|   15:07:40
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
אלי אלון
אלי אלון
ביקרתי בימים אלה (אפריל 2024) בשני מוזאונים אלה בהפרש שעה    האמינו לי אותם תכנים ואותם צילומים פחות או יותר דומים בשני המוזאונים. שניהם עוסקים בארגון האצ"ל מאז הקמתו עד פירוקו
דן מרגלית
דן מרגלית
פעמיים הודעת בשבת - וכפחדן עלוב בשם "גורם מדיני בכיר" במקום להתייצב מול המצלמות - כי צה"ל יתקוף את רפיח גם אם תהיה עסקה    כמובן, כדי שלא תהיה
איתמר לוין
איתמר לוין
ע"פ 336/61, אדולף אייכמן נגד היועץ המשפטי לממשלה. השופטים יצחק אולשן, שמעון אגרנט, משה זילברג, יואל זוסמן ואלפרד ויתקון. 29 במאי 1962
פרויקט הולילנד בירושלים [צילום: איתמר לוין]
תומר קורנפלד
חברת קרדן נדל"ן בנתה בשנים האחרונות צבר ענק של פרויקטים הכולל הקמה של למעלה מ-17,900 יחידות דיור. הנה הניתוח המלא
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
לוסי אהריש [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]
מגישה, עיתונאית ושחקנית
לוסי אהריש (נולדה: 18 בספטמבר 1981), מגישה, עיתונאית ושחקנית
רביב ברוקמאייר [צילום: יח"צ]
מנכ"ל קבוצת ויסוצקי
רביב ברוקמאייר (נולד: 1957), מנהל.
דני אבדיה [צילום: חוליו קורטז/AP]
כדורסלן
דני אבדיה (נולד: 3 בינואר 2001), כדורסלן. בשלהי 2020 הצטרף לקבוצת וושינגטון ויזארדס בליגת ה-NBA.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
הולילנד: הדרמה והדמויות
מאת: איתמר לוין  |  28/03/2014
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
גם אני טעיתי לגבי שי ניצן.
  אהוד פרלסמן   28/03/14 10:20
האמת היא שכתבתי רק בצחוק ששי ניצן עובד בשביל אולמרט, אבל אחר כך רבים כתבו זאת ברצינות, ואני כבר התחלתי לחשוש שלמה שכתבתי בצחוק יש בסיס רציני. אז עכשיו מסתבר שטעיתי לגבי ניצן, וטעיתי כשלא האמנתי ששולה זקן תישבר, והדבר היחידי שצדקתי בו הוא שמזמן שחרב בית המקדש, ניתנה הנבואה לשוטים כמוני.
כתוב תגובה ל- אהוד פרלסמן
אתה, כמו כל מגיבי הימין באתר,
  לטעותך יש הסבר   28/03/14 12:38
״מפרשים״ את המציאות לא בהתאם להגיון שלה (עליו יכולה וצריכה להיות כמובן מחלוקת), אלא בהתאם לידיעות הפוליטיות שלכם ולשנאה שלכם למה שאתם רואים כ״שמאל" (שלרוב הוא בכלל ימין). ככה אתם בונים לעצמכם עולם דמיוני והזוי, שמנותק מהמציאות, שפעם אחר פעם מתרסק לכם מול עיניכם.
כתוב תגובה ל- לטעותך יש הסבר
הזדמן לך פעם לחייך? לצחוק?
  אהוד פרלסמן   28/03/14 16:41
הרצינות התהומית שלך מעוררת רחמים, והפרשנות המוזרה שלך לפיה רק בגלל שאני ימני לא האמנתי ששולה זקן תישבר, פשוט אוילית. תיכף תכתוב לי שאני אוהד של מנצ'סטר יונייטד בגלל שאני ימני, שאני מאוהב בסרינה בגלל שהיא נראית כמו מתנחלת, ושאני שונא לאכול דגים בגלל שהם נראים לי כמו ערבים. ואם אתה כל כך חכם, נחש בעד מי אני: ריאל או ברצלונה?
כתוב תגובה ל- אהוד פרלסמן
אבל אתה לא מצחיק.
  אני צוחק הרבה   28/03/14 17:26
כתוב תגובה ל- אני צוחק הרבה
((()) יותר מ 30 שנה אולמרט מגה
  חשוד בשחיתו....   28/03/14 12:39
שהתרגל לכך שהקומבינה מנצחת.
כתוב תגובה ל- חשוד בשחיתו....
דוד רוזן אחד הפיקחים והחכמים
  שבשופטים   28/03/14 13:12
דוד רוזן אחד הפיקחים והחכמים מהשופטים שבמערכת המשפט.
בנוסף הוא הגון מאוד ולא מקבל "השראה" או "תכתיבים" מלמעלה...

