s1 News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
דלג
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דן מרגלית
דן מרגלית
אם נתניהו אינו כשיר מה זה אומר? שאילו היה צעיר במצבו האישיותי עתה היו דוחים את גיוסו לצה"ל? מונעים את קבלתו ליחידת אבטחה של השב"כ?
רון בריימן
רון בריימן
האשמת נתניהו כאילו הוא זה שמונע עסקה, היא עלילה מרושעת המופצת על-ידי מתנגדי נתניהו אשר שכחו מי האויב    אחת השגיאות החמורות ביותר של ממשלת ישראל: ההפרדה בין חטופים לחטופים, ואי-עמיד...
חיים רמון
חיים רמון
רוב הפרשנים הצבאיים תומכים עתה בתוכנית המטכ"ל להיכנס לרפיח, להרוג כמה מאות מחבלים ואז לצאת ממנה, אפילו שדרך פעולה זו כבר נכשלה כישלון חרוץ    בשביל לשמוע הדהוד של תוכניות המטכ"ל ושל...
יהונתן קלינגר
יהונתן קלינגר
משקיעי קריפטו שמעוניינים להשקיע כספים ולשמור עליהם מאובטחים, קונים ציוד אבטחה רציני, אבל בסופו של דבר נופלים בהונאות אנושיות שגורמות לכך שכל הטכנולוגיה שהושקעה לא תהיה שווה כלום
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
לוסי אהריש [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]
מגישה, עיתונאית ושחקנית
לוסי אהריש (נולדה: 18 בספטמבר 1981), מגישה, עיתונאית ושחקנית
רביב ברוקמאייר [צילום: יח"צ]
מנכ"ל קבוצת ויסוצקי
רביר ברוקמאייר (נולד: 1957), מנהל.
דני אבדיה [צילום: חוליו קורטז/AP]
גדורסלן
דני אבדיה (נולד: 3 בינואר 2001), כדורסלן. בשלהי 2020 הצטרף לקבוצת וושינגטון ויזארדס בליגת ה-NBA.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
סיכום ביניים: ראיות לשיבוש מצד אולמרט
מאת: יואב יצחק  |  15/04/2014
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
החבל נכרך סביב גרונך אולמרט!
  אברהם מבית דגן   15/04/14 13:49
כתוב תגובה ל- אברהם מבית דגן
אולמרט הוא כתם עולם על המדינה
  מיכאלי מירושלים   16/04/14 21:38
שום חבל לא נכרך על צווארו, אלה הוא במעשיו כרך את החבל בעצמו, האיש גנב, רימה, שיקר, לקח שוחד והעליל על אחרים,
נקלה ונבזה גדול ממנו עוד לא היה במדינה
כתוב תגובה ל- מיכאלי מירושלים
בושה לאברהם בית דגן+מיכאלי י-ם
  ע_הראל   17/04/14 14:11
אין לכם בושה להתנפל על אולמרט החף מפשע, וכל חטאו כי תמך בשרי המשפטים שלו חיים רמון ופרופ' ד.פרידמן יצ"ו (הארנק והחרב), אשר קראו תיגר (בצדק רב) על אסכולת השיפוט הרקובה - ראה יותר בהרחבה פה מיד למטה (עדיין במסגרת התגובה מס' 1).
כתוב תגובה ל- ע_הראל
אולמרט הורשע.....! ! !
  שמעון אמסלם   18/04/14 17:23
אבל עבור אנשים מסוגך אולמרט חף מפשע.... חף מפשע כמו חברו הקרוב הירשזון, חף מפשע כמו דרעי בניזרי ועוד....
כתוב תגובה ל- שמעון אמסלם
הורשע בידי אסכולת שיפוט רקובה!
  ע_הראל   20/04/14 01:56
רקובה כמעט כמו השכל של שמעוני המוסלמי §¤§¤§ מה פתאום משפט הולילנד (ירושלמי טהור 100%) נדון במחוזי ת"א? כי בניגוד לשופטי ירושלים הלא יוצלחים (כמו מוסיה ארד "התינוקת" שלא למדה באסכולת ברק-בייניש איך להרשיע גם בלי ראיות) הרי שופטי המחוזי ת"א נבחרו בשיטת חבר מביא חבר בצלמו של סבא ברק ובדמותה של הנשיאה, ואפשר לסמוך עליהם בעיניים עצומות שהם יודעים להרשיע (עם או) בלי ראיות, גם לפי הזמנה! §¤§¤§ דבר מאוד דומה קרה במשפט הנשיא משה קצב, שהנשיאה בייניש ההתעקשה שיתנהל בתל אביב, שם היא שולטת ללא מיצרים (הברית העובדות - גם בתוצאותיו של המשפט, כל משפט - והמבין יבין.
כתוב תגובה ל- ע_הראל
מי שרקוב זה אתה ודומיך....
  שמעון אמסלם   21/04/14 19:58
תרבות העבריינות שלך ושל דומיך נמאסה על הציבור ההגון.... החשבון בדרך..
כתוב תגובה ל- שמעון אמסלם
יאלה עוף מהעין אנלפבת פרימיטיב
  ע_הראל   22/04/14 01:12
עוף לנו כבר מהעיניים אמסלם … כולך אנאלפבית פרימיטיבסקי; ותמשיך … הרי אין לך בעיה להשתחוות לפסילים של עבודה זרה ושל אסכולת השיפוט הרקובה; לכן נאמר בתהילים על הפסילים של עבודה זרה:- "כמוהם יהיו עושיהם - כל אשר בוטח בהם"! §¤§¤§ כך גם על אסכולת השיפוט הרקובה, אמור מעתה:- "כמוה יהיו כל המרקדים סביבה, כל אלה המתבשמים משקריה"! §¤§¤§ וכן נאמר:- קשים האנאלפבתים לישראל כספחת!
