s1 News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
דלג
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דרור אידר
דרור אידר
האנטישמיות הגואה באוניברסיטאות בארה"ב ביחד עם המלחמה המתמשכת, גורמים לפקפוקים בצדקת הדרך    מה למדנו מההיסטוריה ומדברי חכמינו שבכל הדורות, מה פסק קרדאווי ומה צייצה חכמת פיזיקה על הת...
חיים רמון
חיים רמון
רוב הפרשנים הצבאיים תומכים עתה בתוכנית המטכ"ל להיכנס לרפיח, להרוג כמה מאות מחבלים ואז לצאת ממנה, אפילו שדרך פעולה זו כבר נכשלה כישלון חרוץ    בשביל לשמוע הדהוד של תוכניות המטכ"ל ושל...
יוסי אחימאיר
יוסי אחימאיר
כשבקפלן מתחדשות ההפגנות הסוערות להפלת הממשלה, כחזרה לימי טרום השבעה באוקטובר, מתברר כי ההפגנות למען החטופים מתמזגות איתן, מזדהות עם אותה מטרה    ויושב לו ראש הנחש במינהרה אי-שם ברפי...
דן מרגלית
דן מרגלית
אם נתניהו אינו כשיר מה זה אומר? שאילו היה צעיר במצבו האישיותי עתה היו דוחים את גיוסו לצה"ל? מונעים את קבלתו ליחידת אבטחה של השב"כ?
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
לוסי אהריש [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]
מגישה, עיתונאית ושחקנית
לוסי אהריש (נולדה: 18 בספטמבר 1981), מגישה, עיתונאית ושחקנית
רביב ברוקמאייר [צילום: יח"צ]
מנכ"ל קבוצת ויסוצקי
רביר ברוקמאייר (נולד: 1957), מנהל.
דני אבדיה [צילום: חוליו קורטז/AP]
גדורסלן
דני אבדיה (נולד: 3 בינואר 2001), כדורסלן. בשלהי 2020 הצטרף לקבוצת וושינגטון ויזארדס בליגת ה-NBA.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
אל"ם פעיל וסא"ל גיחון מפברקים טבח
מאת: ד"ר אורי מילשטיין  |  21/02/2014
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
רב״ט מילשטיין מפברק תגובה
  קבלות   21/02/14 13:22
news1.co.il מתוך המחקר ייאנוש ברק news1.co.il נא לשים לב לכתובת הip של המעריצה מתגובה 3 היא זהה לכתובת ה ip של "ההיסטוריון " מילשטיין זה מראה על רמת האמינות שלו ולו פחות על היכולות השכלית שלו "היסטוריון ״ צבאי ואפילו לא יודע לשלוח מייל בדוי בלי שהתגלה , ואחר כך הוא יועץ איך לנהל קרבות וטוען שאחרים רמאים איך החברה אומרים רב״ט מושתן כתוב תגובה ל- קבלות
כתוב תגובה ל- קבלות
##### אם אכן ונכון :::::::
  עוד סתם אזרח   21/02/14 17:16
כשקודם ולזאת: אין לזלזל במעשי רצח מתועבים כבעוולה ובאוולת חינם נקודה. יחד ועם הדברים שמעל: הסתה לרוע שקר מרמה כבלע דבר בזוי חמור ונקלה בפני עצמו. (עם ומיותר: לאחר קריאה ועיון כהפתעה גמורה מהיידע כהתודעה האישית). ##### אם אכן ונכון כבדיוק וההפך שאומר: יש לפתוח בוועדת בדיקה, לדבריו של מילשטיין בעניין זה: ואם אכן הדברים נכונים: בהחלט ויתכן כחובה שיהפכו לוועדת חקירה כהחשיבות המהותית כולגילוי האמת. (789238).
כתוב תגובה ל- עוד סתם אזרח
2
עבודת מחקר כוזבת ומפוקפקת
  חבר קיבוץ יגור   21/02/14 13:23
בעל הדבר מודה בפירוש כי הוא לא ראה מעולם את הדו"ח המפורט של מאירק'ה ואת התמונות של הטבח שפותחו מסרט הצילום שהיה מצורף אליו.הוא מסתמך על עדות ממקור שני שמסר לו אורי ברנר,ועל שמועה מפי אנשי ארכיון צה"ל. זה כשל בסיסי. בלי הדו"ח המקורי כל המחקר הוא כקליפת השום.אני שמעתי ממאירק'ה פירוט מדוייק של הזוועות שבוצעו בדיר יאסין שסותר לחלוטין את כזבי מילשטיין. שיא החוצפה של מילשטיין הוא נסיונו לייחס את הטבח לכוח התגבורת של הפלמ"ח שהגיע בעקבות יללות העזרה של הפורשים האפסים, הכריע את הקרב וחילץ את פצועיהם. במקום לתת להם כבוד ויקר הוא מעליל עליהם עלילת דם שפלה.העדים שלו הם טיפוסים מפוקפקים כמו ראובן גרינברג[רומק] העבריין הפלילי איש לח"י.לסיכום היה טבח והיו מעשי התעללות.וזה לא משנה אם נרצחו 84 או 107.ומילשטיין נחשף כחוקר לא אמין.
כתוב תגובה ל- חבר קיבוץ יגור
יגורניש טרול אינטרנטי=סאדיסט
  חשדנית   21/02/14 17:46
היום זה כבר מדעי - טרול אינטרנטי הוא סוג של סאדיסט.

קבוצה של חוקרים קנדיים איששה השבוע את מה שרבים מאיתנו חושדים בו כבר שנים: יש קשר הדוק בין "טרולים" לסאדיזם. "הן טרולים והן סאדיסטים חשים שמחה סאדיסטית אל מצוקה של אחרים. הסאדיסטים פשוט רוצים ליהנות… והאינטרנט הוא מגרש המשחקים שלהם!", כותבים החוקרים - אריק באקלס מאוניברסיטת מאניטובה, פול טראפנל מאוניברסיטת וויניפג, וגלורי פולהאס מאוניברסיטת קולומביה הבריטית, במאמר שעומד להתפרסם בקרוב בכתב העת Personality and Individual Differences.
"מצאנו עדות נחרצת לכך שהסאדיסטים נוטים גם לפעול כטרולים משום שהם נהנים מזה". החוקרים מגדירים את פעולת הטרולים כ-"התנהגות בצורה מוליכת שולל, הרסנית או משבשת בסביבה חברתית באינטרנט, ללא שום מטרה תורמת", ומתייחסים לטרולים כאל "סוכני כאוס של האינטרנט… נצלנים שרוצים לגרום למשתמשים להיראות רגשנים מדי או מטופשים בצורה כלשהי. עוד כתבו החוקרים, כי "מצאנו עדות נחרצת לכך שהסאדיסטים נוטים גם לפעול כטרולים משום שהם נהנים מזה".
המאמר של החוקרים מתבסס על שני מחקרים מקוונים, שבהם נשאלו 418 משיבים שאלות שונות, שהוטמעו בהן סימנים לתכונות אישיותיות שהחוקרים מגדירים כ-"סמנים של 'הרביעייה האפלה' של תכונות האופי סאדיזם, פסיכופתיה, נרקיסיזם ומקיאווליזם. כצפוי", כותבים החוקרים, "הניקוד של הרביעייה האפלה היה הגבוה ביותר בקרב אלה שבחרו את פעילותם כטרולים כפעילות המהנה ביותר".

