשלה מהליכוד ולא ממרץ או מחדש ועם כל רצונו להתגמש היא חש שמה שנדרש ממנו אלה ויתורים חסרי אחריות וחסרי תקדים במדיניות העולמית. איך זה שהדמוקרטיה הגדולה בעולם, הנושאת על דגלה את זכויות האדם , כופה את עמדתה בברוטליות על המדינה שהיא באמת דמוקרטית.
העם בישראל מוכן לשלם את מחיר הסרוב, את מחיר הירידה ברמת החיים או כל מחיר אחר. רק כאשר האמרקאים יבינו זאת, יתחילו להקשיב לנו ברצינות.
קשה עלי גם עמדתו של נשיא המדינה, המודע לקשיים ובמקום לסייע לראש הממשלה, מתבטא בזכות הלחצים האמרקאיים, כמי שמודה עליהם שסוף סוף הגיעו כוי שזה עדיף מכל מעשה אימפריאלי אחר של מעצמה.
אדוני שר הביטחון אני מחזק את ידך בדברים שאמרת ומאמין שגם בחדרי חדרים תפעל ברוח זו ללא לאות ומבלי לותר. בספרך נתת ביטוי להשקפתך המדינית הסדטרה והשלמה, כמו גם ליושרך האישי החד והרציונלי. אלה גם אלה יעמדו לצידך במאבק קשה זה.
עלה והצלח
כתוב תגובה ל- simha_stren
9
לנער את הקרציה
  באום   17/01/14 15:23
כרגע נחוצה פרספקטיבה של זמן.הרי אובמה הוא לא קייסר רומי ששולט עד שהוא מת.עוד שנה מתחילה שם מערכת הבחירות וחסל הסיפור של ההיסטריה שלהם בנוגע לסיכסוך הישראלי פלסטיני.אובמה הוא כבר לא ברווז צולע אלא ברווז על המחבת מטוגן מכל הכיוונים על ידי פוטין,האירנים,הסעודים,המצרים ועוד טבחים מכל העולם ורק אנחנו עוד מסתכלים עליו מבעד לבועות השמן והאדים.אז הוא וקרי בלחץ? בעיה שלהם.הם לא ארה"ב,הם בסך הכל יושבים בממשל כרגע.אמירתו של יעלון היתה בול בזמן וצריך לנער את הקרציה הזו,קרי,מעל הכתפיים שלנו.
כתוב תגובה ל- באום
10
יישר כוח על דברי האמת
  ספוילר   17/01/14 15:27
כתוב תגובה ל- ספוילר
11
עיתונאי בודד מול השמאל
  מושיקו   17/01/14 15:44
אמת דיברת כל מילה מיותרת רק איפה כל העיתונאים שמלקקים את התחת לאמריקה
כתוב תגובה ל- מושיקו
12
אובמה מוסלמי עד הסוף! .
  דוד-המלך ה-2   17/01/14 15:50
כתוב תגובה ל- דוד-המלך ה-2
13
הבריון והחנון...
  חן מעמקי הצפון   17/01/14 15:52
כשיש חנון בכיתה אז הבריון יכול לעשות עליו סיבוב..
ישראל כבר מזמן לא מדינה עצמאית אלא גרורה מתרפסת של ארצות הברית.. אז אם אין לך כבוד לאומי..ואתה שפן..ואין לך גיבוי אפילו מהחברים שלך בממשלה..אז תלמד לסתום את הפה ולא להתגרות בפריץ..
כתוב תגובה ל- חן מעמקי הצפון
צודק תקרא מה שכתבתי..
  איל   17/01/14 16:49
אזרחי ארצות הברית היו לצידנו בלבנון ואולמרט ובוחריו בגדו בהם. עכשיו מגיע העונש על פחדנותנו. אבל לאחר המבול נצא לדרך חדשה. והכי חשוב. לא נבחר יותר במושחטים עבריינים!
כתוב תגובה ל- איל
14
כל כך הרבה פירכות,
  מאמר מוזר   17/01/14 16:02
עד שאפשר לחשוב, שזו איזו סאטירה. לדבר על ישראל כעל ״הילד הטוב״ מראה על ניתוק פתולוגי מהמציאות. ישראל היא מחרחר המלחמה מספר 1 באזור. גם מי שטוען כאילו ישראל לא התקשרה בעבר ולא מתקשרת היום עם דיקטטורות, עושה עצמו כאילו הוא מדבר לקהל של מטומטמים (ואולי זה באמת הקהל של הכותב). ישראל ניהלה קשרים חמים (כולל גרעיניים) עם המשטר הגזעני בדרום אפריקה, היתה ידידה של משטר הגנרלים הרצחני בארגנטינה, של הקניבל אידי אמין ועוד ועוד. כיום היא מפלרטטת עם סין, וגם עם רוסיה, וזה רק קצה הקרחון. באשר לעתיד בארה״ב? רק טיפש יתנבא. אבל כמו שזה נראה היום, התבוסה של הימין המטונף והגזעני, שהכותב כל כל מתגעגע אליו, לאובמה יהיה כלום לעומת הבומבה שהחלאות האלה יקבלו (אינשאלה) בבחירות הבאות. שבת שלום.