ולכן, בפיקחותו וחוכמתו הוא כבר יודע שאולמרט מושחת מקצה רגליו ועד קצה גולגלתו וכפי שכל בר דעת יודע זאת.

לכן אין לו צורך בעדותה של זקן לצורך הרשעת רב המושחתים אולמרט אשר בשחיתותו ומושחתותו יכול להתחרות רק עם שרון ובניו.
לכן היו נכונים לקבל את פסיקת כב' השופט רוזן, הוא לא "פראייר" והתרגילים של אולמרט ושלל עורכי דינו היקרים....לא מסוגלים להזיז ולו את קצה נעלו..הוא כבר יודע את האמת ומזמן....
כתוב תגובה ל- שבשופטים
מרביתנו צריכים להכות על
  צורי   28/03/14 16:30
חטא שעשינו לשי ניצן. הוא ללא ספק הוכיח בשלב זה שאינו עובד בשביל אף אחד וזה טוב. אני מקווה שבעתיד בקרי שחיתןת פוליטיקאים בכירים לא יתקפל. כי אשר אירע עתה במשפט הולילנד הינו קצה קרחון בסאגת השחיתות הציבורית. ראו מה אירע לידידיו של אולמרט. דנקנר, הירשזון, מסר ועוד
כתוב תגובה ל- צורי
מרביתנו צריכים להכות על
  צורי   28/03/14 16:30
חטא שעשינו לשי ניצן. הוא ללא ספק הוכיח בשלב זה שאינו עובד בשביל אף אחד וזה טוב. אני מקווה שבעתיד בקרי שחיתןת פוליטיקאים בכירים לא יתקפל. כי אשר אירע עתה במשפט הולילנד הינו קצה קרחון בסאגת השחיתות הציבורית. ראו מה אירע לידידיו של אולמרט. דנקנר, הירשזון, מסר ועוד
כתוב תגובה ל- צורי
מרביתנו צריכים להכות על
  צורי   28/03/14 16:30
חטא שעשינו לשי ניצן. הוא ללא ספק הוכיח בשלב זה שאינו עובד בשביל אף אחד וזה טוב. אני מקווה שבעתיד בקרי שחיתןת פוליטיקאים בכירים לא יתקפל. כי אשר אירע עתה במשפט הולילנד הינו קצה קרחון בסאגת השחיתות הציבורית. ראו מה אירע לידידיו של אולמרט. דנקנר, הירשזון, מסר ועוד
כתוב תגובה ל- צורי
לנציג מחנה הרשע
  יוסי מ   29/03/14 07:35
צורי ורק עוולתה בו: נחכה ליום שני ואז תוכל לכתוב בלי מסכות. אוי מה שמחכה לך ולשאר שונאי ישראל.....
כתוב תגובה ל- יוסי מ
2
מישהו הולך להתאבד? רצוי להציב
  ספוילר   28/03/14 11:07
שמירה על שולה כדי שתזדקן
כתוב תגובה ל- ספוילר
ניצן התהפך כשקלט כי משחקו שקוף
  הכל מכור   29/03/14 01:45
ניצן חתם על ההסכם עם זקן לאחר שהבין כי הציבור יודע כי הוא מגונן ומאתרג את אולמרט "רודף השלום".

לכן הוא הסכים לחתום על ההסכם עם זקן.

הוא ראה את התגובות הלועגות והמבזות של התנהלתו והבין שכולם יודעים כי הוא עושה דברו של ויינשטיין שעשה כל מאמץ למנותו לתפקיד.

והוא חתם על ההסכם בשלב כזה מאוחר ובכוונה כדי שעדותה לא תעלה בפני השופט רוזן. ואין בהסכם כל תועלת במשפט שבפני רוזן. !!!
כזכור הפרקליטות עשתה תרגיל השהייה גם עם צחי הנגבי כאשר לא הגישה במועד את הערעור על זיכויו ולאחר מכן וכשחלף מועד להגשת הערעור הגישה את הערעור שנדחה כמובן בגלל חלוף המועד ואז רחצה בנקיון כפיה וטענה כי זה לא באשמתה כי זה קרה בזמן שהפרקליטות הייתה בשביתה.

