w, News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
יואב יצחק
יואב יצחק
מימון יצא לחו"ל לפני יותר מ-10 שנים בתקופה שהתקיימה נגדו חקירה סמויה מצד רשות ניירות ערך, רשות המיסים, המשטרה והרשות לאיסור הלבנת הון    מאז נמנע מחזרה לישראל    ביקורו בשבועות האחרו...
רפי לאופרט
רפי לאופרט
העולם האנושי הוא הוויה דינמית והתהליכים המתפתחים בו נגזרים מאינטגרציה של מהלכים רוחניים וחומריים עם השפעות מן הטבע שמעצבים במשותף את תנאי הסביבה בהם מתקיימת החברה האנושית - מתפתחת ...
יוסי אחימאיר
יוסי אחימאיר
אנשים בבזל לא בדיוק מבינים את פשר מלחמתנו בטרור    הם, כמו בית הדין האנטישמי בהאג ניזונים בערוצי הטלוויזיה ממראות ההרג וההרס בארץ החמאס
בצלאל סמוטריץ'
בצלאל סמוטריץ'
ביקורתו הפומבית של יו"ר המחנה ה"ממלכתי" על ניהול המלחמה פוגעת במלחמה ובלוחמים כאשר בשל שיקולים פוליטיים הוא מאיים להפיל את הממשלה. על גנץ להתאחד מאחורי העם, להילחם עד הניצחון ולא ל...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
לוסי אהריש [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]
מגישה, עיתונאית ושחקנית
לוסי אהריש (נולדה: 18 בספטמבר 1981), מגישה, עיתונאית ושחקנית
רביב ברוקמאייר [צילום: יח"צ]
מנכ"ל קבוצת ויסוצקי
רביב ברוקמאייר (נולד: 1957), מנהל.
דני אבדיה [צילום: חוליו קורטז/AP]
כדורסלן
דני אבדיה (נולד: 3 בינואר 2001), כדורסלן. בשלהי 2020 הצטרף לקבוצת וושינגטון ויזארדס בליגת ה-NBA.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
החלטה תמוהה של הבג"ץ
מאת: אפרים הלפרין  |  06/02/2014
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
האשם העיקרי הוא רונצקי השקרן
  יושר ואמת מעל הכל   7/02/14 06:28
הצבעו בצורה בלתי נסבלת, והצרה היא האתרים הדתיים לאומיים שמחפים על כל שקרו וגנבת הדעת שלו את הציבור כולו למרות שהם יודעים בדיוק מי הוא רונצקי המנוול, חבל שהם לא מבינים שמי ששותק הוא שותף מלא לפשעו של רונצקי ובמוקדם ובמאוחר הם ישלמו על כך. עכשו רונצקי המנוול משחק את הקדוש כאילו הוא בעד החרדים, כל התנהגותו היא עורמה שקר גנבת דעת ציבור ופרט ואין להאמין לאיש לרונצקי מילה אחת לא הייתי קונה ממנו שרוך נעל.
רונצקי הריץ את שני הנוכלים כמוהו בנט ושקד על רקע המחאה החברתית המנוול הזה חיפש הזדמנויות וראינו איזה צדק חברתי קבלנו מהנוכלים הללו, נו לרונצקי יש זקן פאות וישיבה ומשחק את הרב הדתי אך מי שמכיר אותו היטב המוסר שלו מעוות בצורה שלא תאמן בשורה של נושאים כך בעורמה ותחכום הוא הערים על כולם אך לא עוד, אפילו בדף הפייסבוק שלו המנוול הזה רונצקי לא מצליח להמריא משום שלמדו להכיר אותו ומי שעוד לא למד ילמד בדרך הקשה ביותר.

המנוול רונצקי הוא הרי הרב של בנט הנוכל שמצאו מין את מינו כמו תאומים סיאמיים. את מקומם בבית היהודי קנו בכסף מלא מאלפי חסידים מחסידות קרשנייעף ברחובות כך גברו על אורלב זאת ראינו ביומן ערוץ 1 עם איילה חסון מיד לאחר הבחירות לכנסת ובדיון בשידור אמר שופט ביהמ"ש העליון בדימוס השופט מצא דברים חמורים ביותר על בנט והמשטרה לא חקרה את המנוולים רונצקי בנט שקד ואורבך שהיו שותפים לתרמית הונראית שהיא לא פחות חמורה מהבחירות לרשויות המקומיות בבית שמש.
