|   15:07:40
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
מנחם רהט
מנחם רהט
הגאון היהודי בסדר גודל בלתי נתפס, שזכרו הלך ונשתכח מאז פטירתו, אשר חי ומת תחת מעטה סמיך של מסתורין, חוזר בימים אלה למודעות הציבור בזכות שני מפעלי מחקר וזכרון שנחשפים עכשיו: ספר חדש...
אלי אלון
אלי אלון
מהתרשמות שלי ומהבנה בנושאי איכות סביבה השיקום האקולוגי והנופי של מקטע הנחל בפ"ת רחוק מלהיות מספק ומוקדם לדבר על "שיקום הנחל
דן מרגלית
דן מרגלית
אם עד כה ראוי היה להציג את איתמר בן-גביר כעבריין לשעבר הרי שעכשיו הוא בלי לשעבר    רק, לכאורה, לפי שעה
איתמר לוין
איתמר לוין
קל וחומר ממכבי חיפה והפועל תל אביב    הדחיינות של נתניהו והרס משרד החוץ    התנ"ך נגד הרב יצחק יוסף    ההפקרות והטמטום של יצחק גולדקנופף    וכרגיל - איתמר בן-גביר
עמנואל בן-סבו
עמנואל בן-סבו
ברור היום לכולם כי אין צורך בסיבה מיוחדת כדי לשנוא יהודים, לבזותם, להשפילם, לפגוע בהם בכל דרך אפשרית, להשתיק אותם, לנדות אותם מחברת אומות העולם
דרור גרין
דרור גרין
ובאמת, אם נתבונן בהיסטוריה האנושית נגלה שחסרי האמפתיה שבחרו באנוכיות וברוע, הם פסיכופתים ששלטונם הוביל לאסונות גדולים ולהשתלטות הרוע, ומן הצד השני מי שבחר באמפתיה, בשיתוף, בסובלנות...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
לוסי אהריש [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]
מגישה, עיתונאית ושחקנית
לוסי אהריש (נולדה: 18 בספטמבר 1981), מגישה, עיתונאית ושחקנית
רביב ברוקמאייר [צילום: יח"צ]
מנכ"ל קבוצת ויסוצקי
רביב ברוקמאייר (נולד: 1957), מנהל.
דני אבדיה [צילום: חוליו קורטז/AP]
כדורסלן
דני אבדיה (נולד: 3 בינואר 2001), כדורסלן. בשלהי 2020 הצטרף לקבוצת וושינגטון ויזארדס בליגת ה-NBA.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
כך הורשע אולמרט
מאת: איתמר לוין  |  04/04/2014
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
כל משפחת אולמרט שוטפה לגזל
  ישע   4/04/14 09:03
לשקרים וגניבות.החל מי שנת 2006 משפחת הפשע אולמרט מקבלת כל חודש מי ״הפרירים״ האזרחים והמדינה כ 800.000שקל עבור לישכה מפוארת+רכבים+אבטחה+נסיעות לחול.+אחזקת מעון . למה למה במדינת היהודים הפושעים משפחת אולמרט+שרון ואחרים חוגגים
כתוב תגובה ל- ישע
גנב אמיתי.
  יוסי מ   4/04/14 12:35
תתחיל לארוז , מחזירים אתכם לישראל.
אולמרט אולי גנב, אתה וחבריך בטוח גנבים ופורעים.
תתחיל לארוז.
כתוב תגובה ל- יוסי מ
2
חיזוק ענק לראיות התביעה
  צילה   4/04/14 09:10
עדותו השקרית של אולמרט במשטרה המשליכה על כל שאר העדויות.
אולמרט הפליל את עצמו בלהמאיס את בית המשפט בתשובות דביליות של - לא ידעתי ולא זוכר משל לכולם מטומטמים.
עד כדי כך ניסה אולמרט להרחיק את עצמו מהזירה (הרחבת חזית) שכמות השקרים אליה נחשף בית המשפט גרמה להרשעה.
יתכן ולו אולמרט היה מעיד במשטרה בסגנון "כן אבל..." בכל מה שנוגע לתמורה למתת - היה גורם לזיכוי.
אכן נימוקי הערעור כבדי משקל אבל אולמרט כמו קצב - ביהירות ובזלזול הביאו להרשעתם.
בית המשפט העליון לא יפספס הזדמנות לשלוח מסר לנבחרי הציבור - דיר באלק, ובכדי לא לצאת בלא כלום יפחיתו את שנות המאסר שיגזרו על נאשם מספר 8.