כך שהתרגיל הזה של ניצן שקוף ורק טיפשים ועיוורים מהללים את המהלך "הגאוני"...כך שאולמרט יצא בזול מהסיפור וניצן יוכל לטעון : "מה אתם רוצים, הרי חתמתי על הסכם עם זקן, וזה לא באשמתי שאולמרט המושחת נחלץ וכשידוע שהוא רב מושחת וגנב שלא היה כדוגמתו.
כתוב תגובה ל- הכל מכור
3
הבט אחר לגמרה
  אורי פ   28/03/14 12:07
שני עורכי דין הסטלבתו על שולה זקן בתכנית עובדה. יצא מזה שינוי של מהלך המשפט. אולי כדאי לפרקליטות לכנסת למשרד המשפטים ללשכת עורכי דין לתת את הדעת להפרת חוק הסוב יודיצה. אולי כדאי לחדש את השימוש בו כדי למנוע מיח"צנים ועורכי די והמשטרה ומהפרקליטות לנהל בעצם שני משפטים במקביל. דברתה הדלפתה אכלתה אותה.
כתוב תגובה ל- אורי פ
4
תהיות על פרשנויות
  יוסי מ   28/03/14 12:47
פרשנות היא גם ענין של נקודת מוצא של הכותב. אני לא חושד במר לוין שהוא איש הגון ונקי כפיים ככל שהדבר קשור באולמרט אבל זה ענין לדיון אחר.
.
שולה זקן:
פתאום היא יקירתכם, והאשה שתביא אתכם על סיפוקכם (המשפטי). הרי מדובר באותה אחת שכתבתם עליה את כל הליכלוך שבעולם, עשיתם ממנה ממלאת מקום של אל קאפונה ומה לא? ובסוף היום צריך לזכור: מדובר בדיוק באותה אשה שקיבלה על פי הודאתה מאות אלפי דולרים מדכנר המשחד והגנב, גם זה על פי עדותו העצמית, והודתה בכך והיא היחידה שראתה כסף אמיתי, לפחות עד שיגיד השופט רוזן את דברו.
ריח הליזול העולה באפה הוא המניע היחיד למהפך בעמדתה. לא עלבונות ולא בטיח. בפרשות אחרות בהם הורשעה, נאמרו דברים על אמינותה ועל מהלכים שעשתה מאחרי גבו של אהוד אולמרט לאורך שנים. גם אלה הן עובדות. הדרך מירושלים לנוה תרצה לא תתקצר. היא תצטרך להכנס לפרטי היחסים שלה עם דכנר ואז יגלה נדב בנה, שלספר "הכל" פועל גם הפוך ואולי הוא ילמד דברים חדשים על אמא.
אין להוציא מהאשמה את עו"ד בלכר,ששפך שמן על המדורה אבל אולי הוא כבר ידע לאן היא הולכת והבין שצריך לבדל את מי שקיבל שוחד ממי שרק מואשם בכך עד שיקראו את פסק הדין.
.
בסוף של הקטע הקודם תופס גם כאן. כנראה שאולמרט הבין שהיא הולכת לספר סיפורים שונים, והחל להתרחק ממנה. אם זה נכון, הרי שאיש חכם כמותו לא יפול למלכודת של הקלטות סתר ויגיד דברים מפלילים הפרקליטות והמשטרה כבר הראו שהן נאחזות בכל קש אפשרי וסיפור הקלטת הוא כנראה עוד פרק בסאגה הזו.
.
מאחר ואולמרט הודיע בעבר שהוא ביקש מאברמס לסייע במימון המשפט של שולה, ואז אף אחד לא קם מרבצו הרי שאין כאן כל חדש. המימון של עו"ד ברטל הוא ציבורי ומה איכפת לו ללכת על כל הקופה מתוך הנחה שזה יעזור לו ברמת הפרסום? מר לוין מתפעל מיכולתו של ברטל אבל לא שואל באמת איך הוא לא הצליח לשכנע אותה בזמן.הפרקליטות תצטרך להסביר איך היא מעלה את שולה לעדות בגירסה רביעית יומיים לאחר שהודיעה לבג"ץ שצריך לזרוק את העדות הזו לפח.
