|   15:07:40
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דן מרגלית
דן מרגלית
אם עד כה ראוי היה להציג את איתמר בן-גביר כעבריין לשעבר הרי שעכשיו הוא בלי לשעבר    רק, לכאורה, לפי שעה
בצלאל סמוטריץ'
בצלאל סמוטריץ'
הסכמה לעסקה המצרית היא כניעה משפילה, והיא הענקת ניצחון לנאצים על גבם של מאות לוחמי צה"ל הגיבורים שנפלו בקרב, היא גוזרת גזר דין מוות על החטופים שלא נכללים בעסקה, ומעל לכל - מהווה סכ...
רבקה שפק-ליסק
רבקה שפק-ליסק
הרב הכריז למעשה, שכל עולם הערכים של האזרחים הלא חרדים הוא חסר משמעות    מה שקובע הוא מה שהרבנים, המקבלים משכורתם מקופת המדינה, קובעים
רון בריימן
רון בריימן
התקשורת הישראלית, ואפילו זו הרואה את עצמה כ"ממלכתית", חוטאת ב"עכשיוויזם" מסוכן ובעידוד הפיכת עסקת החטופים לכניעה ללא תנאי
יעקב אחימאיר
יעקב אחימאיר
לאחר שהצילום התפרסם ברחבי תבל, התחזקה בנו הסברה כי הצמדתה של אביגיל לחזהו של הנשיא ג'ו - הבטיחה לו את הזכייה בכהונה שניה של נשיאות
 מערכת הטילים הטקטיים של הצבא האמריקני (ATACMS) [צילום: אנדרו דיקסון/צבא ארה"ב/AO]
יאיר נבות
בימים הקרובים ייחלו להגיע לאוקראינה, דרך פולין, מערכות הנשק והתחמושת שאושרו במסגרת חבילת הסיוע הצבאית, ובראשן טילי ה"פטריוט" - זה עדיין לא צפוי לאפשר לצבא האוקראיני להוציא לפועל מה...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
לוסי אהריש [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]
מגישה, עיתונאית ושחקנית
לוסי אהריש (נולדה: 18 בספטמבר 1981), מגישה, עיתונאית ושחקנית
רביב ברוקמאייר [צילום: יח"צ]
מנכ"ל קבוצת ויסוצקי
רביב ברוקמאייר (נולד: 1957), מנהל.
דני אבדיה [צילום: חוליו קורטז/AP]
כדורסלן
דני אבדיה (נולד: 3 בינואר 2001), כדורסלן. בשלהי 2020 הצטרף לקבוצת וושינגטון ויזארדס בליגת ה-NBA.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
אבידן הצטער שלא הרג את בגין בסיזון
מאת: אורי מילשטיין  |  16/05/2014
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
אבידן וחבריו בשומר הצעיר
  ראומה   16/05/14 11:14
למדו מ"האח הגדול" שהאויבים הגדולים שלך באמת הם יריביך האידיאולוגיים, ויש לעשות הכול כדי לגרום להם להיעלם. אלא שלמרבה השבר, השפעתם חלה גם על המפלגות הסוציאליסטיות בישוב. ראה "הסזון" ואלטלנה ודיר יאסין. ועל זה מדינת ישראל משלמת עד היום.
כתוב תגובה ל- ראומה
זה הפגם היסודי של כל בעלי
  אורי מילשטיין   16/05/14 11:46
האוטופיות, לרבות הסוציאליסטים שלא לדבר על הקומוניסטים. תולדות ברית המועצות מצביעות על כך!!!
כתוב תגובה ל- אורי מילשטיין
גם את יד מרדכי וכפר דרוםהפקירו
  ערן גפני   16/05/14 18:51
אורי, חיזוק לדבריך נמצא בספרו של יורי מרגולין "מסע לארץ האסירים" שפורסם (בעברית) רק השנה אחרי שנכתב כבר ב-1947 אבל אף מו"ל ישראלי לא רצה להוציאו לשוק כי "פגע" ב"שמה הטוב" של ברית המועצות הסטאליניסטית ובקומוניזם בכלל. אשר להפקרת ניצנים, כל הגזרה הדרום מערבית הופקרה במאי-יוני 1948: תחילה הופקר כפר דרום, שגם הוא הוקם בידי אנשי התנועה ה"לא נכונה" ("המזרחי") בלב מה שהפך אח"כ לרצועת עזה (ואשר הופקרה והוחרבה שוב בברוטאליות ב-2005 בידי מדינת ישראל). בין ה-19 ל-23 במאי 1948 לחמו גם אנשי קיבוץ יד מרדכי (שאמנם השתייכו לתנועה "הנכונה", "השומר הצעיר", אבל בחרו להתיישב באיזור "לא אטרקטיבי") במצרים ולבד מתגבורת של כמה נערים מהפלמ"ח (ללא ניסיון קרבי, כמובן) לא זכו לתגבורת ולחיזוק מצד הפלמ"ח ונאלצו לנטוש את הקיבוץ. רק בנובמבר 1948 חזר צה"ל לאיזור ההוא, אך גם אז את כפר דרום לא שחרר. אגב, במבצע "עופרת יצוקה", בינואר 2009, כן שוחרר איזור גוש קטיף אך, כמובן, ממשלת אולמרט לא חשבה אפילו להישאר באיזור.
כתוב תגובה ל- ערן גפני
גם את יד מרדכי וכפר דרוםהפקירו
  ערן גפני   16/05/14 18:51
אורי, חיזוק לדבריך נמצא בספרו של יורי מרגולין "מסע לארץ האסירים" שפורסם (בעברית) רק השנה אחרי שנכתב כבר ב-1947 אבל אף מו"ל ישראלי לא רצה להוציאו לשוק כי "פגע" ב"שמה הטוב" של ברית המועצות הסטאליניסטית ובקומוניזם בכלל. אשר להפקרת ניצנים, כל הגזרה הדרום מערבית הופקרה במאי-יוני 1948: תחילה הופקר כפר דרום, שגם הוא הוקם בידי אנשי התנועה ה"לא נכונה" ("המזרחי") בלב מה שהפך אח"כ לרצועת עזה (ואשר הופקרה והוחרבה שוב בברוטאליות ב-2005 בידי מדינת ישראל). בין ה-19 ל-23 במאי 1948 לחמו גם אנשי קיבוץ יד מרדכי (שאמנם השתייכו לתנועה "הנכונה", "השומר הצעיר", אבל בחרו להתיישב באיזור "לא אטרקטיבי") במצרים ולבד מתגבורת של כמה נערים מהפלמ"ח (ללא ניסיון קרבי, כמובן) לא זכו לתגבורת ולחיזוק מצד הפלמ"ח ונאלצו לנטוש את הקיבוץ. רק בנובמבר 1948 חזר צה"ל לאיזור ההוא, אך גם אז את כפר דרום לא שחרר. אגב, במבצע "עופרת יצוקה", בינואר 2009, כן שוחרר איזור גוש קטיף אך, כמובן, ממשלת אולמרט לא חשבה אפילו להישאר באיזור.
כתוב תגובה ל- ערן גפני
ומה הפגם של פטרוניך בליכוד ?
  חבר קיבוץ יגור   17/05/14 12:20
שעושים הכל כדי לחסל את מי שמשתייך לשמאל הסוציאליסטי?.
כתוב תגובה ל- חבר קיבוץ יגור
המשותף בין האלטלנה לדיר-יאסין
  אחריותו הבלעדית   16/05/14 12:02
של מנחם בגין להריגתם של אנשים חפים מפשע ..באלטלנה..שליחת לוחמיו למותם הוודאי בהתנגדות אלימה לחוק ..ובדיר-יאסין ..מתן אפשרות ללוחמיו לרצוח ללא רחמים זקנים נשים וטף !!!!!!!
כתוב תגובה ל- אחריותו הבלעדית
שכחת לחתום - הסנילי מיגור
  חד עין   16/05/14 15:27
כתוב תגובה ל- חד עין
הפסיכופאטי
  מיגור   21/05/14 09:44
כתוב תגובה ל- מיגור
2
גם אני מצטער שאבידן לא הרג
  את בגין   16/05/14 11:51
בפעם הראשונה אני מסכים עם חלק קטן מפשקווילו של מילשטיין . אם אבידן היה הורג את בגין ,לא היו מורידים התנחלויות , לא היה מי שיהרוס את חבל ימית ויגלה את תושביה ..וכל סיני על אוצרותיו הכלכליים והבטחונים היו נשארים בידי ישראל ! ולא הייתה מלחמת לבנון המיותרת הארורה בה נהרגו לשוא מאות ישראלים חיילים ואזרחים
כתוב תגובה ל- את בגין
השתמש בקונדום ואל תתרבה
  דוד נ   16/05/14 17:46
כתוב תגובה ל- דוד נ
תארו לכם כמה טוב היה למדינה אם
  אבידן היה הורג את   16/05/14 18:44
כמה טוב היה למדינה אם אבידן היה הורג את בגין בתחילת דרכו . לא היינו מגיעים לרצח יצחק רבין . וישראל היתה המדינה השוויונית הבטוחה והשלווה ביותר במיזרח התיכון !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
כתוב תגובה ל- אבידן היה הורג את
אתה אדיוט גמור!!!
  אור אור   16/05/14 20:02
כתוב תגובה ל- אור אור
אתה אדיוט גמור!!!
  אור אור   16/05/14 20:02
כתוב תגובה ל- אור אור
אור אור נוער כחמור
  אלפרדו ב'   17/05/14 11:31
מקרה מובהק של בבון מיקלדת.
כתוב תגובה ל- אלפרדו ב'
הוא אידיוט במעלה
  עשירית   18/05/14 23:48
כתוב תגובה ל- עשירית
3
אין חדש תחת השמש אמר קהלת
  אור אור   16/05/14 11:59
מה שהיה הוא שיהיה! כך היה עם זרם ישו לפני חורבן הבית השני. ולמרבה הפלא עם ישראל בגלות אימץ את תפיסתו ישו למרות שהסנהדרין גרם למותו וניסה לגדוע את דרכו מן השורש.
כתוב תגובה ל- אור אור
אדם לאדם
  זאב!   16/05/14 14:37
כתוב תגובה ל- זאב!
חזיר[מילשטייני] לחזיר[פונדק]
  חבר קיבוץ יגור   17/05/14 11:25
כלב שוטה. מקרה קלאסי של ברית הדחויים,השרוטים והדפוקים.
כתוב תגובה ל- חבר קיבוץ יגור
4
עמיעד אינו ליד נבי יושע
  מורה דרך   16/05/14 12:28
וגם לא היה שם מעולם. עמיעד נמצא כ-5 ק"מ מדרום לראש פינה ובמקורו הוקם 2 ק"מ דרומה ממקומו הנוכחי.
כתוב תגובה ל- מורה דרך
"ליד" הוא מושג
  יחסי   16/05/14 14:29
כתוב תגובה ל- יחסי
הסנילי מאפעל לא מתמצא
  אלפרדו ב'   16/05/14 22:43
בשטח, לא יודע לקרוא מפה. נו,מה אפשר לצפות מנפל שהועף אפילו מפנימית הדפ"רים הדסים?אצלו הכל יחסי וזה מעיד על אפסותו.עמיעד ליד רמות נפתלי- ראבק, אפילו אידיוטים כמו אור אור וראומה וקורןנאוה לא היו פולטים הבלותה כזאת. מסתבר שמילשטיין הוא צאצא של האדם הדניסובי=יצור נחות יותר מהניאנדרטלי.שבת שלום לשפרה ולחבורת האוסטרלופיתקוסים המילשטיינים.
כתוב תגובה ל- אלפרדו ב'
5
ארה"ב החליטה: האחים המוסלמים
  חשדנית   16/05/14 13:14
ישתלטו על ישראל.
העניין הוא כזה - ארה"ב כרתה ברית עם תנועת האחים המוסלמים העולמית. חוזה הברית אומר כך: ארה"ב תעזור לאחים המוסלמים להשתלט על כל מדינות ערב ותעזור להם להתקדם לקראת הקמת האימפריה המוסלמית החדשה. בראש האימפריה יעמדו התורכים. כלומר, חזרה לתקופת האימפריה העות'מאנית... בתמורה - האחים המוסלמים יתאחדו עם ארה"ב מול הכוח העולה - סין ורוסיה, וגם יסכימו להשתלטות של ארה"ב על כל שדות הנפט במזרח התיכון, ומכאן גם מונופול על האנרגיה של העולם. כדי שהאחים המוסלמים לא יוכלו לסגת מהבטחתם לאמריקאים - האמריקאים מקדמים את איראן הגרעינית ככוח מאזן וכבאלאנס לכוח של האחים המוסלמים.
עכשיו, איך ישראל נכנסת למשוואה הזאת ? בקלי קלות. חלק מההבטחה של ארה"ב לאחים המוסלמים היא כזאת: ארה"ב תסכים להשתלטות שלהם על ישראל.
הצעדים לקראת מימוש הברית הזאת כבר החלו לפני כשלוש שנים, באירועי ה'אביב הערבי'. כמעט כל מדינות ערב נפלו בידיהם של האחים המוסלמים. אמנם מצרים וסוריה עדיין לא נפלו אבל מבחינת ארה"ב זה עוד לא הסוף. את סיסי הם יכולים לרצוח בקלות (כמו שהם רצחו את הנשיא שלהם קנדי) וסיסי אפילו הודה אתמול, שמנסים לרצוח אותו. אחרי הרצח של סיסי הכל יהיה פתוח לפני האחים המוסלמים כי אף אחד במצרים לא יעז להמשיך לעמוד נגדם ונגד ארה"ב. את אסד בסוריה קשה יותר לנצח כי לא מספיק רק לרצוח את המנהיג אלא את כל העדה העלאווית שלו, ומאחוריו עומד גם פוטין. לכן ארה"ב מקדמת את 'המורדים' בסוריה עם הנשק הכי מתקדם שהיא יכולה לספק. ארה"ב מחמשת ומאמנת את המורדים באמצעות הצבא שהקימה בירדן. כמובן ששלטונו של עבדאללה עומד גם על כרעי תרנגולת. ברגע שאסאד יובס, זה יהיה הרגע שבו יעיפו את עבדאללה מהשלטון בירדן (אלא אם כן יסכים לשמש בתפקיד ייצוגי בלבד, כשהשלטון האמיתי יעבור לידי האחים המוסלמים, בדיוק כפי שעשה מלך מרוקו).
וזאת הסיבה, שקרי ואובמבה לוחצים על ישראל לתת לאבו מאזן את השטחים ביו"ש ועזה. אחרי שהמחבלים יקבלו את השטחים האלה הם יתקפו משם את ישראל, ואז בקלי קלות יכבשו את מה שנשאר מהארץ המצומקת הזאת, בין השאר עם אלפי טילים מבחוץ ואלפי טילים ממחבלים ערביים מבית. אזרחי ישראל עדיין לא יודעים מה מחכה להם, אם אמנם התכנית של קרי תצא לפועל. הם יצטרכו להיות עדים לחורבן בסדר גודל של שואה שנייה...
כתוב תגובה ל- חשדנית
אין לפסול את דברייך על הסף
  נמסיס   16/05/14 14:28
אך ישנם דברים שאינם צפויים ועשויים להתרחש בתנאים מסויימים. כך שזהו לא סוף הסיפור לעיני.
כתוב תגובה ל- נמסיס
האמריקנים לא כל כך מתוחכמים
  מיכל מירושלים   16/05/14 15:17
ולא עושים חשבון של מספר צעדים מראש. ומעל לכל הם אינם מבינים מה שמתרחש בחלק הזה של העולם - המזרח התיכון. גם בוש היה בטוח שהאוכלוסייה בעיראק תודה לאמריקנים שהם מביאים להם דמוקראטיה. בעניין הזה הם ממש על הבאנקט.