עוד לפני הבחירות לכנסת ה 19 הלכו המנוולים הללו רונצקי בנט אורבך ושקד להפגש בחשאי עם אנשי שמאל בכירים וכך כרתו את הברית עם לפיד ללא ידיעתם של אלפי בוחרי הבית היהודי פגישה זו היא מידע אישי מרונצקי המנוול, אוי לבושה כך גרמו את החרם הכוללני על ציבור חרדי גדול לאי כניסה לממשלה, הזהרתי אישית את רונצקי המנוול שחרם כזה יביא רק צרות והינה זה בא ועוד יהיה יותר גרוע ואין לי קשר למגזרים החרדיים, כל הגענו עד הלום להחלטת בג"ץ שאחראי העיקרי לכך הוא המנוול רונצקי ביחד עם במנוולים בנט שקד ואורבך.
רונצקי המנוול כותב אתמול בדף הפייסבוק שלו שאותו מפעילה בתו משום שלא יודע אפילו לכתוב יותר משורה וחצי שנותר בו מעט אמון ביאיר לפיד לאחר החלטת בג"ץ, רונצקי לא דואג לחרדים ולאיש הוא דואג לעצמו ולמשפחתו משום שהפינוי במוקדם ומאוחר יהיה מאיתמר ישובו והמנוול הזה רונצקי גונב דעת כולם כולל אנשי ישובו איתמר כולל עובדו בישיבה והחמור מכל את דעת תלמדו שהפעיל בעזרת בתו החילונית את דף הפייסבוק בהרבה שבתות וחגים ובמיוד ביו"כ התשע"ד והמנוול הזה רונצקי עוד העיז לשחזר את התפילה הזו במוצאי יו"כ כך חילל אפילו את זכרם של המתים משפ' פוגל הי"ד עד כדי כך רונצקי מנוול, אין לי דבר נגד חילונים וחוזרים בשאלה יש לי דבר נגד שקרנים רמאים נוכלים גונבי דעת ציבור בכל מובן גונבי דעת הפרט ודעת תלמדי ישיבה כבתו של רונצקי והמנוול רונצקי בראש כולם, אתר בשבע כמובן לא מפרסם כמעט תגובות נגד רונצקי דבר חמור ביותר בשם חופש הביטוי ואפילו הרבה יותר מינורית מתגובה זו, כאלה אחים הם הבית היהודי, למה השם הזה בית יהודי? משמע הם יהודים וכולם לא יהודים,

לא פלא שהמנוול הזה רונצקי אפילו בדף הפייסבוק שלו לא ממריא כולם יודעים בדיוק מי זה רונצקי השקרן רמאי גונב דעת כולם שנראה תמים למראה אך מתחת למסווה הזקן המכוער שלו מסתתר נחש שקרן ארור שמרמה את כולם.
כתוב תגובה ל- יושר ואמת מעל הכל
2
המימון קשור לגיוס , הלפרין
  שלמה המגיב   7/02/14 07:43
לא יתכן שהמדינה תעביר כסף לישיבות למימון אברכים ( המימון עפ"י מספר האברכים!) הלומדים בהן, כאשר עפ"י החוק הקיים (אלא אם ישונה בכנסת),היו האברכים הללו צריכים להיות היום בצבא ולא בישיבות. זה לא החלטה "תמוהה", הלפרין , זה הגיון בסיסי. זה דומה למצב , לדוגמא, שתקציב המדינה יספסד גוף בלתי חוקי כולשהו, כמו לספסד לאזרחים רכישת בית שהקמתו אינה חוקית ובאזור שאסור לבנות בו. נו , הלפרין , האם אתה מצפה מבג"צ שיתעלם מההפקרות הזו בהעברת כספי ציבור ? . אם החלטה הנוכחית מנסה "לזרז" את החקיקה בכנסת , מה טוב , אך אין זו המטרה העיקרית ואיני מבין את הביקורת שלך על החלטה הגיונית ומתבקשת של הבג"צ.