כתוב תגובה ל- צילה
כדאי לצילה לחזור בה לפני כיפור
  ע_הראל   6/04/14 17:02
היכן למדה הצילה הזאת לדבר בשפה הפשיסטית המגעילה הזו?! מ'זתומרת אולמרט וקצב הרשיעו את עצמם בגלל יהירות וזילזול? הרי הם כופרים מכל וכל בכל המיוחס להם - וזו זכותם המלאה! §¤§¤§ אם כך לשיטתה, הרי על בית המשפט גם כן לאמץ את הקו הפשיסטי המגעיל שלה, לאמור לאולמרט וקצב:- בית המשפט כבר קבע את אשמתכם בכל מקרה - ואל תדמיינו אפילו בחלום לצאת מכאן נקיים; וכעת אם תואילו לעשות מלאכה לא קשה לנו השופטים, ותשכילו מראש להודות לפחות ב50% מכתב האישום (או במינימום ההכרחי כדי שנוכל להשית עליכם קלון בלתי נמנע) - מה טוב! ואם לאו, אז נרשיע אותכם בעבוע עם או בלי ראיות בכל כתב האישום בלי הנחות - ועוד תחטפו עונש כפול ומכופל (מלבד הקלון) שיוריד אותכם ביגון שאולה! §¤§¤§ אפרופו "חיזוק ענק", הרי עו"ד יורם שפטל יצ"ו קבע ברדיו שהיה בוודאי מזכה את אולמרט בפרשת הולילנד לפחות מחמת הספק, בעיקר מפני שאין תוקף משפטי לעדותו של דכנר - שכידוע לא נבחנה בחקירה נגדית, ואין בכוחה להרשיע מעל כל ספק סביר כנדרש בדין הפלילי, וכל זאת למרות ששפטל תקף ללא רחם את א.א - ואף כינה אותו המושחת מס' 1 בארץ ישראל!
כתוב תגובה ל- ע_הראל
3
גם ברצח מרשיעים על עדות נסיבתי
  השכל הישר   4/04/14 09:12
גם ברצח ניתן להרשיע על סמך עדויות נסיבתיות ואפילו אם הגופה לא נמצאה.

קל וחומר שבתיק אולמרט על עבירת השוחד ביחד עם כל צירוף העדויות וההתנהלות כמו גם הראיות הניסיבתיות , מלמדות בחדות ובבהירות כי אולמרט קיבל שוחד וכי אולמרט ידע על 500,000 השקלים שהועברו ע"י דכנר לאחיו יוסי.

אבל בעליון המושחת הנ"ל יזוכה.
הם ירכיבו לו הרכב שמראש החליט לזכות אותו...והכל למען מכירת ישראל "ורדיפת השלום" הידועה של אולמרט
והרי כולם כבר מכירים ויודעים מאיזה סוג של אנשים מורכב העליון...וד"ל.
כתוב תגובה ל- השכל הישר
נסיבתית?=אך ורק לאחר שהוכח פשע
  ע_הראל   6/04/14 12:43
משפט רצח זה דוגמא טובה להסביר (אם כי לא היבנת אותה נכון)! ובכן רק לאחר שהוכח ביצוע הפשע מסוג רצח (נמצאה גופה, או נעלם אדם שנים רבות ואף אחד מעזה והשטחים לא דורש כלום תמורתו או תמורת גופתו - אז מניחים שאינו כבר בחיים) - ובכן אז נותר רק להחליט מי ביצע את אותו פשע, ורק אז נסמכים בין השאר על ראיה נסיבתית! §¤§¤§ וגם כן במשפט אונס, על המתלוננת להביא ראיה קודם שבוצע בה פשע מסוג אונס (כלומר שאכן נאנסה), ורק אז נמשיך לשבור את הראש מי אנס אותה (ראה פירוט נוסף בדבריי בתחתית התגובה מספר 6 בהמשך), וגם נשתמש אז בין השאר בראיה נסיבתית לשם כך! אגב זוהי הייתה בדיוק התרמית הגדולה של כל שופטי הנשיא האהוב משה קצב השם ישמרהו ויחייהו, שרימו את עם ישראל חד משמעית בהרשעת שווא שערורייתית, מפני שדילגו מראש ומרוע לב על שלב הוכחת קיום הפשע (האונס כביכול) בכלל, כי מבחינתם הם החליטו קודם כל שאכן בוצע אונס (למרות שלא המתלוננת ולא התביעה לא הביאו שום ראיה לאונס), אלא דילגו ישר לשלב השני של מי ביצע את הפשע (האונס שלא היה ולא נברא לענ"ד), וכי מה יותר קל אז להרשיע את משה קצב על לא עוול בכפו, תוך ניצול ראיה נסיבתית מקרית כלשהי בלבד?!? §¤§¤§ כעת להרחבת היריעה בהקשר למשפט הולילנד (ומדוע היה צריך לזכות את אהוד אולמרט לפחות מחמת הספק), ראה נא גם את דבריי במסגרת התגובות מספר 4, 5, 8, 9, 12, 13 למאמר זה. בברכה, עזרא הראל eharel101@gmail.com
כתוב תגובה ל- ע_הראל
אתה במקרה עו"ד שלו ??טול קורה
  אזרחי   11/04/14 12:21
אתה במקרה עו"ד שלו ??
טול קורה מבין עינך
כתוב תגובה ל- אזרחי
4
סקירה בהירה ומעוררת התפעלות.
  אהוד פרלסמן   4/04/14 09:24
איתמר לוין הוא פשוט אוצר לאתר הזה. כל הכבוד!!
כתוב תגובה ל- אהוד פרלסמן
זהירות.
  יוסי מ   4/04/14 13:03
אף אחר מר פלרסמן היקר עוד לא הצטער על מילים שהוא לא אמר.