כתוב תגובה ל- ע_הראל
לע_הראל היקר
  עטרה שגב קלימי   22/04/14 07:43
ראשית הרשי לי לומר לך שליבי עם מר אולמרט ובני משפחתו, כואב הלב לראות כיצד אדם שהגיע לקצה הפרמידה נופל למעמקים תרתי משמע.
על דבר אחד קשה לי לסלוח לכל מגבי מר אולמרט ובני משפחתו, על הגזענות השחצנות ויהירות בתגובות שלהם כלפי אותם אלה הלעומתיים להם וחושבים אחרת מהם.
האם אתה חושב שתכנה את הלעומתי לך בכינויים גזעניים או כינויים פוגעניים תצליח להביא את האמיתות שלך כבל עם ועדה?.
לידיעתך
סגנון בכתיבה הזה מרחיק את החברה האזרחית מהבנה ויכולת האכלה של מעשיו של מר אולמרט, עד כדי חוסר יכולת של סליחה וכפרה על מעשיו כדי שחס וחלילה לא נראה ראש ממשלה נכנס מאחורי הסורגים.
זה יהיה יום עצוב למשפחת אולמרט וחבריו ובעיקר עבורנו העם היושב בציון.
אני מציעה רק מציעה
לכבוש את הלבבות בתגובות שלך ולא ליצור אנטיגוניזים כלפי הדעות שלך , משום שבסוג כזה של תגובות אין אתה מצליח לשכנע אנשים בצדקת טיעונך אלא בעלבון וסלידה.

כתוב תגובה ל- עטרה שגב קלימי
היכןגזענות?את מעלילה עלילות דם
  ע_הראל   22/04/14 15:42
אגב אני לא טורח לגבות (או לא) את אולמרט, אלא מגנה ומוקיע את אסכולת השיפוט הרקובה, שיודעת להרשיע ממניעים פוליטיים עם או בלי ראיות, גם את הנשיא האהוב משה קצב יצ"ו, וגם את אולמרט שאינו אהוב - ודאי לא כראש ממשלה §¤§¤§ שימי לב אגב שבשני המקרים הנ"ל, למרות שהעבירות (הנטענות) היו בלעדית בירושלים, הרי אסכולת השיפוט הרקובה דאגה בתירוצים שונים להעביר את המשפט במחוזי ת"א (המומחה כנראה בארץ להרשעה ממניעים פוליטיים גם ללא ראיות)! §¤§¤§ אך היכן את מאשימה שראית כי נכתבו דברי גזענות? חבל שאת בעצמך מעלילה עלילות דם, התביישי לך.
כתוב תגובה ל- ע_הראל
בושה לשפןפחדן=אסכולתשפוט רקובה
  ע_הראל   17/04/14 11:47
אילו היה לך עמוד שדרה, נראה אותך גיבור גדול מתעמת ודורש רפורמה כלשהי באסכולת השיפוט הרקובה, במיוחד בפרקליטות הנשלטת ע"י הסמול small הבולשביקי, ומשמשת בתור סוכנות משנה לתפירת תיקים נגד כל יריביה של מפלגת העבודה הזרה והטמאה, מקהלני נאמן ריבלין ונתניהו, עד קצב ליברמן רמון ואולמרט, וחלילה גם סילבן שלום שמהווה סכנה כנראה למשיח בן אליעזר שלהם. §¤§¤§ אז לידיעתך גיבור צעצוע מפלסטיק, גם קצב הורשע ללא אף בדל ראיה לאונס, וללא עוול בכפו (קרא מאמרים בבלוג של אהוד פרלסמן באתר זה) §¤§¤§ ולמה אתה חושב שהפרקליטות פוחדת פחד מוות ומטרפדת כל פיקוח עליה (אפילו לא פיקוח חלקי ומינימלי לפי החלטת הממשלה אשר בתוקף ממאי 2012)? כי בדיקה פשוטה שם עלולה לגלות בין השאר כי הפושעים הבולשביקים גייסו כבר את חלאת האנושות דכנר (הש"ד של המדינה) בתור סוכן מדיח (כנראה כמו שמפניה הידוע לשמצה) הרבה שנים לפני שעלתה פרשת הולילנד לכותרות, כאשר משימתו העיקרית של המנוול הייתה "לדחוף שוחד" לחצרו של אהוד אולמרט (הדג השמן מבחינתם) - ודאי ללא ידיעתו; ואכן יוסי אולמרט והש"ד דכנר הכירו הרבה קודם באמצעות תרומת בחירות ליוסי; וסביר להניח שהמאכר דכנר חתר למגע אל יוסי אולמרט מיד עם הסתבכותו הכספית, והציע לו הצעה (הלוואה) שלא יוכל לסרב לה (עומדת וללא ערבים), כאשר הוא מרגיע אותו לאמור אני לא דואג לכסף - ודאי תחזירו - אם לא לבדך אז בסיוע האח אהוד (ומכאן קל לנחש כי יוסי הינהן בראשו לאות הסכמה - למרות שלא היה מעיז לגלות את הסוד הזה לאהוד אחיו - שמא ירסק לו את הראש תכף על המקום)! §¤§¤§ ואף שהכל נעשה מאחורי גבו של אהוד אולמרט, הרי די בתרגיל המסריח הזה כדי לרקום עלילת דם נגד א.א … שהשופט הסמולני המחוזי מטיל עליו פתאום להוכיח "שאין לו אחות" - כאילו ידע או ביקש חלילה דבר כזה! ואין צורך לומר שיש אינטרס עליון לאסכולת השיפוט הרקובה לפגוע באולמרט (וגם בשרי המשפטים שלו ח.רמון ופרופ' דניאל פרידמן יצ"ו בעל "הארנק והחרב", אשר קראו כידוע תיגר בראש חוצות על אסכולת השיפוט הרקובה). §¤§¤§ ובכן האם השופטים הסמולנים שלנו יואילו להודות בעוול הזועק לשמיים - כי דכנר המאכר היה מגויס לעבודה (יתכן נוספת) גם ע"י פרקליטות הסמול?! ובכן רבותיי הפסיקו לברבר ולהתברבר, כי באמת שאין שם ראייה כאילו אהוד אולמרט היה "חייב" לדעת כביכול (לפי ההגיון של השופט הסמולני) - והרי אין לו עיניים בגב לאולמרט - כדי לגלות (בזמן) את הקנוניה הנרקמת מאחורי גבו בין יוסי אולמרט לסוכן (המדיח של) הפרקליטות דכנר - (האחד מתוך טפשות "אוטיסטית" כמעט, אך השני מתוך רשעות ובצע כסף - ואולי גם נקמנות אישית "במצליחנים ממנו" כגון צ'רני ואולמרט).
