s1 News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
דלג
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
יהונתן קלינגר
יהונתן קלינגר
משקיעי קריפטו שמעוניינים להשקיע כספים ולשמור עליהם מאובטחים, קונים ציוד אבטחה רציני, אבל בסופו של דבר נופלים בהונאות אנושיות שגורמות לכך שכל הטכנולוגיה שהושקעה לא תהיה שווה כלום
רפי לאופרט
רפי לאופרט
התהפוכות הפוליטיות והדמוגרפיות השליליות בארה"ב משתקפות יותר ויותר בהתנהלות ממשל ביידן במשבר האזורי הנוכחי    השילוב האפרו-אמריקני-מוסלמי והאנטישמי מעמיק את אחיזתו והשתלטותו
דן מרגלית
דן מרגלית
אם נתניהו אינו כשיר מה זה אומר? שאילו היה צעיר במצבו האישיותי עתה היו דוחים את גיוסו לצה"ל? מונעים את קבלתו ליחידת אבטחה של השב"כ?
צבי גיל
צבי גיל
במערכה ההיברידית בין ישראל לבין אירן זאת כבר הצליחה בהיבט הפסיכולוגי והכניסה את הציבור הישראלי, שנמצא חצי שנה במתחים, ללחץ נפשי ללא תקדים    הפטפטת המדינית הבלתי אחראית שמהדהדת בתקש...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
לוסי אהריש [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]
מגישה, עיתונאית ושחקנית
לוסי אהריש (נולדה: 18 בספטמבר 1981), מגישה, עיתונאית ושחקנית
רביב ברוקמאייר [צילום: יח"צ]
מנכ"ל קבוצת ויסוצקי
רביר ברוקמאייר (נולד: 1957), מנהל.
דני אבדיה [צילום: חוליו קורטז/AP]
גדורסלן
דני אבדיה (נולד: 3 בינואר 2001), כדורסלן. בשלהי 2020 הצטרף לקבוצת וושינגטון ויזארדס בליגת ה-NBA.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
בגנות השיכחה
מאת: דרור אידר  |  04/04/2014
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
ואין מה לאכול.
  מילים כמו חול,   4/04/14 10:31
כל המלל הבכייני של כתבני הזבלון לא יכול להסתיר את העובדה הפשוטה, לפיה ישראל היום זה לא עיתון, אלא תעמולתון בשרות בנימין נתניהו .
כתוב תגובה ל- מילים כמו חול,
2
אני שואל את עצמי
  פנחס   4/04/14 11:28
האם כל כך טעיתי שהצבעתי בבחירות לבנט. המתגלה בחוק הזה כפוליטיקאי קטן היוצא למסע חיסול של עיתון שהעיז(באיזו רשות?) לבקר אותו
כתוב תגובה ל- פנחס
3
אני שואל את עצמי
  פנחס   4/04/14 11:36
האם כל כך טעיתי שהצבעתי בבחירות לבנט. המתגלה בחוק הזה כפוליטיקאי קטן היוצא למסע חיסול של עיתון שהעיז(באיזו רשות?) לבקר אותו
כתוב תגובה ל- פנחס
אני אענה לך
  אהרון שחר   4/04/14 16:56
בוודאי שטעית. כל מי שבוחר במפלגה גדולה טועה. או שהיא כבר חלק מתרבות השחיתות, או שהיא מפלגת נישה פופוליסטית שתצטרף לתרבות השחיתות. לא מעטים מתעוררים אחרי כל בחירות, אומרים טעיתי, ואחר כך חוזרים שוב על הטעות. זהו בדיוק הפלא השמיני. לכן אנחנו עדר של גלמים ולכן גורלנו נחרץ.
כתוב תגובה ל- אהרון שחר
דווקא הזהרתי מפ י בנט המושחת.
  כאן מפרסמים הכל   4/04/14 19:50
סתכלו על הפרצוף שלו, למי הוא דומה? לא לבניטו מוסליני! מה אתם רוצים מחבורת נוכלים שקמה על רקע המחאה החברתית וקנתה את מקומה בבית היהודי בכסף מלא מחסידות קרשנייעף ברחובות כך גברו על אורלב וכך השתלטו רונצקי בנט שקד ואורבך בעורמה על הבית היהודי.

מיד לאחר הבחירות כשהתפוצצה פרשת סלומיאנסקי הייתה כתבה ביומן ערוץ 1 עם איילה חסון, בדיון השתתף שופט ביהמ"ש העליון בדימוס השופט מצא אמר דברים קשים ביותר אודות בנט. דנינו המפכ"ל אמר שכולם יחקרו למה בריון הרחוב הזה בנט לא נחקר עד היום?

