s1 News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
דלג
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
איתמר לוין
איתמר לוין
למחדל של 7 באוקטובר מוסיפה הממשלה את סכנות החורבן הכלכלי, האנטישמיות והמפלגתיות בארה"ב    הערות על נצח יהודה ומינוי ראש אמ"ן, ולקח מאיר עיניים ממשה רבינו
יוסי אחימאיר
יוסי אחימאיר
ביידן מחצין אינטליגנציה רגשית גדולה (אביגיל..), אך בגלל מחדלו גואה במשמרתו האנטישמיות בקמפוסים    כשיחזרו חטופים, נראה אנשים שבורים גופנית ונפשית; סינוואר ימשיך להחזיק חלק מהחטופים ...
אלי אלון
אלי אלון
המתחם המיועד לשימור נבנה בשלבים במהלך המחצית השנייה של המאה ה-19 ותחילת המאה ה-20    על-אף שמדובר במתחם בעל ערך היסטורי ואדריכלי רב, המתחם נמצא מזה שנים במצב של הזנחה מבישה
רון בריימן
רון בריימן
האשמת נתניהו כאילו הוא זה שמונע עסקה, היא עלילה מרושעת המופצת על-ידי מתנגדי נתניהו אשר שכחו מי האויב    אחת השגיאות החמורות ביותר של ממשלת ישראל: ההפרדה בין חטופים לחטופים, ואי-עמיד...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
לוסי אהריש [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]
מגישה, עיתונאית ושחקנית
לוסי אהריש (נולדה: 18 בספטמבר 1981), מגישה, עיתונאית ושחקנית
רביב ברוקמאייר [צילום: יח"צ]
מנכ"ל קבוצת ויסוצקי
רביר ברוקמאייר (נולד: 1957), מנהל.
דני אבדיה [צילום: חוליו קורטז/AP]
גדורסלן
דני אבדיה (נולד: 3 בינואר 2001), כדורסלן. בשלהי 2020 הצטרף לקבוצת וושינגטון ויזארדס בליגת ה-NBA.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
שוויון, משאל עם ואחוז חסימה
מאת: אביתר בן-צדף  |  16/03/2014
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
אתה צודק..ויש מכנה אחד מעניין
  שמעון מהצפון   16/03/14 15:37
כל טיעונך צודקים..והנה מסתבר שאין מול מי לטעון. כנראה זו הסיבה שבתפילות הבוקר מבקשים שופטים...... כנראה שגם באלפי השנים הקודמות,המינויים הראשונים התחילו עם בעייה,שהלכה וגדלה. כבר יתרו הציע וְאַתָּה תֶחֱזֶה מִכָּל-הָעָם אַנְשֵׁי-חַיִל יִרְאֵי אֱלֹהִים אַנְשֵׁי אֱמֶת שֹׂנְאֵי בָצַע .......... אבל משה שם.... וַיִּשְׁמַע מֹשֶׁה לְקוֹל חֹתְנוֹ וַיַּעַשׂ כֹּל אֲשֶׁר אָמָר. כה וַיִּבְחַר מֹשֶׁה אַנְשֵׁי-חַיִל מִכָּל-יִשְׂרָאֵל וַיִּתֵּן אֹתָם רָאשִׁים עַל-הָעָם גם אצלנו הכוונות היו טובות,אבל התוצאות......... ולכן כשטענו שההתנתקות הייתה דמון-קרטיה...לא היה עם מי לדבר...כדוגמא.. כך גם עם עלילות אוסלו והמיצובישי... והיום גם מזוודות עם כסף ,לא נחשבות הוכחה חותכת לשחיתות
כתוב תגובה ל- שמעון מהצפון
2
מה רוצה בן צדף ?
  שלמה המגיב   16/03/14 17:04
בן צדף מוחה בגין החוק לגיוס בני הישיבות החרדיות וטוען "מיעוט אלים הרוצה להרוס את הישיבות ואת לימוד התורה ע"י גיוס חרדים" ובתובנה שלאחר מכן תמה בן צדף "מה רע במשאל עם" ?. מה רע , אדון בן צדף ? אם תעשה משאל עם בעניין גיוס החרדים ( כדוגמא "למה רע" ), תופתע לקבל תוצאה שהרוב יחליט לגייס את כולם בלי יוצא מן הכלל ובאופן מיידי , ללא שום הדרגה ומיכסות לעילויים בתורה ואז תבין "מה רע במשאל עם" !. העם ברובו הוא אספסוף , בן צדף , צריך לתת לו לבחור ממשלה וכנסת שיחליטו באופן אחראי ושקול בגין כל סוגיה , אך לתת לעם להחליט בגין סוגיות ספצפיות שעומדות על הפרק , זה יהיה קרקס של האספסוף ולא דמוקרטיה. נו , תעשה משאל עם אם לבטל את מס הכנסה ,או אם להתיר פורנוגרפיה בטלויזיה ותראה מה התוצאה! , בחייך בן צדף , לשאול את העם אתה רוצה ? הצחקת את "הדמוקרטיה" !.
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
יש דמוקרטיות מפגרות
  אביתר בן-צדף   16/03/14 21:04
יש בעולם כמה דמוקרטיות מפגרות, שלמדו לשלב בין בחירות לבין משאלי-עם, ומפיקות מהן משטר יותר חופשי ויותר מייצג את רצון האזרח.