כתוב תגובה ל- ע_הראל
הראל כתב חצר
  ירון אהרונסון   20/04/14 22:09
מר הראל היקר. כמה שילמו לך כדי שתביע את הכתיבה היצירתית (אך ממש ממש לא משכנעת). לפי השקפתך מר אולמרט קומבינה הוא צדיק הדור. האם הכסף שקיבלת תמורת המאמץ הלולייני של היה כדי שאני יעשה הסבה מקצועית. בקיצור ולעניין לאנשים כמוך נאמר בסיום "חפש מי שינענע אותך "
כתוב תגובה ל- ירון אהרונסון
כסף ליוס.אולמרט לא בא מהולילנד
  ע_הראל   21/04/14 22:56
אנאלפבית פרימיטיבסקי כמו ירון א. שלא יודע לקרוא (ואם יקרא גם לא יבין) פסק דין בעברית פשוטה … הוא אחרון שיקבע מי צדיק ומי לא. §¤§¤§ זה נכון שאני מקבל שכר גבוה מריבון עולמים (כ"כ גבוה שהפסקתי לספור), אך קשה לי להאמין כי אנאלפבית פרימיטיבסקי (ושפוט דביל ממילא של אסכולת השיפוט הרקובה) כמו ירון א., יבין אי פעם מה זה שכר גבוה משמיים … §¤§¤§ בכל אופן אני מסביר שוב לטובת קוראי האתר, אין שום ראיה כאילו אהוד אולמרט ידע (או היה יכול לדעת) על "ההזדווגויות" מאחורי גבו בין גב' זקן (השמנה עם העיניים הגדולות של המדינה) לבין מר דכנר (הש"ד של המדינה), ובין דכנר הלז ליוסי אולמרט (האוטיסט של המדינה)! §¤§¤§ ולפי הטענות המגוחכות שכתב השופט שלנו, אין מנוס לדעתי מלסגור את בית המשפט המחוזי ת"א(ולפותחו מחדש - בדיוק כמו רשות השידור)! הלא השופט שלנו (בן טיפוחה של אסכולת ברק בייניש) מרמה פשוט את עצמו פעמיים; פעם אחד הוא מרמה לאמור שאהוד אולמרט "ודאי" ידע על העברת הכסף מדכנר ליוסי אחיו - אך כשופט הוא חייב היה לדעת שלא ניתן להרשיע לפי "ההרגשה" או ההיגיון של השופט (במקום הראיות - שאין!); ושנית, שחצי מיליון ש"ח זה בקושי מחיר של רבע דירה סטנדרטית בחולון - כלומר זה סכום קטן בהחלט, ויתכן מאוד שדכנר גייס סכום כזה ללא שום קשר להולילנד - פשוט הטייקונים (זאבי וכו')של מפלגת העבודה הזרה והטמאה (זו שדאגה להם למחיקת חובות במיליארדים - ע"י הבנקים שסרים למרותה) אספו כל אחד כ 50,000 ש"ח, והביאו את הכסף לדכנר כדי שיתן הלוואה נדיבה ליוסי אולמרט (ועל הדרך לטמון בכך מוקש לאהוד אולמרט שלא יודע מקנוניה זו, אך עתיד לסבול מעלילת דם נוצרית קלאסית - כפי שהיו מטמינים גופת תינוק נוצרי בחצרו של איזה יהודי, ומאשימים את היהודים בניצול דמו של התינוק לאפיית מצות לפסח)!
כתוב תגובה ל- ע_הראל
2
לך יואב יצחק חלק חשוב, כבוד
  רועה העצים   15/04/14 13:49
לך יואב יצחק חלק חשוב בהרשעתו ושליחתו לכלא של אדם מושחת
ומי יודע כמה מבין הסובבים אותו מושחתים כמוהו, לכבוד רב אתה ראוי לא פחות מאשר לפרס ישראל.על רקע דברים אלה לא ברורה לי שתיקתך ביחס לשופט השקרן דנציגר.
מקריאת הכרעת הדין המדהימה בעוצמתה של כב' הש' דוד רוזן (מודה, עדיין לא סימתי את 687 העמודים)אשר בנויה כולה אך ורק על הראיות בהן ראיות שאינן שנויות במחולקת המאמתות את דבריו וראיותיו של עד המדינה, אך ברור כי ערכאת הערעור תתקשה מאד להתערב בממצאי עובדה שניפו מהן כל שבב ספק שכן הן מאושרות ע"י הנאשמים. למקרא הכרעת הדין והכבוד הרב שחולק כב' הש' רוזן לעו"ד, לנאשמים ולעד המדינה אני חוזר ונזכר במשפטו האלמותי של שיקספיר: "but brurus is an honerable man" שיקספיר/ יוליוס קיסר ולפי דעתי גם בהקשר הראוי.
כתוב תגובה ל- רועה העצים
כבוד וייקר למתריע בשער.ליואב.