עוד פרטים כאן:
pc.co.il

אין פלא שיגורנישט מחכה בשקיקה כל השבוע ליום שבו ייצא הפרק החדש של מילשטיין. זו הבמה העיקרית שבה הוא מוצא את פורקנו הסאדיסטי, ונהנה מכל רגע שבו הוא יכול 'לחסל' אנשים אחרים, וירטואלית כמובן...
ייתכן שהסדיזם שלו מוחצן רק באינטרנט, אבל כלפי פנים - למשפחה לחברים ולסביבה שבה הוא חי הוא מראה פנים אחרות לגמרי. התוצאה - אישיות בעייתית דו-פנית שמצד אחד מנסה להסתיר את הרוע שלה מפני האנשים הקרובים לה, ומצד שני מוצאת את פורקנה הסאדיסטי בתגובות שלה באינטרנט.
אין פלא שאישיות בעייתית כזו נזקקת לעתים קרובות לעזרתו של פסיכיאטר, מה שמאד מתאים לבקיאות הרבה של היגורנישט בכל מה שקשור בפסיכיאטרים, בפסיכיטאריה, ובטיפולים הנילווים אליהם...בקיצור, יגורנישט הוא אדם חולה מאוד ! תנחומיי
כתוב תגובה ל- חשדנית
חשדנית הגיחה מהג'ורה
  חבר קיבוץ יגור   21/02/14 18:46
לאחר תקופה ארוכה בה נעדרה הצטטנית = האובססיבית ממחוזותינו, וחשבנו לתומנו כי נפטרנו מעונשה והטרדותיה, שב המיפגע האקולוגי -הפסיכוטי לבלוג.הגב' הזאת אינה מסוגלת לחשיבה עצמאית אלא מצטטת בארכנות טורדנית את הגיגיהם של אחרים. ההפרעה הנפשית הזאת ידועה כ"תוכיזם", זוהי אישיות הנוהגת לפטפט כמו תוכי החוזר על דברי בני אדם.
כתוב תגובה ל- חבר קיבוץ יגור
התגובה שלך מאשרת כל מה שנכתב
  חשדנית   21/02/14 19:32
כתוב תגובה ל- חשדנית
אהבתי את הכינוי יגורנישט
  מגיב ותיק   22/02/14 21:02
גדול ופוגע בול !
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
יגורנישט הוא אפס מאופס ותת רמה
  אופיני לקיבוצים   23/02/14 11:10
כתוב תגובה ל- אופיני לקיבוצים
ואחרי תגובה אספסופית כזאת
  מילשטיין הטרול   27/02/14 15:02
מילשטיין הטרול האינטרנטי מיילל על שמחרפים ומגדפים אותו.זה שיא של צביעות. טול קורה מבין עיניך.
כתוב תגובה ל- מילשטיין הטרול
למה אתה מזדרז לקרוא ?
  אני רק שאלה   22/02/14 09:31
למה אתה קורא כל יום שישי את פרסומיו של מילשטיין ? לא רק שאתה קורא , אתה בין ראשוני הקוראים.
כתוב תגובה ל- אני רק שאלה
3
הכוונה לנערים בני 17-18
  לוחם צעיר מהלח"י   21/02/14 13:35
היו שם נערים צעירים , חברי הלח"י ,שחונכו כי מהשורה ישחרר המוות . חלקם היו דוברי ערבית ברמת שפת אם כי הם גדלו איתם בעיר העתיקה ובשכונות התפר. האוייב שלהם היה הבריטים ולא הערבים ראה מקרה אבו גוש.הם "הורידו" קצינים בריטים בסימטאות והטמינו מטעני חבלה. לא היה שם טבח ולא שינאה לערבים. הם פשוט רצו להקים את המדינה שלהם מדינה לעם היהודי ו...האוייב , הפעם הערבים , הפריעו. הערבים אף פעם לא היו בעד , בעד שום דבר , הם תמיד היו נגד ...גם כיום.
כתוב תגובה ל- לוחם צעיר מהלח"י
המלחמה הקשה אז היתה מלחמת
  השמאל בציבור   21/02/14 15:06
הלאומי
כתוב תגובה ל- השמאל בציבור
קשקוש בלבוש. לאצ'ל לא היה גדנע
  הם חונכו רק לרצח   21/02/14 17:32
הסיסמא שרווחה באצ'ל והלח'י היתה ....."בדם ואש יהודה נפלה בדם ואש יהודה תקום " לא הוזכרה המילה מדינת ישראל ולא הוזקרה המילה ש ל ו ם !!
כתוב תגובה ל- הם חונכו רק לרצח
בדם ואש
  מנדוזה   22/02/14 10:11
המשפט "בדם ואש יהודה נפלה, בדם ואש יהודה תקום" לקוח משירו של יעקב כהן, אשר נכתב ב1903 בעקבות פרעות קישינב והפך לסיסמת ארגון "השומר", אשר נוסד ב1909. השיר עצמו היה מאוחר יותר פופולרי באצ"ל ובלח"י.
 הקרב על דיר יאסין
כתוב תגובה ל- מנדוזה
בדם ואש
  מנדוזה   22/02/14 10:31
המשפט "בדם ואש יהודה נפלה, בדם ואש יהודה תקום" לקוח משירו של יעקב כהן, אשר נכתב ב1903 בעקבות פרעות קישינב והפך לסיסמת ארגון "השומר", אשר נוסד ב1909. השיר עצמו היה מאוחר יותר פופולרי באצ"ל ובלח"י.
 הקרב על דיר יאסין
כתוב תגובה ל- מנדוזה
בדם ואש
  מנדוזה   22/02/14 10:31
המשפט "בדם ואש יהודה נפלה, בדם ואש יהודה תקום" לקוח משירו של יעקב כהן, אשר נכתב ב1903 בעקבות פרעות קישינב והפך לסיסמת ארגון "השומר", אשר נוסד ב1909. השיר עצמו היה מאוחר יותר פופולרי באצ"ל ובלח"י.
 הקרב על דיר יאסין
כתוב תגובה ל- מנדוזה
4
ההמלטות לזרועות הספק לא תושיע!
  פועה   21/02/14 13:50
בטרם אקרא מילה, מלבד הכותרות, אני חייבת להעיר:
טבח הוא ארוע חמור ביותר! לכן חובתך כחוקר היא להוכיח חד משמעית שלא היה טבח!
ממה שתארת עד היום עולה מסקנה ברורה, שהיה גם היה טבח!
למאיר פעיל הצעיר, ולכל אחד אחר לא לא הייתה כל סיבה אמיתית "לפברק" טבח שלא היה. כי הארוע הזיק קודם כל ויותר מכל, לענין היהודי והציוני בכללו.
בין לא לטשטש ולפעול כדי לחשוף טבח שהיה, לבין פברוק טבח קיים מרחק עצום.
כל עוד לא תגדיר מהו בעינך טבח, שום לולינות הסקתית שתעשה לא תשכנע! אלא להיפך רק תרחיק אותך ממטרתך.
כתוב תגובה ל- פועה
טמבלית
  לפועה כמו שה   21/02/14 14:13
קראת את הפרק עד סופו ?
כתוב תגובה ל- לפועה כמו שה
אם היתה קוראת לא היה לה פנאי
  לכתוב את הגיגיה!   21/02/14 16:24
כתוב תגובה ל- לכתוב את הגיגיה!
הגיגי טובים מפיברוקיך המאולצים
  פועה   21/02/14 20:02
למרות שזה תחום התמחותך.
כתוב תגובה ל- פועה
לפחות אתה מרוצה מעצמך. אופייני
  לפרימיטיבים   23/02/14 11:20
כתוב תגובה ל- לפרימיטיבים
נאורות שלך ממש מסנוורת את העין
  פועה   23/02/14 11:41
השתומה...
כתוב תגובה ל- פועה
5
לפחות היית מצרף את תגובת פעיל
  אחד שראה ושמע   21/02/14 13:55
בתור אחד שמתימר להיות היסטוריון,מן הראוי היה לצרף את תגובת מאיר פעיל (מן העבר)לגבי הטענות שלך.ידוע בדיוק מה מר פעיל חושב/חשב עליך ועל הסיפורים שלך.למען הצעירים היו לצרף את התגובה שלו.
כתוב תגובה ל- אחד שראה ושמע
גרסתו של מאיר פעיל מצויה
  באתר שלו   21/02/14 14:24
כתוב תגובה ל- באתר שלו
הצחקת אותו! ההבדל בינו לפעיל
  פועה   21/02/14 14:41
הוא הבדל תהומי! פשוט משום שפעיל נוכח שם בזמן האמת, ראה הריח שמע התרשם וכתב. ומילשטיין רק ליקט שימועים מן הגורן ומן היקב של הזכרונות המאוחרים. אז איך אתה מצפה ממנו שיעמיד לעיני הקורא את מה שכתב פעיל? איך אפשר בכלל להשוות בין השניים?
כתוב תגובה ל- פועה
6
ידענו בזמן אמת שהמספר המופרך
  מיכל מירושלים   21/02/14 13:57
מטרתו אחת - להבהיל את הערבים ושתהיה מנוסה. את זאת הבין גם בן גוריון, אך היו לו שתי ציפורים באבן אחת: הבהלת הערבים והשמצת "האויב מבית" קרי אצ"ל לח"י שלא יהיו פופולאריים יותר מדי.

חבל שמרדכי רענן לא טרח בזמן (מיד כשחתמו על "שביתת הנשק") לתקן ולהסביר קבל עם ועדה - מסיבת עיתונאים רועשת. נכון שהוכחש "הטבח" שלא היה ע"י אנשי אצ"ל ולח"י אך זה לא נתקבל נוכח התעמולה הזוועתית של ההגנה ואנשי היישוב דאז. היה עליו על רענן לקרוא לאסיפת עיתונאים ולצלצל בכל האמצעים שהיו ברשותו אז - וזה לא נעשה, והיום צריך לחזור על הדבר וזה לא בדיוק נופל על אזניים קשובות.
כתוב תגובה ל- מיכל מירושלים
התרבו הישראלית המורעלת אינה
  קולטת את האמת   21/02/14 16:32
כתוב תגובה ל- קולטת את האמת
7
כמה יפה -היסטוריה בדיונית!!!
  הדודה קלרה   21/02/14 14:06

איזה מזל שיש לנו את מילשטיין-כולם משקרים,מפברקים,בוגדים,כושלים-ורק סופר מילשטיין נותר כדי לכתוב לנו היסטוריה חדשה-לדורות הבאים!!!!!!!
כתוב תגובה ל- הדודה קלרה
לא כולם, אבל רובם
  משקרים   21/02/14 17:57
כתוב תגובה ל- משקרים
8
כל מה שחבר קיבוץ יגור מסתיר
  מכם   21/02/14 14:10
עבריינות בנייה