ואללה החיים מענינים.
.
השופט רוזן.
מי שעוקב כאן על כל הנאמר, יודע שאמרתי כל הזמן, שמה שהשופט יקבע, הוא מה שישאר ומנגד מרבית המגיבים וגם הכותב עצנמו הלכו על הקנטים וסיפרו זה לזה שהשופטים הקודמים היו מושחתים ונראה מה יגיד רוזן, בבחינת חרב מתהפכת על ראשו: יגיד מה שימצא חן בעיננו טוב, יגיד אחרת, נראה....
לכן ועל הרקע הזה צריך לקרא את השורות האחרונות של מר לוין כאילו הקראת פסק הדין בזמן שנקבע, מרמזת על הרשעה. ואולי היא מרמזת על זיכוי מלא, בהכירו את העדה החדשה בגירסת שולה 4.0 ??
אני מבין שרק השופט רוזן יודע אבל מה יהיה על ההמלצה של לוין???
.
ברוח ימי פורים שאנו קצת אחריהם כדאי לזכור, שהמן וחבורתו צהלו ושמחו, רק פאזה אחת מוקדם מדי.....
כתוב תגובה ל- יוסי מ
אוההה יופי, אותך חיפשתי...
  קורא   28/03/14 15:15
תגיד...נראה לך שמר אולמרט יתחיל ללבוש כיפה בביקוריו הקרובים בבית המשפט, כמקובל בקרב קרימינלים שהולכים לחטוף את השטוזה ?? (כאחד המקנן בין חלציו של החשוד, סביר להניח שיש באמתחתך את התשובה לשאלה המסקרנת רבים מאזרחי ישראל)
כתוב תגובה ל- קורא
אתה מקבל שכר מאולמרט לפי
  מילה או גלובלי??   28/03/14 15:48
כתוב תגובה ל- מילה או גלובלי??
ליחצ"ן יוסי מ
  צורי   28/03/14 16:37
אין ספק שולה זקן השתייכה למשפחת המאפיה אולמרט. אך כפי שזה קרה גם עם המאפיה האיטלקית בארה"ב גם שם עשו עסקאות טיעון אם אחד החיילים הבכירים במשפחת הפשע על מנת להביא לחיסול משפחות פשע מאפיונריות.
כתוב תגובה ל- צורי
דבר והיפוכו
  אורי פ   28/03/14 16:53
במקרה קצב הפרקליטות הסבירה לבג"ץ שיש לזרוק את העדויות לפח. אחר המהפך של קצב הרשיעו אותו על אותן העדויות.
כתוב תגובה ל- אורי פ
יוסי מ., מצטער אך כל טיעוניך
  אבוגדרו   28/03/14 16:55
הארוכים והמפולפלים לא מסתירים את אהדתך התמוהה למי שכל סגנונו בזירה הציבורית ב-40 השנים האחרונות, מסואב, ורודף בצע כסף. מקומו של האיש בכלא, ושם הוא אמנם ינחת.
כתוב תגובה ל- אבוגדרו
תשובה
  יוסי מ   29/03/14 07:40
אותך אני מכבד בניגוד למרבית הכותבים האחרים. זה בסדר להתנגד לאולמרט בדיוק כמו לתמוך בו, ואני תומך ומאמין בו ולו. תראה את שאר המגיבים, חוץ מקללו ושינאה, אין בהם כלום. נחכה ליום שני וכמו שאני מאמין, יש אלהים והוא עושה צדק.
כתוב תגובה ל- יוסי מ
מילים כדורבנות,כל מילה בסלע!!!
  אבנר אברהם   29/03/14 09:40
כתוב תגובה ל- אבנר אברהם
5
שי ניצן
  דודו מהשרון   28/03/14 13:13
שי ניצן משדר תדמית של אדם פיקח וישר.
כאשר לא רצה להגיע להסדר עם זקן, ממש חששתי שאני טועה.
מסתבר שהוא הרבה יותר פיקח ממה שחושבים.