כתוב תגובה ל- יוסי מ
לא,יוסי אולמרט יזם הפניה לדכנר
  ע_הראל   6/04/14 00:06
כל מי שעובד בניוז1 ראוי לשבח, אך לאיתמר היקר יש שתי חבילות חמאה על הראש; אלף, לא מפריע לו שיש קומבינה ברורה בין הפרקליטות לממשלה, קרי לרדוף את היריב אולמרט עד לסילוקו מהזירה, בתמורה לדחיית יוזמת הפיקוח על הפרקליטות (ע"פ החלטת ממשלה בתוקף מחודש מאי 2012) בערך עד ביאת משיח צדקנו! §¤§¤§ שנית (וזה באמת מגעיל), איתמר מלקק (במר"צ רב) לבג"צ, כי הוא מכוון לג'וב מסודר סוף סוף ששכרו בצידו, אי פעם באסכולת השיפוט הרקובה (ארכיב, דובר, עוזר כלשהו למנהל או רשם בית משפט, וכו'); לדוגמא הוא תמך אוטומטית כמו רובוט סיני בהרשעת משה קצב בעליון, בנימוק (פאשיסטי לחלוטין) שקצב לא סיפק אליבי (כגון שלא נכח פיזית במלון מסוים באותו לילה הנטען לגבי אונס)! §¤§¤§ כלומר יכולה מישהי (מבחינתו של איתמר) לעסוק במקצוע העתיק, ואם נודע לה במקרה שאיזה אדם לן שם לרוע מזלו באות לילה, אז היא יכולה לטפול עליו אונס אפילו לאחר שנים (ודאי לאחר שתתאמן על עדות השקר שלה בעזרת מורים בד"כ סמולנים למשחק, ותירגלו זאת שוב ושוב מול ראי ואף בסיוע וידיאו, עד שתגיע לרמה של שחקנית מקצוענית סוג א')! ואז הליצן שלנו הרי יאמין לה בעבוע (ועל שופטים מי יהין לדבר?)! §¤§¤§ ובכן האם הליצן שחתום סופית על הרשעת הנשיא קצב באונס (כי אין לו אליבי) - ראוי לכבוד כלשהו?! §¤§¤§ והכי גרוע שהליצן שלנו אחרי הכל משבח ומהלל ללא קץ את תועבת הסניוריטי, ומונה בעליצות יתר (כעבד נרצע) את הנשיאים הבאים בתור, מ.נאור + א.חיות (שתי הכוכביות של "שלטון הברק" גם מתיק קצב); ובכן האם ליצן זה ראוי לכבוד כלשהו? §¤§¤ ובחזרה להולילנד, התסריט הכי הגיוני מבחינתי הוא שיוסי אולמרט בצוק העיתים יזם את הפניה לדכנר (שתרם לו פעם סכום קטן לצורך בחירות), אלא שהפעם ביקש ממנו תרומה / מתנה יותר גדולה ומשמעותית; ולזה לא היה מוכן דכנר - ודאי לא סכום כזה גדול, אך נתרצה לתת הלוואה עומדת, ואכן היא תועדה בצ'קים דחויים (ומאחר שהיא מתועדת - לא היה חשש לדכנר שלא יחזירו לו אף פעם שום כלום)! §¤§¤§ כעת במצב כזה, ודאי שלא היה לדכנר ולא ליוסי אולמרט מה לעדכן את אהוד; בהמשך יתכן שדכנר גם לקח בחזרה את הצ'קים או חלקם (והחביאם או השמידם - ולכן לא נמצא להם כעת זכר בספרי החשבונות של דכנר) - וכנראה שהוא נתן מזומן תמורתם, וזאת כדי לשמור לעצמו את האופציות פתוחות לעתיד (זאת לאור הסכסוך שלו עם צ"רני - והאופציה שיסבך אנשים נוספים מסביב כגון את אהוד אולמרט - כי אם מלחמה אז נגד כולם ועד הסוף); כלומר אם ירצה בעתיד (כפי שיסתדר לו) להכחיש את מעבר הכסף ליוסי - אז יכחיש (הרי הכסף עבר במזומן), ואם ירצה בעתיד לפרסם או להעיד בתור עד תביעה - אזי ימציא את הצ'קים או העתק שלהם! §¤§¤§ כלומר כל סיפור הכסף ליוסי אולמרט לא רק שלא היה בידיעתו של אהוד אולמרט - אלא אף נרקם בפרוש מאחורי גבו; חיזוק לזה קיבלנו גם מעו"ד יורם שפטל ביום 3.4, שלמרות שכיסח את אהוד אולמרט ברדיו ללא רחם (ואף כינה אותו מושחת מספר 1 בארץ ישראל), הרי קבע בפרוש שהיה צריך לזכותו לפחות מחמת הספק, בעיקר מפני שאין די בעדותו של דכנר (שלא נבחנה בחקירה נגדית) כדי להרשיע מעבר לכל ספק סביר - כנדרש בדין הפלילי.
