s1 News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
דלג
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
יוסי אחימאיר
יוסי אחימאיר
כשבקפלן מתחדשות ההפגנות הסוערות להפלת הממשלה, כחזרה לימי טרום השבעה באוקטובר, מתברר כי ההפגנות למען החטופים מתמזגות איתן, מזדהות עם אותה מטרה    ויושב לו ראש הנחש במינהרה אי-שם ברפי...
יהונתן קלינגר
יהונתן קלינגר
משקיעי קריפטו שמעוניינים להשקיע כספים ולשמור עליהם מאובטחים, קונים ציוד אבטחה רציני, אבל בסופו של דבר נופלים בהונאות אנושיות שגורמות לכך שכל הטכנולוגיה שהושקעה לא תהיה שווה כלום
דן מרגלית
דן מרגלית
רק הפרופסור גרשום שלום - מי שהביא לידיעת העולם את תורת הקבלה הנשכחת ועמד על מעשיו של נביא השקר שבתי צבי - הטיח בחילונים ובחרדים בארצם של יוהאן וולפגנג גתה ולודוויג בטהובן כי אין דב...
אלי אלון
אלי אלון
המתחם המיועד לשימור נבנה בשלבים במהלך המחצית השנייה של המאה ה-19 ותחילת המאה ה-20    על-אף שמדובר במתחם בעל ערך היסטורי ואדריכלי רב, המתחם נמצא מזה שנים במצב של הזנחה מבישה
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
לוסי אהריש [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]
מגישה, עיתונאית ושחקנית
לוסי אהריש (נולדה: 18 בספטמבר 1981), מגישה, עיתונאית ושחקנית
רביב ברוקמאייר [צילום: יח"צ]
מנכ"ל קבוצת ויסוצקי
רביר ברוקמאייר (נולד: 1957), מנהל.
דני אבדיה [צילום: חוליו קורטז/AP]
גדורסלן
דני אבדיה (נולד: 3 בינואר 2001), כדורסלן. בשלהי 2020 הצטרף לקבוצת וושינגטון ויזארדס בליגת ה-NBA.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
מתעשרי שרון (1)
מאת: אריה אבנרי  |  17/01/2014
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
מה עם וייסגלס?אין ספק מושחתים!
  קורןנאוה טבריה   17/01/14 12:37
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
2
המופע השבועי
  יוסי מ   17/01/14 13:19
ושוב למופע השבועי כמעט של אותו עיתונאי (בעבר) ומנודה (כיום) ומוקצה מבחירה. למען האמת, לא קראתי הפעם את הפיליטון השבועי.פשוט אין לי מצב רוח קומי ולכן.
ראה וראו את עדת התומכים של ההזוי הזה ותבינו עם מי ועם מה יש לכם עסק.

ואללה מסכין.
כתוב תגובה ל- יוסי מ
האמת כואבת יוסי והדרך
  בני בנקר   17/01/14 14:26
הנכונה היא להתעלם ממנה,להיות בת יענה ולהשמיץ את המראה. רק דוגמה קטנה: במשך 6 שנים מיום הפיכתו לצמח,הייתה לשרון מכונית שרד צמודה עם נהג שהרוויח משכורת עתק. צריך להוסיף משהו ?
כתוב תגובה ל- בני בנקר
לבני.
  יוסי מ   17/01/14 18:18
כן בני יש מה להוסיף.
אני לא מצוי בנבכי הזכויות של ראשי ממשלה לשעבר ואזכיר לך בכבוד הראוי, שכל הוצאה חריגה ממומנת על ידי המדינה באישור הכנסת. עכשיו, יש כללי משחק ומשחקים לפיהם. לכן השאלה שלך לא במקום.
ואין קשר בין מה שכותב אותו כתב עלוב נפש, לבין מה שמתקיים בכוחה של המדינה. מי שץפארתו היא לזרוק ליכלוך לכל עבר כל הזמן ובכל נושא, ראוי ליחס כמו זה שלי כלפיו ויותר. בלי קשר לעברינים ועבירות שאותם צריך לשרש.בבית משפט, לא בכתבות זבל כאלה.
