s1 News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
דלג
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
רפאל בוכניק
רפאל בוכניק
התעלומה האופפת את היעלמותו של יחיא סינואר מהספקטרום התקשורתי ומהפגנת נוכחות פיזית בשטח, שומה שתעלה סימני שאלה באשר למידת תפקודו, או אף גורלו    התהיות בסוגיה זו עשויות לגלם משמעויות...
דן מרגלית
דן מרגלית
רק הפרופסור גרשום שלום - מי שהביא לידיעת העולם את תורת הקבלה הנשכחת ועמד על מעשיו של נביא השקר שבתי צבי - הטיח בחילונים ובחרדים בארצם של יוהאן וולפגנג גתה ולודוויג בטהובן כי אין דב...
יהונתן קלינגר
יהונתן קלינגר
משקיעי קריפטו שמעוניינים להשקיע כספים ולשמור עליהם מאובטחים, קונים ציוד אבטחה רציני, אבל בסופו של דבר נופלים בהונאות אנושיות שגורמות לכך שכל הטכנולוגיה שהושקעה לא תהיה שווה כלום
חיים רמון
חיים רמון
יש רבים בדרג הצבאי ובדרג המדיני שהיו צריכים ללכת הביתה עוד לפני חליוה, ואני מקווה שכך יקרה בעתיד הקרוב
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
חיים כצמן [צילום: יח"צ]
איש עסקים, משקיע נדל"ן
אייל זמיר
מנכ"ל משרד הביטחון
אייל זמיר (נולד ב-1960), איש צבא ישראלי, מנכ"ל משרד הביטחון.
 יעל אלמוג זכאי [צילום: יח"צ]
אשת עסקים
יעל אלמוג זכאי (נולדה ב-1963), אשת עסקים ובעלת הון ישראלית.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
העלילה נרקמת
מאת: ד"ר אורי מילשטיין  |  14/02/2014
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
שמעון מוניטה מלח"י או מהגנה?
  לא ברור   14/02/14 12:09
מיכל מירושלים
כתוב תגובה ל- לא ברור
שמעון מוניטה היה סוכן של ההגנה
  אורי מילשטיין   14/02/14 14:25
בלח"י
כתוב תגובה ל- אורי מילשטיין
כוונתך שהיה מושתל בלח"י מטעם
  ההגנה ומלשין?   14/02/14 22:27
כתוב תגובה ל- ההגנה ומלשין?
כן, מוניטה היה סוכן של ההגנה
  אורי מילשטיין   15/02/14 11:57
בלח"י. לסוכני הגנה באצ"ל ובלח"י קראו "חסידים" ושמעון מוניטה שעדיין חי אגב, ואף פרסם ספר בנושא, היה "חסיד".
כתוב תגובה ל- אורי מילשטיין
"סוכן"מלה מכובסת למלשין מההגנה
  לבריטים?   15/02/14 17:41
כתוב תגובה ל- לבריטים?
(())ההגנה והפלמח הביאו תקומה
  החלק של אצל ולחי   16/02/14 07:26
שואף ל = 0 .
כתוב תגובה ל- החלק של אצל ולחי
כל אחד עשה את חלקו אבל למסור
  לאויב הגוי-זה לא   16/02/14 10:06
כתוב תגובה ל- לאויב הגוי-זה לא
2
כל מה שהיה בדיר יאסין:
  דליה ג.   14/02/14 13:22
פיצוץ בתים על יושביהם החמושים וביניהם ילדים ונשים שאינם לוחמים, ניסיונות כושלים להימנע מלהשאיר גוויות להירקב באוויר החופשי, כל זה נכלל בסיכום של אחד הלוחמים - אלה פני המלחמה. וכל מי מעליל עלילות ממוחו הקודח, כמו מאיר פעיל וחבריו, מעיד על עצמו שהשמצת יריבים מבפנים, מטעמים פוליטיים, גוברת בעיניו על הנזק שנגרם לתדמיתה של ישראל בעיני אומות העולם.
כתוב תגובה ל- דליה ג.
קרב בשטח בנוי הוא תמיד
  אכזרי   14/02/14 14:34
אך טבח אחרי הקרב לא היה כפי שדיווח מאיר פעיל וכפי שרוב הציבור מאמין עד היום. היתה עלילת דם והיא הנושא העיקרי שבו דן המחקר
כתוב תגובה ל- אכזרי
מילשטיין השקרן נלכד בשקריו
  חבר קיבוץ יגור   14/02/14 15:44
אדון מילשטיין טען במשך שנים כי הוא לא ראה מעולם את הדו"ח של מאירק'ה,וגם לא את צילומי קורבנות הטבח המזעזע שצורפו אליו,והנה הוא כותב בתגובתו :"אתה קובע כפי שדיווח מאיר פעיל".איך מילשטיין יודע? הוא הרי לא ראה את הדו"ח ואת התמונות ? ? ובכן ראה גם ראה ,אצל אדונו ישראל גלילי ז"ל ,הפוליטרוק הראשי, שהיה בודק במשך חמש שנים כל פרק שכתב הצמית מילשטיין ורק אז מאשר[ ראו בהקדמה שכתב מילשטיין לספרו- תולדות מלחמת העצמאות] יש אישור מפי הסוס...
כתוב תגובה ל- חבר קיבוץ יגור
את הבחינה בהבנת הנקרא לא
  דליה ג.   14/02/14 16:56
היית עובר. בעצם אני חוזרת בי. אולי ברמת הלימודים של הקיבוץ היית יכול לעבור.
כתוב תגובה ל- דליה ג.
המורה הטמבלית דליה ג,
  חבר קיבוץ יגור   14/02/14 21:34
הפעם ירית לבוס שלך מילשטיין במקום רגיש-ב ..אשכים.בתגובה שלו אלי הוא מודה שצדקתי.את סובלת מליקוי שכלי בסיסי.וד"ש לדינה ג. -כאשר תעמדי מול המראה.
כתוב תגובה ל- חבר קיבוץ יגור
את דוח פעיל לצערי לא קראתי
  אורי מילשטיין   14/02/14 16:57
אבל ידעתי שהוא קיים, גם מפיו.

את פרקי הכרכים על מלחמת העצמאות התבקשו לקרוא ולהעיר אנשים שונים. ישראל גלילי לא היה אחד מהם. אכן נפגשתי עם גלילי די הרבה, אך מראיין והוא מסר לי חומר רב ערך. בשלבים ראשונים של הכתיבה מאיר פעיל היה אחד הקוראים וגם האלוף ישראל טל.