כתוב תגובה ל- ע_הראל
5
התמונה הרחבה
  kdavid22   4/04/14 09:33
קראתי אתמול בלילה חלקים מהכרעת הדין שמתיחסים לאולמרט. השופט מקעקע את טענותיו אחת לאחת ומציג את שקריו באשר להיכרות עם רכנר והיחס לדכנר. מהעובדות שאינן נתנות במחלוקת עולה תמונה מאוד קשה של שחיתות מבלי להיתייחס למה שיש לפרקליטות ביד מהעדויות החדשות של שולה זקן נראה שאולמרט צריך להתכונן נפשית לכמה שנים מאחורי הסורגים או לקבל את הצעת דנקנר ללדור.
כתוב תגובה ל- kdavid22
זב"ש=מאמיןלאסכולת שיפוט רקובה
  ע_הראל   6/04/14 03:10
לא רק שאתה אחד מאותן פוסתימות שמאמינים (כמו קופים) לאסכולת השיפוט הרקובה, אתה גם משקר במצח נחושה (בעיקר על עצמך)! §¤§¤§ כי היכן מצאת עובדות שאינן במחלוקת?! כולה יש ספקולציה מעוותת ועלובה של בית משפט סמולני, כאילו אהוד אולמרט היה "חייב" לדעת (אולי דרך דואר יונים) על קומבינה של דכנר עם יוסי אולמרט! §¤§¤§ האם לעדות הזבל (של השקרן הסדרתי דכנר) אתה קורא עובדות שאינן במחלוקת???
כתוב תגובה ל- ע_הראל
טול קיסם מבין שיניך וקורה מבין
  אזרחי   11/04/14 12:28
טול קיסם מבין שיניך וקורה מבין עיניך, תגובותיך הרבות לטובת העבריין ונגד השופט נותנים להבין שאתה תומך מסבותיך שלך בצד העברייני.
כתוב תגובה ל- אזרחי
6
אני רוצה להבין, האם שופט אמור
  סתם אני==   4/04/14 10:08
לשפוט רק על פי לשון הדין, ואין אפשרות שישתמש בשכלו וישפוט על פי "רוח הדין"? אם כך אפשר להעמיד במקום שופט מחשב שהוזן בכל חוקי מדינת ישראל, יכניסו בו את הקייס ותוך שניות הוא יפלוט את גזר הדין ע"פ הדין. גם חסכון בכסף גם חסכון בזמן. שכן הרשעת אולמרט על השוחד לאחיו הוא ע"פ כל הגיון הכי בריא, אינני מאמינה שדכנר נתן לאחיו של אולמרט צדקה\מתנה של חצי מיליון דולר, בלי שאולמרט ידע, הרי אולמרט היה הנושא המרכזי לאולמרט דכנר היה זקוק, השוחד הוא הנשוא ואחיו הוא המושא הישיר. הרי לשון החוק ה"מקרית" לא יכולה בשום פנים להשתלט על השכל הישר.
כתוב תגובה ל- סתם אני==
א.א לא ידע=הלוואה עומדת ליוסי!
  ע_הראל   6/04/14 11:27
יש גבול כמה מותר לאדון שופט להסיק מסקנות חד משמעיות (מעבר לכל ספק סביר - כנדרש במשפט הפלילי), וזאת על סמך "ההגיון שלו"; לדוגמא נניח שנמצאה גופה, אז יכולה להיות מסקנה אחת והיא רצח (למעט מחלה, תאונה או התאבדות); לא כן למשל שמישהי מתלוננת נניח על אונס לפני 8 שנים, אזי יש אין ספור תיזות חלופיות (כגון שהיא יזמה יחסי מין עם ציפיה כלשהי כלכלית או רומנטית - וכעת שלא זכתה לכך אז בא לה לנקום ולכן מעלילה עלילות נניח כמו אשת פוטיפר, או שהיא סתם בה לה לסחוט "כי היא יכולה", או שבכלל הי יחסים בהסכמה ובשלב מסוים היא החליטה לביים אונס "מסיבות השמורות עימה", או שהיא עבדה במקצוע העתיק וקיבלה תשלום - וכעת אם הלקוח יודה בזאת אז אולי יציל את עצמו מאשמת אונס אך יהרוס את כל עתידו ומשפחתו); כלומר אין שום ביטחון שהתבצע בכלל פשע מסוג אונס, ועל המתלוננת להביא קודם ראיה שאכן נאנסה (ורק אח"כ נשבור את הראש מי הוא זה שאנס אותה). §¤§¤§ וגם במקרה שלנו, יש מלא תיזות חלופיות (חוץ משוחד שאהוד אולמרט ידע עליו), לדוגמא שיוסי אולמרט בצוק העיתים ביקש וקיבל הלוואה עומדת מדכנר (שהם הכירו מקודם כי פעם תרם לו סכום מסוים לבחירות אשר רץ בהם פעם יוסי אולמרט) - אך זאת בתנאי שאהוד חלילה לא יידע, נקודה! §¤§¤§ שאם אהוד אולמרט היה יודע מזה אז היה ודאי מקרקף את יוסי "על הסכין" (ואולי גם את דכנר לו הייתה לו גישה אליו בטווח ידו);
כתוב תגובה ל- ע_הראל
7
מבחן הטיפשות לא ההגיון
  פואד מקבל ברבעון   4/04/14 10:08
מבחן הטיפשות לא מבחן ההגיון 100 אלף דולר זה מה שפואד מקבל כל רבעון... אני מאמין לאולמרט שלא ידע, לא רצה לדעת, לא האמין לגבי הכספים שקיבל אחיו...וגם אין לי בעיה עם אולמרט בכלא... למרות שכל ילד בישראל כבר יודע שלא ניתן לזוז בישראל ללא "מסחר בשוחד" כולל לא ניתן להתמנות לשופט, גנרל ו/או פקיד בכיר בשבט "אשכנזי/הרפז/ברק את ברק/אלשייך/ארביב/פואד/שחם/פרס" וכיוצ"ב
 מבחן הטיפשות לא מבחן ההגיון
כתוב תגובה ל- פואד מקבל ברבעון
8
הערה
  משה שורץ   4/04/14 10:22
רק הסגה אחת מכל הנאמר.