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
שלמה היקר אנא התנתק המהגיוס
  ה.א   7/02/14 10:42
נניח ששר האוצר היה מקבל החלטה שקשישים מעל גיל 90 יקבלו כפל קצבה, והכפל הזה היה משולם לאורך תקופה, ואז היו 2 עותרים פונים לבית המשפט האחד בטענה ששר האוצר פועל בחוסר סמכות והשני היה עותר לעצור את התשלומים, בגלל חוסר הסמכות. וברור שעניין הסמכות קשור לעניין התשלומים, הוא לא רק קשור הוא במוקד התשלומים. ואז בית המשפט בלי לדון כלל בעניין הסמכות, אלא תוך אמירה סתמית שיש ספק בעניין הסמכות הוא מבטל את התמיכה, זה נראה לך? האם זו החלטה מידתית? האם זו החלטה הגיונית? האם זו החלטה צודקת? ולגבי התערבות בעבודת הכנסת, הנה אתה רואה מייד שאיומי הבג"צ בהחלטתו מקשיחים באופן מיידי את עמדת אחד הצדדים, מקצינים באופן מיידי את עמדת החרדים, באופן שהם מרחיקים את סיכויי ההסכמה בנידון. הערה אחת בעניין האלימות של מפגינים חרדים ואיומי האנארכיה: אם לא תישמע מילה נחרצת מצד המנהיגות הפוליטית והרבנית נגד אלימות, אנא אל יבואו בטענות מאוחר יותר על העדר צדק, עשיית צדק עם חוליגאנים (שהם ודאי כופרים בלבוש חרדי) מחייבת טיפול הולם של מערכות הכיפה, וכל מי שלא מוקיע אותם מכל וכל אף הוא חוליגאן (וכופר בלבוש חרדי)
כתוב תגובה ל- ה.א
אבל כאן אין שום "ספק" ,הלפרין
  שלמה המגיב   7/02/14 18:02
הדוגמא שנתת להסבר טיעונך , אינה מתאימה למצב הנוכחי של תלמידי הישיבה , באשר אין שום "ספק" שאי גיוסם אינו חוקי , כי כך כבר קבע בג"צ בהחלטה קודמת שלו , בבטול חוק טל. מעת ביטול חוק טל , כל שקל שהועבר לישיבות , היה כסף שהועבר לאברכים שהיו חייבי גיוס ואסור היה להם ללמד בישיבות ובודאי שאסור היה לתקצב את לימודיהם בישיבות.גם אם החוק החדש ישחרר לחלוטין את תלמידי הישיבות מגיוס לצה"ל , גם אז , הכסף שהועבר לישיבות בתקופה שבין מועד ביטול חוק טל ובין מועד תחולת החוק החדש , היה כסף שהועבר למטרה לא חוקית ודינו להיות מוחזר לאוצר. זו דעתי על הסוגיה ואני חושב שהבג"צ עוד הקל עם הישיבות שלא הורה להחזיר את הכסף שכבר הועבר ממועד ביטול חוק טל.
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
אתה יודע יותר מ 8 שופטים???
  ה.א   7/02/14 21:48
בהחלטת הרוב (8 מול אחד) נאמר בפירוש "....ואשר לא התייצבו לגיוס בשל החלטות כלליות של שר הביטחון (או של פוקד) – ששאלת הסמכות לגביהן מוטלת בספק – לדחות את מועד התייצבותם....." ואם השופטים יודעים בוודאות שאין סמכות ואומרים ב"כאילו" שיש ספק בעניין הסמכות אזי הביקורת על פסק הדין היא עדינה מידי.
כתוב תגובה ל- ה.א
מקבל את הערתך , הלפרין
  שלמה המגיב   8/02/14 07:27
אם זה הנוסח (עפ"י דבריך) שהשתמש בג"צ , כאשר ביטל את חוק טל , אזי , התייחסותך למושג "ספק" הינה עניינית, למרות שאיני נוטה לקבל את פרשנותך , להשלכות לכך.