ביניהן - קנדה, שווייץ וארצות-הברית

לעומת זאת, באוליגרכיה הישראלית יש מי שרוצים לבצר את מעמד הכנסת והמפלגות, ולאהתעלם מרצון העם.
כתוב תגובה ל- אביתר בן-צדף
ולא ענית לשלמה המגיב על כשל
  רותי איזיקוביץ   17/03/14 09:08
לוגי שלו. כי כה טען: 1. "העם ברובו הוא אספסוף". 2. [לכן]"צריך לתת לו לבחור ממשלה וכנסת שיחליטו..." וגו'. אחרי פיצוח הכשל ובחינת תוצאות הבחירות, המסקנה היא שהשיטה, גם אם היא דמוקרטיה במיטבה, היא בסה"כ אליל שיש לנתץ. נו, ואז מגיעה השאלה העוקבת - דיקטטורה??? כאילו כל העולם עומד על שתי הרגליים האלה, אבל צולע רק על אחת... מה רע למשל ב-71 תלמידי חכמים במקום 120 נבחרי האספסוף, שיכולים רק ללחך את סוליות נעליהם של ה-71? ובאשר למשאל עם. איזה עם בדיוק? ואלו שאלות אסור לשאול? אבל אם כבר יש חוק כזה, אולי נעשה שני משאלי עם: לכל עם משאל שלו. לעם הערבי בישראל משאל על התנתקות מיהודים, ולעם היהודי משאל על התנתקות מהערבים... למה לא?
כתוב תגובה ל- רותי איזיקוביץ
3
יש שאלות שלא שואלים
  אביתר בן-צדף   17/03/14 13:42
אנשים הגיוניים (ורק הם, כנראה) אינם שואלים שאלות מסוימות - לא את מועצות האווילים בכנסת ובממשלה ולא את העם. למשל, האם לנשום? האם לאכול?

באותה המדיה לימוד תורה חיוני למדינה שמתיימרת להיות יהודית.
כתוב תגובה ל- אביתר בן-צדף
ויש שאלות שכן שואלים,בן צדף
  שלמה המגיב   18/03/14 08:48
האם לימוד תורה ייפסק אם החרדים ישרתו בצבא ? האם לא ניתן לשלב כמו בישיבות ההסדר ? האם כל מי שנולד חרדי הוא זה שילמד תורה ולא ישרת בצבא ואילו החילוני והדתי ישרתו ? האם כל החרדים צריכים ללמד תורה ולא לפרנס עצמם ומשפחותיהם ? האם לא צריך לשלב בין לימוד תורה ופרנסה ? האם לא ראוי להקצות מיכסות סבירות ומידתיות למספר חייבי הגיוס שילמדו תורה ולא ישרתו ? האם לא ניתן לסדר שרות קל , נוח ומתאים ומקוצר ללומדי תורה ( כמו ספורטאים מצטיינים) ולא לפטור אותם טוטלית משרות בצבא ? . ככה , אדון בן צדף ? "לא שואלים שאלות" ? הכל שחור ולבן אצלך ? זה ניתוח ופרשנות למצבים של אדם נאור ואינטלגנטי ? כך אתה רוצה שנתייחס לתובנות שלך ? כאשר אין לך הסבר מנומק וראוי ומשכנע והגיוני לתובנות שלך , אז "יש שאלות שלא שואלים" ? נו , זה רציני ? כך אתה רוצה שתתנהל מדינה מתוקנת ? ואתה עוד אחד שמבקר ללא הרף את התנהלות המדינה ומנהיגיה !!.
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
ועוד לא ענית על שאלה חשובה
  אביתר בן-צדף   18/03/14 18:51
שלמה, טרם ענית - כמו שאר הרוצים להחריב את הישיבות - על שאלה יסודית: האם צבאנו הכושל והמסואב, שאוכל כל חלקה טובה, ונכשל בכל אשר יפנה זקוק לעוד פרזיטים חסרי מוטיווציה בשורותיו?!