כתוב תגובה ל- יוסי מ
סליחה,אבל התשובה שלך היא
  בני בנקר   17/01/14 20:44
עלבון לשכל הישר. שום סיפור על כך שמישהו אישר את זה, לא יכול להצדיק הוצאה של רכב שרד יקר ונהג במשך שש שנים עבור צמח. משפחה שלא אומרת לא, תודה לרכב והנהג היא מושחתת בעליל. הגיע הזמן שגם אתה תבין שלא הכל נימדד במבחן ההרשעה הפלילית,יש גם נורמות התנהגות של דברים שלא נעשים. נקודה. שלא לדבר על ההתעללות במשך שמונה שנים בחסר ישע כשאין רופא אחד שיאמר שהוא יכול להתאושש ממצבו וכל זה ככל הנראה כדי להמשיך לגבות פנסיות שמנות. אם בוזגלו,או חלילה מישהו ממקורביך היה במצבו של שרון ז"ל,אין מצב שהיה נשאר שונה שנים בבית חולים.
כתוב תגובה ל- בני בנקר
לבני.
  יוסי מ   18/01/14 16:57
אתה שוב טועה בני ידידי.
אני לא מצדיק או מחייב שום דבר שאני לא יודע עליו את כל הפרטים,וזה אחד המקרים.
מה שאמרתי הוא, שהרושם שמתקבל מדבריך הוא שמשפחת שרון גנבה או קיבלה כספים ושרותים במירמה. זה לא נכון כי מה שקיבלו קיבלו בדין.
אחרת כל אחד יערער על מה שלא מוצא חן בעיניו ולא יהיה לזה סוף זכור נא את דברי הבלע, שנכתבו כאשר משפחת שמיר ביקשה תקציב נוסף, גרושים ממש בקנה מידה לאומי, להמשך טיפול במוסד הגריאטרי שבו שהה רוה"מ שמיר המנוח. לזה המתנגדים, כביכול מטעמים של מגיע / לא מגיע ירדו אז לשפל המדרגה.
לך להחלטה ההיא ותראה מי אישר את הגדלת התקציב אז,
ו ב צ ד ק.
.
באשר למה שאתה קורא צמח.
אני לא מאחל לאף אחד להיות במצב ההוא.
לפי כל הרופאים היה אריאל שרון,במצב של הכרה מעורפלת מאוד והיה סוג מצומצם, אמנם מאוד של תקשורת עם הרופאים והמשפחה. אז מה אתה מציע? שהם מיוזמתם ינתקו אותו מהמיכשור??? כי זה "לא מוסרי" בעיני מישהו??? אני בטוח שלא תעלה על דעתך אמירה כזו.
אגב, החוק אומר שאם החולה מחובר למיכשור תומך חיים, אף אחד מלבד בית משפט לא יכול להתיר לרופאים ניתוק.לא המשפחה ולא הרופאים. מאחר והמיכשור היה שם כשיצא מחדר הניתוח בלילה ההוא, זה המצב.
את זה אני אומר לך מנסיון והלואי ולא תגיע למצב כזה.
.
באשר לזה שלא הכל נמדד בהרשעה פלילית זה נכון, אבל גם ההיפך נכון ולא פחות. לא כל ענין הולך לפלילים רק כי מישהו מתנגד פוליטית וקובע כך על מישהו אחר.
זכור גם את זה.
מוסר זה ענין מורכב ואין שם מצב של שחור או לבן. בדרך כלל, זה אפור.

כתוב תגובה ל- יוסי מ
עלוב הנפש השבועי
  איש תקשורת   17/01/14 14:27
בכל שבוע אתה משפריץ את דברי הזוהמה שלך וחושף מחדש את בעיותיך הנפשיות שכבר לא ניתנות לריפו
כתוב תגובה ל- איש תקשורת
ענן אלקטרונים.
  יוסי מ   17/01/14 22:26
אילו היה לך שם היתה לך אולי גם זהות. עכשיו אתה בסטטוס של ענן אלקטרונים. כשיהיה לך שם, נתיחס לדברי ההבל שלך.
כתוב תגובה ל- יוסי מ
הכלבים נובחים והשיירה נוסעת
  קורא ותיק   18/01/14 05:37
בכל שבוע מפרסם אריה אנרי גילויים חדשים על מעלליהם של מנהיגים מושחתים בני בריתם , הסייענים שלהם והחסידים השוטים . באופן טבעי גררים המאמרים לעיתים תגובות של המזדנבים אחריהם בתמימות או היחצנים בשכר . אל חשש אבנרי ימשיך במלאכת הקודש שלו. לא יעזור לכם שום דב ותמיד נותרת בידכם הברירה לא לקרוא את הנכתב .אף אחד לא מכריח אתכם.
כתוב תגובה ל- קורא ותיק
למגיב וותיק
  יוסי מ   18/01/14 10:40
קורא ותיק.
אענה לך בלי ספיחים שהופכים את התגובה לנלעגת ובדרך גם אסביר.
.
אתה טוען שהאיש הזה "מפרסם כל שבוע גילויים...".