כל מה שהם רוצים כיום - זה לצאת עם "קופון מנצח" - עשינו שלום בין ישראל לפלשתינים - ומה שיקרה אח"כ זה לא עניין שלנו. לא אנחנו האמריקנים נהיה אשמים. ואתם הישראלים תהיו אשמים בכל - כך בישלתם - כך תאכלו.

אין ספק שאמריקה היא כבר לא THE HOPE OF THE WORLD - שרתי במדינות - כי אט אט היא מאבדת את ציביונה ואת ערכיה.
כתוב תגובה ל- מיכל מירושלים
איך זה שלא כותבים על כך באמצעי
  התקשורת הגדולים?   16/05/14 17:53
כל התחקירנים והעיתונאים המתוחכמים והמזרחנים במכונים השונים, וכל מי שעיניו בראשו- למה הם שותקים כמו דגים?
כתוב תגובה ל- התקשורת הגדולים?
חשדנית ..תשאלי את עו'ד שפטל
  מה זאת שואה ?   16/05/14 18:23
והוא יסביר לך מדוע לא להשתמש במילה "שואה-שניה" להפחידנו .... האחים המוסלמים או הערבים בכלל הם לא דמייאניוקים . ויהודי ישראל אינם יהדות הגולה !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
כתוב תגובה ל- מה זאת שואה ?
wooow
  דוד נ   16/05/14 18:25
כתוב תגובה ל- דוד נ
זאת רק ההתחלה!
  אורי מילשטיין   16/05/14 21:07
כתוב תגובה ל- אורי מילשטיין
אז ארה"ב מתעלמת מהנשק הגרעיני?
  אייל, תל אביב-יפו   17/05/14 00:15
תיאוריה מעניינת הצגת, שלוקה בחסר אחד קריטי אשר הופך אותה לחסרת משמעות. ארה"ב יודעת יפה מאוד על היכולות הגרעיניות של ישראל, וגם יודעת שישראל תשתמש ביכולות האלו אם תעמוד עם הגב אל הקיר מול צפי של שואה. אלא שארה"ב לא מסוגלת לצפות נגד מי יופעל הנשק, וכאן עלולות להיות הפתעות הרות אסון שיגררו את כל העולם, אולי בכוונה תחילה ישראלית, למלחמת עולם גרעינית. נראה לך שבארה"ב מוכנים להמר על האפשרות הזו? תחשבי שוב. הסיבה שאיראן חותרת לקראת נשק גרעיני היא אותה סיבה שארה"ב לא מעזה להתעסק עם קוריאה הצפונית. מי שיש לו כבר נשק גרעיני, גם אם בכמות קטנה, כבר מפחיד להתעסק איתו, במיוחד אם הוא מציג את עצמו כמשוגע חסר עכבות. למדינת ישראל יש את אופציית שמשון והיא תשתמש באופצייה הזו אם תעמוד מול חורבן ושואה (נוספת). אף אחד בעולם לא יכול לעצור את ישראל מלהשתמש באופציה הזו ואף אחד לא יכול לצפות לאן יוביל השימוש בנשק גרעיני ישראלי. תחשבי שוב על התיאוריה שלך.
כתוב תגובה ל- אייל, תל אביב-יפו
קשקשן, פצצה ג' אחת על הקריה
  חשדנית   17/05/14 09:33
בת"א וכל 'האופציות' של ישראל עפות ברוח... וגם, כל הדיבורים על המכה השנייה הם לא יותר מאשר זריית חול בעיני הציבור שכבר לא יהיה קיים יותר אחרי המכה הראשונה... ישראל לעולם לא תשתמש באופציה הזאת גם לא ברגע האחרון. 'המנהיגים' שלנו הרי תמיד יפחדו מ'מה יגידו הגויים' וגם הם ינדבו אותנו ללכת כצאן לטבח, בדיוק כמו קודמיהם בשואה. אתה לא מאמין ? תבדוק מה קרה ביום הכיפורים - גולדה הסכימה לאולטימטום של קיסינג'ר לא להנחית מכה מקדימה וגם לא לגייס מילואים בכדי לא להרגיז את האמריקאים והמצרים. ומה יצא מזה ? אסון בקנה מידה שישראל לעולם לא תתגבר עליו. וזה רק על קצה המזלג
כתוב תגובה ל- חשדנית
'המנהיגים' מתנדבים להשפיל צה"ל
  חשדנית   17/05/14 11:33
רק כדי למצוא חן בעיני הפריץ מאמריקה.

הנה תראו כאן, איך ביבי/בוגי יעלון/בני גנץ/ניצן אלון משפילים את חיילי צה"ל=הבנים שלנו, רק כדי שהאמריקקים יהיו מרוצים. כאילו שום דבר לא השתנה מאז יום הכיפורים ההוא. אותה התנהלות בצמרת המדינה, גם אחרי החלפת המפלגה:

facebook.com

ואחרי זה גם תראו איך 'המנהיגים' שלנו שולחים את חיילי צה"ל לגרש יהודים מביתם... יהודי לא מגרש יהודי ? לא אצל המנהיג היהודי ! מה הוא לא יעשה בשביל שהפריץ ישמח ?

rotter.net

ותוסיפו על זה הפקרת בטחון אזרחי ישראל בתוך גבולות המדינה רק כדי לא להבעיר את 'הבעיה', אפילו לא מתביישים להתכחש לעובדה שרוצחיה של שלי דדון ז"ל הם מחבלים ערביים מארגון משחררי הגליל, ותקבלו את התמונה המלאה.

והמסקנה-ממנהיגים כאלה לא תצמח לנו ישועה. הם יעדיפו תמיד השמדה של היהודים על פני השמדה של אוייבים. תמיד יהיה להם קל יותר להפקיר את היהודים מאשר להתעמת עם הגויים.

וזאת הסיבה שהם לעולם לא יפעילו את האופציה ההיא, גם כשנהיה עם הגב אל הקיר. מקסימום הם יקחו את הרגליים וישאירו אותנו כאן...