  אברהם מבית דגן   15/04/14 15:08
כתוב תגובה ל- אברהם מבית דגן
פס"ד בזיון=איןראיה שאולמרט ידע
  ע_הראל   18/04/14 01:25
כך כתוב בתהילים על הפסילים "כמוהם יהיו עושיהם, כל אשר בוטח בהם"! כך גם על אסכולת השיפוט הרקובה, אמור מעתה "כמוה יהיו הליצנים המרקדים סביבה, כל אשר מתבשמים משקריה"! §¤§¤§ ובכן בכל מה שקשור לאולמרט, אין בפס"ד ההזוי שום עובדה - ודאי לא ראיה שאולמרט ידע על הקנוניה שנרקמה מאחורי גבו וללא ידיעתו, בין מושחת מס'1 דכנר (הש"ד של המדינה) לבין טיפש מס'1 יוסי אולמרט (האוטיסט של המדינה), אלא יש לכל היותר הגיגי "הגיון" של שופט "מחוזי מאוד" מאסכולת שיפוט סמולנית כלשהי (מה גם שכל בית המשפט המחוזי ת"א נברא בצלמה ודמותה של שושלת ברק בייניש - שנאמר חבר מביא חבר), לאמור שלפי "ההיגיון הטרנסנדנטלי" כביכול של אדון שופט - אין לו ספק שלא היו יכולים שני ליצני הדור (יוסי אולמרט ושמואל דכנר) "להזדווג" ביניהם ללא משרד השידוכים הנודע של אהוד אולמרט! §¤§¤§ אז בחיאת ז'וז'ו תגידו, זה שופט זה!? האם הוא לא היה צריך להביא בחשבון למשל, שדכנר גוייס ע"י הפרקליטות בתור סוכן מדיח (שנים רבות לפני היוודע פרשת הולילנד בציבור), כאשר נדרש ממנו בעיקר לתפור תיק לדג השמן אהוד אולמרט? אזי חזר דכנר אל החוליה החלשה - והנה נמצאה זו בדמותו של יוסי אולמרט, וכל השאר היסטוריה!
כתוב תגובה ל- ע_הראל
העליון יתערב חזק במשחקי הגיון!
  ע_הראל   18/04/14 09:03
אגב בניגוד לקשקושים שנאמרו לעיל בעיקר ע"י מגיבים, העליון כן יתערב ועוד איך במסקנות "מתוך ההיגיון הצרוף" שהירשה לעצמו השופט המחוזי החוצפן לדעתי - כאילו הוא בוחן כליות ולב, ויודע בוודאות 100% שאהוד אולמרט היה "חייב לדעת" על הקנוניה מאחורי גבו של שני ליצני הדור הש"ד דכנר וליצן הדור יוסי אולמרט. §¤§¤§ הרי השופט המחוזי כתב בפירוש שהוא לא מתבסס על עדותו הלוקה בחסר של דכנר, אלא בעיקר על "ההיגיון" הצרוף שלו. §¤§¤§ אני מציע לכולם גם לקרוא את פסק דינו התקדימי של הנשיא גרוניס 12.1.2012 (זיכוי הבחור האתיופי מאונס באיחור של 4 שנים - שנרקב סתם בכלא), ובו קבע שכאשר הראיות חלשות בתיק - וההרשעה מתבססת יותר מדי על "היגיון" (או על עדותה באיחור של שנים של מתלוננת יחידה - כגון במשפט אונס), הרי על העליון לבדוק שוב בשבע עיניים, ביסודיות ובדקדוק כפול ומכופל את כל התיק, כולל עדויות פרטניות - כולל אמינות העדים, כולל הכל וללא שום הנחות!
כתוב תגובה ל- ע_הראל
גיבור מי שלוחם בחזק,לא באולמרט
  ע_הראל   18/04/14 08:42
אין לי טענות לאיש היקר יואב יצחק, הלא הוא עוסק בפרשיות אולמרט מזה זמן רב! אך כמה זה מגוחך להילחם דווקא בקורבן (אחד מיני רבים) של אסכולת השיפוט הרקובה, במקום לעסוק בעיקר, שזה רפורמה בכל מערכות המשפט - ובמיוחד הפרקליטות הקנויה על ידי הסמול small §¤§¤§ ולאחר שהורשע הנשיא היקר קצב יצ"ו על לא עוול בכפו על אונס מדומה שלא היה ולא נברא (ניתן להיעזר בבלוג של אהוד פרלסמן היקר, ו/או לקרוא פשוט את החלקים המתאימים בפסק הדין "המנופח" - ולהיווכח שאין בתיק ולו בדל ראיה לא לאונס ולא לנעליים) … ובכן לאחר כל זאת, איני מתפלא כלל שגם הקורבן הנוסף של אסכולת השיפוט הרקובה עלול להיות מורשע על לא עוול בכפו - עם או בלי ראיות, והרי אין זה סוד שאותה אסכולה רקובה לא תשקוט ולא תנוח עד שתחסל (בסיכול ממוקד) לא רק את אולמרט - אלא גם את שני שרי המשפטים שלו ח.רמון ופרופ' ד.פרידמן (החרב והארנק), ואת כולם אשר קראו תיגר בזמנו על אסכולת השיפוט הרקובה, כנראה מאוד בצדק! §¤§¤§ לכן הלוואי שכולם כולל יואב יצחק יעסקו להבא ברפורמות ובהבראת אסכולת השיפוט הרקובה (במיוחד בביטול שיטת הסיניוריטי הארורה, שהיא שורש כל רע), ולא ברדיפת האחד או את משנהו מקורבנותיה.
כתוב תגובה ל- ע_הראל
3
תיקון העיוות המשפטי
  א.ל. רמת-גן   15/04/14 13:56
שתיקתה של שולה זקן בפרשת ראשונטורס גרמה לעיוות משפטי חמור,שתוצאה ממנו יצא אולמרט זכאי מחמת הספק.העדויות החדשות של זקן בחקירות המשטרה האחרונות,במידה ויגיעו לערעור המתנהל בעליון,יביאו ללא ספק לתיקון העיוות הזה.