מותר לך להאמין לו ולדברים שהוא מעלה לחלל האויר. איש באמונתו יחיה.
אם רשויות החוק, על חולשתם ועליבותם וחוסר האמצעים שלהם היו לוקחות אותו ברצינות, ניחא. הבעיה היא עם המציאות.
.
אפשר לכתוב גם על תגובות כמו שלך, בסגנון: סייענים ויחצנים ומזדנבים. זה יהפוך את התגובה שלך לחסרת ערך בדיוק כמו שאתה מתיחס לתגובה שלי.לכן לא אגיד את הדברים,ולו רק כדי לכבד את תגובתך.
הברירה הניתנת היא לא לקרא ולהגיב, אבל זו בריחה ממלחמה קשה על דעת קהל.
מרגע שהשקרים ההשמצות וחצאי האמת, על גבול הוצאת הדיבה, שמאפיינים את אבנרי וכתיבתו עלו לאויר, אין מנוס. זה כמו לברוח ממלחמת תעמולה מול האירנים.
לא להגיב לשקרים שלהם, זה להפסיד את המלחמה , ואת האנלוגיות תעשה לבד.

כתוב תגובה ל- יוסי מ
הנה
  מ. ג. ש. ת.   18/01/14 06:56
כתוב תגובה ל- מ. ג. ש. ת.
תגובתי ליוסי מ.
  שושפרי   19/01/14 15:11
אתה מעורר בחילה . כתיבתך מעידה על אופייך המעורער.

אריה אבנרי פועל רבות למיגור השחיתות הציבורית וקיבל
"אות הנשיא" . הוא מתנדב בעבודתו הברוכה ואינו מקבל אגורה שחוקה על עבודתו , ההיפך מנתניהו השודד את הקופה הציבורית עם אשתו ללא בושה
לאחרונה התבשרנו שהפקיד כספים באי גרסי כדי להתחמק ממיסים .
נבחר ציבור חייב לשמש סמל ליושר ולאמינות . ,
כתוב תגובה ל- שושפרי
הבהרה לחלולי דעת
  יוסי מ   20/01/14 08:47
שושפרי. שתי הערות.
.
עוד מעט אסור יהיה להשתמש במילה נאצי. ענין נכון בפני עצמו, אבל אי אפשר יהיה למנוע מלהצביע על הקשר בין השיטות של ההם מגרמניה ואחריהם בברית המועצות, שכל מי שהתנגד להם או לא החזיק בדעתם, הוגדר כמעורער בנפשו. אני מקוה שלא תתקדמו לשלב הבא ותנסו לחסל אותנו.....
.
הדברים שלך כאילו עושה אבנרי את מה שהוא עושה, בהתנדבות וללא תמורה,הם הבלים לענין המדובר שכן אפילו והדברים נכונים (ואני לא מערער על כך) זה לא נותן לו שום זכות להפיץ את דברי הבלע שלו .
בחינם כמובן.
כתוב תגובה ל- יוסי מ
3
על קצה המזלג.....
  מקור יודע דבר   17/01/14 15:44
מי שמכיר ובוודאי מוקיר את אריה אבנרי וכמובן את כל השמות המופיעים במאמר, קובע באופן נחרץ וברור, כי מה שנכתב, הוא אפס קצהו, בבחינת חומר "על קצה המזלג". רוצה לומר, כי גם כשאריק שרון ז"ל, הנהיג את המדינה, לא היה "מלך בישראל" בלשון המעטה. דבר ברור ניתן לומר על כל "הפורום" וחבר מרעיו של שרון, שגם אם אתה לא קרוב מדי לצלחת, שומה עליך לשמור מידע מכל משמר. בכך הייתה גדולתם, בזה היה כוחם. כך הם חגגו שנים ארוכות באין מפריע, עד לפני 8 שנים. כשנדם שרון, נדם גם מוחם הקודח. יישר כוח אריה אבנרי!!!!