כתוב תגובה ל- אורי מילשטיין
לשמאלנים האמת כואבת
  מקס פאואר   15/02/14 08:53
בקיבוץ חור התח... התחנכו על דוקטרינת סטאלין, האמת מבחינתם גמישה כמו גומי, היא צריכה להתאים לאג'נדה שלהם, ולא הם משנים אותה.
כתוב תגובה ל- מקס פאואר
השמאלנים אינם מבינים את המושג
  "אמת"   15/02/14 22:17
כתוב תגובה ל- "אמת"
אז זאת הבעיה?.
  חבר קיבוץ יגור   14/02/14 16:51
היה טבח ושאר פשעי מלחמה אך צריך לטייח ולהעלים כי זה יפגע בתדמיתנו בעולם. דליה ג.[או שמא דינה ג.?]ירתה למילשטיין בגבו וחשפה את המוסר הכפול שלו=אתה מדווח על טבח שביצעו הפורשים--זאת עלילת דם, אני [ אורי] מדווח על טבח שביצע הפלמ"ח זה מעשה אצילי.
כתוב תגובה ל- חבר קיבוץ יגור
אולי תגלה סו"ס מי הלשין על
  הסליק ביגור?   14/02/14 22:34
כתוב תגובה ל- הסליק ביגור?
זה היה הסוכן הצ'כי משוחרר הצבא
  חבר קיבוץ יגור   14/02/14 23:38
הבריטי שהושתל אצלנו בידי הבולשת..השטינקר היחיד בתולדותינו זה מריח התחת שמשמיץ פה את הקיבוץ לאחר שסולק.
כתוב תגובה ל- חבר קיבוץ יגור
המוסר הכפול התגלה בפרשת
  עין זיתון   15/02/14 07:18
שתפורט בפרקים הבאים
כתוב תגובה ל- עין זיתון
3
לאן נעלמו סינדרלה והלהקה?
  חבר קיבוץ יגור   14/02/14 16:03
ממש ביזיון, להקת המעודדות ערקה??איפה סינדרלה, שפרה, יהודית-אלואיז ובעיקר דליה ג.=דינה ג.??לא יפה ,הפקרתן אה מילשטיין הישיש חסר הישע לשיניהם החדות של זאבי יגור .
כתוב תגובה ל- חבר קיבוץ יגור
נסה לומר משהו
  לנושא   14/02/14 16:51
כתוב תגובה ל- לנושא
ממתי ?
  לעבריין מיגור   14/02/14 17:03
לתולעים יש שיניים חדות ?
כתוב תגובה ל- לעבריין מיגור
אתה אכול קנאה על שלך
  דליה ג.   14/02/14 18:44
אין "להקה" ואין אפילו אחת.
כתוב תגובה ל- דליה ג.
"כולם נשא הרוח/כולם סחף האור
  ח. נ. ביאליק   14/02/14 20:40
שירה חדשה את בוקר חייהם הרנינה;
ואני, גוזל רך, נשתכחתי מלב
תחת כנפי השכינה.

בדד, בדד נישארתי, והשכינה אף היא
כנף ימינה השבורה על ראשי הרעידה.
ידע ליבי את ליבה: חרוד חרדה עלי,
על בנה, על יחידה.

כבר נתגרשה מכל הזוויות, רק עוד
פינת סתר שוממה וקטנה נישארה -
בית המדרש - ותתכס בצל, ואהי
עימה יחד בצרה.

וכשכלה לבבי לחלון, לאור,
וכשצר לי המקום מתחת לכנפה -
כבשה ראשה בכתפי, ודמעתה על דף גמרתי נטפה.

חרש בכתה עלי ותיתרפק עלי,
וכמו שכה בכנפה השבורה בעדי:
"כולם נשא הרוח, כולם פרחו להם,
ואוותר לבדי, לבדי..."

וכעין סיום של קינה עתיקה מאד,
וכעין תפילה, בקשה וחרדה כאחת,
שמעה אוזני בבכיה החרישית ההיא
ובדמעה ההיא הרותחת".

כתוב תגובה ל- ח. נ. ביאליק
אאסוף אותך לחיקי,
  אור אור   14/02/14 21:52
אערסל אותך כבני.
כתוב תגובה ל- אור אור
מתי זה
  יקרה?   14/02/14 23:46
כתוב תגובה ל- יקרה?
בבוא העת - הנה כבר קרב היום.
  אור אור   15/02/14 08:44
כתוב תגובה ל- אור אור
דליה ג..או דינה ג.שוב פישלת
  חבר קיבוץ יגור   14/02/14 21:27
וירית לאדונך מילשטיין ברגל השנייה. את מודה שאת חלק מלהקת מעודדות. זה בזוי , זה שקרי, זה מגעיל.
כתוב תגובה ל- חבר קיבוץ יגור
דליה .ג את מלקקת עכוז של מי
  שלקק עכוז רפול   15/02/14 10:03
דליה להזכירך ..רב'ט חובשים אורי מילשטיין היה בצבא שכיר-עט של רפול הפלח הצנחן .שכל תפקידו של רב-טוראי מילשטיין היה לפאר ולקלס את גדולת מפקדו הפלח/נגר רפול. כל זאת עד שהגיע איציק מרדכי שסילק מפניו בקלון את לקקן העכוז התקשורתי הזה .
כתוב תגובה ל- שלקק עכוז רפול
4
שאלתיאל
  יוא"ב   14/02/14 17:13
מסתבר ששאלתיאל שפקד על שיף לירות באנשי אצ"ל ולח"י היה דרעק לא קטן וקיבל תפקיד הגדול עליו בכמה מספרים.
כתוב תגובה ל- יוא"ב
הוא היה סמל בלגיון הזרים
  הצרפתי   14/02/14 20:16
כתוב תגובה ל- הצרפתי
היה זה שאלתיאל אשר בעטיו
  פלא יועץ   17/02/14 10:50
הופקרו למות ולשבי תושבי הרובע היהודי בעיר העתיקה.היה זה הוא שנתן את פקודת הנסיגה מבין החומות ללוחמי ההגנה.גם משום ההסכם הבזוי שעשו שולחיו עם המלך הירדני עבדאלה,וגם משום שבן גוריון לא רצה להחזיק במקומות הקדושים ליהדות,הר הבית והכותל המערבי. בושה וחרפה.שאלתיאל אף בא בטענות לשבויים כאשר הוחזרו מירדן ע"כ שלא עמדו בגבורה כנגד הערבים כמו לוחמי מצדה,ונכנעו.הוא רצה את החרדים מתים כסמל בו יוכלו לאחר מכן לנפנף הפוליטיקאים הצבועים.ואין לנו על מי להישען אלא על אבינו שבשמים שיושיענו מהטפשים,הצבועים והמרושעים מהשמאל עכור הדעת החי בקרבנו לרעתנו.אמן כי"ר,ב"ב.