הונאת חברות ביטוח

גזענות

פדופיליה
 פדופיליה
כתוב תגובה ל- מכם
9
במלחמה הגבולות לא ברורים
  אלון פלג   21/02/14 15:12
חיילים במלחמה אינם משתייכים למחנות פוליטים. הם עסוקים בהישרדות. מה שנראה ברור בימי שלום אינו כך בימי מלחמה. לפעמים יש צורך להרוג אנשים חפים מפשע ע"מ לדאוג להישרדות האישית ואנשים עושים את זה במלחמות.
כתוב תגובה ל- אלון פלג
בכל מקרה שבויים לא נטבחו
  בדיר יאסין   21/02/14 17:20
כתוב תגובה ל- בדיר יאסין
מילשטיין לא קורא את מאמריו
  לוחם ותיק יגור   21/02/14 22:29
הוא בעצמו מתאר כאן כמה חיסולים של שבויים, הוא לא קורא את מה שהוא כותב?? מצבו קשה משחשבנו. יש לו שריטה עמוקה.
כתוב תגובה ל- לוחם ותיק יגור
במלחמה תמיד יש רגעים כאלה
  אלון פלג   21/02/14 23:23
במלחמה הורגים אנשים ואין שופט כדורגל שיצעק נבדל ברגע שיש חשד לטבח. מנהיגי המדינה הלעיטו את האזרחים בתעמולה שקרית על מהות הצבא, המלחמה והחיילות. במלחמות מוצלחות ובמלחמות כושלות המהות היא זהה, אפלה ומלוכלכת. אם שבויים מסכנים כוח לוחם ואין זמן להעביר אותם לעורף, מה אתם חושבים שיקרה להם?
כתוב תגובה ל- אלון פלג
10
חרא עם דבק מגע
  חבר קיבוץ יגור   21/02/14 15:21
למה מילשטיין שונא את פעיל? לפני ארבעים שנה שאלו את פעיל:איך אתה מגדיר את מילשטיין.? תשובתו היתה: חרא עם דבק מגע.מאז מילשטיין משמיץ אותו בכל הזדמנות.
כתוב תגובה ל- חבר קיבוץ יגור
11
סינדרלה, שפרה,ראומה ויהודית
  לוחם ותיק יגור   21/02/14 15:44
וכל להקת המעודדות, לא יפה להפקיר את מילשטיין קשישא להתקפות יריביו.מה קרה הותשתן? נשברתן? האיש הזנוח מתחנן לתגובות אהדה.הוא על סף התמוטטות מוראלית. תשתילו לו משהו כדי שלא יקרוס ,והבידור שלנו ייעלם.
כתוב תגובה ל- לוחם ותיק יגור
חזון העצמות היבשות
  yehudit   21/02/14 18:47
זכרונה הקשה ביותר של ניצולת אושויץ ממרואינות שפילברג היה מראה משאית עמוסת שלדים חיים עדיין בדרכם למשרפות, שבראותם את קבוצת הנשים לאט להן כל אחד מהם את שמו, בתקוה להיות מזוהים על ידן, ואחר כך אמרו: "אנו יודעים לאן אנו הולכים: אנו נפגש אתכן שוב בא ר ץ, א ר ץ י ש ר א ל, לא בגופנו אלא ברוחנו".

לוחם ותיק יקר מיגור,

שאל את נפשך מהי השואה הגדולה יותר: שואת מותם הפיזי או שואת מותם הרוחני=העובדה שאתה ושכמותך מהוים אופן המימוש של חזון העצמות היבשות.
כתוב תגובה ל- yehudit
12
אורי מילשטיין במיטבו !
  רפי אשכנזי   21/02/14 16:26
אורי מילשטיין במיטבו! קראתי את התיאור לפני הרבה זמן בספרו של מילשטיין. תענוג גדול להתרענן ולקרוא שוב על העלילה "המפוארת" הזאת.
מילשטיין הוא היסטוריון אמתי,
-אכן "ללא מורא וללא משוא פנים!"
כתוב תגובה ל- רפי אשכנזי
רפי אשכנזי-איפכא מיסתברא
  לוחם ותיק יגור   21/02/14 19:16
אתה לוקה בהבנת הנקרא. מילשטיין ירה לעצמו ברגל.הוא מתאר את הפורשים כחבורת ריקים ופוחזים, רובאים סימן 0,שלא יודעים להילחם,ונזקקים לעזרת כיתת פלמ"ח[ראבק,15 לוחמים- שיושיעו אותם..אתה קולט רפי,ביזיון אדיר], ואת תסכולם פורקים על אזרחים ושבויים.מילשטיין שיחק לידיו של פעיל. אני מאד מקווה שהנהלת ארכיון צה"ל תשחרר לציבור את דו"ח פעיל ותמונות הטבח.לאחר 66 שנים לא יגרם נזק נוסף ותחשף אפסותו של ההיסטוריון -דמיקולו.
כתוב תגובה ל- לוחם ותיק יגור
תודה רפי, למחמאה ממך יש ערך רב
  אורי מילשטיין   21/02/14 22:35
כתוב תגובה ל- אורי מילשטיין
שימו לב ,הוא מתחנן למחמאות
  לוחם ותיק יגור   21/02/14 23:22
איך הדרדרת יא מילשטיין לשפל המדרגה .זה שכרך על בגידתך בחבריך .
כתוב תגובה ל- לוחם ותיק יגור
13
קיבוץ יגור?
  אש חן   21/02/14 17:09

כמה עלובי נפש ממורמרים יש ב יגור, כל פעם מצטרף עלוב נפש חדש
ותגובותיהם? לגופו של האיש ולא לגופן של הטענות, בושה שזה הייצוג של הקיבוץ.
או אולי אחרי שהקיבוץ עבר הפרטה , אלו הגרוטאות שנשארו מאחור
כתוב תגובה ל- אש חן
קשקושיהם כאן הם תוכן חייהם
  חייהם היחיד   21/02/14 22:26
לקרוא הם אינם מסוגלים ויכולת להבין לא היתה להם אף פעם.
כתוב תגובה ל- חייהם היחיד
14
מילשטיין ממשיך להעלות גרה
  האצ'ל והלח'י טבחו   21/02/14 17:17
כל סיפורי מינכהאוזן של מילשטיין רבא מבוססים על "מחקרים" מארכיון -המקור . שפרושו כתביו של מילשטיין עצמו . שבינם לבין האמת אין כל קשר ולא ניתן למצוא או לחקור את מרואיניו כביכול, כי רובם נאספו אל אבותיהם או אינם מסוגלים לזכור את העובדות מבחינת "לך תוכיח שאחותך לא זונה" .. אבל למרות כך : כמו שאני נהנה מחדש לקרא את ספר עלילות הברון מנכהאוזן ,או עלילות דון-קישוט וסנצ'ו פנצ'ו. וסיפורי עלי-באבא ו40 הגנבים מהספרים שבביתי . אני נהנה לקרוא היום במחשב את פרקי בדיות דוקטור מילשטיין וחבורת הרוצחים של בגין וכנופיותיו .. רק חבל שאת הספרים האמורים ניתן לקרוא או לרכוש בכל ספריה שמכבדת את עצמה .או בכל חנות ספרים ...את "ספריו ומחקריו" של דוקטור מילשטיין לא ניתן להשיג אלא מחזקתו הפרטית תמורת תשלום אישי, או במרכז ז'בוטינסקי שמיועד רק לקריאה במקום למעריצי מנחם בגין הטרוריסט וחבורת מרצחיו שטבחו בכפר דיר-יאסין.והרגו חפים מפשע בפיצוץ מלון המלך דוד בירושלים ..
כתוב תגובה ל- האצ'ל והלח'י טבחו
15
אתה הרי לא ראית את הדוח של פעי
  חייםק'ה   21/02/14 17:24
ל. איזה מין היסטוריון אתה שמתקשקש בכל הכוונים אבל את המסמך העיקרי הקשור לעניין לא ראית מעולם? יש לך הסבר לרשלנות הזו?
כתוב תגובה ל- חייםק'ה
16
ענת קם גנבה סודות ונענשה
  מה עם מילשטיין ?   21/02/14 17:25
מילשטיין גנב מסמכים וסודות ממלחמת השחרור ופרסמם בעוות בספריו כ"תחקירים" .אם דבריו נכונים ,מדוע לא הועמד המרגל הזה לדין עד היום על מסירת סודות מלחמת השחרור לאויבי ישראל ,כמו שנעשה בצדק לענת קם ?????????
כתוב תגובה ל- מה עם מילשטיין ?
17
עדות של תושב הכפר ביביסי
  ב50 למדינה   21/02/14 17:27
בזמן חגיגות 50 למדינה שידר הביביסי כתבה על דיר יאסין. המראין היה כתב של הדילי טלגרף בארץ באותה תקופה. תושב הכפר אמר כי היו הרוגים בכפר, אך לא היה טבח ולא אונס. היה אנטרס באותה תקופה להגזים במה שקרה. תושבי הכפר לא היו מרוצים מן ההגזמה הזאת ( לדעתי כבודם נפגע מן הידיעות על מעשי האונס. הדובר תושב הכפר, ממש התרעם על הספורים
כתוב תגובה ל- ב50 למדינה
18
שקר והשמצה. בגלל זה שנאו אותכם
  באירופה   21/02/14 17:47
כתוב תגובה ל- באירופה
במרוקו אוהבים עד היום
  את כל המרוקאים ?   24/02/14 11:38
אף מרוקאי ערבי בן דת-משה לא הושמד בשואה בארופה, כי מלך היהודים המרוקאי עם כל אזרחי הממלכה .שיתפו פעולה מרצון עם הצבא הנאצי שחנה במרוקו בזמן מלחמת העולם השניה !!!!!!!! ורק אחרי מלחמת השחרור והקמת מדינת ישראל , עשה בן-גוריון את טעות חייו והביא ארצה את כל עדר בני דת-משה בשלמותו !!!!
כתוב תגובה ל- את כל המרוקאים ?
19
פרופ׳ גיחון כל מה שאורי חלם
  קבלות   21/02/14 18:06
פרופסור גיחון איש אקדמיה מכובד לא רק בארץ ,כל מה שאורי שאף להיות ולא הצליח. מצרף קישור לוויקיפדיה כדי שתראו במי מדובר : he.wikipedia.org מומלץ להשוות לאורי מ.
כתוב תגובה ל- קבלות
אדון קבלות, אורי מצליח כל שבוע
  מגיב ותיק   21/02/14 20:07
להוציא אתכם מהכלים, להביא אתכם לאבדן עשתונות כללי עד כדי השתטות כללית, לחשוף את פרצופכם הצבוע, השקרי והפחדני ולאור התנהגותכם המטומטמת, להוכיח לכולם כי מה שהוא כותב וכתב עליכם נכון.
מצליח גם מצליח.
אז את מי פרופ' גיחון מעניין בשלב זה ?
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
מוציא מהכלים ?
  קבלות   21/02/14 20:38
התייחסות עליו היא בדומה להייחסות לכל ״היסטוריון״ ימני קיצוני בעולם שמכחיש שואה שקיימת לו עדת מעריצים .
כתוב תגובה ל- קבלות
ועוד איך...
  מגיב ותיק   21/02/14 21:03
לא צריך ראיה שש שש כדי לזהות שמילשטיין בכל פרקיו קולע בול.
רואים את זה על פי השתוללותכם, התפוררותכם והתנהלותכם הבולשביקית העלובה.
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
20
פרק מדהים
  מגיב ותיק   21/02/14 19:57
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
21
האם מילשטין מודע לעצמו ולמעשיו
  אנאליסט   21/02/14 21:21
בסטאטוס 7 בתגובה ל"דודה קלרה" כותב מילשטיין: " לא כולם, אבל רובם משקרים" . מעניין אם מילשטיין מודע למיקומו הברור בחלוקה הזאת... ודי לחכימא ברמיזא!
כתוב תגובה ל- אנאליסט
הרמיזא הזאת צועקת בקולי
  קולות   21/02/14 21:26
כתוב תגובה ל- קולות
שמיעה סובייקטבית
  אנאליסט   22/02/14 02:00
כנראה יש לך סיבה טובה לשמוע את הרמיזא כצועקת - אתה בכל זאת כנראה יודע משהו על טיב דבריך ומעשיך... כאשר תשיב, למשל, לטענות העובדתיות של גלילי, חיים'קה, חבר קיבוץ יגור ואחרים נוכל שוב להתרשם באשר למיקומך על הסקלה... ודי לחכימא ברמיזא!
כתוב תגובה ל- אנאליסט
22
פרק חובה.עלילת דם פוליטית.
  קשור להווה???   21/02/14 23:45
כתוב תגובה ל- קשור להווה???
כל הפרקים חובה כי הם מאפיינים
  אורי מילשטיין   22/02/14 08:31
לא רק את היחסים הפנימיים בין היהודים במלחמת העצמאות, אלא גם היום. חובה גם לקרוא את תגובות חבר יגור, פועה חיימ'קה קבלות ןשןת' כדי להבין את התרבות המושחתת של אנשי השמאל אז והיום.
כתוב תגובה ל- אורי מילשטיין
קשקשן הזוי
  חייםק'ה   22/02/14 09:09
התגובה שלי היא בקורת מתודולוגית לגיטימית והוגנת בלי שום קשר לפוליטיקה. הערתי, ואני חוזר על כך גם כאן, שאתה לא ראית בעיניך את מכתבו של מאיר פעיל ועל כן אין לך מושג מה כתוב שם ואינך יכול להוכיח מה שאתה טוען לגבי המסמך הזה. עקב כך עליך להסביר היטב היטב מדוע אתה מסתמך על משהו שאותו לא קראת ואותו לא ראית. ועד אז אתה חשוד כשקן ובדאי כפי שכבר ראינו פעמים רבות. וכהוכחה לנכונות דברי אתה מוזמן לתבוע אותי...
כתוב תגובה ל- חייםק'ה
שום דבר שכתבת אינו הוגן
  והוא בעיקר   22/02/14 09:37
אידיוטי. אתה אדם שגם דקה מחיי לא הייתי מקדיש לו ושים לב, אתה נגרר אחרי כבר שנה שלמה כקרצייה כאילו אין לך שום עיסוק אחר. אם אתה נהנה מזה, יבושם לך!!! אותי קיומך ותגובותיך מעוררים רחמים אבל גם בכך לא צריך להגזים.
כתוב תגובה ל- והוא בעיקר
לא יעזרו לך הגידופים קופרניקוס
  חייםק'ה   22/02/14 10:07
המתודולוגיה שלך פגומה וגם כשיש לפניך מקורות אתה מסלף אותם ומשקר או ביודעין או מתוך רשלנות וטפשות.