כל הכבוד!!!!!
כתוב תגובה ל- דודו מהשרון
תדע מה שאני חושב על ניצן,הגאון
  קרא תגובתי מספר 9   29/03/14 03:46
רק אדם חכם ומעמיק ביותר היה מסוגל להוציא משולה את ה"אקדח המעשן" שיחסל סופית את אולמרט, אשרינו שצמח לנו עילוי גאוני כזה !
כתוב תגובה ל- קרא תגובתי מספר 9
6
איך איך יכול להיות אחרי 40 שנה
  הזוי   28/03/14 14:03
איך הופכים חברים אחרי 40 שנים לאויבים ושונאים שמפילים זה את זה ??? יש כאן הרבה מוסר השכל לבני האדם .... אסור לעולם לבטוח בבני האדם .....
כתוב תגובה ל- הזוי
תיקון: לעולם אל תבטח במושחתים
  רק בישריי דרך!   28/03/14 15:56

כתוב תגובה ל- רק בישריי דרך!
אין ספק שבשירותה הארוך
  צורי   28/03/14 16:43
אצל רב מושחת הטיבה ללמוד יותר מפרק או שנים על דרכי התנהלות מושחתת. ולהגן על עצמה בדיוק בדרך בה ניסה אביה המקצועי בשחיתות אולמרט.
כתוב תגובה ל- צורי
7
"פרויקט חייה" היה לעשות כסף
  ללא משוא פנים   28/03/14 17:09
מכל מה שאני קורא נראה שאהוד לא היה פרויקט חייה של המושחתת המודה בעבירות שוחד שולה זקן. מה שאני רואה זה גברת שהשתמשה בקרבתה לאולמרט כדי לעשות לביתה. זקן ניצלה את אולמרט ולא ההפך. כנראה שהיא הפושעת האמיתית והיחידה בכל הסיפור הזה.
כתוב תגובה ל- ללא משוא פנים
8
שאלת המפתח הגדולה
  יצחק אבי-דן   28/03/14 18:48
הנה,לטובת כל המומחים והחכמים, השאלה החשובה שאולי תפתור מה פה קרה - האם עו"ד מיכה פטמן, ממומן ע"י אברהמס-של-אולמרט, שמר על שולה והפה הגדול שלה עד... עד שהכסף נגמר והיא עברה לידים של הטייס ברטל ו...הקערה התהפכה, ודינו של אולמרט,גדול החמקנים, נ ח ר ץ.

יום אחד אולי נבין.
כתוב תגובה ל- יצחק אבי-דן
9
ששולה לא מסוגלת לעזוב נכדיה
  שי ניצן הגאון מצא   28/03/14 23:43
לשולה נכדים יפיפים וחמודים,והיא כמו כל סבתא רוצה לראות אותם ולחבק אותם יום יום, איזה סבתא תיפרד מהם לכמה שנים בכלא ? ומי האדם הראוי לוויתור כזה מצד סבתא אוהבת ? כאן הגאוניות של שי ניצן,שהבין אחד מחוקי יסוד של החיים : סבתות וסבים יעשו את הכל בכדי להמשיך ולחבק את נכדיהם ללא הגבלה! שי ניצן הבין חוק החיים יסודי זה, ועל כן חיכה בסבלנות וראית הנולד ויידע שזקן "תמסור לו את הסחורה" תמורת תקופת מאסר קצרה, שניהם עשו עסק הגיוני ומצוין !
כתוב תגובה ל- שי ניצן הגאון מצא
10
והתסכול הארדי ביותר להווכך איך
  לאולמרט המפח נפש   29/03/14 02:11
נערה תמימה בת 17, כשפגש אותה לראשונה, נהפכה בהדרכתו האישית, "הכל היא למדה ממנו" במשך 40 שנה ! הוא בנה אותה לאישה מוחצת תכבמנית, היודע כל השטיקים והטריקים הדרושים להכנעת אנשים לרצונה, לדרוך על וגויותם בכדי להשיג את שלה ( ואת שלו ) כך שולה בנתה לבוס/מורה שלה,מלכודת פתאים: הקליטה אותו אצלה בבית כאשר לחץ עליה לא להסכים לעסקת טיעון,והלוואי שגם הציע לה תשלום חודשי עבור סירובה לעסקת טיעון, כי אז מר אולמרט ילך לכלא ל 10 ( עשר שנים) כי אין כל הגנה ותרופה נגד מילים המוקלטים בקולו וברצונו של הנאשם בעצמו ! זו ראיה מוחשית מכרעת בכל משפט !
כתוב תגובה ל- לאולמרט המפח נפש
11
יש לי תחושת בטן שאולמרט יעשה
  אקדוחן   29/03/14 17:03
לעצמו מה שעשו בזמנו אברהם עופר ויעקב לוינסון רגע לפני שנאלצו להיות מורשעים על עבירות שוחד ובצע כסף. אני לא רואה את האיש הגאוותן הזה, מתייצב ב-0900 במשרד של כלא חרמון, מתפשט, מרוקן את כיסי מכנסיו, מצטלם בפרופיל, נותן טביעת אצבעות, ומקבל מספר אסיר של השב"ס. כל זאת כשארמדה של 500 עיתונאים, מצלמות טלוויזיה מכל העולם מחכות להצגה הגדולה.
כתוב תגובה ל- אקדוחן
12
בלכר בינוני ביותר-המון יחצנות
  משפטן   30/03/14 00:25
עורך דין טוב שואף לדאוג ללקוחו ולא רק להפיץ תמונות שלו בעיתונות ובטלוויזיה..
כתוב תגובה ל- משפטן
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il