כתוב תגובה ל- א.ל. רמת-גן
4
סוד כמוס: אולמרט פסיכופת
  חשדנית   15/04/14 15:38
הגדרה של פסיכופת מתוך ויקיפדיה:

"פסיכופתיה היא מונח בפסיכיאטריה ובפסיכולוגיה, שנועד לתאר התנהגות המאופיינת בחוסר אמפתיה או מצפון קיצוניים, והתנהגות מניפולטיבית. בפסיכיאטריה המודרנית האבחנה מייצגת תת-קבוצה של הפרעת אישיות אנטיסוציאלית"

"פסיכופתים מבטאים התנהגות נורמטיבית כלפי חוץ, ואף דומיננטיות וכריזמה, לצד קושי בתפקוד הרגשי והחברתי המתבטא בעיקר בחוסר אמפתיה קיצוני, והתנהגויות קיצוניות כגון מניפולטיביות, גרנדיוזיות, יהירות והפרת נורמות חברתיות-מוסריות."

"כלפי חוץ עשוי אדם עם פסיכופתיה להקרין כריזמה וקסם אישי. יש לו יכולת חשיבה בשיקול דעת וקור רוח, התורמת לתפקוד גבוה ביומיום, גם במצבי לחץ. בניגוד להפרעת אישיות אנטיסוציאלית, אדם עם פסיכופתיה שולט בדחפיו, ויכול למצוא דרכים מותאמות ומניפולטיביות כדי לספק יצרים לא מוסריים ולא חוקיים. הוא מתאמץ מאוד להגן על התדמית שיצר לעצמו בחברה. הוא אגוצנטרי, בעל דימוי עצמי גבוה, ושואף באופן גרנדיוזי להצלחה יוצאת דופן בתחומים שונים בחיים, ללא בסיס מסוים מבחינת יכולותיו הריאליות להשיג מטרות אלו.

פסיכופתיה מתבטאת בפגיעה ביחסים בינאישיים, רגשות והתנהגות. אדם עם פסיכופתיה לא חש אשמה או בושה על מעשיו, גם אם הם פגעו באחר, ומוצא דרך להסביר אותם באמצעות רציונליזציה, האשמת אחרים או הכחשת מעשים אלו. הוא לא מביע אמפתיה כלפי האחר. רגשות שונים שהוא מביע לוקים בשטחיות ורדידות יחסית. אדם עם פסיכופתיה עשוי להשתמש במניפולציות שונות כדי להשיג את רצונותיו, ולשקר לשם כך ללא ייסורי מצפון.

באופן פרדוקסלי, לפסיכופתים רבים יש קסם אישי וכריזמה שופעת. הסבר אפשרי לכך הוא שהפסיכופת אינו נרתע להתנסות במניפולציות מאחר שמנקודת מבטו כישלון של המניפולציה הוא נטול מחיר - הפסיכופת לא חש תחושת כישלון וגם לא תחושת אשמה ובושה. על כן הפסיכופת מנוסה מאד בהפעלת מניפולציות."
כתוב תגובה ל- חשדנית
כל הפולנים הם כאלה. בדיוק כאלה
  מנסיון מר.   15/04/14 19:06
כתוב תגובה ל- מנסיון מר.
הנקראת נרקיסיסם פתולוגי קיצוני
  לאולמרט הפרעת נפש   16/04/14 07:49
1.חושב עצמו מיוחד ויחיד במינו ומאמין בכך,לכן החוק לא חל עליו 2.מותר לו לנצל אחרים ולגרום להם נזק כיוון שהוא מיוחד במינו 3.הוא חייב לתפוס תמיד את המקום הראשון,הבולט והחשוב, בכל עינן 4.כיוון שכך הוא המניפולטור ומתוחכם והאכזרי ביותר שיכול להיות 5.כיצור מיוחד במינו, עליו להימצא ולהתחבר אך ורק לאחרים כמוהו יש עוד ועוד מאפיינים למחלה נפשית זו. ראה Google Dr.Vaknin
כתוב תגובה ל- לאולמרט הפרעת נפש
5
יואב יצחק
  איל   15/04/14 17:55
יואב שלום וחג שמח. מספיק כבר עם התמיכה בהסדר טיעון. האם לדעתך גם עם בורג לו או דרעי או אחרים היה צריך לעשות הסדר טיעון? מכיוון שאולמרט פשע נגד אזרחי ישראל וגרם לנזקים איומים. להזכיר את התבוסה ב2006, הרי אף חייל לא היה מוכן להסתכן עבור המדינה כאשר בראשה עומד גנב או חבריו, להזכיר את רמון שאנס לנשיקה קצינה כחיילים עמדו לפני קרב. אז לאחד כזה שרק על חלק קטן מפשעיו הוא אמור לתת את הדין(להזכיר את פרשת בנק לאומי, ממילא כרמיה ועוד) צריך לערוך עוסקת טיעון? לא מבין את דעתך. אשמח אם תסביר. חג שמח.
כתוב תגובה ל- איל
6
זכויו בירושלים היה בושה וחרפה
  מנהל בכיר בגימ'   15/04/14 17:59
אולי אני איבדתי את שיקול דעתי אכל נראה לה לי שלא, האיש אשם באופן ברור בשחיתויות אין ספור ולא ברור לי איך השופטים בירושלים ניסו "ממש בכח" להציל את הנוכל ולזכותו ועכשיו לבושתנו האמת תופחת בפנינו פעם נוספת,
האם לסדום ועמורה היינו, איך נתנו לנקלה כזה להמלט מעונש, האם שכלה של השופטת מוסיה ארד הפך "למוס"
מה קורה לנו???