בסדרה הזו על הטבח שהיה או לא היה בדיר יאסין יש פגם יסודי ברור וגלוי לעין השמש - אין לך מושג מה באמת כתב מאיר פעיל.

כל הסיפור מתבסס על המכתב הזה ולך אין יכולת להציג אותו, לא ראית אותו ולא קראת אותו.

המינימום המתבקש הוא שתסביר מדוע ושתסביר בפרוטרוט על מה אתה מתבסס כשאתה מצטט ממנו.
ההערה הזו שלי היא הוגנת, היא מתבקשת ואתה נותר כרגיל ללא תשובה.
וזה לא שייך לחשיפת השקרים והסילופים שלך ב"מחקר" על יצחק רבין.

ולסיכום - הבקורת שלי היא מקצועית, הוגנת, מבוססת, הגיונית ונכונה בכל פרטיה.
והכי חשוב - כולם יודעים ומבינים שאני צודק, בדיוק כשם שצדקתי בעניין השקרים שלך על בית מירסה, בשקרים שלך בעניין דבריו של ישראל טל, בזיופים של יומני בן גוריון, בשקרים על הולדתו של יצחק רבין ועוד אי אלו דברים ששמורים אצלי לשעת הצורך.

וכהוכחה לנכונות המוחלטת של דברי עומדת העובדה שאינך תובע אותי על הוצאת דיבה!
כתוב תגובה ל- חייםק'ה
מילשטיין לא סובל ביקורת
  חבר קיבוץ יגור   22/02/14 11:56
הוא זקוק לשבחים ודברי עידוד ולכו הקים את להקת המעודדות בהנהגת אשתו שפרה.לא יאומן איך הוא יוצא מגדרו כדי ללקק לכל מגיב שכותב מילה בזכותו ואיך הוא זועם על מבקריו בעיקר אלה שחושפים את שקריו.מומלץ להשיבו לטיפול ראוי[ פרופ' ויצטום למשל יוכל לסייע=הוא מתמחה במגאלומאנים].כדאי שיביא עימו את חשדנית ויהודית שסובלות מבעיה דומה אם כי בזעיר אנפין.
כתוב תגובה ל- חבר קיבוץ יגור
בייחוד את "הביקורת" שלך שהיא
  חרפות ברמה   22/02/14 14:00
נמוכה
כתוב תגובה ל- חרפות ברמה
לא קיימת שמיעה
  אוביקטיבית   22/02/14 08:38
שהרי כל אחד שומע באמצעות אוזניו ומאבד את מה ששמע במוחו הסובייקטיבי שלו.
כתוב תגובה ל- אוביקטיבית
פליטת מיקלדת פרוידיאנית
  חבר קיבוץ יגר   22/02/14 09:47
שימו לב מילשטיין כותב :מאבד,במקום מעבד.ואכן הוא מאבד[קרי- מתעלם מכל מידע שלא תואם את התזה שלו].התמונה העולה ממחקרו של "קופרניקוס" היא עגומה: חבורת פורשים לא-יוצלחים כושלת בתקיפת כפר ערבי קטן,זועקת לעזרה.כוח פלמ"ח קטן מגיע ומציל את המצב. הפורשים המתוסכלים טובחים כמה עשרות שבויים ואזרחים חסרי ישע , מתעללים ובוזזים, ומפקדם האידיוט רענן אף מתפאר במעשה הבזוי ומעצים אותו.שום עלילת דם לא היתה.היה תיאור מדוייק של מהלכי "האירוע"...היו במלחמה האכזרית הזאת עוד מעשי טבח נתעבים[רובם בוצעו בידי הערבים].מי שיצר את המיתוס המפלצתי היו הערבים שהעצימו את הטבח וגרמו נזק עצום למוראל של ערביי א"י,ומוטטו את כוח העמידה שלהם.הגדיר זאת יפה חברנו גנדי: ישמעאל טמבל.
כתוב תגובה ל- חבר קיבוץ יגר
למה טעות? אנחנו מאבדים הרבה
  אור אור   22/02/14 18:53
מידע שלא מעוגן בתרבות בדפוסים ובחוקים בהם אנחנו חיים. יאמרו לך זאת כל מדעני המוח ובתוכם חוקרי תורת הקוונטים.
כתוב תגובה ל- אור אור
23
הבוז למילשטיין שחלאות מסוג שרץ
  חלובה. תומכים בו   22/02/14 10:48
המוטציה הזאת בשם שבץ חלובה מוכיחה את חלאתם הנפשית ופעילותם האמיתית של טובחי האצ'ל והלח'י בדיר-יאסין.
כתוב תגובה ל- חלובה. תומכים בו
24
משחקי מספרים לא משנים עובדות
  פועה   22/02/14 11:18
בפרק 1. משחק המשורר במספרי ההרוגים (הנטבחים, הנרצחים...)
אזרחים! גברים נשים וילדים מכפר ערבי שנחשב לידידותי להגנה. באופן ציני זה דומה לויכוחים אם נרצחו בשואה 6 מליון יהודים או רק 3 מיליון, האם זה באמת משנה את עובדת אידיאולגית השמדת היהודים, המוצהרת שהיתה לנאצים?!
המקור הראשון היהודי למספר הגבוהה הוא המבצע עצמו, מפקד האצ"ל בירושלים אותו רענן! וזה נחשב בסיס מוצק מאד לשעתו.
מפקד האצ"ל הזה דיווח למפקדתו האצ"ל בדווח פנימי, את המספר 254! זה לא לעיתונאים לצרכי תעמולה! זה למפקדיו שלהם היה כפוף!!! בדווח הזה הוא לא כתב שזה "מספר משוער" או שזאת הערכה. לעיתונאים הוא יכל להמציא, למפקדיו לא!!!
אז יתכן שהייתה קיימת באצ"ל נורמה של דווחים שיקריים, ויתכן שאותו רענן הוא שקרן, אבל לכן אין סיבה להאמין לרענן של 1987 במקום לרענן של 1948! שזה כבר רענן מוטה למטרה לגמד את הארוע המזיק באמצעות הקטנת מספר ההרוגים.
ברור מדבריו גם ב-1948 ובודאי ב-1987 שהמטרה מראש הייתה לזעזע! דהיינו, המטרה הייתה לערוך טבח מזעזע בערבים ודוקא בערבים שנחשבו ידידותיים!!! והמטרה הזאת הושגה!
לכן בענין הזה מאיר פעיל לא "פברק"! וגם לא היה צריך לפברק! לא הייתה לו סיבה לפברק מספר שאצ"ל בעצמו נקב בו! אז מאיר פעיל אולי עשה מהמשורר סמרטוט, אבל מי שמפברק כאן זה המשורר עצמו!
אבל מה שכן חשוב להתיחס אליו, אלה טענות החוקרים הערבים המתבססות על רשימות שמיות של המתים מבין תושבי הכפר שלכעורה אכן לא היה להם סיבה להמעיט במספר המתים. והם טוענים רק למספר 110. על זה אני מעלה את בדיוק את אותה השאלה ששאל המשורר: מי בדק את הרשימות האלה? מי קבע שכל מי שהיה באותה עת בכפר, היו רק תושבי הכפר שהיו רשומים כבעלי הבתים? מה לגבי הפליטים שנמלטו לכפר הזה, שנחשב לבטוח, משכונות ערביות אחרות שהותקפו, ומצאו בו לעצמם מקלט זמני? אלה ודאי לא היו רשומים בשום מרשם. ומה לגבי אוחזי נשק ערבים מתנדבים מבחוץ שבאו ללחום ביהודים, ושהו בכפר אם להגנתו, ואם כמקלט זמני, שממנו יצאו או אמורים היו לצאת לתקיפת יעדים של יהודים?... אלה ודאי שלא היו רשומים.
לכן המשחק המאוחר במספרים אין לו ערך מחקרי, והוא בעיקרו ספקולטיבי! העובדות מדברות בעד עצמן:
1. הפורשים בחרו במכוון כיעד כפר ידידותי להגנה.
2. הפורשים באו מתוך כוונה לנקום ולטבוח ערבים.
3. הפורשים אכן טבחו בלי הבחנה, והתגאו בזה!
4. הפורשים התעסקו חלקית, כיומים באיסוף בהטמנת ושריפת גופות, אבל היו שם הרבה מדי גופות ונמאס להם סרבו להמשיך, והם דרשו להסתלק משם והסתלקו בכוח.
5. הפורשים הסתלקו כי לא רצו שיצלמו ויזהו אותם, כי פחדו מנקמת דם, כי רובם ככולם היו ירושלמים שהכירו ערבים.
6. הפורשים התכוננו מראש לביזה, והכינו רכבים לפנויה, ואחת הסיבות שלא התעסקו בגויות הייתה, כי זה הפריע ועיכב את הביזה.
וכל העובדות/מסקנות האלה עולות רק מהעדויות בתאור של המשורר.
כתוב תגובה ל- פועה
פועה .מי הם הפורשים .מדובר על
  פורעי מנחם בגין !   22/02/14 12:10
כתוב תגובה ל- פורעי מנחם בגין !
תגובה יסודית ומרתקת
  חייםק'ה   22/02/14 13:43
חבל שמילשטיין לא מסוגל לתת תשובות מתקבלות על הדעת לשום דברי בקורת. הנושאים שהעלית והשאלות ששאלת מחייבים תשובה או שכרגיל יסתבר שמדובר בחובבן ורשלן שאינו מתמצא כלל בדברים שאותם הוא מתיימר לחקור
כתוב תגובה ל- חייםק'ה
25
מה זה ארכיון המחבר שעליו מתבסס
  דוקטור מילשטיין   22/02/14 11:50
גם בוויקפדיה מבוססים עלילות חייו של מילשטיין על ארכיון-המחבר ! היתכן שמילשטיין הזה הוא בועת סבון שקרית אחת גדולה ???????
כתוב תגובה ל- דוקטור מילשטיין
26
בהספד על מילשטיין יכתב רב'ט
  או מתחזה לקצין ??   22/02/14 11:58
כתוב תגובה ל- או מתחזה לקצין ??
כל מי שציפה למותי הספיק
  למות   22/02/14 14:06
כתוב תגובה ל- למות
חכה. כל כלב בא יומו !!!!!
  שתחיה עד 120 שנה   22/02/14 17:01
רק שיעברו מהר עם רופאים ותרופות .....
כתוב תגובה ל- שתחיה עד 120 שנה
27
האצ'ל כמו ה ס.ס לא טבחו מעולם
  כך לדברי מילשטיין   22/02/14 12:04
לפי "מחקרי " מילשטיין לא היה טבח ..בדיוק כמו שאמר גבלס על מחנות המוות בארופה ..
כתוב תגובה ל- כך לדברי מילשטיין
28
"טבח שלא היה" האמנם? או התממות
  פועה   22/02/14 15:17
פרק 2. מצטט המשורר סוף סוף הגדרה לטבח מאת חוקר ערבי:
"בדיונו על טבח דיר-יאסין טען ד"ר שריף חננה שיש הכרח להגדיר תחילה 'טבח' מהו. הוא הגדיר 'טבח' כ"הריגה מכוונת של שבויים – אזרחים, אנשי צבא ולוחמים – אחרי שנכנעו, אחרי שמסרו את נשקם ואחרי שחדלו להוות איום לכוחות ששבו אותם"17. ומוסיף ומרחיב משל עצמו: "הריגה תוך כדי קרב איננה טבח. בקרב בשטח בנוי עלולים למות בלתי לוחמים, לרבות נשים, ילדים וזקנים, ואף על-פי כן, אם הם נהרגו בשעת הקרב אין המדובר בטבח."
הבה נבחן לדוגמה, את טבח יהודי חברון בידי המרצחים הערבים במאורעות תרפ"ט. בהתאם לקריטריונים של המשורר למהו טבח, הרי שהערבים פרצו אז לרובע היהודי כדי לכבוש אותו. גם כאן נכחו הבריטים שעמדו מן הצד. גם בחברון הם לא ביקשו לקחת שבויים, גם בחברון הם בקשו להפחיד לזעזע ולגרש יהודים, גם בחברון היה "קרב בשטח בנוי" לכיבושו מידי היהודים, גם בחברון תופסת ההגדרה "בקרב בשטח בנוי עלולים למות בלתי לוחמים וכו'...אם הם נהרגו בשעת הקרב אין מדובר בטבח". המסקנה בחברון בתרפ"ט 61 היהודים השחוטים! זה לא היה טבח!!!...
את המשורר לא מענין בכלל למה נהרגו? איך נהרגו? והאם אזרחים המצויים ספונים בתוך בתיהם מהוים בכלל סיכון? אין מבחינתו שום חשיבות לאופן בו התוקפים פתחו ונהלו את הקרב.
המשורר מפגין לפנינו בלי בושה את "האם אמא" של ההיתממות הילדותית (שלא לומר אינפנטילית...)
עוד "מוכיח" המשורר "ומסיק" באמצעות איזה תזכיר סודי של הש"י:"עם נפילת הפצועים וההרוגים הראשונים מקרב הפורשים השתררה מבוכה בשורותיהם. המשמעת הייתה לקויה. כל יחידה קטנה ניהלה את הקרב בנפרד. הכיבוש בוצע באכזריות. משפחות שלמות נהרגו וגופות נערמו אחת על גבי השנייה.
בחוזר לא נכתב דבר על טבח. דברי עדי הראייה ומסמכים אחרים מאותו זמן מאששים את דברי הש"י18."
ובכן איזה "מוישה זומבורסקי" (לא מצוין מי כתב) מהש"י נתבקש והנפיק דו"ח סודי ותאר ערימות של גויות וכתב כיבוש אכזרי, אבל שומו שמים הוא לא נקב במילה "טבח"!... אכן הוכחה ממש "מוחצת" לכך שלא היה טבח!
עוד חורז לנו שוב המשורר את הפזמון: "כפי שהתגלה במחקר היו סיבות שונות לכמות ההרוגים: הצורך לפרוץ את דלתות הברזל בחומר נפץ גרם לפגיעה בתושבי הבתים".
באיזה מקום קודם הוא כבר כתב שעפ"י "המודיעין" שתכננו שיהיו דלתות עץ ונדהמו למצוא דלתות ברזל... מי שמכיר טיפה את בתי האבן הערבים, (והירושלמים מכירים) יודע שאין מצב למצוא בבית אבן ערבי דלת חיצונית מעץ! רק דלתות ברזל!!!
ובכדי לפרוץ מנעול דלת ברזל צריך בקושי רבע אצבע ז'לניט!
ואם כל בני המשפחה היו שוכבים על הדלת הם בקושי היו נפצעים!... המשורר הזה פשוט אינו יודע מהנ הוא שח!...
ויש עוד כאלה קשקושי התממות אינפנטילית.
אני רק שואלת את המשורר, את שאלת השאלות: בהתאם לתכנון המוסכם בין שאלתיאל לפורשים הקרב היה אמור להפתח ב-5:00 בקריאת ברמקול לתושבים להכנע כדי לאפשר להם להתפנות ללא יריה אחת! מדוע זה לא בוצע?! מדוע תקפו אנשי הלח"י ב03:30
חסלו פועלים בלי כל אזהרה וישר המשיכו בפיצוץ 5 בתים על יושביהם?!
ועוד אני שואלת: מכמה בתים שפוצצו על יושביהם "במהלך הקרב" נורתה קודם אש על התוקפים???
אז היה או לא היה טבח?!...