כתוב תגובה ל- פלא יועץ
5
לעדכן את קשישי יגור
  יוא"ב   14/02/14 17:19
כנראה שיש ביגור כאלה שטרם נגמלו מהשנאה ובעיקר מההסתה. מישהו צריך להסביר להם שהבריטים כבר אינם כאן מזה 65 שנים ואין למי להתחנף או להלשין על פורשים.
כתוב תגובה ל- יוא"ב
הם אינם יכולים להשחרר מאופי של
  חנפנים ומלשינים   14/02/14 20:33
כתוב תגובה ל- חנפנים ומלשינים
6
אזהרת אמינות
  קבלות   14/02/14 18:32
news1.co.il מתוך המחקר ייאנוש ברק news1.co.il נא לשים לב לכתובת הip של המעריצה מתגובה 3 היא זהה לכתובת ה ip של "ההיסטוריון " מילשטיין זה מראה על רמת האמינות שלו ולו פחות על היכולות השכלית שלו "היסטוריון ״ צבאי ואפילו לא יודע לשלוח מייל בדוי בלי שהתגלה , ואחר כך הוא יועץ איך לנהל קרבות וטוען שאחרים רמאים איך החברה אומרים רב״ט מושתן
כתוב תגובה ל- קבלות
7
זה לא היה קרב אלא התעללות
  האצל והלחי פושעים   14/02/14 18:37
לא סתם יצא ללחי ולאצל מוניטין של חבורות פשע, בוזזים ואנשי כנופיות מכוערי לב ושחורי נשמה. מזל שהיה גם בן גוריון והייתה גם הגנה, אחרת לא הייתה קמה מדינה אלא רק ארגון טרור
כתוב תגובה ל- האצל והלחי פושעים
רפש-מה ידוע לך על מחתרות?<
  sailor   14/02/14 19:10

רפש מי כבש את יפו ממנה ירו ערבים ללא הפסקה? מולקולה קטנה,ופלמ,ח סירב לתת אמבולנסים לחיילים פצועייךם! הרפש ד-אז מסוגך היה עסוק בהלשנות ופגיעות גופניות באנשי מחתרות הפורשים! הפורשים "הפושעים" לא נקמו על כך! וחבל)
כתוב תגובה ל- sailor
8
הם ירו באלטלנה ובואדי סאליב
  מאיפה הכל הגיע?   14/02/14 19:10
היום הם כבר לא יורים.


הפרוטוקולים של אירועי ואדי סאליב || מה באמת חשבו האבות המייסדים של המדינה על המזרחים.

לפני שהמזרחים היו לא נחמדים, מותר היה לומר בפשטות: הם נחותים. מי שרוצה למשש את שורשי המהפך של 1977 צריך לחזור ליולי 1959, ליום שבו נורה עקיבא אלקריף בוואדי סאליב.

haaretz.co.il
כתוב תגובה ל- מאיפה הכל הגיע?
בוואדי סליב היו רק צ'חצ'חים .
  באלטלנה היה בגין   15/02/14 09:39
בגין התחבא בבטן אלטלנה ושלח משם את "לוחמיו" להבריח באלימות את הנשק.. בוואדי סליב היו פורעים צ'חצ'חים שנישלחו ע'י בגין לערוך מהומות אלימות נגד השלטון.
כתוב תגובה ל- באלטלנה היה בגין
השלטון המושחת שהעביר את
  המשאבים לקיבוצים   15/02/14 10:01
כתוב תגובה ל- המשאבים לקיבוצים
אתה קריקטורה מוצלחת על השמאל.
  מי הקופירייטר ??   15/02/14 19:06
כתוב תגובה ל- מי הקופירייטר ??
בוואדי סליב הוסתו המרוקאים
  על ידי טרור בגין   15/02/14 12:41
מנחם בגין הטרוריסט הגלותי הבין שהמרוקאים הם עדר .וניצל עובדה זו להסתה אלימה נגד הממשלה הנבחרת . דבר שגרם לניצחונו בעזרת העדר המוסת בבחירות 1977..
כתוב תגובה ל- על ידי טרור בגין
9
לישראל
  yehudit   14/02/14 21:58
היהירה השבעה המנוונת האוכלת איש את אחיו והעיוורת, שאלה, מה אנחנו עושים עם אור השמש, זה עם זה ועם אחרים? מסר של ענווה מהזהות והמציאות שהיו שלנו פעם. וגם אודות הנאצי הטוב, איש האס. אס., קרל, על שמו נקרא הארטיק הישראלי, "קר-לי".
youtube.com
כתוב תגובה ל- yehudit
יהודית, ישראל תחזור לעצמה
  אורי מילשטיין   15/02/14 09:00
אחרי שתקבל מכה צבאית או ו/כלכלית אדירה. אז יבינו הישראלים שהם בנו מדינה, חברה וצבא על יסודות רעועים ומנוונים ויהיו בשלים לבנות יסודות חדשים, בריאים יותר.
כתוב תגובה ל- אורי מילשטיין
יפה אמרת אורי מילשטיין!
  אור אור   15/02/14 09:36
התנועה במערכת מובילה לשם, ככל הנצפה.
כתוב תגובה ל- אור אור
הצרה היא שהישראלים אינם מוכנים
  אורי מילשטיין   15/02/14 09:45
לנקוט אמצעים להקל לפחות על התהליך, להתכונן לקריסה ולבניה מחדש שאחריה. אי נכונות זאת עלולה להסתיים בחורבן גמור כמו אחרי בית ראשון ושני.
כתוב תגובה ל- אורי מילשטיין
מילשטיין עוכר ישראל
  חבר קיבוץ יגור   15/02/14 10:38
נפלה המסכה, אורי מילשטיין וכת מאמיניו ההזויים הם אוטואנטישמיים. לא יאומן, הם שואפים שמדינת ישראל שלנו תובס במלחמה,או לחילופין תתמוטט כלכלית.לא תזכו לכך , אנו הולכים מחיל אל חיל, ישראל היא מעצמה צבאית ומעצמת הייטק משגשגת.אין כאן מקום לחתרנים של גיס חמישי. נפולת של נמושות ,תארזו את הפקלאות ותרדו מכאן לברלין המעטירה שם המקום הטבעי ליצורים כמוכם.