כתוב תגובה ל- חשדנית
ממליץ להקשיב לפינתו של פרופסור
  פלא יועץ   18/05/14 20:58
שלמה אהרונסון בתוכניתו של מושיק טימור "שישי אישי" אודות הריגול האמריקאי המתמשך,וכבר אז היו יהודים וישראלים ששיתפו עימם פעולה,בא"י החל משנות ה-40 של המאה הקודמת בכדי למנוע את הקמתה של מדינת ישראל.כמו כן אכן בדואים מהכפר זרזיר המשתייכים לסניף החיזבאלה משחררי גליל,עומדים מאחורי הרצח הנתעב והאכזרי של שלי דדון ז"ל,לאחר שלכאורה קבעו איתה פגישה בקשר לעבודה באזור התעשיה במגדל העמק בפייסבוק.ומשטרת חלם ממשיכה להתנהג בצורה מבישה.ואין לנו על מי להישען אלא על אבינו שבשמים שיושיענו מהזדים הישמעאלים,מתומכיהם הצבועים מבני אדום ומעוזריהם הנאלחים מהערב רב החי בקרבנו וחותר כל העת תחת אושיות קיומנו בארצנו,אמן כי"ר.
כתוב תגובה ל- פלא יועץ
הסיבה שלא מפרסמים מי רצח
  חשדנית   19/05/14 18:39
את שלי דדון הי"ד היא - שמעורבים בזה מחבלים שיש להם בני משפחה שמשרתים/שרתו בצה"ל, אולי אפילו קצינים בצה"ל, מהכפר הבדווי זרזיר... זאת דעתי בלבד כמובן! ואם זה לא נכון תמחקו
כתוב תגובה ל- חשדנית
חשדנית -קשקשנית את בורה
  אלפרדו ב'   17/05/14 11:38
אין לך מושג קלוש בנושא הגרעין הישראלי. ישראל היא מעצמת -על בתחום,ויש לה יכולת מכה שניה ומכה שלישית. אז שפרי לאחור ותמשיכי להעתיק מאתרים סוג ז' ולפתח את הזיותיך בתחומים שבבוניות מסוגלות להבין.
כתוב תגובה ל- אלפרדו ב'
6
מאמינה על אבידן ושכמותו הכול
  מיכל מירושלים   16/05/14 15:10
אבל בהכללה לעיל אני קצת חוטאת כי היו גם יוצאי דופן (אולי מעטים) שלא היו "מוכי שנאה" וחולרות.

יש לציין שיגאל אלון לא נתן את ידו האקטיבית לכך.
כתוב תגובה ל- מיכל מירושלים
אבידן היה המח"ט הטוב ביותר
  לוחם ותיק יגור   16/05/14 23:22
של צה"ל במלחמת העצמאות[במקביל ליגאל אלון]. בזכותו נבלם חיל הפלישה המצרי וטוהר איזור הדרום וצפון הנגב מערבים לחלוטין.בשנת 1944 הציע אבידן לבן גוריון לא לבצע סזון אלא מבצע בשם ליל ברתולומיאוס 2= חיסול כל שדרת הפיקוד של אצ"ל מבגין ומטה[כ-300 איש] בלילה אחד.ב"ג הרכיכה נבהל והחליט לחטוף בלבד. חבל מאוד.יכולנו להקים כאן חברת מופת סוציאליסטית ולא מדינה קפיטליסטית -חזירית,עם פערים מעמדיים מפלצתיים שבראשה הלומי קרב כמו בגין ושרון ויצורים מושחתים כמו אולמרט וביבי.
כתוב תגובה ל- לוחם ותיק יגור
אתה מוכיח בדבריך שהיה גם מטורף
  מיכל מירושלים   17/05/14 10:25
להרוג יהודים?!
זה מה שהוא הביא כנראה מהעולם הישן שלו - העולם הקומוניסטי הבולשוויקי את הטוב ואת הרע. אז כאן מוקיעים את הצד הרע שלו. והצדדים "הטובים" שלו - איש לא לוקח ממנו.