כתוב תגובה ל- פועה
29
בדם ואש יהודה נפלה . בדם אש
  וטבח..יהודה תקום   22/02/14 17:07
סיסמת מנהיגי בית'ר
כתוב תגובה ל- וטבח..יהודה תקום
30
כמה פעמים ניתן למחזר שקרים ?
  די לשרלטנות   22/02/14 17:35
כתוב תגובה ל- די לשרלטנות
31
מילשטיין חשף את ערוות הפורשים
  לוחם ותיק יגור   22/02/14 18:24
בכל מהלך מלחמת העצמאות נכשלו הפורשים כמעט בכל מבצעיהם המעטים ותרומתם היתה אפסית.הם התגאו בשתי הצלחות:כיבוש דיר יאסין וכיבוש שכ' מנשיה ביפו. ועתה הגיע מילשטיין וחשף את כשלונם המחפיר בדיר יאסין ואת הצלתם בידי הפלמ"ח.מה נשאר למסכנים להתגאות בו- שכונה ביפו...ויש להם את החוצפה להצהיר: ניצחנו , כבשנו, השתתפנו... הם מזכירים לי את שני הזבובים שהתיישבו על זנבו של האריה ששיסע את יריביו וזימזמו: בלי הסיוע שלנו האריה היה נכשל. ועכשיו ראוי שכל משמיצי הפלמ"ח [ בעיקר שרץ חלבלובה]יבקשו סליחה ומחילה. בלי הפלמ"ח היינו מובסים במלחמה. את זה אפילו הסתום מאפעל לא יוכל להכחיש.
כתוב תגובה ל- לוחם ותיק יגור
32
כתבה חשובה
  יואל קורנבלום   22/02/14 19:11
באמת טוב שמסבירים לנו עם עובדות את מה שבאמת היה. אולי צריך אפילו להעמיד לדין את מאיר פעיל על פיברוק סיפור הטבח וגרימת הכפשה רצינית למדינת ישראל. באמת מזעזע לראות עד כמה שפלים יכולים להיות אנשים רק כדי לשמור על כוחה של המפלגה. לא חשוב אם תהיה מדינת ישראל המפלגה חייבת להתקיים.

גם במשך השנים לא חקרו את הנושא ולא עלו על השקר הזה ואני מניח גם כן מטעמים של הון פוליטי. זה ממש מזעזע איך אנחנו כעם מוכנים לכבס כביסה לעיני העולם ולגרום לעצמינו נזק. אני מניח שלאחר שנות גלות רבות הרצון למצוא חן בעיני הפריץ טבוע בגנים שלנו. מאיר פעיל הוא דוגמא טובה לעניין שהיה מוכן להכפיש את אזרחי מדינת ישראל כדי שהפריץ (כלומר ממשלות זרות) לא ידברו עם אותם אילו שנאשמו ללא עוול בכפם.

