|
רבקה שפק-ליסק
חמאס סופר באבידות גם כאלה שנפגעו מנפילות של רקטות שלו ושל הג'יהאד האיסלאמי בתוך עזה, כמו בכישלון השיגור של רקטה מידי הג'יהאד שנפלה במגרש החניה של בית החולים אל אהלי
|
|
|
אלוף (מיל') יצחק בריק
"הכרזותיו של בנימין נתניהו וחבר מרעיו שלא נפסיק להילחם עד שננצח, הן בגדר הכרזות חלולות שאין דבר וחצי דבר העומד מאחוריהן. הכרזותיהם שקריות ויש בהן רמיית הציבור. יש לישראל רק דרך אחת...
|
|
|
יוסף קנדלקר
ביום הזיכרון לחללי צה"ל ונפגעי פעולות האיבה, אני תפילה שהילדים שלנו יחוו צה"ל אחר ממה שחוויתי שתדע כל אם עבריה כי הפקידה את חיי בנה וביתה בידי מפקדים הראויים לכך
|
|
|
דן מרגלית
במשפחתי קיימת מחלוקת. יש השואפים לראות את היריבה משחקת בימי שישי במגרשים שלעתים יש בהם יותר חול מאשר דשא, ויש האומרים כי מוטב ששחקני הפועל יישארו בליגה הגבוהה עימנו, וכך נזכה בכל ע...
|
|
הבלוגרים הנקראים ביותר ב- News1
|
|
|
מגישה, עיתונאית ושחקנית לוסי אהריש (נולדה: 18 בספטמבר 1981), מגישה, עיתונאית ושחקנית
|
|
|
|
|
מנכ"ל קבוצת ויסוצקי רביב ברוקמאייר (נולד: 1957), מנהל.
|
|
|
|
|
כדורסלן דני אבדיה (נולד: 3 בינואר 2001), כדורסלן. בשלהי 2020 הצטרף לקבוצת וושינגטון ויזארדס בליגת ה-NBA.
|
|
|
|
|
|
נושא התגובה |
|
שם הכותב |
|
שעה תאריך |
|
1 |
|
|
הפוסל במומו פוסל |
|
11/05/14 14:06
|
|
|
|
לא מביאה לשום מקום. מההודעות שלך משתקף אדם אלים ונתעב, שנראה שבכלל לא מסוגל לייצר אינטראקציה נורמלית עם אנשים .
|
|
כתוב תגובה ל-
הפוסל במומו פוסל
|
|
|
|
2 |
|
|
לכפות את |
|
11/05/14 21:40
|
|
|
|
עקרונותיך על השני. אך הנה אתה נוהג בדיוק כמותם. אתה לועג לתמחונים ומפאר במלים נשגבות את אכילת הבשר. האם זה לא זהה להתנהגותם? והאמן לי יש משהו בדבריהם. כבר הוכח שהבשר מזיק לבריאות.
|
|
כתוב תגובה ל-
לכפות את
|
|
|
|
|
|
|
לא דומה בכלל |
|
11/05/14 23:18
|
|
|
|
גם אם היא נאמרת לעיתים בצורה קשה או וולגרית. לשחר אין שום טענה ערכית. הוא סתם אלים וגס רוח.
|
|
כתוב תגובה ל-
לא דומה בכלל
|
|
|
|
|
|
|
אהרון שחר |
|
11/05/14 23:24
|
|
|
|
ברגע שאיזה אינטילגענט מחליט שהשמש זורחת מישבנו, יש לו בעלות על המוסר והוא רוצה לאנוס את האנושות לפעול על פי קודי המוסר שלו, אני מתנגד לכך ותוקף אותם באופן מאוד לא "צמחוני". במה הם שונים מחרדים ששורפים בתי ליווי ורוצחים זונות מסכנות, או יפי רפש שרוצחים גניקולוגים שעושים הפלות, או מתאבדים שיעים? אכן יש הבדל גדול אבל הרעיון זהה: לכולם יש בעלות על המוסר. זה בנוגע לקיצונים. בנוגע לתמימים הסברתי שהמאבק שלהם שגוי ומיותר, והם צריכים לעבור למאבק אחר: למגר את החזירות כדי שהאנושות תהיה יותר אנושית, גם לאנשים. בנוגע לענייננו להוביל לכך שכל גידול הבשר יהיה אורגאני בתנאי חופש ללא פיטום, הלעטה, וכו'. זה בריא, זה אנושי, זה נכון וראוי. זה עולה כסף, אז החזירים יצטרכו להסתפק במועט. זה המאבק האמיתי. אתה צודק: בשר מזיק לבריאות אבל גם חלב (גם לנשום, אגב). צריך לעשות אופטימיזציה - הטוב ביותר האפשרי. והכי חשוב: להיות ריאלי, מחובר למציאות. יש כרגע טרנד, אנשים תמימים מצטרפים אליו, חשים תחושת אידיאולוגיה, אבל הם טועים. אז הסברתי להם למה. גם אני הייתי תמים פעם.