כתוב תגובה ל- מאמר מוזר
אינטי ערבי - אתה ערבי
  לולינקה   17/01/14 18:48
אינטי ערבי מסריחיייה!
כתוב תגובה ל- לולינקה
אינטה טומטום. כביר.
  אצלנו אומרים   18/01/14 19:39
כתוב תגובה ל- אצלנו אומרים
15
דקטטורה תקשורתית פושעת פועלת
  ישע   17/01/14 16:29
נגד העם והמדינה .גיס חמישי בשרות האויב אובמה והחבורה+פורום החווה+מרשק בראש אגף המבצעים המיוחדים של הקיבוצים+רשות השידור+ערוץ הכנסת הבוגדני+לשעברים .דגן+דיסקין+ויסגלס+יהודונים בוגדים .סבן חיים+מוזס והערפדים עם תעודת עיתונאים. עד מתי רשעים גזלנים עוכרי ישראל י ע ל ו ז ו
כתוב תגובה ל- ישע
16
אבל אמרתם שאובמה רכרוכי
  א-א   17/01/14 16:37
פתאום הוא הבריון? מה הימין הישראלי פתאום רכרוכי? לא הוא תמיד היה. התלהמות ועלבונות זה מראית עין של כוח שנהוגה אצל החלשים.מדינת ישראל מונהגת על ידי מפגרים שכל הידע שלהם מתמצה בידע של מפקד שדה זוטר. הכל טקטיקה, אין אסטרטגיה. ה"עם הפלשיתנאי" הוא מלכודת ערבית שהימין נפל לתוכה. האנשים שהקימו את המדינה והנהיגו אותה בדור הראשון היו גם מדינאים. היום כאלו אין כאן, ואמריקה במסגרת התארגנות חדשה של הכוחות בעולם מצילה את ישראל מעליבותה ומחורבנה העתידי. יכול להיות שזה יעלה בעוד מלחמה, אבל זה עדיף מהאובדנות והחולשה של הטמבלים מהימין.
כתוב תגובה ל- א-א
17
הבעייה היא ראש הממשלה שלנו !
  ישמעאל   17/01/14 16:44
ביבי נמצא כעת באזור הדמדומים הפוליטיים שלו . זה לא חדש שהוא מתכופף עם כל נפיחה אמריקנית [ראה את כל מערכת היחסים שלנו איתם מאז שנבחר] . ביבי היה והוא גם היום רכיכה חסרת חוליות שמה שמעניין אותו זה להמשיך בשלטון . הסכנה של מדינת ישראל ממנו היא , שבשלהי חייו הפוליטיים , ירצה להיזכר עי העתונות והתקשורת השמאלנית כיקירם [כמו שרון] . אם לא יעצרו בעדו , עלולה לקום לנו ממשלת חמאס בגדה המערבית ושם , כבר אין עטיפות כמו בעזה . ביבי מסוכן למדינת ישראל וצריך לסלק אותו מההנהגה כמה שיותר מהר לפני שיחבור ללפיד וציפורה .
כתוב תגובה ל- ישמעאל
ביבי מסכים כעת למסור ועדי ערה
  לא יקום ולא יהיה   17/01/14 18:17
כתוב תגובה ל- לא יקום ולא יהיה
ביבי מתכופף להפלצה של אמריקה?
  אפרתקקק   19/01/14 09:19
מה עם הצונאמי התקשורתי שהבטחתם לנו? מה עם זה שביבי הורס את מערכת היחסים עם ארה"ב כשהוא מלמד את אובמה על גבולות 67. די, נמאס כבר - כל מה שביבי עושה תקום עדת הזועקים הממושקפים ותצעק - אתם כבר כל כך לא אמינים שאין פלא שאף אדם שפוי כבר לא מקשיב לכם.