אולמרט הציג את דכנר כארכי רמאי ולא ישר. לא שמעתי מעודי על אדם רמאי ושקרן שנותן מתנה בשווי של 500000 לאדם סתם כי האדם המצוקה .
כתוב תגובה ל- משה שורץ
זו הלואה עומדת=לסבך את אהוד א.
  ע_הראל   6/04/14 08:43
דכנר תכנן לנקום לא רק בשותפו צ'רני, אלא לסבך גם את הגדולים בעיקר את אהוד אולמרט; לשם כך הוא ניצל את מצבו הנואש של יוסי אולמרט, וסידר לו הלוואה עומדת - וגם דאג לתעד אותה בצ'קים דחויים (שלא יקרה מצב שיתכחשו אי-פעם להחזר ההלוואה לחלוטין). §¤§¤§ אח"כ כמו שעושים בשוק האפור, הוא לקח בחזרה את הצ'קים ונתן מזומן תמורתם - עד כאן מאחורי גבו של אהוד אולמרט, שאף אחד מהם לא עדכן אותו - שלמעשה הכל נעשה מאחורי גבו, והוא אינו קשור בהכרח לסיפור; בכך גם שומר דכנר לעצמו את כל האופציות לעתיד, ירצה להכחיש הכל - אז יעלים את הצ'קים (כי העביר מזומן), ואילו אם ירצה בעתיד להעיד כעד תביעה (או עד מדינה) נגד אהוד אולמרט - אזי הוא יציג ודאי את הצ'קים (למרות שלא נמשכו - ועובדה שלא נמצא זכר עד היום לצ'קים הללו בספרי החשבונות של דכנר). §¤§¤§ בכל מקרה ברור שאהוד אולמרט לא ידע מכל זה, ולא זכה לעשות כלום נוכח תפירת התיקים נגדו - ולצערו מאחורי גבו.
כתוב תגובה ל- ע_הראל
הפסק השטויות שלך,מנקים האורוות
  אזרחי   11/04/14 12:33
כתוב תגובה ל- אזרחי
9
הציבור שופט את אולמרט לחומרה
  שורשה לפאם   4/04/14 10:23
לכל אזרח ירושלמי , מספיק לנסוע ברכבת של ירושלים ולשמוע את הציבור משוחח בינו לבין עצמו ודן את אולמרט לחומרה
לא צריך את בית המשפט כדי לדעת שאולמרט וכל הסביבה שלו מושחתת עד יסודה
השופט רוזן קיבע ואימת את מה שכל ילד בגן שושנה מרחביה ידע והבין , וכן את התחושות הקשות של הציבור בירושלים כלפי התנהלותו כראש עיר תקופתו תיזכר לדיראון עולם רק נזקים היא הביא לעיר הזו.
לאזרח הקטן אין שום ציפיות מבית המשפט העליון, משום שמאז ומתמיד תפקידו היה לשרת את האליטה הישראלית הלבננה השמנה והמשוחתת עד יסודה , בית המשפט העליון אינו דואג לדין ולצדק ובעיקר לא לאינטרס האזרחי הישראלי, אלא לשמר את כוחה של אותה קבוצה חזקה פושעת ועבריינית שהרסה כל חלקה טובה במרחב הציבורי הישראלי.
מבית המשפט העליון הזה לא ייצא צדק , לא דין , לא חסד ובעיקר לא ישועה ולכן לנו הציבור הירושלמי מספיק לקרוא את הפסק דין הזוהר ביופיו ביושרו ודין הצדק שלו כלומר של השופט דוד רוזן. אנו האזרחים הסבירם יכולים להתנחם בכך שפעם היה שופט אמיץ ושמו דוד רוזן בעל שיעור קומה שהצליח עם זרקור ענק להעיר להאיר את בית המשפט שבתל אביב.
עבורנו אזרחי ישראל השופט רוזן הוא השופט האולטימטיבי שהקדוש ברוך הוא זיכה אותו גם בחכמה גם בבינת הלב וגם במזג שיפוטי ראוי.
בזכות השופט דוד רוזן זכינו לכמה ימים של תקווה שעוד יש סיכוים למדינה היקרה שלנו להתנהל על פי אמות משפט של יושרה הגינות וכבוד.
כואב לי על הדור הצעיר ששופך את דמו על גבולות המדינה משרת במילואים ושומר על החוק כלשונו , כדי לאפשר לבית המשפט העליון להמשיך לשקר לסאב ולקלקל את היכולת של אותם צעירים לגדול בארץ ברוכה זו.