|
|
|
כתוב תגובה ל-
אהרון שחר
|
|
|
|
|
|
|
ולא שמש |
|
12/05/14 08:04
|
|
|
|
|
|
|
|
זורח? פורח!! |
|
12/05/14 12:14
|
|
|
|
של גזענות שטירמרית ושנאה פתולוגית של מי שנראה, שהמין האנושי הקיא אותו מקרבו.
|
|
כתוב תגובה ל-
זורח? פורח!!
|
|
|
|
|
|
|
ביקור ברפת |
|
12/05/14 10:22
|
|
|
|
לאחרונה ביקרתי ברפת של קיבוץ. יצאתי משם עם דכאון. פרות מסכנות שמעולם לא ראו דשא ושעטיניהן מלאים וגדושים בחלב - עומדות בתור ארוך ארוך וממתינות להכנסתן לחלל צר, בו יש מקום לארבע פרות. בחלל זה יש מכונות שאיבה. רפתן מקבל את הפרה, מחבר אליה את הצינורות ומפעיל את מכונת השאיבה. הפרות הממתינות עיניהן עצובות וסבלן רב. הפרידו ביניהן לבין הולד שהמליטו והוא מעולם לא ינק מעטיניהן. גם העגל או העגלה סובלים משום שבמקום "אמא פרה" הם מוכנסים לכלוב קטן וצר ושם מיניקים אותם מבקבוקים. גם הם לעולם לא יריחו או יאכלו דשא. בנוסף, יש חלקה בה סגורות פרות והן לא עומדות בתור. עטיניהן מלאים הרבה יותר. לשאלתי מדוע? השיבו לי כי הן חולות. בעטיניהן יש מוגלה. כל זה נוגד את הטבע, שחר. זה לא טבעי, זה גורם סבל לחיה וזה גורם לאותם אנשים, שאתה מבקר בזעף, לנהוג כפי שהם נוהגים. וחבל, שבגלל תאוותך לבשר ולסטייק - אינך רואה זאת.
|
|
כתוב תגובה ל-
ביקור ברפת
|
|
|
|
|
|
|
אהרון שחר |
|
12/05/14 19:43
|
|
|
|
יש הסכמה מלאה בינינו. גם אני סבור שאופן גידול החיות היום הוא זוועה. לכן עדכנתי את המאבק: במקום מאבק למען צמחונות עולמית (מאבק חסר טעם וסיכוי) למאבק למען גידול אורגני. שמעתי על הזוועות, ראיתי סרטי זוועה וגם אותי זה מדאיג. יש הרבה צדק והגיון בבסיס המאבק שלהם, רק שני דברים פעוטים שגויים אצלם: המטרה והדרך. נכון, גידול הומני / אורגני יהיה מאוד יקר, על כך אענה למגיב השני.
|
|
כתוב תגובה ל-
אהרון שחר
|
|
|
|
|
|
|
גובה אופיינית |
|
12/05/14 13:34
|
|
|
|
הכל יהיה אורגני, טבעי, חופש, וכו׳. בתי מטבחיים מחלקה ראשונה, לתפארת המצפון המכובס. והכל יהיה גם יקר מאד, כי אלה שמקפידים לכבס לעצמם את המצפון, הם גם מרויחים מספיק כדי לקנות את הבשר, הביצים והחלב ה״מוסריים״ האלה. כביסת המצפון שלכם לעולם לא כוללת התייחסות לאנשים ״הלא אנושיים״ שידם אינה משגת אלא לקנות רק תרנגולת בשוק.