אלה חבורת אנשים מושחתים, בנט ושקד נתנו שוחד לרונצקי לישיבה שלו כשפגשו בו על רקע המחאה החברתית, על כן רונצקי תמך בשני הנוכלים בנט ושקד תמיכה גורפת, כתמורה רונצקי קיבל אתנן פוליטי, ראש מנהלת תודעה יהודית מנהלת לשום כלום שעולה למשלם המיסים חמישה מליון ש"ח ורונצקי הביא את בנו נתנאל לעבוד במנהלת, אין כסף לתרופות מצילות חיים קיצצו בקיצבאות ילדים זקני מחטטים בפחי אשפה אבל יש כסף לפרנס את רונצקי ובני משפחתו ומקורבים זה מה שיצא לנו מהמחאה החברתית.
אתר בשבע הוא יותר גרוע מפרבדה לא יכתוב מילה על השחיתויות הללו, לבנט יש מה לאמר על כל דבר ומענין שלא היה לבנט לאמר מילה אחת על הרשעתו של אולמרט.

בנט זכרו היטב הוא מאותו סוג אנשים כמו אולמרט.
כתוב תגובה ל- כאן מפרסמים הכל
מי יכיר במדינהללא תודעה יהודית
  ע_הראל   7/04/14 06:45
די לדמגוגיה ולהלקאה עצמית (גלותית בעליל)! §¤§¤§ מנהלת תודעה יהודית נחוצה מאוד פשוט להגדרה עצמית של המדינה היהודית (וגם מדינתו של העם היהודי)! 5 מיליון ש"ח זה פרוטות, בקושי תקציב שנתי לישיבה (נניח חרדית) אחת - בינוניות ומטה; אחרת איך יכירו בנו שכנינו כמדינה יהודית, אם לנו היהודים אין הגדרה עצמית משמעותית?! §¤§¤§ כמו כן תצטרך להוכיח שדנינו דיבר סרה בנפתלי בנט - כי אני (שמחובר לחדשות) לא שמעתי כזאת מעולם; וגם אנא תגלה לנו "בסוד" איזה דברים כה "קשים" אמר השופט מצא? §¤§¤§ אפרופו העסקת קרובי משפחה, אם אתה כ"כ גאון, למה שלא תטפל בנפוטיזם במערכת המשפט, הלא מלבד המשפחות "הענפות" שם - הרי כולם באים בשיטת חבר מביא חבר! אז יאללה גיבור … נראה אותך! §¤§¤§ ואפרופו חסכון, אני מציע לך להשקיע את הגאוניות שלך בצמצום כוח האדם ותקציבי הענק של משרד המשפטים - למשל; יש שם ים של משפטנים עם משכורות ענק - שסתם מגרדים! אז נוע נוע סוף! §¤§¤§
כתוב תגובה ל- ע_הראל
מאתר בשבע המגן על הנוכל רונצקי
  פה מפרסמים הכל   8/04/14 05:30
ובני משפחתו. פה לא מצנזרים ופילו לא אדם כמוך המתימר להיות בן ישיבה ועונה לסמולן שחר שאתה כבר יודע שהוא סמולן כמו אתה כמו החזיר הגדול רונצקי וכל בני משפחתו החיים על חשבון אחרים אוכל בחינם לוקחים מהישיבה מנצלים תלמידים, פה הכל יכתב אודות רונצקי שהכינוי החזיר מעיתון המודיע מגיע לו מגיע לו, רונצקי הגונב דעת כולם כולל את תלמדו בישיבה שהפעיל את דף הפייסבוק שלו ביו"כ התשע"ד בעזרת בתו הנואפת שהישוב איתמר לא רצו אותה ואת בעלה באיתמר אז רונצקי החזיר הגדול וגונב הדעת הביא אותה בעורמה כמ שהכל עושה בעורמה כמו שהביא את החזיר המכוער בנט קונה קולות בכסף ועוד מחרדים לא עלינו וכך גבר על אורלב, כולם מכירים את הסיפורים אודות בנט הנואף הבוגד באשיתו עם הפרחה מסריחים. יותר טוב להיות באמת חילוני סמלאן האומר את האמת ולא כמוכם העושים מעשה זימרי יום יום שעה שעה ומבקשים שכר כפינחס. תודעה יהודית להזנית הדת תודעה לשום כלום, אתה יודע מה אפשר לעשות בחמישה מיליון שקל עבור עניים שאין להם ביטחון בריאותי כפי שהתפרסם אתמול משום שהכסף הזה ניתן לגנב הרמאי הנוכל רונצקי שיש לו פנסיה צבאית ויש לו את משרת ראש הישיבה אוי לראש ישיבה גונב דעת עובדו בישיבה רמי"ם בישיבה ובמיוחד את תלמדו שלו ומנצל אותם לעבודות בישיבה ובביתו זה הרונצקי איש הציבור הדוחה החי על חשבון אחרים.