גם ככה הוא אינו מסוגל להתמודד עם הבעיות, שהגיוס הנרחב של גברים יהודיים גורם לו.

ובנוסף - אם שטות הקסם שוויון מוצאת חן בעיניך הטרוטות - למה לא שוויון לכל - ערבים ויהודים גם יחד, נשים וגברים גם כן?!

וכדי להקשות על חייך - במלחמת העולם השנייה גייסו האמריקנים אזרחים ממוצא יפני ואזרחים ממוצא גרמני לכוחותיהם המזוינים.
כתוב תגובה ל- אביתר בן-צדף
התייחסות נוספת לבן צדף
  שלמה המגיב   18/03/14 20:06
איני רוצה "להחריב את הישיבות" , ואף ישיבה לא תחרב אם תשלב את תלמידיה בשרות בצה"ל ,אפילו מקוצר כמו בישיבות ההסדר. איני בעד "שוויון לכל" , ואין לי שום בעיה שרוב החרדים ( הבלתי מתאימים לצבא) , ישוררו ללימודים או לעבודה , אך מי שיחליט על כך יהיו קציני הגיוס ( כפי שקורה עם החילוניים הבלתי מתאימים) ולא רבני הישיבות והפוליטיקאים מהמפלגות החרדיות. אין שוויון לכל , אך יהיה חוק שווה לכל ומה שקורה עפ"י החוק לקהילה א , צריך להיות זהה בחוק (!) לקהילה ב. אתה הבנת את זה , בן צדף ?.
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
בדמוקרטיה קציני הגיוס שותקים
  אביתר בן-צדף   18/03/14 22:05
יסודות הדמוקרטיה הנם הפרדה מוחלטת של הצבא מהחברה האזרחית - אבל לא בעיניך, שלמה.

אתה מוכן לתת לאומללים, חדלי האישים, שאינם יודעים לנהל צבא ולא מערכת גיוס (ראה את העובדות המזדקרות אפילו לעיני עיוור מוחלט), להחליט לגבי עתיד אזרחים. ואני, שמכיר לא-רע את הדברים, שלבושים בחאקי - איני מוכן לזה.

ובנוסף, צבא זה דבר יותר מדי חשוב כדי להפקירו בידי לובשי מדים. בעיקר כשמולו עומדים ערכים אחרים לא פחות חשובים ממילוי חסר תוחלת של בסיסים מיותרים בבטלנים ובמשתמטים במדים (לפחות, בעיניי).
כתוב תגובה ל- אביתר בן-צדף
ומה "הערכים" הראויים, בן צדף
  שלמה המגיב   19/03/14 08:39
בן צדף לא מוכן לתת לאנשי הצבא שלנו "האומללים וחדלי האישים" , להחליט לגבי אזרחים , אך ממליץ לכבד "ערכים אחרים" כמו של החרדים , שרובם לא ציונים , לא מכבדים את מוסדות המדינה , מעודדים לסגפנות ועוני , משתמטים מלשאת בנטל הביטחוני , צרי אופקים שנמנעים ברובם מהרחבת השכלתם ומתייחסים באופן מביש לנשים. מפקדי צה"ל הם חסרי הערכים ועליהם לכבד את "הערכים האחרים" !!. אתם הבנתם את הראש של בן צדף ? נו, אדון בן צדף , עכשיו השתכנעתי שכדאי לפרק את צה"ל וחבל על כל הכסף המושקע בו , וראוי להעבירו לחרדים לצורך לימוד תורה שגם יתרום לביטחוננו , לערכים החשובים שלנו , לתרבותנו והתפתחותנו הכלכלית , ובא לציון גואל וביטחון ושגשוג לעם ישראל. וואלה בן צדף , מילא שאתה מייחס למפקדי צה"ל טימטום וחדלות אישים , אך כך גם אתה מתייחס לקוראיך וחבל.
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
אתה טועה
  אביתר בן-צדף   19/03/14 10:07
איני מייחס לקציני צה"ל טמטום, אלא זו תכונה חשובה, המסייעת לקידום בארגון הכושל והמסואב הזה, שמסכן בתצקפודו הקלוקל את עצם קיומנו.