כתוב תגובה ל- מנהל בכיר בגימ'
מה פתאום הולילנד(י-ם)טס לת"א?!
  ע_הראל   23/04/14 21:40
לא ניתן להרשיע בדין הפלילי ללא ראיות, ולא סתם ראיות אלא דווקא "מעל כל ספק סביר"! לכן שופטת נורמטיבית כמו מוסיה ארד הייתה חייבת לזכות, פשוט כי אין לה - כלומר התביעה לא הביאו לה מספיק ראיות להרשיע מעל כל ספק סביר (כי אז אין לה ברירה, כי היא לא יכולה לפברק ראיות יש מאיין)! §¤§¤§ אלא אם כן אסכולת השיפוט הרקובה עושה כל מיני תרגילים מושחתים בעליל, כדי להעביר את משפט הולילנד מירושלים לבית המטבחיים המחוזי ת"א - ששם יש התמחות חדשה של שופטים סופרמנים (מעין קוסמים - יוצאי אסכולת ברק בייניש) שיודעים (פלא פלאים) להרשיע גם בלי ראיות (פרס נובל ללוליינות משפטית כבר בדרך)! §¤§¤§ אגב באותה שיטה הורשע על לא עוול בכפו (ודאי לא אונס שלא היה ולא נברא) נשיא המדינה האהוב משה קצב יצ"ו, שכל העבירות שנטענו נגדו אירעו בירושלים, אך משהוחלט באסכולת השיפוט הרקובה (ממניעים פוליטיים) להרשיע אותו בכל מחיר "בעבוע" (כלומר חארטה בארטה - עם או בלי ראיות), כי אז הועבר משפטו (שוב בתרגילים מסריחים) מירושלים לתל אביב, כי רק שם ישנם שופטים "נאורים" - ורק הם יודעים כאמור להרשיע עם או בלי ראיות, ועובדה שעיון בפסק דינו (ההזוי) מגלה שאין שם שום (בדל) ראיה לאונס כלשהו - לא מצד משה קצב ואפילו לא מצד קוף מגן החיות! §¤§¤§ בכל אופן, אין לשופט במשפט הולילנד שום ראיה שקושרת בין הכסף (החצי מיליון שעבר אולי מדכנר אל יוסי אולמרט) - לבין אהוד אולמרט או פרוייקט הולילנד בכלל (ראה נא פירוט בדבריי - אשר בסוף התגובה מספר 1 לעיל).
כתוב תגובה ל- ע_הראל
7
אסור בשום פנים לוותר על עונש
  משמעותי!   15/04/14 18:03
אני כלל לא בטוח שאולמרט ילך על עיסקת טעון .
אבל אם כן אסור בשום פנים להסכים על עונש של 3 שנים או " דרומה"!!
העונש המנימלי צ"ל ,לפחות,5 שנים כי אם לא אז המסר שיוקרן לציבור ( כולל לנאשמים אחרים בתיק הולילנד)יהיה הרסני....

כמובן שאסור להסכים לעיסקה שפלה בסגנון הבא:

אולמרט יקבל ( נניח) 5-6 שנים " בפנים" אבל הנשיא פרס " עקב מצבו הרפואי של העבריין",יחון אותו
מופרך ??
לא לשכוח שפרס ואולמרט היו ביחד במפלגת " קדימה" +אולמרט " שבר" חזק שמאלה ( אולי) מתוך תיקווה שזה יציל אותו.....
" חשדנית": מה דעתך על הספקולציה שלי???
כתוב תגובה ל- משמעותי!
אולמרט כבר לא נכס אלקטוראלי
  חשדנית   15/04/14 23:59
אף אחד לא יחון אותו כי אין בו תועלת עוד. ברגע שהעם הקיא אותו, כולל השמאלנים שקידמו אותו, הבנאדם כבר לא שווה שיתייחסו אליו...
כתוב תגובה ל- חשדנית
כי תפקידו מסתיים ביולי הקרוב
  פרס לא יוכל לעזור   16/04/14 07:05
אם שימון פרס היה ממשיך כנשיא מעבר לח' יולי הקרוב, אתה צודק אבל לרוע מזלו של אולמרט בחודש יולי הוא יהיה עמוק עמוק בתוך משפט החדש תחת אשמות קשות ביותר של שיבוש הליכים משפטיים, לחץ והשפעת על עדים למניעת מתן עדות , משפט חדש וחמור זה יערך לפחות שנתיים/שלש בהן אין כל סיכויי ששימון יוכל לעזור, למזל כל עם ישראל, שניזוק קשה ממעלליו של אולמרט: מל' לבנון, מינוי עמיר פרץ כשר בטחון, גניבת מיליונים ממוסדות הדואגות לכלל הציבור, הוצאת מיליונים על חקירות ומשפטים נגדו, כך שאל דאגה: מצד שימון כנשיא אולמרט לא יקבל שום עזרה.
כתוב תגובה ל- פרס לא יוכל לעזור
8
הסדדר טיעון = אסון ציבורי
  שמעון אמסלם   15/04/14 19:24
מבחינה תודעתית הסדר טיעון יוביל ליצירת נורמת שחיתות מקובלת, כאשר הציבור יבין שניתן לסחור במידת הענישה על שוחד ושחיתות ומכאן הדרך לתהום קצרה.

גם כך יש נטיה בקרב חלקים רבים במדינה להבין ולסלוח לעברייני הצווארון הלבן ואהוד אולמרט ומעלליו אף זוכים למושא קנאה והערצה אצל אנשים מסויימים.

הגדיל לעשות ה"נשיא" פרס שקונן מרות על הרשעת אדם מושחת כאולמרט ודבר זה רק הדגיש את הנורמה בקרב נבחרי הציבור כאן.

הגיע הזמן לשינוי ועסקת טיעון לא תוביל לשום שינוי אלא למיסוד והעמקת השחיתות.