אבל אין לקבל את דרכו הרעה והמטורפת: הרג יהודים (ובכלל הרג שלא לצורך).
כתוב תגובה ל- מיכל מירושלים
7
אזהרת אמינות
  קבלות   16/05/14 15:14
news1.co.il news1.co.il מתוך המחקר ייאנוש ברק news1.co.il נא לשים לב לכתובת הip של המעריצה מתגובה 3 היא זהה לכתובת ה ip של "ההיסטוריון " מילשטיין זה מראה על רמת האמינות שלו ולו פחות על היכולות השכלית שלו "היסטוריון ״ צבאי ואפילו לא יודע לשלוח מייל בדוי בלי שהתגלה , ואחר כך הוא יועץ איך לנהל קרבות וטוען שאחרים רמאים איך החברה אומרים רב״ט מושתן כתוב תגובה ל- קבלות
כתוב תגובה ל- קבלות
8
אבא סטלין+אמא רוסיה
  שמ   16/05/14 16:30
זה היה ועדיין הינו, במילים אחרות ,מכובסות ומחוטאות,המוטו של החינוך,במסגרות השומר הצעיר,בעיר, בקיבוץ, במושב.אנשים יהודים שניצלו מהאוייבים הגרמנים,מהאוייבים הרוסיים,זכו להגיע לארץ אבות, וכאן מחכה להם אוייב רצחני לא פחות-בולשביקים, מטורפים,חולי נפש,שפיקדו על "צבא העם",כמגד"ים,מחט"ים,כקציני מטכ"ל,ובלבם תאוות רצח והוצאה להורג של יריבים פוליטיים.המח"ט המנוול,החלאה, של גבעתי,שקרן בלתי נלאה,שגרם עוולות נוראות ליהודים כמוהו בניצנים ולמותם של חברי הקיבוץ,ולהליכתם לשבי באשמתו,ביזה והשפיל אותם כשחזרו מהשבי,מעיז בשנת 1972 להודות שגם אז,24 שנים לאחר קום המדינה, תאוות ההוצאה להורג של מפקד האצ"ל,ח"כ ושר בממשלת ישראל,שהיה יותר דמוקרטי מכל הדוברים הכי לוהטים,והכי אדומים, בזכות הדמוקרטיה,עדיין מקננת בליבו.נבל בולשביקי אחר דומה למח"ט הנבל,מלך הדמוקרטי---יה (כך הוא ביטא את המילה שאת מהותה כלל לא הבין עד יומו האחרון)מקיבוץ גבעת חיים מאוחד,התחצף לציבור הישראלי וביטא את שנאתו וזעמו כלפי בני עמו,ניצולי שואה,כאשר אמר כי עם ישראל,לא (לא)יקבל את תוצאות הצבעת ה"מהפך" ב 1977 ,מפני שמפלגת המושחתים הושלכה הצידה,לשולי הדרך,והשלטון נלקח ממנה בכוח הדמוקרטיה,ולא בכוח הכוח,כפי ששני הנבלות הנ"ל,מן הסתם ציפו שיקרה.שנים רבות איימו הם וחבריהם לכנופיות האדומות שחשבו שהארץ ניתנה להם ולהם בלבד,כי אריאל שרון יעלה עם הטנקים של צה"ל על הכנסת לכובשה. מי שבאמת היה קרוב לעשות כן,כמו ילצין למשל ,בגלל קיצוניותו הנפשית,הערכית,והחינוך הבולשביקי, זה הם וחבריהם.אלה הם אותם אנשים,ויורשיהם ששונאים את צה"ל,את חיילי צה"ל,את המתנחלים, שהממשלים שלהם שלחו להתנחל,שנשותיהם ואנשיהם,עומדים במחסומים,מבזים את החיילים,הילדים של כולנו,מפריעים להם ,מסכנים את חייהם,בנוכחותם המרושעת,תומכים ברוצחים הבילסטינים,ומעולם לא טרחו להצטער בקול רם על הרצח המאסיבי שביצעו וממשיכים לבצע יורשי עז אדין אל קאסם ,המופתי,יאסר,הנייה,יאסין וכל שאר המנהיגים הבילסטינים הרוצחים.האמנים,הסופרים-כזה כאילו,הם דמות המראה של אנשים יהודים נקלים כמו מח"ט גבעתי הנ"ל ,והשר וחבר קיבוץ הנ"ל,וסופר שהמלה "ניאונאצי" נשפכת מפיו בקלות רק ביחס ליהודים.אגב -מה שהכי חשוב אצל הסופר עם הפה המלוכלך הרצחני זו הצ'ופרינה.היא צריכה להיות מעוצבת היטב על קדמת מצחו,ואם אפשר אז שגם תתנועע מעדנות ברוח הקלילה.כך הם אוהבים את זה,שם, בשטוקהולם האנטישמית המעטירה,שהפכה לאחד ממרכזי האירו איסלמיות החדשה.
כתוב תגובה ל- שמ
מי שחלה בוירוס הבולשביקי לא
  ירפא לעולם   16/05/14 20:01
כתוב תגובה ל- ירפא לעולם
מה עם ההורים שלך מילשטיין?
  חבר קיבוץ יגור   17/05/14 10:13
שגורשו מהקיבוץ ??? כאן טמונים זרעי השנאה השחורה....
כתוב תגובה ל- חבר קיבוץ יגור
צופן העתיד
  פרופ' דוד פסיג   18/05/14 08:27
1.2.1.1.1. "צה"ל מאבד את הוויטמינים והמינרלים ההכרחיים לקיומו...כל מי שמסתובב בצבא, עד להתרוקנות ולהידלדלות החומר... פרופ' זאב אלמוג "פרידה משרוליק: שינוי ערכים באליטה הישראלית". "...עוז אלמוג, בן למפקד חיל הים לשעבר...מנסח טיעון מעניין לבעיית ההנהגה וטוען שאין יותר בהנהגה הישראלית צימוקים ודובדבנים כיוון שכולם הלכו "לעשות לביתם", ואלה שנשארו הם בינוניים ומטה. עקב כך : ובמלחמה (קיץ 2006 בלבנון) חטפנו את זה בפרצוף." זה לא סוד לדעתו שמצה"ל כמעט נעלמו אלה המכונים "אצולת המייפלאור הישראלית"... הוא מוצא אנלוגיה מעניינת לנפילת הקיבוץ. לדעתו "הקיבוץ קרס לא מפני שהרעיון הסוציאליסטי לא עבד, אלא מפני שקרתה בתוכו סלקציה שלילית. היסודות החזקים, שהיו המפתח לשגשוג, עזבו בשקט בשקט. הויכוח התלהט והם פשוט הפסיקו לבוא לאסיפות החברים." בעיניו " הנטישה הגורפת ...גורמת לצה"ל מחיר כבד". מסיבה זו הוא צופה התמקמות (relocation) רבתי מחדש, אך אינו משתמש במונח ירידה." [עליה ולא לירידה, לארה"ב עולים ולא יורדים, ח'ד'ו']. פרופ' דוד פסיג צופן העתיד
 צופן העתיד
כתוב תגובה ל- פרופ' דוד פסיג
בשורה התחתונה צה"ל של היום זה
  שבץ חלובה   18/05/14 11:31
כבר לא מה שהיה ב 1982 1973 1967 1956 ו 1948-49. אז לא היה חומר אבל היה רוח ועם הרוח ניצחנו. היום יש את החמרה אבל אין את התכנה. למה? קצרה יריעה בלנקוב את הסיבות. אני משאיר את זה למנתחים ולמומחי הצבא. אני רק מתפלל שהמלחמה לא תפול עלינו לפתע פתאום. כי מה שהיה במלחמת יום הכיפורים יהיה משחק ילדים לעומת הפעם הבאה. בפעם הבאה חיילים כבר לא יתאבדו כפי שעשו זאת ב 1973. המפקדים יצעקו קדימה! אבל לא יהיה מי שיסתער. אולי כמה דרוזים מתאבדים יעשו מהשהוא.....כדי לשמור על כבוד המגזר. במצב של היום אני מציע להקים ליגיון זרים מקצועי מורכב מחיילים סיניים תאילנדים רומנים ואוקראינים. תמורת 5000$ בחודש הם אולי יהיו מוכנים להרוג את עצמם בשביל אברכי הישיבות.
כתוב תגובה ל- שבץ חלובה
9
לכן אני לא סולחת לבגין על כך ש
  קורןנאוה טבריה   16/05/14 18:20
שמנע מנרצחי אלטלנה הי"ד להשיב מלחמה שערה ברוצחיהם המתועבים באדם=אילמלא מנע זאת בגין, אבידן ה....!!! היה מדבר היום אחרת= וגם מסע צלב הסיזון=היה מת מזמן!!
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
10
מילשטיין משקר שוב !!!!!!!!!
  חברי קיבוץ ניצנים   16/05/14 18:38
לא אפשרו לחברי ההגנה והפלמ'ח להתאמן ולהתארגן בשטחם לפני פרוץ מלחמת תש'ח מאחר וכחברי תנועה פוליטית ימנית סרבו לכל קשר עם הפלמ'ח וההגנה ! רק לאחר התקדמות הצבא המצרי לקיבוצם הסכימו מאוחר מידי לשיתוף הפלמ'ח להגנה על הקיבוץ . ורק הודות לסיוע לוחמי הפלמ'ח לא כבשו המצרים את קיבוץ ניצנים .. וכל סיפור אחר אותו מספר מילשטיין מינכהאוזן הוא כרגיל שקר ופרשנות מגמתית שיקרית לעובדות ..
כתוב תגובה ל- חברי קיבוץ ניצנים
מנגנון התעמולה בידינו:"לא חשוב
  קורןנאוה טבריה   17/05/14 03:48
הדבר אם אני נירה את הכדור הראשון במלחמת אחים.מנגנון התעמולה הוא בידינו ואנו נכוון את כותב ההיסטוריה-ותמיד תהיו אתם המתחילים במלחמת אחים"(אליהו גולומב מאיים על בגין בסיזון)! מי בכלל מאמין להיסטוריונים המגוייסים של קין בן גוריון?
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
11
אם אבידן היה הורג בגין בסזון
  לא היה ביבי ...   16/05/14 19:02
אם אבידן היה הורג את בגין בזמן ה"סיזון" ....לא היתה פרשת אלטלנה ..לא היה בגין ראש הממשלה שהחזיר את כל סיני והרס את חבל ימית וגרש את תושביה .. לא היתה מלחמת לבנון הארורה . לא היה מי שיסית את יגאל עמיר ימח שמו לרצוח את רבין . יצחק רבין היה ראש הממשלה עד היום . וביבי נתניהו הקפיטליסט החזירי לא היה נבחר להיות ראש ממשלת ישראל ..ו ת ח ש ב ו ע ל ז ה !!!!!!
כתוב תגובה ל- לא היה ביבי ...
אם/לו...
  י.ש   16/05/14 22:19
אם/לו אבא שלך היה תוקע את המשמו שלו בקיר ולא תוקע את אמא שלך,רמת הטימטום היתה יורדת מעט ועם ישראל היה מרוויח מתלה דקורטיבי.....
כתוב תגובה ל- י.ש
אם בכניסה לארץ אז היו בודקים
  videla   17/05/14 00:52
את הנכנסים טוב טוב כדי לתפוס משתפים של הגסטפו וקאפואים שהסגירו יהודים והתגנבו לכאן כניצולי שואה היו נתפסים הסבים והסבתות שלך שהביאו גם גרמני בבטן, ואז אתה הייתה מקסימום חתיכת סבון מסריח
כתוב תגובה ל- videla
מעהיין שאתה שונא את ביבי
  שוחר-שלום   17/05/14 08:22
ומעריץ את סטאלין. כנראה שאתה מהגיהנום.
כתוב תגובה ל- שוחר-שלום
חשבנו על זה. אם היה הורג את
  שבץ חלובה   17/05/14 17:54
בגין אז היה לנו את מפא"י עד היום בשלטון. האם אנחנו רוצים את זה? הרי מי הפסיד את מלחמת יום הכיפורים מפא"י או הליכוד של בגין? הרי בגין הגיע לשלטון בגלל הפאדיחה של מלחמת יום הכיפורים. מי הפריע למפא"י לפקד טוב על הצבא ערב המלחמה? מי אבי הקונספציה של סבירות נמוכה? די להאשים את בגין בכל הצרות. בגין החזיר את סיני מפא"י היתה מחזירה את כל הנגב. מי הדיח את ר"מ אשכול? בגין או מפא"י עצמה? מי היה אחראי על חברת העובדים של ההסתדרות שפשטה את הרגל מפא"י או הליכוד? כל משחקי הכאילו לא יצילו את מפא"י מגזר דינה של ההיסטוריה. עובדה שלמרות כישלונות הליכוד מפא"י לא חוזרת לשלטון. הציבור הוציא חוזה על הראש של מפאי כמה דורות קדימה. הציבור מעדיף את הליכוד עם הימין על מפא"י הסמול והפאדיחות של יום הכיפורים והסכם אוסלו. השחיתות הממסדית לה אנחנו עדים היום נולדה בשורות מפא"י. הם היו אבות השחיתות הממסדית.
כתוב תגובה ל- שבץ חלובה
12
שמעון אבידן בוגד ופושע-חנן
  וייס   16/05/14 23:35
אולמרט לא בוגד. אבל "סא"ל בדימוס שמעון אבידן בוגד רוצח ופושע"...
 "סא"ל בדימוס שמעון אבידן בוגד ופושע"
כתוב תגובה ל- וייס
סא"ל בדימוס חננה וייס
  לוחם ותיק יגור   17/05/14 14:15
פגוע ראש בדרגה חמורה. אפס מאופס עם שגעון גדלות, אינך מגיע לקרסולו של גיבור ישראל שמעון אבידן.תתבייש, מחפש תשומת לב עלוב.
כתוב תגובה ל- לוחם ותיק יגור
13
במ"לים, קומוניסט, מפ"ם, קיבוץ
  שומר הצעיר, רוצח   16/05/14 23:53
סא"ל בדימוס שמעון אבידן, במ"לים, קומוניסט, מפ"ם, קיבוץ עין השופט, שומר הצעיר, פלמ"ח, מפקד מטה בסזון, כמו רבין, רוצח יהודים; בוגד ופושע. חנן וייס
 חנן וייס
כתוב תגובה ל- שומר הצעיר, רוצח
חננה וייס= אויל משריש
  אלפרדו ב'   17/05/14 09:53
פקידון משטרה צבאית שוטה ומתוסכל. חזור לכלא 6.
כתוב תגובה ל- אלפרדו ב'
14
עלילת דם נבזית של מילשטיין
  לוחם ותיק יגור   17/05/14 00:00
ניצנים לא הופקרה, בקיבוץ היתה מחלקה מוגברת של גבעתי.במלחמה נפלו גם קיבוצים של השומר הצעיר בידי האויב כמו יד מרדכי וגם נירים ניצלה בנס. כמו כל מומר מתועב גם מילשטיין מלא שנאה למחנה השמאל אותו שירת בהכנעה ובהתרפסות עד שסולק בחרפה,ואז החל לנקום וללכלך.
כתוב תגובה ל- לוחם ותיק יגור
מורשת הפלמ"ח:"אנחנו לא היינו פ
  קורןנאוה טבריה   17/05/14 05:11
פלמ'חניקים מותקים שכותבים שירים וגונבים מהלול.אנחנו היינו חורניים והיתה לנו מורשת.בשביל המורשת היינו מוכנים להרוג לא רק ערבים גם יהודים אם צריך".(יורם קניוק,נבלות תרתי משמע)! מי בכלל מאמין להיסטוריונים המגוייסים של קין בן גוריון?
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
בן גוריון התנער מהפלמחניקים
  מיכל מירושלים   17/05/14 10:34
ומסיבותיו הוא. הוא העדיף את הקצונה של יוצאי מלחמת העולם השנייה ששרתו בצבא הבריטי.
כך שהחיבור בין השניים הוא לא טבעי.

מצד שני זו לא סיבה לזרוק היום בוץ בפלמ"ח כולו - ולהעליל עליהם שהיו "גנבים" של עופות. תשאלי את אנשי צפת מה היה גורלם אלמלא הפלמ"ח.

בירושלים היו לא מעט צעירים דווקא מעדה בריונית שהתחבאו בתקופת מלחמת העצמאות מתחת למיטות כדי שלא יכריחו אותם לצאת למלחמה האכזרית והנוראית שהתחוללה. אז מה אנחנו נתחיל כיום לדבר בגנות העדה או העדות הללו ?!

פרופורציה ואיזון זה מה שנדרש מכותבי ההיסטוריה ולא התלהמות.
אבידן - על כל סגולותיו ומעשיו - בא מעולם ישן ששם ידעו לסמן את האויב ולהרוג בו מיד. וכך הגיעו פני הדברים כמעט לעברי פי פחת. הרס והרג העם היהודי על ידי בניו שלו. וטוב שהיה מי שעצר - ובעיקר יש להרים על נס את התייחסותו של מנחם בגין בנושא הזה.
כתוב תגובה ל- מיכל מירושלים
רק כשהחלו להזיק גם לבן גוריון
  קורןנאוה טבריה   17/05/14 11:22
הוא התנער מהם=וברור שבכל כלל יש יוצא מן הכלל=את הטיעון שלך עליך להפנות תחילה לפלמ'חניק יורם קניוק, שהכיר את הפלמ"חניקים קצת יותר טוב ממך=ולדעתי בגלל רפיסותו של בגין יהודים היום מגורשים מארץ ישראל!!!...וזכותך להעלות על נס גם את רבין!
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
רבין נפלקרבן לחתרני אוסלו ועמד
  לחזור בו   17/05/14 12:58
וזו הסיבה לעצרת שבאה להוכיח לו ש"כל העם" עם אוסלו.

הרבה שאלות יש לשאול מה עשה יגאל עמיר בכיכר. איך הסתובב חפשי. א"א להימנע מהשאלה הזאת.
לרבין היה מאוד איכפת מדם יהודי שנשפך. אני לעולם לא אכניס אותו בקטיגוריה אחת עם חתרני אוסלו.