כתוב תגובה ל- חבר קיבוץ יגור
אתה אדיוט אמיתי אם אינך רואה
  אור אור   15/02/14 13:45
את המציאות נכוחה. על פי המצב היום במדינה חייב לבוא חורבן, כי הבניה היא על תשתית שקרית\מנותקת.
כתוב תגובה ל- אור אור
מורד אור=חושך חושך
  חבר קיבוץ יגור   15/02/14 15:12
דחוף להזמין תור לבדיקת עיניים. השהות במערה האפלה של אפלטון[מילשטיין]פגעה לך אנושות בראיה ובמחשבה.ד"ש ליהודית הקשקשנית המתפלספת.יש טיסות זולות מאד לברלין.
כתוב תגובה ל- חבר קיבוץ יגור
במצבך רק אלוהים יכול לעזור!
  אור אור   15/02/14 15:27
כתוב תגובה ל- אור אור
אלוהים שלך הוא בטח ישו
  חבר קיבוץ יגור   15/02/14 16:57
או מוחמד .
כתוב תגובה ל- חבר קיבוץ יגור
ושלך
  סטלין!   15/02/14 19:11
כתוב תגובה ל- סטלין!
לא. הוא ״הקיבוץ״ , יגור.
  אור אור   15/02/14 19:55
כתוב תגובה ל- אור אור
אור הוא החמור שלנו בפינת החי
  חבר קיבוץ יגור   15/02/14 21:22
ואללה חמור מוכשר--מגיב לילקוט הכזבים של מילשטיין.
כתוב תגובה ל- חבר קיבוץ יגור
איש יגור וחבריו משקרים כבר
  66 שנים   15/02/14 21:49
כתוב תגובה ל- 66 שנים
10
מה יכתב לזיכרו של מילשטיין ?
  שקרן או רבינופוב   15/02/14 10:09
כתוב תגובה ל- שקרן או רבינופוב
11
לעלוב עולה המורל מהעלבת עלוב.
  פועה   15/02/14 10:48
פרקים 1,2, ממחישים היטב את אופיים של הפורשים ואת עליבותה של האוכלוסיה היהודית שממנה הם הגיעו. מכאן גם ניתן להבין את המניעים הפסולים שהנחו את הממ"ז שאלתיאל.
מצעדי "ניצחון" להעלאת המורל, או להעלאת דמויים המדרדר של הפורשים בקרב אוכלוסיית הבית שלהם ובעיקר צעירי האוכלוסיה, כדי לגייס מקרבם עוד לוחמים לשורותיהם המדלדלות.
יהודים אלה אינם שונים, בראיית המציאות מהערבים. הדמיון הרצוני שלהם מרקיע לגבהים. לכן אמינות הדיווחים שלהם מוטלת בספק. הם יתארו מציאות שהם רוצים לראות הרבה יותר מהמציאות שראו או חוו. ענינם הראשוני הרגשי הוא הסתרת קיומם של ארועים פסולים או עיוותם כדי שיראו אחרת.
אם זה היה קיים בפלמ"ח, שבתרבותו הנלמדת הייתה לאמת ערך עליון, זה היה קיים אלף מונים יותר בקרב הפורשים שבתרבותם רק ליהדות היה ערך וכל השאר בטל בששים!
חוקר שאינו מכיר במגבלה הזאת ואינו מסנן כדי למצות את האמת, הופך בהכרח לשרלטן!
כתוב תגובה ל- פועה
12
המוסר הכפול של מילשטיין
  חבר קיבוץ יגור   15/02/14 10:58
במשך שנים רבות-בעת שהיה הכלבלב של הפלמ"ח, גלילי ופעיל ,הכחיש מילשטיין נמרצות את הטבח שביצעו לוחמי פלמ"ח בעין זיתון במבצע יפתח.אני זוכר ויכוח בסמינר אפעל בינו לבין מרצה צעיר מענף היסטוריה בצה"ל שטען שהיה שם טבח של שבויים. מילשטיין הכחיש נמרצות וקבע שזוהי עלילת דם בזויה.לפתע לאחר שפוטר בחרפה והחליף צד פוליטי אימץ מילשטיין את הסיפור והחל לפרסמו בכל אתר. מה השתנה?זה מאפיין את הזיקית מילשטיין שמחליפה צבעים בהתאם למי שמאכיל אותה.אין לו בושה.
כתוב תגובה ל- חבר קיבוץ יגור
מילשטיין הכחיש את עין זיתון
  לוחם ותיק--יגור   15/02/14 15:35
וטען שנים רבות שזאת עלילת דם שקרית נגד הפלמ"ח.מה השתנה?ואגב מילשטיין מה עם מעשי הטבח שביצעו הערבים?וחוץ מזה ספר לנוער מי שיחרר את הארץ ממתולה עד אילת, ומים עד ים ואל ים...ומה עשו הפורשים במקביל[מנשיה וגירוד ביצים]...
כתוב תגובה ל- לוחם ותיק--יגור
13
יש מקום לשב'כ לבדוק אחריות
  מילשטיין להסתה   15/02/14 11:10
הסתה שגרמה כנראה ליגאל עמיר ימח שמו לרצוח את יצחק רבין הי'ד שנוא נפשו של מילשטיין הזה !
כתוב תגובה ל- מילשטיין להסתה
השב"כ בדק מיד אחרי
  הרצח   15/02/14 15:07
כתוב תגובה ל- הרצח
14
מילשטין למה סילקו אותכם ממטולה
  גילוי האמת   15/02/14 11:56
אולי תגלה לנו בהזדמנות זו איפה השרשים האמיתיים שלך וכמה תהפוכות עברה משפחתך עד היום ....עושה רושם שאתה תלוש מכל מקום בו חיית עד היום.
כתוב תגובה ל- גילוי האמת
כמו אודיסאוס
  וז'בוטינסקי   15/02/14 14:34
כתוב תגובה ל- וז'בוטינסקי
שלום אודיסאוס , ביי ז'בוטינסקי
  חבר קיבוץ יגור   15/02/14 15:06
האישיות מתפצלת. אז מה היה לנו: קופרניקוס,אפלטון,גודריאן,סון -טסו,דמוסתנס, ועכשיו אודיסאוס ז'בוטינסקי...ולמה סילקו אותך מ"הדסים"??