ע_הראל פה תקבלו את המגיע לכם באמת, לא יהיה לך ולבני משפחת רונצקי הפרווילגיה לטלפן לאתר ולא לתת לגולשים להגיב אודות גונב הדעת גונב כספי ציבור רונצקי הפושע הנוכל החזיר הגדול, כמה כיף לתת לכם כמה סטירות לכי כפי שמגיע לכם באמת, במיוחד לחזיר הגדול רונצקי לוקח השוחד מבנט והשקדיה הנובלת שאותה קיבל בירושה רונצקי אוי אוי שהסתובב עם האשת איש הזו יומם ולילה למכור את סחורתו העלובה לכל דורש כשאישתו בהודו, כך שידרג החזיר רונצקי את השקדיה הנובלת שלו ולא יכול בלעדיה אז בא לישיבות סיעה בלי שנבחר כחוק כשהסיר את מועמדותו מכל בחירה , זה הנוכל רמאי גונב הדעת הסידרתי רונצקי החזיר בתשובה שהתחפש לרב וגונב את דעת כולם זה אתם ופה יפרסמו את כל התגובות לא כמו באתר בשבע שנותן במה לרמאים נוכלים וגונבי דעת סידרתיים.

יומכם ובמיוחד של רונצקי בנט שקד ועורבך עכברוש הבבים יגיע בדיוק כפי שהגיע סופו של אולמרט אתם מאותו זן אנשים רמאים נוכלים לוקחי שוחד החיים על חשבון אחרים
כתוב תגובה ל- פה מפרסמים הכל
סתום ת'פה סמולן אנטישמי עלוב !
  ע_הראל א.שחר   7/04/14 06:58
א שחר הוא סמולן אנטישמי עלוב, שמחופש לימין - כי משם נוח לו לנגח גם את נתניהו גם את בנט וגם את ליברמן. §¤§¤§ בקיצור, פשוט יש להתרחק ממנו כמו ממגפה.
כתוב תגובה ל- ע_הראל א.שחר
4
בנט זה השמנת ...
  מ.אלקרייאף   5/04/14 09:15
בנט הבטיח רבות ...וקיים אפס.. הדבר היחידי אותו ממשיך לקיים זאת הברית עם לפיד...והברית עם לפיד כוללת הגנת חבריו של לפיד והרי הם מוזס ואידיוט(ידיעות) אחרונות.. כמו שנאמר ויילך הזרזיר אל העורב...הארץ מייצג את עיתון רק"ח ..ידיעות את עיתון על דבר ולמרחב.. גלי צהל ערוץ 1.2.10..מייצגים את החמאס אשף הארגונים להחרבת מדינת היהודים...בנט הצבוע כדאי שתדע שהעיתון המדווח אמת וגם נותן זכות כתיבה לשמאלן יוסי ביילין ..זה ישראל היום...בנט האם הפכתתה להיות ארדואן .שחוסם אינטרנט וסוגר עיתונים בגלל שמשמיצים אותו..בכל מדינה שפויה בעולם יש עיתונים שמייצגים את עמדות הממשלה ..ועיתונים שמייצגים את האופוזיציה..אך כאן בישראל 99.099 אחוזמכלל התקשורת הכתובה ועררצי שמיעה וראיה.. מייצגים רק עמדות לא רק של האופוזיציה אלא של ארגוני טרור .ארגונים עוכרי ישראל ומדינת היהודים...מר בנט טפל קודם בסרטן הפרו איסלאמי הנקרא עיתון הארץ ..טפל בעיתון של ידידי חברך לברית לפיד ..הנלחם ללא לאות בנתניהו וממשלתו..סגור את גלי צהל המייצג את החמאס ללא לאות..וטפל בכל הערוצים עוכרי מדינתם.. העיתון היחדי המייצג עמדות ימניות ונותן זכות כתיבה לגדול השמאלנים בארץ זה ישראל היום...אתה כמו גון קרי כל העולם בוער והא רוצה לטפל רק בישראת..ואתה כל העיתונים עוכרי ישראל ואתה נטפל רק לישראל היום
כתוב תגובה ל- מ.אלקרייאף
5
מאד מאד מצער לקרוא את הדברים
  האלה. כשבחרנו   5/04/14 14:37
בבנט - קיוינו וחשבנו שיהיה לנו נציג ימני, אוהב העם, אוהב המתנחלים בממשלה. מאכזב עד מאד לקרוא כאן בכתבה זו, את התחברותו של בנט לידיעות, על ענייני "פראבדה" וכל השאר. זה גורם למפח-נפש גדול ותסכול. היתעשת בנט?