ולעולם לא אחזור בי מתיאור מעשה אלטלנה כמעשה של מי שטעה עד כדי טירוף בהבנתו את בגין, כאילו הוא רוצה לעשות מרד נגד השלטון במדינת ישראל שרק קמה.
בן-גוריון הסית נגד האצ"ל ובגין ובעצמו נפל קרבן להסתה הזאת.
נשמע אבסורד - אבל זה מה שהיה.

אל תשכחו שכל הטיפוסים האלה כולל אבידן באו מעולם אחר משלנו. הם באו מאירופה הבולשביקית, ששם חתרנות ומזימות היה לחם חוקם של הפוליטיקאים.

מיכל מירושלים
כתוב תגובה ל- לחזור בו
זה נכון שרבין חזר בו מאוסלו כש
  קורןנאוה טבריה   17/05/14 13:32
כשהבין שסיכוייו לנצח את ביבי,כתוצאה מהסכמי אוסלו המדממים, שואפים לאפס- כפי שהעידו כל הסקרים-לכן החליט רבין לבטל במו ידיו את הסכמי תרמית אוסלו=וזו הסיבה שנרצח ולא מכדורי הסרק סרק של עמיר!!....אבל כדי לדעת עד כמה היה 'איכפת' לרבין מדם יהודי=כדאי לקרוא על כך בספרו 'פנקס שרות' בפרשת 'אלטלנה'= שם הוא מתגאה ב'תותח הקדוש' ששפך דמים נקיים של חפים מפשע וגם של ניצולי שואה=למרות הדגל הלבן שהתנוסס מעל האנייה=לא היסס לפוצץ את האניה!
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
יורם קרניוק ילד בן 16 בפלמ"ח
  מיכל מירושלים   17/05/14 13:07
כנראה שלגם הרבה יין ושאר ירקות וראה דברים כפי שראה.

אני מכירה פלמ"חניקים אחרים לגמרי, שנלחמו בעוז למען העם היהודי. ממש כואב לראות עד כמה אתם גם כן מוסתים ועושים הכללות.
הצעתי לכם לבוא לבית הקברות בקרית ענבים ביום הזיכרון. לראות ולשמוע. אין שם מורשת יורם קניוק.
כתוב תגובה ל- מיכל מירושלים
היו גם פלמ"חניקים שסירבו לפקוד
  קורןנאוה טבריה   17/05/14 13:38
לפקודת הרצח של קין בןגוריון על 'אלטלנה'ולא צייתו לפקודה בלתי חוקית בעליל, שדגל שחור ואדום התנוסס מעליה!...ולמרות זאת אני סומכת תחילה על עדותו האמינה של הפלמ"חניק יורם קניוק שהטיב ממני להכיר את חבריו!
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
צריך להבחין בין פלמ"ח עד 48
  מיכל מירושלים   17/05/14 21:36
לבין אלה שהתגייסו ב-48 לפלמ"ח כיוון שזה היה חוד החנית של הכוח שנלחם בערבים.
לאלה מ-48 לא היה כל קשר לשמאל הבולשוויקי. אני מכירה גם כאלה שישבו בין גולי קניה וכשחזרו לארץ התגייסו לפלמ"ח מהסיבה הנ"ל.
כתוב תגובה ל- מיכל מירושלים
גם מסדה ושער הגולן...
  מורה דרך   17/05/14 07:42
כתוב תגובה ל- מורה דרך
הן לא הופקרו אלא ברחו מבלי
  שהותקפו   19/05/14 00:34
כתוב תגובה ל- שהותקפו
15
בשנאה אידאולוגית רק נאמנות אחת
  פועה   17/05/14 00:01
והיא הנאמנות למפלגה שזה הביטוי הפרקטי לנאמנות לרעיון. יריבות בין האידאולוגיות יוצרת מאבק חברתי ותחרות בין המפלגות, על תמיכת הציבור שאינו מזדהה, שהוא בד"כ רוב הציבור למזלנו (אני מקווה), בשיאו של העידן הזה, פרצה מלחמת השחרור ותודות למבנה החברתי פוליטי הזה התאפשר לגייס את הלוחמים ותחת דגלה של האידאולוגיה ובשמה, לשלוח אותם להלחם ולהיהרג. זאת הבמה זה המגרש כזה היה התסריט ואלה היו השחקנים. אבידן אכן היה מרקסיסט ולא מן הנמנע שהיה גם סטאליניסט. ותחת הדגל הזה הוא יצא להלחם בראש כוחות שמרביתם הזדהו אתו ברמות שונות. זאת הייתה תפישת המציאות שלהם, וגם היחס לניצנים שהייתה מזוהה עם מפלגה יריבה ואותה מפלגה הייתה אמורה לדאוג ולתמוך באנשי הישוב שהקימה "בקצה העולם" לצורך זה היא קבלה תקציב מההסתדרות הציונית ו/או הסוכנות, אבל כמו כל מפלגה בורגנית טובה, את האנשים הם אספו תחת דגלם המתנוסס ושלחו אותם וכנראה לא ממש התאמצו לזכור. את הכסף שהגיע לישוב המפלגה קבלה, כדאי שתבדוק כמה ממנו הגיע לישוב ולמה לישוב חסרו אמצעי הלחימה, ואיזה משחק ציני שחקה אותה התנועה שהקימה את ניצנים כדי לאלץ את הפלמ"ח לציידם באמל"ח משלו. מכל מקום, ברור שבתכנית ההגנה הכוללת ניצנים נחשבה זניחה גם טופוגרפית, וגם מבחינת יכולתה הצבאית, לכן הומלץ להם להתפנות לפני ההתקפה המצרית עליהם. למה הם לא התפנו? צריך לשאול את התנועה ששלחה אותם, היו לה ודאי סיבות מפלגתיות תקציביות יוקרתיות עתידיות "טובות" למנוע "בכל מחיר" התפנות מרצון של ישוב שזוהה אתם... אנשי הפלמ"ח לא הצליחו לאחוז בנקודות שולטות האם הם היו מצליחים לאחוז בנקודה נשלטת?... לדף הקרבי "נגדם", שהוציאו אבידן וקובנר, היו מניעים יותר רחבים מסתם לפגוע בחברי ניצנים. והמניעים האלה שייכים ללקחי הצבא האדום במלחמתו בפולש הנאצי.
כתוב תגובה ל- פועה
16
בטוחים שזה הוא בתמונה?
  videla   17/05/14 00:44
אני חושב שזה לא אבידן זה לא הוא בתמונה.אני ראיתי סרט דוקומנטרי וראיתי את זה שבתמונה עומד למשפט בנירנברג עם כל קציני הס.ס.ומה? עד היום הוא חי?
כתוב תגובה ל- videla
זה צילום של אבא שלך
  לוחם ותיק יגור   17/05/14 08:50
לפני הדיון הראשון במשפט שלו בנירנברג.של נעליך מעל רגליך כאשר אתה מדבר על גיבור ישראל שמעון אבידן ז"ל. אין גבול לשנאה של הניאו-נאצים הקטנים שמסתובבים בינינו,אתה בטח מתג מחיר.
כתוב תגובה ל- לוחם ותיק יגור
17
השנאה שמפיצים הבולשוויקים
  מקס פאואר   17/05/14 08:17
היא מחליאה, בשנות ה- 50 פורקו קיבוצים בגלל שנאה, לדוגמה: קיבוץ עין חרוד פוצל לאיחוד ומאוחד, ואתו פוצלו עוד עשרות קיבוצים, זאת בגלל תפיסה אידיאולוגית שונה, תפיסה אידיאולוגית אחת טענה שסטאלין הוא שמש העמים, והתפיסה האידיאולוגית השנייה אמרה שסטאלין הוא רק ירח, על כך פוצלו קיבוצים ומשפחות, זה מעיד על שנאה תהומית לשונה, למי שחושב אחרת, ויצורים חשוכים אלה שלטו במדינה עשרות שנים.
כתוב תגובה ל- מקס פאואר
ימני שוטה חושב במושגי שנאה!
  פועה   17/05/14 09:44
במושגים הרגשניים האלה חושבים האנטישמים על היהודים שרואים את עצמם מתוך יוהרה עם נבחר! מבחינתם היהודים שונאים גויים היהודים חשוכים והיהודים בוגדנים.
רק הדיוט יטען שהבולשביקים היהודים הונעו משנאה. הם ינקו
מחלב אמם את מנגנון התשוקה לעליונות ואת היהורה נטולת הבסיס, והשלכו אותם על האידיאולוגיה המהפכנית החדשה שבאותה
העת נראתה בעיני חילונים רבים, המזור האולטימטיבי העתידי שירפא את כל תחלואי החברה, והם האמינו ופעלו באופן דתי קנאי להגשמת האידאל הזה.
מוח הגון, לא יכנה אותם "שונאים וחשוכים" ובאותה נשימה יטען שהדתיים נאורים ואוהבים, אלא אם המוח הזה פגום.
מי ששונא כאן, זה אתה! וכדאי להצדיק את תחושות השנאה הטפשיות שלך, את משליך עליהם שנאה שלא הייתה להם!
כתוב תגובה ל- פועה
תרבות דמוקרטית לא היתה
  נחלתם   17/05/14 10:28
וזאת מורשתם לדורות הבאים השולטים בינתיים בתרבות של ישראל
כתוב תגובה ל- נחלתם
ולבגין ושרון אלילך החדשים
  ז'בו : בגין סמרקץ   17/05/14 13:14
היתה תרבות דמוקרטית?? הצחקתנו שכיר-עט פאטטי.ז'בוטינסקי על בגין:צרחן, היסטרי חסר כושר מנהיגות. בגין על שרון:נוכל ושקרן מטבע ברייתו.ומילשטיין העכברון מעריץ את שני מוכי הלם הקרב הללו.
כתוב תגובה ל- ז'בו : בגין סמרקץ
18
שמעון אבידן
  אבי22   17/05/14 08:53
פגשתי את האיש בשנות השבעים בעת שהיה מבקר מערכת הביטחון, האיש היה אידיוט! אז מה מצפים מאדם כזה? שיפעיל שכל? שיפעיל חוכמה? אבל אין לו התכנות האלו!
כתוב תגובה ל- אבי22
הוא גילה את השחיתות שלך?
  לוחם ותיק יגור   17/05/14 11:00
לכן אתה שונא אותו. האיש היה ישר כמו פלס,נקי כפים ובר לבב,ואמיץ.לכן חוליירות רבות שנאו אותו. יש לו מקום בפסגת הפנתיאון של גיבורי ישראל.
כתוב תגובה ל- לוחם ותיק יגור
מבקר מערכות הבטחון חייב
  להיות טיפש   17/05/14 13:55
בקשתי המלצת אישיות בכירה במדינה בעל זכויות רבות ובכירות במערכות הבטחון שיתמוך במועמדותי ל"מבקר פנים במערכת הבטחון" וזו תשובתו: הם לא יקחו מישהו כמוך שיגידו לו לבדוק והוא יבדוק...הם יקחו מישהו שהוא 'נוח' למערכת ." חנן וייס
 חנן וייס
כתוב תגובה ל- להיות טיפש
19
מה אתם מצפים מחזיר אדום
  יונני   17/05/14 09:09