כתוב תגובה ל- שורשה לפאם
מזדהה עם הכתוב במלואו...
  דודו מהשרון   4/04/14 11:20
ומשבח שוב את השופט רוזן על תבונתו ואמץ ליבו.
כתוב תגובה ל- דודו מהשרון
זה כל ליכוש"ס. לא רק אולמרט
  ברור   4/04/14 11:45
כתוב תגובה ל- ברור
ומה לגבי בוחרת מפלגת העבודה
  לברור משורשה לפאם   4/04/14 13:02
כבוחרת מפלגת העבודה אני בזה ומזלזלת וזה בלשון המעטה על התגובה הלא ראויה ואינטלגנטית שלך
כתוב תגובה ל- לברור משורשה לפאם
כל מילה בסלע!
  אמת   4/04/14 13:40
כתוב תגובה ל- אמת
המאמין לשקרן דכנר=מושחת בעצמו!
  ע_הראל   6/04/14 11:45
צר לי שאת מצטרפת למועדון המושחתים - שמאמינים לשקרן הפתטי דכנר; ראי נא תגובתי המפורטת בהקשר זה בתחתית התגובה מספר 13 למאמר זה. §¤§¤§ כמו כן להשלמת התמונה, ראי נא גם את דבריי במסגרת התגובות מספר 4, 5, 6, 8, 12 בתודה, עזרא הראל eharel101@gmail.com
כתוב תגובה ל- ע_הראל
10
טיעון טיפשי ללא גבול
  אורי פ   4/04/14 12:10
בלכר טוען שאין עדות ליציאה של הכסף מדכנר ולא כניסה לחשבון של יוסי. מי שמכיר קצת את מערכת החשבונות הבנקים יודע שאם מאן דהוא מוציא המחאה ללא קרוס ולא רושם למכותב בלבד אזי ניתן להסב זאת מאה פעמים. דכנר קיבל המחאות כאלה ממי שרצה את "טובתו" של אולמרט ויוס הסב את ההמחאה לטובת הנושים. שולמו 500K ש"ח ללא עקבות. הפחח אמור לדעת זאת.
כתוב תגובה ל- אורי פ
למוטב בלבד.100% צודק.
  א.ל. רמת-גן   4/04/14 13:42
מחזק את דבריך: זה לא רק בלכר. עורכי דין כמו רם כספי או רוני בראון, קפצו מעל מסך ה-TV מיד עם הנתן הכרעת הדין, עם הטענה הדהויה הזו ושאלו בקול רם "איפה השיקים ? " כמו שאתה אומר,זה יכל להיות שדכנר (איש עסקים)קיבל שיקים מצד שלישי,ואולי גם לא לפקודתו,שעברו כמה ידיים והוא לא היה צריך אפילו להסב אותם(לא הוסיף את חתימתו)ומסרם ליוסי אולמרט,שאולי גם הוא לא חתם על גבם,והעבירם לנושים שלו.תסריט כזה מתרחש הרבה, כשמדובר בשיקים שהם לא למוטב בלבד.ואז אין זכר לשיקים לא בחשבון דכנר ולא בחשבון יוסי אולמרט.
כתוב תגובה ל- א.ל. רמת-גן
כן,ואיך תוכיח שאולמרט ידע/יזם?
  ע_הראל   6/04/14 15:27
לדעתי אין שום סיבה שאהוד אולמרט "חייב" לדעת על קומבינה כזאת בין דכנר ליוסי אולמרט (שהכירו מקודם עקב תרומה מסוימת של דכנר לטובת בחירות בעבר אשר רץ בהם יוסי עצמו); הרי המטומטם האחרון שעשה את התרגיל (העלוב במיוחד) של גילגול צ'קים בשוק הלאה - זה היה מר אבו חצירא לפני כ40 שנה נדמה לי, ולא סביר שסוס קרבות ותיק כמו אהוד אולמרט היה נכשל בשטות גמורה כזאת (אפילו לא בחלום), קל וחומר שאילו כן ידע על זה א.א, אז ודאי היה מקרקף ממש את יוסי "האוטיסט" תכף על הסכין (ואולי אפילו את דכנר לו היה בטווח הישג ידו)! §¤§¤§ לכן הקביעה של הגאון התורן אדון השופט ירום הודו, כאילו אהוד אולמרט היה "חייב" לדעת על תרגיל כה עלוב (עד כדי דמעות) שנרקם בין שני האהבלים מאחורי גבו של אהוד - ובכן קביעה זו אינה אלא מטופשת ומבזה את בעליה וגם את האינטלגנציה של הציבור השפוי (שאינו נוהר אחרי העדר המטורף, אשר גם מוסת ע"י התקשורת הסמולית - זו שנשלטת עדיין ע"י מפלגת העבודה הזרה וטמאה, שהיא בעצמה שולטת בפרקליטות הסמולית ומשתמשת בה לתפירת תיקים נגד כל יריביה מימין, מנאמן ריבלין קהלני ונתניהו - עד ליברמן קצב רמון ואולמרט, ומי יודע אם לא גם סילבן שלום)!