באמת תודה לאורי מילשטיין שמביא מחקר מדויק בעניין.
כתוב תגובה ל- יואל קורנבלום
רוב הישראלים אינם בשלים
  אורי מילשטיין   22/02/14 21:42
להתמודד עם כל משמעויות פרשת דיר יאסין.
כתוב תגובה ל- אורי מילשטיין
ומיעוט הישראלים מגחכים ברחמים
  פועה   23/02/14 11:46
מהפטתיות הצורמת לאנטליגנציה....
כתוב תגובה ל- פועה
33
עמוס קינן חשף את ערוותכם !====
  יוד יוד   22/02/14 21:03
יתכן,שערוותם של תוקפי ד"ר מילשטיין נחשפה לעיני ? כשאני קורא את מה שאמר אחד מ"האורים והתומים" של השמאל המדוכדך ,המטורלל וההזוי -הסופר עמוס קינן שהכריז שלא היה טבח ואף מסביר מדוע אין הוא יכול לומר את הדברים בקול רם, זהו הרגע בו ,ערוותכם נחשפת. כל קללה בלבול ביצים ושטויות על כתובת אי.פי לא יעזרו לכם,לאחר זמן. תמשיכו לקלקל ולקלל. בזה, אין טובים מכם ! מי יודע יתכן שסופכם יהיה כאוטו וייננגר היהודי גרמני שהתנצר נותר בכם,היזהרו לאחר מכן שלח יד בנפשו !
כתוב תגובה ל- יוד יוד
יוד יוד אולי תרד לברלין
  חבר קיבוץ יגור   22/02/14 21:35
מתאים לך לגור שם כי אתה אוטואנטישמי , כמו מילשטיין שכתב בשבוע שעבר כי הוא מצפה ומייחל לתבוסה צבאית או לקריסה כלכלית של מדינת ישראל. לא תזכו לכך.ישראל הולכת מחיל אל חיל ומשגשגת. אין כאן מקום לשרלטנים דיכאוניים.
כתוב תגובה ל- חבר קיבוץ יגור
חבר יגור מגיב בלי לקרוא ובלי
  להבין   23/02/14 10:38
כתוב תגובה ל- להבין
מילשטיין לא קורא את מאמריו
  חבר קיבוץ יגור   23/02/14 13:17
יש כאן סוג חדש של מופרעות, האיש כותב מאמרים מבלי לקרוא את תוכנם, ושבוע לאחר מכן מתכחש לדברים שכתב ופירסם. להפרעה הזאת צריך לקרוא מילשטיינוטיס.
כתוב תגובה ל- חבר קיבוץ יגור
הצרה אצל השמאלנים שהם ביסודם
  לא ישרים   22/02/14 21:36
כתוב תגובה ל- לא ישרים
יפה אמרת יוד יוד
  אור אור   23/02/14 07:35
מערכתית זהו תהליך קריסה אישי אנושי. ככל הנראה הם כבר שם ,השמאלנים הללו.
כתוב תגובה ל- אור אור
נא,הבא מקור לדבריו, שאקרא.
  עמוס קינן אמר???   23/02/14 19:10
כתוב תגובה ל- עמוס קינן אמר???
34
צבא של מפא"י וההגנה
  צ"ל צא"י   23/02/14 10:01
אילולא פיברקו לא היו מקבלים דרגות בכירות ב"צבא של מפא"י וההגנה"
 צבא של מפא"י וההגנה
כתוב תגובה ל- צ"ל צא"י
העדיפו את השרידות האישית על
  חשבון האומה   23/02/14 10:28
כתוב תגובה ל- חשבון האומה
הדביקו כרוזים וגירדו בביצים
  לוחם ותיק יגור   23/02/14 13:28
אדון מילשטיין נא פרט מה עשו מעסיקיך הפורשים בחצי השנה הראשונה של מלחמת העצמאות ?? בעיקר הדבקת כרוזים , נאומים מתלהמים וגירוד אשכים.כשלון מחפיר ברמלה,חצי כשלון במנשיה, ולפי מחקרך =כשלון גמור בדיר יאסין. ועכשיו נא השווה למבצעי הפלמ"ח.אמרנו הזבוב והאריה? צריך להיות המיקרוב והאריה.אחריתך מביישת את בחרותך.
כתוב תגובה ל- לוחם ותיק יגור
עדכון ל"הצלחות" הפורשים
  לוחם ותיק יגור   23/02/14 14:49
קיבלתי ממוטק'ה חברי עוד מידע על עלילות האצ"ל= הבריחה מראש העין, הבריחה מיהודיה וגולת הכותרת- הבריחה המבוהלת מבית הספר לשוטרים ושייח' ג'ראח בירושלים.ואללה אלופי הארץ בבריחות...
כתוב תגובה ל- לוחם ותיק יגור
35
די בעדויות שליקט מילשטיין לאשש
  פועה   23/02/14 11:35
בפרקים 4,3, טורח מאד המשורר להטיל ספק בנוכחותו של פעיל בארוע. והסיבה: "על טבח אחרי הלחימה יש עדות אחת ויחידה, של מאיר פעיל"...
המשורר נתלה בזלזל הרפוי של המונח "אחרי לחימה"!
דהיינו כל ההבדל ביניהם עומד על נקודת הזמן הערטילאית שאמורה להצביע על רגע בו חדלה לחימה. המשורר טוען שמה שתאר פעיל היה עדין בזמן לחימה!
מי שהשתתף בלחימות ממשיות, במיוחד בשטח בנוי, יעיד שזה ענין של נקודת מבט אישית של הלוחם. לכן לפנינו עוד לולינות כושלת של המשורר.
די בעדויות שהביא לפנינו מילשטיין לבדן, כדי להסיק שנעשו כאן מעשי טבח. והסמנטיקה המגוחכת שבה נאחז המשורר, רק מחזקת את תחושת ההסתרה וההכחשה המאוחרות.
צריך לזכור את עיסוקיו של פעיל בהגנה: מעקב והשגחה על הפורשים. לכן היתה לו סיבה "טובה" להמצא שם, ולהמצא שם בהסתר! כי אם "החברה" האלה היו יודעים מה תפקידו, לא מן הנמנע שרענן היה מדווח על 255 הרוגים...
יתכן ודווחו של פעיל היה מוטה ומוגזם (ציטט "מעל השחיטה")
אבל לא הייתה לא סיבה נראית לשקר ולהמציא טבח שלא היה.
(אלא אם כן רצה להסתיר מהממונים עליו שהוא לא באמת מבצע את תפקידו ומעדיף לשבת באיזה בית קפה ולהמציא שם דיווחים, וזה כמובן טעון הוכחה).
מסיים המשורר במסקנה המקרטעת: "אבל ד"ר חננה ושאר מחזיקי הדעה שהתחולל טבח בדיר-יאסין מתעלמים מן הטענה שהעליתי עוד ב-1991, שמאיר פעיל כלל לא היה בדיר-יאסין. שהרי פעיל טען שמשה אידלשטיין הזמין אותו להצטרף לקרב ואידלשטיין מכחיש. פעיל טען כי שוחח עם אנשי הפלמ"ח בדיר-יאסין, וסגן מפקד הכוח משה ערן מכחיש. פעיל טען שבארכיון צה"ל מצויים צילומים המתעדים את הטבח ואנשי ארכיון צה"ל הכחישו."
לא סתם התעלמו ד"ר חננה ואחרים מטענתו המומצאת של המשורר.
ראשית מאיר פעיל מחובתו לא נקב בשם האיש שהזמין אותו. בשם משה אדלשטיין, גם אם הוא נכון, נקב המשורר! ולאותו משה אדלשטיין או לאחר מהלח"י הייתה סיבה טובה מאד להכחיש שיתוף פעולה כזה עם מאיר פעיל מההגנה, במיוחד לאחר המימדים
העצומים שהפרשה הזאת קבלה. לכן ההכחשה של אותו אדלשטיין לא מעידה על כלום! וכך גם פעיל לא נקב בשמות אנשי הפלמ"ח עמם שוחח, בעת ארוע לחימה והרג סוער ומלא משתתפים, לא כל האנשים מתייצבים אצל סגן המפקד למסדר נוכחות... ושוב אין זה מעיד על דבר מלבד על כך שזה לא מופיע כנראה בתסריט הדמיוני של המשורר. ואחרון, ענין התמונות שבארכיון צה"ל, אנשי הארכיון כלל לא הכחישו את קיומן! הם כנראה סרבו להראותם למשורר, בטענה נכונה שלא ניתן לקבוע על פיהן, מתי נטבחו המצולמים בהן, האם בעת הלחימה? או לאחר שהסתיימה?...
ולכן פעיל נכח כנראה בארוע, וכתב את מה שראה והבין.
כרעי התרנגולת של "התזות" המפוברקות של מילשטיין פשוט לא ניתנים לחיבור כי גם לא נעשה מאמץ איטליגנטי לחבר ביניהם.
כתוב תגובה ל- פועה