מה ציפיתם מחזיר אדום שתמונתו של אלילו סטאלין מקשתת את קירות ביתו
כתוב תגובה ל- יונני
מה אתם מצפים מיונני הבור
  חבר קיבוץ יגור   17/05/14 11:10
דפ"ר 0,אפילו לכתוב מקשטת אינו יודע,חזיר קפיטליטי חום יליד החזיריה בעיבלין.
כתוב תגובה ל- חבר קיבוץ יגור
20
רגשי האשמה של פונדק הזקן
  לוחם ותיק יגור   17/05/14 10:54
מילשטיין ניצל בציניות את חיבוטי הנפש של המג"ד יצחק פונדק שהסתובב שנות דור עם תחושת אשמה כי הוא האשם בנפילת ניצנים[ואכן הוא האחראי הישיר לכשלון, ולכן ביקש להיקבר ליד חללי ניצנים..],והוציא ממנו סכום כסף לא מבוטל כדי לפרסם ספר עלילת דם נגד אבידן.לידיעת הציבור= תמורת כסף יכתוב מילשטיין כתבי השמצה נגד יריביכם ,מזה הוא מתפרנס, שכיר-עט במובן הרע של הביטוי.
כתוב תגובה ל- לוחם ותיק יגור
מילשטיין כמה כסף קיבלת מפונדק
  לוחם ותיק יגור   17/05/14 13:28
ספר לכולם כדי שנדע מהו האתנן שקיבלת ??
כתוב תגובה ל- לוחם ותיק יגור
21
רצח פוליטי
  אורי פ   17/05/14 12:51
על פי הכתבה ועל פי התגובות, רצח פוליטי הוא לגיטימי אם הרוצחים מהצד הנכון של המפה הפוליטית והמיועד להירצח גם כן "מהצד הנכון". אז מה נלין על רצח רבין. אגב ניצנים לא היה הקיבוץ היחיד שהופקר במלחמת השחרור מטעמים פוליטיים, היה גם בארות יצחק. ההיסטוריונים מטעם השמאל פעיל ושות' טשטשו את חלקה של ההנהגה בהפקרה של רבים על בסיס פוליטי גרדא.
כתוב תגובה ל- אורי פ
אין לך מושג על מלחמת העצמאות
  לוחם ותיק יגור   17/05/14 13:23
בארות יצחק לא הופקרה ולא נפלה, היא קיבלה את מירב הסיוע מחט' הנגב-פלמ"ח,ראוי שתקרא את הספר החדש שכתב נחום ברוכי בנושא.
כתוב תגובה ל- לוחם ותיק יגור
מה יותר פשוט
  אורי פ   17/05/14 14:33
היות והקיבוץ קיים במקום אחר, הרם טלפון למשל ליגאל אנגלנדר (שאבא שלו נפל על הגנת הקיבוץ) וקבל דווח ממקור ראשון על אי הספקת אמצעים לחפירת תעלות וכו'. זכור הם היו שייכים לפועל המזרחי ולא לתנועת העבודה.
כתוב תגובה ל- אורי פ
זאת היתה החלטה של החברים
  לוחם ותיק יגור.   17/05/14 14:56
הקיבוץ לא נכבש אך נהרס ו-17 לוחמים נהרגו בקרב גבורה, החברים החליטו ב-1949 לעבור למרכז למושבה הנטושה של הטמפלרים בתיאום עם הפועל המזרחי,אז מספיק לילל.גם נגבה נהרסה כליל ולא עברה לגוש דן.
כתוב תגובה ל- לוחם ותיק יגור.
והיום הסרוגים הפלמ"ח החדש דואג
  פועה   17/05/14 15:51
היטב וביד רחבה לישובים שלו! זאת גרסה כמעט מדויקת שמחקה את גרסת השמאלנים של מלחמת השחרור.
מה שמוכיח שאין חדש תחת השמש, לך מותר לעשות היום את מה שבדיעבד אתה שולל במעשי אותם שמאלנים.
מעשי הסרוגים היום בשטחים הם מתן הכשר מאוחר למעשי הפלמ"ח אז.
כתוב תגובה ל- פועה
הפקרת גוש עציון היתה החמורה
  ביותר   17/05/14 16:20
כתוב תגובה ל- ביותר
22
מתברר שכל מלחמת השחרור היתה
  שבץ חלובה   17/05/14 12:59
מלחמה פוליטית. וישובים זכו לעזרה או הופקרו לפי שייכותם המפלגתית. הפלמ"ח היה המוביל בגישה זאת ולאות תודה מה שקיבל מבן גוריון היה הפרוק הידוע. הפלמ"ח מכר את חבריו לנשק אבל בסוף שילם את המחיר המלא בבחינת הכושי עשה את שלו הכושי יכול ללכת.
כתוב תגובה ל- שבץ חלובה
לא לעולם
  חוסן!   17/05/14 16:26
כתוב תגובה ל- חוסן!
23
הייקים "הצטיינו"
  סימן היכר   17/05/14 13:25
בשמאלנות ובהזדהות עם המולדת התרבות והשפה הגרמנית.

שמעון אבידן בכלל לא יוצא דופן בשמאלנות הבוגדנית.