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
זה הנוסח בהחלטה על הסנקציה
  ה.א   8/02/14 10:50
חוק טל זה כבר היסטוריה, באותו החלטת (ביניים) מהשבוע, בה הוחלט לעצור את התקציבים אמר בית המשפט העליון את עניין הספק. להלן קישור - ובעניין ההתייחסות המשווה לנאצים זו התייחסות לא ראויה, ובקרוב אף תהיה בלתי חוקית, אך בלי קשר להשוואות הניסיון לטעון שאי גיוס ערבים נובע מסיבות ביטחוניות הוא נימוק סרק כי מדובר גם על תחליף לשרות צבאי גם לחרדים, היינו שירות אזרחי, ועם הערבים אין שום אפשרות לסנקציות כלכליות כי הם מקבלים מהמדינה זרגים ואם כך אצלם "יעבדו" רק סנקציות פליליות, וכאן אפילו בית המשפט לא נוגע. (על אף הספקות בענייני הסמכות ולמרות הפרת השוויון לכאורה)
כתוב תגובה ל- ה.א
אני נגד "שרות אזרחי", הלפרין
  שלמה המגיב   8/02/14 13:47
"שרות אזרחי" כפוי על אזרחים , אין באף מדינה בעולם ואין בו שום צורך , באשר רק יצמצם את מספר מקומות העבודה הפנויים לפרנסה ויצרוך מנגנון שלם ומנופח כדי לשלוט "בתחליף לשרות הצבאי" שאתה מדבר עליו. מצידי , שיפטרו בחוק את החרדים מלשרת בצבא ויאפשרו את שילובם בעבודה לצורך פרנסה. אני איתן בדעתי ששרות צבאי חובה כפוי על הערבים , יהווה נטל ביטחוני שנתקשה להתמודד איתו ולא אפרט ואנמק כאן ( המבין יבין !). הויתור על השרות לערבים , אינו דומה ואין להשוותו לויתור לחרדים, ומי שעושה כך, גורם עוול ומעוות את הגינות השיח הציבורי בנושא.
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
דעתך האישית אינה רלונטית
  ה.א   9/02/14 09:21
הציבור הכולל לא קיבל את דעתך ומציע לחרדים שירות אזרחי כתחליף לשירות צבאי, ולכן יכול (ואם המטרה היא שוויון בנטל אף חייב) להציע גם לציבור הערבי שירות אזרחי במקום שירות צבאי (וגם לכלל היהודים, כאמור ככל שהמטרה היא שיוויון בנטל) - ואז אין כל עימות עם מגבלות בטחוניות. האמת היא שהשלטון, כולל בית המשפט לא עוסקים בשיווין בנטל, שיוויון בנטל הוא יעד בלתי ראוי, ולו בגלל שאינו ניתן להשגה, ולו בגלל שאף בין אלה שמתגייסים אין כלל שיוויון בנטל, המגמה והכותרת חייבים להיות שונים ומתאימים יותר ליכולת של המדינה לבצע, לדוגמא, הסמכה של המדינה להחליט מי יגוייס ומי לא - ותשלום שכר מלא על השירות, נראה לי שבמצב הזה יעמדו אנשים בתור על מנת להתגייס.
כתוב תגובה ל- ה.א
ממש לא נכון. מרגע שבג"ץ
  בני בנקר   7/02/14 22:01
פסל את חוק טל,חזר החוק הקודם שלא ניפסל לתוקף ומקנה לשר הביטחון את הסמכות לדחות שירות. כל הקישקוש של שיויון בנטל מטרתו אחת: מלחמה פוליטית בחרדים ובימין. הצבא צריך שרות חרדים כמו כוסות רוח למת. במקום ליצור את התשתית החינוכית והכלכלית לשלוב החרדים בשוק העבודה,מחפש השמאל ההזוי מלחמת אחים. איך אמר "זוכה" פרס ישראל שטרנהל ? יש לעלות על עופרה עם טנקים. ול"פלסטינאים" הגאון הציע לרצוח מתנחלים. הפתרון יהיה רק בתמריצים כלכליים למוסדות חרדים שמלמדים לימודי ליבה ומשתתפים בבחינות בגרות ותקצוב מיוחד למשרתים בצה"ל ובשרות לאומי שווה ערך בזמן וזה כולל כמובן גם מוסלמים ונוצרים. מוסדות דתיים שלא יעשו זאת יסתדרו בכוחות עצמם, ללא תקצוב לחרדים שגודלים להיות פרזיטים.