כתוב תגובה ל- אפרתקקק
18
ארה"ב- בריונות מתמידה, כלפינו
  הניה   17/01/14 17:34
היא מעולם לא היתה ראויה ואינה ראויה היום, לאמון העיוור שמנהיגנו נתנו/נותנים בה. ההתחשבנות שלה עם פולארד, מעידה על קטנוניותה ונקמנותה, כאשר מדובר בישראל. עוד עלובי חיים, אובמה ושות'!!!
כתוב תגובה ל- הניה
19
חוסר מחשבה
  יוסי מ   17/01/14 19:21
אני מגיב כאן בלי לקרא את הכתבה וכדי לא להיות מושפע ממנה.
.
באופן עקרוני, נכון הוא שהתנהגות ארה"ב והממשל הנוכחי כלפינו היא במקרים מסוימים בריונית והמקרה הזה הוא אחת ההזדמנויות.
מדובר בממשל שאיבד לחלוטין את דרכו וגורם לחורבן בכל מקום שבו הוא שם יד. כל אלה לא משנים את העובדה, שאנחנו צריכים להתנהג ולדבר בחכמה ועם הכרת המגבלות שלנו, ולדעת לא פעם לסתום את הפה.
אנחנו תלויים כיום בארצות הברית באופן מוחלט, למרות כל מיני גיבורים כמו חלק מהמגיבים כאן וחלק מהמרכיבים במפה הפוליטית.
זה הממשל שישנו והוא יהיה כאן עוד שנה וחצי-שנתיים לצערנו ולצרתנו. זו המציאות ואיתה צריך להתמודד ואיתה צריך לחיות.
מה לעשות ואין לנו תרבות שלטונית ואין מילה שלא מודלפת. יעלון היה צריך לדעת היטב, שגם הפורום הסגור ההוא מלא במדליפים הן מימינו והן משמאלו, כל אחד ממניעיו.
חז"ל אמרו כבר, "שומר פיו ולשונו, שומר מצרות נפשו".
את נתניהו שאולי חושב כך, לא תתפסו בפינה.הוא לא יגיד דברים כאלה, גם אם הוא חושב כך וגם אם הם נכונים במהותם, בשום פורום.
יעלון נכשל כאן בעצם האמירה ואחר כך גם בהתנצלות המאולצת שנדרשה ממנו. הוא שר הבטחון והוא לא יכול להתנהג ולדבר כמו בפלחה בקיבוץ.
חבל שאירועים כאלה מחלישים אותנו ומחזקים את הפלשתינאים, ומי שחושב שלא ישתמשו באמירה הזו כלפינו לא מבין שום דבר מימינו ומשמאלו.
לכן כל המצואיזים הזה שבא לביטוי בתגובות הוא לא יותר מרוח והבלים. דני דנון יכול להצתנהג כך אבל לא שר הבטחון של מדינת ישראל.חבל שיעלון לא הבין את זה וחבל עוד יותר שהוא לא יברח מהתוצאות אלא במחיר של עוד החלשה וויתור מול "הבריון האמריקאי".
בתחבולות תעשה לך מלחמה. לא בחבלות.
כתוב תגובה ל- יוסי מ
20
נכון מאוד. מסכים עם הכותב.
  קצר וקולע   17/01/14 19:32
כתוב תגובה ל- קצר וקולע
21
הקרן,,ראש המוסד, והשב
  יעקב יעקב   17/01/14 22:07
שכחתם את הקרן והעמותות שהיא תומכת בהם ידה של הקרן בכל,, משרוך נעל ועד סיכת ראש,, בכסף באירגון בייעוץ ובכוח אדם מקצועיים,,הם גם בעליון בפרקליטות בתיקשורת הכתובה והמשודרת ,,ובאקדמיה ואפילו בחלק מהקצונה הבכירה בצבא,הרבה שנים ניהל אהוד ברק את הצבא בצלמו ובדמותו,,יושבת ראש חדשות 2 הערוץ שאמור לתת לעם ישראל חדשות,, אומרת על אולמרט ,,אולמרט הוא בהחלט ידיד אנחנו מכירים אותו הרבה שנים,,שמחתי על פסק הדין שהוציאו אותו זכאי ,,אני מאד גאה בנשיאת בית המשפט המחוזי מוסיה ארד היא חברתי הטובה ביותר זה עשרות שנים,,בעיני,, אולמרט הוא נכס אומרת היושבת ראש חדשות של ערוץ 2 כן,,אני אוהבת את יונית היא לא רק קריינית,,היא עיתונאית,,החדשות שלנו הם שקולות מאוזנות והגונות,,עיתונאי הארץ וידיעות,, מלקקים את התחת של אמריקה,, לא מאהבת האמריקנים, בהחלט לא, הם מבינים את הסכנות, אלא שהכלבים ,הטורופים הריחו דם,, דמו של נתניהו ,נשחוט את הרועה ואיתו הצאןהם אומרים בליבם,,כוחות ההרס האלה מאורגנים כמו צבא מודרני מצוייד ומאומן בחטיבות גדודים פלוגות ומחלקות ,,את ההוראות הם מקבלים מהמפקדות מעבר לים,שם בבנין הרב קומות יושבים המקצוענים שם נתפרים הקומבינות ,שם נמצא טירוף הכוח הבלתי ניתפש באנשים ובממון ומשם עולים קולות הקרב על תושוביה היהודים של ישראל ,מי היה מאמין שראש המוסד ייצא בהצהרה שבקעת הירדן לא חשובה לביטחון ישראל ואחריו גם ראש שירות הביטחון ה,ש,ב, ,,והרי הם רחוקים מהאמת כמרחק השמש ,,מי כמוהם יודע שמהלך כזה יהיה איום ישיר על נמל התעופה היחידי הבינלאומי של המדינה ,, ובכל זאת,,ולמרות הכל,, אמרו מה שאמרו ,ולעזאזל המדינה,,
כתוב תגובה ל- יעקב יעקב
22
מה הבכיינות הזאת?