הלמוט אוסטרמן חובב הערפאתים כבר אמרנו.
כתוב תגובה ל- סימן היכר
24
עוד בוגדים ומרגלים: ויקטור שם
  טוב, וטדי קולד   17/05/14 13:47
6.1.8.1. עוד בוגד ומרגל; חה"כ ושר; ויקטור שם טוב, ממפלגת העבודה - "עבד בשירות הידיעות הבריטי." יחד עם טדי קולק מפ"ם, סוציאליסט, הסתדרות, מרגל עבור הבריטים בקרב יהודי א"י במדינת ישראל, מרץ, רץ ומערך, מפלגת העבודה
 מרגל עבור הבריטים בקרב יהודי א"י במדינת ישראל
כתוב תגובה ל- טוב, וטדי קולד
25
לא, השמאל לא יורה באיש, מה?
  גל א 2   17/05/14 16:10
או שמא, הם אלופים בלגרום לאחרים לירות ביהודים "שלא תואמים לדעה הפוליטית הנכונה"
כתוב תגובה ל- גל א 2
26
לסיכום =מילשטיין מוגלה חומה
  לוחם ותיק יגור   17/05/14 16:11
ירד לשפל המדרגה. משעמם,מבחיל,והכי גרוע בור ועם הארץ .היסטוריון דמיקולו ירוד ומאכזב.
כתוב תגובה ל- לוחם ותיק יגור
27
אבידן היה מרגל קומוניסטי
  חשדנית   17/05/14 16:11
מעניין שלא ציינתם את העובדה שאבידן היה מרגל קומוניסטי וריגל אצל הנאצים בגרמניה בשרות הבולשווקים. אחרי שנחשף, שלחו אותו מפעיליו לרגל בישראל. הוא עשה חיל בתפקידו היות ומצא בולשוויקים כלבבו...כמובן שהנאמנות שלו לא היתה ליהודים אלא לרעיון העיוועווים הסוציאליסטי, לכן גם לא הייתה לו בעיה להפקיר יהודים למותם
כתוב תגובה ל- חשדנית
הביוגרפיה של אבידן - בהמשך
  אורי מילשטיין   17/05/14 19:41
כתוב תגובה ל- אורי מילשטיין
מסכים איתך בכל מילה
  דני יתום   17/05/14 19:46
אבידן ועוד חלאות קומוניסטיות ריגלו עבור רוסיה. גם כיום ישנם חלאות החיים בתוכנו ושונאים את כל מה שמייצג יהודים ויהדות, לדוגמא, המגיב המחליא המזדהה תחת השם לוחם ותיק מיגור, מספיק לקרוא את תגובותיו ולהבין עם איזה רמת שינאה הם חיים ביום יום...הייתי מגדיר אותו כמטורף אבל לצערי אני מכיר עוד חלאות אכולות שנאה כמוהו. אבידן היה מרגל ואת לא הראשונה שמעלה חשד זה.
כתוב תגובה ל- דני יתום
היום הם מרגלים בשרות האמריקקים
  חשדנית   17/05/14 20:44
לא לחינם קיבל שימון פרס מידי אובהמה את המדליה הגבוהה ביותר בחשיבותה בארצות הברית, מדליית החירות, שמוענקת רק למי שתרם תרומה מכרעת לטובת האינטרסים שלה...ועוד מעט יקבל גם את מדליית הזהב, ולא לחינם קיבל אהוד ברק את המדליה הגבוהה ביותר בחשיבותה בצבא ארה"ב מידי הרמטכ"ל האמריקקי... מעניין מה הם עשו בשביל לקבל את הכבוד הגדול הזה מארה"ב ?
כתוב תגובה ל- חשדנית
לברית המועצות היו סוכנים אחדים
  אורי מילשטיין   17/05/14 20:56
בשמאל הישראלי
כתוב תגובה ל- אורי מילשטיין
28
יעקב חזן צדק:"רצינו לגדל דור ש
  קורןנאוה טבריה   17/05/14 18:49
של אפיקורסים וגידלנו דור של בורים ועמי ארצות"!..ללא ספק!... צריך רק לקרוא את תגובותיהם השקריים והאויליים של הבורים האדומים כאן =כדי להבין עד כמה צדק חזן!!!
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
29
כמה כסף קיבלת מפונדק?
  אלפרדו ב'   18/05/14 00:25
עבור כתיבת הפשקויל.זכות הציבור לדעת כי ידיך טמאות.
כתוב תגובה ל- אלפרדו ב'
30
הבולשביקים הרוסים ניהלו בשלט
  שבץ חלובה   18/05/14 01:09
רחוק את מלחמת השחרור כשהנציג הבכיר שלהם היה כאן המרגל ישראל בר שישב במשרדו של הזקן והכתיב לו מהלכים צבאיים ששרתו את רוסיה של סטלין ולא את ישראל. בגללם המלחמה הסתימה בתור עוגה חצי אפויה מה שניקרא בכיה לדורות. כאן המקום םהזכיר שמגינו של ישראל בר נגד הדחה היה שימון פיירס חברו ששנא את איסר הראל שרצה לזרוק את בר למאסר כי הריח שהוא מרגל. פרס הגן על בר אצל בן גוריון וככה הציל אותו. שנאת פרס את איסר הראל הצילה את המרגל ישראל בר. סטלין האמין שהפלמ"ח ומפ"ם יהפכו את ישראל למוצב קומוניסטי במרחב. אבל בבחירות סוף 1948 הסמול המפ"מניקי הפסיד ואז סטלין הבין שהקומוניזים לא יכה שורש בישראל. סטלין ברוב כעסו על הבגידה של בן גוריון הפסיק משלוחי הנשק הצ"כי למדינה וצינן יחסין עם ישראל. יותר מאוחר סטלין הפך להיות רודף יהודים בארצו רק בגלל בגידת ב"ג ברוסיה שהיתה הראשונה להכרה בישראל וגם סיפקה לה נשק איתו ניצחנו בשעה שאמריקה השיתה עלינו אמברגו נשק קפדני. איפה היינו היום לולא עזרת סטלין?
כתוב תגובה ל- שבץ חלובה
הבחירות התקיימו אחרי המלחמה
  ב-1949   18/05/14 14:30
כתוב תגובה ל- ב-1949
31
קיבוץ ניצנים האחראי לגורלו
  גלילי   18/05/14 02:12
ניצנים קיבלה כמות לוחמים גדולה בהרבה משקיבל למשל יד מרדכי (קיבוץ השומר הצעיר, כן?). אשר גם לא קיבל שום סיוע אפקטיבי מחטיבת הנגב במשך 5 הימים בהם עמד מול התקפות המצרים. ההבדל הוא שיד מרדכי ידע לדאוג לעצמו. היו לו 2 חברים אנשי ההגנה שלקחו פיקוד אפקטיבי על המקום והכינו אותו היטב להגנה. במשך שנים יד מרדכי דאג לעצמו לנשק, כולל דרך רכישות מערבים באיזור, ולקראת המערכה דאג לבצע עבודת התבצרות והתארגנות יסודיים. קיבוץ ניצנים היה סיפור אחר. די לציין שמי שפיקד על המקום היה המ״מ מהפלמ״ח ולא אף אחד מהקיבוץ עצמו.
כתוב תגובה ל- גלילי
חברי יד מרדכי ברחו מהמשק
  אורי מילשטיין   18/05/14 14:16
נניח גלילי, שהנתונים שהבאת נכונים, הם לא מצדיקים את הפקרתו של קיבוץ ניצנים, ובייחוד שחברי יד מרדכי ברחו מן המשק בניגוד לפקודה מפורשת של המח"ט נחום שריג שנשלחה אליהם פיסית על ידי "מפקד חיות הנגב" שמחה שילוני. הם אף הפקירו פצוע ושני מלווים שנרצחו על ידי המצרים. הבריחה הוסתרה ועדיין מוסתרת והם לא ננזפו על כך, כפי שננזפו אנשי ניצנים בדף הקרבי של אבידן למרות שאנשי ניצנים לחמו בתנאים קשים שיתוארו להלן.
כתוב תגובה ל- אורי מילשטיין
עוד עלילת דם מתוצרת מילשטיין
  לוחם ותיק יגור   18/05/14 16:22
חברי יד מרדכי לא ברחו, הם לחמו בגבורה חמש יממות ובלמו את הצבא המצרי בזמן קריטי כאשר הדרך לת"א היתה פתוחה.זה היה נצחון אסטרטגי מדהים.הגיבורים מוניו ברנדויין וגרישה מרחב מפקדי הקיבוץ, הבהירו לשני ה"גיבורים" שריג ונצר שישבו בבונקר המוגן בנירעם וזללו קונסרבים ,כי לא יוכלו יותר להחזיק מעמד ,ונסוגו תוך סיכון עצמי גדול.לזה קורא הנפל מאפעל "הפקירו"...של נעליך מעל רגליך כאשר אתה כותב על גיבורי יד מרדכי,וספר לנו מה עשה אביך במלחמה??ולאן "נעלם" אחיך במלכיה?.
כתוב תגובה ל- לוחם ותיק יגור
אתה שקרן חסר בושה
  גלילי   18/05/14 17:46
אנשי יד מרדכי לחמו 5 יממות בתנאים קשים. למרות שהם לא קיבלו שום דבר שניצנים לא קיבלה, ולמעשה הרבה פחות, הם לא התלוננו ש״הופקרו״ וזו בדיוק הנקודה. לומר שהם ״ברחו" זה שקר וטיפשות. הם נלחמו עד שהתחמושת שלהם אזלה כמעט לחלוטין. ואז, בניגוד לניצנים או תושבי גוש עציון הם לא נכנעו אלא ביצעו נסיגה מסודרת באישור מפקד הפלמ״ח דמבם שאף נענש על שנתן אישור זה.
כתוב תגובה ל- גלילי
תהיה בריא! חבל על הזמן לקיים
  אורי מילשטיין   19/05/14 00:06
אתך דיון מבוסס. בין כה תמשיך להאמין במיתוסים שבהם מוחך נשטף!
כתוב תגובה ל- אורי מילשטיין
כל שכתבתי הוא אמת
  גלילי   19/05/14 06:24
אם היית מסוגל לסתור זאת, היית עושה זאת. שא ברכה
כתוב תגובה ל- גלילי
שמחה שילוני, דבמבם והפצוע
  אורי מילשטיין   19/05/14 09:10
א. דבמבם נהרג במלחמת העצמאות ואפשר ליחס לו כל מה שרוצים. מפקד חיות הנגב שמחה שילוני חי הרבה שנים ויש עדות מוקלטת שהוא פקד על אנשי יד מרדכי לא להתפנות ויש עדויות של אנשי יד מרדכי שכך היה אלא שהם החליטו באספת קיבוץ להתפנות בניגוד לפקודה.
ב. אחרון בבריחה/פינוי היה פצוע עם שני מלווים שנפלו בידי המצרים שהרגו אותם. בנסיגה מסודרת לא משאירים מאחור את הפצוע אלא בבריחה.
ג. הטיעונים החוזרים ונשנים שלך שכל מה שאני כותב זה שקר הם לפחות מחליאים ומלמדים עליך ולא עלי. אם היית קצת מתמצא בנושא היית מבין שכל דברי מבוססים. יתכן שיש מקורות נוספים ובוודאי יש מקום לוויכוח, אבל שקרים?! אני מוכן לקיים דיון עם כל אחד אבל ההתקרצצות (מלשון קרציה) שלך ושל חבריך (יגורנישט פועה ועוד) עלי מאז שהתחלתי לפרסם בניוז1 את פרקי מחקריי הם לעניות דעתי פתולוגיים.
כתוב תגובה ל- אורי מילשטיין
אין לך מושג קלוש על הנסיגה
  לוחם ותיק יגור   19/05/14 09:56
שוב טעות קשה של המילשטייני הבור.נסיגת לוחמי יד מרדכי בוצעה בלילה בין מערכי האויב שכיתרו את המשק.במהלך הנסיגה חוליה אחת -של פצוע שנישא באלונקה בידי לוחם וחובשת סטתה מהמסלול ונלכדה בידי המצרים. השלושה נרצחו.כל השאר הגיעו בשלום לגברעם.מפקדי הקיבוץ נשפטו וההחלטה היתה שהם זכאים ושיקול הדעת שלהם היה חכם ומוצלח.הגיע להם צל"ש על ניהול קרב גבורה מוצלח.מילשטיין מונע משנאה לתנועת השומר הצעיר.,ולכל התנועה הקיבוצית המפוארת.
כתוב תגובה ל- לוחם ותיק יגור
אתה או בור או שקרן
  גלילי   19/05/14 22:42
א. דמבם נכנס לעימות עם מפקדיו בגלל שאישר לחברי יד מרדכי לסגת ואף נענש והועבר מתפקידו. בכל מקרה, צריך להיות רשע גדול או חכם מאוד קטן בשביל לבוא בטענות כלפי הלחימה של יד מרדכי. הללו עשו כל מה שאפשר ויותר מכך. וגם השיגו הרבה במבחן התוצאה. ב. הייתה נסיגה מסודרת עד שנפתחה על הנסוגים אש. אלונקה אחת על נושאיה המשיכה עם הכח. שלישיה שניה נותקה. זה טרגי אבל זה יכול לקרות בתנאים כאלה. 2 נושאי האלונקה היו חברי הקיבוץ, יש לומר, והם לא הפקירו את הפצוע למרות שאם היו רצים בלעדיו היו לבטח ניצלים. רק שלך חשוב רק להדגיש את השלילי אלא אם כן מדובר במי מקומץ אלו שאתה מעריץ. ג. אני מכנה אותך שקרן משום שאתה משקר. לא מדובר כאן על חילוקי דיעות ביחס לעובדות או פרשנותן אלא ביחס למגמה הברורה שלך להתייחס רק לעובדות שנוחות לך לשם יצירת מצגי שווא, תוך עירוב השערות שמתחזות לעובדות. בכל מה שנודע לאי אמיתות עובדתיות (כמו בתיאורים שלך לגבי אלטלנה-איזה נשק היה באוניה וכמה נהרגו מול חופי תל אביב) אני מוכן לקבל שאתה לא משקר אלא סתם רשלן וחובבן.