לא כולם, אלא שמעט הטובים נמוגים ובטלים בשישים מול אוקיינוס התת-רמה.
כתוב תגובה ל- אביתר בן-צדף
ובכל זאת , בן צדף
  שלמה המגיב   19/03/14 14:11
מה עם "הערכים" של החרדים ,שאתה סבור שהם "חשובים" ? נו , איזה ערך אצלם ראוי לחיקוי , בן צדף ? . טוב , מחר תמליץ לכבד את "הערכים" של הערבים בעניין "נקמת הדם" או\ו "רצח על כבוד המשפחה" !. אולי בכל זאת נשמע איזה מילת ביקורת של פטריוט ישראלי יהודי כמוך , על "ערכי החרדים" ? , רק ההתנהלות של מפקדי צה"ל , מטרידה את מנוחתך , אבל הקהילה החרדית היא בעלת "ערכים חשובים" !!. אוי ואבוי לנו , אם אתה היית זה שקובע לעם ישראל את ערכיו ואת עדיפויותיו הביטחוניים , התרבותיים והכלכליים , כי אז היינו כבר לאחר חורבן הבית השלישי.
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
לאט ובטוח
  אביתר בן-צדף   19/03/14 15:01
לאט ובטוח צצה האוטואנטישמיות שלך, שלמה - למרות כל המאמץ להתחפש.

מדמנת ישראל, שנראה, כי ימיה מתקצרים גם בגלל תפקודו המעולה של צבאנו המקולקל והמסואב, נוסדה כאן רק בזכות מה שאתה מכנה "הערכים של החרדים", ששמרו על קיומו של העם (הרבה יותר טוב מצבא ההנאה למות מפחד ומצחוק) דורות על גבי דורות.

לו זה היה תלוי בשכמותך - כנראה, לא היה עם יהודי בתום המאה הראשונה לספירת הנוצרים.

כתוב תגובה ל- אביתר בן-צדף
"אוטואנטישמי" ?, זו תגובתך ?
  שלמה המגיב   19/03/14 20:01
בן צדף מצטרף לטכניקה הנלוזה של חלק מחברי הכנסת החרדים , שכאשר אין להם תשובה נאותה לטענות נגדם , הם מכנים "אנטישמים" , את מי שמבקר את התנהלותם ואורחות חייהם. זהו , עד לרמה העלובה הזו אתה יורד , בן צדף ? חשבתילתומי שאדם אינטלגנטי ורחב אופקים , מסוגל להשיב בהגיון על שאלתי - "מה הערכים של החרדים הראויים לחיקוי" ? ותשובתך הינה שאני "אוטואנטישמי" !!, זהו , אין לך התייחסות יותר אינטלגנטית לשאלתי ? אין לך בושה ? ואתה עוד מטיף לכל קוראיך על ערכים ? טוב , יקראו הקוראים וישפטו. תהיה לי בריא בן צדף.
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
4
משאל עם=בחירות, ובישראל
  כל כשנתיים   19/03/14 08:58
חנן וייס יש ממשלה אין צורך כל יום לבקש משאל עם...יש לנו מספיק "משאלי עם" שלא מייצרת הממשלה: כל השאר עושים כאוות נפשם: העליונים כנ"ל המטכ"ל והספ"כ, עושים כאוות נפשם, ולמעשה לא עושים כלום וכנ"ל עוד פקידים וקצינים בכירים, כולל אלוף אייזנברג מפיקוד העורף חנן וייס
 חנן וייס
כתוב תגובה ל- כל כשנתיים
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il