כתוב תגובה ל- בני בנקר
3
התשובה לשאלותיך היא ברורה
  בני בנקר   7/02/14 13:23
בג"ץ בפחדנות נימנע מקביעה חד משמעית כי לשר הביטחון אין סמכות חוקית לתת דחיית שירות לחרדים,כי משתמע מזה שאין לו סמכות לפטור ערבים משירות צבאי. ואולי אני טועה ובג"ץ יפסוק שיש חוקים שתקפים רק ליהודים כמו שהיה בעבר בגרמניה הנאצית ?
כתוב תגובה ל- בני בנקר
"כפי שהיה בגרמניה הנאצית" ?
  שלמה המגיב   7/02/14 16:26
אין לך בושה , בנקר ? בהנחה שאינך מטומטם מושלם ואתה מבין שאי גיוס הערבים לצה"ל , נובע מטעמים ביטחוניים ולא כאפליה לרעה של היהודים , אזי , ההשוואה של התנהלות שרי הביטחון בהימנעות הגיוס של הערבים , כזהה להתנהלות האפליה נגד היהודים של גרמניה הנאצית (!) , היא נבזות או בורות , או טימטום , או רשעות , או הכל ביחד. הרי לבנקר ברור שההחלטה לא לגייס ערבים , נובעת משנאת יהודים ונועדה להקשות על היהודים ולמרר את חייהם , כפי"שעשו בעבר הנאצים ליהודים" !!. אתם הבנתם את הראש של בני בנקר ? לא להאמין !, נו , ואנשים כאלה כמו בני בנקר , שמים פתק בקלפי כמו כל אזרח והם אלה שעלולים לקבוע את גורלנו !. אלוהים ישמור.
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
אי אפשר "לרמוז" בפסיקה,
  בני בנקר   7/02/14 21:50
או שיש לשר הביטחון סמכות לפי החוק לדחות שרות לסקטור כלשהו או שאין לו. בג"ץ בפחדנות רבה נמנע מלקבוע את המצב החוקי ומרגע שנהג כך,אין לו שום עילה לעצור הקצבות לחרדים. שימוש ברמזים ולא פסיקה ע"י בית המשפט העליון הוא תעודת עניות למוסד זה, שדורס ברגל גסה ללא הרף את סמכויות הממשלה, תוך המצאת חוקה ולפעמים תוך התעלמות מחוקים ברורים שחוקקה הכנסת. בית משפט שממציא קריטריונים פסאדו משפטיים והופך אותם לחזות הכל, איננו זכאי לשום כבוד ולכן יוקרתו ואמון הציבור בו נמצאים בצניחה מתמשכת. המצאות יצירתיות כמו: "מבחני סבירות(לפי מה ?)","אמת לשעתה","מסה קריטית של ראיות(נהפכו למדעני אטום...)","הלכת אפרופים" ההזויה ועוד הופכים את בג"ץ לנלעג.
כתוב תגובה ל- בני בנקר
או ,כך מעבירים ביקורת, בנקר
  שלמה המגיב   8/02/14 07:40
תגובתך האחרונה מלמדת שאתה רחוק מלהיות "מטומטם" או "בור", ואתה מסוגל להעביר ביקורת עניינית בסוגיה שמציקה לך. עדיין לא הבנתי את ההשוואה הנואלת "לגרמניה הנאצית" , שמורידה הרבה נקודות במהימנותך ומציגה אותך כאחד "שיורד מהפסים" , וחבל !.
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il