כתוב תגובה ל- שמעון אמסלם
9
משרד כספי קונה את עו"ד שמנגד ?
  ליפא   16/04/14 02:29
הרשעתו של כספי בעניין הפגישה הלילית שם בא כספי במגע המסחרה עם הצד שכנגד - מוכרת חקירתו של תל צור בעניין מגע המסחרה עם הצד שכנגד בפרשת אולמרט - מוכרת לנוכח פסקי דין תמוהים ושטניים לטובת חזקים ותאגידים חשוב מאוד לבדוק מקרים נוספים בהם התנהלו עורכי הדין של הצד השני כאילו נציגי שקשוקה קנו אותם ללא ידיעת האומלל שייצגו !
כתוב תגובה ל- ליפא
יש לך מזל? לא תפגוש עו"ד בחייך
  קונים/מוכרים עו"ד   16/04/14 11:20
באותו רגע האומלל שתתקשר עם עו"ד,הוא יתלה אותך במתלה קצבים כמו נתח בשר באטליז,תהפוך לסחורה/נתח בשר למכירה! כל יום ששי בערב יגלה ,לחבר עו"ד, סודותיך הכמוסים ביותר, שמרוב טיפשותך מסרת לו, תוך אמונה שתקבל ממנו עזרה ! יפן זו הארץ בה מגישים הכי פחות תביעות, כי היפני פשוט מתבייש להגיש תביעה נגד יפני בישראל יש הכי הרבה עורכי דין("עוכרי דין") לנפש בעולם, כי הישראלי רץ בחדווה ובששון לדפוק את עצמו ביחד עם סוללת עורכי דין, (שמקבלים מהטיפש הון תועפות) זה בדיוק מה שקרה, ויקרה, לעו"ד אולמרט בעצת התותחים שלו!
כתוב תגובה ל- קונים/מוכרים עו"ד
10
תודה על הכתבות המרשימות
  ליואב יצחקי   16/04/14 06:58
כתוב תגובה ל- ליואב יצחקי
רבה
  תודה   16/04/14 11:13
כתוב תגובה ל- תודה
11
קטסטרופה אישית וכללית! רחמנות!
  מה צפוי לאולמרט ?   16/04/14 13:54
1. אבדן חופש אישי מוחלט עקב הליכה לכלא למשך כמה שנים. 2. טיפול יקר במחלה קשה,בנוסף קנסות והחרמת כספים מביה"מ. 3. רגשי כלימה,בושה וחרתה על בגידתו בשולה בגידתה בו כתגמול 4. רוגז וחוסר אונים נוכח ניצחון שולה בקרב המשפטי הקרב. 5. שנים של תסבוכות משפטיות מכוערות מביכות,ויקרות מאוד. 6. הפקדת דרכון במשטרה מונע ממנו נסיעות לחו"ל לקבלת עזרה. 7. השופט רוזן והמשטרה תפסו אותו כבר משקר בבית המשפט. 8. הוא החליט בהיותו ר"מ, שר"מ עבריין מאבד כל הטבה ממשלתית 9. מורשע בפליליים אינו מוזמן אירועים פוליטים/ חברתיים. 10. תקשורת עוינת ומתקיפה(פעם הייתה אוהדת)שאי אפשר להגיב. 11. הוא יכול רק לנחש מה ששולה הקליטה אותו במשך שבעה שנים. 12. פרס מסיים תפקידו ביולי, לא יוכל לתת לו חנינה כפי שרצה. 13. מסלולו הפוליטי חוסל, הוא כבר איננו מהווה כל נכס פוליטי 14. "המורשת" שמשאיר לדורות הבאים: מורשת מכוערת מבישה.
כתוב תגובה ל- מה צפוי לאולמרט ?
12
חובה לחקור את עליזה ידעה ושתפה
  ירושלמית   17/04/14 11:42
לכל אורך הדרך. הרי לא הגיוני שאישה כה אינטליגנטית דעתנית כמו אשת נתניהו שהיה לה גישה חופשית לחשבונותיו של בעלה,ניהלה את משק הבית לא ידעה לא הבינה מאין זורם הכסף, ומי מממן את רמת החיים שלה של ילדיה .
כתוב תגובה ל- ירושלמית
ניהל במשך שנים רבות רמת חיים מ
  משפחת הפשע   17/04/14 15:52
במשך שנים רבות ניהלה משפחת הפשע אולמרט, רמת חיים מטורפת, שכללה שהייה במלונות פאר בחו"ל, טיסו חינם על חשבון ילדי אקי"מ, מכבי אש, הועד למען החייל, ועוד מוסדות ציבור לתמיכה בשכבות החלשות בישראל, ומשפחת הפשע לא ידעה, לא שמעה ולא אמרה כלום, איכן המשטרה והפרקליטות ?
כתוב תגובה ל- משפחת הפשע
13
לתגובה קורא מ-14.07:49 נקראת..
  ל ע.הראל תן תשובה   19/04/14 06:59
לאדון ע. הראל שלום: מאוד נהניתי מהתגובות השנונות שלך, אז מה דעתך על ההבחנה הקלינית שא. אולמרט חולה במחלה פסיכוטית הנקראת נרקיסיסם פתולוגי,זה יסביר לך ולתומכים שלו,כמה דברים.
כתוב תגובה ל- ל ע.הראל תן תשובה
14
תגובה מספר 11 16/04/14 13:54
  ל ידיעת ע_הראל   19/04/14 07:24
זה מה שצפוי לחסיד הדור שלך.
כתוב תגובה ל- ל ידיעת ע_הראל
מותר להרשיע חףמפשע ללא ראיות?!
  ע_הראל   20/04/14 20:20
בינתיים השופט הסמולני הרשיע ללא ראיות (אין ראיה שאהוד אולמרט היה יכול לדעת מראש על הקנוניה מאחורי גבו), ורק ההיגיון העקום (של אותו שופט) שמרשה לעצמו להניח הנחות היפוטטיות די מטופשות.