כתוב תגובה ל- מקור יודע דבר
4
מרינה הרצליה
  אדריכל מרדכי בן ח   17/01/14 18:45
הסיפור על מסירת המרינה למוטי זיסר אינו מדויק. הייתי האדריכל שתכנן את המרינה לחב' אזורים והייתי נוכח בחדר, עת קיבל אביגדור קלנר טלפון ממוטי זיסר האומר לו כי הוא החליט שלא להשתתף במכרז וכך נוצר מצב משונה שאין משתתפים במכרז אלא רק אחד: אזורים ועפ'י תנאי המכרז, אם לא יהיו יותר מאחד, המכרז לא תקף. החליט לפיכך שלא להגיש את הצעת אזורים עם התכנית שלי אלא להציע לעירית הרצליה לבנות במשותף את המרינה. הצעתו נדחתה כי המכרז כלל 2 משתתפים והפך לישים וזיסר זכה כי הצעתו היתה יותר טובה כספית. לאחר זמן, נפגשתי בעניין אחר עם אלי לנדאו שהיה ראש העיריה והראיתי לו את התכנית שלי והוא ממש "נפל מהכיסא" והתבטא בצעקה של צער/כעס על שאזורים נמנעו מלהשתתף ונמנעה מהרצליה מרינה נפלאה. לא כך, לדעתי, היה מגיב לנדאו אם היתה פה שחיתות. והסיפור ממשיך ולא כאן המקום
כתוב תגובה ל- אדריכל מרדכי בן ח
אתה טועה
  בעל מידע   17/01/14 22:41
חבל שאתה לא מודע לכל הפרטים שאירעו מאחורי הקלעים. השאלה היא אינה מדוע אזורים לא השתתפה במכרז אלא מי העלים עין כאשר אלי לנדאו תפר מכרז עבט זיסר לפרויקט מושחת שהוא עצמו היה שותף סמוי לרווחיו
כתוב תגובה ל- בעל מידע
גושי סלע
  אבי22   18/01/14 07:37
עיריית הרצליה ויתרה לקבלן ובמקום גושי סלע לשובר הגלים אפשרו לו לבצע גושי בטון, ההפרש במחיר מגיע לעשרות מיליוני שקלים, אשר ברור שהגיע לכיס הקבלן ומשם כנראה לכיסו של לנדאו.
כתוב תגובה ל- אבי22
5
על שרון צריך לומר שהיה מצביא
  טוב.השאר פרק שחור   17/01/14 22:49
שרון שדרס בדרכו הכל, היה מצביא ולוחם דגול. אלא מאותו רגע הכניס את בגין למלחמת לבנון, הכל קיבל צבעים של הונאה, הולכת שולל,והיום כולם יודעים זאת. חיכו בלוויה לעשרת אלפים איש, הגיעו בקושי אלף...לא רצו לתת כבוד לאיש שעקר יהודים מביתם כדי להציל את עורו מחקירות המישטרה.
כתוב תגובה ל- טוב.השאר פרק שחור
6
אמת לאמיתה
  בן ישראל   17/01/14 23:29
דבריך בסלע אבינרי, ללא ספק מדובר בפרשות שחיתות שהפרקליטות החליקה. מימי לא האמנתי לשרון ותיכף נשמע לעשרים שנה הבאות כמו עם רבין על מורשתו ועכשיו מורשת שרון שכולה כזב ומירמה.
כתוב תגובה ל- בן ישראל
7
המשך לפורר אותם
  ירון זכאי 1   18/01/14 21:37
כרגיל אצלנו כאשר מנהיג נפטר מתפוררת החונטה שלו. האמת צצה מכל עבר. המסמכים מתפרסמים. פתאום אנשים חזקים נותרים ללא הגנת הבכיר. הנפגעים מעזים להשמיע, והציבור נוח להישמע. המשך כך לחשוף את האמת וללמד את המושחתים לקח. הטזה הכללית מוכחת למרות שהמערכת המשפטית פעלה רבות לזכות את גיבוריה.
כתוב תגובה ל- ירון זכאי 1
8
שרון הוא אבי השחיתות ברמות
  שקדיה פורחת   19/01/14 13:47
הגבוהות ביותר של שלטון והון. השתוללות חסרת מעצורים ממתנה 4000 דונם לשרון - הלא היא חוות השקמים. אין סוג של שקר וחיתות שלא עבר דרך בני משפחת שרון.

גיבור קרבות לא מוכרח להיות נוכל
כתוב תגובה ל- שקדיה פורחת
9
הנחש היה צריך להיות מחוסל מזמן
  איוב קציר   19/01/14 23:11
הנחש החזיר הזה לא תרם למדינה רק פגע בא כמו בן גוריון מנחם בגין ביבי נתן יהו ורבין הם כולם חמדנים טיפשים ומעוותים ומכוערים. לא פלא שהמדינה נראת כמו אתר בנייה שמוקפא לפחות מאה שנה. צריך מנהיג אמיתי מכולל ניסים כדי לתקן את ישראל חברתית מדינהית
כתוב תגובה ל- איוב קציר
10
כעומק החקירה כן עומק הנסיגה.
  עודד ג.   21/01/14 23:12
כתוב תגובה ל- עודד ג.
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il