כתוב תגובה ל- ע_הראל
אתה שוכב על הגדר בשבילו! מחשיד
  אזרחי   11/04/14 12:39
כתוב תגובה ל- אזרחי
11
נבחרים ישפטו ע" טריבונל עממי.
  פועה   4/04/14 12:42
חזקת הספק זאת צרה צרורה בעבירות שחיתות בבתי הדין הנוכחיים. הרי בסופו של דבר מדובר מעברייני צווארון לבן, נבחרים, בעלי זכות המורמים מעם, ולא בפושעים רגילים מהשורה. קשה מאד לשופט מבחינה נפשית, להרשיע את המיוחסים האלה, ולכן הוא יטה להימלט אל מפלט קיומו של הספק כדי לא להרשיע. מאחר ואלה "נבחרי ציבור" שאת כוחם ועצמתם הם שואבים מבחירתם בידי הציבור, הציבור הוא זה שצריך לשפוט אותם כאשר סרחו ונתפסו. לכן צריך בערכאה ראשונה להעמידם לדין בפני טריבונל עממי, בשיטה של כמה עשרות מושבעים שיבחרו מתוך מאגר של אלפים שיתנדבו לשמש בתפקיד בעת הצורך. המשפט ינוהל ע"י שופט מקצועי ותפקידם של המושבעים יהיה לשמוע את הטיעונים, לזכות או להרשיע, ברוב קולות כאשר גם ליחס הקולות בהצבעה תהיה משמעות משפטית, לגבי גזר הדין. הצדדים יוכלו לערער על פסקי הדין בפני ערכאות השיפוט העליונות, מחוזית ו/או עליונה, עפ"י כללי הערעור השרירים.
כתוב תגובה ל- פועה
12
לקרא להבין ולהפנים.
  יוסי מ   4/04/14 12:50
כדי להסיר כל ספק ולו הקל ביותר: תמכתי ואני תומך עדיין באולמרט.
אני מאמין שהעליון יבחן את מכלול הראיות ולא רק רשמים והתמונה תשתנה.
אבל כל זה לא משנה לרגע את מה שמבחינתי היא עובדה וזו האמירה של השופט רוזן שהוא מרשיע את אולמרט. עד שהעליון ישנה אם ישנה את הקביעה, אהוד אולמרט הוא עברין מורשע,ואני ,עם כל הצער, עומד מאחרי קביעת השופט מפני שכך מתנהגים בדמוקרטיה וכך חינכו אותי.
בניגוד למרבית הכותבים והמגיבים כאן, לא באתי מנקודת מוצא של שינאה עיוורת ממש אנשישמית כלפי אולמרט, שרוב רובה בא על רקע פוליטי מדיני ולא על שום דבר אחר.

ולענין החשוב האמיתי: כדאי לקרא טוב טוב ולהפנים את מה שנכתב כאן ואת מה שאומרים משפטנים בכירים לאורך כל השבוע, בראיונות שונים: פסק הדין היה מבוסס על התרשמות השופט, ולא נתן משקל מתאים לעובדות אמפיריות, ולכך שעל שני הסעיפים בהם הורשע אולמרט, לא התנהלה חקירה נגדית ולכן מבחינה משפטית, אין למעשה עדות של דכנר והבסיס להרשעה לא קיים.
נחכה לעליון ולדברו. עד אז, דברי כבוד השופט רוזן, הם היחידים שקיימים ועם כל העירעור עליהם, הם השרירים והקיימים.
כתוב תגובה ל- יוסי מ
ליוסי: כל הכבוד!
  אהוד פרלסמן   4/04/14 13:17
באמת כל הכבוד על זה שאתה מקבל את פסיקת השופט, למרות שאיננה נוחה לך. אני לעומת זאת, ממש לא מסכים עם גישתך שאותה אני כה מכבד, כי בשבילי מה שהשופטים אומרים איננו(!) תורה למשה מסיני. כשם שאני משוכנע שעכשיו יום ולא לילה, כך אני משוכנע שמשפט קצב גרוע ממשפט דרייפוס, כי בפני שופטיו של דרייפוס הוצגו ראיות כוזבות, שהצדיקו את הרשעתו, ואילו בפני שופטיו של קצב הוצגו ראיות אמת, שחייבו את זיכויו, ובכל זאת השופטים הרשיעו אותו.
כתוב תגובה ל- אהוד פרלסמן
לאהוד
  יוסי מ   4/04/14 14:58
אהוד.
גם בשבילי פסיקות שופטים אינן תורה מסיני.
בסך הכל אלו הם בני אדם וגם הם יכולים לטעות. הענין הוא שבחברה תרבותית מתוקנת, יש כללי משחק. אחד מהם הוא קבלת הדין של בית משפט ויציאה מנקודת הנחה שהשופטים עושים מלאכה ציבורית חשובה, ובנקיון כפיים וכדי שהמסגרת תישמר, כולנו עומדים אחריהם גם כאשר לא נח, לך כדוגמא במשפט קצב,לי במשפט אולמרט.
האמן לי, מיד עם שמיעת פסק הדין חשבתי עליך ועל המאבק שלך בנושא קצב.