כתוב תגובה ל- חבר קיבוץ יגור
אל תזלזל בז'בו.. מילשטיין קבל
  פרס ספרות זולה   15/02/14 18:09
על שם ז'בוטינסקי הנ'ל
כתוב תגובה ל- פרס ספרות זולה
15
השגיאות הגדולות של אצ"ל ולח"י
  ערן גפני   15/02/14 13:24
2 שגיאות גורליות שגו אנשי אצ"ל ולח"י בפרשת דיר יאסין: 1. למרות ששתי המחתרות חלמו על שחרור הארץ, הן מהכובש הבריטי והן מהכיבוש הערבי, מאז שנת 1940 מנהיגיהן לא עשו דבר להכין את אנשיהן לאפשרות שאכן יצטרכו לעשות זאת בפועל (ולא רק בתיאוריה). אצ"ל אפילו יותר, משום שבמאז הקמתו כ"ארגון ב'" בשנת 1931 התאמן להיות צבא ולא סתם ארגון מחתרת. כל זאת עד שנהרג דויד רזיאל הי"ד בעיראק,בשנת 1941. יתרה מכך" מנחם בגין, מפקד הארגון ידע לנתח נכונה את המציאות המדינית והגיאו-אסטרטגית בארץ ישראל בשנת 1947. אך, מבחינה צבאית לא עשה דבר להכין את אצ"ל ליום בו אכן יצטרך אצ"ל להגשים את ססמאותיו על שחרור הארץ מידי הערבים. כך, גם מנובמבר 1947 לא התאמנו אנשי אצ"ל בלוחמה בשטח בנוי או בהשתלטותוהחזקת שטחים. לח"י ממילא היה ארגון מיליציוני קטן בהרבה, שכבר אז היה מחולק לשתי זרועות: ימנית ושמאלית, אך גם יוצאי אצ"ל מקרבו לא ניסו להכין את אנשיהם למלחמה גלויה. דבר זה בלט בקרבות שניהל אצ"ל לא רק בדיר יאסין אלא גם בראש העין, בירושלים, ברמלה וביפו. אלא שביפו, לשם שינוי, ניהל את הקרב עמיחי פאגלין, קצין המבצעים של אצ"ל והוא, בזכות כח האילתור וההמצאה שלו, מצא פתרונות לבעיות הטקטיות וחוסר הניסיון של לוחמי ומפקדי אצ"ל בלוחמה בשטח בנוי. 2. שוב, בניגוד לססמת ה"כיבוש", שהופיעה תדיר בפרסומי אצ"ל ולח"י, לוחמי אצ"ל ולח"י שגו שגיאה גורלית כשממש התחננו בפני אנשי ה"הגנה" והגדנ"ע שיקחו מידם את השליטה במרחב דיר יאסין לאחר הקרב, בנימוק המוזר כי "אנו כח פורץ" ולא חיל משמר. אלא שתחנונים אלה רק הורידו את ערך לחימת אצ"ל בעיני אנשי ה"הגנה", וחמור מזה - אפשרו לתועמלני השמאל להתשלט על השיח הציבורי בקשר לדיר יאסין ולהמציא את סיפורי הטבח וההתעללות. אנשי אצ"ל לא הבינו כי מי ששולט בפועל השטח קובע גם את הנראטיב אודות מה שקרה בו. משום כך, עמדת האצ"ל ולח"י כמעט שלא נשמעת בשיח הציבורי על נושא דיר יאסין. אגב, לקח זה נלמד וביפו כבר סירבו אנשי אצ"ל לנטוש את עמדותיהם ואת השטח שנכבש לידי ה"ההגנה" ותבעו כי תהיה נוכחות הדדית. כך, ביפו, לא הצליחה ה"ההגנה" לגמד את תרומת האצ"ל לשחרור העיר.
כתוב תגובה ל- ערן גפני
שגיאות
  אורי מילשטיין   15/02/14 14:05
מנהיגי אצ"ל ולח"י שגו רבות אך לא רק הם. גם ראשי המדינה ומפקדי צה"ל הגיעו מאוד בלתי מוכנים למלחמת יום הכיפורים למלחמת לבנון הראשונה ולמלחמת לבנון השנייה. הנושא העיקרי במחקר זה אינו שגיאות המנהיגים והמפקדים אלא עלילת הדם על מעשה טבח שלא היה כדי להשיג מטרות פוליטיות. בניגוד לדעתך, ערן גפני, אינני סבור שאם אנשי אצ"ל ולח"י היו ממשיכים להימצא בדיר יאסין זה היה משנה במשהו את עלילת הטבח. והראיה: במלחמת לבנון הראשונה צה"ל שלט בסברא ושתילא ואף על פי כן עלילת הטבח של בגין שרון ורפול שם הפכה להיות לנכס צאן ברזל בעולם כולו וגם בישראל.
כתוב תגובה ל- אורי מילשטיין
ובכל זאת
  ערן גפני   16/02/14 12:39
אני מסכים לכך שהכשלון אינו יתום, אך אני סבור, אורי, כי יש הבדל גדול בין אנשי אצ"ל ולח"י של 1948 לבין צה"ל של 1982: אנשי אצ"ל (ובמידה פחותה אנשי לח"י) שלחמו בקרבות תש"ח טרם הקמת צה"ל, היו בעלי לכידות אידיאולוגית רבה, לכן לא סביר כי מי מהם היה שותף לעלילת הדמים שרקמו פעיל ושותפיו. לעומת זאת, בצה"ל של "שלום הגליל" פעלו שני זרמים אידיאולוגיים מנוגדים, כשהפיקוד ומרבית אנשי המילואים היו שייכים לקו השמאלי-ביקורתי (ואפילו נגוע בהתחלתה של שנאה עצמית) מאסכולת "שלום עכשיו" ודומיו, והיו מי מהם שטרחו לטפח את מיתוס השקר של הטבח שלו היו אחראים, כביכול, צה"ל, הממשלה ומדינת ישראל. כלומר, כאן לא היה גוף בעל לכידות רעיונית מוצקה כאנשי אצ"ל ב-1948. אם כבר נגענו בנושא סברה ושתילה, אני סבור עד היום כי נעשתה שגיאה פטאלית באי משלוח חיילי צה"ל למחנה ובמקום זאת הסתמכות על הפלאנגות, שבספטמבר כבר היה ברור שלא ירצו להלחם אלא רק לבזוז ולרצוח, ביחוד לאחר רצח מנהיגם. אני בטח כי סריקת המחנות בידי צה"ל היתה נעשית בכמות אפסית של אבידות מצידנו וללא נפגעים אזרחיים מקרב תושבי המחנות הללו. אבל, כרגיל אצלנו, ההגיון נסתם מחשש "מה יגידו" וכמו במלחמת יום הכיפורים, גם לא עשינו את מה שהיינו צריכים לעשות וגם חטפנו גינויים והשמצות מבית ומחוץ.