  יורם הורוביץ   18/01/14 10:17
מה הבכיינות הזאת? הפוליטיקה המקומית, הארצית, הבינלאומית היא שהחזק קובע. אין סנטימנטים ואין ידידים. ישראל היא לא הבריון השכונתי? צרפת היא לא הבריון באפריקה? רוסיה היא לא הבריון באזור שלה? אם היינו חמישים מיליון תושבים עם נפט לא היינו חוזרים לגבולות התנ"ך?
כתוב תגובה ל- יורם הורוביץ
23
הסולטן,מריה תרזה והיהודים
  חשדנית   18/01/14 18:18
ביבי צריך לקחת דוגמא ממחמוד הראשון - איך לא מגרשים יהודים.
הנה הסיפור:
מלכת בוהמיה והונגריה, מריה תרזה, פירסמה בחודש ינואר של שנת 1745 צו מלכותי שגזר גירוש מיידי על יהודי פראג ויהודי בודה, על נשיהם וטפם. היהודים הוכרחו בעיצומו של החורף העז לעזוב את פראג ואת בודה, להתרחק ממרכזי הערים הראשיות ולהגר ליישובים כפריים קטנים בבוהמיה ובהונגריה. במשך שלוש שנים, שממו פראג ובודה מיהודים. במהלך אותן השנים, פנו המגורשים אל הנגיד היהודי יהודה ברוך, בנקאי הארמון של הסולטאן מהמוט הראשון, וביקשו ממנו שיפעל עבורם לקבלת אזרחות עות'מאנית. לשאלת הסולטאן מדוע חפצים כל כך הרבה יהודים להגר לארצו, סיפר הבנקאי שלו על גירושם של היהודים. הסולטאן אוהב היהודים שלח אולטימטום למלכה. המלכה, שהייתה מסובכת בלאו הכי במלחמה קשה, נרתעה מהאיום, ועם תום המלחמה (בשנת 1748) מיהרה להשיב את המגורשים לבתיהם, לאחר שחייבה אותם לשלם קנס הגון. מריה תרזה התנצלה לפני הסולטאן וטענה כי "נפלה אי הבנה"....
(מקור: he.wikipedia.org)

הגיע הזמן לחפש בעל ברית חדש, שיכבד את היהודים במקום לפעול למען גירושם מארצם !
ב-ו-ז ע-נ-ק לאבועמה מאמריקה !!
כתוב תגובה ל- חשדנית
24
המאמר והתגובות נותנים מקום
  דוד איש ש   20/01/14 02:03
מקום לתקוה. בוגי אומנם פעל נכון כשתקף אך שגה כשהתנצל. אנו גם לא שוכחים לו את שחרור המחבלים לרחובותינו. בזה ידו הייתה במעל והוא בגד בתפקידו כשר ביטחון ועוד הרהיב עוז להתבטא על תג מחיר שהוא טרור בעודו נותן לטרור רוח גבית על ידי שחרור נפשע זה. אבל המגיבים כאן וכותב המאמר מוכחים שעוד לא פסה שפיות מישראל ושהקברניט חסר החוליות לא יוכל להמשיך בהתקפלות לעבר מדינת אל קאעידה בלב וקץ המדינה היהודית.
כתוב תגובה ל- דוד איש ש
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il