|
|
כתוב תגובה ל-
גובה אופיינית
|
|
|
|
|
|
|
אהרון שחר |
|
12/05/14 19:50
|
|
|
|
אכן כן, האוטופיה שלי היא באמת בתי מטבחיים משובחים, רפתות ציוריות וכו'. אין ספק גידול הומני / אורגני יעלה כסף רב. בתקופתנו קשה להעלות זאת על הדעת, אך כאשר נדע מה מימדי השחיתות נבין שלא חסרה אגורה. 32 טריליון דולר מחביאים עשירי העולם במקלטי מס, מספר רשמי ומוסמך וזה רק הכסף שהם מסתירים. בסכום זה ניתן להציל את כל האנושות 3 פעמים ואת בעלי החיים פעמיים. האנושות תצטרך להפסיק עם החזירות ולהשקיע גם באנושיות. לכן אמרתי שצריך לרכז את המאבקים. זה בדיוק מה שקורה כשכל גולם נאבק למען משהו אחר. בכל אופן, נא לא להכריח אותי להיות צמחוני, ובטח לא בכפיה, תודה.
|
|
כתוב תגובה ל-
אהרון שחר
|
|
|
|
|
|
|
קשקשן עלוב |
|
13/05/14 14:25
|
|
|
|
ולא מחלקים אותו עם אף אחד. אף אחד לא כופה עליך להיות צמחוני. המדובר בקמפיין, שמטרתו לשכנע אנשים בעלי מצפון לחיות חיים מוסריים יותר. בפועל, דברים זזים ואנשים רבים בעולם מפחיתים, או מפסיקים בכלל, באכילת מזון מהחי. מאחר ואתה לא איש מצפון, אתה בהחלט פטור מתשומת לב לעניין הזה.
|
|
כתוב תגובה ל-
קשקשן עלוב
|
|
|
|
|
|
|
אהרון שחר |
|
16/05/14 15:08
|
|
|
|
בגלל זה כל גולם נאבק למען משהו אחר. אם האנושות תתאחד היא יכולה לקחת את כספי העשירים בקלי קלות, כל הנדרש זה פתק הצבעה אחד קטן, קוראים לזה: דמוקרטיה. כן, לדמוקרטיה יש כח, אבל צריך לדעת להשתמש בה. בגלל שהאנושות היא עדר של גלמים אז היא לא יודעת להשתמש, אלא כל גולם בנפרד נאבק למען מה שבא לו ומה שמדגדג את מצפונו התורן. אני מאחל לכל הצמחונים והטבעונים הרבה בריאות והצלחה בהגדלת הקהילה שלהם, אבל זה לא סותר את דברי: הצלחתם תהיה כמותית בלבד, ישחטו כמה מיליוני פרות פחות, זה הכל. אתה טועה, לאחרונה הם כן משתמשים בכפיה, הם הפכו להיות אלימים, חסידים שוטים שלהם מרביצים גרפיטי, ומציעים לחוגגים לאכול פגרי חתולים, אז הם חטפו ממני. תודה על הפטור, אבל מצפוני נקי, פשוט משום שאינני מרבה להשתמש בו. בתיאבון.
|
|
כתוב תגובה ל-
אהרון שחר
|
|
|
|
3 |
|
|
לביאה |
|
17/05/14 19:07
|
|
|
|
כל חיי אני בשאלת המוסר והצורך האנושי באכילת בשר.
על עצמי גיליתי שאם אני רוצה לקום בבוקר, אני צריכה לאכול בשר. אני לא אכלנית גדולה, בעצם די קטנה... ולמרות החינוך שקיבלתי אני לא מוותרת לילדי, ודואגת שיאכלו גם קיטניות וגם בשר. לא בגלל שזה טעים, בגלל שצריך.
ובאופן כללי, חבל על השפה הלא נעימה, אני עם שחר.
|
|
כתוב תגובה ל-
לביאה
|
|
|
|
4 |
|
|
אהרון שחר |
|
23/06/14 17:28
|
|
|
|
מי היה מעלה על דעתו שהתפריט הסיני מגוון?
|
|
|
כתוב תגובה ל-
אהרון שחר
|
|
|
|
|