כתוב תגובה ל- ערן גפני
האצ'ל והלחי לא "לחמו " מעולם
  כל מה שעשו זה רצח   15/02/14 18:22
האצ'ל והלח'י שתי פלנגות רצחניות בשליחות בגין הטרוריסט הגלותי שמתרתם המוצהרת כמו "ברית-הבריונים" של האבא של ביבי נתניהו היתה רק להרוג במחשכים בריטים וערבים ללא הבדל זקנים נשים וטף ... והכל תחת סיסמא מטורפת של ז'בוטינסקי ודומיו ..."בדם ואש יהודה נפלה ..בדם ואש יהודה תקום " ! כאשר ארץ-ישראל או מדינת ישראל לא הוזכרה מעולם בפיהם הטמא ...
כתוב תגובה ל- כל מה שעשו זה רצח
16
מילשטיין ופרשת עין זיתון
  לוחם ותיק --יגור   15/02/14 15:23
תחנת מילשטיין אינה עונה. תגובה 17 מחכה לתשובה. זה עתה סיימנו שיחה בנושא עין זיתון שעלה בסמינר באפעל.אנחנו שלושה עדים ששמענו במו אוזנינו את מילשטיין מכחיש ומכנה את הבחור שהעלה את הנושא: מעליל עלילת דם. מה השתנה לפתע? מילשטיין ראה את האור הגנוז?
כתוב תגובה ל- לוחם ותיק --יגור
טבח עין זיתון
  אורי מילשטיין   15/02/14 19:04
בסדרה הזאת נגיע לתיאר מפורט של טבח עין זיתון על ידי אנשי הגדוד השלישי של הפלמ"ח. מי שסבור שלא היה שם טבח יצטרך להפריך לא רק את העובדות המבוססות שאביא אלא גם את עדותה של לוחמת הגדוד השלישי של הפלמ"ח ומקדת בגדוד, נתיבה בן יהודה שהתייחסה לטבח בספרה. אני מניח ששטופי המוח מיגור יגור לא שמעו ממנה הכחשה.
כתוב תגובה ל- אורי מילשטיין
מילשטיין שוב אתה מתחמק ומשקר
  חבר קיבוץ יגור   15/02/14 19:21
אף אחד מאתנו לא טען כי לא היה טבח בעין זיתון.להיפך.אנו העדנו שאתה[אורי מילשטיין]תקפת באלימות מילולית גסה, בסמינר אפעל, את המרצה שסיפר על הטבח, טענת כי לא היו דברים מעולם,והאשמת אותו ביצירת עלילת-דם על הפלמ"ח, ולפתע אתה מאשר שהיה טבח...מה קרה?.התהפכת??
כתוב תגובה ל- חבר קיבוץ יגור
17
מילשטיין כמו כלב נובח ולא נושך
  ווטרינר כלבים   16/02/14 10:39
כתוב תגובה ל- ווטרינר כלבים
18
לאן נעלמה ר.פ נאווה קורן ?
  מי מכיר מי יודע ?   16/02/14 11:28
כתוב תגובה ל- מי מכיר מי יודע ?
19
מילשטיין מדוע הכחשת -עין זיתון
  לוחם ותיק --יגור   16/02/14 11:53
נא להסביר מדוע טענת בעבר שסיפור הטבח בעין זיתון הוא עלילת דם, ועכשיו אתה טוען שגילית את הסיפור ואתה חושף אותו.לנו אמרת שזאת עלילת דם שהמציאו אנשי אצ"ל כדי לאזן את טבח דיר יאסין.
כתוב תגובה ל- לוחם ותיק --יגור
20
תחנת מילשטיין אינה עונה...
  חבר קיבוץ יגור   16/02/14 14:59
אין לו תשובה.הוא שותק ומתחמק.פעם ראשונה נסתמה הג'ורה כליל.נחשפה ערוותו של הבדאי מחבר ילקוט הכזבים ב'. היצור הזה לא מסוגל להגיד "טעיתי",לא ידעתי".
כתוב תגובה ל- חבר קיבוץ יגור
21
עלילות עלי באבא ו 40 הטובחים
  סיפורי מילשטיין   16/02/14 17:55
מסיפורי מילשטיין .....עלילות מנחם בגין ו40 הרוצחים הטובחים בדיר-יאסין !!!!!!!!!!!!
כתוב תגובה ל- סיפורי מילשטיין
22
האצ"ל למד מהפלמ"ח לרצוח ערבים
  שבץ חלובה   17/02/14 06:00
מנסים לתאר אותנו ולהכפיש אותנ בתור רוצחי ערבים בשעה שהרוצחים הגדולים היו אנשי הפלמ"ח שכל האתוס שלהם היה מבוסס על גרוש ורציחות כדי להחיש את הגרוש. אני לא טוען שזה רע כי אחרת לא היתה לנו מדינה אם הערבים לא היו מגורשים מכאן בטוב או ברע אבל למה להעליל היום אחד על השני? אז הרגו כמה ערבים בדיר יאסין אז מה? מה כל הווז"רס הגדול על זה? הרי זה בטל בשבעים לעומת הגרושים הגדולים. דווקא הגרוש של 48 צריך לתת לגיטימציה לגרושים הבאים של כל ערביי ישראל מתוך מדינת ישראל גרושים שאם לא יתבצעו יעמידו בסימן שאלה את כל הקיום הציוני שלנו כאן. לשם זה זקוקים למלחמה גדולה שבחסותה נוכל לבצע את זה. כאן ובשעה זאת יש להעלות על נס את זכרם של הרב כהנא ואלוף גנדי שהטיפו לטרנספר של ערביי ישראל כי הבינו שערבים ומדינת היהודים לא יכולים לשכון בכפיפה אחת. אם המדינות הבלטיות שללו מהרוסים שלהם את האזרחות והקרואטים שללו את האזרחות מהסרבים שגרים איתם ואף אחד לא מצייץ אז למה שאנחנו לא נעשה כן עם הערבושים שלנו גייס חמישי ובוגדים חבלנים וטרוריסטים בכח או בפועל במחשבה בדיבורים או במעשים. בשיחות עם הפלסטינים שנערכות היום ביבי וליבני מוכרים את המדינה לשר החוץ קרי. במקום לדון בטרנספר של ערבי ישראל הם דנים בהצפת המדינה עם פליטים של 48. ביבי וליבני סכנה לבטחון המדינה. בוקר אחד נתעורר כשאין לנו מדינה בדיוק כפי שהתעוררנו עם הסכמי אוסלו הפושעים. יש להכריז על השר קרי בתור עוכר ישראל ושונא הציונות וטובה שעה אחת קודם. לא לחתום אצלו על שום הסכם כי הכל יעבוד לרעתנו. זוכרים את הרוזן ברנדוט? אז זה הוא! גם הוא ניסה לשדוד לנו את ירושלים. קרי יותר גרוע כי רוצה לשדוד את כל המדינה.