דווקא נעשה
  מאמץ   23/02/14 15:59
כתוב תגובה ל- מאמץ
בארכיון צה"ל יש תמונות
  לוחם ותיק יגור   23/02/14 17:22
באיכות טובה.אני לא מאמין למילשטיין ,ובטוח שמילשטיין ראה אותן אצל ישראל גלילי.אני בטוח שגלילי נתן לו גם לעיין בדו"ח המפורט של פעיל ,אך הוא מכחיש מסיבה ברורה= תרמיתו תחשף והוא יועמד אל עמוד הקלון.
כתוב תגובה ל- לוחם ותיק יגור
תביא
  אותן   24/02/14 08:35
כתוב תגובה ל- אותן
הבוס שלך גלילי הראה לך אותן
  חבר קיבוץ יגור   24/02/14 16:14
בזמן שהיית עבדו הנרצע. פתאום שכחת?? זה טבעו של עבד שמצא אדונים חדשים.
כתוב תגובה ל- חבר קיבוץ יגור
אולי נעשה מאמץ אבל לא
  אינליגנטי   23/02/14 19:16
כתוב תגובה ל- אינליגנטי
36
גילוי חדש--בן 23 שנים.
  לוחם ותיק יגור   23/02/14 17:40
מילשטיין מכר ליואב יצחק סקופ מדהים= חומר שפורסם לפני 23 שנים. הפשקוויל הזה פורסם בספרו הלא גמור[ כמו שאר מחקריו] של מילשטיין בשנת 1991....אז מה חידש הפישפש...מומלץ למערכת לפנות לארכיון צה"ל ולבקש את מכתב פעיל והתמונות לפרסום, לקראת יום השנה ה-66 לטבח דיר יאסין.
כתוב תגובה ל- לוחם ותיק יגור
37
הטבח של האמת משני הצדדים
  טבח האמת   23/02/14 19:25
פעיל היה איש נאלח, היה כי הוא כבר לא יכול להגן על עצמו, אבל את הגרסה על הטבח לא רק הוא הפיץ, היו אלה לוחמי האצ"ל והלח"י שהתרברבו בנסיון להלל את עצמם ואת לחימתם שתרמו להפצת גרסת הטבח. והיה המימסד דאז שקפץ על המציאה גם להפחיד את הערבים וגם להכפיש את הפורשים ולזכות בנקודות פוליטיות תעמולתיות כנגד הפורשים וככה נוצרה העלילה על הטבח. בקישור המצורף ישנו תיאור של פעיל על מה שאירע, וגם של חוקרים ערבים, גרסת החוקרים הערבים קרובה יותר לגרסת מילשטיין מאשר לגרסת הנבל פעיל. בקישור יש גם תמונות של גופות. הקירבה של גרסת העדויות של תושבי הכפר הערבים והחוקרים הערבים לגרסת מילשטיין מדברת בשם עצמה. אולי בהמשך מילשטיין יביא את יתר התמונה מן הסתם, ברור שטבח בכוונה תחילה לא היה, ברור שבסערת הקרב נהרגו נשים ילדים וזקנים כי זה קורה בקרבות בשטח בנוי בכפר מאוכלס, לפי תיאור חוקרים ערבים היו מאה לוחמים אוחזי נשק בכפר, זה מעיד שהייתה לחימה, ולא טבח אכזרי חסר אבחנה וחד-צדדי כפי שטען פעיל הנאלח. בקרבות בהם השתתף הפלמ"ח בוצעו מעשי טבח גרועים פי-כמה בכוונה תחילה והיה נסיון להסתיר זאת, למשל בעדותה של נתיבה, או בספרו של קניוק. ועוד עדויות. למה פעיל היה דרעק כזה? הוא היה דרעק כל חייו גם כשהיה חבר כנסת מטעם השמאל בתנועה שהקימו יחד הוא והפנתרים והיה לו הסכם רוטציה עם סעדיה מרציאנו ז"ל מהפנתרים הוא התכחש להסכם לפחות בתחילה כי פעיל היה חתיכת דרעק. יש כאלה בכל צד, ימין או שמאל.
 כיבוש דיר יאסין לפי גיל חסין
כתוב תגובה ל- טבח האמת
ומי העסיק את פעיל הזה ???
  ונידה את מילשטיין   24/02/14 00:42
כתוב תגובה ל- ונידה את מילשטיין
אנשי הפלמ"ח לשעבר בראשם
  רבין   24/02/14 06:54
כתוב תגובה ל- רבין
איך אפשר להשוות בין השניים?
  חבר קיבוץ יגור   24/02/14 16:07
פעיל קצין קרבי מוערך , מג"ד בגולני, מפקד בה"ד1 =מילשטיין חובש[-], קשקשן , סגן מפקד חצי חוליה\מודח סידרתי.
כתוב תגובה ל- חבר קיבוץ יגור
38
בארכיון המחבר. פרק ז' עמוד 69
  רואים את מילשטיין   24/02/14 10:32
99% מ"מחקריו" של מילשטיין מסתמכים על "ארכיון_המחבר" ו"מקור המחבר" !!! תומכי מילשטיין הטיפשים לא מסוגלים להבין . ש"דוקטור" מילשטיין מסתמך על כתביו והזיותיו ופרשנותיו בלבד . ואם תנסו כמוני לעיין במקור המחבר או בארכיון .תבינו מהר שלא קיים לא ארכיון המחבר ולא מקור המחבר אלא אולי רק בביתו של רב'ט מילשטיין המתחזה לקצין. כנ'ל לגבי ספריו ומחקריו של המילשטיין הזה .. ואם תרצו הוכחה .: תכנסו לוויקיפדיה בגוגל .תחת הערך מילשטיין .ותוכחו שרוב האנפורמציה על מילשטיין מצוצה מאצבעו ומסתמכת על מקור המחבר .כלומר מילשטיין עצמו ללא כל מסמך רשמי המאשר אמיתות דבריו.
כתוב תגובה ל- רואים את מילשטיין
39
פעיל=אלוף משנה גיחון = סא'ל
  מילשטיין = רב'ט   24/02/14 11:28
הקנאה בקצינים תהרוג את רב-טוראי מילשטיין !!!!!!!!!!!!!!!!
כתוב תגובה ל- מילשטיין = רב'ט
40
ליקוט ספורים אולי ילקוט כזבים?
  פועה   24/02/14 12:11
בפרק 5. מראה במשורר עד כמה הוא עצמו לא משוכנע בטענותיו
ואז הוא מביא סיפורים שליקט מפה ומשם כדי להראות שלא רק הפורשים היו נבלות, היו פה ושם גם אחרים, שנכללים בהגדרה הזאת...
תחילה לענינו של גיחון "שאולי היה היחיד מההגנה שנוכח".
המשורר טוען ששמע מגיחון טענה שפעיל ביקש ממנו "לפברק" את הדו"ח, "שיהיה יותר ציוני וכו'" ומציג "כהוכחה" את "העובדה" שגיחון לא הכחיש ולא תבע אותו שקר ועל דיבה..
בתחילת שנות החמישים פרסמו דן בן אמוץ וחיים חפר, שניהם ז"ל, את הספר "ילקוט הכזבים" בימים אלה הם שולחים מכתב מעולם האמת, שבו הם טוענים שהכל שם אמת! כי אף אחד לא תבע אותם על שקר והוצאת דיבה...
סביר יותר שגיחון העדיף, כמו רבים אחרים, פשוט להתעלם ממילשטיין "וממחקריו" כדי לא ליצר לו פרסום שלא מגיע לו.
ועוד דבר, אם המשורר היה טורח לשאול את גיחון שהיה שם! הוא היה מאשר לו שגם מאיר פעיל היה שם!... והאישורהזה מפיל את כל "התזה" המפוברקת של המשורר.
שאר הסיפורים בין אם התרחשו כפי שסופרו ובין אם חלקית או כוזבו, אינם מעלים ואינם מורידים ממוצקות העדויות שהתבצע שם הרג יזום ומכוון של אזרחים רבים מדי, ושההורגים רובם ככולם היו הפורשים, והתבצעה שם על ידם שריפת גופות בערימות
במטרה שלא צלחה, לטשטש ולהעלים את הטבח.
כתוב תגובה ל- פועה
אולי תפסיקי לבלבל במוח
  גיא שוחט   24/02/14 13:11
את מוכיחה מפעם לפעם את טיפשותך. כדאי שתעסקי במשהו יותר מועיל.
כתוב תגובה ל- גיא שוחט
לא ניתן לבלבל חלל ריק חסר מוח
  פועה   24/02/14 17:44
לך לבדיקת MRI אולי ימלאו לך את החלל הריק. במקרים קשים כשלך הקופה מממנת את רוב המלוי...
כתוב תגובה ל- פועה
גיא חזור לסינדרלה אדוניתך
  לוחם ותיק יגור   24/02/14 17:47
כתוב תגובה ל- לוחם ותיק יגור