כתוב תגובה ל- יוסי מ
בכל מקרה=רוצץ ראש נחש=סניוריטי
  ע_הראל   6/04/14 03:29
שניכם מפספסים את העיקר
כתוב תגובה ל- ע_הראל
תקוןלעיל=רוצץ ראש נחש=סניוריטי
  ע_הראל   6/04/14 08:04
שניכם מפספסים את העיקר! מגיע לנו העם לזכות במערכת משפט בריאה, ולא באסכולת שיפוט רקובה - שבה סינדיקט השופטים ממנה את עצמו! כי אז אמון הציבור במערכת המשפט שואף לאפס. §¤§¤§ לכן יש לרוצץ את ראש הנחש, להשמיד להרוג ולאבד את תועבת הסיניוריטי, ויפה שעה קודם; כי משמעותה של הסניוריטי היא שהמועמד לראשות הרשות השופטת מתחייב מראש שברגע שישב על כסאו - הוא יטרפד כל שינוי או רפורמה או תיקון במערכת המשפט (כולל הפיקוח על הפרקליטות - שלא תנוצל לתפירת תיקים נגד יריביה של מפלגת העבודה הזרה והטמאה).
כתוב תגובה ל- ע_הראל
אתה צודק. אולמרט לא הודה!
  ליוסי מ   4/04/14 13:49
גם אין צילומים או וידאו שקיבל כסף מדכנר. כולם קיבלו כסף מדכנר (כל נאם הסביר את זאת בתירוץ אחר) אבל אולמרט לא קיבל. למה? ככה, כי זה מה שאתה אומר. באמת הגיוני
כתוב תגובה ל- ליוסי מ
יש שכלתניים,במדינת היהודים!!!
  אבנר אברהם   5/04/14 12:12
כתוב תגובה ל- אבנר אברהם
13
אין שום סיכוי שהעליון
  קוביצ   4/04/14 13:41
יזכה את אולמרט . הרי רוב הציבור מאמין לפסיקת השופט ומקבל אותה . כל הטענה על ראיות נסיבתיות אינה ממין העניין ומה שקובע הכי הרבה זו דעתו והתרשמותו של השופט מהעדויות . השופט רוזן היה נחרץ ומשום כך אין שום סיכוי שפסק הדין יתהפך אלא אפילו שהעליון יחמיר עם גזר הדין . רק לחשוב מה תהיה תגובת הציבור בכללו אם אולמרט יזוכה רק בגלל נימוקים טכניים משפטיים שאין בינם לבין הצדק ולא כלום כמו פסק הדין של שלישיית השופטים בירושלים בעניין ראשון טורס וטלנסקי שעורר ספקות בחלקים נכבדים של הציבור .
כתוב תגובה ל- קוביצ
רק שופט מושחת יאמין לרמאי דכנר
  ע_הראל   6/04/14 09:21
מי שמאמין לרמאי דכנר הוא בעצמו מושחת וגם טיפש; הרי דכנר שיקר בחקירה ובמשפט על ימין ועל שמאל (אפילו השופט רוזן העיר לו על כך). §¤§¤§ שנית, דכנר זייף בדיעבד את היומנים שלו (בין החקירה למשפט) כדי לשפץ את העובדות בהתאם לצרכיו האישיים (ובזאת הודתה אף התביעה מראש בתחילת המשפט); בנוסף, עדותו של דכנר לא נבחנה כידוע בחקירה נגדית (ואין לה כל תוקף משפטי - זאת לדעת משפטנים רבים, כגון עו"ד יורם שפטל שהיה חייב לזכות את אולמרט לו ישב בדין - למרות ששפטל מתעב את אהוד אולמרט ומכנה אותו המושחת מספר אחד בארץ ישראל). §¤§¤§ אז ממה מתרשם אדון שופט, מהבלורית היפה של דכנר? ובכן בוז לאסכולת השיפוט הרעועה, ויש לרוצץ את ראש הנחש (תועבת הסניוריטי) שהיא הסיבה העיקרית הרקבון באסכולת השיפוט.
כתוב תגובה ל- ע_הראל
14
מפיך צל"ש,כתבה מאוזנת ונבונה!!
  אבנר אברהם   4/04/14 17:12
כתוב תגובה ל- אבנר אברהם
15
תיק חקירה של אולמרט נעלם במשטר
  בן עזוז   5/04/14 01:56
בשנות השמונים התנהלה חקירה נגד אולמרט בענין משכנתא ללא ריבית שקיבל אולמרט , כשהיה חבר כנסת . החוקרים סיפרו אחרי שנים שתיק החקירה נעלם במשטרה . למה לא מדברים על זה ?
כתוב תגובה ל- בן עזוז
16
מזומן/קריעת שיק
  שיק כבטחון   5/04/14 12:49
ידוע שהרבה עיסקאות בשוק השחור מבוצעות במתן שקים כבטחון במועד פרעונן החייב נותן מזומן וקורעים את השיק לטשטוש העקבות, היה והחייב לא מביא מזומן מגישים השיק לניכון שקים שם יודעים לתת הצעה לחייב שלא יסרב לה ושוב מקבלים מזומנים וקורעים את השיק.
כתוב תגובה ל- שיק כבטחון
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il