כתוב תגובה ל- שבץ חלובה
23
מילשטיין הפחדן אינו מגיב
  חבר קיבוץ יגור   17/02/14 09:35
חלפו ארבעה ימים מאז שהעלנו כאן את סיפור ההכחשה של מילשטיין את טבח עין זיתון ,ואין אפילו ציוץ של תגובה.שתיקה כהודאה.מאז הוא הגיב לכל העולם ואשתו.בקיצור האיש מודה שתחילה הוא טען שזוהי עלילת דם נגד הפלמ"ח, ועכשיו הוא מאמץ את הסיפור כתגלית שלו.איך אפשר לסמוך על היסטוריון דמיקולו כזה??
כתוב תגובה ל- חבר קיבוץ יגור
חבר יגור: אתה צודק
  ראומה   18/02/14 20:21
מילשטיין פוחד ממך ומחבריך פחד מוות, ועל כן הוא ברח מהארץ ומסתתר אי שם הרחק מקיבוץ יגור.
כתוב תגובה ל- ראומה
ראומה=שפרה הוא מאחורי שמלתך
  חבר קיבוץ יגור   18/02/14 20:39
מילשטיין מסתתר מאחוריך כי אין לו תשובה וזו דרכו מימים ימימה. כאשר אין לו תשובה הוא מנתק מגע ומסתתר.שפן מצוי.
כתוב תגובה ל- חבר קיבוץ יגור
24
טרוף וזעם של צעירים שטופי שנאה
  פועה   17/02/14 18:25
התאורים בפרק 3. מזעזעים והם נשמעים מפי אנשים חיצוניים ניטרלים לפחות מההיבט של המעורבות הרגשית במאורעות.
מה שמתואר כאן הוא בטוי להתפרצות זעם בלתי נשלטת, של צעירים שחשו דחויים משום שההנהגה הלאומית לא ספרה אותם!
היא לא כבדה אותם, שלא לומר בזה להם, לא התחשבה ברגשותיהם, הם לא שותפו על ידה ולכן גם לא הזדהו אתה, שלא לומר שנאו אותה.
מה שארע שם זה התפרצות אינפנטילית של מצבור הזעם השנאה והתיסכול, של אנשים שלא מסוגלים להבין מדיניות שכלתנית בלתי מאוזנת של הבלגה.
מהתאור ניתן לחוש כמה חסרי בגרות ואחריות הם היו, לירות כדי להרוג לנעוץ פגיונות זה "קל" אבל לטפל בפגרים לאחר מכן, זה כבר נעשה קשה מנשוא.
כתוב תגובה ל- פועה
אחרי טבח הל"ה זעמו ושנאו את
  הערבים   17/02/14 20:10
כתוב תגובה ל- הערבים
לא חסרו סיבות לשנוא את הערבים.
  פועה   17/02/14 21:04
גם לפני הל"ה. גם בפרעות שעשו הערבים בירושלים עצמה, הערבים הרגו רצחו והתעללו בגופות, לכן הפורשים לא היו מסוגלים רגשית, להשלים עם מדיניות הבלגה השכלתנית שנקטה הנהגת הישוב. בעיניהם זה התפרש כחולשה, והם טענו שכך גם מפרשים את זה הערבים.
כתוב תגובה ל- פועה
האסטרטגיה הפאביאנית (הבלגה)
  אורי מילשטיין   18/02/14 07:07
בחודשים הראשונים של מלחמת העצמאות נכשלה והדבר הוביל לנסיגת ארה"ב מתמיכתה בהקמתה של מדינה יהודית. לכן בן גוריון עבר בסוף מארס לאסטרטגיה של הכרעה. בנקודה מרכזית זאת דווקא צדקו ראשי אצ"ל ולח"י ויחד איתם גם מפקדי הפלמ"ח ומנהיגי הקיבוץ המאוחד. אותם דברים אמורים אגב לגבי האינתיפאדה השנייה.
כתוב תגובה ל- אורי מילשטיין
מילשטיין השתגע !!!!!!!!!!!!!!!
  לחלוטין !!!!!!!!!   18/02/14 09:57
כתוב תגובה ל- לחלוטין !!!!!!!!!
אסט' פבינית קיימת רק בדימיונך!
  פועה   18/02/14 11:05
את הלחימה "בידיים כבולות" הכתיבו התנאים הבין לאומיים! לא הייתה כאן אסטרטגיה שנועדה להתיש את "האויב" כי לא היה אויב כזה!
בן גוריון פחד "שההישג" שזכה לו באו"מ תכנית החלוקה וי-ם בשליטת האו"מ, ישמט מידיו! ההישג הזה היה בעיני הפורשים אסון לאומי! כי זה היה ויתור הצהרתי, על הארץ המובטחת ועל ליבה של היהדות!
ב.ג. רצה למנוע שהמצב ידרדר למלחמה מקיפה ויותר מזה הוא לא רצה שהיהודים יואשמו בהדרדרות הזאת! הוא ידע היטב שהסכמת המערב לתכ' החלוקה הושגה בקושי! משום שבריטניה התנגדה, וגם משום שבריה"מ תמכה בתכנית!
ב.ג. קיווה שמחאת הערבים תרגע, וידע היטב שהחרפת הלחימה תביא בהכרח לנסיגה של ארה"ב מהתמיכה בתכנית, מה שאמת קרה בפועל. שנוי לכן השנוי לטקטיקה התקפית הגיע רק אחרי שארה"ב חזרה בה מתמיכתה.
שטות לטעון שהאסט' הפביאנית (שלא הייתה) גרמה לארה"ב לסגת מתמיכתה. פשוט משום שאם ב.ג. היה נוקט מיד בדרך התקפית שאולי הייתה מקרבת הכרעת הפלסטינים, היו מדינות ערב מקדימות ומעצימות את התערבותן, וממילא ארה"ב הייתה נסוגה והיהודים היו מואשמים לבדם בהדרדרות. אלה שיקולים שכלל לא ענינו את האצ"ל והלח"י ולכן עוד שטות היא לומר שהם "צדקו"!...