כתוב תגובה ל- ע_הראל
15
אל תעלצו טרם עת! האיש זכאי!
  יוסי מ.   19/04/14 19:15
זה שפרחה חסרת מוסר כמו שולה מלכלכת על הבוס הנאמן שלה שהעלה אותה מאשפתות לפני 40 שנה, לא מספיק להרשיע את אחד מבכירי המנהיגים שלנו.
כתוב תגובה ל- יוסי מ.
מ: איל"ן - אקי"ם- שרותי כבאות
  משפחת אולמרט גנבה   20/04/14 02:05
איל"ן אגוד ישראלי לילדים נכים. אקי"ם אגודה לאומית לאנשים עם מוגבלויות שכליות. הועד למען החייל בישראל. שרותי כבאות אש בישראל. ןעןד ועוד מוסדות ציבור הפועלות בהתנדבות ומתקיימות מתרומות. כל אלה נשדדו במשך שנים רבות, בצורה זדונית, מתוחכמת ופלילית על ידי אולמרט וכל בני משפחתו יידעו איטב מאיכן בא להם הכסף לטיסות, שהייה במלונות פאר בחו"ל, "לכסף כיס" ב-$", ןאף אחד לא נקף אצבע להפסקת הגניבה! זה לא מספיק לך יוסי.מ הנכבד ?
כתוב תגובה ל- משפחת אולמרט גנבה
אתה הגנב!אינך נציג של שום גוף!
  ע_הראל   20/04/14 20:10
זה לא חוכמה לשקר ולהעליל עלילות דם בעילום שם, שפן קטן ומסריח שכמותך! תיפח נשמתם של כל הרמאים והנוכלים מסוגך במרשתת. §¤§¤§ אולמרט נתן מתנות ענקיות לכל האירגונים הנ"ל אקי"ם/איל"ן/מכבי אש וכו', וזאת בדמות ההרצאות שהוא נתן חינם אין כסף לטובתם בהיותו ראש ממשלה על חשבון זמנו הפנוי; ולא רק שלא נטל מהם ולו אגורה שחוקה תמורת ההרצאות (כפי שהיו גובים עשרות ומאות אלפי דולרים להרצאה, גם נתניהו גם אהוד ברק בהיותם אזרחים מהשורה כמובן), אלא הוא חסך לכל הארגונים הנ"ל את הוצאות הנסיעה והשהייה שלו בארה"ב - כי הוא נאות לשלב את פעילות הצדקה הנ"ל במסגרת נסיעותיו הממלכתיות לחו"ל בתפקיד! §¤§¤§ לכן נותר לארגונים הנ"ל לשלם רק את הוצאות הטיסה שלו ושל משפחתו במידה שנדרשה סטיה מהמסלול הרשמי בתפקיד של ראש הממשלה בתוספת הוצאות השהיה שלו ושל משפחתו - כאשר הם סוטים כאמור מהמסלול הרשמי (כי בזמן שהם סוטים מהמסלול, אולמרט ומשפחתו נחשבים כאילו בחופשה פרטית - ואז ברור שלא המדינה צריכה לממן זאת אלא הארגונים הזוכים עצמם)! §¤§¤§ כלומר אולמרט חסך לכל הארגונים הנ"ל כ 80% לפחות מסך ההוצאות (אילולא שילב אותם במסלולו הראשי כראש ממשלה), ואילו את ה 20% הנותרים כן היו צריכים הארגונים לשלם (ואוי ואבוי להם אם לא היו משלמים, שזה היה יוצא כאילו הם גונבים מתקציב המדינה ומשרד ראש הממשלה)! §¤§¤§ ודווקא כל הבעיה התעוררה כאשר רה"מ אולמרט היה נדיב לב מעל ומעבר (יותר מדי נדיב), שהוא תרם על חשבונו כאמור את ההרצאות היקרות לשני ארגונים שונים בשני אירועים שונים אך נניח באותה יממה, ואז הייתה כפילות מסוימת (קטנה וזניחה) ששני ארגונים כאלה שילמו כאמור כל אחד בנפרד את הפרשי "הסטיה מהדרך" - שעה שאילו משרד הנסיעות ראשונטורס היה עושה חשבון מדויק על הגרוש, אז יתכן שכל אחד מהארגונים הזוכים היה משלם נניח 15% "הפרשי סטיה מהמסלול" (במקום 20% כפי שהיערכנו מקודם), שזה חסכון שולי ביותר! §¤§¤§ וממילא לפי הנתונים שהוצגו לבית המשפט בזמנו התברר כי ניהולה של "קופת הפרשי הסטיה מהדרך" נעשה בתום לב, ואף היו מקרים שנגבו פחות מדי הפרשים, כלומר אם היו לפעמים יותר מדי הפרשים שנגבו (עקב הכפילויות כאמור) הרי זה היה גם מקוזז וגם באמת זניח לחלוטין - וכך גם פסק בית המשפט … שמדובר על סכומים קטנים יחסית שנוהלו באחריותו רק של משרד הנסיעות - ובכל מקרה אין זה מסוג הדברים שראש ממשלה אמור לרדת בעצמו לפרטי פרטיהם!
כתוב תגובה ל- ע_הראל
וואלה לא חשבנו על זה...
  טייח   20/04/14 04:19
וטוב שלא חשבנו... צא בחוץ.
כתוב תגובה ל- טייח
16
כל יום מוצאים סיבה לגמור אותו.
  סיימון   24/04/14 18:44
כנראה זה אופנתי .האם הוא רק.?לכל השרים הקודמים בתיפ פרטיים ללא עסקים פרטיים,או דירות יוקרה.איך???ממשכורת עובד ציבור???.אז....תרדו ממנו
כתוב תגובה ל- סיימון
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il