גיא שוחט-מניה מחפשת אותך
  לוכד חשדניות   24/02/14 17:57
רוצה לברר למה אתה תומך בשמנדריק מילשטיין הקיצוני הימיני?
כתוב תגובה ל- לוכד חשדניות
תומך באמת. טמבל
  גיא שוחט   24/02/14 19:16
חזור לרפת- זוהי רמתך האינטלקטואלית
כתוב תגובה ל- גיא שוחט
גם מהרפת גרשו
  אותו   25/02/14 05:55
כתוב תגובה ל- אותו
עלילות חסמבה וגיבורי אצ'ל
  זה מילשטיין בהדרו   24/02/14 17:56
תומכי מילשטיין שלא היו בארץ בזמן מלחמת השחרור והקמת מדינת ישראל ..מוזמנים לקרוא את ספריו של מוסינזון .."עלילות חסמבה וגבורתם" .ואולי יבינו היכן שואב מילשטיין קישקשתא את כתביו ומחקריו !!!!!!
כתוב תגובה ל- זה מילשטיין בהדרו
41
תגובותיו של מילשטיין היום
  מעידות על שיכחון   24/02/14 17:48
לתומכי מילשטיין המושבעים .....שיכחון היא מחלת הסקלרוזה !
כתוב תגובה ל- מעידות על שיכחון
על מה עוד הן
  מעידות?   24/02/14 23:21
כתוב תגובה ל- מעידות?
על זקן עלוב מר נפש שכל חייו
  העלובים הלכו לריק   25/02/14 10:06
פשוט צריך לרחם על מילשטיין היצור הזקן מר נפש שכל חייו הארוכים העלובים מסתכמים בכמה ספרי "מחקרים" שניזרקו לסל אשפת ההיסטוריה הישראלית . ועלילותיו הרשומות בוויקיפדיה יסתברו כפיברוק אחד גדול כמצבה שהוא הקים לעצמו בשקרים
כתוב תגובה ל- העלובים הלכו לריק
לפחות אתה דבוק למחקרים כבר
  שנה שלמה   25/02/14 11:11
כתוב תגובה ל- שנה שלמה
42
מילשטיין:אתה זקוק לטיפול. דחוף
  זכריה פנפילוב   25/02/14 11:45
מילשטיין:אתה איש חולה וזזקוק לטיפול. דחוף!
כתוב תגובה ל- זכריה פנפילוב
43
פיצחתי מדוע אין מתחקרים
  קרבות בצה"ל   25/02/14 12:03
פיצחתי פיצחתי.... מדוע קורס קצינים אורך רק חצי שנה קורס מפ"ים 3 חודשים ואותו כנ"ל קורס מג"דים ובכל זאת מנצחים את כל מלחמות ישראל כולל יוה"כ...כשרוב הגנרלים, הבמ"לים (קיבוצניקים/מושבניקים) שבשטח ברחו או התחבאו בקרב.... ולמרות שהפיקוד העליון על ממשלתו...קרסו.... ומדוע אין מתחקרים ארועים....
 ומדוע אין מתחקרים ארועים....
כתוב תגובה ל- קרבות בצה"ל
וחוץ מזה גם לא
  מנצחים   25/02/14 12:28
כי האסטרטגיה ארוכת הטווח של הערבים היא להתיש אותנו כפי שהתישו את הצלבנים, והם משיגים את מטרותיהם.
כתוב תגובה ל- מנצחים
מנצחים בגדול בכל המלחמות
  לוחם ותיק יגור   26/02/14 13:11
על אפם וחמתם של המילשטיינים צה"ל ניצח ,מנצח וינצח בכל המלחמות.
כתוב תגובה ל- לוחם ותיק יגור
44
ליגורניסט, חיימק'ה פועה ושות'
  אורי מילשטיין   25/02/14 12:34
היום ב"הארץ" התפרסמו עליכם ממצאים של מחקר קנדי: "טוקבקיסטים סדרתיים נוטים לסאדיזם, מניפולטיביות ופסיכופטיות". אתם עומדים בכל הפרמטרים. זאת דעתי עליכם לפני שקראתי את מצאי המחקר וגם כתבתי זאת.
כתוב תגובה ל- אורי מילשטיין
זה בסדר,אורי, הקוראים מבינים.
  מצבם =סיגנונם...   25/02/14 14:13
כתוב תגובה ל- מצבם =סיגנונם...
אם עיתון הארץ כותב זאת
  אור אור   25/02/14 14:24
אז בוודאי הגיעו ימות המשיח. הידד. יצא המרצע מן השק.
כתוב תגובה ל- אור אור
רוב התגובות כאן הן שלך
  חייםק'ה   26/02/14 09:41
ושל המשפחה שלך.
כתוב תגובה ל- חייםק'ה
מה הקשר המשפחתי.?
  חידה למגיבים   26/02/14 15:09
בין מילשטיין, שפרה, סינדרלה,יהודית, אלואיז, אודיסיאה, אור אור ,גיא שוחט ועוד...
כתוב תגובה ל- חידה למגיבים
המעודדות של מילשטיין
  אנאליסט   26/02/14 19:41
הייתה גם ראומה והייתה גם שרלוטה - האם לא החליפו שמות ומופיעות עכשיו, כאן, בשם אחר?
כתוב תגובה ל- אנאליסט
אתה ילדותי! תגדל יא חביבי
  אור אור   27/02/14 14:56
כתוב תגובה ל- אור אור
כולם צאצאי אברהם אבינו
  אורי מילשטיין   26/02/14 22:25
כתוב תגובה ל- אורי מילשטיין
משפחת החיות המוזרות
  ג'רלד דארל   26/02/14 23:27
כבוד מפוקפק להשתייך למשפחת מילשטיין.
כתוב תגובה ל- ג'רלד דארל
גם אתה שייך. למשפחתי?
  אורי מילשטיין   26/02/14 22:31
כתוב תגובה ל- אורי מילשטיין
45
בפרק הבא יגלה מילשטיין סקופ
  לוחם ותיק יגור   26/02/14 18:30
מדהים.לא רק בדיר יאסין בוצע הטבח בידי הפלמ"ח אלא גם בשכונת מנשיה ביפו. קצין המבצעים של האצ"ל גידי פגלין היה שתול של הפלמ"ח והוא אחראי לחיסול השבויים הערבים. בכך נסגר המעגל,לפי תורת מילשטיין כל מעשי הטבח בתש"ח בוצעו ביוזמת אלון ורבין ואילו ארגוני החסד אצ"ל ולח"י עסקו רק בשיקומם של הערבים שניצלו.
כתוב תגובה ל- לוחם ותיק יגור
46
מילשטיין חצה קו אדום בוהק
  לוחם ותיק יגור   27/02/14 12:28
מילא שהוא מוטה פוליטית ונלעג,אך הניסיון הנבזי שלו לקבוע שאת הטבח בדיר יאסין ביצע כוח התגבורת של הפלמ"ח הוא שיא של שפלות. הכוח הקטן הזה הציל את הפורשים הנמושות מתבוסה מחפירה וחילץ בחירוף נפש את נפגעיהם, ובמקום לשבח את גבורתם הוא מעליל עליהם עלילת דם. אורי מילשטיין ירד לתחתית -למיץ של הזבל.בושה.
כתוב תגובה ל- לוחם ותיק יגור
47
חידה למגיבים
  חבר קיבוץ יגור   27/02/14 15:24
מי כתב את הדברים הבאים : תודה לאל"מ[מיל.] ד"ר מאיר פעיל,שניאות לבקשת המו"ל והיה הקורא של כתב-היד,נפגש איתי אחת לשבוע במשך כמה וכמה חודשים בביתו של אהד זמורה ובמקומות אחרים והעיר הערות רבות תועלת... ??בקיצור מי היה השפוט של מאירק'ה?? רמז=זה היה בשנת 1988-1989. והתשובה היא=אורי מילשטיין כאשר היה העבד הנרצע של גלילי ופעיל. מה השתנה ?ניחוש אחד...
כתוב תגובה ל- חבר קיבוץ יגור
מילשטיין המסכן נעלם ונאלם
  אחוות לוחמים   28/02/14 00:10
שמתם לב לתופעה-בימי חמישי נעלם מסך המגן של להקת המעודדות ואורי קשישא נותר לבדו במערכה.הוא נאלץ להתחפר במחילתו וממתין ליום ו' בצהרים...לא יפה לנטוש חסר ישע ,איפה בן צדף?.
כתוב תגובה ל- אחוות לוחמים
48
הסבר לליקוק שלך למאירק'ה
  חמקן ולקקן   28/02/14 08:54
ציבור הקוראים והמגיבים מצפה לתגובת מילשטיין על המהפך:איך הפך מאירק'ה פעיל ממנטור מוערך למעליל עלילות דם. אם יש למילשטיין טיפת יושרה שייצא מהסליק ויסביר.
כתוב תגובה ל- חמקן ולקקן
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il