כתוב תגובה ל- פועה
25
פורשים שיצרו גוויות היו נבלות!
  פועה   18/02/14 11:31
פרק 4. מתאר עד כמה בזוי היה אופים של לוחמי הפורשים. לא היכפת היה להם שנערים צעירים, יתעסקו במקומם בטשטוש עקבות מעשיהם האכזריים.
כל מה שהעסיק אותם זה נקם והרג של כמה שיותר ערבים, לא ענינו אותם התוצאות ולא ההשלכות. אותם ספק הפורקן מההרג. להשלכות, לצלב אדום, לגויות נרקבות, שידאגו אלה שאיכפת להם, שידאג לזה שאלתיאל! "אנחנו את שלנו עשינו!"
עפ"י התאור הזה אפשר לומר ששאלתיאל לא היה רק ממ"ז כושל, הוא היה אידיוט גמור! מלכך פנכה שלא היה מסוגל לחשוב ולצפות שני צעדים קדימה. והאדם הזה בחוצפתו רצה להכפיף את הראל תחתיו.
לא סתם כונו הפורשים נבלות! רק אידיוט כשאלמיאל היה מסוגל להורות לגדנעי"ם לפנות את הגויות שהשאירו הנבלות.
כתוב תגובה ל- פועה
26
מילשטיין מזגזג בטבח עין זיתון
  חבר קיבוץ יגור   18/02/14 19:23
מילשטיין אנו מצפים להסבר מדוע טענת במשך שנים כי לא היה טבח בעין זיתון, וזוהי עלילת דם נגד הפלמ"ח, ולפתע התהפכת ופירסמת כי גילית שהיה טבח כזה.מה השתנה?לנו אמרת באפעל שזאת עלילת דם בזוייה של חוגי הימין.
כתוב תגובה ל- חבר קיבוץ יגור
27
התרומה ההסטורית של הפורשים
  פועה   19/02/14 08:34
המשורר מסיים את סקירתו באמירת "המחץ": "ראוי לציין שראשי ארגון "ההגנה", שהיו לראשי מדינת ישראל וראשי צה"ל, לא החזירו לתושבי דיר-יאסין את בתיהם גם אחרי עשרות שנים. דבר זה מעיד על מניעי התבטאויותיהם של אנשי "ההגנה" ומערער את אמינות עדויותיהם."
אכן ראשי המדינה (השמאלנים) נהגו כדרכם בתבונה מעשית: הם לא ביקשו לעשות איזה צדק מוחלט, כשהעוול נעשה ואין כבר דרך לתקן אותו עדיף לנצל אותו. והם נצלו אותו בכך שהעצימו את הארוע מה שסייע מאד לשבירת רוח ההתנגדות בקרב הערבים ותרם לבריחה ונטישת כפרים שנכבשו.
"חטאם" היחיד היה שכשהם הבינו שאת הטבח האכזרי לא ניתן יהיה להסתיר, הם חדלו מלפעול כדי לטשטש אותו, והשאירו את הנבלות לבדם חשופים לתוצאות מעשיהם, בדיוק כפי שהנבלות השאירו בשטח את הגוויות כדי שאחרים ינקו ויקברו אותם.
אילו הנבלות היו קוברים את מעשה ידיהם בעצמם, הם היו אולי זוכים למעט סמפטיה, וחוסכים מעצמם חלק מהכתם הנצחי.
מה הקשר בין זה לאמינות העדויות? את התמונה הנוראה השאיר בשטח זה שיצר אותה! אספסוף הפורעים של האצ"ל והלח"י.
והתמונה דברה היטב בעד עצמה...
כתוב תגובה ל- פועה
28
אורי מילשטיין-=מיקלדת להשכיר
  לוחם ותיק- יגור   19/02/14 13:54
לכל המרבה במחיר,המזגזג הסידרתי בע"מ.
כתוב תגובה ל- לוחם ותיק- יגור
29
מילשטיין עוד יאשים את הפלמ"ח
  חבר קיבוץ יגור   19/02/14 21:11
בטבח דיר יאסין. אין גבול לציניות ולרוע שלו. צפו לפרק שבו יכתוב ההיסטוריון-דמיקולו כי את הטבח ביצעו לוחמי הפלמ"ח שהגיעו להציל את הנפלים שכשלו בקרב ולחלץ את פצועיהם.ואולי גם יאשים את יצחק רבין באחריות רעיונית לטבח....למה לא, הנייר סובל הכל.
כתוב תגובה ל- חבר קיבוץ יגור
באיזולטור כבר ישנים ,אז קדימה=
  יוד יוד   19/02/14 23:09
לא נמאס לך לקלל ? די לך לישון !
כתוב תגובה ל- יוד יוד
יוד יוד למה לא לענות לענין?
  חבר קיבוץ יגור   20/02/14 10:53
המנטור שלך עלוב הנפש ,נלכד ברשת כזביו ויצא נלעג,לכן הוא מתחפר בבונקר. למה אתה מגונן עליו , הוא לא תינוק חסר ישע.האיש הזה הוא צלופח חלקלק, שימכור את האמת בעבור נעלים. וחוץ מזה בשנים האחרונות המסכן איבד את הלהט, הזדקן המסכן ,וגם עייפות החומר פועלת.
כתוב תגובה ל- חבר קיבוץ יגור
כי אתה אינו עונה לענין כבר
  יוד יוד1   20/02/14 14:19
שנה שלמה
כתוב תגובה ל- יוד יוד1
30
מחקר על כרעי תרנגולת......
  חבר קיבוץ יגור   20/02/14 15:22
ועכשיו מתברר ש"החוקר הדגול" כלל לא ראה את המסמך החשוב ביותר בפרשה-דו"ח פעיל, וגם לא את התמונות שצורפו אליו,לא יאומן איך העז לחרוץ משפט בלי הראיה המרכזית?? אבל בעצם למה שנתפלא=זה אופייני ל"היסטוריון דמיקולו" מאפעל.מה אומרים על זה חברי להקת המעודדים--מעודדות??
כתוב תגובה ל- חבר קיבוץ יגור
31
אני משתוקק לפשקוויל הבא של
  מילשטיין באבא   20/02/14 17:01
כתוב תגובה ל- מילשטיין באבא
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il