כתוב תגובה ל- גלילי
למילשטיין אין מושג מה קרה
  לוחם ותיק יגור   18/05/14 21:57
ביד מרדכי.לא יאומן. הוא עוסק בחקר המלחמה שנות דור[40 שנה]והידע שלו פחות מחניך קורס מורי דרך. זה משום שהוא מקבל את המידע מעדויות של מודחים, נכשלים נפלים וברחנים.
כתוב תגובה ל- לוחם ותיק יגור
32
את ניצנים תיגברו ב74 לוחמים...
  גלילי   18/05/14 05:09
יותר ממספר הלוחמים מבני המשק עצמו. את יד מרדכי, קיבוץ השומר הצעיר, תגברו ב16 לוחמים בלבד. אפילו נגבה לתוגברה מקסימום ב20-30 לוחמים יותר מאשר ניצנים. אז איפה כאן ההפקרה והקיפוח? מדוע לא הצליח ניצצנים להוציא מעצמו אפילו מפקד אחד ראוי לשמו ו/או לדאוג לעצמו, כמו קיבוצים אחרים, לנשק וביצורים?
כתוב תגובה ל- גלילי
"לטיפש אין מראים חצי עבודה"
  אורי מילשטיין   18/05/14 10:13
הנושא יטופל בפרקים הבאים.
כתוב תגובה ל- אורי מילשטיין
העבודה השלמה שלך=בלתי מספיק
  אלפרדו ב'   18/05/14 12:16
ניצנים תוגברה בשתי מח' של גבעתי=74 לוחמים.כאשר כל לוחמי הקיבוץ היו 67 בלבד וזה אומר דרשני..היו להם 4 מקלעים,מרגמה 3 אינץ ומטול נ"ט-פיאט.שווה ליד מרדכי. אז על מה אתה מקשקש..כמה שילם לך פונדק הזקן על כתיבת כתב ההשמצה ??.
כתוב תגובה ל- אלפרדו ב'
33
חיים גורי בתגובה:"אני שייך לדו
  קורןנאוה טבריה   18/05/14 16:55
לדור שמוחו טומטם"!!!
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
34
תגובות מילשטיין בנושא יד מרדכי
  לוחם ותיק יגור   18/05/14 19:51
הן מדהימות בכיעורן. מסתבר שלאיש הזה אין מושג קלוש באירועים האסטרטגיים העיקריים של מלחמת העצמאות.אותי זה לא הפתיע כי אני מכיר את הרברבן היהיר הזה כמה עשורים, אך הדור הצעיר שלנו היה המום מבורותו של המתיימר להיות הטוב בהיסטוריונים הצבאיים.אין ספק שהוא אלוף המעלילים והמשמיצים ,הוא הופך לבדיחה משמימה.
כתוב תגובה ל- לוחם ותיק יגור
זקן מבחיל מיגור
  צייר קריקטורות   18/05/14 22:50
טוב שחלאות כמוך הולכות ונעלמות...זקן קומוניסט מריר...אתה בדיוק מסוג הטיפוסים שד״ר מילשטיין חושף בכתבותיו...זרע עמלק החי בתוכנו. כמוך ושכמותך היו הבעיה של העם היהודי לדורותיו..חלאות כמוך היו הקאפואים במחנות ההשמדה, חלאות כמוך מסרו יהודים לידי הנאצים...יושב לו הזקן הקומוניסט הזה על אדמות שקיבלו בחינם מהמדינה, לא משלם מיסים או ארנונה כמו כל אזרח במדינה, מכסים לקיבוץ הכושל שלו חובות שנגרמו בגלל ניהול כושל ומטומטם על חשבון משלם המיסים, והוא עוד מעיז לבכות ששתו לו ואכלו לו.... אתה בדיחה עצובה וקריקטורה מגוחכת של דור שטוב שהולך ונעלם לנו מהנוף...
כתוב תגובה ל- צייר קריקטורות
הקריקטורה=אגג המילשטייני
  לוחם ותיק יגור   19/05/14 00:28
תשפוכת השנאה של הניאו-נאצי שקורא לעצמו "צייר קריקטורות", מעידה על זדון ורשע תהומיים שפרצו לאחר שנחשפה ערוותם המבחילה של מילשטיין ותומכיו.אלה היצורים המומרים סוכני האינקויזיציה, אלה הקאפואים סוכני הגסטפו.אלה המשת"פים של אובמה[ציפי לבני,דן מרידור ודומיהם]. והעיקר מילשטיין מתגלה כבור ועם הארץ שאין לו מושג קלוש על מלחמת השחרור. אדון קריקטורה מאוס שאל את מילשטיין כמה כסף סחט מפונדק הישיש כדי לפרסם את הפשקוויל על ניצנים?? הפחדן מאפעל מסתתר-מתחפר ואינו מגיב.
כתוב תגובה ל- לוחם ותיק יגור
יגורנישט ודומיו הם בדיחה
  מזיקה   19/05/14 06:53
כי הם מדרדרים את השיח לשיא השפל.
כתוב תגובה ל- מזיקה
אתה חמקן ומגדף סידרתי
  לוחם ותיק יגור   19/05/14 09:45
מילשטיין ,זכות הציבור לדעת מי מימן את כתב הפלסתר[הפשקוויל] נגד מפקדי חטיבת גבעתי.כמה כסף קיבלת מיצחק פונדק המתוסכל כדי לפרסם את הספר הפוגעני והמשמיץ?? לא תוכל להתחמק.
כתוב תגובה ל- לוחם ותיק יגור
35
קיבוצניקים תומכי לחימה
  לא לוחמים-פחדנים   18/05/14 23:43
1.1.17.1.1. ניגריה: חיילים נהרגו במארב, חבריהם ירו במפקד אנשי יחידה שנשלחה להילחם בפעילי ארגון "בוקו חראם" טענו שפקודות הגנרל שפיקד עליהם הביאו למותם ופתחו באש על רכבו
 יגריה: חיילים נהרגו במארב, חבריהם ירו במפקד
כתוב תגובה ל- לא לוחמים-פחדנים
36
מילשטיין הוא בדיחה עצובה
  לוחם ותיק יגור   19/05/14 14:05
לא יאומן מה מסוגל האיש המסכן הזה לעשות כדי לזכות במעט תשומת לב. אין מעצורים, אין עכבות, והוא מתבהם ומתבזה.
כתוב תגובה ל- לוחם ותיק יגור
מילשטיין הוא קרן אור באפלה הבו
  קורןנאוה טבריה   20/05/14 11:44
הבולשביקית ששיכתבה לנו היסטוריה מסולפת עם חצאי אמיתות= וכידוע:אמת מארץ ומילשטיין תצמח!!!
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
טברינית עובדת אלילים
  אלפרדו ב'   20/05/14 15:23
נאוה הטברינית חיפשה באבא, ומצאה אותו בדמותו המפוקפקת של "באבא -מילשטיין".זהו מאחז עינים קלאסי כמו כל הבאבות,וכמוהם יש לו קהל מאמינים שוטים. החידוש הוא שזהו באבא ראשון מאפעל ולא מנתיבות או אופקים או צפת. עכשיו צריך למצוא לו שם מתאים,הרנטגן -תפוס,מ.ר.אי-תפוס,סי.טי- תפוס ,אולי נקרא לו "הסורק"??
כתוב תגובה ל- אלפרדו ב'
האמת כואבת!
  קורןנאוה טבריה   26/05/14 16:10
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
37
כמה כסף לקחת מפונדק הזקן????
  לוחם ותיק יגור   19/05/14 18:49
ציבור המגיבים מצפה לתשובה.מה מחירו של כתב ההשמצה המבחיל???תפסיק להיות סמרטוט לראשונה בחייך ,ותן לנו תשובה ראוייה.
כתוב תגובה ל- לוחם ותיק יגור
38
אין לו מושג קלוש על תש"ח
  חבר קיבוץ יגור   20/05/14 19:52
הפרק האחרון הוא הוכחה מובהקת שלאורי מילשטיין אין מושג קלוש על מלחמת העצמאות.מסתבר שכל המידע של "באבא מילשטיין"מקורו בעדויות מגמתיות וכוזבות שמסרו לו הנכשלים, הדפוקים ,המודחים, הנפלים, הברחנים,מוכי הפוסט-טראומה למיניהם, והיו רבים כאלה במלחמה הקשה והארוכה במלחמותינו. כולם התנקזו אליו=מצא מין את מינו ....
כתוב תגובה ל- חבר קיבוץ יגור
39
לסיכום- מילשטיין תת-רמה
  לוחם ותיק יגור   21/05/14 18:57
לאיש המתיימר להיות היסטוריון מוביל אין מושג קלוש על אירועי מלחמת העצמאות. ההיסטוריה שלו היא במובהק ההיסטוריה של המקופחים והדפוקים. מקומה בפח הזבל.חבל על הנייר.
כתוב תגובה ל- לוחם ותיק יגור
40
מילשטיין בשפל המדרגה
  אלפרדו ב'   22/05/14 14:48
מכר את עצמו בעבור כסף.קיבל אתנן מיצחק פונדק הישיש מוכה רגשי האשמה כדי לסלף את ההיסטוריה.חרפה. למען הגילוי הנאות כמה שילם לך פונדק?? ספר לנו אולי יהיו לך עוד לקוחות.
כתוב תגובה ל- אלפרדו ב'
41
מילשטיין על מחדלי ההגנה
  חבר קיבוץ יגור   22/05/14 18:14
מחר יפרסם ההיסטוריון-דמיקולו פשקוויל על מחדלי ההגנה לקראת מלחמת העצמאות, אך לא יכתוב מילה על מחדלי האצ"ל והלח"י ,ובצדק, שהרי ההגנה היתה השור שחרש את השדה והצליח במשימה[הקמת מדינת ישראל], ואילו האצ"ל היה הזבוב הקטן שישב על קרן השור והלח"י היה הכינה שהתמקמה בשיער השור ,ושני הפרזיטים הללו הכריזו לימים: ראו איזה מלאכה נאה עשינו... ומילשטיין הוא הציקדה -משוררת הדלות הטורדנית שמשבחת את מעללי חבריה החרקים האפסיים.
כתוב תגובה ל- חבר קיבוץ יגור
אדון חבר קיבוץ יגור הנכבד
  המושך בחוטים   14/06/14 15:59
אדון חבר קיבוץ יגור אתה מרגיש שאתם אדוני הארץ הזו ולכן מותר לכם הכול. אתם הלוא הפרזיטים ועושקי המדינה הזו ולא תארתי לעצמי שהפרזיטים של המדינה ידברו כך על מי שבזכותם ולמרות הסיזון עשו הכול למען הקמת המדינה ולהמשך קיומה.
כתוב תגובה ל- המושך בחוטים
42
בסזון הפלמח"ניקים היו עבדים
  שבץ חלובה   25/05/14 06:37
שפלים של בן גוריון ומפא"י ועשו למענם את כל העבודה השחורה בהסגרת אחיהם לידי שלטון הרשע האנגלי שרצה להצמית את מפעל ההתישבות היהודית בארץ ישראל ועשה יד אחת עם הערבים לחסל אותנו. אבל המשת"פיות של הפלמ"ח עם בן גוריון ואנשיו לא הצילה אותו יותר מאוחר מנחת זרועו של הזקן שפירק אותם לקראת סוף מלחמת השחרור בבחינת הכושי עשה את שלו והכושי יכול ללכת. זה גורלו של בוגד באחיו לנשק. בדיעבד אפשר להבין שבן גוריון העניק משקל שווה הן לאצל לח"י ולפלמ"ח וראה את כל הגופים האלה כמעמדים לפרוק רק שהוא השתמש בגוף האחד כדי לפרק את השני ואחר כך פרק את הגוף הנותר ממש לפי השיטות הסטליניסטיות שהיו קיימות בברית המועצות הבולשביקית. אם הזקן היה חי ברוסיה היה הופך להיות לסגנו של סטלין וגם היה מלמד אותו כמה טריקים ברדיפה אחרי כל מיני אויבים דימיוניים. גורלו של הפלמ"ח היה רע ומר והוא קיבל את עונשו. הצרה שעד היום הם בכלל לא מבינים למה הזקן עשה להם את זה אבל זה היה בסך הכל עונש הסטורי שהגיע להם. מי שטובל את ידיו בביוב של הבגידה באחיו לנשק גומר בסוף כפי שהם גמרו.
כתוב תגובה ל- שבץ חלובה
חבל שהתותח הקדוש לא הרג
  את בגין התככן ,!   27/05/14 19:50
כתוב תגובה ל- את בגין התככן ,!
43
חורבות יגור היא דרזדן
  ashco   29/05/14 13:42
הניאונאצים היגורניקים משרתים את האויב הנאצו-ג'הדיסטי . הם הם משרתיו של הנאציזם האיסלמי החדש. מתי גורל יגור = גורל דרזדן?
כתוב תגובה ל- ashco
44
"הצבא יסתדר בלי השמאל, אבל
  נחום ברנע   27/06/14 00:09
1.2.6. "הצבא יסתדר בלי השמאל, אבל השמאל לא יסתדר בלי הצבא. אם השמאל לא יהיה בצה"ל, הוא לא יהיה " לטוב או לרע, המפתח להשפעה על דרכה של המדינה מחובר לשירותך במדים, וימשיך להיות כזה בעתיד. אם השמאל לא יהיה בצה"ל, הוא לא יהיה " נחום ברנע ידיעות אחרונות
  נחום ברנע
כתוב תגובה ל- נחום ברנע
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il