כתוב תגובה ל- האלה. כשבחרנו
6
התנהגותו של בנט חסרת מעצורים
  סימי   5/04/14 18:51
בעת משא הבחירות המודעות למען בנט היו על רקע של סמל הליכוד, כאילו הוא הליכוד. בתור משפטן הוא ודאי יודע מה פרוש להשתמש/לגנוב סמל לא לו, אך זה לא עניין אותו כי נתניהו יזדקק לו! לאחר שניסה להטעות את הציבור כאילו הליכוד והוא הם הינוהך, לא רצה להכנס לקואליציה בלי תאומו הסיאמי שלא ידוע היה שכך יהיה, הלא הוא יהיר לפיד! יהיר לפיד עם כל חברי מפלגתו הם ההפך מטובת ארץ ישראל! כך הוא גם נוהג בעניין 'ישראל היום' כאילו התקשורת אבוי בארצנו אינה ברובה עוינת לעם ישראל ולארץ ישראל. איה נאמנותו? היא ישנה רק לעצמו כפי שהוא תופשה, אך לא יהיה כך במציאות. הפרחח הזה יבא יומו הפוליטי די בקרוב.
כתוב תגובה ל- סימי
7
מאמר חזק ואמיתי
  מגיב ותיק   6/04/14 15:22
לצערי חלקים רבים במה שנקרא הימין הישראלי סובלים מרגשי נחיתות, פחדנות לוקים בהסברה ומשוועים לחיזוקים מהשמאל הצבוע.
הגיע הזמן להקים ימין אמיתי.


כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
8
שלב הטירונות
  באום   6/04/14 21:40
בנט ושקד עדיין לא סגורים על עצמם.הם לא ממש יודעים מי הם ולאן הם הולכים.הם עדיין בשלב הטירונות והחילות שלהם היא לא משהו.לכן עדיין אפשר לסלוח להם על טעויות אבל לא להרבה זמן.הציבור הישראלי הוא חסר סבלנות והוא מעלה ומוריד אנשים במהירות הבזק.אם בנט לא יגביה עוף,גורלו יהיה כמו גורלה של יחמוביץ' וכמו גורלו של בוג'י הרצוג שאגב,כבר ידוע מראש.מנהיג זה מנהיג ופוליטיקאי זה פוליטיקאי.מנהיג חייב לראות את הדברים בגדול ובנט בשלב זה לא מצליח להתרומם מעל הביצה.אבל,בואו נמתין.
כתוב תגובה ל- באום
9
בנט זכאי לבדל את עצמו מהליכוד!
  ע_הראל   7/04/14 01:09
מאחר שכולם מגיבים נגד בנט (לדעתי מחוסר הבנת המצב), הריני לשמש סניגור לבית היהודי! §¤§¤§ ובכן בשונה מבחירות 2013 - שבנט הצטלם ליד נתניהו, הפעם הוא חייב לבדל את עצמו מהליכוד! §¤§¤§ דא עקא, ישראל היום שהוא עיתון מצוין באמת לפי כל קנה מידה, מטבע הדברים - פשוט לא ישמש לו פלטפורמה מתאימה כדי לבדל את עצמו כאמור (ועובדה שדרור אידר מתחיל את מאמרו בכך שאין הבדל בין הבית היהודי לליכוד, וכנראה שכך הוא באמת רואה את הדברים היום) - מכל מקום ברור שבנט חייב למצוא לו "כלה" (עיתונות) אחרת, כזו שכן תסייע לו כאמור לבדל את עצמו מליכוד; ואם אדלסון כבר קונה את מקור ראשון, אז איזה ברירה יש לבנט מאשר "להגיע להבנות" עם ידיעות?! וכי יעלה על הדעת ששני מלכים ישמשו בכתר אחד?! §¤§¤§ כמובן חייב בנט גם להביא עימו נדוניה כלשהי לידיעות (החוק נגד ישראל היום)! אך אל לו לדרור אידר לקחת את אסטרטגיית הבחירות הבנאלית (של בנט המבדל את עצמו בצדק) למחוזות כה רחוקים כמו שכתב - כגון בגידה אידיאולוגית במחנה הימין רחמנא ליצלן, הרי כולה שני מלכים שלא יכולים כאמור לשמש בכתר אחד, מה גם ששום חוק לא יוכל לסגור חלילה את ישראל היום, אלא לכל היותר יגבילו את התפוצה החינמית שלו (וגם בזה הסיכוי נראה לי נמוך מאוד בשלב זה). §¤§¤§ אגב בנט גם מבדל אכן את עצמו בהצלחה רבה, לאמור(בצדק) אני היחיד שדוגל בהחלת החוק הישראלי באיזור C (בעוד נתניהו מדבר לכתחילה על שתי מדינות)! §¤§¤§ ובכן אני מקווה שדרור אידר יבין קצת את הראש של בנט, ויפסיק לדבר על ימין אימפוטנט כביכול.
כתוב תגובה ל- ע_הראל
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il